Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiebiboy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
http://www.droid-life.com...n-that-you-cant-turn-off/

Met encryptie uit is het toestel 50% sneller volgens deze site . Ik hoop van harte dat men dit herziet. Want de performance is de reden dat ik geen encryptie gebruik. Ik zou graag de keuze willen.

Even wat anders. Ik zie hier dat de Nexus 6 geen 4g+ lte advanced ondersteund. Ik dacht dat dit standaard in de snapdragon 805 zit??

[ Voor 22% gewijzigd door markiebiboy op 23-11-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Blijkt Dat de Nexus 6 toch een notificatie led heeft. Meerdere zelfs, alleen standaard uitgeschakeld door Google zelfs. Vreemde keuze van ze.

[ Voor 19% gewijzigd door struukduuker op 24-11-2014 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Topicstarter
markiebiboy schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:41:
http://www.droid-life.com...n-that-you-cant-turn-off/

Met encryptie uit is het toestel 50% sneller volgens deze site . Ik hoop van harte dat men dit herziet. Want de performance is de reden dat ik geen encryptie gebruik. Ik zou graag de keuze willen.

Even wat anders. Ik zie hier dat de Nexus 6 geen 4g+ lte advanced ondersteund. Ik dacht dat dit standaard in de snapdragon 805 zit??
Die standaard encryptie is noodzalijk om de zakelijke markt te betreden, daar is immers een gat gevallen door Blackberry en waar Apple al een deel van heeft overgenomen.

De Nexus 6 ondersteunt wel LTE-A, maar helaas niet de juiste Carrier Aggregation combinaties, alleen 1800 MHz met 900 MHz of 850 MHz waarbij 1800 MHz leidend moet zijn. Dus alleen bij T-Mobile zal de Nexus 6 vanaf de zomer gebruik kunnen maken van LTE-A.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiebiboy
  • Laatst online: 25-06-2023
The Wizard schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:01:
[...]

Die standaard encryptie is noodzalijk om de zakelijke markt te betreden, daar is immers een gat gevallen door Blackberry en waar Apple al een deel van heeft overgenomen.

De Nexus 6 ondersteunt wel LTE-A, maar helaas niet de juiste Carrier Aggregation combinaties, alleen 1800 MHz met 900 MHz of 850 MHz waarbij 1800 MHz leidend moet zijn. Dus alleen bij T-Mobile zal de Nexus 6 vanaf de zomer gebruik kunnen maken van LTE-A.
Zonde, trouwens bij de iphone 6 is het zelfde probleem ook aanwezig. Anderzijds, lte advanced uitrol schiet totaal niet op heb ik het idee.

[ Voor 32% gewijzigd door markiebiboy op 24-11-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
  • Laatst online: 15-09 21:06
Zoals ik in de levertijden en prijzen topic geplaats hebt zit er in de doos effectief oordopjes in. Deze zijn in de stijl van bose in-ears zonder rubber omhulsel.
Foto van wat er wordt bijgeleverd:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/b7mlg7.jpg

Het voelt heel stevig aan en kwa grote is het oké voor mij. Hij voelt ook niet plastiekerig aan zoals de nexus 5 voelde. Nexus 5 is degelijk versta me niet verkeerd maar deze is beter afgewerkt met metaal feel. Ik kom van de Nexus 5 en iphone 5.
Vergelijking groote met lumia 635:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/24fy9nl.jpg

Ik heb hem besteld bij amazon.fr woensdag avond en heb ook express delivery genomen waardoor ik deze morgend om 8:00 chronoposte over de vloer had voor het pakketje.

Ben nu bezig met de apps installen en zal nog iets posten over ervaring. Heb al Geometry dash gespeeld en de muziek die eruit kwam stelde me gelukkige. Het klinkt vol en je kan moeilijk de speakers bedekken door je handen door het vastnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 11:10
Die van mij is ook binnen. Het is wel een hele grote telefoon. Een stuk groter dan de note 4. Ook is de snelheid hoog. Alles gaat vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Ik heb de telefoon nu een weekeinde gebruikt en wat is het een fijne telefoon. Alles werkt snel op een heel groot scherm. Ik heb mijn ipad eigenlijk niet meer gebruikt. Mijn batterijgebruik was erg hoog, maar na Greenify is het gebruik nu goed (ik denk ongeveer een dag met 4 uur sot).

Alleen is de nexus nog steeds grooooot, een stuk groter dan mijn iphone 6. Ik weet nog niet zeker of ik de Nexus of de iphone blijf gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
wjnieuw schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:07:
Ik heb de telefoon nu een weekeinde gebruikt en wat is het een fijne telefoon. Alles werkt snel op een heel groot scherm. Ik heb mijn ipad eigenlijk niet meer gebruikt. Mijn batterijgebruik was erg hoog, maar na Greenify is het gebruik nu goed (ik denk ongeveer een dag met 4 uur sot).

Alleen is de nexus nog steeds grooooot, een stuk groter dan mijn iphone 6. Ik weet nog niet zeker of ik de Nexus of de iphone blijf gebruiken.
Nexus 6 is ook veels te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Heeft iemand de telefoon al als demo in een winkel zien liggen? Wil m namelijk wel eerst even vasthouden voordat ik mijn iphone 6 plus hiervoor inruil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
De Nexus is net zo groot qua afmetingen, maar ligt lekkerder in de hand door zijn gebogen vorm. Maar het is zeker geen telefoon om met 1 hand te bedienen, snel even iets zoeken in chrome lukt net, maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Mizgala28 schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:37:
[...]

