• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Even een bericht aan de nieuwe leden die aanvallen met draken.
Zie nu bij meerdere mensen een extra draak in de CC, dat is niet zo'n goed idee.
Die 11e of 12e draak gaat je nooit echt veel helpen. Het is veel beter om ballonnen in je CC te hebben.
Als tweede feedback punt is maak een goede funnel, hier tweede duidelijke filmpjes hoe het moet

https://www.youtube.com/w...=UUBe8cEd__AoJESVSUnB2YIA

Uitleg hoe je de aanval doet crisp in "\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers3]"

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

mootjes1989 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:20:
Dan ga ik voor #19 moet ik eerst wachten op je koning-attack??
Duurt nog FF voor !n draken klaar zijn hor!
Let maar niet op Koning, er is maar 1 TH7 bij hun, en op de TH8 pakken jullie sowieso meer. Dus bespreek in overleg met de mensen om je heen qua nummer wie jullie pakken, dan val ik wel gewoon een TH8 aan met als uitgangspunt 2 sterren (en dan hoop ik eigenlijk dat jullie er al 3* op gehaald hebben.)

Kortom, met Koning hoef je geen rekening te houden met je aanvallen, bespreek het onderling ff.

Edit: *O*

[ Voor 4% gewijzigd door De Koempert op 13-11-2014 12:03 ]

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Hahaha jaaa hij was mooi hoor koempert!

• Wackmack
Goed leer materiaal, echt lekker.

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

mootjes1989 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:27:
Hahaha jaaa hij was mooi hoor koempert!
Had em even geüpload voor Twk3, dus pleur em hier meteen maar ff neer :P

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Ja, was schoolvoorbeeld van een GoWiWi. Enkel bij het luren bleven die Wizz6 ff te lang leven, maar dat is mierenneukerij pur sang.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

R3veNG schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:48:
Ja, was schoolvoorbeeld van een GoWiWi. Enkel bij het luren bleven die Wizz6 ff te lang leven, maar dat is mierenneukerij pur sang.
Mja kan je stellen, maar ik had uiteindelijk nog 30 seconden over. Daarnaast kan je ervoor kiezen om je golems en de rest van je leger al in te zetten als de clancastle nog niet dood is, wat ik aan het eind dan ook deed maar dat kan dus eerder. De wizards zullen toch de dichtstbijzijnde units aanvallen, in dit geval de skeletons.

Mijn eigen kritiekpuntje was dat de healspell op de hogs eerder moest, omdat de wizardtower nu wel echt op het allerlaatste moment neer ging.

[ Voor 11% gewijzigd door De Koempert op 13-11-2014 13:58 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Mooi gedaan hoor Koempie :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Wackmack
Zie nu twee draakaanvallen van de tegenstander waarbij ze heel makkelijk 3 sterren halen.
Dit gebeurt twee keer bij een base waar alle 3 de AA in de core staat, lijkt mij niet handig.

De draken halen de eerste rij gebouwen/defence weg en de ballonnen kunnen alleen nog maar op de AA gaan icm een rage begin je niks. Beter kan je er voor zorgen dat de ballon niet met 1 rage alles kunnen uitschakelen.

Wat vinden jullie hiervan?

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Ik weet niet precies om welke bases het gaat.
Maar als je je AA wat meer naar de buitenkant verplaats (in ieder geval niet in het midden), zal het makkelijker voor de tegenstander worden om met een paar hogs het AA uit te schakelen. Het blijft een moeilijke keuze...

PSN: Curvaa_

• Wackmack
Sunder & +++

Vind jou base zoveel beter Curva, echt moeilijk om alle drie de AA uit te schakelen.
Op jou haalde ze maar 1 ster. De ballonnen in de CC kunnen zelden al jou AA uit schakelen, daar gaat het om.

• Curva
Versteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:00:
Sunder & +++

Vind jou base zoveel beter Curva, echt moeilijk om alle drie de AA uit te schakelen.
Op jou haalde ze maar 1 ster. De ballonnen in de CC kunnen zelden al jou AA uit schakelen, daar gaat het om.
Oelala 1 ster maar op mij *O*
Ik had het nog niet gezien. Maar volgens mij is dit ook niet een super sterke tegenstander.
Als ik thuis ben check ik is even wie ik nog kan aanvallen. Gok ergens rond de 10/12/13 ofzo.

• Wackmack
Nou vind ze wel prima hoor, nog niet echt domme aanvallen gezien. Draak/ballon beheersen ze prima.
Zie wel dat ze spiegelen dus ik zal zo ook wel een draak aanval tegen krijgen.

• Curva
Versteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:23:
Nou vind ze wel prima hoor, nog niet echt domme aanvallen gezien. Draak/ballon beheersen ze prima.
Zie wel dat ze spiegelen dus ik zal zo ook wel een draak aanval tegen krijgen.
Ik weet niet hoeveel het nu staat. Maar misschien doen ze nog een laatste sprintje. Maar volgens mij hebben wij ook nog wel wat aanvallen over.

