PSN: Europhea
Verwijderd
Haha ok dancctl01 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 00:47:
Ik ga morgen avond m'n eeste aanval doen en zal niet 10, 5, 14, 8, 7, 17, 16, 6, 9, 3, 20 en 15 doen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
CLB, zal ik 2 of 3 nemen? Denk dat 2 wel moet lukken, maar misschien wil jij twee?
Nou ja, voor nu claim ik #2 graag.
Leuk laptopje heb je trouwens
[ Voor 9% gewijzigd door Brogala op 07-02-2015 13:48 ]
Jij #2 lijkt me een prima Gerben-target...
Ik maak gewoon een GoWiWi, dus die staat gewoon paraat.
Ja leuk laptopje heb, barebone, al jaren fan van dat principe, heerlijk!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Al even geledenthedon46 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:26:
je hebt al een draken leger aangezet geloof ik?
Dan 1 draak op 2,3,9 en 10 uur. de rest op 12 uur en loons op 12 uur als de AA bijna op de draken gaat schieten. Dan rage en wachten op 50%

Alsnog een bedankje voor je uitleg ging perfect!
PSN: Curvaa_
Thanks alvast, mits beginnelingen mogen joinen ofc...
Want a cookie?!
Voldoe je aan de eisen? Als je vorige week bent begonnen nog niet neem ik aan, lees de topicstart anders evenRenquin schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:39:
Ben vorige week met CoC begonnen, is er nog plek in de Tweakers Clan en zo ja, hoe heet die?
Thanks alvast, mits beginnelingen mogen joinen ofc...
Je moet minimaal niet rushed TH7 zijn. Misschien tot ooit!
'' Je dient minimaal TH7 te zijn.
Tier 1 troops dienen minimaal level 4 te zijn.
Op het moment van joinen 1200 cups.
Minimaal 5.000 troops gedoneerd hebben.
Minimaal 25 sterren behaald met C.W.
Jouw base is niet rushed. ''
[ Voor 20% gewijzigd door Brogala op 08-02-2015 11:41 ]
Ah, dan wacht ik nog even afBrogala schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:41:
[...]
Voldoe je aan de eisen? Als je vorige week bent begonnen nog niet neem ik aan, lees de topicstart anders evenJe kan ons via de clan tag opzoeken, naam werkt niet meer.
Je moet minimaal niet rushed TH7 zijn.
Ben nu TH4 als ik me niet vergis (niet gerushed iig).
En 't zal al wel 2 weken geleden zijn, maar dat scheelt ook niet zo veel natuurlijk
Want a cookie?!
Haha, nou succes met dit spelletje, en zorg dat je niet verslaafd raaktRenquin schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:42:
[...]
Ah, dan wacht ik nog even af
Ben nu TH4 als ik me niet vergis (niet gerushed iig).
En 't zal al wel 2 weken geleden zijn, maar dat scheelt ook niet zo veel natuurlijk
Edit: volgens mij had ik nog niet gereageerd op de reacties een paar pagina's terug over mij als samen met curva oudste lid. Elder zijn leek me best leuk maar ik speel niet meer zo veel, ik hoop dat als ik eenmaal naar TH10 ga hier verandering in komt
Ook heb ik in het weekend doordeweeks een beetje weinig tijd, school is een beetje erg veel
Ik pak 5. 6 CLB's troepen liepen weer eens kut, ik claim 3.
[ Voor 33% gewijzigd door Brogala op 08-02-2015 12:00 . Reden: nog niet helemaal wakker ]
ctrl+F "#18"
No results found.
Kan iemand adveseren wat ik nu moet doen? ik heb net draken gemaakt.

Verwijderd
voor tweede aanval wel eerste was 17 was geclaimd tweede in de chat heb gevraagt iedereen stemde toecctl01 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:59:
[...]
ctrl+F "#18"
No results found.
Kan iemand adveseren wat ik nu moet doen? ik heb net draken gemaakt.![]()
![]()
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Speciaal voor jouCurva schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:55:
[...]
Maar maar maar Fam, wat zie ik nu?!?!![]()
![]()
[afbeelding]
Haha, maar zonder gekheid! Mooi dat je updates blijven gaan in ieder geval en je base ziet er strak uit!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
51-50, krappe score, mooie overwinning!
Hier is mn 4e mortar op 7 klaar sinds vandaag.
Wat ik nu heb aanstaan is: Queen 7, Clan Castle 5, Tesla 6 en Loons 6 in lab.
Nu nog even looten om DE drill aan te zetten

Oh en morgen is het maandag....

