Ik zal 14 wel even pakken, de enige zonder sterren
Ik pak straks 11 wel, daar heb ik meer kans op een derde ster.
PSN: Curvaa_
Doen we.thedon46 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Had het pas gezien na jouw aanval, maar omdat jij tijdens de CW 13 bent, viel 8 buiten jouw range. Het is de bedoeling dat je +/- 3 binnen je eigen nummer claimt.
Verder een prima aanval hoor, maar let er even op de volgende CW
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit keer met scania's?Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:50:
Ik en mijn vader hadden een heel gaaf en leuk idee voor de awards,wat zeg ik niet..
Ik claim 7.
[ Voor 14% gewijzigd door Cryptoware op 27-07-2015 02:10 ]
Russian Hacker
Verwijderd
Hoe heb je het geraden?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 09:20 ]
#8 gaat voor de bijl olé olé!
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
nr 10 is enige over in mijn range is ik claim deze x niet
Morazues
Haha ik denk je claimt niet, je mag ook #3 rossen hoor... You say it my amigo...Brogala schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:32:
2 dan maar.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vind ik helemaal prima, sorry dat ik zo laat claim... Moet er weer even inkomenCLB schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:34:
[...]
Haha ik denk je claimt niet, je mag ook #3 rossen hoor... You say it my amigo...
Dan doe ik 3, doe jij 2.
Ik ga voor 2e attack op 10 met een uurtje. Morgen drukke dag dus weinig tot geen tijd om aan te vallen.
[ Voor 42% gewijzigd door Xa!pt op 27-07-2015 22:27 ]

PSN: jannvsdvinvs
Hmmmm, #6 heeft dezelfde basis als #8 (mijn eerste att). Ik ga dezelfde attack doen op #6, alleen heb ik nu mijn AQ terug en neem ik twee wizzies + twee archers mee i.p.v. 2 loons om de dragon5 uit de CC te mollen.
Claim op #6 voor 2nd attack dus.
Claim op #6 voor 2nd attack dus.
Rev, ik heb het geprobeerd op #6 met zelfde leger als jouw en mijn AQ erbij van lvl 11.
Heb gefaald.... dus ben bang dat je het niet moet proberen....!
Heb gefaald.... dus ben bang dat je het niet moet proberen....!
Hmmmm, inderdaad, net je replay gekeken.
Je lure was misschien niet optimaal, maar net als bij mijn attack op #8 gaan jouw loons ook helemaal de core niet in.. :-#
Hmmmm..
edit: #7 kan ik ook proberen te rossen..
Ja, ik ga #7 binnen een tiental minuutjes aanvallen. Mijn claim op #6 vervalt dus.
Je lure was misschien niet optimaal, maar net als bij mijn attack op #8 gaan jouw loons ook helemaal de core niet in.. :-#
Hmmmm..
edit: #7 kan ik ook proberen te rossen..
Ja, ik ga #7 binnen een tiental minuutjes aanvallen. Mijn claim op #6 vervalt dus.
[ Voor 27% gewijzigd door R3veNG op 28-07-2015 15:47 ]
Lastig om een 3e ster te pakken bij alle TH9. Ik ga het zo meteen proberen bij #8, heb wel een leuk idee.
Edit: Helemaal KAPOT gerost
Edit: Helemaal KAPOT gerost
[ Voor 12% gewijzigd door Curva op 28-07-2015 17:14 ]
ik pak straks 6, VAK 410 style.
NIEUWE CW:
Ik pak 9, voor Graff 13.
Ik pak 9, voor Graff 13.
Russian Hacker
4 alsublieft. Weer gasten uit Iran, komt wel bizar veel voor..
graff heeft 13 alVerwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:38:
Claim 13,weet niet of graff 14 wil,zo ja 14 voor graff.
Russian Hacker
3
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Doe mij #8 dan maar.. Ziet er wel een lastige base uit; geen idee hoe die plat te leggen is.
Iemand een idee?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Iemand een idee?
Bovenin wat loons denk ik... rechts en links alvast twee minions droppen.
De rest hmm weinig compartimenten, dat is fijn voor GoWiWiPe wel vind ik altijd.
De rest hmm weinig compartimenten, dat is fijn voor GoWiWiPe wel vind ik altijd.
Ik zou dan gewoon GoWiWi doen en geen pekka. Want die pekka pakt alle gebouwen, kan je beter 2 extra witches meenemen. Golem en skelletjes van de witch als triggers en een aantal wizzies erachter.
Had Rob deze base in zijn glorie dagen niet eens platgegooid? Destijds in een Youtube video?R3veNG schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:08:
Doe mij #8 dan maar.. Ziet er wel een lastige base uit; geen idee hoe die plat te leggen is.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Iemand een idee?
