Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:58
Idd een vervelende tijd. Zaterdag vaak druk met gezellige dingen, dus geen tijd voor cw. Liever idd zondagavond een cw starten. Kan je s avonds een attack doen en maandagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Dan "moet" die van dinsdags ook verzet worden.

Verder wel lekkere buit door de CW zeg.
990k/990k/4560 DE.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Waarom? Zaterdag en dinsdag starten is toch prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Eens. Wat mij betreft gaan we zelfs een stapje minder:
Week 1: war start op zondagavond én op dinsdagavond
Week 2: alleen war op dinsdag avond starten
week 3: war start op zondagavond én op dinsdagavond
week 4: alleen war op dinsdag avond starten
etc. etc.

Vind het eigenlijk iets te druk met wars zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Renzzie op 17-11-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Renzzie schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:57:
Eens. Wat mij betreft gaan we zelfs een stapje minder:
Week 1: war start op zondagavond én op dinsdagavond
Week 2: alleen war op dinsdag avond starten
week 3: war start op zondagavond én op dinsdagavond
week 4: alleen war op dinsdag avond starten
etc. etc.

Vind het eigenlijk iets te druk met wars zo.
Dit gaat niet gebeuren. Dan moet iedereen nog beter opletten of het nu wel of niet op zondag is etc. Dat zal alleen maar voor verwarring zorgen (denk ik).
Bij het starten van de clan is er vastgesteld dat we zo snel mogelijk naar 2 wars per week gaan, aangezien dit de voorkeur heeft van de meeste members.
In TWK3 hadden we toch ook altijd 2 wars, waarom vind je het nu te druk?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eens met Curva. Gewoon dinsdag en zaterdag starten heeft mijn voorkeur.
Denk dat de CW op zondag ook meer leeft waardoor het leuker is.

Morgen weer een CW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Renzzie schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:18:
Zaterdag vaak druk met gezellige dingen, dus geen tijd voor cw. Liever idd zondagavond een cw starten. Kan je s avonds een attack doen en maandagavond.
Famous schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:23:
Dan "moet" die van dinsdags ook verzet worden.
+1 met Renzzie en idd, Famous, dan zou die dinsdag-CW een dagje verlaat moeten worden:

Eerste CW: preparation day starten op woensdag rond 21u en
tweede CW: preparation day starten op zaterdag rond 21u.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik vind dat die van dinsdag gewoon moet blijven staan. Deze staat er al lange tijd en daar hoor ik niemand over klagen :+

Wat betreft de weekend CW vond ik de nieuwe tijd ook niet super. Eigenlijk vond ik zaterdag om 10:00 starten wel lekker, mja dan is de kans op Aziaten zo groot. Jullie voorstel om de CW zaterdagavond te beginnen vind ik persoonlijk ook niet slecht. Alleen vind ik het niet erg om 2 wars dicht op elkaar te spelen. Persoonlijk zou ik het vervelend vinden als de war van dinsdag een dag naar voren wordt gezet, wat betekent dat je dus 2 wars (gedeeltelijk) in het weekend speel...

Als leiding zullen we eerst eens bespreken wat de mogelijkheden zijn en of we een aanpassing doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verder kan je toch gewoon tege Aziaten spelen. Leer je alleen maar van en soms winnen we ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Maar niet ten kostte van je resources. Dan kijk ik wel bij OneHive :+ en ik win liever dan we verliezen.

Wat betreft de CW's: ik snap ook net als Curva niet waarom dinsdags opeens een probleem is? Dit doen we al maanden..
De CW een andere dag starten zou van mij kunnen maar dan krijg je er twee snel na elkaar als de dinsdag ook blijft. Daar heb ik weer weinig zin in gezien het maken van donatie troops en mijn eigen leger gewoon weg lang duurt.

@renzzie; in jouw voorstel wordt het zelfs drukker om de week omdat je er twee direct achter elkaar hebt. Verder deden we altijd al twee CW's en hadden we ook aangegeven dat wij (de nieuwe clan) ook z.s.m. naar twee per week zouden gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Ehh, hier hebben we toch al eerder over gestemd? Gewoon lekker 2 dagen laten staan. :O

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Klaarrrrrrrrrrrr

Hoe vinden jullie het gaan als leiding? Tevreden?
Blijf nog steeds hopen op een actieve TH10 met max troepen.
Kan echt helpen in een CW door bv een pekka 5 mee te nemen of Golem 4

[ Voor 48% gewijzigd door Wackmack op 17-11-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:17:
Klaarrrrrrrrrrrr

Golem 4 hebben we toch :>
Afgelopen twee wars ben ik niet echt actief geweest dus kan hier weinig over zeggen. Qua aantal behaalde sterren was het wel goed :Y Drie aanvallen niet gebruik waarvan (weer) twee door Prestin welke ook weg is gegaan zonder aan te vallen en H.fr één die weg was. Aankomende war zitten we dus gewoon weer op alle aanvallen gebruikt :)

