Wie zijn "ze"? Bij Intertoys heb ik hem gisteren opgehaald voor €47. Inklink boy en girl stonden gewoon bij de MM.
Ik heb zelf 50 euro betaald bij bol.com en voor 16 euro een inkling Boy. de Girl hoef ik niet.
Dit weekend ga ik weer wat amiibo hunten of ja de makkelijk verkrijgbare amiibo's moet ik nog aanschaffen.
Donkey kong, didy kong, Pikachu, Luigi, link
Dit weekend ga ik weer wat amiibo hunten of ja de makkelijk verkrijgbare amiibo's moet ik nog aanschaffen.
Donkey kong, didy kong, Pikachu, Luigi, link
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ga ook maar eens wat makkelijkere halen binnenkort.
Ben ook nog op zoek naar Lucina en Robin voor een normale prijs, zal wel lastig worden! Maar wellicht komt ik nog een Tweaker tegen, lukte vorige keer ook met Marth
Ben ook nog op zoek naar Lucina en Robin voor een normale prijs, zal wel lastig worden! Maar wellicht komt ik nog een Tweaker tegen, lukte vorige keer ook met Marth
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
"Ze" zijn Coolblue, ik reageerde op de post voor me ...hcQd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:08:
[...]
Wie zijn "ze"? Bij Intertoys heb ik hem gisteren opgehaald voor €47. Inklink boy en girl stonden gewoon bij de MM.
Heb zelf de game+Squid voor €45 bij MM Den Haag gehaald op vrijdag.
Welke MM, stad ?
Die in Den Haag heeft helemaal niks aan Amiibo's. Game/squid waren vrijdag-middag ook allemaal weg. Je moet juist de grote steden niet hebben, krijg ik de indruk. De Girl heb ik in Ridderkerk gehaald (op zaterdag).
[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 02-06-2015 21:11 ]
Net toad op voorraad voor 12,99 ex shipping bij Amazon.com kunnen bestellen
Bedankt voor de tip. Ik heb er ook 1 besteld.Brammos85 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:11:
Is dat een PAL versie of US versie? En zit hij nog in de originele verpakking?Brammos85 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:11:
Ik heb namelijk al een Toad, maar zou er ook nog 1 als collectors item willen.
Gun ons ook nog een toad, voor diegene die niks hebbenKevaai schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:13:
[...]
Is dat een PAL versie of US versie? En zit hij nog in de originele verpakking?
Dat is de US versie, komt nog wel een beetje shipping bij, denk dat je bij elkaar op 20 euro zit incl shipping?Kevaai schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:13:
[...]
Je kan em nu toch daar bestellen?Pykow schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:27:
[...]
Gun ons ook nog een toad, voor diegene die niks hebben
PlayAsia en Nippon Yassan zijn ook opties om de wat zeldzamere amiibo's te bemachtigen mocht je geen bezwaar hebben dat de verpakkingen Japans zijn. Met beiden winkels zeer goede ervaringen mee. 
PlayAsia accepteert PayPal en Nippon Yassan zelfs IDEAL.
[ Voor 12% gewijzigd door Kevaai op 05-06-2015 11:27 ]
Ik zie dat het inderdaad prima prijzen zijn. Bij Nippon Yassan heb ik een tijd geleden een Pro Controller gekocht zonder problemen. Zitten er geen verschillen tussen Amiibo uit andere regio's? Behalve dan natuurlijk de verpakkingKevaai schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:25:
PlayAsia en Nippon Yassan zijn ook opties om de wat zeldzamere amiibo's te bemachtigen mocht je geen bezwaar hebben dat de verpakkingen Japans zijn. Met beiden winkels zeer goede ervaringen mee.
Amiibo's zijn toch regio verbonden ?
Nee, software wel, hardware niet.Pykow schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:37:
Amiibo's zijn toch regio verbonden ?
Ik heb bijvoorbeeld een witte Smash Bros. Gamecube controller en een Rosalina amiibo vanuit Japan die gewoon werken.
[ Voor 37% gewijzigd door Kevaai op 05-06-2015 11:46 ]
Wel grappig te zien dat je met iDEAL kan betalen bij een japanse (of wat dan ook) store.
Ik ga het eens overwegen, maar ik weet niet wat de ervaring is met Nippon Yassan
Ik ga het eens overwegen, maar ik weet niet wat de ervaring is met Nippon Yassan
Nippon Yasan is top. Vermeldden automatisch op het pakket dat er geen batterijen in zaten en dat het pakket de waarde van € 10 betrof. Dan komt het makkelijker door de douane heen. Je hebt ook veel mogelijkheden met betrekking tot shipping. Tevens heb je bovenaan de site een optie om alle prijzen in € aan te geven. Dat maakt het super makkelijk.
