PSN: jannvsdvinvs
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Russian Hacker
Wat mij betreft welCryptoware schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:24:
Mogguh, ben ik nog welkom in de clan?
Ik vind de cLan wel maar kan niet joinen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
![]() Tweakers, Er is weer tijd voor de nominaties van deze week, Ik ben een beetje oud weet u, ik ken dit niet zo, ik ben een leek. Mijn naam was Annie, misschien bekend van een rijmpje of verhaal. Tegenwoordig is alles digitaal, dat is mooi voor het maken van nieuw materiaal. Ik heb begrepen dat er een wonder is geschied. Drie wars gewonnen, maar dat is het grote wonder natuurlijk niet. De Clasher of the Week kan er natuurlijk maar één zijn. Een nieuw, lief, krachtig wereldbewonertje, misschien nog wat klein. De strijder van deze week heeft Jip als naam gekregen. Zoon van Rob en vriendin, geboren na wat hobbelwegen. Namens de gehele clan feliciteren we jullie als kersvers ouderpaar. Succes in de aankomende tijd, of laten we zeggen 65 jaar? Daarnaast is er ook nog een faler die de Donnie verdient. Ik zei altijd: vergeef een vijand en je wint een vriend. Tukk had deze week wat last van weinig sterren. Zijn legers liep af en aan rond als vredesmilitairen. De eerste war van deze week was gewoonweg een fiasco. Maar ook de tweede en derde war waren een no-go. Nog wel een mooie aanval met drie sterren in de tweede war. Maar dat laat hem niet ontkomen aan mijn oude radar. In war #3 van deze week nog een faal van de techniek. Vroeger was gewoonweg alles beter, althans in mijn optiek. Wijlen Annie M.G. Schmidt |
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
want daardoor heb ik de donnie award.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Gewoon een dikke proficiat aan de Rob en vriendin. Wel niet elke CW vader worden eh Rob , want we blijven geen strikes wegdenken voor het aanvallen na 10u :-D. Misschien kan Jip binnen een half jaartje eindelijk nog eens wat sterren rapen met jouw account?
Tukk, gadverdamme seg, waarom wissel je zo toch sterke aanvallen af met absoluut, regelrechte faalattacks

En nu op naar een onvervalste 20v20, onze eerste sinds <een tijdje geleden, ben te lui om het op te zoeken>. Hoor ik daar een verdergezette win-streak? Yes I doooooo, YES I DOOOOO!!!!!
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik heb er zelf het meest last van, een keer 0 sterren en daarna 3 sterren is niet goed voor de loot. Voor de CW kun je dit beter wel hebben dan alleen 1 en 2 sterren scorenR3veNG schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:42:
Tukk, gadverdamme seg, waarom wissel je zo toch sterke aanvallen af met absoluut, regelrechte faalattacks![]()
![]()
?? Man man man. Just kidding
![]()
![]()
![]()
![]()
. Hebben we allemaal wel eens last van; blijven goaan en zo, komt wel goed.
Serieus, het gaat goed met de draakloon, dat zijn de meeste driesterren die ik haal. Zodra die niet kan (tegenTH9), dan moet ik met hogs, golems en/of wizzards gaan werken en daar ben ik ronduit onervaren in.
Ik kan een base nog niet goed lezen, waar (en hoeveel) golems ik moet droppen, bv.
Mootjes zegt: ervaring krijg je vanzelf en we willen best met je kijken naar de base en tips geven qua leger! Is gewoon FF Wennen ;-)Tukk schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:43:
[...]
Ik heb er zelf het meest last van, een keer 0 sterren en daarna 3 sterren is niet goed voor de loot. Voor de CW kun je dit beter wel hebben dan alleen 1 en 2 sterren scoren
Serieus, het gaat goed met de draakloon, dat zijn de meeste driesterren die ik haal. Zodra die niet kan (tegenTH9), dan moet ik met hogs, golems en/of wizzards gaan werken en daar ben ik ronduit onervaren in.
Ik kan een base nog niet goed lezen, waar (en hoeveel) golems ik moet droppen, bv.
Het lezen van de bases etc komt vanzelf naarmate je meer TH9's hebt aangevallen.Tukk schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:43:
[...]
Ik heb er zelf het meest last van, een keer 0 sterren en daarna 3 sterren is niet goed voor de loot. Voor de CW kun je dit beter wel hebben dan alleen 1 en 2 sterren scoren
Een aantal tips:
- Zorg dat je queen snel level 5 is, zodat je haar ability kan gebruiken.
- Ik zag dat je laatst een hogaanval deed zonder de queen eerst te killen (dacht ik hoor). Het beste is om het CC te luren (net als op th8) en deze in de richting van de queen gaat killen. Op deze manier kunnen je troepen direct helpen met het kapot maken van de queen. Dus niet CC links luren en daarna rechts een golem loslaten omdat daar de queen staat. Luur dan het CC ook naar rechts toe
- Je hoeft niet altijd te wachten tot de queen echt dood is. Het is vaak ook genoeg wanneer de queen getriggert is op een golem (of je king). Op deze manier tikt ze niet al je hogs kapot van afstand.
