Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
#2 en dan #1...

[ Voor 76% gewijzigd door CLB op 29-09-2015 21:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummero #8

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

3

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
Succes met twee ! Zou beginnen met 1 golem rechtsboven en dan je heroes en cc troepen. Pak beide AA. Hierna max loons en freeze. Lukt je zeker om twee sterren te halen.

• CLB
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:29:
Succes met twee ! Zou beginnen met 1 golem rechtsboven en dan je heroes en cc troepen.
Pak beide AA. Hierna max loons en freeze. Lukt je zeker om twee sterren te halen.
Jij mag 'm ook, hier is bijna een massgolem af namelijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Wackmack
CLB schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:24:
[...]

Jij mag 'm ook, hier is bijna een massgolem af namelijk...
Pak deze dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

@Rob --> ff beter opletten aub, je roste mijn claim. Reden? Het staat letterlijk 3 posts boven je.

@ leiding --> ben weer opt out dit weekend. Genoeg te doen dus kans op strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:48

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

9, voor 2e

wat een faal

[ Voor 53% gewijzigd door Tukk op 01-10-2015 10:30 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 2e attack. Zal rond 3u zijn in Mn pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik ben van plan om de volgende cw onderstaande base te gaan gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DEdgQoePGlHmhKTjTZbFZ3Qo/medium.png
Commentaar graag!

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:54

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Heel slecht zo met je CC buiten de muren

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tukk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:08:
Ik ben van plan om de volgende cw onderstaande base te gaan gebruiken.
[afbeelding]
Commentaar graag!
Nee vind dit ook niks. Beter kopier je de base van Curva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Tylen schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:32:
Heel slecht zo met je CC buiten de muren
Oops, goed punt.

Ik heb ook een AA verschoven voor een betere verdeling.
Versteegrob schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:36:
[...]

Nee vind dit ook niks. Beter kopier je de base van Curva.
Inhoudelijker mag de opmerkingen wel zijn, IMHO.
Die van Curva kopieren is simpel, niet leuk en leer ik niets van.
Als het inderdaad niet lukt, dan is het een optie.,

[ Voor 44% gewijzigd door Tukk op 01-10-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:12
Ik zou de sterkste muren binnen zetten, buitenste knallen ze toch wel doorheen met wallbreakers, de binnenste houd ze dan langer tegen

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Razenko schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:14:
Ik zou de sterkste muren binnen zetten, buitenste knallen ze toch wel doorheen met wallbreakers, de binnenste houd ze dan langer tegen
Daarom heb ik de middelste het sterkst gehouden. De binnenste schiet je met de meeste troepen over heen.

Daarom, binnen zwakste, midden sterkste en buitenste de middelste, is dat niet logsch?
En ik moet gewoon vlot naar skulls voor alle muren.

Een behulpzame Shineless wees me via DM op onder andere de volgende video, deze moet ik nog doornemen.

[ Voor 20% gewijzigd door Tukk op 02-10-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:58
Tukk schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:23:
[...]

Daarom heb ik de middelste het sterkst gehouden. De binnenste schiet je met de meeste troepen over heen.

Daarom, binnen zwakste, midden sterkste en buitenste de middelste, is dat niet logsch?
En ik moet gewoon vlot naar skulls voor alle muren.
Zelf zou ik in het midden mijn sterkte muren hebben, dat is je laatste redmiddel namelijk. Als je bijvoorbeeld alleen een pekka of een king bij je TH hebt staan wil je daar ook sterke muren. je zwakste muren aan de buitenkant, daar gebruiken ze namelijk altijd toch wel wallies voor.
Zeker bij dit design, kan je het einde van je swirl gewoon zwak maken, daar zal alles omheen lopen

Daarnaast liggen je bigbombs nu zover aan de buitenkant dat je ze vrij makkelijk met een paar hogs kan pakken, daarna heb je vrijspel. Die probeer ik altijd in het midden van je base te stoppen.

