ik ga straks 18 hoggen. ik ben nog even op het moment opt werk.
Ik ros 5 met hogs. Geen idee hoe, maar yolooo
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Onderaan op 17:50 idd, dan nog tussen AT en gold storage op 14:00 en op 22:00Jayturk schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:50:
don, die bigboms lagen onderaan toch?
eerste ligt naast de AT en de kanon.(17:50) en de andere dan ?
Allemaal lage level big bombs, en niet 2 naast elkaar. Dus zolang je daar een heal hebt liggen gaat het goed
FTFYHenkie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:54:
Ik ros 5 met hogs. Geen idee hoe, maar yolooo Als een Baas
19
[ Voor 50% gewijzigd door Byte_Me op 28-05-2015 19:20 ]
Gewonnen!

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik heb met mijn magische krachten 3* op #4 gehaald avec GoWiWi, heel onverwachts maar altijd leuk. Zeker nu we de CW gewonnen hebben.'
Daarnaast heb ik na 5 dagen luilakken m'n wizzies in het lab aan het sleutelen gezet aan pekka 4, dus ik kan over 14 dagen ook pekka 5 doneren voor de geïnteresseerden.
Daarnaast heb ik na 5 dagen luilakken m'n wizzies in het lab aan het sleutelen gezet aan pekka 4, dus ik kan over 14 dagen ook pekka 5 doneren voor de geïnteresseerden.
LE-GEN-DA-RISCH.
[ Voor 16% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 29-05-2015 17:20 ]
PSN: jannvsdvinvs
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Weekend!
Hé, dit is Don niet? Nee, dit is opper-arepol-noob-eindbaas Gerben! En die is toevallig zo'n arepol dat hij de awards veel te laat uitdeelt
- Gerben heeft weer eens 3* gehaald
- We hebben na een draw en 4 looses eindelijk weer een win
- Monica's moeder gaat trouwen, vandaar dat ik het overneem
- CLB heeft teveel dark elixert
- WarAx is terug van vakantie
- Rikkie is op vakantie, hij heeft zijn echt leven boven het CoC leven verkozen...
CotW = goede aanvallen
Deze keer heeft niet Donnie maar ik de awards gekozen, moehahahah
- Donnie award
Luren blijft moeilijk, en Chris weet daar alles van... Bij een van zijn aanvallen ging bijna alles fout helaas, luren ging fout, daarna ging de attack fout... Helaas pindakaas! Volgende keer beter
- CotW
Deze gaat naar onze opperTH10 CLB! Ondanks dat hij z'n DE wil blijven dumpen in z'n queen, heeft hij afgelopen week toch prima 2*s neergezet op sterke TH10's. Gefeliciteerd, de beker is naar huize Braak onderweg!
Hé, dit is Don niet? Nee, dit is opper-arepol-noob-eindbaas Gerben! En die is toevallig zo'n arepol dat hij de awards veel te laat uitdeelt
- Gerben heeft weer eens 3* gehaald
- We hebben na een draw en 4 looses eindelijk weer een win

- Monica's moeder gaat trouwen, vandaar dat ik het overneem
- CLB heeft teveel dark elixert
- WarAx is terug van vakantie

- Rikkie is op vakantie, hij heeft zijn echt leven boven het CoC leven verkozen...
De uitreiking van de CotW en de Donnie Award
Donnie award = falende attacks
CotW = goede aanvallen

Deze keer heeft niet Donnie maar ik de awards gekozen, moehahahah
- Donnie award
Luren blijft moeilijk, en Chris weet daar alles van... Bij een van zijn aanvallen ging bijna alles fout helaas, luren ging fout, daarna ging de attack fout... Helaas pindakaas! Volgende keer beter

- CotW
Deze gaat naar onze opperTH10 CLB! Ondanks dat hij z'n DE wil blijven dumpen in z'n queen, heeft hij afgelopen week toch prima 2*s neergezet op sterke TH10's. Gefeliciteerd, de beker is naar huize Braak onderweg!

mooie Geert! en terechte winnaars dacht ik zo😃😃
@curva en de rest van de leidingtoppers,
Aankomende zondag avond vertrek ik 14 dagen naar frankrijk. Dus ik zal helaas niet meekunnen doen met de CW"s dus ik zal aankomende tijd ff op opt out staan.
Aankomende zondag avond vertrek ik 14 dagen naar frankrijk. Dus ik zal helaas niet meekunnen doen met de CW"s dus ik zal aankomende tijd ff op opt out staan.
Lekkeerrrrrr!Jayturk schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:55:
@curva en de rest van de leidingtoppers,
17 draak loon maar weer eens proberen...
Toch bedankt voor de Donnie... Eigelijk is een geen eer, schaam me diep!
Toch bedankt voor de Donnie... Eigelijk is een geen eer, schaam me diep!