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 08-02-2015 23:19 ]
Voorbereidingsdag
Als de war is gestart en een tegenstander is gevonden, heeft iedereen de mogelijkheid om zijn target te claimen. Dit moet gedaan worden via het forum. Als je het in de chat vermeld, verdwijnt het na 100 nieuwe berichten. Claimen kan 3 boven en 3 onder je eigen nummer. Mocht er iemand een claim hebben gedaan op een target die jij graag wilde aanvallen, kan je altijd even overleggen om te ruilen. Zit er geen geschikt target meer bij, alle targets rond jouw nummer zijn geclaimd. Dan kan je bijvoorbeeld direct aanvallen verbeteren, als mensen hun eerste aanval hebben gedaan. Maar overleg dit wel even.War
Als de war begint, mag iedereen zijn geclaimde target aanvallen. Doe dit zo snel mogelijk!Beide aanvallen zijn belangrijk, maar een goede verdeling van de targets voor de 2e aanval is misschien nog net wat belangrijker. Als iedereen vroegtijdig zijn eerste aanval uitvoert, kan er een gekeken worden, en overlegd (!) wie welke open ster pakt.
Een claim vervalt na 10:00 de volgende dag. Op deze manier heeft een ieder de tijd om zijn target aan te vallen.
Als jij #10 bent en hebt #10 aangevallen, met succes - 3 sterren. Iemand anders valt #9 aan en heeft maar 2 sterren, mag jij dit target claimen voor de tweede ronde aanvallen. Als je 's ochtends claimt, probeer dan ook zo snel mogelijk het target aan te vallen, niet pas om 19:55. Mocht jij falen, is het nog lastig om dan iemand te hebben die die ster kan pakken.
Overleg ook in de chat voor je gaat aanvallen, welk target je gaat aanvallen. Er zijn altijd wel members van de leiding online of members rond jouw nummer, zodat je kan overleggen wie de meeste kans heeft.
Gun een ander ook de kans, kijk dus, bij het kiezen van een target ook naar je clangenoten onder je. Misschien dat zij het eerst mogen proberen, waarna jij het probeert.
Ennnnnnn.... Communicatie is de sleutel tot succes. Er is niets zo zonde om een ster te laten liggen in de onderste regionen.
Mochten er nog vragen zijn betreft het claimen, stel ze gerust!
PSN: jannvsdvinvs
Verwijderd
Ontzettende_Jan schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:25:
LOL als ik alle lab updates doe staat ie nog 114 dagen aan...

Dank Jan, echt ontzettend fijn, ik ook even kijken, 145 it isOntzettende_Jan schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:25:
LOL als ik alle lab updates doe staat ie nog 114 dagen aan...

Krijg een leven allebei....CLB schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:53:
[...]
Dank Jan, echt ontzettend fijn, ik ook even kijken, 145 it is![]()
baas boven baas. 167 dagen nog hierCLB schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:53:
[...]
Dank Jan, echt ontzettend fijn, ik ook even kijken, 145 it is![]()
en de rest van het lijstje:
122.8 mil goud in defense
32.4 mil goud in traps
14.25 mil elixer in (dark) barracks
1.11 mil goud en 7.1 mil in pompen/storages
24 mil elixer voor troops in lab
7.8 mil elixer voor spells in lab
555k DE voor DE Troops in lab
4.2 mil DE voor maxxen Heroes
en de klap op de vuurpijl:
muurtjes. 1.07 miljard goud (of 900 miljoen daarvan elixer)
Echt niet normaal....
Klote spel

ben nu aan het werk...
Ik wil nu ook eens beginnen met CoC op mijn LG L90 (Android).
Maar ik hoor vanuit allerlei hoeken dat CoC enorm veel accu opslokt...
Ik doe normaal ± 48 uur met een accu en spelletjes spelen.
Maar hoe zit het nu dus met de "battery drain" van CoC???
Ik hoop dat jullie me effe kunnen helpen.
En ik hoop ook dat deze vraag hier op zijn plek is...