Een max TH10 hoeft van mij niet eens. Leuk wat hogeren troopen (moet die ook nog eens actief zijn en willen maken elke keer) maar dan krijgen we flink wat punten erbij en wordt de tegenstander ook sterker (vooral onderin denk ik). We moeten het nu elke keer doen met 1 TH10 en dat vind ik dikke prima O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ontzettende_Jan schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:14:
Ehh, hier hebben we toch al eerder over gestemd? Gewoon lekker 2 dagen laten staan. :O
Het gaat ook niet veranderen naar 1 dag. Het is en blijft 2 dagen :)
Versteegrob schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:17:
Klaarrrrrrrrrrrr

Afgelopen weekend was ik ook niet echt actief, daarvoor wel gewoon, net als normaal. Maar naar mijn idee gaat het wel goed. Opzet van de CW is duidelijk en de eerste aanvallen gaan goed gestructureerd. Bij de tweede aanval moet er gewoon goed gecommuniceerd worden.
Verder is er altijd wel iemand op de chat en gedoneerd wordt er ook goed. Alleen moet ik wel nog eens 2 keer om troepen vragen voordat mijn kasteel (25) vol zit. Dit gebeurt ook nog vaak rond 9 uur savonds en/of wanneer het druk is op de chat, beetje jammer vind ik dat dan. Als je een farmleger bouwt zal dat gemiddeld zo’n 20-25 minuten duren, dan vind ik dat je best 2 minuten langer kan wachten waardoor je in die 2 minuten je gedoneerde archers bouwt. 25 sec buidtime x 5 per kazerne. Uitgaan de van 4 kazernes, kun je dus 4 mensen tevreden stellen met gedoneerde archers.
Tis verder geen issue vanuit de leiding maar meer iets persoonlijk, al zag ik Famous af en toe ook eens in de chat zeggen dat z’n kasteel nog niet vol zat na een halfuur.
Famous schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:25:
[...]
Een max TH10 hoeft van mij niet eens. Leuk wat hogeren troopen (moet die ook nog eens actief zijn en willen maken elke keer) maar dan krijgen we flink wat punten erbij en wordt de tegenstander ook sterker (vooral onderin denk ik). We moeten het nu elke keer doen met 1 TH10 en dat vind ik dikke prima O+
Mee eens. Ook direct een reactie op Rob zijn bericht. Ik heb liever een max TH8 of halfway TH9. Deze beschikken ook over sterke troepen, waar je ook nog is veel mee kan maar het kost minder punten voor de CW ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Mee eens en dat claimen werkt echt top, geen stress dat je target wordt gepakt en iedereen zoekt een goede base uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:00:
Mee eens en dat claimen werkt echt top, geen stress dat je target wordt gepakt en iedereen zoekt een goede base uit.
Alleen de tweede dag was alles al redelijk snel 2* en sommige 3*. Dan is het wel lastig uitzoeken welke je tweede target wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Zondagavond kan ik meestal wel aanvallen maar maandag heel de dag en avond meestal niet...ik heb het liever zo en anders terug naar zaterdag start kan toch ook smiddags... Dan heb ik zondag bijv meer tijd en kan ik al 2 aanvallen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Koempert, misschien wel wat voor jou. Jij doet toch vaak gowiwi, misschien een keer aan het einde wat hogs mee?

Werkt best goed zo te zien, https://www.youtube.com/w...cEd__AoJESVSUnB2YIA#t=249

In de eerste aanval is ook mooi om te zien hoe je een queen uit schakelt dmv golem/witch en je hero's. Volgende week zet ik witch 1 aan :9
Strikes wegpoetsen
Mocht je een strike hebben, kan je deze wegpoetsen door 10 wars achter elkaar, 2 aanvallen uit te voeren.
Dit zou toch naar 5 wars gaan? Volgens mij zei Curva dit een keer. Vind 10 CW wel erg overdreven lang, dat is 5 weken.

[ Voor 51% gewijzigd door Wackmack op 18-11-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ik heb gisteren m'n spell factory aangezet. Deze clan war sla ik over door buiten de top 15 te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:41:
[...]
Dit zou toch naar 5 wars gaan? Volgens mij zei Curva dit een keer. Vind 10 CW wel erg overdreven lang, dat is 5 weken.
Nee, ik had niet gezegd dat het naar 5 zou gaan. Ik zou het overleggen met de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
10 is idd wel aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
In Tweakers3 is en was het ook 10. Gewoon zorgen dat je geen strike krijgt. En als je er 1 hebt, zorgen dat het er niet meer worden. Worden het er wel meer, trek dan je conclusie dat je CW's niet aan kan en vertrek.

Mijn 2 centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
10 CW's of 40 weesgegroetjes / onzevaders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:37:
[...]