Nexus 6 is ook veels te groot.
Voor jou te groot, voor anderen misschien niet. ;) :P

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
In mijn ultieme zoektocht naar een apparaat waar ik de hele dag alles op kan doen, zonder mijn PC nodig te hebben,is de Nexus 6 wat mij betreft daar perfect voor uitgerust...groot scherm en van alle gemakken voorzien...Dus dat hij groot is, dat weet ik...maar bij mij is het wel een bewuste keuze...

Hoop dat hij woensdag komt......lang genoeg gewacht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Toepus schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:02:
[...]

Voor jou te groot, voor anderen misschien niet. ;) :P
Niet alleen voor mij, ik zelf vind 5" perfect maar de meeste die ik ken vinden max 5.5" perfect.

Hij is erg groot en daar kunnen wij niet omheen, en het is niet alleen de Nexus 6, Note 4 en iPhone 6 Plus zijn ook erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
nogmaals jij vindt hem groot. ik vind het wel meevallen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
raydekok schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:34:
nogmaals jij vindt hem groot. ik vind het wel meevallen.
Zucht, je bent wel heel moeilijk van begrip.

Hij is groot, punt uit. Dat ik hem groot vind klopt maar hij is ook echt groot.

Dat terzijde, het gaat hier niet om dat ik hem groot vind maar dat hij groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Dat ie groot en niet zo populair is valt ook wel op te maken op verschillende fora aan de hand van de Nexus 6 topics en de hoeveel pagina's/posts er in die topics zijn, of beter gezegd het gebrek aan, en dan heb ik het niet alleen over Tweakers. ( zal ook wel mede door de prijs komen )

6 inch devices is gewoon een niche markt, uiteraard ga je mensen vinden die zeggen '' valt wel mee '', maar je gaat nooit geen markt bedekken in dezelfde hoeveelheid als kleinere devices, ze hadden beter ''een Apple gepulled'' en een 5.2 en 5.95 versie gemaakt vd Nexus 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Mizgala28 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 00:17:
[...]

Dat terzijde, het gaat hier niet om dat ik hem groot vind maar dat hij groot is.
Ehhh nee, dat hij groot is jouw mening. Mensen met grote handen vinden het perfect, en vinden een iphone 5s bijvoorbeeld erg klein.

Het toestel is dus niet groot of klein. Het is wat mensen ervan vinden.

Je hebt het dan over moeilijk van begrip, maar dat kan ook van jou gezegd worden.

[ Voor 7% gewijzigd door FrankGuthrie op 16-12-2014 02:13 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

FrankGuthrie schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 02:12:
[...]

Ehhh nee, dat hij groot is jouw mening. Mensen met grote handen vinden het perfect, en vinden een iphone 5s bijvoorbeeld erg klein.

Het toestel is dus niet groot of klein. Het is wat mensen ervan vinden.

Je hebt het dan over moeilijk van begrip, maar dat kan ook van jou gezegd worden.
Mizgala28 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 00:17:
[...]

Niet om olie op het vuur te gooien maar:
Het toestel is groot, dat is niet een mening dat is een vaststaand feit. Van alle toestellen op de westerse markt die dit jaar uitgekomen zijn is dit toestel verreweg het grootste. Verder zegt Mizgala28 dat het een niche toestel is, jij zegt dat mensen met grote handen het (mogelijk) ideaal vinden. Jullie zeggen dus allebei het zelfde, de meerderheid van de mensen heeft klein tot normale handen (normaal als in de norm). Toen de originele note uitkwam vond iedereen deze te groot (de meeste concurrenten zaten tussen de 3 en de 4.5 inch, tegenwoordig is 5 inch normaal en is 6 inch gewoon groot.
Wat groot is veranderd met de norm, heersende mening is dat hij groot is, en dat jij hem als niet groot ervaart is niet relevant. Een rijk persoon ervaart een rollsroyce ook niet als duur, maar het algemeen aanvaarde standpunt....etc.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 21:57
10 jaar geleden was 3,5" groot, vorig jaar was 5" groot, volgend jaar...
Het feit is dat Mizgala28 claimt dat hij TE groot is. En dat is wel degelijk een mening. Dat veel mensen die mening delen maakt het nog geen feit.

[ Voor 25% gewijzigd door ViperNL op 16-12-2014 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
het is en blijft off-topic maar het klopt niet. een brood is niet duur, een auto is niet groot en ook een telefoon ook niet. het is altijd een mening als dit uitspreekt. als je zegt ik vind een brood duur dan kan dan net als een nexus 6 grot vinden, dat is prima maar claimen dat hij groot is kan gewoon niet, het klopt niet.

er is geen begrip dat aangeeft wat groot is of wat klein.
dat de markt eerst zus was en nu zo boeiend.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Topicstarter
Idd offtopic, laten we nu gewoon weer ontopic doorgaan.

Edit: Verduidelijking van de reden waarom iets wel dan wel niet off/ontopic is.
Het gaat niet om het dreigen met het verwijderen van berichten omdat het een mening is. Het gaat om het feit dat het een oneindige discussie is over wat (te) groot is. Dat is voor iedereen anders. Het voegt niks zinvols toe aan het topic. Veel topics verzanden in deze (onnodige) discussies waar je toch niet uit komt, het is immers zeer smaakgevoelig.

