Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Succes met twee ! Zou beginnen met 1 golem rechtsboven en dan je heroes en cc troepen. Pak beide AA. Hierna max loons en freeze. Lukt je zeker om twee sterren te halen.CLB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:43:
#2 en dan #1...
Jij mag 'm ook, hier is bijna een massgolem af namelijk...Versteegrob schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:29:
Succes met twee ! Zou beginnen met 1 golem rechtsboven en dan je heroes en cc troepen.
Pak beide AA. Hierna max loons en freeze. Lukt je zeker om twee sterren te halen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Pak deze danCLB schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:24:
[...]
Jij mag 'm ook, hier is bijna een massgolem af namelijk...
@ leiding --> ben weer opt out dit weekend. Genoeg te doen dus kans op strike.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Nee vind dit ook niks. Beter kopier je de base van Curva.Tukk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:08:
Ik ben van plan om de volgende cw onderstaande base te gaan gebruiken.
[afbeelding]
Commentaar graag!
Oops, goed punt.Tylen schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:32:
Heel slecht zo met je CC buiten de muren
Ik heb ook een AA verschoven voor een betere verdeling.
Inhoudelijker mag de opmerkingen wel zijn, IMHO.Versteegrob schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:36:
[...]
Nee vind dit ook niks. Beter kopier je de base van Curva.
Die van Curva kopieren is simpel, niet leuk en leer ik niets van.
Als het inderdaad niet lukt, dan is het een optie.,
[ Voor 44% gewijzigd door Tukk op 01-10-2015 22:05 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
PSN: Europhea
Daarom heb ik de middelste het sterkst gehouden. De binnenste schiet je met de meeste troepen over heen.Razenko schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:14:
Ik zou de sterkste muren binnen zetten, buitenste knallen ze toch wel doorheen met wallbreakers, de binnenste houd ze dan langer tegen
Daarom, binnen zwakste, midden sterkste en buitenste de middelste, is dat niet logsch?
En ik moet gewoon vlot naar skulls voor alle muren.
Een behulpzame Shineless wees me via DM op onder andere de volgende video, deze moet ik nog doornemen.
[ Voor 20% gewijzigd door Tukk op 02-10-2015 09:25 ]
Zelf zou ik in het midden mijn sterkte muren hebben, dat is je laatste redmiddel namelijk. Als je bijvoorbeeld alleen een pekka of een king bij je TH hebt staan wil je daar ook sterke muren. je zwakste muren aan de buitenkant, daar gebruiken ze namelijk altijd toch wel wallies voor.Tukk schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:23:
[...]
Daarom heb ik de middelste het sterkst gehouden. De binnenste schiet je met de meeste troepen over heen.
Daarom, binnen zwakste, midden sterkste en buitenste de middelste, is dat niet logsch?
En ik moet gewoon vlot naar skulls voor alle muren.
Zeker bij dit design, kan je het einde van je swirl gewoon zwak maken, daar zal alles omheen lopen
Daarnaast liggen je bigbombs nu zover aan de buitenkant dat je ze vrij makkelijk met een paar hogs kan pakken, daarna heb je vrijspel. Die probeer ik altijd in het midden van je base te stoppen.
Het design van je base zorgt er nu altijd voor dat je naar het midden van de base gaat. Het doolhof design stuurt je rechtstreekt naar je th toe... Dus een 1* aanval krijg je niet zo snel.
succes!
Check de aanval op mijn base maar is van afgelopen war. Geen enkele wallie doet goed zijn werk.
Jan en ik hebben vaak zat problemen gehad met high level muren aan de buitenkanten waardoor je je jump spell al veel 'eerder' moet inzetten.
Persoonlijk vind ik bases waar alleen het th wordt omringd door muren een beetje onzin. Gezien de meeste units tijdens de CW afstandschieters zijn, waardoor dus de muren rond het TH zijn doel voorbij gaan.. Wat je wel goed hebt, is je Heroes centraal, zeker je Queen moeten zo centraal mogelijk.
PSN: Curvaa_
Wat betreft de indeling van de muren heb ik er zelf voor gekozen om m'n lego's niet aan de buitenkant te plaatsen, maar wel op strategische plaatsen. Na het zien van talloze Golem-based attacks op m'n base heb ik die compartiment-indelingen waar het vaakst golems op staan te beuken, versterkt met Lego's (nee, ik heb nog geen zappers :-P), om zo dus die Golems zo lang mogelijk geparkeerd te houden en ze te verhinderen richting core te wandelen. Het voorgaande lijkt me ietwat succesvol te zijn, want het is al héél erg lang geleden dat ik gedriesterd werd, en dat was met een perfect uitgevoerde Lavaloonion indertijd.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Reden dat je je TH met muurtjes zou omringen is om die te beschermen tegen splash damage van loons. Dit kan je ook oplossen door alle defences 1 tegel van je TH te verwijderen, maar meestal kom je dan toch wel zo uit met je muurtjes dat je TH omringt word.Curva schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:57:
Persoonlijk vind ik bases waar alleen het th wordt omringd door muren een beetje onzin. Gezien de meeste units tijdens de CW afstandschieters zijn, waardoor dus de muren rond het TH zijn doel voorbij gaan.. Wat je wel goed hebt, is je Heroes centraal, zeker je Queen moeten zo centraal mogelijk.
Wat betreft een centrale queen, nadeel daarvan is dat andere spelers dan vanuit elke richting kunnen aanvallen met hun kill squad die ze willen. Hierdoor kunnen ze relatief makkelijker air defences uitschakelen voor een GoLaLoon aanval, of giant bombs uitschakelen voor een GoHo aanval.
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Hmmm, misschien dat het dan voor low TH9 niet op gaat maar zeker wel voor high TH9. Het gebeurt 8/10 keer dat je wordt aangevallen wordt door een GoWiPe/Wi of een variant hierop. Bijna altijd worden er bombers meegenomen en een hoger leveltje muren helpt toch altijd weer een klein beetje.Shineless schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:01:
Er zijn inderdaad 2 manieren waarop je naar muurtjes kan kijken. Persoonlijk ben ik van mening dat het voor TH9 handiger is om sterke muurtjes in het midden te hebben (om die 3* te voorkomen) en dat het handiger is om op TH10 de sterke muurtjes buiten te hebben om de reden die Curva net uitlegt.
Ahja, splashdamage. Daar had ik niet aan gedacht. Alsnog vind ik het persoonlijk nog steeds een beetje zonde van de muurtjes. En wat je zegt over de Queen zijn positie, daar heb je inderdaad gelijk in. Het blijft altijd zo lastig om een goede base maken.Reden dat je je TH met muurtjes zou omringen is om die te beschermen tegen splash damage van loons. Dit kan je ook oplossen door alle defences 1 tegel van je TH te verwijderen, maar meestal kom je dan toch wel zo uit met je muurtjes dat je TH omringt word.
Wat betreft een centrale queen, nadeel daarvan is dat andere spelers dan vanuit elke richting kunnen aanvallen met hun kill squad die ze willen. Hierdoor kunnen ze relatief makkelijker air defences uitschakelen voor een GoLaLoon aanval, of giant bombs uitschakelen voor een GoHo aanval.
Als low TH9 zal ik er zeker op letten dat er wat mogelijke dubbele bom plekken (anti-hog) zijn en dat de base niet te gemakkelijk is voor een Full loon. Dat zijn toch wel de 'gemakkelijkste' armies om een base mee plat te leggen.
Edit: shit die mag ik niet. Niks meer voor mij over. Ik moet dus wachten.
Voor 10u 's ochtends aanvallen gaat derhalve niet lukken.
[ Voor 97% gewijzigd door H.FR op 03-10-2015 14:41 ]
Maar hierdoor konden we 15/15 spelen en geven we geen makkelijke 3-ster weg, zodoende.
Eerst #2, maar #1 sloop ik ook, fuck maxxed gemmers.
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 04-10-2015 20:32 ]
Mag ik #2 doenCLB schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:27:
Eerst #2, maar #1 sloop ik ook, fuck maxxed gemmers.
Die base heb ik laatst ook een keer 2* gepakt
[ Voor 11% gewijzigd door thedon46 op 04-10-2015 20:46 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 04-10-2015 21:28 ]
PSN: jannvsdvinvs
Yes... Dan ga ik #1 eens proberen, massGolem
Een Donnie awards voor ons bitteOntzettende_Jan schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:26:
7 voor mij bitte
Mogelijke andere optie zijn hogs. CC luren, 3 bombers om het compartiment van de queen open te breken. CC kapot maken met wat wizzies/spell en eventueel je eigen Queen. King inzetten om de Queen te killen. Dan de hogs loslaten van 20:00 - 23:00. Of onderin bij de Wizztowers, maar zorg dan dat je prehealt. En hogs meenemen in je CC.
Btw, paarse muurjes als TH9, de rushert.
Vanuit een zonovergoten Mokum komen, iets later dan op de gebruikelijke vrijdag, de CotW en Donnie awards tot u!
En voordat u denkt: ”Man man man: Is die Ontzettende Janus weer eens vergeten dat hij aan de beurt was??!!!!)!)!>!!” wil ik even de tijd nemen om uit te leggen waarom de Awards ietsepietsie later zijn:
- De NS reed weer eens niet op tijd;
- De hond had mijn eerste post opgegeten;
- België;
- Tractorhaters;
- Opwarming van de aarde;
- Heel Holland bakt;
- Internet lag eruit;
- FIFA in het algemeen, en Sepp Blatter in het bijzonder;
- Vegetarische hamburgers.
Dus!
Anyway, de afgelopen week zijn de machtige [Tweakers] weer een kleine win streak gestart met overwinning nummertje 89, 90 en 91.
Omdat we natuurlijk wat doorgeselecteerd hebben in de bezetting waren de afgelopen wars wat kleiner met 10vs10 en 15vs15, maar daarom niet minder spannend.
Vooral de laatste war ging tot het gaatje: Leon en Rob pakten op het laatst nog 2 extra sterretjes met een een 3-*** aanval waardoor we de Duitse tegenstander met 1 ster verschil van het lijf hielden. De honderdste overwinning en level 7 komt in zicht!
De Clasher of Vorige Week is geworden:
Onze vriend CLB! CLB-ke is al een tijdje uitgespeeld met z’n megamax th10, maar totdat TH11 er aan komt houdt hij zichzelf bezig met het CW-technisch moederen van de tegenstandertop. De afgelopen week waren de vijandige nummer 1 en 2 flink de sigaar, dus een CoVW lijkt mij zeer op zijn plaats!
En dan de Donnie van vorige week gaat naarrrrr…..
DE MEGA AREPOL ALSO KNOWN AS ONTZETTENDE JAN, die het presteerde om te vergeten dat hij de Awards zou doen!!!!
CLASH ON MENSEN!
CLB
Jan