Edit:
Ownee toch niet, maar toch voor de fans:
Versteegrob in "\[iOS/Android] Clash of Clans"
Vanaf 4:15
[ Voor 15% gewijzigd door thedon46 op 29-07-2015 13:54 ]
Hmm, de base lijkt er op, maar verschilt genoeg om een hogaanval misschien niet viable te maken..
CLB zijn 'bovenin wat loons' ben ik sowieso ook van zin ja. Een loon of 4/5 kan die bovenste mortar en twee cannons pakken. Kan er van bovenuit ook meteen met wat wizzards de non-defensive buildings begonnen worden aan de clean-up.
Idee 1:
Stel dan dat die drie bovenste defenses weg zijn eh, om dan met vier (!!!) gelijktijdige hogstromen werken: twee op 10u en twee op 2u.
-> één voor de Wizzard Tower en één voor de Archer Tower in beide compartiment.
-> de hogs van de Wizzard Towers gaan door naar de bovenste AA's.
-> de hogs van de Archer Towers gaan naar de cannons op resp. 9u en 3u.
-> alle hogs convergeren rond de föhns en doen van daaruit hun ding op de core.
-> hogs verspreiden zich naar onderste vakken en zo.
Probleem: de AQ staat onbereikbaar, de CC is nagenoeg niet te luren en onverwacht geplaatste Tesla's gaan roet in het eten gooien.
Idee 2 (mijn favoriet momenteel):
-> éen à twee loons per outer-lier defense voor de ganse bovenste helft van de helft: twee per AT, één per een cannon/mortar/wizztower (10 loons in totaal dus).
-> drietal hogs op 10u of 2u in (intussen leeg) compartimentje die dan vervolgens in range van CC lopen om te luren
-> golem5 uit CC op 3u richting cannon/föhn met één of twee hogs er na om die defenses snel te slopen, opdat die golem zo snel mogelijk in de AQ haar range gaat waggelen.
-> de heros met wat wizzs op 3u, de golem min of meer achterna om in de buurt van de core/AQ te komen.
-> zodra de AQ lockt op de golem, een mayhem van hogs starten onderin met een onmiddellijke pre-heal op die onderste compartimenten (4u en 8u).
Die base is ontworpen vanuit de verwachting om langs 6u of 12u all-in aangevallen te worden, dus laten we net dat niet doen :-).
CLB zijn 'bovenin wat loons' ben ik sowieso ook van zin ja. Een loon of 4/5 kan die bovenste mortar en twee cannons pakken. Kan er van bovenuit ook meteen met wat wizzards de non-defensive buildings begonnen worden aan de clean-up.
Idee 1:
Stel dan dat die drie bovenste defenses weg zijn eh, om dan met vier (!!!) gelijktijdige hogstromen werken: twee op 10u en twee op 2u.
-> één voor de Wizzard Tower en één voor de Archer Tower in beide compartiment.
-> de hogs van de Wizzard Towers gaan door naar de bovenste AA's.
-> de hogs van de Archer Towers gaan naar de cannons op resp. 9u en 3u.
-> alle hogs convergeren rond de föhns en doen van daaruit hun ding op de core.
-> hogs verspreiden zich naar onderste vakken en zo.
Probleem: de AQ staat onbereikbaar, de CC is nagenoeg niet te luren en onverwacht geplaatste Tesla's gaan roet in het eten gooien.
Idee 2 (mijn favoriet momenteel):
-> éen à twee loons per outer-lier defense voor de ganse bovenste helft van de helft: twee per AT, één per een cannon/mortar/wizztower (10 loons in totaal dus).
-> drietal hogs op 10u of 2u in (intussen leeg) compartimentje die dan vervolgens in range van CC lopen om te luren
-> golem5 uit CC op 3u richting cannon/föhn met één of twee hogs er na om die defenses snel te slopen, opdat die golem zo snel mogelijk in de AQ haar range gaat waggelen.
-> de heros met wat wizzs op 3u, de golem min of meer achterna om in de buurt van de core/AQ te komen.
-> zodra de AQ lockt op de golem, een mayhem van hogs starten onderin met een onmiddellijke pre-heal op die onderste compartimenten (4u en 8u).
Die base is ontworpen vanuit de verwachting om langs 6u of 12u all-in aangevallen te worden, dus laten we net dat niet doen :-).
Mwahja, de laatste tijd heb ik dan een pekka of twee bij me, hebben toch wel veel slagkracht...Curva schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:45:
Ik zou dan gewoon GoWiWi doen en geen pekka.
