Zondagavond is het zover....... Stadhuis nummero 9 is dan klaar!

EINDELIJK!!!
Ik heb is even zitten kijken wat er allemaal geupgrade moet worden en waar ik prioriteit aan geef. Zoals Famous hierboven ook al aangaf bij hem, iedereen heeft wel andere prio's. Dus daar wordt je niet (altijd) wijzer van haha
Mijn lab kan zondagavond/nacht nog niet aan (die is nog bezig), tenzij ik tot 02:30 met CoC bezig ben.
Kans is er wel haha En anders gaat ie gewoon lekker maandagmorgen vroeg aan. Ook best.
Sowieso gaan er 2 bouwers als de bliksem de x-Bows fixxen. De overige 3 bouwers zetten alle nieuwe defensie gebouwen/overige gebouwen neer en natuurlijk de Queen. Dan wil ik nog een bouwer laten werken aan de spellfactory, die ik waarschijnlijk in de loop van maandag gem, aangezien ik mijn spells graag gebruik voor het aanvallen. Even aankijken hoeveel het kost en hoe het looten gaat.
Dan wil ik me ook snel gaan richten op de army camps. Een van de voordelen van TH9 tov TH8 zijn de 20 extra troepen, dit voordeel wil ik dus zo snel mogelijk gebruiken.
Ook wil ik zo snel mogelijk een DE kazerne naar 5 zodat ik Witches kan maken, handig voor de war

Daarna zal ik me verder gaan richten op de DE-drills.
de x-bows probeer ik beide direct naar 2 aan te zetten als ze klaar zijn. Daarna zal ik ze waarschijnlijk om de beurt naar 3 upgraden. Dan kunnen ze tenmiste echt wat teweeg brengen
Het is allemaal erg elixer gericht, lab nog niet eens meegerekend. Hopelijk gaat het me allemaal lukken

1 of 2 bouwers zullen ook wel aan de defensie gebouwen werken. Als eerste wil ik de tesla's naar level 7 en de nieuwe defensie naar een acceptabel niveau.
Voor het lab ga ik waarschijnlijk als eerste voor giants, aangezien ik die veel gebruik met looten. Mocht het looten boven verwachting goed gaan, skip ik die misschien. Daarna ga ik Heal 6 en Hog 5 doen. Aangezien ik deze ook goed kan gebruiken in de war. En zo hoef ik niet super lang te wachten voor ik waardige TH9 clan war troepen heb. Tevens is mijn golem wel level 2, dus low TH9's kan ik wel pakken.
Mochten mensen nog tips hebben, laat het me weten. Ik ga graag de discussie aan waarom ik wel of niet iets eerst moet upgraden
Zeuw, m'n post is aardig lang weer