Ik blijf bij mijn standpunt, relevante informatie zoals het rondlopen met een zelf gemaakte 1 op 1 kopie van het toestel is dus zeker wel ontopic.
Een vraag aan de gebruikers van de Nexus;
Hoe is het mobiele / wifi bereik? Daar wordt in de meeste reviews helaas weinig tot geen aandacht aan geschonken, terwijl het juist wel relevant kan zijn als je niet dicht bij een mast woont/werkt.

Zo wordt over de Note 4 icm KPN geklaagd dat het bereik beroerd is.

[ Voor 82% gewijzigd door The Wizard op 16-12-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Het bereik is top, ten minste net zo goed als mijn iPhone 6. Ik heb overal goed bereik en ook verstaan mensen mij goed als ik ze bel. Data verbinding is betrouwbaar en de telefoon schakelt goed van mast naar mast. Ik had een Note 4 en die was bagger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
en binnen? ik woon naast ene station in een flinke stad en daar heb ik met 4g binnen toch echt wel last van wegvallen van verbinding. dat is wel vervelend moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Binnen heb ik ook goed bereik. Ik heb normaal slecht bereik binnen (max 1 streep op 3g en 4 op GSM) en de telefoon schakelt goed tussen de 2 masten, als ik bel naar GSM en voor data naar UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Ik wacht nog steeds op de OTA van 5.0.1. Ik heb geen zin om handmatig te flashen en heb problemen met sms'en (ik heb Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Zo...hij is binnen...ik heb natuurlijk weer het enige toestel met een wiebelende volume knop......ai ai.....
Daar gaan we weer......

en ik dacht dat de Nexus 6 draadloos opladen ondersteunde...ik heb hier 2 Qi chargers en allebei doen niks....?? :|

Herstel...verder naar beneden doet hij het wel.....moet dus goed mikken.... :?

[ Voor 43% gewijzigd door JudgeTreve op 17-12-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 15:31
Ik heb hem net ontvangen. Hij is net geunlocked en nu ben ik de OTA aan het flashen.
De eerste indruk is dat ie heel groot is, maar als je ermee bezig bent dan verdwijnt dat gevoel weer erg snel.
Het inloggen etc. gaat ook erg mooi op Lollipop. Even de toestellen tegen elkaar houden en op OK drukken en hij restored de boel.

Zo eerst maar even met het toestel spelen als alles geïnstalleerd is :)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
FireFly3k schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:05:
Ik heb hem net ontvangen. Hij is net geunlocked en nu ben ik de OTA aan het flashen.
De eerste indruk is dat ie heel groot is, maar als je ermee bezig bent dan verdwijnt dat gevoel weer erg snel.
Het inloggen etc. gaat ook erg mooi op Lollipop. Even de toestellen tegen elkaar houden en op OK drukken en hij restored de boel.

Zo eerst maar even met het toestel spelen als alles geïnstalleerd is :)
Hoe is jouw volume knop...?
Ik heb veel space naar harder en zachter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 19:54
Wanneer hebben jullie deze besteld? Ik heb de mijne op 18 november besteld bij Coolblue.De eerste dag dat het mogelijk was (om 06:30 am). Kijk er naar uit het toestel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
17 november 23.45 besteld. vandaag geleverd.

Net binnen En er zitten geen oordopjes bij. En ik heb geen spelling op mijn volume of powerknop.

[ Voor 53% gewijzigd door rhos op 17-12-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:03
Ik heb de mijne ook vandaag binnen gekregen (Gister 17-12 besteld).
Hij is lekker vlot, grootte went zeer snel.ik merk ook geen speling op mijn volume of power toetsjes.

Ik vind wel dat het geluid als deze zacht staat wel heel zacht / niet verstaanbaar is. Was op mijn nexus 5 niet zo. Van zacht naar hard zit best flinke stappen tussen zo lijkt het.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
Tjonge. Dan waren jullie er lekker snel bij!
Het lijkt er op dat de mensen die de phone de volgende ochtend hebben besteld buitne de boot van de eeerste levering vallen. :-(

Nou ja ... een paar dagjes wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Heb mijn toestel ook binnen (Coolblue 32GB blauw). Kreeg net ook 5.0.1 binnen, dus ben gelijk verholpen van het sms-probleem. Bevalt tot nu toe erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
pinibo schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:45:
Tjonge. Dan waren jullie er lekker snel bij!
Het lijkt er op dat de mensen die de phone de volgende ochtend hebben besteld buitne de boot van de eeerste levering vallen. :-(

Nou ja ... een paar dagjes wachten dan maar.
Dat is best wel vreemd....toch... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
JudgeTreve schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:53:
[...]

Dat is best wel vreemd....toch... :?
Mee eens. Heb Coolblue hierover wel een vraagje gesteld. Hoop nog op deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik zou wel eens willen weten hoeveel toestellen ze (oa Coolblue) per levering binnen krijgen. Zijn dat er 20 of 50? Alleen maar blauw? Hebben ze veel pre-orders en hoeveel zullen dat er zijn? Heb er ooit eens naar Coolblue over gemaild maar kreeg altijd een wazig antwoord. :?