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Gold 35.5M
Elixir 8.75M
Walls112.5M
Dark Elixir 285K
is nog te overzien, alleen walls gaat veel geld in zitten.
Nee niet juiste topic, dat is namelijk hier: \[iOS/Android] Clash of Clansrikdegraaff schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:35:
Beste allemaal,
Ik wil nu ook eens beginnen met CoC op mijn LG L90 (Android).
Maar ik hoor vanuit allerlei hoeken dat CoC enorm veel accu opslokt...![]()
Ik doe normaal ± 48 uur met een accu en spelletjes spelen.
Maar hoe zit het nu dus met de "battery drain" van CoC???
Ik hoop dat jullie me effe kunnen helpen.
En ik hoop ook dat deze vraag hier op zijn plek is...
Maar nu je hier toch bent, ja het slurpt helemaal je batterij leeg. Dit is natuurlijk wel heel afhankelijk van hoeveel je het spel speelt.
Okay, bedankt voor de hulp.thedon46 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:22:
[...]
Nee niet juiste topic, dat is namelijk hier: \[iOS/Android] Clash of Clans
Maar nu je hier toch bent, ja het slurpt helemaal je batterij leeg. Dit is natuurlijk wel heel afhankelijk van hoeveel je het spel speelt.
Dan zet ik CoC maar op mijn iPod Touch...
Verder zal ik jullie niet meer storen...
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Voorlopig heb je nog zat te doen op TH9 toch.Ontzettende_Jan schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:27:
Vraag me op dit moment af of ik wel naar th10 wil. Ik ga sowieso TH9 maxen (behalve lvl10 muren), maar eens kijken of ik over 4 maanden nog zin heb..
Wacht maar tot je TH9 alles max hebt behalve je muren, dan ben je daar nog weeeeken mee zoet.
TH 10 hoef je nog helemaal niet over na te denken toch?
Dark barracks naar 6 of niet? Gebruikt iemand überhaupt de Lavaloel? Discuss..
Waar vinden jullie trouwens veel DE? Hoog neem ik aan? Het is me gelukt om in 7 dagen 30k DE te verzamelen
Brogala schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:59:
Het is me gelukt om in 7 dagen 30k DE te verzamelen

CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Mijn DE pompen halen alleen al 50400 binnen in 7 dagenBrogala schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:59:
En deze noob heeft ook 'n barrack aan naar le chien. Twee maanden geleden was het idee ook om voor lavalul te gaan maar toen toch maar niet gedaan met de veronderstelling dat ze useless waren, kijken of dat nu nog zo is.
Waar vinden jullie trouwens veel DE? Hoog neem ik aan? Het is me gelukt om in 7 dagen 30k DE te verzamelen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
you sir, have never heard of lightingTylen schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:25:
[...]
Mijn DE pompen halen alleen al 50400 binnen in 7 dagen
Dat gebeurd misschien nog eens 1 op de 50 keer.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
afkloppen!! vorige keer dat ik zoiets zei in chat werd ik eerstvolgende aanval gelightningt! (leuk werkwoord. lightningen.)Tylen schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:43:
[...]
Dat gebeurd misschien nog eens 1 op de 50 keer.
[ Voor 100% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 10-02-2015 20:11 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Voxility op 10-02-2015 20:24 ]
Verwijderd
Graff was der toch uit ??Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:24:
Ik claim #20, graff jij pakt 17 toch? geen 20?
Nee graff doet uiteindelijk toch mee
Russian Hacker
oke mensen onderin even opletten:
Er worden dubbele targets geclaimed waardoor het niet helemaal klopt.Dit lijkt mij het handigste:
15 Jay
16 cctl01
17 Joker
18 Graff
19 Jorn
20 Kei
Niks moet maar bijv Jay kan 18 niet claimen vanwege de +/- 3 regel
En Kevin had te weinig cups en doet niet mee deze CW dus dat klopt ook niet.
daardoor wordt het een beetje lastig voor sommige mensen.
De eerste aanval moet niet totaal kansloos zijn omdat het target te moeilijk is.
Nogmaals: Dit is een VOORSTEL!!!
en hoor graag jullie feedback hierop.
Verwijderd
nee 15 is goed voor mij hoorthedon46 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:48:oke mensen onderin even opletten:
Er worden dubbele targets geclaimed waardoor het niet helemaal klopt.
Dit lijkt mij het handigste:
15 Jay
16 cctl01
17 Joker
18 Graff
19 Jorn
20 Kei
Niks moet maar bijv Jay kan 17 niet claimen vanwege de +/- 3 regel
De eerste aanval moet niet totaal kansloos zijn omdat het target te moeilijk is.
Prima hoor, ga ik de komende dagen werken aan de cups.
Dit is op het moment van starten van de clanwar geweest. Dus dit kan nu alweer veranderd zijn.Signs schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:54:
Te weinig cups ? Cctl01 heeft minder cups dan mij en mag meedoen met de cw ?
Prima hoor, ga ik de komende dagen werken aan de cups.
Volgende keer weer een poging
edit: dit is btw iets wat COC automatisch doet. het is niet dat de leiding bepaald wie er wel en niet mee mogen doen. Dus als bijv. CLB de minste cups in de clan zou hebben dan doet CLB niet mee met de CW.
Het gaat altijd per 5
[ Voor 24% gewijzigd door thedon46 op 10-02-2015 21:03 ]
Top duidelijk! Volgende keer beter!thedon46 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:55:
[...]
Dit is op het moment van starten van de clanwar geweest. Dus dit kan nu alweer veranderd zijn.
Volgende keer weer een poging
edit: dit is btw iets wat COC automatisch doet. het is niet dat de leiding bepaald wie er wel en niet mee mogen doen. Dus als bijv. CLB de miste cups in de clan zou hebben dan doet CLB niet mee met de CW.
Het gaat altijd per 5
Is er een target waar je van denkt dat die beter te doen is dat je zou kunnen ruilen?Curva schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:01:
Ik pak 8, wordt wel erg lastig
[ Voor 3% gewijzigd door Voxility op 10-02-2015 21:07 ]
ik had inderdaad voor 15 moeten gaan als ik er zo op terug kijk,
alleen joker wilt deze heel graag dus dat word het nu wat lastig.
thedon46 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:48:oke mensen onderin even opletten:
Er worden dubbele targets geclaimed waardoor het niet helemaal klopt.
Dit lijkt mij het handigste:
15 Jay
16 cctl01
17 Joker
18 Graff
19 Jorn
20 Kei
Niks moet maar bijv Jay kan 18 niet claimen vanwege de +/- 3 regel
Verwijderd
Je mag hem best hebben hoor maar dacht omdat alles al gelcaimd was en ja die zou best moeten lukkenJayturk schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:09:
zeg maar welke van dit rijtje ik dan wel moet.?
ik had inderdaad voor 15 moeten gaan als ik er zo op terug kijk,
alleen joker wilt deze heel graag dus dat word het nu wat lastig.
[...]