[ Voor 49% gewijzigd door Chris89 op 29-05-2015 23:53 ]
de claimlijst is tot hier bijgewerkt
Twabby, 18 is al geclaimed door Jorn.
Twabby, 18 is al geclaimed door Jorn.
#6 valt buiten jouw +/- 3 range, daarnaast zorgt het ervoor dat ik niet meer kan claimen.Versteegrob schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:59:
#6, hogsssss
Het lijkt mij dat jij #3 ook wel aankan, wil ie die?
Dan neem ik bij deze dibs op #6
Claims tot hier bijgewerkt, Rob staat nog even op #6 ondanks bericht van Don
Is goed. Pak wel #3, mis mijn queen vandaar eerst #6thedon46 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:05:
[...]
#6 valt buiten jouw +/- 3 range, daarnaast zorgt het ervoor dat ik niet meer kan claimen.
Het lijkt mij dat jij #3 ook wel aankan, wil ie die?
Dan neem ik bij deze dibs op #6
Verwijderd
Nee die was al geclaimd door mij en er staan 3 sterren opVerwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 20:09:
Ooh sorry niet goed gezien kan ik 19 doen?
Ik claim 8 voor mijn 2e aanval
Vaak ben je te bangR3veNG schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:51:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 87% gewijzigd door Cryptoware op 31-05-2015 10:40 ]
Russian Hacker
Speciaal voor Henk!!
het bewijs jongen!
het bewijs jongen!

#15 leg ik zo ff plat. 30 min ongeveer
[ Voor 7% gewijzigd door Henkie op 31-05-2015 18:49 ]
#7 denk.. pittige tegenstanderts
4... Pittige tegenstander, laten we safe spelen, dus faals beperken door niet al te fancy attacks te doen op th10 en hoge th9 (tenzij het blijkt dat zei onze hoge th9s wel 3*en).
Alle th9 zijn hoog en kut. In de gehele range worden we geklaard. Kutrussen
Hopen dat ze onze TH9s niet kunnen 3*en... Maar ik vrees van wel.Henkie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 06:15:
Alle th9 zijn hoog en kut. In de gehele range worden we geklaard. Kutrussen
We kunnen iig de lastige bases bij hun kopiëren
Hmm ze zijn inderdaad erg pittig... Doe mij dan maar #6..
edit: Nee, uiteraard pak ik niet #1, maar ik ben mijn GSM thuis vergeten en kan dus tot vanavond niet claimen..
Ajacied van de dag, Jan & Julian? Ach, er zijn ergere dingen in het leven, zeker?*
En Gerben, bedankt voor de verjaardagshond!**
*: als Belg mag ik zonder gevolgen kritisch spreken over het Nederlandse voetbal.
**: ik post even een zelfportret van jou, Gerben, als je het niet erg vindt:
edit: Nee, uiteraard pak ik niet #1, maar ik ben mijn GSM thuis vergeten en kan dus tot vanavond niet claimen..
Ajacied van de dag, Jan & Julian? Ach, er zijn ergere dingen in het leven, zeker?*
*: als Belg mag ik zonder gevolgen kritisch spreken over het Nederlandse voetbal.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Die lijkt meer op Julian?R3veNG schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:30:
[afbeelding]
Mannen en vrouwen, iets anders.
Ik heb besloten om voorlopig even de clan te verlaten. Door drukte op het werk/stage en verhuizing heb ik weinig tijd voor coc, ik zie steeds meer bouwers vrij en heb steeds minder tijd om deze aan het werk te zetten. Daarnaast ben ik veel te weinig actief voor een th10, die zwaar meetellen voor CW's. Het lijkt mij handiger om jullie even door te laten gaan en dat ik voor nu even een stapje terug neem. Over ongeveer een maand heb ik weer meer tijd en wil dan graag weer de draad oppakken.
Deze clanwar doe ik overigens gewoon mee en gaan we knallen! Daarna zal ik de clan verlaten, ik wens jullie al het goeds. Wanneer ik wat meer tijd heb hoop ik weer op een plekje in de clan?
Ik heb besloten om voorlopig even de clan te verlaten. Door drukte op het werk/stage en verhuizing heb ik weinig tijd voor coc, ik zie steeds meer bouwers vrij en heb steeds minder tijd om deze aan het werk te zetten. Daarnaast ben ik veel te weinig actief voor een th10, die zwaar meetellen voor CW's. Het lijkt mij handiger om jullie even door te laten gaan en dat ik voor nu even een stapje terug neem. Over ongeveer een maand heb ik weer meer tijd en wil dan graag weer de draad oppakken.
Deze clanwar doe ik overigens gewoon mee en gaan we knallen! Daarna zal ik de clan verlaten, ik wens jullie al het goeds. Wanneer ik wat meer tijd heb hoop ik weer op een plekje in de clan?

Plek is er altijd, goede keuze inderdaad...
@ Jan en Julian:
Claim... pfff #2
@ Jan en Julian:
Claim... pfff #2
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
-WarAx- schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:56:
Mannen en vrouwen, iets anders.
Ik heb besloten om voorlopig even de clan te verlaten.

Over ongeveer een maand heb ik weer meer tijd en wil dan graag weer de draad oppakken.

Tot binnenkort, WarAx

#15; kan iem. de TS invullen? Dank.
Ben benieuwd hoe en wat vanavond! Heb n mooi leger klaar maar btje te druk prive en in mijn koppie om te claimen
ga vanavond alles ff rustig bekijken en mn best doen
Succes iedreen!
ga vanavond alles ff rustig bekijken en mn best doen
Succes iedreen!
15 is al geclaimed door ScoR3veNG schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:16:
#15; kan iem. de TS invullen? Dank.
Edit: Bijgewerkt tot hier
[ Voor 7% gewijzigd door thedon46 op 01-06-2015 20:11 ]
Hmm, ik wil 19 pakken, maar die is nog niet eerder aangevallen.
Ik pak 18
19 is niet geclaimed volgens de TS, ik pak 19.
Ik pak 18
19 is niet geclaimed volgens de TS, ik pak 19.
[ Voor 27% gewijzigd door Tukk op 02-06-2015 08:42 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik weet dat we niet mogen spammen, maar er is een animo check om te kijken voor een Champions clan: \[iOS/Android] Clash of Clans \[Tweakers-Champs]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik claim #16, net buiten m'n range.. Het probleem is dat alle TH9's te zwaar zijn voor mij om ze te twee- of driesterren. Daarom dat ik liever een TH8 driester..
PrimaR3veNG schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:06:
Ik claim #16, net buiten m'n range.. Het probleem is dat alle TH9's te zwaar zijn voor mij om ze te twee- of driesterren. Daarom dat ik liever een TH8 driester..
Hey Curva, welkom terug.
Intussen heb ik #16 helemaal naar de maan gemoederd.
Intussen heb ik #16 helemaal naar de maan gemoederd.
#14 voor 2e aanval
Sorry zag je claim nietHenkie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:10:
#14 voor 2e aanval
Russian Hacker
Jorn, je bent zojuist uit de clan gezet vanwege je 3e strike, je hebt deze war een aanval gemist.
Was leuk jongens, ik was niet actief genoeg
-misschien join ik als ik maxed th11 ben
-misschien join ik als ik maxed th11 ben
[ Voor 33% gewijzigd door Voxility op 02-06-2015 20:47 ]
Verwijderd
Er is geen betere foto voor het bewijs mogelijk!Ontzettende_Jan schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:19:
Speciaal voor Henk!!![]()
![]()
het bewijs jongen!
[afbeelding]
Revenge en euro zijn hun strike kwijt. Behoud die schone lei mannen
Het laatste target bewaren wij altijd voor onze eigen nummer 20, in dit geval Tukk.
18 is nog wel vrij
Edit: Claims bijgewerkt tot hier
[ Voor 7% gewijzigd door thedon46 op 02-06-2015 21:24 ]
Dit topic is gesloten.