Het design van je base zorgt er nu altijd voor dat je naar het midden van de base gaat. Het doolhof design stuurt je rechtstreekt naar je th toe... Dus een 1* aanval krijg je niet zo snel.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Totaal niet eens met de murenverdeling. Zoals je ook in mijn CW base ziet, mijn buitenranden zijn level 10 muren en de binnenkant level 9. Aan de binnenkant, rond het middels compartiment, heb ik wel de hoeken van level 10 muren om zo te forceren dat eventuele troepen niet een hoek gaan kapot maken en dus 2 of meer compartimenten openbreken.
Check de aanval op mijn base maar is van afgelopen war. Geen enkele wallie doet goed zijn werk.
Jan en ik hebben vaak zat problemen gehad met high level muren aan de buitenkanten waardoor je je jump spell al veel 'eerder' moet inzetten.

Persoonlijk vind ik bases waar alleen het th wordt omringd door muren een beetje onzin. Gezien de meeste units tijdens de CW afstandschieters zijn, waardoor dus de muren rond het TH zijn doel voorbij gaan.. Wat je wel goed hebt, is je Heroes centraal, zeker je Queen moeten zo centraal mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Ook zou je er voor kunnen zorgen dat er vier tegels tussen de TH en de binnenste 'ring' muren zit, om te verhinderen dat de AQ je TH kan 'snipen' terwijl ze buiten die ring staat.

Wat betreft de indeling van de muren heb ik er zelf voor gekozen om m'n lego's niet aan de buitenkant te plaatsen, maar wel op strategische plaatsen. Na het zien van talloze Golem-based attacks op m'n base heb ik die compartiment-indelingen waar het vaakst golems op staan te beuken, versterkt met Lego's (nee, ik heb nog geen zappers :-P), om zo dus die Golems zo lang mogelijk geparkeerd te houden en ze te verhinderen richting core te wandelen. Het voorgaande lijkt me ietwat succesvol te zijn, want het is al héél erg lang geleden dat ik gedriesterd werd, en dat was met een perfect uitgevoerde Lavaloonion indertijd.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shineless
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2022
Er zijn inderdaad 2 manieren waarop je naar muurtjes kan kijken. Persoonlijk ben ik van mening dat het voor TH9 handiger is om sterke muurtjes in het midden te hebben (om die 3* te voorkomen) en dat het handiger is om op TH10 de sterke muurtjes buiten te hebben om de reden die Curva net uitlegt.
Curva schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:57:
Persoonlijk vind ik bases waar alleen het th wordt omringd door muren een beetje onzin. Gezien de meeste units tijdens de CW afstandschieters zijn, waardoor dus de muren rond het TH zijn doel voorbij gaan.. Wat je wel goed hebt, is je Heroes centraal, zeker je Queen moeten zo centraal mogelijk.
Reden dat je je TH met muurtjes zou omringen is om die te beschermen tegen splash damage van loons. Dit kan je ook oplossen door alle defences 1 tegel van je TH te verwijderen, maar meestal kom je dan toch wel zo uit met je muurtjes dat je TH omringt word.
Wat betreft een centrale queen, nadeel daarvan is dat andere spelers dan vanuit elke richting kunnen aanvallen met hun kill squad die ze willen. Hierdoor kunnen ze relatief makkelijker air defences uitschakelen voor een GoLaLoon aanval, of giant bombs uitschakelen voor een GoHo aanval.