Regiovrij, dus geen idee. Is inderdaad zo'n €20,- incl. shipping. Zitten in verpakking, lees wel wat reviews op Amazon dat ze niet heel veilig verstuurd worden en dat cases soms beschadigt zijn. Wil je hem mint in box dan zou ik dus oppassen.Kevaai schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:13:
[...]
oja let wel een beetje op:
http://www.gamersnet.nl/n...ibo_zijn_volop_in_omloop/
En zo ben je jarig en komt mn vriendin met 4 amiibos.
Diddy kong. Sonic. Pikachu. Luigi.
Nu heb ik er alweer 13 na 3 weken haha.
http://www.gamersnet.nl/n...ibo_zijn_volop_in_omloop/
En zo ben je jarig en komt mn vriendin met 4 amiibos.
Diddy kong. Sonic. Pikachu. Luigi.
Nu heb ik er alweer 13 na 3 weken haha.
[ Voor 35% gewijzigd door Pykow op 05-06-2015 21:56 ]
Meta-Knight in stock @ Amazon.de: http://www.amazon.de/gp/product/B00QGBNMW0
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Toad & Charizard onderweg. Jammer dat de shipping-cost redelijk hoog ligt van Nippon-yasan.com. Maar als je meerdere amiibo's wil bestellen best te overkomen.
Toad kost bijvoorbeeld 12,72 op dit moment. Andere zijn weer wat duurder (oa Rosalina die zelfs daar al 37 euro is (heb haar maanden geleden voor 20 kunnen bestellen daar)).
Toad kost bijvoorbeeld 12,72 op dit moment. Andere zijn weer wat duurder (oa Rosalina die zelfs daar al 37 euro is (heb haar maanden geleden voor 20 kunnen bestellen daar)).
Dank voor de tip, heb 'm direct voor mijn vriend besteld!RayNbow schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:00:
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Thx meteen 1 besteld! Maat van mij was vandaag in Eindhoven, hadden ze nog genoeg Jigglypuffs liggen bij de bartsmit.RayNbow schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:00:
[ Voor 18% gewijzigd door Tripwire999 op 08-06-2015 18:57 ]
Bij coolblue is gerninja en jigglypuff te koop.
Beide kopen is goedkoper dan bij alle andere winkels. Die zitten op 80 euro per stuk.
Ik had nog mn verjaardag geld haha
Beide kopen is goedkoper dan bij alle andere winkels. Die zitten op 80 euro per stuk.
Bij nippin-yasan kosten die respectievelijk 15 en 18 euro. Maar coolblue wel handiger qua verzenden.Pykow schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:33:
Bij coolblue is gerninja en jigglypuff te koop.
Tel daar 30 euro aan verzendkosten bij en een levertijd van 3 dagen. Coolblue is binnen een daghorizon1978 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:52:
[...]
Bij nippin-yasan kosten die respectievelijk 15 en 18 euro. Maar coolblue wel handiger qua verzenden.
13 euro verzendkosten als je twee weken geduld hebt.Pykow schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:47:
[...]
Tel daar 30 euro aan verzendkosten bij en een levertijd van 3 dagen. Coolblue is binnen een dag
En invoer is gratis ?horizon1978 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 00:14:
[...]
13 euro verzendkosten als je twee weken geduld hebt.
Als ik het goed heb gelezen zorgen ze ervoor dat ze op de verpakking aangeven dat het een bedrag tot 10 euro is en geen batterijen bevat. De kans dat je eruit wordt gepikt voor invoer etc. wordt dan kleiner.
Twee keer tot nu besteld (1x pro controller, 1x amiibo) en geen invoerrechten betaald.
Daar heb ik gelukkig nog nooit bij een internationale bestelling last van gehad.
Volgende maand ga ik eens kijken om een amiibo uit het buitenland te bestellen.horizon1978 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:03:
[...]
Twee keer tot nu besteld (1x pro controller, 1x amiibo) en geen invoerrechten betaald.
Daar heb ik gelukkig nog nooit bij een internationale bestelling last van gehad.
Momenteel mis ik alleen nog Peach, Link en donkey kong van de makkelijke verkrijgbare amiibo's.
Ik ben pas 1 maand bezig met het sparen van amiibo's en ik heb er nu al 16 stuks, dus een deel van mijn vakantiegeld zit er al weer in haha.
Ik kom nu ook ruimte tekort op mijn kamer om ze mooi neer te kunnen zetten.
Iemand een tip of een suggestie om de amiibo's ergens mooi te kunnen displayen ?
Gekeken naar amiibobox, maar die zijn duur.
