Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
PSN: jannvsdvinvs
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
PSN: Curvaa_
#12 voor graff
[ Voor 40% gewijzigd door thedon46 op 23-10-2015 19:33 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
#8 is weer vrij. Ik doe de cleanup. Heb even overlegd met de rest.
[ Voor 21% gewijzigd door Curva op 24-10-2015 10:40 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Goed, dan neem ik 8!Curva schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 08:16:
Crypt, als jij je spiegel, 8, graag wilt. Laat het even weten, dan doe ik wel cleanup aanvallen. Dat is misschien wat eerlijker en handiger.
#8 is weer vrij. Ik doe de cleanup. Heb even overlegd met de rest.
Russian Hacker
Wee je gebeente als je #8 niet GoHogt! Ook een drietal heksen meenemen voor de gebouwen rondom op te ruimen, misschien?
Doe mij #10 maar!
Dit word uiteraard hogs, maar ik weet niet of ik voor 10u kan aanvallen... Kan ook rond 11 uur wezen als dat nier erg isR3veNG schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:28:
[...]
Wee je gebeente als je #8 niet GoHogt! Ook een drietal heksen meenemen voor de gebouwen rondom op te ruimen, misschien?
Doe mij #10 maar!
Russian Hacker
Ik pak zelf zo meteen 7.
[ Voor 9% gewijzigd door Curva op 25-10-2015 08:55 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
![]() Zondag, nog half bezopen van de zaterdag, tussen de wwwwweekenddienst door, bijna klaar met Prison Break seizoen 4, met een coupe wwwwwaarvoor nieuwwwwwe wwwwwax is gebruikt, op een laptopje die sinds een wwwwweek wwwwweer wwwwwerkt de awwwwwards.... Omdat het systeem van Supercell zo crap is als de neten, hebben wwwwwe alleen de stats van de lopende en vorige wwwwwar erbij kunnen pakken en onze Belg kwwwwwam er net achter dat hij helemaal geen tijd had, niet te vertrouwwwwen dat volkje dus. Ze kunnen alleen een beetje voetballen enzo en patatjes stoofvlees nassen. Gisteren wwwwwas de ClashCon, wwwwwaar wwwwwe gehoord hebben dat TH11 eraan komt, met 'n nieuwwwwwe superheld, groter oppervlak om je base te bouwwwwwen en een nieuwwwwwe defense. Uiteraard is alles beschreven op mijn favoriete site: Androidwwwwworld. Wwwwwanneer wwwwwe deze spacende update zullen gaan zien is nog de vraag, wwwwwtf-shit. Dat terzijde gaat de Clasher of the Wwwwweek-awwwwward deze wwwwweek naar wwwwwwwwww tot de macht 375. Het enige zure daaraan is, dat de lay-out van de topicstart volledig wwwwwordt vernaggeld, dus doe daar eens iets aan (hint: nickchange) Donnie spreekt natuurlijk voor zich, er kan er maar één de wwwwwinnaar zijn en dat is onze Leon, die hiermee zijn 19e Donnie-awwwward binnen heeft gesleept. Misschien kunnen wwwwwe wwwwwat geld inzamelen voor zijn Donnie-Awwwward-kast. |
Die ene claim is erin gezet....
Dat kan beter heren
9thedon46 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:59:
[...]
Die ene claim is erin gezet....
Dat kan beter heren
Al 20% geclaimd
Haha, vond het erg grappig om te lezen met al die WWW, in eerste instantie dacht ik huh, wat is die aan het doen totdat ik verder las over de clash of the week awardCLB schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:13:
[afbeelding]
Zondag, nog half bezopen van de zaterdag, tussen de wwwwweekenddienst door, bijna klaar met Prison Break seizoen 4, met een coupe wwwwwaarvoor nieuwwwwwe wwwwwax is gebruikt, op een laptopje die sinds een wwwwweek wwwwweer wwwwwerkt de awwwwwards.... Omdat het systeem van Supercell zo crap is als de neten, hebben wwwwwe alleen de stats van de lopende en vorige wwwwwar erbij kunnen pakken en onze Belg kwwwwwam er net achter dat hij helemaal geen tijd had, niet te vertrouwwwwen dat volkje dus. Ze kunnen alleen een beetje voetballen enzo en patatjes stoofvlees nassen.
Gisteren wwwwwas de ClashCon, wwwwwaar wwwwwe gehoord hebben dat TH11 eraan komt, met 'n nieuwwwwwe superheld, groter oppervlak om je base te bouwwwwwen en een nieuwwwwwe defense. Uiteraard is alles beschreven op mijn favoriete site: Androidwwwwworld. Wwwwwanneer wwwwwe deze spacende update zullen gaan zien is nog de vraag, wwwwwtf-shit.
Dat terzijde gaat de Clasher of the Wwwwweek-awwwwward deze wwwwweek naar wwwwwwwwww tot de macht 375. Het enige zure daaraan is, dat de lay-out van de topicstart volledig wwwwwordt vernaggeld, dus doe daar eens iets aan (hint: nickchange) Donnie spreekt natuurlijk voor zich, er kan er maar één de wwwwwinnaar zijn en dat is onze Leon, die hiermee zijn 19e Donnie-awwwward binnen heeft gesleept. Misschien kunnen wwwwwe wwwwwat geld inzamelen voor zijn Donnie-Awwwward-kast.
Voel me vereerd haha
Zal eens kijken of ik iets aan die nickname kan doen, W^16 zou ook leuk kunnen zijn
Zonder queen, zal wel weer drama worden.... man man man....
OKE, iemand tips voor army composition en aanval plan zonder queen?
Ben het falen zat....