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Shineless schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:01:
Er zijn inderdaad 2 manieren waarop je naar muurtjes kan kijken. Persoonlijk ben ik van mening dat het voor TH9 handiger is om sterke muurtjes in het midden te hebben (om die 3* te voorkomen) en dat het handiger is om op TH10 de sterke muurtjes buiten te hebben om de reden die Curva net uitlegt.
Hmmm, misschien dat het dan voor low TH9 niet op gaat maar zeker wel voor high TH9. Het gebeurt 8/10 keer dat je wordt aangevallen wordt door een GoWiPe/Wi of een variant hierop. Bijna altijd worden er bombers meegenomen en een hoger leveltje muren helpt toch altijd weer een klein beetje.
Reden dat je je TH met muurtjes zou omringen is om die te beschermen tegen splash damage van loons. Dit kan je ook oplossen door alle defences 1 tegel van je TH te verwijderen, maar meestal kom je dan toch wel zo uit met je muurtjes dat je TH omringt word.
Wat betreft een centrale queen, nadeel daarvan is dat andere spelers dan vanuit elke richting kunnen aanvallen met hun kill squad die ze willen. Hierdoor kunnen ze relatief makkelijker air defences uitschakelen voor een GoLaLoon aanval, of giant bombs uitschakelen voor een GoHo aanval.
Ahja, splashdamage. Daar had ik niet aan gedacht. Alsnog vind ik het persoonlijk nog steeds een beetje zonde van de muurtjes. En wat je zegt over de Queen zijn positie, daar heb je inderdaad gelijk in. Het blijft altijd zo lastig om een goede base maken.

Als low TH9 zal ik er zeker op letten dat er wat mogelijke dubbele bom plekken (anti-hog) zijn en dat de base niet te gemakkelijk is voor een Full loon. Dat zijn toch wel de 'gemakkelijkste' armies om een base mee plat te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
#4 nieuwe CW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-04 22:24

Edit: shit die mag ik niet. Niks meer voor mij over. Ik moet dus wachten.

Voor 10u 's ochtends aanvallen gaat derhalve niet lukken.

[ Voor 97% gewijzigd door H.FR op 03-10-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Voor 2e aanval graag claim #7. Pak hem zsm leger staat al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Hey, ik ga iets na 10en aanvallen. Het WiFi is op dit moment down maar ik ga straks de 'reserve-router' aansluiten zodat ik wel weer WiFi heb (m'n PC heeft nog wel internet ivm met ethernetkabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Graff je staat op in, terwijl je op uit stond. Geen strikes voor jou als je dus niet aanvalt!
Maar hierdoor konden we 15/15 spelen en geven we geen makkelijke 3-ster weg, zodoende.

Eerst #2, maar #1 sloop ik ook, fuck maxxed gemmers.

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 04-10-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
CLB schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:27:
Eerst #2, maar #1 sloop ik ook, fuck maxxed gemmers.
Mag ik #2 doen :9 ik ros hem de moeder :D

Die base heb ik laatst ook een keer 2* gepakt

[ Voor 11% gewijzigd door thedon46 op 04-10-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
ik claim 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

Nummer 9

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Clean-up voor mij, 6 7 8 9 zijn al geclaimd..

[ Voor 60% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 04-10-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
thedon46 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:45:
Mag ik #2 doen :9 ik ros hem de moeder :D
Yes... Dan ga ik #1 eens proberen, massGolem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Een Donnie awards voor ons bitte :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ja dat is er ff bij ingeschoten! Ik zal ze er morgen op zetten, ben nu te moe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

12, ik zit aan een draakloon te denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Draakloon of is er een betere keuze.

De defences zijn wel 4 AA's, maar niet met een hoge upgrade en 1 lvl x-bow, dat moet te doen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EpNHwBcN86wdj7xXY6yTa6yk/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik acht de kans niet heel groot om daar 3 sterren mee te halen. Voordat de draken de AA kunnen uitschakelen, verlies je er waarschijnlijk al een paar.

Mogelijke andere optie zijn hogs. CC luren, 3 bombers om het compartiment van de queen open te breken. CC kapot maken met wat wizzies/spell en eventueel je eigen Queen. King inzetten om de Queen te killen. Dan de hogs loslaten van 20:00 - 23:00. Of onderin bij de Wizztowers, maar zorg dan dat je prehealt. En hogs meenemen in je CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Klinkt logisch.

Btw, paarse muurjes als TH9, de rushert. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Vriendin en vrienden!

Vanuit een zonovergoten Mokum komen, iets later dan op de gebruikelijke vrijdag, de CotW en Donnie awards tot u!