Sorry verkeerd gepost :F

[ Voor 6% gewijzigd door Toepus op 17-12-2014 21:09 ]

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
Het antwoord dat ik vanochtend kreeg:
We hopen de telefoon deze week nog te kunnen leveren maar dit is zeker geen keiharde garantie. We verwachten de blauwe variant later dan de witte telefoon binnen te krijgen. Op diit moment is het echter vooral speculeren: wij zijn zelf vooral afhankelijk van de fabrikant en leveranciers. Uiteraard zullen we u direct op de hoogte brengen als we nieuws voor u hebben.

Verplaatst naar de levertijden thread. Excuus.

[ Voor 6% gewijzigd door pinibo op 17-12-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 20:32

weebl

YARR!

Ik en nog twee collega's hebben die van ons ook binnen gekregen, doosje van Coolblue met daarin 3 Nexus 6en 8) .

We zijn er unaniem over dat het fijne toestellen zijn, inderdaad groot maar dat zien we eigenlijk als voordeel.
Het scherm is erg mooi, het toestel is erg snel en voelt degelijk aan. Android 5 werkt echt super. Draadloos laden is inderdaad tricky, je moet hem iets aan de onderkant op de lader leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Hm...zo te horen ben ik de enige met een wiebelende volume knop...verrassend....

Wel besloten dat hij teruggaat...ik vind hem te duur om het te laten zitten.

Wat vinden jullie overigens van de kleuren...? De kleurweergave...
Af en toe denk ik "het is een beetje te".... :)

[ Voor 55% gewijzigd door JudgeTreve op 17-12-2014 22:27 ]

• Mizgala28
JudgeTreve schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:25:
Zo...hij is binnen...ik heb natuurlijk weer het enige toestel met een wiebelende volume knop......ai ai.....
Daar gaan we weer......

en ik dacht dat de Nexus 6 draadloos opladen ondersteunde...ik heb hier 2 Qi chargers en allebei doen niks....?? :|

Herstel...verder naar beneden doet hij het wel.....moet dus goed mikken.... :?
Je moet hem heel specifiek erop leggen, het zit ergens helemaal aan de onderkant van het toestel, dan doet qi het wel.

• wjnieuw
Mizgala28 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 05:51:
[...]

Je moet hem heel specifiek erop leggen, het zit ergens helemaal aan de onderkant van het toestel, dan doet qi het wel.
En hoe snel gaat het opladen?

• Mizgala28
wjnieuw schreef op donderdag 18 december 2014 @ 06:17:
[...]

En hoe snel gaat het opladen?
Sowieso stuk langzamer dan met de normale Nexus 6 lader.

• FireFly3k
JudgeTreve schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:09:
[...]

Hoe is jouw volume knop...?
Ik heb veel space naar harder en zachter...
Bij mij lijken ze gewoon netjes te werken. Ik merk in ieder geval niets vreemds in vergelijking met m'n Nexus 5.

PSN - 500px - Flickr

• JudgeTreve
FireFly3k schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:18:
[...]

Bij mij lijken ze gewoon netjes te werken. Ik merk in ieder geval niets vreemds in vergelijking met m'n Nexus 5.
Ach...ik heb iets met knopjes....Bij de Nexus 5 had ik een wiebelende power button...uiteindelijk maar laten zitten....Nu met de Nexus 6 is mijn volume knop echt heel los...en voor dat geld laat ik het niet zitten... :)

• FireFly3k
Als het niet goed aanvoelt kan je er beter wat aan doen inderdaad. Dit is toch wel een toestel met een premium prijs dus dan moet dat toch ook wel goed zijn.

Welke camera applicatie gebruiken jullie eigenlijk? En is het nou wel of niet mogelijk om met 60 of 120fps te filmen? Ik kan het zo snel ff niet vinden.

PSN - 500px - Flickr

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 20:06
Helaas gaat die van mij terug. Ziet op willekeurige momenten de sim kaart niet meer.

Andere sim of complete factory reset.. Niks helpt. Best wel zuur. :(

• JudgeTreve
Dutch Future schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:39:
Helaas gaat die van mij terug. Ziet op willekeurige momenten de sim kaart niet meer.

Vervelend voor je...ik leef met je mee...de mijne gaat ook retour... :/

• rhos
tot nu geen problemen al had kpn weer iets verkeerd gedaan met de sim en heb ik zelf mijn micro naar een nano geknipt. het werkt maar ik haal straks mooi een

• FireFly3k
Dutch Future schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:39:

Heb je hem zelf geknipt of is het een echte nano sim? Als je hem zelf geknipt hebt zou ik even bij de winkel langs gaan voor een nieuwe sim kaart.

PSN - 500px - Flickr

• Bearmun
FireFly3k schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:59:
[...]

Heb je hem zelf geknipt of is het een echte nano sim? Als je hem zelf geknipt hebt zou ik even bij de winkel langs gaan voor een nieuwe sim kaart.
Een echte nano sim. Het is helaas niet anders. Hopelijk dan geen problemen met de nieuwe over een paar dagen.

• JudgeTreve
De combinatie tussen de Nexus 6 en de LG G watch R is wel top...
Geen uitval...continue verbonden...geen grote invloed op batterij...
Dat werkt goed!

Ondertussen wacht ik op CoolBlue....voor een plan de campagne i.v.m. mijn losse volume knoppie...

[ Voor 25% gewijzigd door JudgeTreve op 18-12-2014 12:57 ]

• wjnieuw
Mijn Nexus heb ik nu een week en alles werkt perfect. Unlocked, Rooted en op 5.0.1 (ik had last van de Vodafone sms bug). Echt een top toestel!

