rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Tja, acht healers lvl4 aan 10k elixir per stuk.. En dan nog dertig minions lvl5/6 aan 10 DE per stuk. Kom je op minstens 80k elix en 300 DE uit. Dat elixir haal je er met de loot bonus terug uit, maar je verliest wel ±15% van je DE-opbrengst per aanval.. Niettegenstaande dat dit een leuke tactiek is om snel DE te incasserenwestergas schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:14:
[...]
Hoezo? Je bedoelt voor die paar healers? Is imo gewoon een goede tactiek, ik ben zo ook wel eens gerost.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
PSN: jannvsdvinvs
GemssssssssOntzettende_Jan schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:19:
En dan up je je queen en kan je d'r een week niet gebruiken. #justsaying
Ben zelf trouwens helemaal niet zo'n DE farmer...wat ik toevallig vind pak ik mee maar ik ben meer goudzoeker
*** De CotW en Donnie uitreiking ***
Ja beste mensen, het is er weer tijd voor! Het moment van de week waar we het allemaal voor doen. De opsomming van klappers en sissers, van highlights en lowlights, van eindbazen en noobs!Omdat ECHT IEDEREEN van De Leiding de deur achter zich dicht heeft geflikkerd en op vakantie is gegaan, kwam uiteindelijk de eer bij dit Ontzettende clanlid terecht om de prijzen uit te reiken. Een waanzinnige verantwoordelijkheid die ik niet in mijn eentje aandurf, dus heb ik de hulp ingeroepen van Ontzettende Julian (die overigens halverwege de week ook nog ergens in Turkije op z'n luie krent lag te all-inclusiven maar dit terzijde...)
Maar goed! Juul en ondergetekende hebben de resultaten van de afgelopen week eens goed onder het vergrootglas gelegd en uiteindelijk na lang beraadslagen onze keuzes gemaakt. *
Dus pak er een biertje / fristi / rooibosthee / vruchtensapje / Radlertje bij, leun achterover en lees verder!!
HO!!! WACHT!!! Voordat we beginnen gaan we eerst even naar de reclame. We hebben een fijne geldschieter gevonden die de uitreiking van deze week mogelijk heeft gemaakt!!!

Waar waren we ook alweer.... OHJA!! De afgelopen week hebben we ALLES gewonnen en weer 3 clans aan onze zegekar gebonden waarmee het aantal wins van deze machtige clan op het grandioze aantal van

is gekomen!!! 70 wins! Daar kan menige clan van dromen, schuine streep een puntje aan zuigen!!
De eerste war was een comfortabele 34-26 op het arme ' Savage Arms', daarna werden onze Iraanse vrienden van 'Persian Star' met 25-23 onder het perzisch tapijt (ghe ghe) geveegd, en gisteravond was het een gedecideerde 37-31 tegen de makkers van "Allegiant" of zoiets.. Zelden zo snel een clan zien leeg lopen!! MUHAHAHA SUCKERSSS!!!!
Over leeglopen gesproken... we hebben deze week (TIJDELIJK NAAR WIJ HOPEN) afscheid genomen van twee gewaardeerde leden..
Larske Ownage en Gerrit "De Loot is Kut" Uber-Noob-Arepol..