• Wackmack
45 - 27
beide 1.80 gemiddeld

Wij hebben nog 15 aanvallen en zij 10 aanvallen.
Zij hebben maar 6 sterren bij onze top 10 gehaald en wij 19 punten.
Dit winnen we denk ik wel.

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Op hun 10, 11, 12, 15 en 18 kan telkens nog een derde sterretje gehaald worden moest het nodig zijn. Ik zie ze in totaal geen 50 punten halen; deze war komt helemaal goed dus.

• Wackmack
Moontje, vind deze wel oke voor TH8 https://www.youtube.com/watch?v=ToS4y1aE4_M

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:27:
Wij hebben nog 15 aanvallen en zij 25 aanvallen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Versteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:00:
Sunder & +++

Waren gewoon 2 nette aanvallen.
Kijk maar eens bij mij, heb ook 3 AA in de core staan (eentje staat er iets buiten)
En bij mij haalde 11 3* draken + LVL8 barbking maar 37%
De kans dat die draken in 1 keer door rossen naar je core is heel klein. helemaal als je er voor zorgt dat de gebouwtjes aan de zijkant van de draken dichterbij zijn, dan de gebouwtjes aan de voorkant van de groep. Dan gaan ze om je core heen werken. (daarom heb ik ook een strook niemandsland om de core heen)
Dan wordt het ineens een mooie schiet tent! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door tellavist op 13-11-2014 17:37 ]

Een handtekening?!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Curva schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:22:
[...]

Oelala 1 ster maar op mij *O*
Ik had het nog niet gezien. Maar volgens mij is dit ook niet een super sterke tegenstander.
Als ik thuis ben check ik is even wie ik nog kan aanvallen. Gok ergens rond de 10/12/13 ofzo.
Hun #9 heeft intussen met Hogs4 je hele base gerost :/

• Wackmack
Zag het ook, kwam doordat de base nog een bom 2 heeft. Anders waren ze bacon door de double bom.

• Wackmack
tellavist schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:36:
[...]

Waren gewoon 2 nette aanvallen.
Kijk maar eens bij mij, heb ook 3 AA in de core staan (eentje staat er iets buiten)
En bij mij haalde 11 3* draken + LVL8 barbking maar 37%
De kans dat die draken in 1 keer door rossen naar je core is heel klein. helemaal als je er voor zorgt dat de gebouwtjes aan de zijkant van de draken dichterbij zijn, dan de gebouwtjes aan de voorkant van de groep. Dan gaan ze om je core heen werken. (daarom heb ik ook een strook niemandsland om de core heen)
Dan wordt het ineens een mooie schiet tent! *O*
Vind je? De draken werden gedropt aan 1 lijn en daarma dr ballonnen, niks bijzonders. Je wil niet dat de ballonnen van AA naar AA kunnen gaan. Beter wat defence er om heen zodat niet direct je base plat ligt.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42
Zo, dat was een lekkere 2e aanval van mijn kant.

Eerste echte keer dat ik een hog aanval heb gedaan, heb er gelukkig een 3 ster van gemaakt. De tip van Rob klopt wel, kon beter meer hogs meenemen in plaats van een Pekka, die kon niet heel veel toevoegen.

Blijkbaar kan ik met mijn hogs 3 een TH8 plat leggen, en dat zelfs nog zonder mn BK die nu aanstaat naar level 10!

Volgende war ga ik zeker weer hogs op een TH8 toepassen (indien geschikt uiteraard).

Ben benieuwd naar onze eindscore, we gaan best lekker geloof ik en nog best veel aanvallen over.

• Famous
PEKKA kan je prima mee nemen alleen dan droppen waar je hogs naar toe gaan (andere kant waar je hem nu dropte dus).
Waar je hem dropte heb je veel kans dat hij muren gaat pakken waar niets of wellicht 1 gebouw staat. Tevens gaat de vorige defense op je PEKKA knallen met veel HP zodat je hogs amper last ervan hebben.

• Wackmack
Beter gewoon hogs mee nemen. Die pakken de defence en hogs 5 kan je goed healen op een TH8.
Verder vette CW en maar 8 sterren laten liggen. Gaat steeds beter. De nummer 1 haalde net 2 sterren op mijn base, paar kleine dingen aanpassen. Wel de eerste strikes gegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 13-11-2014 22:13 ]

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Proficiat allemaal. Telt de Wallie-CW mee? If not, hebben we een droge 2 op 2 :-). Beter dan Nederland in de EK-kwalificatie tot dusver *kuchkuch* :)B :)B B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:12:
Beter gewoon hogs mee nemen. Die pakken de defence en hogs 5 kan je goed healen op een TH8.
Verder vette CW en maar 8 sterren laten liggen. Gaat steeds beter. De nummer 1 haalde net 2 sterren op mijn base, paar kleine dingen aanpassen. Wel de eerste strikes gegeven.
Maakt echt niets uit als je het goed in zet. In dit geval was de PEKKA beter imo als die aan de andere kant was gedropt.

