Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Weet iemand wat voor roze sterretjes dat zijn in deze screendump?
Het is een capture uit dit filmpje
YouTube: 1 ARCHER QUEEN + 15 HEALERS RAID | Clash Of Clans | MAX Town Hall 9 - Part 1
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 08-06-2015 09:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ok, dat ziet er inderdaad beter uit tegenwoordig.CLB schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:56:
Level van de troops, zo was het 'vroegah', tegenwoordig zie je een vierkantje met een cijfer (level vd troop)
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
PSN: Europhea
Is goed, zet ik je bij #15 neer.
Ik heb je bij #14 gezet.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:42:
Ik wil 14 doen ook al ben ik nr. 15
Is goed, cleanup-crewRazenko schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:12:
Hmm ik denk dat ik dan even niks claim. Degene die over zijn in mijn range zijn iets te lastig
PSN: Curvaa_
Hold my beer and watch this
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
onderin overal 3 sterren, kan alleen nog 12 verbeteren maar dan heeft ownage niks aan zijn 2de aanval.
11 is te hoog gegrepen, of ik moet met een goed doordachte gowipe gaan.
Wacht dan heel even ownage af, met geluk haalt die 3*, met pech mag jij die 3*Razenko schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:11:
Het gaat goed!
onderin overal 3 sterren, kan alleen nog 12 verbeteren maar dan heeft ownage niks aan zijn 2de aanval.
11 is te hoog gegrepen, of ik moet met een goed doordachte gowipe gaan.
Aangezien ik de clean up crew ben gun ik de andere mensen wel hun aanvallen/sterren, loot vind ik de laatste tijd toch minder belangrijkthedon46 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:24:
[...]
Wacht dan heel even ownage af, met geluk haalt die 3*, met pech mag jij die 3*
Zoals het hoort!R3veNG schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:55:
Hmmm, wat een wereld van verschil als met drie aanvallen hun drie onderste bases onmiddellijk gedriesterd worden :-o.
Van mij mag je 11 wel direct pakken hoor. Kevin heeft die al gepakt, die kan dan 12 proberenR3veNG schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:55:
Ik schuif ook nog wel even aan voor hun 11 of 12; laat maar weten of en wanneer het mijn beurt is ;-).
Ok, dan claim ik bij deze #11 als 2nd attack.Curva schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:59:
Van mij mag je 11 wel direct pakken hoor. ...
Kan kevin niet voor 9 gaan?Curva schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:59:
Van mij mag je 11 wel direct pakken hoor. Kevin heeft die al gepakt, die kan dan 12 proberen
ownage heeft nu nog een aanval open staan en die kan niet zo hoog, die maakt meer kans op 12.
Nee, hett is 'm niet geworden: 1 nipte ster en dus helemaal geen verbetering. Een tip: LavaLoon langs 12u op hun #11..
Jij kan 12 wel pakken.Razenko schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:15:
[...]
Kan kevin niet voor 9 gaan?
ownage heeft nu nog een aanval open staan en die kan niet zo hoog, die maakt meer kans op 12.
Ik zou voor hogs gaan. Eventueel op 16:00 & 19:00 uur een hog op de AT doen om eventueel een big bomb te triggeren.
iemand die een screenshot heeft van nr 12 met de bommen?
mag ook naar mijn 06 worden gestuurd
Razenko schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:58:
Leger staat al aan, zal zien of in in mijn lunch kan aanvallen.
iemand die een screenshot heeft van nr 12 met de bommen?
mag ook naar mijn 06 worden gestuurd

Thanks Don!
zal aanvallen zodra ik thuis ben
Prut.. die bommen ..
iemand tips?
[ Voor 6% gewijzigd door Razenko op 09-06-2015 15:03 ]
Zie dat er meerdere forums topics zijn over dit spelletje. wat is daar de reden van eigenlijk?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Er zijn verschillende clans op tweakers, elk met hun eigen insteek.Ricloo86 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:04:
Net begonnen dankzij mijn neefje (7) haha , hier mensen nog tips & trics als je net begint?
Zie dat er meerdere forums topics zijn over dit spelletje. wat is daar de reden van eigenlijk?
Je zit nu in [tweakers], een clan gericht op clan wars.
Ah een clan zal nu nog niet zoveel aan mij hebben ben ik bang he? hahaTukk schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:05:
[...]
Er zijn verschillende clans op tweakers, elk met hun eigen insteek.
Je zit nu in [tweakers], een clan gericht op clan wars.
een algemene topic wellicht? of kan het hier ook?
Verwijderd
Je verdedigi g maxen voordat je naar een volgend stadhuislevel gaat en je troepen in je laboratorium goed upgradenRicloo86 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:04:
Net begonnen dankzij mijn neefje (7) haha , hier mensen nog tips & trics als je net begint?
Haha daar had ik ookal wat gepost en kreeg ik vooral te horen niet er aan te beginnen hahahahha. Zag het verschil in topic even niet.
Maar vanaf wanneer is een clan handig en zinvol?
Thnx, en dan bedoel je een muur? kanonnen en mortieren ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:09:
[...]
Je verdedigi g maxen voordat je naar een volgend stadhuislevel gaat en je troepen in je laboratorium goed upgraden
Een labo heb ik volgens mij nog niet, dus die moet er dan maar komen.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 15:15 ]
Claim verloopt bijna... Maar heb nog geen lavahound mogen ontvangen en m'n spells maken duurde wat langer...
Still waiting for a lava
[ Voor 22% gewijzigd door Curva op 09-06-2015 16:37 ]
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 16:51 ]
*nah*
SuccesRazenko schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:05:
Uhm ja.. Als ik de claim lijst zo zie moet ik voor 2 of 3 gaan... Doe mij dan maar 2!
Ik vind dit wel een mooie Barch base voor jou.
Goed bezig!Sleehond schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:00:
Zo, weer een 3* lavaloon van mij. Begin er goed in te raken, muhaahha!
Op een TH9 of TH10?
Als het op een TH10 is doe dan maar een filmpje