Deze kwam ik tegen, lijkt me supertof als je slechts een paar Amiibo hebt:

Die kun je nog gewoon bij Intertoys of Bart Smit van de plank halen ...Pykow schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:09:
[...]
Volgende maand ga ik eens kijken om een amiibo uit het buitenland te bestellen.
Momenteel mis ik alleen nog Peach, Link en donkey kong van de makkelijke verkrijgbare amiibo's.
Heb zelf wel Toad en Inkling Boy via eBay besteld. Ben je zo tegen de €29 kwijt (incl. verz)
Ow zeker dat zijn de makkelijkste op dit moment.Goner schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:45:
[...]
Die kun je nog gewoon bij Intertoys of Bart Smit van de plank halen ...
Heb zelf wel Toad en Inkling Boy via eBay besteld. Ben je zo tegen de €29 kwijt (incl. verz)
Eigenlijk alles wat ze hier in de winkels verkopen heb ik al op een paar na.
Oja mensen uit Tilburg, bij de Bart smit was nog een Mario bros luigi verkrijgbaar. (1 stuks)
Ik wil maar 1 luigi en later ga ik wel kijken of ik een tweede luigi of wat dan ook ga halen van een andere serie.
Kijk ik begin ruimte tekort te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 09-06-2015 18:30 ]
Iemand enig idee of de Toad's weer op voorraad komen in Nederland? Hoop er eigenlijk een te kunnen bestellen als kado voor mijn vriendin eind deze maand maar ze zijn echt nergens meer te vinden.
Kans lijkt me nihil. Zou hem fijn bij Amazon bestellenTherach schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 18:36:
Iemand enig idee of de Toad's weer op voorraad komen in Nederland? Hoop er eigenlijk een te kunnen bestellen als kado voor mijn vriendin eind deze maand maar ze zijn echt nergens meer te vinden.
Zero suit samus kun je preorderen bij gm in de winkel.
Tsja, maar dan moeten ze er wel genoeg krijgen. M'n dochter had bij GM de Inkling Girl in pre-order, samen met vermoedelijk meer klanten ... kregen ze er eentje binnen
Het is ook inderdaad onder voorbehoud.
Werd me ook verteld.
Maar niet geschoten is altijd mis. Vind ik hem ergens anders, dan laat ik hem gaan.
Werd me ook verteld.
Maar niet geschoten is altijd mis. Vind ik hem ergens anders, dan laat ik hem gaan.
Is het niet zo dat GM al meerdere malen geen preorders heeft kunnen vervullen? Het lijkt me dan slim om gewoon ergens anders een bestelling te plaatsen. Zelf heb ik m'n laatste twee Amiibo bestellingen bij Amazon (.de, .fr) geplaatst.
Bij GM heb ik alleen zelda gehaald toen ik er langs kwam. Alle overige komen van coolblue. Bol.com. intertoys
Zelda kon ik nog zonder problemen ophalen bij Mediamarkt op de officiele releasedag... toen scalpers nog niet echt actief waren in Nederland.
Er zijn weer nieuwe Amiibo's aangekondigd;
zie: Super Smash Bros. - New Content Approaching 6.14.15, rond 06:00:
https://www.youtube.com/watch?v=WWM-SCjIuNg
Dat ze maar eerst eens zorgen dat ik de Amiibo kan krijgen die ik wil kopen. Zo niet, is het voor mij einde Amiibo's...Rudyyy schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:24:
Er zijn weer nieuwe Amiibo's aangekondigd;
Verwijderd
Heb sinds kort een wii u gekocht met een Samus amiibo erbij. Wil ook graag een Marth, Ike, Link, Toon Link, Shulk, Lucina en Robin amiibo.. alleen zijn ze best moeilijk te vinden. Laatst vanuit school bij de mediamarkt in den haag geweest maar die hadden alleen diddy kong en peach :l Vandaag ook naar de mediamarkt in Rotterdam centrum geweest. Die hadden wel wat meer amiibo's (de meeste van wave 1) maar geen die mij interesseerde. Iemand tips voor het zoeken van amiibo's?
Geduld hebben en blijven zoeken. Zo verscheen bijv. onlangs een nieuwe lading Meta Knights op Amazon.de voor de adviesprijs terwijl mensen op Marktplaats op dat moment nog steeds belachelijke prijzen durfden te vragen.
Vandaag een Splatoon Girl amiibo en een princess zelda amiibo gescoord in Hoofddorp
Die nieuwe amiibo zijn trouwens cool, die R.o.b. amiibo wil ik graag!
Intertoys en BartSmit in centrum Den Haag hadden nog flink wat van de eerste waves, Mario, Donkey Kong, Peach en een Fox als ik me goed herinner. Niks zeldzaams ...Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:17:
Iemand tips voor het zoeken van amiibo's?
Zal van de week effe kijken.
Dr. Mario . bowser jr. Toad. Yoshi wooly world staan bij mij nog in de planning.
Het is jammer dat Saturn.de niet naar Nederland verstuurd, maar die had weer nieuwe aanwas voor de normale prijs. Wel is het mogelijk om te bestellen om bij winkel te laten bezorgen en ophalen.
edit: hmm, never mind, de levertijd staat inmiddels weer op onbekend.
[ Voor 43% gewijzigd door Mik! op 15-06-2015 08:17 ]
Als je ziet, Beschikbaar of op voorraad, dan moet je gelijk kopen.Mik! schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:15:
Het is jammer dat Saturn.de niet naar Nederland verstuurd, maar die had weer nieuwe aanwas voor de normale prijs. Wel is het mogelijk om te bestellen om bij winkel te laten bezorgen en ophalen.
paar uur later kan het weer onbekend zijn omdat ze weer uitverkocht zijn.
Ja, daar ben ik nu ook achter ja
Wijze les geleerd voor de volgende keer. Direct bestellen en laten afleveren op de dichtstbijzijnde vestiging in Duitsland.
Duitsland is voor mij geen optie, ik woon ongeveer 1,5 uur van de grens, dus dat gaat hem niet worden.
Volgende maand ben ik een weekje in België (ik ga de plaatsnaam niet zeggen, anders kopen jullie de amiibo's daar voor mijn neus weg)
Hopelijk kom ik daar Wave 5 tegen of wat Super mario amiibo's tegen.
Heb een gevulde portemonnee en een grote auto, dus ik kan genoeg meenemen denk ik zo.
Volgende maand ben ik een weekje in België (ik ga de plaatsnaam niet zeggen, anders kopen jullie de amiibo's daar voor mijn neus weg)
Heb een gevulde portemonnee en een grote auto, dus ik kan genoeg meenemen denk ik zo.
Als je toch gaat.Pykow schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:26:
Duitsland is voor mij geen optie, ik woon ongeveer 1,5 uur van de grens, dus dat gaat hem niet worden.
Inkling boy en girl.
Is Nintendo/Wii U daar minder populair ?Pykow schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:26:
Volgende maand ben ik een weekje in België
In augustus zit ik in Zuid-Afrika en daar is Nintendo echt een kleine speler op de game markt. Zat eens te zoeken en bepaalde Amiibo's zijn daar in ieder geval nog te bestellen ...
http://raru.co.za/search?...o&dept=video-games&page=4
Dat durf ik niet te zeggen, maar gewoon de Tilburgse stad doorlopen zorgde voor mij al Inkling Girl, Princess zelda, Super mariobros Luigi (Laatste heb ik niet gekocht)Goner schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:07:
[...]
Is Nintendo/Wii U daar minder populair ?
In augustus zit ik in Zuid-Afrika en daar is Nintendo echt een kleine speler op de game markt. Zat eens te zoeken en bepaalde Amiibo's zijn daar in ieder geval nog te bestellen ...
http://raru.co.za/search?...o&dept=video-games&page=4
Voor 95 euro heb je AL een inkling girl , das toch gewoon een koopje dat je niet kan laten liggen.
Ik had zelf geluk met de Splatoon amiibo's.
Splatoon met amiibo voor 50 euro kunnen kopen (Das normale prijs, nu betaal je 80 a 100 euro)
Inkling Boy voor 20 euro bij Bol.com
Inkling Girl was de laatste in de mediamarkt in Tilburg (Jongetje van 12 met zijn ouders keken me teleurgesteld aan toen ik hem voor zijn neus wegkaapte hahaha, Amiibo is soms gewoon ieder voor zich)
Hopelijk kom ik gewoon Dr.Mario, Bowser Jr. en Toad tegen haha, die koop ik gelijk met mijn Belgische euro's
Zo niet dan ga ik samen met een collega een bestelling plaatsen bij nippon-yasan en verdelen we de verzendkosten.
[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 15-06-2015 11:31 ]
Daar had ik echt mazzel mee, €44,99 bij MM.Pykow schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:29:
[...]
Splatoon met amiibo voor 50 euro kunnen kopen (Das normale prijs,
De Girl dag later bij IT voor 15,99 ... heb toen de Boy maar op eBay gekocht voor €29. Da's ook wel het uiterste dat ik wil betalen. Moet een beetje leuk blijven.
(ben benieuwd of ik in ZA wat kan oppikken ; 172 Rand is iets meer dat €12)
[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 15-06-2015 11:51 ]
Ik heb spel met amiibo ook. Girl en boy heb ik in mijn handen gehad, maar wist toen niet dat mijn vrouw het spel super zou vinden.
Echt vaak moment.
Ook ik heb geen medelijden met kids haha.
Echt vaak moment.
Splatoon is inderdaad leuker dan ik had gedacht en toen ik erachter kwam dat Inkling Girl best wel moeilijk aan te komen was, kon ik hem niet laten liggen.Arunia schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:54:
Ik heb spel met amiibo ook. Girl en boy heb ik in mijn handen gehad, maar wist toen niet dat mijn vrouw het spel super zou vinden.
Echt vaak moment.
Verwijderd
Vandaag langs de bartsmit geweest. Ze hadden gelukkig nog Link (2x) en Yoshi (1x) op voorraad. Van beide 1tje meegenomen, helaas hadden ze geen shulk, ike, toon link, marth en pit. Voor de rest hadden ze nog een paar mario's, peach, donkey kong, diddy kong en pikachu.
Kan je amiibo's zoals Ike, shulk, toon link, marth en pit nog in winkels vinden zoals bartsmit, intertoys of mediamarkt?
Kan je amiibo's zoals Ike, shulk, toon link, marth en pit nog in winkels vinden zoals bartsmit, intertoys of mediamarkt?
Nah ...Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:36:
Zo ziet een gemiddeld schap eruit :
https://onedrive.live.com...QM&v=3&ithint=photo%2cjpg
(1e poging met OneDrive, je kunt inzoomen)
Pit heb ik gehaald bij de Intertoys in Eindhoven (ze hadden een stuk opVerwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:36:
Vandaag langs de bartsmit geweest. Ze hadden gelukkig nog Link (2x) en Yoshi (1x) op voorraad. Van beide 1tje meegenomen, helaas hadden ze geen shulk, ike, toon link, marth en pit. Voor de rest hadden ze nog een paar mario's, peach, donkey kong, diddy kong en pikachu.
Toon link ben ik maar 1x tegengekomen in een mediamarkt, (spijt dat ik hem niet heb gehaald)
ike,Shulk,Marth zijn lastiger via winkels te bemachtigen.
Je kan eerder verwachten dat de bekende mario figueren zoals mario,luigi te verkrijgen zijn.
Blijven zoeken en online kopen is ook gewoon een aanrader, maar let wel op wat je ervoor betaald (ligt er ook aan hoeveel je wilt uitgeven)
Ook pre-orderen wilt wel eens helpen of via marktplaats als je echt een die-hard verzamelaar bent.
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 15-06-2015 14:04 ]
Dan doet jouw Intertoys het verdomd goed. Mijn lokale toko heeft één zo'n schap staan, maar daar staan dan Skylanders, Disney Infinity én Amiibo in - en de Amiibo zijn twee plekjes ergens onderaan in een hoekje. Maar goed, de hele Nintendo-hoek bestaat uit zo'n half schapje DS/3DS en nog eens zoiets voor Wii/WiiU. De onderste helft staat dan vol met hardware en accessoires.Goner schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:02:
[...]
Nah ...
Zo ziet een gemiddeld schap eruit :
https://onedrive.live.com...QM&v=3&ithint=photo%2cjpg
(1e poging met OneDrive, je kunt inzoomen)
- Intertoys in Eindhoven is het gewoon 1 rekje maar wel redelijk goedgevuld.
- Mediamarkt Tilburg en Eindhoven maar een heel klein stukje (Bij Eindhoven zelfs gewoon los in een bak
, goed voor het doosje)
- Bart smit Tilburg achter de lift op de 2e verdieping, nog kleiner dan bij Mediamarkt.
- Game mania Tilburg 1 kartonnen doos van amiibo (zeg maar waar je normaal nieuwe DVD's release kunt vinden en lagen er stuk of 10 maar in heel de winkel.
- Intertoys Tilburg 1 rijtje en daarmee houd het op.
Heb alleen geshopt in Eindhoven en Tilburg en de rest heb ik online gehaald of van mn vriendin gekregen.
PS. Triple set Splatoon te bestellen bij Nedgame en binnen 1 a 2 werkdagen binnen.
- Mediamarkt Tilburg en Eindhoven maar een heel klein stukje (Bij Eindhoven zelfs gewoon los in een bak
- Bart smit Tilburg achter de lift op de 2e verdieping, nog kleiner dan bij Mediamarkt.
- Game mania Tilburg 1 kartonnen doos van amiibo (zeg maar waar je normaal nieuwe DVD's release kunt vinden en lagen er stuk of 10 maar in heel de winkel.
Heb alleen geshopt in Eindhoven en Tilburg en de rest heb ik online gehaald of van mn vriendin gekregen.
PS. Triple set Splatoon te bestellen bij Nedgame en binnen 1 a 2 werkdagen binnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 15-06-2015 17:26 ]
Met splatoon op dag van release rondgereden en geslaagd bij toychamp. Althans voor inkling boy en girl, beide voor 15 euro, voor verjaardag van zoontje.
.
Spel met de squid die dag via Bart Smit voor normale prijs gekregen.
Spel met de squid die dag via Bart Smit voor normale prijs gekregen.
Voor 80 euro...Pykow schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:24:

Wel benieuwd of je hiermee Amiibo kan gaan simuleren:
http://www.nedgame.nl/mer...bo-powersaves/8966480317/
Eindhoven is écht dramatisch. De beiden filialen van MediaMarkt vertikken het om de voorraad bij te vullen en blijven alleen met de minder zeldzame van wave 1 + Diddy Kong en Luigi van wave 2 zitten. Wave 3 en 4 heb ik nooit bij de MediaMarkt in de schappen zien liggen.Pykow schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:24:
- Intertoys in Eindhoven is het gewoon 1 rekje maar wel redelijk goedgevuld.
- Mediamarkt Tilburg en Eindhoven maar een heel klein stukje (Bij Eindhoven zelfs gewoon los in een bak, goed voor het doosje)
De Splatoon-set heb ik bij Intertoys gekocht, en dat zonder reservering. Op de dag van de release binnen gelopen waarbij ze nog in het magazijn lagen. Ik heb besloten om mijn amiibo's niet meer in Nederland te pre-orderen. Mijn voorkeur gaat nu uit naar Duitsland en Zwitserland.
Ik heb nu toch wel een mooie verzameling. Allemaal Europese versies en allemaal ongeopend (zoals het een verzamelaar betaamt).
Wii Fit Trainer - Villager - Toon Link - Sheik - Metaknight - Charizard - Ness - Robin - Greninja - Jigglypuff - Inkling Boy - Inkling Girl - Inkling Squid.
En deze week krijg ik Pacman - Kirby - Rosalina & Luma - Lucina - Lucario en Bowser nog binnen.

En nog voorbeeldje voor Zwitserland? Ben zelf nog wel naar een aantal op zoek al dan niet preorder.
Ik laat alles op rekening afleveren op het adres van mijn schoonouders in Zwitserland.
Wave 5 staat al in de startblokken. Gewoon bij de MediaMarkt en Gamestop daar.
En regelmatig Amazon in de gaten houden. Metaknight was bijgevuld afgelopen week, opgepikt voor
€ 14,00. Kirby (€ 14,00) en Lucina (€ 18,00) daar ook besteld van de week.
Dr. Mario kan je al bestellen, maar dat lijkt de minst zeldzame amiibo te worden van wave 5.
Afgelopen zaterdag kwam ook de Villager (versie 2.0) binnen bij GameMania. Opgepikt in Nijmegen. Ik moest er wel een eindje voor rijden.
Wave 5 staat al in de startblokken. Gewoon bij de MediaMarkt en Gamestop daar.
En regelmatig Amazon in de gaten houden. Metaknight was bijgevuld afgelopen week, opgepikt voor
€ 14,00. Kirby (€ 14,00) en Lucina (€ 18,00) daar ook besteld van de week.
Dr. Mario kan je al bestellen, maar dat lijkt de minst zeldzame amiibo te worden van wave 5.
Afgelopen zaterdag kwam ook de Villager (versie 2.0) binnen bij GameMania. Opgepikt in Nijmegen. Ik moest er wel een eindje voor rijden.
[ Voor 58% gewijzigd door Kevaai op 17-06-2015 09:14 ]
Ik heb er een stuk of 16 nu en zo heb ik ze gehaald:
Bol.com
Splatoon squid - Inkling Boy - Samus - Fox - Yoshi
Coolblue
Wario - Gerninja - jigglypuff
Mediamarkt Tilburg
Mario (supersmash bundel) - Inkling Girl
Game mania Tilburg
Zelda
Intertoys (eindhoven)
pit
Nedgame (Cadeau van mn vriendin)
Sonic - diddy kong - luigi - Pikachu
Morgen komt Donkey kong en Marth op de deurmat binnen vallen.
Bol.com
Splatoon squid - Inkling Boy - Samus - Fox - Yoshi
Coolblue
Wario - Gerninja - jigglypuff
Mediamarkt Tilburg
Mario (supersmash bundel) - Inkling Girl
Game mania Tilburg
Zelda
Intertoys (eindhoven)
pit
Nedgame (Cadeau van mn vriendin)
Sonic - diddy kong - luigi - Pikachu
Morgen komt Donkey kong en Marth op de deurmat binnen vallen.
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 17-06-2015 09:25 ]
Als je expliciet een Europese Toad wil dan staat hij er bij Amazon op voor € 24,00 (exclusief). Dat kan nog vrij prijzig worden als er verzendkosten bijkomen. Op Marktplaats zou je er voor € 20 á € 25 nog wel een kunnen vinden.Ik ben nu aan het wachten op Yarn yoshi, Toad(Liefst Nederlandse shop), 8bit mario
Hij gaat toch uit de verpakking, dus het maakt me niet zo uit, maar Amazon kan geen iDeal en paypal heb ik problemen gehad wanneer een bestelling verkeerd was gegaan.Kevaai schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:24:
[...]
Als je expliciet een Europese Toad wil dan staat hij er bij Amazon op voor € 24,00 (exclusief). Dat kan nog vrij prijzig worden als er verzendkosten bijkomen. Op Marktplaats zou je er voor € 20 á € 25 nog wel een kunnen vinden.
Als hij toch uit de verpakking gaat dan kan je een geïmporteerde versie gebruiken. Misschien staat hij er bij Nippon Yassan of PlayAsia goedkoper op.Pykow schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:41:
[...]
Hij gaat toch uit de verpakking, dus het maakt me niet zo uit, maar Amazon kan geen iDeal en paypal heb ik problemen gehad wanneer een bestelling verkeerd was gegaan.
Nippon yassan ga ik volgende maand een bestelling plaatsen samen met mijn collega.
Eerst weer wat geld verdienen haha.
Eerst weer wat geld verdienen haha.
Voor de verzamelaar die alles in doosjes laat: als je bij nipon yassan besteld dan krijg je ook vaak de Japanse doosjes. Dus Rosaline en Luma heten dan Rosetta & Chico. 
In de doos welke gestuurd wordt zitten ook altijd Japanse kranten als opvulling gepropt.
In de doos welke gestuurd wordt zitten ook altijd Japanse kranten als opvulling gepropt.
Nippon Yasan is spotgoedkoop ... Toad omgerekend €13.Kevaai schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:44:
[...]
Misschien staat hij er bij Nippon Yassan of PlayAsia goedkoper op.
Wat zijn de verzendkosten em kunnen er problemen bij douane optreden ?? Anders ga ik daar ook wat bestellen.
Zelfs de Villager is daar voor minder dan €20 te koop.
Vind alleen de verzendkosten van Nipon erg hoog.
Had even alles wat ik nog wil daar neergezet, maar dan zo goedkoop mogelijk verzenden is nog 23 euro.
Had even alles wat ik nog wil daar neergezet, maar dan zo goedkoop mogelijk verzenden is nog 23 euro.
Klopt, laatst een Rosalina op die manier besteld. Echter heb ik besloten vanaf heden alleen PAL versies te verzamelen. Ik laat ze namelijk in de verpakking.horizon1978 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:12:
Voor de verzamelaar die alles in doosjes laat: als je bij nipon yassan besteld dan krijg je ook vaak de Japanse doosjes. Dus Rosaline en Luma heten dan Rosetta & Chico.
Betekent dat dat je die van Nippon-Yasan niet kan gebruiken on onze PAL systemenKevaai schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:43:
[...]
Echter heb ik besloten vanaf heden alleen PAL versies te verzamelen.
Als ik voor €23 een stel Amiibo's kan laten sturen die hier per stuk op de zwarte markt al €30 per stuk kosten (of zelfs helemaal niet meer te vinden zijn), dan bespaar ik nog.Arunia schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:40:
[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 17-06-2015 12:10 ]
Dat is geen probleem. Rosalina uit JP werkt hier zonder problemen.Goner schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:07:
[...]
Betekent dat dat je die van Nippon-Yasan niet kan gebruiken on onze PAL systemen
[...]
Als ik voor €23 een stel Amiibo's kan laten sturen die hier per stuk op de zwarte markt al €30 per stuk kosten, dan bespaar ik nog.
Wat hij bedoeld is omdat hij ze in doos laat, hij geen JP versie wil hebben vanwege Japanse teksten etc.
Dat idd. Heb er nu 4 in het mandje staan die iets duurder zijn dan Retail was en sommige nog niet uit zijn.
Verzending van 26 euro zodat ik niet 3 maanden hoef te wachten.
Had Villager er ook in staan, maar met de huidige Animal Crossing doet hij iig niets.
Dus Zero Suit Samus en Ganon die nog niet uit zijn.
Daarnaast dan nog Inkling Boy en Girl.
Allen ietsjes duurder, maar niet te duur en dan nog de verzending. Dus ja. Ach.