52 van de 60 sterren vind ik nog redelijk netjes. Zeker gezien Koning en Lurker er nog inzaten en onze nummer 1 helemaal niet heeft aangevallen.
Ik hoop dat we snel (zeker nu koning en lurker (al haalde ik wel 2x 3*) eruit zijn) naar de 55 sterren gaan minimaal. Als het ging zoals deze war moet dat zeker te doen zijn tegen soort gelijke tegenstanders.

Het enige puntje dat ik heb van wat ik heb meegekregen, is de communicatie. Dit moet blijkbaar toch nog wat beter. Ik zal dit eens met de leiding overleggen over hoe en wat. In de top hebben wij redelijk wat punten gehaald, het is jammer dan CLB en ik geen tweede ster te pakken kregen op nummer 1, maar verder dik prima.

Wat tevens ook beter mag is de communicatie richting Don en Mo, zij proberen iets leuks te doen voor ons als clan zijnde maar het is pas van 6(?) mensen duidelijk of ze wel of niet komen. Het lijkt mij een kleine moeite om aan te geven dat je wel komt!Als je niet komt dan ben je gewoon een saaie lul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Was een goeie war! Vond het erg leuk om mee te doen en heb nu alweer zin in de volgende!
Erg leuk hoe veel leden het laatste uurtje fanatiek op de in-game chat aanwezig was voor wat laatste tips'n tricks en aanmoedigingen!
53 sterren is imo een erg nette score inderdaad.
vooral het bekijken van replay's heeft me al veel geleerd!

Ik zal niet bij het etentje aanwezig zijn helaas, heb dit al aan mo doorgegeven. (Ik ben een saaie lul :,()

Op naar de volgde overwinning! :D

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Wij hebben gisteren gewonnen met 67--66. In letterlijk de laatste minuut gered door -![kristof]!- en PanicAttack. Was weer super spannend met ontploffende chat :)

Wat was de score hier?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

westergas schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 06:55:
Wij hebben gisteren gewonnen met 67--66. In letterlijk de laatste minuut gered door -![kristof]!- en PanicAttack. Was weer super spannend met ontploffende chat :)

Wat was de score hier?
Dat zijn de mooiste overwinningen! Hier was het 52-43 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Als eerst complimenten, ik heb veel goede aanvallen gezien! :) De communicatie kan inderdaad nog wel wat beter, al moet ik zeggen dat het al minder chaos was dan de eerste war, dus we gaan vooruit!

Nu heb ik even een irritatiepuntje:Ik irriteer me er nogal aan dat er een aantal leden non-stop aan het zeiken zijn over strikes. De war is nog geen minuut over af het gaat al los: 'wie krijgt er een strike?, 'Gaan jullie (lees: leiding) nog een strike geven?' en tijdens de war, als er maar iets gebeurd komt, er in de chat voorbij 'die krijgt een strike' of 'gaat die een strike krijgen?'.
Versteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:12:
Dit is nu niet persoonlijk naar jou Rob, maar ik zie het nu als quote hier staan en haal het even als voorbeeld aan.

Niet alleen dat ik me er aan irriteer maar ook dat het niet stimulerend/aardig is tegenover de andere leden. Ik vind dit nogal negatief!
Als je vragen hebt omtrent strikes mag je ze natuurlijk stellen, maar 'deel' niet non-stop strikes uit aan iedereen!
De leiding communiceert achter de schermen erg veel en strikes zullen gegeven worden waar nodig. Maar dit hoeft niet 1 minuut na de war, de ochtend erna volstaat.

Wat was de score hier?
Congrats boys! Ik kan me ook nog wel een war herinneren dat we in de laatste minuut wonnen, geweldig altijd haha

[ Voor 12% gewijzigd door Curva op 14-11-2014 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Curva schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:44:
Congrats boys! Ik kan me ook nog wel een war herinneren dat we in de laatste minuut wonnen, geweldig altijd haha
Ik weet denk ik wel welke war je bedoelt. Toen was het hele CW gebeuren net nieuw en hadden we echt wel 100+ berichten per minuut. Dat was mijn game-moment van 2014 tot nu toe :Y

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39

Wat was de score hier?
Ja was echt een mooie spannende overwinning.
Die italiaanse boys waren ERG fanatiek en actief (56/60) aanvallen.
Gelukkig vielen ze relatief laag aan en lieten ze bovenin wat sterren liggen.
Wij pakten deze sterren gelukkig wel.
Ook mede door een mooie GoWiWiPe van mij als nr8 op hun nr7 met 3 sterren :9~

Jullie ook gefeliciteerd met de overwinning.
Tot nu toe allebei een kleine win streak, gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:58
congrats TW3 en wij! :D
Leuke war dit keer. Merkte dat de communicatie beter ging dan de vorige war. Er zijn echter nog steeds aandachtspunten. De grootste vind ik nog steeds wel het claimen van je tweede target. Het is en blijft lastig om in te schatten welke je kunt aanvallen. Er zijn altijd wel lagere die nog niet 2x hebben aangevallen, maar je weet nu niet wat hun bedoelingen zijn.