Misschien maar niet nee, omdat ik nooit voor de drie sterren ga en hier dat wel het geval is.
Klinkt als 'n leuk plannetje Belg, ros 'm de moeder!
Ik denk dat je aanval te gevarieerd is en mocht er iets fout gaan, het niet te herstellen is. Wat kan er fout gaan?
Loons pakken een ander gebouw of gaan vroegtijdig neer door een trap
Hogs die op een bom of springtrap springen.
Je golem loopt niet naar het centrum. In theorie vind ik het wel een toffe aanpak maar er zijn, mijns inziens, teveel variabelen.
Wat ik zou doen, GoWiWi:
-> Beginnen op 3u met 3 Golems (Grijze streep)
-> Achter de golems 2 Witches (Rode streep) en een aantal wizzies (blauwe lijn)
-> De skelletjes van de witches gaan naar de builderhutjes, waardoor de Wizz Tower deze aanvalt. Nu kunnen je wizzards het hier klaren.
-> Op elk compartiment 2 bombers (die van 2u & 16u)
-> Heroes droppen als er een goede funnel is
-> Jump tussen de mortar en Air Sweeper, nu kunnen je troops overal heen jumpen.
-> Mocht alles goed lopen, dan kun je bovenin je 10 loons loslaten en daarachter een paar boogjes en/of minions
Army composition: 6 Archers, 4 Wallbreakers, 10 Loons, 16 Wizzards, 4 Minions, 2 Golems, 2 Witches + 1 CC Golem.
Spells: 2 Rage, 1 Heal, 1 Jump
Loons pakken een ander gebouw of gaan vroegtijdig neer door een trap
Hogs die op een bom of springtrap springen.
Je golem loopt niet naar het centrum. In theorie vind ik het wel een toffe aanpak maar er zijn, mijns inziens, teveel variabelen.
Wat ik zou doen, GoWiWi:
-> Beginnen op 3u met 3 Golems (Grijze streep)
-> Achter de golems 2 Witches (Rode streep) en een aantal wizzies (blauwe lijn)
-> De skelletjes van de witches gaan naar de builderhutjes, waardoor de Wizz Tower deze aanvalt. Nu kunnen je wizzards het hier klaren.
-> Op elk compartiment 2 bombers (die van 2u & 16u)
-> Heroes droppen als er een goede funnel is
-> Jump tussen de mortar en Air Sweeper, nu kunnen je troops overal heen jumpen.
-> Mocht alles goed lopen, dan kun je bovenin je 10 loons loslaten en daarachter een paar boogjes en/of minions
Army composition: 6 Archers, 4 Wallbreakers, 10 Loons, 16 Wizzards, 4 Minions, 2 Golems, 2 Witches + 1 CC Golem.

en een Poison spell just in caseCurva schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:21:
...
Voorts,
Met je mod-robot @ Curv
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 29-07-2015 16:02 ]
De robot in die screenshot is niet van CurvCLB schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:59:
Met je mod-robot @ Curv

Het plannetje van je werkte erg goed, alleen kwam ik een achttal seconden te kort bij het opruimen onderin: 97% en slechts twee sterren
Bedankt voor het nadenken, alleszins.
14
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik zag het net in de herhaling, erg jammer! Je had hem mooi uitgevoerd, 't verdiende toch wel een 3e ster erbij..R3veNG schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:40:
[...]
Het plannetje van je werkte erg goed, alleen kwam ik een achttal seconden te kort bij het opruimen onderin: 97% en slechts twee sterren.
Bedankt voor het nadenken, alleszins.
#9 voor mijn tweede aanval: geen double giant bomb en alle spring traps niet tussen de defenses geplakt.
-> GoHo.
-> GoHo.
[ Voor 82% gewijzigd door R3veNG op 30-07-2015 12:13 ]
Graff Noob! ik zie geen plaatje..
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ja mensen!! Daaarrr isssieee weerrrrr!!!! Dit keer in de vorm van een heuse VLOG (het is wel 2015 he, weet je wel!), De Clasher of the Week en Donnie Award Show gepresenteerd door jullie Ontzettende J(uli)an!!!
(We hebben de youtube-reacties maar uitgezet hahaha).
Verwijderd
Rob en colin,niet persoonlijk bedoeldOntzettende_Jan schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:46:
Members only:
Ja mensen!! Daaarrr isssieee weerrrrr!!!! Dit keer in de vorm van een heuse VLOG (het is wel 2015 he, weet je wel!), De Clasher of the Week en Donnie Award Show gepresenteerd door jullie Ontzettende J(uli)an!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook gelijk maar de zichtbaarheid.... Als je je video op privé zet krijg je zeker geen viewsOntzettende_Jan schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:46:
Members only:
Hahahahaha, het begin alleen al is een dikke plus! Even verder koekeloeren...