Nee, ik had niet gezegd dat het naar 5 zou gaan. Ik zou het overleggen met de rest ;)
Kan ik me niet herinneren :o Kan ook aan een drankje teveel gelegen hebben :+
Waarom vind je dit aan de hoge kant? Ik wil het best in de groep gooien of we dit wellicht gaan veranderen maar met alleen "5 weken duurt té lang" vind ik het niet nodig om dit te veranderen.
Zoals al eerder aangegeven wij hebben eigenlijk alles van TWK3 overgenomen en hier en daar wat aangepast. Vraag mijzelf wel eens af waarom het nu niet goed is en in TWK3 destijds wel?

Maar als je met een goede reden komt gooi ik het in de groep :Y
JBrennan schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:10:
In Tweakers3 is en was het ook 10. Gewoon zorgen dat je geen strike krijgt. En als je er 1 hebt, zorgen dat het er niet meer worden. Worden het er wel meer, trek dan je conclusie dat je CW's niet aan kan en vertrek.

Mijn 2 centen.
Er kan natuurlijk altijd wat tussen komen, zo heeft iemand van de leiding ook één strike omdat hij bijna de hele dag weg was. Je kan moeilijk dan even CoC opstarten. Tevens kan je bij ons direct twee strikes krijgen in één CW dus dat maakt het direct al spannender.
Versteegrob schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:41:
Koempert, misschien wel wat voor jou. Jij doet toch vaak gowiwi, misschien een keer aan het einde wat hogs mee?

Werkt best goed zo te zien, https://www.youtube.com/w...cEd__AoJESVSUnB2YIA#t=249
Koempert neemt altijd hogs mee in zijn GoWiWi aanvallen. Hij gebruikt ze echter aan het begin om CC te luren en 3 tot 5 defense gebouwen kapot te maken. Werkt erg goed moet ik zeggen :) (jouw filmpje niet gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Famous schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:28:
[...]

Kan ik me niet herinneren :o Kan ook aan een drankje teveel gelegen hebben :+
Volgens mij ben ik het ook een klein beetje vergeten O-) Tis alweer een tijdje geleden dat Rob het had aangekaart. Excus Rob :>
[...]
Waarom vind je dit aan de hoge kant? Ik wil het best in de groep gooien of we dit wellicht gaan veranderen maar met alleen "5 weken duurt té lang" vind ik het niet nodig om dit te veranderen.
Zoals al eerder aangegeven wij hebben eigenlijk alles van TWK3 overgenomen en hier en daar wat aangepast. Vraag mijzelf wel eens af waarom het nu niet goed is en in TWK3 destijds wel?

Maar als je met een goede reden komt gooi ik het in de groep :Y
Het commentaar op een aantal regels vind ik ook een beetje 'apart', aangezien we die van TWK3 hebben meegenomen.. Idem voor het aantal CW's per week.
Van mij mag het 10 blijven. Mocht er inderdaad een goede reden komen, kunnen we de beslissing heroverwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Het valt me op dat iedere keer als er iets gevraagd/voorgesteld wordt, dat dit wordt aangemerkt als commentaar en/of kritiek. Het is geen commentaar of kritiek, het is mee willen denken om een voor iedereen zo goed mogelijke sfeer/platform neerzetten. Persoonlijk vind ik het zeer storend dat iedere vraag over een regel wordt neergezet als kritiek/commentaar. Komt als behoorlijk kinderachtig en onvolwassen naar mij over. Het zorgt er iig voor dat ik in de 'ah best joh, denk ik toch niet meer mee' modus schiet.

/rant over.

[ Voor 6% gewijzigd door Renzzie op 18-11-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Jezus, ben even 3 seconden weg van forum, meteen dikke pagina's vol... Maak je allemaal niet zo druk man. We doen 2 CWs, als dat te druk voor je is past deze clan niet bij je. Alleen hoogst onverwachte gebeurtenissen zorgen ervoor dat je niet kan aanvallen, in andere gevallen had je het maar beter moeten plannen en de clan moeten leaven. Wederom, als dit te vaak gebeurt is een clan met 2 CWs niks voor jou.

Wat betreft de dagen vind ik dinsdag/vrijdag prima want iedereen valt gewoon aan op beide dagen. Als vrijwel iedereen zaterdag wil vind ik dat ook prima btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Renzzie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:04:
Het valt me op dat iedere keer als er iets gevraagd/voorgesteld wordt, dat dit wordt aangemerkt als commentaar en/of kritiek. Het is geen commentaar of kritiek, het is mee willen denken om een voor iedereen zo goed mogelijke sfeer/platform neerzetten. Persoonlijk vind ik het zeer storend dat iedere vraag over een regel wordt neergezet als kritiek/commentaar. Komt als behoorlijk kinderachtig en onvolwassen naar mij over. Het zorgt er iig voor dat ik in de 'ah best joh, denk ik toch niet meer mee' modus schiet.