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Met 24 mensen is het minder leuk dan met meer, IMHO.
Het is Leon heh, dan weet je al genoeg
Dank voor het grootse vertrouwen...
Het was een TH9 ja
Edit:: En weer een TH9 plat gelavaloond
[ Voor 44% gewijzigd door Sleehond op 11-06-2015 11:59 ]
PSN: jannvsdvinvs
Heb straks mijn King weer
Kan je je donaties opkrikken, Rob? Je loopt nu wel erg scheef.Versteegrob schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:50:
Ik val later aan, maak straks vast een leger en dan maak ik iemand kapot, hoop ik.
Heb straks mijn King weer
Sleehond schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:16:
EN BEDANKT HEREN.
Dank voor het grootse vertrouwen...![]()
Het was een TH9 ja
Edit:: En weer een TH9 plat gelavaloondDeze war weer 2x 100% lavaloon en 4 sterren, prima!
Maar wel 2x *** gehaald zo te lezen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ga me best doen maar ben nog maar zelden online, zal dan wel minder vragen.Ontzettende_Jan schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:41:
[...]
Kan je je donaties opkrikken, Rob? Je loopt nu wel erg scheef.
Als ik het zie doneer ik altijd maar zal wat vaker online komen.
zit te twijfelen om gewoon th9 aan te zetten
Zet je TH9 aan als je nog ± 15 à 20 muurtjes moet doen; dan heb je net tijd genoeg om de resterende skulls te maken en je storages te vullen, normaalgezien.Razenko schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:10:
pff komt geen einde aan de muurtjes.. moet er nog 55 stuks
zit te twijfelen om gewoon th9 aan te zetten
Of ga naar TH9 met 55 paarse walls waar er nog eens 25 bijkomen uiteindelijk; moet je er nog 80 doen in totaal, terwijl er zoveeeeel andere upgrades veel gold vereisen, dat het zonde wordt om het dan nog in je muren te steken.
Je elixer upgrades ben je zo door heen op TH9.
Stelletje Murenzifters

Het is vrijdag!!!

Nu, iedereen vraagt zich wellicht af waarom jullie enige echte opper-Belg dit bericht produceert, i.p.v. Ed / Don / Donnie / Edward / 'T3h Donnie' / 'Don the Don' / 'Donnieke' / ... Awel, ... DAAROM. Neh.
We zijn niet slecht bezig op het moment, wat betreft de CW's dan toch: drie overwinningen op rij weer en naar volgens het onfeilbare gevoel in mijn rechter kleine teen zijn we weer begonnen aan een meesterlijke winstreak, zoals enkel [Tweakers] dat kan
De uitreiking van de CotW en de Donnie Award |
De Donnie Award (je weet wel, de prijs die het kneusje van de clan toebedeeld krijgt, oftewel de speler die er maar in is blijven slagen om een hele week lang heel erg hard, maar dan ook SNOEIHARD te falen

Met aanvallen à la 49%, 41%, 46% en 49% (ohlala, die laatste leverde in tegenstelling tot de eerste drie wèl een enkel sterretje op

Rob!!!!!!!! Proficiat!! Speciaal voor jou deze slogan:

Aan de andere kant van het CW-spectrum in onze clan is het gelukkig wel wat dikker bezaaid met o.a. Gerben (die de laatste tijd zichzelf heruitgevonden lijkt te hebben, maar wel nog altijd een bijdehand ettertje blijft

... Genoeg geouwehoerd! Op naar de uitreiking van de CotW Award!

Die gaat deze week naar ....
....
.....
........ <spannend eh?>
LEON !!!!!!!!!1!!!one!!!1eleven!! Proficiat, man! .. Ook al heb je een paar dagen geleden jezelf een mooie voorzet gegeven om tot CotW gebombardeerd te kunnen worden :-D.
Echt Nederlands van jeSleehond schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:16:
...
Edit:: En weer een TH9 plat gelavaloondDeze war weer 2x 100% lavaloon en 4 sterren, prima!
Dat was het dan, collega-clashers en medeclangenoten, op naar meer mooie aanvallen en ditto CW-overwinningen. Clash on!