En voordat u denkt: ”Man man man: Is die Ontzettende Janus weer eens vergeten dat hij aan de beurt was??!!!!)!)!>!!” wil ik even de tijd nemen om uit te leggen waarom de Awards ietsepietsie later zijn:

- De NS reed weer eens niet op tijd;
- De hond had mijn eerste post opgegeten;
- België;
- Tractorhaters;
- Opwarming van de aarde;
- Heel Holland bakt;
- Internet lag eruit;
- FIFA in het algemeen, en Sepp Blatter in het bijzonder;
- Vegetarische hamburgers.

Dus!

Anyway, de afgelopen week zijn de machtige [Tweakers] weer een kleine win streak gestart met overwinning nummertje 89, 90 en 91.

Omdat we natuurlijk wat doorgeselecteerd hebben in de bezetting waren de afgelopen wars wat kleiner met 10vs10 en 15vs15, maar daarom niet minder spannend.
Vooral de laatste war ging tot het gaatje: Leon en Rob pakten op het laatst nog 2 extra sterretjes met een een 3-*** aanval waardoor we de Duitse tegenstander met 1 ster verschil van het lijf hielden. De honderdste overwinning en level 7 komt in zicht!

De Clasher of Vorige Week is geworden:

Onze vriend CLB! CLB-ke is al een tijdje uitgespeeld met z’n megamax th10, maar totdat TH11 er aan komt houdt hij zichzelf bezig met het CW-technisch moederen van de tegenstandertop. De afgelopen week waren de vijandige nummer 1 en 2 flink de sigaar, dus een CoVW lijkt mij zeer op zijn plaats! 

En dan de Donnie van vorige week gaat naarrrrr…..

DE MEGA AREPOL ALSO KNOWN AS ONTZETTENDE JAN, die het presteerde om te vergeten dat hij de Awards zou doen!!!!

CLASH ON MENSEN! 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Hahahahah, die opsomming :-D.

CLB d:)b d:)b

Jan 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Wat is een COVW? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Een Volkswagen die CO-gas uitstoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Clasher of Vorige Week natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Hi all,

ik heb zojuist een verzoek tot joinen ingediend, reeds bekend lid uit TW3 die graag eens wat anders wou.
Aangezien er meerdere bekende en aardige mensen bij jullie in de clan zitten dit verzoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Blankinho schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:38:
Ik heb zojuist een verzoek tot joinen ingediend, reeds bekend lid uit TW3 die graag eens wat anders wou. Aangezien er meerdere bekende en aardige mensen bij jullie in de clan zitten dit verzoek :)
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torch-D
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
#14 voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torch-D
Hij zegt meerdere clb, dus ook geen aardige, denk dat hij jou bedoeld 😂 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 heb het erg druk dus ga opt out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
#4 kapot makem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
haha :)
Ik ga het mee maken of dat zo is Torch-D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torch-D
Claim 15 2e aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Mootjes pakt 12 voor de 2 attack.
Ik doe #6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
thedon46 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:46:
Mootjes pakt 12 voor de 2 attack.
Ik doe #6
In de chat staat 11 voor Moo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Curva schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:20:
[...]

In de chat staat 11 voor Moo?
Zal ik het wel fout hebben, anyway moo heeft al aangevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
7 voor mij por favor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Ik moet ook maar eens aan de mass golem doe #2 maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
#10 voor mootjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

nummer 11

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Claims zijn bijgewerkt tot hier.
En daarnaast staan er nu 2 mensen op 2 strikes:
Ownagboy en Jorn, voor het aanvallen na 10 uur, en het missen van een aanval

Let er dus even op heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Niets meer te claimen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
Ik claim graag #12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Pak 1, van boven met 6 golems moet ik aardig ver kunnen komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
Claim 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
:o
4 en 5 nog vrij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik wil daar best een leger op stuk gooien hoor. Kleine kans op 1 ster...possible fail. Inferno3 en xbow3 tegen TH9 troepen (op Golem5 na) en freeze1 lijkt me niet erg zinvol. Maar als het toch wenselijk in vanuit de leiding hoor ik het wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
westergas schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:39:
Maar als het toch wenselijk in vanuit de leiding hoor ik het wel :Y
Mwah, kan, maar is redelijk suïcidaal, misschien even wachten en opruimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