15: Joker
16: cctl01
17: Graff
18: Jay
19: Kei/Jorn
20: Kei/Jorn
Let er de volgende keer wel even op dat je rond je eigen target claimed. en hoger target is altijd moeilijker en zoals je de afgelopen wars kan zien soms komt dat heel erg krap soms dus hebben we elke ster hard nodig.
btw, 15 is nog best lastig om te 3 sterren, maar verras ons maar

Verwijderd
Zal men uiterste best doenthedon46 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:14:
OK wat jullie willenjullie feestje (owee als ik straks onderin moet gaan verbeteren
)
15: Joker
16: cctl01
17: Graff
18: Jay
19: Kei/Jorn
20: Kei/Jorn
Let er de volgende keer wel even op dat je rond je eigen target claimed. en hoger target is altijd moeilijker en zoals je de afgelopen wars kan zien soms komt dat heel erg krap soms dus hebben we elke ster hard nodig.
btw, 15 is nog best lastig om te 3 sterren, maar verras ons maar
Nja, ik ben een th9 met th8 troepen, dus ik kan gewoon weinig, dat zal zo de eerste maand blijven. Maar ik geef liever de th8 eerst een kans op een th8, dan kan ik eventueel het een tweede keer proberen.thedon46 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:04:
[...]
Is er een target waar je van denkt dat die beter te doen is dat je zou kunnen ruilen?
Target 8 en 9 verschillen niet zoveel. Leon heeft 9, ik 8. Ik ga proberen met een gowipe leger. 50% is wel mogelijk.
Of heb je zoiets van je kan beter wachten en 2 keer iemand verbeteren?
Verwijderd
ik zie daar niks op tegen curva van mij heb je je zegeCurva schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:18:
[...]
Nja, ik ben een th9 met th8 troepen, dus ik kan gewoon weinig, dat zal zo de eerste maand blijven. Maar ik geef liever de th8 eerst een kans op een th8, dan kan ik eventueel het een tweede keer proberen.
Target 8 en 9 verschillen niet zoveel. Leon heeft 9, ik 8. Ik ga proberen met een gowipe leger. 50% is wel mogelijk.
Of heb je zoiets van je kan beter wachten en 2 keer iemand verbeteren?
Zoals je al aangeeft heb je nog geen th9 troops en blijft het dus lastig.
Leon kan gewoon 8 en 9 aanvallen
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:10:
[...]
Je mag hem best hebben hoor maar dacht omdat alles al gelcaimd was en ja die zou best moeten lukken
Verwijderd
Ja is ook goed pak ik 18 wel en Jayturk 15Jayturk schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:20:
maat, als je het geen probleem vind, wil ik best wel 15 doen ? en dan pak jij 18 ?
[...]
Ik probeer wel te verbeteren
hehe. top !!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:22:
[...]
Ja is ook goed pak ik 18 wel en Jayturk 15
Verwijderd
Ben niet zo moeilijk hoor maar ook niet makkelijk hahahJayturk schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:30:
Wat een goed team zijn we ook eh![]()
hehe. top !!
[...]

Dan sloop ik hem de higo de puta...
Like i said, als je minder dan 100% haalt op die rushed th10 met th7/8 defense.. dan ben je een jaar lang de grootste oppernoob van de clan.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2015 02:08 ]
Op dit moment doet Joker 18, als je een paar posts boven je kijkt, zie je dat die dat afgesproken heeft. Of Joker moet willen ruilen, of jij wil 17 doen?Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 02:06:
Uhm dan kan ik wel 18 doen ja en kan jokerwel 17 doen als hij dat wilt
Verwijderd
Dit topic is gesloten.