Ja hij nam ons niet meer serieus, ging die beetje csgo doen hele avond en werd hij gelaat wakker sochtends.. Rip. Tot gauw
Russian Hacker
Ja hij nam ons niet meer serieus, ging die beetje csgo doen hele avond en werd hij gelaat wakker sochtends.. Rip. Tot gauw
Russian Hacker
Je riep?Voxility schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:01:
waar is henkie
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Tuurlijk nam ik jullie serieusCryptoware schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 02:31:
[...]
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
LLLLLLLLLLLLLR3veNG schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:21:
AAAAAAAAAAAAA
RRRRRRRRRRRR
EEEEEEEEEEEEE
PPPPPPPPPPPPP
OOOOOOOOOOO
LLLLLLLLLLLLLLL
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
En je 2nd account? Mag die er ook in of enkel je 1st? Is er geen manier dat je zelf je opt-in/-out toch kan managen?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:49:
Voor de co leiders mijn 1e acoount superboost moet meedoen in cw vanavond al staat schild op rood ik ga sws 2x attacken dus doen hem irin
Russian Hacker
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 18:48 ]
Ik zit in geen enkele clanmootjes1989 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:22:Deze week
- En heeft Gerben zoveel strikjes verzameld dat hij tijdelijk ergens anders de clown uithangt
Henk city heeft nu vakantie! Druk aan de th10 rommel aan het bouwen.. Mag allemaal wat kosten :-)
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Daarna kom je gewoon terug ;-)Brogala schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:03:
[...]
Ik zit in geen enkele clandenk dat ik maar eens m'n mijntjes ga upgraden, zit ik tijdelijk in chillmode, is prima, kan ik nog meer CS:GO doen!
![]()
Ik ben altijd al een gemotiveerde arepol geweest!mootjes1989 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:26:
[...]
Daarna kom je gewoon terug ;-)
Iets gemotiveerder misschien
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 21:48 ]
Clan staat weer open voor je.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:05:
Hhmmmm niet toegelaten,kan iemand de clan weer open zetten?![]()
ik zit nu even in de clan van mn 2de account,ik zal in de gaten houden wanneer de clan weer open staat.
PSN: Curvaa_
Deze max area base is veel beter te dragloonen hoor; hogs bieden hier weinig soelaas.
8 ruimtes voor bommen, ik gok dat in de buitenste ring de bommen zelf liggen en in core tesla's. Bommen zijn relatief makkelijk te triggeren dus hoggen is een optie.R3veNG schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:07:
Doe mij 9 maar. Wel een lastige base; geen idee op dit moment hoe die aan te pakken..
PSN: jannvsdvinvs
Verwijderd
5,je bent #3?! Ja,voor 2 donnies 2 leonies en 1 cotwOntzettende_Jan schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:57:
5 voor mij please! Gefeliciteerd Vera en Leon! Leon kan mooi met de verbouwing een grote prijzenkast bouwen voor al die trofeeen😆😆😆
Nee hoor :-P. Blijken de Tesla's net buiten de muren te staan ter uitbreiding van de CC-lureable zone. Gevolg: mijn 2-hogs-lure volledig de mist in.Xa!pt schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:47:
[...]
8 ruimtes voor bommen, ik gok dat in de buitenste ring de bommen zelf liggen en in core tesla's. Bommen zijn relatief makkelijk te triggeren dus hoggen is een optie.
5 was de enige die nog te claimen was :-)Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:53:
[...]
5,je bent #3?! Ja,voor 2 donnies 2 leonies en 1 cotw![]()
[ Voor 7% gewijzigd door H.FR op 12-07-2015 10:42 ]
Russian Hacker
Verwijderd
Kan hoor,was ook een grapje!Ontzettende_Jan schreef op zondag 12 juli 2015 @ 10:33:
[...]
5 was de enige die nog te claimen was :-)
Russian Hacker
Russian Hacker
Verwijderd
Hmmm,of ik moet 1 ster op 7 halen of gewoon zo hoog mogelijk pakken voor de loot bonusR3veNG schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:09:
Ik claim #7 voor 2nd attack.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 12:50 ]
Russian Hacker
Het laatste target is altijd voor onze laatste, aangezien dit vaak de zwakste zijn. Dus ik heb je bij 14 gezet
PSN: Curvaa_
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Verwijderd
Lekker,waar ga je heen?Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:25:
Thx curva claim 15 haha wil mededelen dst ik 2 weken op vakantie ga waar wss geen wifi is dus heb schild op rood
[ Voor 18% gewijzigd door Tukk op 15-07-2015 20:53 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 21:00 ]
Verwijderd
Goeie post tukk! En torch,de rage moet bij de airdefense of th als de airdefense geen optie meer is.Tukk schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:52:
Torchdtec (wat is jouw nick hier?) Deze filmpjes bedoelde ik
[video]
[video]
bron:
-WarAx- in "\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]"
De essentie is dat je de draken van buiten naar binnen plaatst, zodat de eerste de weg verbranden naar buiten en er maar 1 manier is om verder te gaan: Richting de TH.
Om eerlijk te zijn begin ik op mijn level nu wat meer moeite te krijgen met de draagloon, doordat de Airdefence bij mijn tegenstanders goed zijn. Op jouw level heb ik hiermee vele 3-sterren mee gehaald.
Russian Hacker
De puffer is de blangrijkste verandering, die merk je vanzelf welCryptoware schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:07:
Alleen zijn die filmpjes ondertussen nu wel outdated... Zijn zoveel dingen bij gekomen nu.. Maar werkt nog wel om de basis te kennen..
Verwijderd
Gloeiende, je bent me net voor.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:34:
Claim 14 2e aanval en julian in zit nu indrenthe ergens met mn ma 1 week ga zaterdag invdrenthe met me pa 2 weken dus dan weet je het.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2015 10:44 ]
Kost alleen een beetje veel elixer.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:43:
Zat even te kijken op youtube toen ik dit zak... 100.000 DE per dag ? wut
[video]
Dat en die 'nieuwe' hero-AI zorgt er tegenwoordig voor dat een hero eerder rond gaat dan naar het centrum van een base doorheen twee of drie niveau's van muren.
Russian Hacker
We zijn bijna rond met de COTW, bijna iedereen is al eens geweest. Dus ik ben bijna weer aan de beurt...Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:37:
Mensen! Op dit moment wordt er achter de schermen hard gewerkt aan de uitreiking van de Donnie en de CotW-award.. Naar verwachting staat ie vanavond na het starten van de nieuwe war online!
[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 17-07-2015 13:52 ]
Verwijderd
Oftewel,ik heb mijn king 2 weken geleden geupgrade en gewoon wat gems gekocht...Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:43:
Zat even te kijken op youtube toen ik dit zak... 100.000 DE per dag ? wut
[video]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq