En ik ben overmorgen m'n strike kwijt als ik niet alles verpestthedon46 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:22:
[...]
Het laatste target bewaren wij altijd voor onze eigen nummer 20, in dit geval Tukk.
18 is nog wel vrij
Edit: Claims bijgewerkt tot hier
#11 met HogGolem, GoHog, Go-og ... Fuck it: een golem5 als AQ-tank op 2u en HOGZZZ 5u en 7u :-).
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
thedon46 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:58:
Revenge en euro zijn hun strike kwijt. Behoud die schone lei mannen

WarAx zijn strike mag er in principe ook uit ;-).
Geruild met Don, ik neem 7
PSN: jannvsdvinvs
OK 18 dan. Wilde eig 17 of 19, maar ja, te laat
ik Claim 10, base komt me bekend voor haha
Russian Hacker

20 oktober 2014
Zal als ik thuis ben ook eens foto's van mijn rushed TH8 base in februari 2013 en rushed TH9 base in TweakersIII posten
[ Voor 52% gewijzigd door Brogala op 03-06-2015 07:49 ]
Vette base, nog meer picsBrogala schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:48:
[afbeelding]
20 oktober 2014
Zal als ik thuis ben ook eens foto's van mijn rushed TH8 base in februari 2013 en rushed TH9 base in TweakersIII posten
Post dan ook gelijk je huidige rushed th10Brogala schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:48:
[afbeelding]
20 oktober 2014
Heb je nog steeds die paarse muurtjes, Gerben?
Haha, het zijn gewoon wat paarse wallies... Staat mooi en met 2 wallies 5 ros je een zwarte ook nog.
Verder is walls uppen saai
No shit, Sherlock.
ik zal maar een poging wagen op #16
PSN: Europhea
Ik zal het hier ook nog even melden. Degene die niet voor 10.00 zijn eerste aanval uitvoert ontvangt een strike. Mocht je verhindert zijn geef dan iemand van de leiding een DM, het liefst vooraf want achter is zo achter...
Claims zijn bijgewerkt tot hier.
Claims zijn bijgewerkt tot hier.
[ Voor 7% gewijzigd door Curva op 03-06-2015 09:17 ]
PSN: Curvaa_
Op verzoek van Jan Junior ff wat spam:
Zaterdag speelt Tweakers' jongste clanlid met zijn school op het Nederlands kampioenschap Cruyff Court 6 tegen 6..
Mochten ze winnen dan is 2 weken later het EK in Spanje en is ie dus weer opt out.. Man man man kwestie van prioriteiten Juul!!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LxyovLEgASY]
Zaterdag speelt Tweakers' jongste clanlid met zijn school op het Nederlands kampioenschap Cruyff Court 6 tegen 6..
Mochten ze winnen dan is 2 weken later het EK in Spanje en is ie dus weer opt out.. Man man man kwestie van prioriteiten Juul!!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LxyovLEgASY]
Waar in Spanje? Als het in de buurt is van Barcelona kom ik ze wel aanmoedigen en deel ik mijn Wifi zodat hij als nog kan aanvallenOntzettende_Jan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:32:
Op verzoek van Jan Junior ff wat spam:
Mochten ze winnen dan is 2 weken later het EK in Spanje en is ie dus weer opt out.. Man man man kwestie van prioriteiten Juul!!![]()
![]()
[video]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Hahaha Steevo! Het is dan inderdaad in Barcelona..
Kwam nog de ultieme Donnie aanval tegen in het YouTube kanaal van Jan:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZwEp5bhs7lc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZwEp5bhs7lc]
Hahahahahhahaah, tja, enkel hogs en giants .. dan vraag je er ook een beetje om eh bij de lure :-).
LOL! Dat was inderdaad een mooie. Een van mijn eerste Hog aanvallen in een CW. Weet je meteen hoe het niet moet.

[ Voor 93% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 03-06-2015 12:24 ]
Erg druk geweest afgelopen dagen en dus nog niet geclaimd. Enigste optie die ik nog kan pakken is 13, th8 met 2 xbog...
Even te gek voor mij. Ik ga dus voor een aanval verbeteren. Ik hoop dat er ik dus voor 10 uur kan gaan.. Maar dit is afhankelijk of er een target vrij is!
Even te gek voor mij. Ik ga dus voor een aanval verbeteren. Ik hoop dat er ik dus voor 10 uur kan gaan.. Maar dit is afhankelijk of er een target vrij is!
Mijn claim even verlengen tot en met 12.30 u, want het maken van hounds, loons en 3 rage spells zal net wat later gereed zijn, dan eerst gedacht..R3veNG schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:13:
#13 voor 2nd attack..
[ Voor 86% gewijzigd door R3veNG op 04-06-2015 10:54 ]
Ik claim 17 voor 2e aanval
Russian Hacker
Ik pak zo #13, Reveng proberen te verbeteren
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik wil graag een half uur verlenging, sorry! ik val rond kwart over 3 aanCryptoware schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:41:
Ik claim 17 voor 2e aanval
Russian Hacker
probeer ik hem na jouChris89 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:12:
20 zo meteen
Kom maar op met die donnie award, wat een fail cw voor mij.
Eerste aanval verprutst omdat ik gestoord werd op het werk, tweede aanval te haastig gedaan. Ik heb een nieuwe baan en het stiekem lukt het me toch niet zo goed als ik had verwacht om het te combineren met CoC. De clan war gaat meer tijd in zitten dan ik dacht, met het claimen, leger/spells trainen, schild, cc troepen, op tijd aanvallen, etc. Ik heb me even op "I'm out" gezet.
Het bevalt me prima in deze clan, maar ik moet me echt even op mn nieuwe baan focussen. Het liefst blijf ik een paar weken in de clan op non-aktief, zodat ik wel cc troepen heb voor het farmen en kan doneren, maar aangezien dit wel een echte war clan is, weet ik niet of dat een optie is. Anders ga ik er wel een tijdje uit...
Eerste aanval verprutst omdat ik gestoord werd op het werk, tweede aanval te haastig gedaan. Ik heb een nieuwe baan en het stiekem lukt het me toch niet zo goed als ik had verwacht om het te combineren met CoC. De clan war gaat meer tijd in zitten dan ik dacht, met het claimen, leger/spells trainen, schild, cc troepen, op tijd aanvallen, etc. Ik heb me even op "I'm out" gezet.
Het bevalt me prima in deze clan, maar ik moet me echt even op mn nieuwe baan focussen. Het liefst blijf ik een paar weken in de clan op non-aktief, zodat ik wel cc troepen heb voor het farmen en kan doneren, maar aangezien dit wel een echte war clan is, weet ik niet of dat een optie is. Anders ga ik er wel een tijdje uit...
[ Voor 3% gewijzigd door Byte_Me op 05-06-2015 00:19 ]
Mompelt iets over Opt-in/Opt-out knop welke goed van toepassing kan komenByte_Me schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:18:
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Van mij mag je wel even blijven hangen hoor. Je kan altijd nog de weekend CW meedoen die op vrijdag start. Dan ga je door de week even opt-out.Byte_Me schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:18:
Daar seh, den Fammieboy!Famous schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 01:25:
[...]
Mompelt iets over Opt-in/Opt-out knop welke goed van toepassing kan komen

Hoe is het met de beste Belg?
Ça va, ça va; het is eerlijk gezegd niet simpel, hoor: zo lang al te midden zo veel Nederlanders vertoeven.
Hoe hangt 'ie bij jou? (lol)
Waar zit je ongeveer in Belgie, als je in 'dAnvers zit zul je de Hollanders toch wel gewend moeten zijn.R3veNG schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:20:
Ça va, ça va; het is eerlijk gezegd niet simpel, hoor: zo lang al te midden zo veel Nederlanders vertoeven.
* Tukk zit daar zelf ook veel voor werk.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Kan ik mij voorstellen als je met zoveel lompe kaasboeren in een clannetje zit als " buitenlander"R3veNG schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:20:

Hier hangt die de andere kant op
Deze Flamousch trilt langzaam maar zeker stressvol door in de top 200 van Nederland
En hoe hangt het bij Leon?
In Hasselt, Limburg. Of zoals we zelf zeggen: "In Hoaaassult.".
top-200 van ??? Kaasduifschieten? Kaasbalwerpen?Deze Flamousch trilt langzaam maar zeker stressvol door in de top 200 van Nederland
Vrienden van Tweakers!
HET IS VROEG WEEKEND, want het weer is LEKKERR
Ook deze week geen awards door Don. Die zit (hoop ik voor hem) lekker buiten te chillen en laat het deze week aan mij.
Afgelopen week kunnen we weer het beste snel vergeten, het was een week met weinig hoogtepunten en veel dieptepunten
:
- Ondanks een goed begin, met een overwinning, daarna 2 keer verloren in de CW's.
- Het zijn van lvl 5 doet ons nog niet echt goed.
- Ouwe rakkers als Henkie en Warax hebben ons (voorlopig?) verlaten.
- Had ik al gezegd dat we het winnen een beetje verleerd zijn?
- Ik ga dus maar snel over op de AWARDS
Donnie award = Ofwel, de faler van de week
CotW = De topper
van de week
Voor het eerst is er deze keer een DEMOCRATISCH
besluit genomen betreffende de awards. Donnie heeft namelijk een voordracht gedaan voor de CotW, welke ik zonder protest moest overnemen.
- CotW
Dat is OVERDUIDELIJK
Kevin geworden. Hij is al langer goed bezig, en heeft ook de afgelopen wars goede scores gehaald. De beloning voor een LANGE-TERMIJN
van goed presteren is daarom ook hier. Met 10
sterren in de laatste 2 wars onttrekt hij zich aan de clan-brede malaise.
- Donnie award
Die was lastig, er kwamen meerdere kandidaten naar voren, waaronder ondergetekende
Echter
, de keus is gevallen op JAN, die het in de afgelopen war presteerde om 0 sterren te halen. Als klap op de vuurpijl heeft de nr. 3 van de tegenstander hem keihard 3* gerost
Dus, vriendjes en vriendinnetje, deze CW week beter!
HET IS VROEG WEEKEND, want het weer is LEKKERR
Ook deze week geen awards door Don. Die zit (hoop ik voor hem) lekker buiten te chillen en laat het deze week aan mij.
Afgelopen week kunnen we weer het beste snel vergeten, het was een week met weinig hoogtepunten en veel dieptepunten

- Ondanks een goed begin, met een overwinning, daarna 2 keer verloren in de CW's.
- Het zijn van lvl 5 doet ons nog niet echt goed.
- Ouwe rakkers als Henkie en Warax hebben ons (voorlopig?) verlaten.
- Had ik al gezegd dat we het winnen een beetje verleerd zijn?

- Ik ga dus maar snel over op de AWARDS

De uitreiking van de CotW en de Donnie Award |
Donnie award = Ofwel, de faler van de week

CotW = De topper

Voor het eerst is er deze keer een DEMOCRATISCH
- CotW
Dat is OVERDUIDELIJK

- Donnie award
Die was lastig, er kwamen meerdere kandidaten naar voren, waaronder ondergetekende

Echter

Dus, vriendjes en vriendinnetje, deze CW week beter!
En Kevin gefeliciteerd!!
De Donnie en CotW; het blijft altijd leuk zo op de vrijdagmiddag. Gefeliciteerd Kevin en Jan natuurlijk ook!
Felicitaties aan Kevin en aan Jan! Allebei een terechte winnaar :-D.
Mooi stukkie, H.fr; altijd leuk op vrijdagmiddag inderdaad.
Mooi stukkie, H.fr; altijd leuk op vrijdagmiddag inderdaad.
Phoe wat een opluchting, dacht dat ik deze week de donnie award zou krijgen.
Gefeliciteerd Jan en Kevin!
Als je 'm echt wilt: ik mag volgende week de CotW uitreiken ;-). €50 doet wonderen, EuroRazenko schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:39:
hmm wil je best wel een biertje komen brengen!R3veNG schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:43:
[...]
Als je 'm echt wilt: ik mag volgende week de CotW uitreiken ;-). €50 doet wonderen, Euro.
Razenko schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:43:
[...]
hmm wil je best wel een biertje komen brengen!