• Mizgala28
Nou, die van een kennis gaat terug na amper 1 week gebruik, hij vermoedt dat de accu bol is, namelijk de achterkant is bol geworden, en dat ding valt om de haverklap uit.

• JudgeTreve
Heeft nog niemand van jullie bemerkt dat het notificatie signaal soms wel heel beroerd klinkt?
Dat kraakt een partij...en daarna is alles weer normaal....
Misschien ligt het aan die van mij, maar die gaat toch terug....hij zit al weer bijna in de doos.....

Trouwens...vannacht veel wakker geweest vanwege een ziek kind...en de display van de Nexus 6 ging heel vaak aan...zomaar..... :/

[ Voor 20% gewijzigd door JudgeTreve op 18-12-2014 14:52 ]

• FireFly3k
JudgeTreve schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:50:
Heeft nog niemand van jullie bemerkt dat het notificatie signaal soms wel heel beroerd klinkt?
Misschien ligt het aan die van mij, maar die gaat toch terug....hij zit al weer bijna in de doos.....

Trouwens...vannacht veel wakker geweest vanwege een ziek kind...en de display van de Nexus 6 ging heel vaak aan...zomaar..... :/
Was het scherm zwart-wit als ie aan ging? De Nexus 6 heeft namelijk ambient display als feature. Als je het toestel oppakt of je krijgt een notificatie binnen dan gaat het scherm aan in zwart-wit mode. Aangezien er een amoled display in zit vreet dit niet veel van je batterij. Om dit uit te zetten moet je in Instellingen, Weergave de optie Omgevingsdisplay uitzetten.
Anders kan je ook 's nachts de prioriteiten op geen zetten, dan gaat ie ook niet meer aan.

PSN - 500px - Flickr

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik twijfel nog tussen Note4 en N6... Nu gebruik ik nog een Note3 maar... ja mag verlengen en een nieuw toestel dus...

Draadloos opladen hoeft van mij niet perse, en maakt me niet uit.
In de paar reviews die ik tegenkwam bleek de batterij duur bij de N6 wat tegen te vallen? Kan iemand dit bevestigen bij normaal dagelijks gebruik?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• JudgeTreve
FireFly3k schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:23:
[...]

Was het scherm zwart-wit als ie aan ging? De Nexus 6 heeft namelijk ambient display als feature. Als je het toestel oppakt of je krijgt een notificatie binnen dan gaat het scherm aan in zwart-wit mode. Aangezien er een amoled display in zit vreet dit niet veel van je batterij. Om dit uit te zetten moet je in Instellingen, Weergave de optie Omgevingsdisplay uitzetten.
Anders kan je ook 's nachts de prioriteiten op geen zetten, dan gaat ie ook niet meer aan.
Het grappige was dat het toestel gewoon op het nachtkastje lag en dat het scherm toch vaak aanging zonder dat ik er aan kwam of er een bericht of notificatie was.... :?

• FireFly3k
Dat klinkt wel vreemd. Zo'n issue heb ik alleen met m'n smartwatch gehad (Android Wear).
Maar je zou de optie Omgevingsdisplay uit kunnen zetten om te kijken wat ie doet.

PSN - 500px - Flickr

• JudgeTreve
Ach...het maakt niet meer uit...mijn Nexus 6 gaat terug en ik ga terug naar de Nexus 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
prutser001 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:34:
Ik twijfel nog tussen Note4 en N6... Nu gebruik ik nog een Note3 maar... ja mag verlengen en een nieuw toestel dus...

Draadloos opladen hoeft van mij niet perse, en maakt me niet uit.
In de paar reviews die ik tegenkwam bleek de batterij duur bij de N6 wat tegen te vallen? Kan iemand dit bevestigen bij normaal dagelijks gebruik?
Even kijken

Voordelen Note 4:

-SD slot
-Samsung pen en software die mee kan werken
-Accuduur
-Super AMOLED is toch beter, vooral qua kleuren
-Verwisselbare accu
-Beschikbaarheid onderdelen en accessoires

Voordelen Nexus 6:

-Nieuwste updates
-Stock Android
-Kans dat ook andere OSen erop kunnen werken (net zoals Ubuntu of Sailfish op de Nexus 4)
-Grotere scala aan custom ROMs
-Betere speakers
-Draadloos opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Mizgala28 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 04:27:
[...]

Even kijken

Voordelen Note 4:

-SD slot
-Samsung pen en software die mee kan werken
-Accuduur
-Super AMOLED is toch beter, vooral qua kleuren
-Verwisselbare accu
-Beschikbaarheid onderdelen en accessoires

Voordelen Nexus 6:

-Nieuwste updates
-Stock Android
-Kans dat ook andere OSen erop kunnen werken (net zoals Ubuntu of Sailfish op de Nexus 4)
-Grotere scala aan custom ROMs
-Betere speakers
-Draadloos opladen
Ja als je het zo neer zet..

Het enige pluspunt voor de N6 voor mij is 'Stock Android/nieuwste updates'.
De Note4 heeft wat dat betreft meer pluspunten, SD/AMOLED en accuduur dus, ik had gehoopt dat de N6 flink zou verbeteren op accuduur.. helaas.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
prutser001 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:41:
[...]

Ja als je het zo neer zet..