CLB schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

Mwah, kan, maar is redelijk suïcidaal, misschien even wachten en opruimen?
Dat is het plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

pas op, voor je het weet heb je weer een modje in ons topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
westergas schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:58:
pas op, voor je het weet heb je weer een modje in ons topic ;)
I dare him, vorige keer kwam die op speciaal verzoek wat oppoetsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gietema
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Heren, Dame(s),

Mijn naam is Gietema en ben in een ver, ver, verleden lid geweest van deze mooie CoC-clan. Helaas door een paar foutjes moest ik mij tijdelijk distantiëren van deze clan. Dit tijdje is een iets langer periode geworden omdat ik de keuze had gemaakt om minder fanatiek te gaan spelen.

Nu de dagen korter worden, kan ik helaas minder buiten spelen :( en wil ik weer vaker op mijn telefoon een spelletje gaan spelen. Bij deze dan ook de vraag, mag ik terug bij jullie in de clan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Gietema schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:06:
Heren, Dame(s),

Mijn naam is Gietema en ben in een ver, ver, verleden lid geweest van deze mooie CoC-clan. Helaas door een paar foutjes moest ik mij tijdelijk distantiëren van deze clan. Dit tijdje is een iets langer periode geworden omdat ik de keuze had gemaakt om minder fanatiek te gaan spelen.

Nu de dagen korter worden, kan ik helaas minder buiten spelen :( en wil ik weer vaker op mijn telefoon een spelletje gaan spelen. Bij deze dan ook de vraag, mag ik terug bij jullie in de clan??
Jij mag altijd komen!
Ik zal de clan open zetten voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik zeg welcome back alvast Gietema, greets Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Inderdaad; tof dat je teruggekomen bent!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gietema
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Dankjewel jongens, mooi om terug te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik ben gisteren helaas vergeten een Willem te reqqen, en daardoor kan ik niet voor 10 uur aanvallen :/ Gezien ik nu weg moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Gieter! Welkom terug jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

We gaan naar 20vs20 *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Brogala schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 07:45:
Ik ben gisteren helaas vergeten een Willem te reqqen, en daardoor kan ik niet voor 10 uur aanvallen :/ Gezien ik nu weg moet.
Afbeeldingslocatie: http://berriesathome.nl/sites/default/files/styles/vrucht/public/aardbei-Sweet-Eve.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/7JZbk8EjjH4/hqdefault.jpg

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRli5uPIXnFNY7JyZDP-TNc_sirUC6oZ-L0_7srPZLHVL3zjoWn4Q

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTsVVzKProtTDIX9WhPeYVNtbAJvjZhUmaKfRYIXd--rYc0jqtkyg

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/6lp37a6m5/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/10831694_380655155430135_1365118387_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://clashingnerds.weebly.com/uploads/2/4/1/7/24172738/1505508_orig.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.clash-clans.cz/wp-content/uploads/2015/03/Bez-n%C3%A1zvu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

15 voor tweede aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Wat moet die laatste voorstellen? Een healer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
2e attack voor mij #13. Ik zal deze rond 13.00 aanvallen dus mocht Jorn nog voor 12.30 aanvallen de #15 drie sterren dan kan ik evt nog schakelen naar een #11 bijv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

R3veNG schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:38:
Wat moet die laatste voorstellen? Een healer?
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Btw, 4 strikes halverwege de war...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Tukk schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:32:
Btw, 4 strikes halverwege de war...
Drie, want Rob had De Leiding :*) verwittigd (met een goede reden) dat hij voor 10:00 z'n aanval niet zou kunnen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
#5 voor 2e aanval
Pagina: 1 ... 65 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.