Een Volkswagen die CO-gas uitstoot?
ik heb zojuist een verzoek tot joinen ingediend, reeds bekend lid uit TW3 die graag eens wat anders wou.
Aangezien er meerdere bekende en aardige mensen bij jullie in de clan zitten dit verzoek
Blankinho schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:38:
Ik heb zojuist een verzoek tot joinen ingediend, reeds bekend lid uit TW3 die graag eens wat anders wou. Aangezien er meerdere bekende en aardige mensen bij jullie in de clan zitten dit verzoek

Ik ga het mee maken of dat zo is Torch-D
In de chat staat 11 voor Moo?
Zal ik het wel fout hebben, anyway moo heeft al aangevallen
En daarnaast staan er nu 2 mensen op 2 strikes:
Ownagboy en Jorn, voor het aanvallen na 10 uur, en het missen van een aanval
Let er dus even op heren.
westergas schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:40:
Niets meer te claimen voor mij.
4 en 5 nog vrij toch.
Ik wil daar best een leger op stuk gooien hoor. Kleine kans op 1 ster...possible fail. Inferno3 en xbow3 tegen TH9 troepen (op Golem5 na) en freeze1 lijkt me niet erg zinvol. Maar als het toch wenselijk in vanuit de leiding hoor ik het wel

Mwah, kan, maar is redelijk suïcidaal, misschien even wachten en opruimen?westergas schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:39:
Maar als het toch wenselijk in vanuit de leiding hoor ik het wel
Dat is het plan.CLB schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:52:
[...]
Mwah, kan, maar is redelijk suïcidaal, misschien even wachten en opruimen?
westergas schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:54:
Dat is het plan.

pas op, voor je het weet heb je weer een modje in ons topic
I dare him, vorige keer kwam die op speciaal verzoek wat oppoetsenwestergas schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:58:
pas op, voor je het weet heb je weer een modje in ons topic
Mijn naam is Gietema en ben in een ver, ver, verleden lid geweest van deze mooie CoC-clan. Helaas door een paar foutjes moest ik mij tijdelijk distantiëren van deze clan. Dit tijdje is een iets langer periode geworden omdat ik de keuze had gemaakt om minder fanatiek te gaan spelen.
Nu de dagen korter worden, kan ik helaas minder buiten spelen
Jij mag altijd komen!Gietema schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:06:
Heren, Dame(s),
Mijn naam is Gietema en ben in een ver, ver, verleden lid geweest van deze mooie CoC-clan. Helaas door een paar foutjes moest ik mij tijdelijk distantiëren van deze clan. Dit tijdje is een iets langer periode geworden omdat ik de keuze had gemaakt om minder fanatiek te gaan spelen.
Nu de dagen korter worden, kan ik helaas minder buiten spelenen wil ik weer vaker op mijn telefoon een spelletje gaan spelen. Bij deze dan ook de vraag, mag ik terug bij jullie in de clan??
Ik zal de clan open zetten voor je

Brogala schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 07:45:
Ik ben gisteren helaas vergeten een Willem te reqqen, en daardoor kan ik niet voor 10 uur aanvallenGezien ik nu weg moet.

Jep.R3veNG schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:38:
Wat moet die laatste voorstellen? Een healer?
Drie, want Rob had De LeidingTukk schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:32:
Btw, 4 strikes halverwege de war...
Dit topic is gesloten.