Het enige pluspunt voor de N6 voor mij is 'Stock Android/nieuwste updates'.
De Note4 heeft wat dat betreft meer pluspunten, SD/AMOLED en accuduur dus, ik had gehoopt dat de N6 flink zou verbeteren op accuduur.. helaas.
Ik heb de Nexus 6 1 dag gehad...gebruikt...
Vandaag gaat hij terug naar CoolBlue.

Als ik heel eerlijk ben dan vind ik de Nexus 6 een mooie telefoon, maar wel een met een paar kanttekeningen.

Als eerste, de reden waarom hij teruggaat is vanwege een ernstig losse volume knop, maar voor zover ik begrijp ben ik een uitzondering. Dan vind ik de kleuren van het scherm niet mooi...te rood...te blauw...
Verder had ik met regelmaat dat het notificatie geluid zeer beroerd klonk (maar ik heb begrepen dat dat iets softwarematigs is) en vind ik hem niet echt sneller dan de Nexus 5 (op sommige punten zelfs langzamer). Nou is het natuurlijk nog een "telefoon in ontwikkeling" dus ik ga er van uit dat het allemaal veel beter zal worden de komende tijd.

Toch vind ik de prijs een doorslaggevend argument om de kwaliteits lat hoog te leggen en voor mij is dat een argument geweest om er van af te zien.

Ik heb alle Nexus telefoons gehad....vanaf de 1 tot nu en heb besloten bij de Nexus 5 te blijven.

[ Voor 3% gewijzigd door JudgeTreve op 19-12-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

JudgeTreve schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:58:
[...]

Ik heb de Nexus 6 1 dag gehad...gebruikt...
Vandaag gaat hij terug naar CoolBlue.

Als ik heel eerlijk ben dan vind ik de Nexus 6 een mooie telefoon, maar wel een met een paar kanttekeningen.

Als eerste, de reden waarom hij teruggaat is vanwege een ernstig losse volume knop, maar voor zover ik begrijp ben ik een uitzondering. Dan vind ik de kleuren van het scherm niet mooi...te rood...te blauw...
Verder had ik met regelmaat dat het notificatie geluid zeer beroerd klonk (maar ik heb begrepen dat dat iets softwarematigs is) en vind ik hem niet echt sneller dan de Nexus 5 (op sommige punten zelfs langzamer). Nou is het natuurlijk nog een "telefoon in ontwikkeling" dus ik ga er van uit dat het allemaal veel beter zal worden de komende tijd.

Toch vind ik de prijs een doorslaggevend argument om de kwaliteits lat hoog te leggen en voor mij is dat een argument geweest om er van af te zien.

Ik heb alle Nexus telefoons gehad....vanaf de 1 tot nu en heb besloten bij de Nexus 5 te blijven.
Jammer, ik had ook gehoopt dat de N6 zeker voor die prijs kwalitatief beter uit de doeken kwam, de N5 is wel mooi maar had toen een andere telefoon en de Note3 was op het moment toen nieuwer dus ben toen voor de Note3 gegaan.

Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit iemand zien lopen met een Motorola telefoon hier in NL, zelfs de winkel waar ik meestal mijn telefoons koop heeft er niet 1 liggen voor zover ik gezien heb.

Nog eventjes wachten zodat ik ze even naast elkaar kan leggen en dan een aantal dingen vergelijken, het scherm van de Note3 is heel erg goed, als het scherm van de Note4 'mooier' is dan denk ik echt dat het een Note4 gaat worden.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21kine
  • Laatst online: 21-04-2023
Ik heb deze vandaag besteld bij Coolblue.be.....en hij wordt morgen zaterdag geleverd, ik heb al een Nexus 5 en ben echt wel benieuwd naar dit nieuwe vlaggeschip...: :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03 16:32
JudgeTreve schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:50:

Heb je toevallig Lightflow geinstalleerd? Bij mij gebeurde dit ook en toen ik Lightflow deinstalleerde was het over.. En als het niet Lightflow is, dan is het misschien een andere app die iets met notificaties doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
dvermeul schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:50:
[...]

Heb je toevallig Lightflow geinstalleerd? Bij mij gebeurde dit ook en toen ik Lightflow deinstalleerde was het over.. En als het niet Lightflow is, dan is het misschien een andere app die iets met notificaties doet?
Hoi,

Nee ik had LightFlow nog niet geinstalleerd...wel android wear.....misschien was die het.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Geweldige telefoon, gisteren even unlocked en geroot. Gaat heerlijk snel. Lekker groot en mooi scherm. Ff wennen in je broek maar ja das met elke telefoon. Vanavond eens verdiepen in die ledjes want die moeten wel werken. Ik snap alleen een ding nog niet echt. Als er een bericht binnenkomt dan meld ie dat. Dan kijk ik niet maar pak de telefoon op en dan gaat ie ineens aan.aar niet altijd. Wanneer is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 15-09 21:40

Soullie

Planeshift

Als geunlocked bent + root is die double tap to wake app echt een aanrader, werkt 99% betrouwbaar bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Dat werkt inderdaad top
Soullie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:10:
Als geunlocked bent + root is die double tap to wake app echt een aanrader, werkt 99% betrouwbaar bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Soullie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:10:
Welke app is dat? Of zit dat standaard erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
raydekok schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:40:
Geweldige telefoon, gisteren even unlocked en geroot. Gaat heerlijk snel. Lekker groot en mooi scherm. Ff wennen in je broek maar ja das met elke telefoon. Vanavond eens verdiepen in die ledjes want die moeten wel werken. Ik snap alleen een ding nog niet echt. Als er een bericht binnenkomt dan meld ie dat. Dan kijk ik niet maar pak de telefoon op en dan gaat ie ineens aan.aar niet altijd. Wanneer is dat?
Dat is de Ambient Display functie. Bij meldingen verschijnen deze in het grijs op je scherm bij het bewegen van je toestel.
Voordeel is dat je scherm wel monocrome grijs tinten weergeeft, maar niet het toestel ontwaakt. Dit zou dus batterylife moeten verbeteren, doordat het toestel langer slaapt.

