Ik vind het allemaal niet zo erg. Als de prijzen laag waren dan had je ze nog niet gehad omdat ze overal uitverkocht zouden zijn... en dat is precies wat er nu gebeurt. Je mag blij wezen dat iemand ze nog verkoopt voor een hogere prijs want daardoor zijn ze tenminste nog te koop. Anders had je niks gehad.
Je weet ook dat (bijna) alle Amiibo die je nu hebt gewoon keihard in waarde stijgen. Stel dat jij die Amiibo voor €28,- koopt, nou? Dat is dan precies de prijs waarvoor jij hem weer kan doorverkopen mocht je de Amiibo niet meer willen hebben. Als het niet meer is.
Beetje vraag en aanbod dames en heren. Toen je dat voor het eerst leerde begreep je het meteen. Maar nu je het tegen komt in je eigen leven ga je de dingen die er mee te maken hebben 'smerig of 'ranzig' noemen. Ik vind het raar.
Anyway, de komende paar maanden zullen er nog meer gewilde Amiibo uitkomen. Ik verzeker je dat dit proces van 'Search and Find the rare Amiibo' zich zal herhalen. Als je niet tegen de game kan, is het beter als je quit man.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 31-03-2015 11:28
]