/rant over.
So true! Iets zeggen en je hebt direct commentaar/kritiek :?
Uhhh nooit van feedback gehoord? Open communicatie?

Relax mensen!

Belangrijke vraag, wordt het 15 vs 15 of 20 vs 20?

[ Voor 3% gewijzigd door Wackmack op 18-11-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nee hoor renzzie, totaal niet. Het gaat er alleen om dat mensen nu vallen over regels welke de basis zijn van de clan. Twee CW's per week en qua strikes gewoon zoals het was. Meedenken is juist altijd prima en dat levert weer een discussie op tussen iedereen of ons, de leiding.

Daarnaast geven wij aan dat het van te voren al duidelijk was, iedereen stemde ermee in, bij TWK3 heb ik niemand erover gehoord en nu is het opeens te veel. Dat constateert de leiding, we hebben nergens kritiek.

Ik vraag toch ook om een goede reden? In plaats van die te geven komt er een post over dat wij nergens voor open staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wordt het nu niet groot gemaakt door jou? Volgens mij vindt 1 persoon 2 CW teveel en de rest niet.

Verder zegt Renzie niet dat je nergens voor open staat allen dat het gene wat wij zeggen direct als kritiek/commentaar wordt aangezien wat gewoon niet zo is.

Ik stelde een vraag over enkele strikes, klaar. Voorbeeld dan. Leon is een prima lid, zou het zonde zijn als hij bv een 3e strike krijgt in een 8ste CW. Daarom heb ik liever 5 CW zodat niet al te veel mensen een strike kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Misschien dat er soms door de leiding wat fel wordt gereageerd en het opgevat wordt als commentaar/kritiek. Maar ook dan wordt het besproken binnen de leiding en op het forum. Op die manier kan iedereen erop reageren, waardoor dingen niet ineens uit de lucht komen vallen.

Dus nu iedereen weer lief doen tegen elkaar!

Mocht je een idee hebben of een ander inzicht. Blijf het melden, maar probeer het wel te onderbouwen en niet zomaar een losse kreet eruit gooien ;)
Versteegrob schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:37:
[...]

So true! Iets zeggen en je hebt direct commentaar/kritiek :?
Uhhh nooit van feedback gehoord? Open communicatie?

Relax mensen!

Belangrijke vraag, wordt het 15 vs 15 of 20 vs 20?
Ik denk 15 vs. 15. Jan ging zakken las ik ergens zodat hij niet mee kon doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Curva op 18-11-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Duidelijk, dacht dat +++ zou joinen maar 15 vs 15 kan ook prima. Maakt het extra spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:50:
Duidelijk, dacht dat +++ zou joinen maar 15 vs 15 kan ook prima. Maakt het extra spannend.
Ik heb de chat niet gevolgd dus ik weet niet of Famous iets over +++ had gezegd. Maar 15 vs 15 vind ik wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:44:
Wordt het nu niet groot gemaakt door jou? Volgens mij vindt 1 persoon 2 CW teveel en de rest niet.

Verder zegt Renzie niet dat je nergens voor open staat allen dat het gene wat wij zeggen direct als kritiek/commentaar wordt aangezien wat gewoon niet zo is.

Ik stelde een vraag over enkele strikes, klaar. Voorbeeld dan. Leon is een prima lid, zou het zonde zijn als hij bv een 3e strike krijgt in een 8ste CW. Daarom heb ik liever 5 CW zodat niet al te veel mensen een strike kunnen hebben.
Niets wordt groot gemaakt. We kunnen toch best discussiëren over van alles en nog wat? Jullie geven wat dingen aan en ik geef aan dat ik ervan op kijk dat dit nu wordt aangehaald. Door te zeggen dat wij het zien als kritiek suggereert dat in mijn ogen dat wij er niet voor open staan. "Achter de schermen" zoals dat bij TWK3 altijd mooi werd verteld heb ik dit gewoon in de groep gegooid. Hier kwam uit dat we dit niet wilde aanpassen of er moest een goede reden komen waar wij niet aan dachten.

Als er wat feller wordt gereageerd door mij dan weet je onderhand ook wel dat ik gewoon zo ben en er niets mee bedoel. We zitten nu al maanden bij elkaar in een clan dus dat kan je ook met een korrel zout nemen. Begrijp ook wel vanuit mijn (onze?) kant dat het wel irritant is als er members zijn die elke keer dingen aanhalen wat helemaal niet hoeft. Bijvoorbeeld het strike gebeuren destijds. De hele chat stond vol over iemand die een strike zou moeten krijgen en het, na 1 min, nog niet op het forum stond.
Versteegrob schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:50:
Oh? Ik weet hier niets van 8)7 ?
15 vs 15 is wel spannend inderdaad, het blijf dan sowieso dicht bij elkaar. Hopelijk doen we het net als in de vorige war zodat alles snel 2* heeft! Tevens ben ik benieuwd na de tegenstander gezien onze nummer 1 weg is.
Curva schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:51:
[...]

Ik heb de chat niet gevolgd dus ik weet niet of Famous iets over +++ had gezegd. Maar 15 vs 15 vind ik wel prima.
Niets over gezegd, heb beide emulators dan ook van de PC afgegooid en weinig zin om het weer erop te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Famous schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:41:
Nee hoor renzzie, totaal niet. Het gaat er alleen om dat mensen nu vallen over regels welke de basis zijn van de clan. Twee CW's per week en qua strikes gewoon zoals het was. Meedenken is juist altijd prima en dat levert weer een discussie op tussen iedereen of ons, de leiding.

Daarnaast geven wij aan dat het van te voren al duidelijk was, iedereen stemde ermee in, bij TWK3 heb ik niemand erover gehoord en nu is het opeens te veel. Dat constateert de leiding, we hebben nergens kritiek.

Ik vraag toch ook om een goede reden? In plaats van die te geven komt er een post over dat wij nergens voor open staan..
Dit, jij doet hier alvast meerdere mensen twee x per week niet willen. Dat is volgens mij helemaal niet waar. 1 iemand heeft dit volgens mij maar 1 x gezegd.
Famous schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:57:
[...]

Niets wordt groot gemaakt. We kunnen toch best discussiëren over van alles en nog wat? Jullie geven wat dingen aan en ik geef aan dat ik ervan op kijk dat dit nu wordt aangehaald. Door te zeggen dat wij het zien als kritiek suggereert dat in mijn ogen dat wij er niet voor open staan. "Achter de schermen" zoals dat bij TWK3 altijd mooi werd verteld heb ik dit gewoon in de groep gegooid. Hier kwam uit dat we dit niet wilde aanpassen of er moest een goede reden komen waar wij niet aan dachten.

Als er wat feller wordt gereageerd door mij dan weet je onderhand ook wel dat ik gewoon zo ben en er niets mee bedoel. We zitten nu al maanden bij elkaar in een clan dus dat kan je ook met een korrel zout nemen. Begrijp ook wel vanuit mijn (onze?) kant dat het wel irritant is als er members zijn die elke keer dingen aanhalen wat helemaal niet hoeft. Bijvoorbeeld het strike gebeuren destijds. De hele chat stond vol over iemand die een strike zou moeten krijgen en het, na 1 min, nog niet op het forum stond.
[...]

Oh? Ik weet hier niets van 8)7 ?
15 vs 15 is wel spannend inderdaad, het blijf dan sowieso dicht bij elkaar. Hopelijk doen we het net als in de vorige war zodat alles snel 2* heeft! Tevens ben ik benieuwd na de tegenstander gezien onze nummer 1 weg is.
[...]

Niets over gezegd, heb beide emulators dan ook van de PC afgegooid en weinig zin om het weer erop te zetten :+
Hhahahaha, dat zeggen Renzie en ik niet maar jullie leiding zegt dit zelf. Lees maar boven je.

Verder vind ik alles prima hoor, stoor mij nergens aan en weet hoe je je kan reageren. Nu is het klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Deze reacties op mijn opmerking bedoel ik dus exact. Zinnen als "past deze clan niet bij je" en "nu is het opeens te veel" geven duidelijk aan dat meedenken niet gewaardeerd wordt.

m.i. moeten we alles kunnen bespreken en is iedereens mening evenveel waard, zeker nu we met een kleine groep zijn. Blijkbaar zat ik fout en bepaald de leiding het reilen en zeilen. Allemaal prima, heb ik blijkbaar een foute inschatting gemaakt van de verhoudingen in de clan.

Wat mij betreft laten we het onderwerp nu rusten.

Clash on!

edit: het is voornamelijk de felheid hoe gereageerd wordt op een opmerking die door mij als onprettig ervaren wordt. Een nee is voor mij een nee. Dit hoeft echt geen 'Nee, omfg dit was al eerder afgesproken!!1!' te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Renzzie op 18-11-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Renzzie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:06:
Deze reacties op mijn opmerking bedoel ik dus exact. Zinnen als "past deze clan niet bij je" en "nu is het opeens te veel" geven duidelijk aan dat meedenken niet gewaardeerd wordt.

m.i. moeten we alles kunnen bespreken en is iedereens mening evenveel waard, zeker nu we met een kleine groep zijn. Blijkbaar zat ik fout en bepaald de leiding het reilen en zeilen. Allemaal prima, heb ik blijkbaar een foute inschatting gemaakt van de verhoudingen in de clan.

Wat mij betreft laten we het onderwerp nu rusten.