Deze functie is een soort van port van de Moto X en werkt helaas niet 100%. De led kan dus uitkomst bieden. Deze is op geroote toestellen te activeren middel de app Lightflow (Play Store). Helaas is ook deze oplossing nog buggy en niet 100% werkend.
Het is wachten op een custom ROM met de led aansturing ingebakken. Dat is in mijn ogen de beste oplossing.

Op het Nexus 6 forum op xda is al deze info en meerdere andere mods te vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door FRanatic op 19-12-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ja die bedoel ik.
Op Xda staat dezelfde apk gratis.

Voor 80 cent toch maar de playstore versie gekocht.

Tot nu toe ben ik positief over mijn aankoop. Ik was bang dat het toestel een stuk groter zou zijn als mijn note 3, maar dat valt reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Niet online
Ik heb de Nexus 6 nu een aantal dagen in gebruik en wat een geweldige smartphone is het!
Los van de snelheid en het prachtige scherm ervaar ik vooral de bouwkwaliteit als een groot pluspunt. Ik kom van de Nexus 5 vandaan en in tegenstelling daarmee heb je met dit apparaat echt het gevoel dat je iets exclusief/waardevols in je handen hebt. Heb tot dusver geen negatief punt kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielZify
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 17:47
http://www.phonearena.com...-vs-Google-Nexus-5_id3898

Google Nexus 6 vs Google Nexus 5 ......enough said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt dit echt prachtige smartphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:52:
Vindt dit echt prachtige smartphone!
Kan het niet meer met je eens zijn. Zojuist binnen ... kom vanaf een Chinese smartphone (Zopo 990) met dual sim.Dit is duidelijk van een andere orde (en natuurlijk andere prijsklasse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
Ah, morgen krijg ik alweer mijn nieuwe Nexus 6. Toch best snel gedaan. Hopen dat deze goed functioneert. En dan maar gelijk unlocken en rooten.

Voor die ene dag dat ik het toestel had was die wel echt geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:55
prutser001 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:26:
[...]

Jammer, ik had ook gehoopt dat de N6 zeker voor die prijs kwalitatief beter uit de doeken kwam, de N5 is wel mooi maar had toen een andere telefoon en de Note3 was op het moment toen nieuwer dus ben toen voor de Note3 gegaan.

Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit iemand zien lopen met een Motorola telefoon hier in NL, zelfs de winkel waar ik meestal mijn telefoons koop heeft er niet 1 liggen voor zover ik gezien heb.

Nog eventjes wachten zodat ik ze even naast elkaar kan leggen en dan een aantal dingen vergelijken, het scherm van de Note3 is heel erg goed, als het scherm van de Note4 'mooier' is dan denk ik echt dat het een Note4 gaat worden.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
Zelf heb ook een Note 3, Het scherm van de Nexus 6 is kwa kleuren mooier, maar dat is iets persoonlijk denk ik.

De teksten zijn op de Nexus 6 met de standaard font kleiner dan op de Note 3. Ik ben hier erg blij mee. Er past in combinatie met de hogere resolutie meer op het scherm. Voor de Note 3 had ik een Nexus 4 en heb altijd gevonden dat de teksten op de Note 3 opgeblazen uitzagen ten opzichte van de Nexus 4. Als of er niet goed gebruik gemaakt werd van het grotere scherm en hogere resolutie. Al kun je dit met een custom rom wel aanpassen.

De Note 4 heb ik niet live bekeken. De reden dat ik voor de Nexus 6 gekozen heb is ten eerste vanwege dat ik toch weer terug wou naar Stock Android. Daarnaast gebruikte ik op de Note 3 de stylus al lang niet meer en van de extra Samsung functies gebruikte ik alleen het Slim Sluimeren. De vingerprint scanner vind ik meer een gimmick. Kan handig zijn, maar in mijn ogen overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Martijn80 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:10:
[...]

Zelf heb ook een Note 3, Het scherm van de Nexus 6 is kwa kleuren mooier, maar dat is iets persoonlijk denk ik.

De teksten zijn op de Nexus 6 met de standaard font kleiner dan op de Note 3. Ik ben hier erg blij mee. Er past in combinatie met de hogere resolutie meer op het scherm. Voor de Note 3 had ik een Nexus 4 en heb altijd gevonden dat de teksten op de Note 3 opgeblazen uitzagen ten opzichte van de Nexus 4. Als of er niet goed gebruik gemaakt werd van het grotere scherm en hogere resolutie. Al kun je dit met een custom rom wel aanpassen.