- Upgrade 1 DE barrack zsm naar level 6. Het kost je wat elixer en tijd, maar dan kan je tenminste Houds en Witches maken.
- Persoonlijk puntje: Mocht je witches hebben en je gaat voor een GoWiWi of GoWiPe. Kies dan voor een Witch OF voor een Pekka, maak dus een duidelijke keuze. Ik zie soms dat mensen 2 golems, 2 witches, 2 pekka's en een kleine lading aan Wizzards meenemen, maar dat gaat niet werken. Maak een duidelijke keuze en stel je army daarop in.
- Aangezien je labupgrades nu redelijk wat tijd in beslag nemen en redelijk wat kosten, kies dus slim wat je wil upgraden. Ik heb ervoor gekozen om een aantal CW troepen als eerst te upgraden, alvorens ik mijn barbs en archers ging upgraden.
Verder gewoon lekker farmen en CW's spelen. Die sterren komen vanzelf wel
PSN: Curvaa_
18
Lijkt een mooie base voor EQ, maar de keuze is aan jou
Thx!Sleehond schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:14:
Congratz Rob en welcome back Crypto
Ik claim 8
Russian Hacker
Op voorhand: vanavond vanaf vroeg een feestje, dus of ik capabel ben om te rossen voor 10.00'en...
Je zorgt maar dat je capabel bentCLB schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:22:
Op voorhand: vanavond vanaf vroeg een feestje, dus of ik capabel ben om te rossen voor 10.00'en...
Ik mag niks zeggen, was flink raak bij mij donderdagavond haha
CC luren en deze killen. Kan volgens mij met zo'n poison spell. Daarna de queen killen, 2/3 barbs erop af, met 3 wizzards en je king. Daarna je hogs los laten. Ik zou voor 2 lijntjes gaan. Leteven op de big bombs, deze kan je spotten uit Juul zn aanval.Torch-D schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:38:
2e aanval nr 19, voor het eerst proberen te hoggen iemand tips wat en hoe?
Ik pak #4
[ Voor 67% gewijzigd door thedon46 op 12-10-2015 07:45 ]
Hahah, ook wat pekkas mee he. Zou eerst een reus sturen aan de zijkant voor de Lure.
Hoe ga je 50% halen?
Kan je de clan tag van je huidige clan even posten, zodat we je profile en base even kunnen bekijken? Alvast bedanktJeffrey0416 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:55:
Kan ik de clan joinen? Bijna max TH8! Alleen de muren nog en 1 lvl hogs..
Hoi Jeffrey,Jeffrey0416 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:01:
Ik ben al een tijdje clanloos.. Zit in een eigenclan maar niemand zit erinclan heet Pure life
Heb je ook een clantag voor ons van je clan want Pure Life geeft nogal wat hits...
Ziet er goed uit.
Ik zal de clan voor je open zetten, we zien je wel verschijnen
Mn AQ is morgenavond klaar, daar wacht ik op, Rob rost #3 als eerste...CLB schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:01:
#3 was over... I'll give it a try!
Moet nog wel een leger fixen. Dus val ergens later vanmiddag aan
Als jij het laagste nummer uit de clan te pakken hebt krijg je altijd voorrang op de laagste van de tegenstander. Tenzij je aangeeft dat je dat niet wilt.Jeffrey0416 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 03:51:
Kan ik nummer 15 claimen ?
Dus ja, jij mag 15
Thanks!
Ik ga wss aanvallen met 3x lightning op de rechtse LAW, en vervolgens stuur ik 5 hogs uit clancastle naar de bovenste LAW.
Onder drop ik 9 drakes + 4 loons.
Moet 3 sterren kunnen opleveren
Ik zou dan 2 Lightning en een earthquake meenemen. Daar sloop je ook een AA mee. Dan heb je nog een rage spell over om te gebruiken in de buurt van de laatste AAJeffrey0416 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 06:43:
Oke, duidelijk
Thanks!
Ik ga wss aanvallen met 3x lightning op de rechtse LAW, en vervolgens stuur ik 5 hogs uit clancastle naar de bovenste LAW.
Onder drop ik 9 drakes + 4 loons.
Moet 3 sterren kunnen opleveren
Edit: beter zou zijn om de onderste AA te slopen met hogs, omdat daar 3 storages staan die veel health hebben. alleen staat die AT daarnaast, en heb je kans dat je hogs die eerst pakken.
Aan de bovenkant van de base zitten grote gaten in de base, daar zou ik zelf big bombs plaatsen en springplanken.
Beter is om 5 Loons mee te nemen in je CC voor die onderste AA, en vanaf boven aan te vallen. Het plaatsen van je CC is wel belangrijk, anders gaan je Loons er voorbij.
[ Voor 31% gewijzigd door thedon46 op 14-10-2015 08:01 ]
En op speciaal verzoek ook de ledenlijstBlankinho schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:10:
De ledenlijst mag ook worden bijgewerkt ter zijner tijd
Dit topic is gesloten.