Lastige base! Zo'n anti 3 ster ding. Ik zou toch voor een gowiwi gaan. Onderin beginnen, richting de Queen gaan zeg maar.Sleehond schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:30:
Zonder queen, zal wel weer drama worden.... man man man....
OKE, iemand tips voor army composition en aanval plan zonder queen?
Ben het falen zat....![]()
Verwijderd
Ik wilde me even voorstellen: Ik heet Noah ben 15 jaar, woon in Zaandam en mijn favoriete strategie is lavaloonion xD. Mijn in game name is: NoahzGamingNL (zelfde naam als account) jullie clan ziet er erg nice uit! complimenten. Ik hoop dat iedereen dit bericht zo binnen krijgt
Even in mijn glazen bol kijken.... Nee... Deze doet het ook niet...Jeffrey0416 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:54:
Wanneer komen de nieuwe updates denken jullie
De update zal er voor de kerst zijn, meer durf ik niet te gokken.
When you 3 star your match in war and come back to an empty chat

https://www.reddit.com/r/...ur_match_in_war_and_come/
Russian Hacker
Op naar de volgende 100, have fun met de troll war, ik kijk van de zijlaan mee
[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 02-11-2015 09:51 ]
[Tweakers] is vandaag jarig!!!

We bestaan exact 1 jaar, 2 november 2014.
Een jaar geleden zijn we begonnen met [Tweakers], een hechte groep Clashers die fanatiek de clanwars spelen en dit op een georganiseerde manier willen doen. Het claimsysteem, daar is het allemaal mee begonnen. Tot op de dag van vandaag wordt het nog gebruikt én werpt het zijn vruchten af.
In het afgelopen jaar hebben we verschillende pieken en dalen gehad. We begonnen de eerste war tegen New Bosses, deze war werd direct gewonnen. Na war nummero 7 hebben we de eerste tranen moeten wegpinken, ons eerste verlies

Tussen 4 maart en 10 april hebben we 17 wars gespeeld en allemaal gewonnen. Dit is nog steeds ons huidige record. Maar verliezen doen we ook wel eens, meestal verliezen we maar 1 keer en winnen we gelukkig de war erna direct. Maar 1,5 maand na onze winstreak record ging het even mis, hier verloren we 4 keer op rij. Gelukkig maakten de verliezen ons sterker en zijn we niet bij de pakken neer gaan zitten.
Nog een aantal cijfers:
135 wars gespeeld:
• 101 gewonnen
• 29 verloren
• 5 gelijk (Dit betekent dat we dus afgelopen donderdag al 100 wars hebben gewonnen)
Dan rest mij nog maar 1 ding en dat is iedereen bedanken die zich inzet voor de clan en elke war zijn best doet om samen te winnen. Hopelijk kunnen we nog lang doorgaan en veel dorpen rossen.
Clash on!

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 02-11-2015 12:43 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Hahahaha, ik dacht bijdehand te reageren met één Belgisch-vlag-mannetje, maar toen zag ik die in jouw comment.
Gefeliciteerd aan onszelf

Jullie Belg is trots

TH7 en alles max voor die TH level (op storm torens na)
mijn strategie in CW is max draken + bliksem op anti air..
naam: SpartaNLD
Oude clan: Army of Holland (40 member)
heb de clan gevonden maar hij zit dicht..
[ Voor 62% gewijzigd door spartacusNLD op 02-11-2015 20:12 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Grootste probleem dat ik tegenkwam is dat er weinig data door supercell wordt bewaard (lees: niets). Ik zou graag meer info hebben maar ik was ook niet van plan om elke week alle data over te tikken, dus julie doen het maar hier mee.
Ik zit er aan te denken de cotw en dannie van de week met deze BI-tool te bepalen op basis van de data van die week. Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen.

ps. Kevin, gefeliciteerd als COTY
[ Voor 99% gewijzigd door Tukk op 02-11-2015 20:58 ]
- COTW is eerlijk verdeeld. Veel mensen hebben er minimaal 1.
- Onze opbouw van de xp gaat in cycli van 5 of zes weken.
- Vroeger was het het halen van sterren en xp makkelijker (of zijn wij slechter geworden).
- We kunnen beter ons best doen en elke week minimaal 150XP binnen halen.
Hoe donkerder de bars des te beter hebben we het in sterren gedaan. Hoe hoger de bars hoe meer xp we hebben gehaald.
Wat me daarbij opvalt is dat we soms wel verliezen, maar ook veel xp halen. Mooi voorbeeld is
1
| 49 16 2015 13-4-2015 Indo-Eliteforce 61-62 61 62 Verlies 260 |
Verloren, maar wel 260 xp. Volgens mij is daar 1 ding de oorzaak van: Veel leden die meededen in de CW.
Oftewel, 25vs25 is beter voor de clan dan 10vs10..
[ Voor 44% gewijzigd door Tukk op 02-11-2015 21:06 ]
Hij staat open, je bent welkomspartacusNLD schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:03:
kan ik joinen? Ik voldoe aan alle eisen in de topic start!
TH7 en alles max voor die TH level (op storm torens na)
mijn strategie in CW is max draken + bliksem op anti air..
naam: SpartaNLD
Oude clan: Army of Holland (40 member)
heb de clan gevonden maar hij zit dicht..
Ik kan het me nog wel herinneren, de eerste 2 CW's tegen Nederlanders
[ Voor 67% gewijzigd door Brogala op 02-11-2015 21:20 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
en ik ben erbij
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Boosten kost 1 gem dude...Brogala schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:33:
Kom er net achter dat ik vergeten ben spells te maken. Ik val dus pas in de middag aan.
Dit topic is gesloten.