De Note 4 heb ik niet live bekeken. De reden dat ik voor de Nexus 6 gekozen heb is ten eerste vanwege dat ik toch weer terug wou naar Stock Android. Daarnaast gebruikte ik op de Note 3 de stylus al lang niet meer en van de extra Samsung functies gebruikte ik alleen het Slim Sluimeren. De vingerprint scanner vind ik meer een gimmick. Kan handig zijn, maar in mijn ogen overbodig.
Hmm dan wacht ik nog even tot ik de N6 even kan vergelijken met de Note4 het scherm staat eigenlijk voorop bij met en daarna batterij duur. Als het zover is denk ik dat de keuze makkelijker gaat worden ik verwacht dat er ook wel wat meer reviews gaan komen waar ze hopelijk ook de batterij gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Gisteren de 64GB blue ontvangen. Unlocked, geroot en bijzonder tevreden. Bouwkwaliteit dik in orde, een stuk lichter (en groter) dan m'n Lumia 920 en de Nexus 7 kan wat mij betreft ook een ander baasje gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik volg deze telefoon al van begin af aan. Wat mij nog tegen houd is de batterij. Hoelang gaat bij jullie de batterij mee? En wat voor screen ontime hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Laatst online: 09:03
De telefoon haalt bij mij makkelijk heel de dag.
Gister bijvoorbeeld gebruikt voor de standaard dingen (mail, whatsapp en een beetje browsen).
Daarnaast ook nog ruim 1,5 uur wormd 3 gespeelt. Ik gok een screen time van iets meer dan 2 uur totaal en nog bijna 40 procent over in de tijd van 7:00 tot 20:00.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Topicstarter
de SoT is idd een stuk beter, met de Nexus 5 haal ik max 3 uur, met de 6 haal ik 4,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Dat turbo chargen is trouwens ook erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Oké, ik neem aan dat jullie niet het toestel geroot hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ik heb mijn toestel geunlocked en geroot via de guide van Xda. Hoofdzakelijk voor tap to unlock en ligt flow.

0 problemen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Soullie schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:09:
Dat turbo chargen is trouwens ook erg fijn.
Wanneer ik een kwartiertje laad, komtner zo'n 20% bij. Niet genoeg voor de geclaimde 6 extra uur.

Van leeg naar vol doet ie zo'n anderhalf uur over.

Is dat het turbochargen?
wilke77 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:35:
Oké, ik neem aan dat jullie niet het toestel geroot hebben?
Unlocked, decrypted, geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
Martijn80 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:10:
[...]

.....Voor de Note 3 had ik een Nexus 4 en heb altijd gevonden dat de teksten op de Note 3 opgeblazen uitzagen ten opzichte van de Nexus 4. Als of er niet goed gebruik gemaakt werd van het grotere scherm en hogere resolutie. Al kun je dit met een custom rom wel aanpassen.......
Ik heb hem unlocked, geroot en de lcd density aangepast naar 400. Standaard is deze geloof ik 560 op de Nexus 6. Hiermee krijg je meer op het scherm en dat vind ik persoonlijk veel prettiger. Kan dus ook op een stock rom, mits unlocked en geroot. Handige app is buildprop editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
Dat is een goeie tip! Krijg nu inderdaad veel meer op het scherm. Optimaal gebruik maken van grootte en resolutie. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
nova launcher doet al zelf voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
raydekok schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:27:
nova launcher doet al zelf voor mij.
Klopt. Maar wil stock Android zoveel mogelijk stock houden. Een andere launcher is daar wat mij betreft een te grote inbreuk op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Vind de extra opties die nova bied net een goeie extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
raydekok schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:16:
Vind de extra opties die nova bied net een goeie extra.
Nova is ook een uitstekende launcher. Heb de paid versie jaren gebruikt (Asus Transformer Prime, HTC M8). Vindt de Google Now launcher om de een of andere reden zelf prettiger op mijn Nexus 7 (2013) en de Nexus 6. Met de komst van de Nexus 6 mag de Nexus 7 trouwens sowieso een ander baasje gaan zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
is er ook een accessoires topic voor de n6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Topicstarter
cemeli schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:08:
is er ook een accessoires topic voor de n6?
Nog niet, maar als je je geroepen voelt, ga gerust je gang. :)
Done.

[ Voor 3% gewijzigd door The Wizard op 23-12-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:55
Spier1968 schreef op zondag 21 december 2014 @ 10:22:
[...]

Ik heb hem unlocked, geroot en de lcd density aangepast naar 400. Standaard is deze geloof ik 560 op de Nexus 6. Hiermee krijg je meer op het scherm en dat vind ik persoonlijk veel prettiger. Kan dus ook op een stock rom, mits unlocked en geroot. Handige app is buildprop editor
Bedankt voor de tip, deze ga ik op mijn Nexus eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Topicstarter
Er is een accessoires topic aangemaakt, de bestaande reacties zijn daar naar toe verplaatst. Zie [Motorola Nexus 6] Accessoires topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Martijn80 schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:10:
[...]
Bedankt voor de tip, deze ga ik op mijn Nexus eens uitproberen :)
Naast een losse app om je build.prop aan te passen kan je ook ES File Explorer gebruiken.
Hiermee kan je met root toegang ook (onder meer) je build.prop bewerken.
Dat scheelt je weer een losse app en daarnaast vind ik ES File Explorer een prettige file browser om mee te werken. Deze biedt zeer veel mogelijkheden.

Ongetwijfeld zijn er ook andere root/file browsers die dit ook kunnen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 6.

Prijzen en levertijden mag je in [Motorola Nexus 6] Levertijden en Prijzen plaatsen.

De Accessoires kun je bespreken in het [Motorola Nexus 6] Accessoires topic.