Juul en ik spreken namens de hele clan als we zeggen dat beide heren (ALS ZE KUNNEN KLOKKIJKEN) weer van harte welkom zijn.
" En wat gebeurde er verder?", hoor ik u zeggen? Wel dit!!!
- CLB (wist u dat dat voor Constant Lootende Baas staat?) was een weekje op hoogtestage om dat onoverwinnelijke TH10 gevoel weer terug te krijgen..
- Onze Grote Leidert Curva had tussen het CoC-en door tijd om (samen met zijn vriendin!) een diploma te halen!
- Leon heeft zijn 5 Bouwers in zijn nieuwe huis aan het werk gezet (bouwtijd 14 dagen..)
- Juul is dinsdag nog bruiner dat een Hogrider terug gekomen uit het Turkse vakantieparadijs;
Deze clannies en al die andere pannenkoeken die op vakantie waren winnen deze week dus helemaal niks!!! Van de clan hebben 8 leden alle wars meegespeeld, het leek ons logisch om daaruit een keuze te maken..
We geven wel robdegekste een eervolle vermelding! Hij pakte in de laatste war 2 sterren op de #1 en ook op de #2, die ook nog eens een onvervalste 99% Koempert was.. Klasse Rob!
En dan nu...
DE DONNIE VAN DE WEEK!!!
Dit was niet zo heel erg moeilijk.. Al tijdens de eerste war wist deze meneer zich kandidaat te stellen door wel een legertje te trainen maar vervolgens te vergeten om aan te vallen. De reden waarom maakte de keuze om hem tot Donnie te bombarderen nog makkelijker.
Nee, hij was niet naar het frietkot om een frietje stoofvlees met bearnaisesaus te halen..
Nee, hij zat niet 'op cafe' aan een pintje Westmalle te nippen...
Donnie van de Week R3veNG zat doodleuk een filmpje te kijken achter zijn laptop..
Man man man de Vlaamse Arepol of moeten we zeggen Patatteke!
(Eervolle vermelding voor bijna Donnie: Juul de Noob die na een eerste aanval met 3 sterren zijn tweede aanval begon met maar 7 draken! Man man man wat een AREPOL!!!)
Laten we maar snel verder gaan naar de....
Clasher van de Week!!!
Er waren een paar kandidaten voor deze eretitel, maar uiteindelijk is er een lid die er het meeste aanspraak op maakt. Hij haalde de meeste sterren in de 3 wars, en daarnaast wist hij bij zijn eerste aanval steeds 3 sterren te halen! Een hele mooie prestatie, onze Clasher van de week is......
GRAFF!!!
Gefeliciteerd jongen! Namens onze sponsor John Deere (De PEKKA'S onder de TREKKAHS!) mogen we je 2 gebruikte trekkerbinnenbanden aanbieden! Lekker om in deze hitte mee in zee te dobberen.
(je moet ze wel zelf ff ophalen bij de dealer in Schin op Geul..
PFFFF dat was het... We gaan even met een nat washandje op het voorhoofd in een donkere kamer liggen..
AJUUS!!!
* over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
Edit:
Owja, Donnie had zijn heroes aangezet... Als in allebij... Die duren nog 1 dag en 12 uur, dus ik ga halverwege de war aanvallen. Dit zal dan misschien na 10 uur zijn.
Dan weten jullie waarom
Edit 2: Mootjes claimt #7
[ Voor 48% gewijzigd door thedon46 op 17-07-2015 19:49 ]
Ik claim #6
Russian Hacker
Verwijderd
Gefeliciteerd graff en rev
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 19:53 ]
Verwijderd
LolVerwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:56:
Haha van mij mag Jan vaker t verhaal doen! Genot om te lezen ! Bij deze award wil ik graag mm ouders bedanken voor het motiveren van mn aanvallen en mn vriendin voor het steunen in elke cw die met spanning zat te kijken of het nog goed ging om sterren te pakken van deze tegenstanders! En uiteraard bedank ik de crew voor de tips en tricks! DANK JULLIE WEL!!!
Leuk gedaan Jan! Erg vermakelijk haha
En gefeliciteerd winnaars!!!
PSN: Curvaa_
Gefeliciteerd allen !! Mooi stuk jan en Juul !!
[ Voor 92% gewijzigd door Signs op 17-07-2015 20:59 ]
Jan,wat voor John Deere vind jij leuk?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
6320 natuurlijk!!
/flauwe excuses
Verdiende CotW, Graff. Valt niks op aan te merken.
De batt van m'n Moto G is op 4% na plat, maar ik wil toch even claimen... #10.
Verwijderd
Ik ook en nog bedankt sponsor john deere
claim 12,draakjes
edit:claim 11met hogs,weet waar de bommen liggen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2015 20:56 ]
Voor JuulVerwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:43:
[...]
Ik ook en nog bedankt sponsor john deere![]()
![]()
claim 12,draakjes
edit:claim 11met hogs,weet waar de bommen liggen

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Russian Hacker
Kun jij 7 pakken met je 2e aanval dan? Is zo'n beetje dezelfde layout en je bent qua attack strength iets sterker dan ik.Cryptoware schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:59:
Ik claim 8 voor mijn 2e aanv.
Zo ja, 8, anders 7.
Dat bericht ging nog over de vorige war. Dus bij deze claim jij 8Xa!pt schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:57:
[...]
Kun jij 7 pakken met je 2e aanval dan? Is zo'n beetje dezelfde layout en je bent qua attack strength iets sterker dan ik.
Zo ja, 8, anders 7.
idd dat was alweer van de vorige CWthedon46 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 06:42:
[...]
Dat bericht ging nog over de vorige war. Dus bij deze claim jij 8
Russian Hacker
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Edit: ah fuck, ik ben te laat met claimen. Pak wel wat er open komt.
[ Voor 94% gewijzigd door R3veNG op 20-07-2015 19:11 ]
Jippie, CLB is onze enige TH10, tegen nog 5 andere TH10 van de tegenstander.....