Suggestie: Elk target dat al is aangevallen en geen 3 sterren heeft kan geclaimed worden op het forum. Dit kan dus na 10min zijn, maar ook na 12u. Ligt er net aan wanneer er de 1e keer is aangevallen. Uiteraard letten we hier in eerste instantie op de -3+3 regel. De laatste 4u mag iedereen pakken waar hij denkt 3 sterren op te kunnen halen, maar dit wel even op het forum melden.

thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Als dit idee niet KISS is moeten we ons serieus afvragen of we niet op het verkeerde forum zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Frank_P schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:21:
[...]

Ja was echt een mooie spannende overwinning.
Die italiaanse boys waren ERG fanatiek en actief (56/60) aanvallen.
Gelukkig vielen ze relatief laag aan en lieten ze bovenin wat sterren liggen.
Wij pakten deze sterren gelukkig wel.
Ook mede door een mooie GoWiWiPe van mij als nr8 op hun nr7 met 3 sterren :9~

Jullie ook gefeliciteerd met de overwinning.
Tot nu toe allebei een kleine win streak, gaat lekker.
Dat zijn altijd de leukste wars!
Bij ons werd het ook een beetje spannend, op de eerste dag hadden ze maar 4 (dacht ik) aanvallen gedaan die ook redelijk slecht waren. Dag twee toen er nog zo'n 6 uur over was begonnen ze opeens en hoe. Gelukkig hadden wij t.o.v. hun een stuk meer sterren gepakt in de top _/-\o_

Ondanks dat er een paar aanvallen niet gebruikt zijn en Koempert noobje eigenlijk te laag was toch 52 van de 60 punten gehaald en dat vind ik toch wel erg goed! Waren bij jullie alle aanvallen gebruikt?
Renzzie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:44:
congrats TW3 en wij! :D
Leuke war dit keer. Merkte dat de communicatie beter ging dan de vorige war. Er zijn echter nog steeds aandachtspunten. De grootste vind ik nog steeds wel het claimen van je tweede target. Het is en blijft lastig om in te schatten welke je kunt aanvallen. Er zijn altijd wel lagere die nog niet 2x hebben aangevallen, maar je weet nu niet wat hun bedoelingen zijn.

Suggestie: Elk target dat al is aangevallen en geen 3 sterren heeft kan geclaimed worden op het forum. Dit kan dus na 10min zijn, maar ook na 12u. Ligt er net aan wanneer er de 1e keer is aangevallen. Uiteraard letten we hier in eerste instantie op de -3+3 regel. De laatste 4u mag iedereen pakken waar hij denkt 3 sterren op te kunnen halen, maar dit wel even op het forum melden.
De tweede aanval blijft lastig. Een nieuwe member viel een target aan welke al geclaimd was. Dit hebben we in elk geval opgelost en hij weet het voor de volgende keer. Verder ben ik van mening dat wanneer er op een base al 2* is gehaald je beter kan kijken naar een andere base tenzij we bij de laatste uurtjes zijn. Om het helemaal overzichtelijk te houden is het makkelijk als de eerste aanval van iedereen gedaan wordt binnen ~12 uur. Dit kunnen en gaan we echter niet eisen, maar makkelijk is het wel.

Het punt is en blijft gewoon dat we erg goed moeten communiceren. Voor de tweede aanval is er geen claim lijst zoals bij de eerste aanval en dit wordt dan ook niet altijd op het forum besproken. Lees voor je aanvalt dus altijd even de chat en vraag mensen of je jouw target die je voor ogen hebt nog open is. Er zijn altijd wel mensen online die hier antwoord op kunnen geven.
Je kan ook altijd advies vragen over bepaalde aanvallen uiteraard. Soms zie je dat een base met het zelfde leger verbeterd wordt met 1 of 2* door net iets anders aan te vallen.