Woooot!!! Dank allen! ik drink nog ff een desperado op jullie! Goed weekend!
Daar zat ik twee weken geleden nog, in 1 of anders industriegebied nabij AlkenR3veNG schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:46:
[...]
In Hasselt, Limburg. Of zoals we zelf zeggen: "In Hoaaassult.".
(En natuurlijk vaak in Plopsaland geweest)
[ Voor 10% gewijzigd door Tukk op 05-06-2015 15:27 ]
Gefeliciteerd aan beide "winnaars"!
Blijven lachen stukjes, lekker erin houden :-)
Blijven lachen stukjes, lekker erin houden :-)
Heb jij even geluk dat hfr het stukje heeft gemaaktRazenko schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:39:
Dan heb ik dus een appeltje te schillen met HFR!thedon46 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:50:
[...]
Heb jij even geluk dat hfr het stukje heeft gemaakthet Donnie panel had bovenstaand persoon aangedragen
Mijn kans om groot op het forum te komen wordt me hier ontnomen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
6 voor mij alstublieft
#7 dan maar voor mij
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
3 sterren op 20 voor de verandering
Morazues
8, 9, 10, 11, 12 en 13 zijn al geclaimd.. :-/
Je was kanshebberRazenko schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:39:
Cups vergaren in dat gekke spel wat we spelenR3veNG schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:46:
[...]
top-200 van ??? Kaasduifschieten? Kaasbalwerpen?
#7 is vrij voor een ieder... M'n WiFi viel weg..
Nog ff de reden waarom ik niet had geclaimt, was die vergeten op het forum te zetten...
M'n wifi valt sinds vanmorgen random uit af en toe, dus ik wacht nog even tot dat ik zeker weet dat het niet uitvalt
M'n wifi valt sinds vanmorgen random uit af en toe, dus ik wacht nog even tot dat ik zeker weet dat het niet uitvalt
Tweede ronde v #9
Of zal dat te hoog gegrepen zijn...hm..
Of zal dat te hoog gegrepen zijn...hm..
Leger is in de maak, echter ik val iets na 10uur mn target aan, excuus! Kwartiertje later ofzo :-)
Ik val ook iets na 10 uur aan. Ik wist gisteren niet wie ik ging rossen, maar dat wordt nu dus 4. Hierdoor is de jump spell die ik had getraint overbodig en wacht ik nog 30 min op een rage.
Claim #4.
Edit: oh, duurt nog 45 min, heb besloten om ipv een rage een freeze te maken
Claim #4.
Edit: oh, duurt nog 45 min, heb besloten om ipv een rage een freeze te maken
[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 07-06-2015 09:40 ]
ik ga zo 7 hoggen
Ik ga voor 6 met gowiwi.
Edit: nee, ik ga toch voor golaloon. AAs staan er gunstig voor.
Edit2: m'n spells duren nog 2 uur, dus die heb ik nu geboost, ik val dus wat na 14:22 aan. Hou 6 voor me vrij alsjeblieft!
Edit: nee, ik ga toch voor golaloon. AAs staan er gunstig voor.
Edit2: m'n spells duren nog 2 uur, dus die heb ik nu geboost, ik val dus wat na 14:22 aan. Hou 6 voor me vrij alsjeblieft!
[ Voor 99% gewijzigd door Brogala op 07-06-2015 14:03 ]
Ik claim #14, maar Chris mag die toch aanvallen, want hij staat als enige met n aanval nog onder mij...
Overleg even met de nummer 14.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:42:
Ik wil 14 doen ook al ben ik nr. 15
Deze had Chris al geclaimd.
Mogen uit de TS, niet?Julian: I Behaald: War #62
Jay: I Behaald: War #62
Jan: I Behaald: War #62
Claim: #13 dan maar, want dat is de enige vrije in m'n range.
Dit topic is gesloten.