Verwijderd
Gefeliciteerd rob en leon!R3veNG schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:06:
DAAAAAAMMMMMMEEEEEEEEEE en HEEEEREEEENNN!
[afbeelding]
Het is vrijdag!!!En dat betekent niet alleen dat het weekend - met hopelijk veel zonneschijn - voor de deur staat, maar ook dat de felbegeerde [Tweakers]-awards uitgereikt worden!
Nu, iedereen vraagt zich wellicht af waarom jullie enige echte opper-Belg dit bericht produceert, i.p.v. Ed / Don / Donnie / Edward / 'T3h Donnie' / 'Don the Don' / 'Donnieke' / ... Awel, ... DAAROM. Neh.Als opper-Belg ben ik jullie in deze geen uitleg verschuldigd!
![]()
We zijn niet slecht bezig op het moment, wat betreft de CW's dan toch: drie overwinningen op rij weer en naar volgens het onfeilbare gevoel in mijn rechter kleine teen zijn we weer begonnen aan een meesterlijke winstreak, zoals enkel [Tweakers] dat kan.
De uitreiking van de CotW en de Donnie Award
De Donnie Award (je weet wel, de prijs die het kneusje van de clan toebedeeld krijgt, oftewel de speler die er maar in is blijven slagen om een hele week lang heel erg hard, maar dan ook SNOEIHARD te falen) is deze weekgang zelfs geen moeilijke om een winnaar voor te bepalen.
Met aanvallen à la 49%, 41%, 46% en 49% (ohlala, die laatste leverde in tegenstelling tot de eerste drie wèl een enkel sterretje op) gaat de Donnie deze week naar ...
[afbeelding]
Rob!!!!!!!! Proficiat!! Speciaal voor jou deze slogan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de andere kant van het CW-spectrum in onze clan is het gelukkig wel wat dikker bezaaid met o.a. Gerben (die de laatste tijd zichzelf heruitgevonden lijkt te hebben, maar wel nog altijd een bijdehand ettertje blijft), Don (waar ik niks over durf zeggen, of ik mag nooit nog deze awards uitreiken), Curva (waar ik ook niks over durf zeggen, want dan word ik ge-insta-kicked), Gietema (de stille kracht en verse TH9 met meestal uit-ste-ken-de aanvallen) en Leon (die Lavahounds heeft ontdekt, ook al maken die al maanden deel uit van het spel, maar soit, niet iedereen is even snel van begrip).
... Genoeg geouwehoerd! Op naar de uitreiking van de CotW Award!
[afbeelding]
Die gaat deze week naar ....
....
.....
........ <spannend eh?>
LEON !!!!!!!!!1!!!one!!!1eleven!! Proficiat, man! .. Ook al heb je een paar dagen geleden jezelf een mooie voorzet gegeven om tot CotW gebombardeerd te kunnen worden :-D.
[...]
Echt Nederlands van je, hahhahahahahaha.
Dat was het dan, collega-clashers en medeclangenoten, op naar meer mooie aanvallen en ditto CW-overwinningen. Clash on!
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Signs op 12-06-2015 20:37 ]
Edit: heel erg Nice opperbelg! Was leuk om eens om de grappen van een ander te kunnen lachen
[ Voor 96% gewijzigd door thedon46 op 12-06-2015 20:40 ]
En je durft wel de TS aan te passen met de mooie claims, pas maar opR3veNG schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:06:
Curva (waar ik ook niks over durf zeggen, want dan word ik ge-insta-kicked),
een geweldige post verder hoor Rev, heb echt hardop moeten lachen!
En natuurlijk GEFELICITEERD winnaars!
Claim: #6
[ Voor 16% gewijzigd door Curva op 12-06-2015 23:41 ]
Ben blij met de CotW award, heb er hard voor gewerkt.........
Nee oprecht leuk eens CotW te zijn, die donnie had ik immers al te pakken
Rob gefeli met je donnie, helaas denk ik wel terecht deze week, haha!
Verwijderd
Verwijderd
Dacht dat ik die geclaimed had,staat er blijkbaar niet,nou hoe dan ook aangezien alleen 18 nog vrij is binnen mijn range claim ik dieVerwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:59:
Ik claim 19. Sorry voor de late claim ik was het vergeten.heb al een tijdje niet meegedan met cw
Verwijderd
Noob heeft me laten weten dat er niks leuks is voor hem, hij gaat faals verbeteren. 2* op 15 leek hem namelijk niet slim.
De vier bovenste bases zijn exact hetzelfde...Brogala schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:14:
Ik claim #3, wordt wel lastig.. Maar 4 is even lastig.
Rob lekker blijven requesten er zijn meer mensen met n scheve ratio volgende ronde beter. .lkr je cc gebruiken met aanvallen daar istie voor! !!Versteegrob schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:05:
[...]
Ga me best doen maar ben nog maar zelden online, zal dan wel minder vragen.
Als ik het zie doneer ik altijd maar zal wat vaker online komen.
Dit topic is gesloten.