@Rob; zoals ik in de chat al zei goede defense is wel belangrijk bij deze base. Stop het geld dus liever in je x-bows of wiztowers i.p.v. een level 10 muurtje 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/vxyvxc.png

Verder gaat het hier wat minder vlot dan dat ik gehoopt had. Druk bezig met verbouwen en ga ervan uit dat ik dit weekend klaar ben. Zojuist laatste upgrade in mijn lab aangezet (Valk 4) en dan is mijn lab ook helemaal max. Wil nog de heroes naar level 20 doen en verder met level 10 muren. Voel nog steeds vrij weinig voor TH10.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ai324i.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Laatst online: 23:39
Famous schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:19:
Dat zijn altijd de leukste wars!
Bij ons werd het ook een beetje spannend, op de eerste dag hadden ze maar 4 (dacht ik) aanvallen gedaan die ook redelijk slecht waren. Dag twee toen er nog zo'n 6 uur over was begonnen ze opeens en hoe. Gelukkig hadden wij t.o.v. hun een stuk meer sterren gepakt in de top _/-\o_

Ondanks dat er een paar aanvallen niet gebruikt zijn en Koempert noobje eigenlijk te laag was toch 52 van de 60 punten gehaald en dat vind ik toch wel erg goed! Waren bij jullie alle aanvallen gebruikt?
Dat geeft ook maar aan hoe belangrijk het is dat je tot het einde toe goed aanvalt, je weet nooit wat de tegenstander doet. Onze tegenstander stond 20 punten voor ofzo, maar toen we er goed voor gingen zitten waren we zo ingelopen. Daardoor werd het op het einde super spannend en zullen die gasten wel flink hebben gebaald dat we ze net met 1 punt versloegen >:)
Wij hadden 58/60 aanvallen gebruikt, dus 2 aanvallen gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
@Famous, kreeg gisteren een wraak tegen waar ik een miljoen verloor :)

2 Golems, 12 reuzen, 14 wizz, hero en 3 spells doe je weinig tegen.
Die aanvallen tegen jou zijn met reus 5 he, daar verdedig ik mij prima.

Doe nu af en toe een muurtje omdat de kluizen anders te vol zijn.
Speel genoeg dus heb nog nooit gehad dat een bouwer stil staat.
Vanaf nu gaan al mijn bouwers defence uppen. Hoef alleen nog maar DE pomp 6 en dan is alles al klaar buiten de defence.

@Curva, goed punt maar het was alleen een constatering maar zal het niet meer benoemen.
Vanavond weer een nieuwe war, lekker !

Heb net Reus 6, lekkerrrrrrrr, kan ik eindelijk TH8 kapot maken zoals CLB/Famous altijd doen :+

[ Voor 25% gewijzigd door Wackmack op 14-11-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 19:43
Haha Famous hoezo heb je je th zo nasty getrapped? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
@Famous wel heel erg vet om je nu al met level 10 muurtjes te zien :) ik moet zelf nog 35 muurtjes naar level 9 maar twijfel of ik doorga tot 10, het grinden word wel heel erg eentonig en saai :(

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:25:

@Curva, goed punt maar het was alleen een constatering maar zal het niet meer benoemen.
Zoals ik al zei was het niet persoonlijk tegen jou, maar ik haalde je quote aan als voorbeeld. Maar telkens als ik op de chat keek zag ik wel dat iemand iets over een strike had gezegd en ’s avonds was het helemaal bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Frank_P schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:24:
[...]

Dat geeft ook maar aan hoe belangrijk het is dat je tot het einde toe goed aanvalt, je weet nooit wat de tegenstander doet. Onze tegenstander stond 20 punten voor ofzo, maar toen we er goed voor gingen zitten waren we zo ingelopen. Daardoor werd het op het einde super spannend en zullen die gasten wel flink hebben gebaald dat we ze net met 1 punt versloegen >:)
Wij hadden 58/60 aanvallen gebruikt, dus 2 aanvallen gemist.
Dat zeker!
Iemand vroeg in de chat al "ooh dit winnen we wel toch, kan ik voor loot gaan". Blij dat ik zei dat het nog helemaal niet zeker was :)
Versteegrob schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:25:
@Famous, kreeg gisteren een wraak tegen waar ik een miljoen verloor :)

2 Golems, 12 reuzen, 14 wizz, hero en 3 spells doe je weinig tegen.
Die aanvallen tegen jou zijn met reus 5 he, daar verdedig ik mij prima.

Doe nu af en toe een muurtje omdat de kluizen anders te vol zijn.
Speel genoeg dus heb nog nooit gehad dat een bouwer stil staat.
Vanaf nu gaan al mijn bouwers defence uppen. Hoef alleen nog maar DE pomp 6 en dan is alles al klaar buiten de defence.

Vanavond weer een nieuwe war, lekker !