Clash on!

edit: het is voornamelijk de felheid hoe gereageerd wordt op een opmerking die door mij als onprettig ervaren wordt. Een nee is voor mij een nee. Dit hoeft echt geen 'Nee, omfg dit was al eerder afgesproken!!1!' te zijn.
Dit kan ook prima, of niet? Dat van de 2 CW snap ik wel, dat is gewoon de basis en die blijft natuurlijk 8)
Verder kan je hier gewoon alles aangeven, of het wordt opgepakt zien we dan wel.

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-GhAkHY6Qt9o/UsQGa1u1B5I/AAAAAAAAAA8/XZKuA59pcng/s1600/ClashofClans.jpg

Vanavond weer sloop modus

[ Voor 78% gewijzigd door Wackmack op 18-11-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
>:)
Nog eventjes en dan zal ik een met volledig max valk leger aanvallen :)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2yovdw9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ooooooooooooooo de bekende X dus valt spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:13:
Ooooooooooooooo de bekende X dus valt spelen :(
O-)
Zo kan ik op het forum posten terwijl die lekker zelf zoekt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hahaha handig ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Renzzie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:06:
Dit kan gewoon hoor Rens! :) Dus je hebt geen foute inschatting gemaakt ;)
Famous schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:13:
[...]

O-)
Je moet toch je iPad jailbraiken om het te gebruiken>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Famous schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:13:
[...]

O-)
Kost wel gewoon X bedrag per zoektocht neem ik aan? Kan aardig aantikken?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja, Gerben verloor gisteren 700K omdat die die niet oplette :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:22:
[...]

Dit kan gewoon hoor Rens! :) Dus je hebt geen foute inschatting gemaakt ;)

[...]

Je moet toch je iPad jailbraiken om het te gebruiken>?
Jep, dit is echter zo gedaan :) Zoek maar eens op Pangu.
westergas schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:24:
[...]

Kost wel gewoon X bedrag per zoektocht neem ik aan? Kan aardig aantikken?
Het is gewoon normaal zoeken inderdaad ook een kwestie om niet van alles in te stellen waar die aan moet voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Gewoon de filters op een 'normaal' bedrag instellen. Bij mij staat hij op 150k Gold/150k Elixer / 0 DE en dan ook niet dat het minstens allebei die aantallen moet zijn. Heb dan vaak <2min wel wat moois gevonden dat ik wil aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Ik denk dat het effect van de strikes weg is als je er weer makkelijk van ze afkomt..

Goede reden om niet te verlagen

Hoe relax dat je even mag leaven of zakken in cups om niet mee te hoeven doen..
Dan is er toch nix aan de hand?!
Mocht het x anders lopen dan verwacht...heb je x n strike...

Ik vind het knap als je 3 strikes kunt pakken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Famous schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:28:
Jep, dit is echter zo gedaan :) Zoek maar eens op Pangu.
Blijft je Apple ID etc nog up to date en eventuele ITunes cards behouden?
Renzzie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:29:
Gewoon de filters op een 'normaal' bedrag instellen. Bij mij staat hij op 150k Gold/150k Elixer / 0 DE en dan ook niet dat het minstens allebei die aantallen moet zijn. Heb dan vaak <2min wel wat moois gevonden dat ik wil aanvallen.
Spelen jullie op een iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:36
heel veel blabla
in TWK3 is nog plek :-)

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:45:
[...]

Blijft je Apple ID etc nog up to date en eventuele ITunes cards behouden?

[...]

Alles blijft gewoon het zelfde alleen je hebt Cydia erbij.
Alleen niet updaten naar iOs 8.1.1, daar is de jailbreak niet meer mogelijk dacht ik. Zelf doe ik het via de iPhone, vind tablets overrated :p
Er zijn niet voor niets 17 man weggegaan :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Curva schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:45:
[...]

op een Android. Moet wel geroot zijn, anders werkt het niet.
Voor zover ik weet werkt het ook niet op bluestacks ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Er zijn niet voor niets 17 man weggegaan :w
na die hele discussie van net dacht ik... mmm wtf... gebeurd er nu weer t zelfde?

[ Voor 8% gewijzigd door maomanna op 18-11-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
CHEATERS!!!!

*gebruik het zelf ook :+ :+

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Whahahaha en mao, denk dat er morgen een Tweakers 4 bestaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Renzzie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:53:
[...]
Voor zover ik weet werkt het ook niet op bluestacks ed.
Krijg het op Bluestacks idd niet aan de praat helaas...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
maomanna schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:55:
[...]

na die hele discussie van net dacht ik... mmm wtf... gebeurd er nu weer t zelfde?
Zeker niet, discussies moeten kunnen, verder alleen maar liefde O+
Steevo_S schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:55:
CHEATERS!!!!