Als het niet uitkomt kan ik altijd ruilen!
(Ik heb geen AQ vandaar wat laag)
Russian Hacker
[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 22-07-2015 12:30 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmmm, retarded R3veNG heeft tijdens de vorige CW trouwens op de harde manier moeten leren dat 3 earthquakes op muren zwieren geen zak uithaalt.
Ook: wie da fuq heeft dat matchmaking algoritme geschreven bij SC? Die persoon / Dat team verdient een schop tegen de knieschij(f/ven)! Het lijkt wel of er per clanlevel dat we verschillen met de tegenstander een soort weight penalty bijgeteld wordt en daarom tegen vijf TH10's met inferno's uitkomen. Dat zou bijzonder oneerlijk zijn.
Claim: #10 dan maar; vreemde basis: niet te lavaloonen en hoggen is zelfmoord. Misschien een klassieke GoWiPe of GoWiWi met dan wel slechts 1 Golem5, 12 witches en een boel wizzies + wallies / earthquakes?
[ Voor 14% gewijzigd door R3veNG op 22-07-2015 11:19 ]
De laatste van ons heeft altijd de laatste van de tegenstander. Dus overleg nog wel even met Gieter.R3veNG schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:15:
Ik zit deze CW ook zonder AQ, maar wel met DE spell factory! En witches lvl2! En een extra WT op lvl 7!
Hmmm, retarded R3veNG heeft tijdens de vorige CW trouwens op de harde manier moeten leren dat 3 earthquakes op muren zwieren geen zak uithaalt.
Ook: wie da fuq heeft dat matchmaking algoritme geschreven bij SC? Die persoon / Dat team verdient een schop tegen de knieschij(f/ven)! Het lijkt wel of er per clanlevel dat we verschillen met de tegenstander een soort weight penalty bijgeteld wordt en daarom tegen vijf TH10's met inferno's uitkomen. Dat zou bijzonder oneerlijk zijn.
Claim: #10 dan maar; vreemde basis: niet te lavaloonen en hoggen is zelfmoord. Misschien een klassieke GoWiPe of GoWiWi met dan wel slechts 1 Golem5, 12 witches en een boel wizzies + wallies / earthquakes?
Will do.Curva schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 19:03:
[...]
De laatste van ons heeft altijd de laatste van de tegenstander. Dus overleg nog wel even met Gieter.
EDIT: sterretje erbij kunnen pakken.
[ Voor 50% gewijzigd door Sleehond op 23-07-2015 10:29 ]
Door het vandaag niet halen van de regel 'voor 10 uur aanvallen tijdens cw' heb ik vandaag mijn derde strike ontvangen... Daarom moet ik helaas de clan (tijdelijk)verlaten. Daarnaast ben ik de laatste tijd minder gemotiveerd om CoC te spelen, misschien ook wel omdat het weer buiten zo goed is. Door het minder fanatiek spelen heb ik ook de strike opgelopen.
Ik ben dus sowieso van plan om minder CoC te spelen, maar wellicht kan ik toch niet zonder jullie en kom (als het van alle leiding mag) graag terug.
Heren, dame, het was mij een genoegen
Jammer dude...als ik vermoed dat ik het niet ga redden (vooral in het weekend) ga ik opt out.
Hoop dat je terug komt.
#4 voor Don
[ Voor 31% gewijzigd door thedon46 op 24-07-2015 21:09 ]
Verwijderd
Terugkomen gieter,je bent een leuke,aardige gast.Gietema schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:57:
Heren, Dame,
Door het vandaag niet halen van de regel 'voor 10 uur aanvallen tijdens cw' heb ik vandaag mijn derde strike ontvangen... Daarom moet ik helaas de clan (tijdelijk)verlaten. Daarnaast ben ik de laatste tijd minder gemotiveerd om CoC te spelen, misschien ook wel omdat het weer buiten zo goed is. Door het minder fanatiek spelen heb ik ook de strike opgelopen.
Ik ben dus sowieso van plan om minder CoC te spelen, maar wellicht kan ik toch niet zonder jullie en kom (als het van alle leiding mag) graag terug.
Heren, dame, het was mij een genoegen

Russian Hacker
Gadver de gadver, nog ongeduldig zijn ook. Ik zou bijna denken dat ik mij tenmidden krenterige, eigenwijze en luidruchtige Hollanders begeef hier. ... Oh wachtVerwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:18:
... waar blijven de awards eigenlijk?