Heb net Reus 6, lekkerrrrrrrr, kan ik eindelijk TH8 kapot maken zoals CLB/Famous altijd doen :+
Ik had het inderdaad over die wraak. Bij mij vallen ze dan wel aan met reus 5 maar ze pakken niet eens één storage. Zelfs niet met een draak en drie spells.
JeroendeGroot schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:29:
Haha Famous hoezo heb je je th zo nasty getrapped? :P
Gewoon voor de leuk :9 Soms zie je ze 10 giants en 60+ archers droppen maar een paar cupjes :D Of dat ze hun hero helemaal verneuken met wat archers en dan pakken ze 6 cups O+
Steevo_S schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:35:
@Famous wel heel erg vet om je nu al met level 10 muurtjes te zien :) ik moet zelf nog 35 muurtjes naar level 9 maar twijfel of ik doorga tot 10, het grinden word wel heel erg eentonig en saai :(
Scheelt natuurlijk ook wel dat je nu met elixer je muren kan uppen!
Level 9 muren gingen hier best rap toen ik met BAM aan ging vallen omdat het leger zowat niets kost. Ik hoop dat ik in het weekend snel klaar ben met de verbouwing en dan kunnen we weer wat meer spelen. Tevens doe ik nu ook wat CoD met Koempert (en andere) waardoor ik ook niet meer zoveel CoC speel in de avond wat ik voorheen wel deed. We zien wel hoe snel en hoe ver we ermee komen. Ik vind ze er wel een stuk beter uit zien :7
Curva schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:39:
[...]

Zoals ik al zei was het niet persoonlijk tegen jou, maar ik haalde je quote aan als voorbeeld. Maar telkens als ik op de chat keek zag ik wel dat iemand iets over een strike had gezegd en ’s avonds was het helemaal bar.
Dit inderdaad, zoals we ook al besproken hebben in de groepsapp. Wij, de leiding, bespreken zat op Whatsapp. We kunnen dan ook niet altijd direct alles aanpassen of veranderen. De strikes heb ik toegevoegd aan de TS en hier kunnen mensen dan ook de strikes zien. Als wij iets bespreken komt het vaak diezelfde dag nog op het forum of een bericht in CoC. Komt allemaal goed :)

Zal ik in de TS nog bijhouden hoe we het met de CW doen (dus gewonnen of verloren met de sterren erbij)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Famous schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:44:

Zal ik in de TS nog bijhouden hoe we het met de CW doen (dus gewonnen of verloren met de sterren erbij)?
Ja, met een datum, tegenstander en eindstand gewoon. :)

edit: heb de uitslagen toegevoegd. Moet je maar even kijken of je dit een mooie manier vindt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Curva op 14-11-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ziet er netjes uit, al een dikke streak van 2-0

Wat doen we eigenlijk met de bases die makkelijk 3 sterren tegen hebben gekregen? Zelf vind ik bv op een TH8 alle AA in de core helemaal niks. Je ziet zovaak dat de ballonnen uit de CC zo snel de core leeg maakt en 3 sterren heeft. Dan vind ik een base van Curva of Renzie een stuk moeilijker aan te vallen.

Zelf pas ik na iedere CW mijn base aan. Klein voorbeeld, kreeg 2 sterren tegen, was 52%. Zie nu dat ik net achter mijn TH2 bouwhutjes heb staan waardoor de Queen zo 52% kreeg. Deze gaan snel achterin de hoek in. Verder verander ik mijn muur 10, op een hoekje stond de queen lange tijd te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Curva schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:08:
[...]

Ja, met een datum, tegenstander en eindstand gewoon. :)

edit: heb de uitslagen toegevoegd. Moet je maar even kijken of je dit een mooie manier vindt :)
Ziet er prima uit, al zou ik het een goed idee vinden om onderaan de TS een apart Clanwar gedeelte te maken met een banner erboven (net als Tweakers met die lvl 9 muurtjes bijv.) en dat we daar de meer interne info van strikes, waruitslagen etc posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Dragon lvl3 staat sinds een uurtje op *O*

Ook tweede mortar is onderweg naar lvl6, een dark barracks naar lvl2 en de tweede naar lvl3. Ook bijna 17,5k DE (nog 2k te gaan) om BK naar lvl4 te brengen.

't Gaat lekker dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hier gaat het ook goed, morgenochtend is mijn BK klaar op level 10, heerlijk is dat. Daarnaast maak ik inmiddels wel beetje tempo met de muren, ik heb er nog 43 te gaan. Vanavond wil ik onder de 40 duiken. Daarna ben ik maxed op TH8 en gaat TH9 aan. Ik denk dat ie begin volgende week aangaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunderz
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik ben toch zeer benieuwd waar ik die eerste strike aan heb verdiend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Ik heb dat hele strike gebeuren gelukkig gemist...

Vond zelf de communicatie stukken beter!!!
Voor de 2e aanval FF in de chat vragen lijkt me kleine moeite...
Op naar de volgende overwinning!!

Voor tweakers3 Hele mooie score!!!
Nice job everyone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunderz
  • Laatst online: 02-02-2023
#14 in de war van 15-11

Of moet ik het lijstje kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Claimlijst eerste ronde clanwar:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. Leon1987vl / Sleehond
12.
13.
14. Sunderz
15.
16.
17.
18
19.
20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.
14. Sunderz
15.
16.
17.
18
19. Mathijs
20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-03-2023
Ik ga voor #20..

(Veracocha.)