EDIT: Heerlijk gedaan, mooie shirts, prima winnaar en Donnie, feestze daarzo!
EDIT: Heerlijk gedaan, mooie shirts, prima winnaar en Donnie, feestze daarzo!
[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 31-07-2015 18:04 ]
Hahahahaha, geweldig!
jullie grote vriend uit haarlem heeft ook een award!
jullie grote vriend uit haarlem heeft ook een award!
[ Voor 57% gewijzigd door Brogala op 31-07-2015 18:24 ]
HI
LA
RISCH
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel België ligt volgens mij in een deuk, jongens... Ongelooflijk goed gewoon! Nee, meer dan dat. Dit is de beste uitreiking tot dusver, hands down. Het wordt moeilijk om dit in de toekomst te toppen.
Proficiat King Steeph en Gerben.
...
Kermit de sticker
LA
RISCH
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel België ligt volgens mij in een deuk, jongens... Ongelooflijk goed gewoon! Nee, meer dan dat. Dit is de beste uitreiking tot dusver, hands down. Het wordt moeilijk om dit in de toekomst te toppen.
Proficiat King Steeph en Gerben.
...
Kermit de sticker

[ Voor 10% gewijzigd door R3veNG op 31-07-2015 18:41 ]
#3, behalve als iemand ander 'm wil, no BK dus dacht eerst deze, dan hoger...
Moet nu weg, ga later de awards kijken ben erg benieuwd gezien de reacties!!!
Moet nu weg, ga later de awards kijken ben erg benieuwd gezien de reacties!!!
nummer 5!
Bedankt voor de complimenten!!
Bedankt voor de complimenten!!
Ik heb echt genoten!!! Heerlijk. ..Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:46:
Members only:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die tshirts...xD
LOL @ PaybackOntzettende_Jan schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:46:
Members only:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nog niet zonder ergenis naar die derde ster kijken op een shirt van Ajax.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Drukke dag gehad vandaag, zal straks de awards bekijken, het belooft veel zoals ik hierboven lees.
Drukke dag gehad vandaag, zal straks de awards bekijken, het belooft veel zoals ik hierboven lees.
Ik claim 8
[ Voor 7% gewijzigd door Cryptoware op 01-08-2015 02:36 ]
Russian Hacker
Ik heb m'n queenos niet, zal ik dan 4 maar pakken of kan jij misschien 2 doen en ik 3?CLB schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 19:42:
#3, behalve als iemand ander 'm wil, no BK dus dacht eerst deze, dan hoger...
Verder ga ik zondagmorgen naar Frankrijk voor 2 weken, er schijnt goed internet te zijn maar dat ga ik eerst even testen voordat ik meedoen aan CW's.
Zijn we er al uit? Ik wil 4 ook wel, anders is er niets meer over in mijn range.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Rik #4, Gerben #3, CLB #2
Ik zit ff op n BBQ; claimen is nu nogal ... associaal. :-p
Nee ff op GoT kan wel... arepolR3veNG schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:25:
Ik zit ff op n BBQ; claimen is nu nogal ... associaal. :-p

Hahah die gekke Rev.
Op een BBQ zitten. Man man man zwarte komt inmiddels?
Op een BBQ zitten. Man man man zwarte komt inmiddels?
Nou deze clan gaan we ook wel weer moederen, staan er goed voor weer.
Die storage boosts is echt weer heerlijk. Samen met in crystal DE looten gaat echt perfect momenteel!
Die storage boosts is echt weer heerlijk. Samen met in crystal DE looten gaat echt perfect momenteel!
Ja deze winnen we eindelijk weer denk ikSleehond schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:08:
Nou deze clan gaan we ook wel weer moederen, staan er goed voor weer.
[ Voor 84% gewijzigd door Cryptoware op 02-08-2015 11:37 ]
Russian Hacker
Ik claim 15 als eerste aanval dan hierbij
en 13 voor julian
en 13 voor julian
[ Voor 18% gewijzigd door Musta op 02-08-2015 20:37 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Als de base van #2 hetzelfde blijft pakt ik deze.
Pekka level 4/5 in je CC meenemen. Zelf misschien ook eentje, sowieso 2 golems, wat wallbreakers, wizzies. En een aantal boogjes en minions voor de procentjes eventueel.Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:41:
11 Word een gowipe, ik kan geen golem in mn cc houden, iemand suggesties?
Dit topic is gesloten.