*gebruik het zelf ook :+ :+
Ach.. is het cheaten.. Of ik druk zelf of iemand anders drukt next voor mij. :D
Kan ook een aziaat inhuren die het voor me doet maarja dat kost weer geld maar dan heb je wel met happy end erbij :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik gebruik een Rus, die zitten beter qua time zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Versteegrob schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:28:
Ja, Gerben verloor gisteren 700K omdat die die niet oplette :)
Jup, ik zoek bijna nooit met dat ding maar was een keertje lui... Ik zet dat ding dus aan op 200k goud zoeken.

Dan vergeet ik dat hij aanstaat en na een tijdje zie ik dat ik van 2 miljoen naar 1,3 miljoen goud ben gegaan :F

LOL @fam en steevo. Er zijn ook Aziaten die World of Warcraft accounts levelen en ze daarna verkopen :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Brogala op 18-11-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Werkt bij jullie xmod wel? na de laatste update krijg ik Coc niet meer aan de praat, hij start "gewoon"op ipv met de "X"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
-WarAx- schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:15:
Werkt bij jullie xmod wel? na de laatste update krijg ik Coc niet meer aan de praat, hij start "gewoon"op ipv met de "X"
Werkt hier perfect.
Wel zag ik dat er laatst een nieuwe update was (je moet hem wel starten vanuit Xmodgames).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Brogala schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:06:
[...]

Jup, ik zoek bijna nooit met dat ding maar was een keertje lui... Ik zet dat ding dus aan op 200k goud zoeken.

Dan vergeet ik dat hij aanstaat en na een tijdje zie ik dat ik van 2 miljoen naar 1,3 miljoen goud ben gegaan :F

LOL @fam en steevo. Er zijn ook Aziaten die World of Warcraft accounts levelen en ze daarna verkopen :9~
http://www.mtv.com/news/1...ntroversial-gold-farming/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Hey die "hack" vind ik wel erg interessant!
Heb zelf een android tablet, is er ergens een how to te vinden?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Je telefoon of tablet rooten, xmodgame installeren en de mod voor clash of clans downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
tellavist schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:06:
Hey die "hack" vind ik wel erg interessant!
Heb zelf een android tablet, is er ergens een how to te vinden?
Rooten, hier je APK downloaden en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Staat gewoon in de Play Store :) Werkt hier helaas niet op m'n telefoon, app sluit gelijk af, achja so be it.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Ik gebruik de mod op mn phone inderdaad. Werkt wel prettig.
Verder speel ik echter doorgaans wel de meeste tijd op m'n ipad thuis.

Nog 26 muurtjes te gaan en dan TH9..... SCHIET OP DAAAANNN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ik claim #9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik clam #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
15 VS 15

Zij hebben 6 x TH10
4 x een inferno echter twee keer inferno op singel, ideaal voor hogs.
Alle TH9 zijn zeer goed te joggen. Grote kans dat de bommen nog niet geüpgraded zijn.

Verder hebben de meeste matige troepen. Zie een TH10 met draak lvl 1 en heal 2 bij een TH9.
Verwacht geen super aanvallen van hum echter moeten wij wel de sterren pakken.
Dat kunnen we zekere, wordt een spannende war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ik wil graag #15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ik wil graag #6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik claim #5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Ik ga #13 helemaal platleggen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nummertje 4 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Deze had CLB al geclaimd, zei die gisteren in de chat, denk zeg het even.
Staat ook al in de OP

[ Voor 5% gewijzigd door Wackmack op 19-11-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Man man man, waarom wilt hij zo laag aanvallen :+ OP helemaal niet bekeken eigenlijk omdat hij normaal niet claimt :D

Doe dan maar nummero dos. Die naab heeft twee witches in zijn cc dus wordt niet luren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Famous schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:59:
Man man man, waarom wilt hij zo laag aanvallen :+ OP helemaal niet bekeken eigenlijk omdat hij normaal niet claimt :D

Doe dan maar nummero dos. Die naab heeft twee witches in zijn cc dus wordt niet luren.
Is dit nou zeker? Dit kan je toch nooit zien? Was volgens mij al eens een discussie over?

Hoe ga je aanvallen? Beide inferno's op single target he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Single :) heerlijk voor een gowiwi! Ik zal vanavond een replay van mijn aanval posten, 3x rage en 1x heal je hoeft dan ook geen cc troepen te lokken, je healt en raged als je onder vuur ligt en dan zsm naar de core.

Zou je een screenshot van je tegenstander kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rob; ja CC klopt wel denk ik. Ga er niet vanuit dat iemand standaard twee witches in zijn cc heeft.

Steevo; met single target zijn witches goed te doen inderdaad! Bij multi kan je beter PEKKA meenemen. Zelf neem ik denk ik een jump spell mee om snel bij de core te komen.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2nhgn5v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:14:
Rob; ja CC klopt wel denk ik. Ga er niet vanuit dat iemand standaard twee witches in zijn cc heeft.