[ Voor 33% gewijzigd door Cryptoware op 14-11-2014 20:26 ]

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.Curva
14. Sunderz
15.
16.
17.
18
19. Mathijs
20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EtchedChampion
  • Laatst online: 02-01-2024
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.Curva
14. Sunderz
15.
16.
17. Etched Champion
18
19. Mathijs
20.

[ Voor 8% gewijzigd door EtchedChampion op 14-11-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
#18 dan voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
#10 voor rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Rob
12. Renzzie
13.Curva
14. Sunderz
15.
16.
17.
18 mootjes
19. Mathijs
20. Etched Champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Even een opmerking over de startdag/tijd van de cw: echt ruk zo midden in het weekend voor mij. Liever start je de cw op zaterdag om uur of 21:00 ofzo. Kan je fijn zondagavond aanvallen en maandagavond je laatste aanval. Veel beter dan op zaterdagavond je eerste aanval moeten doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
Uhh renz etched was 17 en ik (veracocha) 20

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Dat zou voor mij nix zijn renzzie..
Maar was ook niet op de hoogte dat cw van zaterdagochtend vanavond al gestart werd..
Maar alles best hebt toch 24h..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 09:49
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.Thedon46
10. Rob
12. Renzzie
13.Curva
14. Sunderz
15.
16.
17.
18 mootjes
19. Mathijs
20. Etched Champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Sequel1991 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:27:
Uhh renz etched was 17 en ik (veracocha) 20
had gewoon de laatste gekopieerd. Bij dezen dan de juiste:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.Thedon46
10. Rob
12. Renzzie
13.Curva
14. Sunderz
15.
16.
17.etched
18 mootjes
19. Mathijs
20. veracocha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Net fff gekeken naar de TH9. Bijna iedere base is makkelijk te hoggen. Zie weinig double boms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Versteegrob schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:22:
Net fff gekeken naar de TH9. Bijna iedere base is makkelijk te hoggen. Zie weinig double boms
Dacht nummer 9 ook te hoggen daarom. Maar wel ze xbow op ground... Maar toch. Zullen bij het stadhuis bigboms liggen of Tesla staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vero, jij bent zelf nummer 18 of 17 uit mijn hoofd. In mjn ogen is nummer 20 te laag voor jou en bewaar deze liever voor mootje of mathijs.

Kan/wil jij opzoek gaan naar een andere target?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
Ik ben 18 en Mathijs had 19 al... ik kan wel voor 16 gaan...

[ Voor 19% gewijzigd door Cryptoware op 15-11-2014 00:15 ]

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik zal er morgen even naar kijken, het lijkt mij het beste als nummer 20 overblijft voor een van de laagste.

Nu eerst even douche en dan start ik coc op.l voor een aanvalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Hou nou eens op met het spammen van die lijst.. :N Vorige war afgesproken dat je gewoon een nummer noemt en wij em in de TS zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
8 voor mij dan maar. Kan ik die hoggen met level 2 hogs?😁

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Voor mij #16 dan

Edit: of #15, maakt niets uit..

[ Voor 52% gewijzigd door R3veNG op 15-11-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
De Koempert schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 07:22:
Hou nou eens op met het spammen van die lijst.. :N Vorige war afgesproken dat je gewoon een nummer noemt en wij em in de TS zetten.
Lijkt me idd een stuk overzichtelijker om eerst 25 berichten te moeten lezen voordat je weet welke nu vrij is of niet. Zeker in de eerste 10min als er veel geclaimd wordt.
/sarcasm

Edit: of zoals nu, aangezien de TS niet is geupdate

[ Voor 5% gewijzigd door Renzzie op 15-11-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Dat werkt inderdaad ook niet. Maakt toch niet uit als er wat lange berichten staan door al die lijstjes? Is het wel duidelijk.

Sommige mensen (*kuch* ROB *kuch*) spelen 24/7 COC dus dan kan je moeilijk de TS blijven bijwerken zodat het klopt en up tot date is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ah ik zie dat er in mijn range al aardig wat nummers geclaimed zijn.
Eventueel kan ik 8 proberen, echter zie ik niet hoe ik daar 3 sterren kan halen.
Ik kan ook eventueel later aanvallen om sterren die gemist zijn bij elkaar te rapen?
Dan kijk ik gewoon de aanvallen terug om te zien waar traps e.d. zitten.

Wat denken jullie?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
thedon46 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:25:
Dat werkt inderdaad ook niet. Maakt toch niet uit als er wat lange berichten staan door al die lijstjes? Is het wel duidelijk.

Sommige mensen (*kuch* ROB *kuch*) spelen 24/7 COC dus dan kan je moeilijk de TS blijven bijwerken zodat het klopt en up tot date is
Man man man had gisteren gewoon een feestje:)
#8 kan je pima aanvallen met hogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
tellavist schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:42:
Ah ik zie dat er in mijn range al aardig wat nummers geclaimed zijn.
Eventueel kan ik 8 proberen, echter zie ik niet hoe ik daar 3 sterren kan halen.
Ik kan ook eventueel later aanvallen om sterren die gemist zijn bij elkaar te rapen?
Dan kijk ik gewoon de aanvallen terug om te zien waar traps e.d. zitten.