Anyway, de Awards eh, waar blijkbaar iedereen hier blijkbaar harder op wacht dan de Griekse banken op steunpakketten of Magere Hein op Sepp Blatter.
Hmmm, toch nog even de afgelopen week kort samenvatten, want die was nogal bewogen to say the least.
- We hebben (hopelijk zeer tijdelijk) afscheid genomen van Gietema/Giet/Da Gietah/Gieter/G-man die zijn derde strike incasseerde. Een beetje zuur en vooral vreemd, want onlangs (in weken #24 en #26) kon hij met de nodige overtuiging twee CotW Awards in de wacht slepen. Ik ben er van overtuigd in naam van de ganse clan te spreken als ik zeg dat we je binnen graag terug verwelkomen om met een propere lei te herbeginnen.
- CLB (wat volgens sommigen zou staan voor 'Crystal [is de] League [voor] Bedelaars!') heeft nog eens 4 sterren in 1 CW gescoord! Schrijft het op, belt en faxt het door, roept het van de daken! Een wonder is geschied!
- Gerben is terug (!!!) van twee weekjes weggeweest op het strafbankje met de bijhorende ezelsorenhoed. Hopelijk heeft de arepol in kwestie deze keer wel de TS meerdere keren gelezen.
- Twee CW's gewonnen en eentje nipt verloren, wat ons intussen op 184xp van clan lvl6 brengt.

De CotW Award
Tja ... enerzijds moet gezegd dat er een aantal leuke aanvallen de afgelopen week tussen zaten, maar daar tegenover staan dan weer een heleboel absolute, archislechte flutpogingen. Er stak met andere woorden niemand in positieve zin bovenuit. Het gevoel om daarom deze week niemand met de CotW Award naar huis te sturen, overheerst daarom nogal sterk. Maar, zoals Jan in de chat al aan gaf, moet dat geen slecht nieuws betekenen. Want dit voorval zet natuurlijk de deur wagewijd open voor volgende week de uitreiking te doen van de enige echte, allereerste, onvervalste en ongezien gegeerde ...Een reden te meer om de komende CW's keihard te gaan om deze (misschien wel eenmalige?) Award in de wacht te slepen!
De Donnie Award
Kandidaten te over (weeral) voor de Donnie Award van deze week:- Gerben! voor het zijn van een eersteklas arepol die blijkbaar zijn broertje met z'n main account laat cuppen, omdat 'ie er zelf te mottig voor is.
- Rikkie en Curva! voor het onnozel hard falen op een base (TH10) waar zelfs ik met mindere troepen een sterretje op haalde. Man man man, talk about lutsers.
- R3veNG / ikzelf! voor mogelijk de grootste Healer-Witch faal uit de geschiedenis van CoC.
- Gerben! voor het terug joinen van onze clan, maar sindsdien twee CW's aan zich hebben laten voorbij gaan.
- Gerben! voor het hebben van paarse muurtjes op TH10 ... EN DAT AL MAAAANDEN aan een stuk nu!
- Gerben! voor het doneren van Goblins!
- Gerben! voor het zijn van Gerben!
[het ligt er vingerdik op wie het wordt, maar toch de verplichte spanningsopbouw]
[met overbodig tromgeroffel]
met een unanieme stemming ....
[irritant reclameblok op de commerciele tv-zender dat iedereen wel kon verwachten, maar toch de nodige verrassing teweeg brengt en een aantal mensen doet wegzappen]
...
[flauwe beknopte versie van de situatie bij de cue-in, publiek zit intussen uit verveling op het puntje van z'n stoel en wil eigenlijk gaan slapen]
...
G
E
R
B
E
N
!!!!!!111!!!!!one!!eleven!!!11!!!!!
[Applaus] PROFICIAT!!! [MEER APPLAUS]
Over de uitslag van deze weekgang van de [Tweakers]-Awards wordt uitzonderlijk wel gecorrepondeerd. Meningen of andere waardeloze uitingen van gedachten kunnen naar de organisatie ad-interim gestuurd worden via rooksignalen*, fax**, e-mail*** of ongefrankeerde briefkaarten****.
*: enkel op even weekdagen tussen 23.12 u en 05.42 u.
**: er is gegarandeerd geen faxmachine aangesloten en bijgevolg ook geen nummer beschikbaar.
***: e-mailadres: secret_cotwdonnieaward_address@pyongyang.nk
****: gelieve niet te vergeten uw retouradres NIET in te vullen!
Agh, win je de Donnie niet, win je wel de verjaardagstaartGietema schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:26:
Ik had wel een nominatie voor mij verwachtvoor de Donnie award... Zo hard mijn best op gedaan door nog een strike te halen.

Gefeliciteerd!
Dankjewelthedon46 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:29:
[...]
Agh, win je de Donnie niet, win je wel de verjaardagstaart![]()
Gefeliciteerd!
Vooruit, omdat jij het bentH.FR schreef op zondag 26 juli 2015 @ 00:43:
Voor 10u wordt hem niet, omdat ik moet wachten op een faal of te late aanval (alles in mijn range geclaimd)
Had het pas gezien na jouw aanval, maar omdat jij tijdens de CW 13 bent, viel 8 buiten jouw range. Het is de bedoeling dat je +/- 3 binnen je eigen nummer claimt.
Verder een prima aanval hoor, maar let er even op de volgende CW
Dit topic is gesloten.