Steevo; met single target zijn witches goed te doen inderdaad! Bij multi kan je beter PEKKA meenemen. Zelf neem ik denk ik een jump spell mee om snel bij de core te komen.

[afbeelding]
Let wel even goed op dat ze tijdens de CW ook nog op single target staan. Genoeg mensen veranderen ze opt laatste moment, is in Twk3 ook al een keer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jep, maar moet toch iemand pakken en wil niet te laag. Dat ze dingen gaan veranderen acht ik wel groot gezien nummer 1 ook zijn TH opeens buiten zijn muren heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Mss worden wij eens getrolld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Qua wat?
Dat ze een base net aanpassen gebeurd op zich redelijk vaak.
Als ik het goed herinner was Gerrie die de vorige keer de base niet bekeken had van te voren. Die had een paar uur gekeken en stonden de inferno's op single. Meneer valt daarna blind aan maar de tegenstander had toen beide op multi gezet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Dat ze allemaal shitty war bases bouwen, enkele minuten voor de start van de CW op 'Save' drukken en daar dan plezier uit puren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cFZZ7K5.jpg

Vorige CW van de tegenstander. 8 aanvallen niet gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Weinig sterren ook volgens mij, wij zaten op de 35 toen we met 15 man deden dacht ik?
Leuk om te zien dat ze in de top lekker weinig sterren halen, daar doen wij het vaak juist goed (2+) en daar hebben we echt vaak voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eens Famous, Koempert, jij, CLB, Gerben en ik halen vaak minimaal 2 en steeds vaker 3.
Wel blijven er nog teveel sterren liggen op de TH8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ach vorige keer was het even 'bingo', heb ook weleens dik gefaald met die verkeerde Golem-drop, we will see.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:49:
[afbeelding]

Vorige CW van de tegenstander. 8 aanvallen niet gebruikt..
Goed gevonden, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Staat gewoon in hun Clan beschrijving, zowel Twitter als FB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:45:
[...]

Qua wat?
Dat ze een base net aanpassen gebeurd op zich redelijk vaak.
Als ik het goed herinner was Gerrie die de vorige keer de base niet bekeken had van te voren. Die had een paar uur gekeken en stonden de inferno's op single. Meneer valt daarna blind aan maar de tegenstander had toen beide op multi gezet 8)7
is alweer een tijdje terug :+ Ik zat toen nog bij Tweakers3.

Ik had toen inderdaad een best wel mooie loonion attack voorbereid, en als je eenmaal je loons dropt gaan er alleen al 10 per 4 seconden weg door inferno's _/-\o_ :9~

Maar nu gaan mijn aanvallen weer goed en zoals Rob al zei, ik haal steeds vaker 3 sterren (2x 2 sterren 2x 3 sterren laatste 2 CW's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Succes boys d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunderz
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-02-2023
1.
2. Famous
3.
4. CLB
5. Koemp
6. Don
7.
8.
9. Rob
10. Leon
11. Curva
12. Sunder
13. Revenge
14.
15. Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
2 sterren op mij door een TH10 noob, lekker hoor. Mijn big bombs pakten mooi paar hogs centraal bij mn TH. Fijn dat het er geen 3 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik wil graag 8 reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik claim # 7 ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
De award gaat dit keer naar Leon :)

• Sleehond
:-(

All I have to say....

• Famous
Op de chat kunnen we dit best doen, op het forum liever niet :)
Jammer Sleetje, voortaan toch luisteren naar de "ervaren" spelers. Koempert gaf al aan dat het eigenlijk kansloos was. Wanneer dit wordt aangegeven door iemand in de clan is het wellicht toch handig om dit eerst goed te gaan overleggen. Zoals je zag had Koempert nogal gelijk en kwam je met je huidig level hogs niet ver. Helaas, maar wel een wijze les. Ik hoop ook direct dat de overige members hier wat van op kunnen steken. Zowel over een hog aanval als over de ervaring van de leiding.

@CLB; Voor het eerst heb ik Sandbox getest om te zien of het werkte gezien ik twijfelde over onze nummer één. Zoals ik aangaf in de chat heb ik één keer 2* sterren gehaald en een paar keer 1* ster. Gezien jij toch een extra spell erbij heb gok ik dat de kans groter is dat jij 2* twee sterren pakt. Nummer 3 heb ik dus plat gelegd en nummer 1 is voor jou :D
Wel heeft meneer level 8 tesla's, houdt hier dus rekening mee met je aanval, zie afbeelding waar ze staan! :>

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2l9hblu.jpg

Als een non xmodgebruiker ook deze informatie wil (of cc troops) vraag dat dan even! Let wel erop: Je valt normaal zijn "farm base" aan. Toevallig is dit bij de nummer 1 nu het zelfde.

Pagina: 1 ... 6 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.