Wat denken jullie?
Als je wil kan ik met je ruilen. ik heb nu 9. die moet ook goed te hoggen zijn. wat jij wil

edit: Met dragloon moet #9 ook te doen zijn. xbow staan op ground

[ Voor 6% gewijzigd door thedon46 op 15-11-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
thedon46 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:36:
[...]

Als je wil kan ik met je ruilen. ik heb nu 9. die moet ook goed te hoggen zijn. wat jij wil

edit: Met dragloon moet #9 ook te doen zijn. xbow staan op ground
Dan zou ik graag #9 willen doen!
Heb zelf hogs level2 dus dat wordt niet wat.
Vorige keer dragloon ging best oke. Dus daar heb ik wat meer vertrouwen in 8)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
Mootjes ben jij tevreden met 18 of wil je 20? ik wil ook wel ruilen maakt mij niet uit.

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Ik ben wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
tellavist schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:42:
[...]

Dan zou ik graag #9 willen doen!
Heb zelf hogs level2 dus dat wordt niet wat.
Vorige keer dragloon ging best oke. Dus daar heb ik wat meer vertrouwen in 8)
Zou 9 draken en 8 ballonnen mee nemen en 3 x rage en ballonnen in je cc stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Dan wordt het dus zo:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.Thedon46
9.Tellavist
10. Rob
12. Renzzie
13.Curva
14. Sunderz
15.
16.
17.etched
18 mootjes
19. Mathijs
20. veracocha

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
tellavist schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:02:
Dan wordt het dus zo:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.Thedon46
9.Tellavist
10. Rob
12. Renzzie
13.Curva
14. Sunderz
15.
16.
17.etched
18 mootjes
19. Mathijs
20. veracocha
Je mist er een paar ;)
De RECENTE lijst staat in de TS.
Wil je wat aangepast hebben geeft dit dan even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
https://www.youtube.com/watch?v=xjUVYSnjeFg

Dit lijken net Mootjes en Donnie... lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
1: Hij is pas TH8 wat een newb :D (nexten kost maar 580 gold)
2: Als het Don en Ad waren stonden er flessen wijn door de kamers.
3: Hoe kom je op eens filmpje van CoC addict? Moeten we een interventie organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
How to GoHoWiWi: http://youtu.be/K6g7NZWnoqk

Check clb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik claim #4 bij deze.

Wordt een standaard GoWiWI met 3 golem (1 in cc) 20 wiz 6wb 4 witch en minons/boog. En 2x rage 1x heal 1x jump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:51:
Ik claim #4 bij deze.

Wordt een standaard GoWiWI met 3 golem (1 in cc) 20 wiz 6wb 4 witch en minons/boog. En 2x rage 1x heal 1x jump
Ik had #4 al geclaimd maar maakt niet uit, ik kan toch pas laat aanvallen :)
Suuces!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Volgens donnie is het hier andersom
Maar dat het wel zo is begonnen...ongeveer
In n iets gezondere vorm haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Graag wil ik bij deze 14 claimen als mn 2e aanval. Graag wil ik proberen deze 3 ster te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Ik ga v nr 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Lol. Bij mij is het (nog) niet zo erg maar het is wel herkenbaar😄😄

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik claim #8 als 2e aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zijn nog een paar open, willen mensen die zo snel mogelijk plat leggen? Dan kan iedereen over de tweede aanval nadenken wanneer die die nog heeft.

He gaat om 7, 15 en 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
7 en 15 zijn niet geclaimd in de first post.. die kunnen mensen dus ook voor hun 2e aanval pakken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sleehond schreef op zondag 16 november 2014 @ 08:25:
Graag wil ik bij deze 14 claimen als mn 2e aanval. Graag wil ik proberen deze 3 ster te maken.
En dan falen met 99% omdat ik de bouwhutjes vergeet in de hoek.... 8)7 |:(

:z ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mathijs55 schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:19:
7 en 15 zijn niet geclaimd in de first post.. die kunnen mensen dus ook voor hun 2e aanval pakken toch?
Zekers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
3e overwinning op rij. Wel leefde deze cw niet zo. Misschien door de tijd? Werd 4 x aangevallen en ze haalde 4 x 0 sterren, niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zaterdagavond start van de CW vind ik ook niet zo handig. Beter zaterdagavond start zoeken en zondagavond lekker starten, dan zijn veel mensen denk ik thuis en kun je lekker van start met zn allen.

Verder congratz met de winst.

Hier nog 30 muren naar zwart te gaan en dan gaat TH9 aan (al iets tegen het einde van de laatste muren)
Pagina: 1 ... 5 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.