Zoals ik al net tegen mijn vrouw zei, het niet hoeven stressen en constant checken voor die Amiibo's is mij dat geld wel waard. Daarnaast is het mijn eigen geld wat ik er voor uit geef. (duurt het weer wat langer voor de Surface pro 3 of 4
[ Voor 39% gewijzigd door Arunia op 17-06-2015 12:13 ]
Ah, mooi.
Dus die PAL versie slaat waarschijnlijk alleen op de naamgeving van figuren op doosje ?
Met alleen die Villager bespaar je al, zo te zien. Die kost hier makkelijk €80 on-line. M'n dochter wil 'm graag hebben, waarschijnlijk voor Smash Bros.
Dus die PAL versie slaat waarschijnlijk alleen op de naamgeving van figuren op doosje ?
Met alleen die Villager bespaar je al, zo te zien. Die kost hier makkelijk €80 on-line. M'n dochter wil 'm graag hebben, waarschijnlijk voor Smash Bros.
Villager gisteren opgepikt voor € 15 bij de GameMania in Nijmegen. Dit is een heruitgave. De ogen zijn namelijk kleiner dan de eerste versie. Marth lijkt de volgende te zijn die aan de beurt is voor een heruitgave. Steeds meer winkels die hem weer voor € 15 op voorraad hebben (bijv. Bol.com)Goner schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:19:
Ah, mooi.
De PAL versies zijn voor mij de ware verzamelobjecten. Staat gewoon een stuk mooier. Anders krijg je die onzin als Murabito (Villager), Rosetta & Chico (Rosalina & Luma) en Rockman (Megaman), Mocht ik een wat zeldzamere amiibo willen enkel voor het gebruik dan shop ik meestal in Azië. Missschien duidelijker zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Kevaai op 17-06-2015 12:32 ]
Ik heb net mijn bestelling gedaan. Verzending van 2-3 weken voor onder de 20 euro. Zie wel of ik de BTW ook nog moet afdragen overigens. Bij de duurdere kwam dat er ook nog eens bovenop.
PAL bestaat eigenlijk al een tijdje niet echt meer op het gebied van games. PAL (vs. NTSC) is namelijk een televisiestandaard, waardoor de wereld in regio's verdeeld werd. Europa had PAL50, de VS had NTSC en Japan ook, geloof ik.Goner schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:19:
Ah, mooi.
Met de opkomst van HDTV is dat onderscheid echter niet meer van toepassing. Op Amiibo al helemaal niet, en ook bij handhelds hoor je dat nog regelmatig voorbij komen.
PAL wordt nu gebruikt als aanduiding dat het de Europese versie is, en dat gaat in het geval van Amiibo inderdaad alleen over de verpakking. De Amiibo zelf is regiovrij - mijn Japanse Shulk wordt door een Europese Xenoblade 3D gewoon opgepikt.
Bij bol.com kan ik alleen eentje vinden van €109.99Kevaai schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:25:
[...]
Steeds meer winkels die hem weer voor € 15 op voorraad hebben (bijv. Bol.com)
Heb je een link voor die van €15 ?
Die reprint van Villager is zo te zien alleen in Japan ?
http://www.gamespot.com/a...al-villager/1100-6427671/
[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 17-06-2015 14:15 ]
Gamemania heeft er nog 2.Goner schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:09:
[...]
Bij bol.com kan ik alleen eentje vinden van €109.99
Den Bosch en Leeuwarden.
http://www.gamemania.nl/D...88&gmgame=31204#gmdetails
Heb nog een Zero Suit Samus in preorder staan bij GM Rotterdam Centrum.
Maar heb hem nu al maar gepreordered.
Er is een kans dat ze hem krijgen. Sta volgens mij 2e op de lijst.
Wellicht dat iemand er interesse in heeft nog tzt?
Anders kan ik hem dan ook wel annuleren tegen die tijd.
[ Voor 51% gewijzigd door Arunia op 17-06-2015 14:16 ]
De heruitgave van Villager is ontvangen door enkel Gamemania.Goner schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:09:
[...]
Bij bol.com kan ik alleen eentje vinden van €109.99
Die reprint van Villager is zo te zien alleen in Japan ?
http://www.gamespot.com/a...al-villager/1100-6427671/
1 , hooguit 2 per filiaal in Nederland.
Marth staat inderdaad weer op € 60,-
Toen hij op € 15 stond snel toegehapt. Werd door Bol.com zelf verkocht en niet door een externe verkoper. Waarschijnlijk maar enkele binnengehad net zoals bij GM.
Volgens de site alleen 's Hertogenbosch en Leeuwarden (zoals Arunia al meldde). Maar je kunt alleen click&collect doen, dus ophalen bij die vestiging. Niet laten bezorgen ...
Ze werden door het hele land verspreid. Afgelopen zaterdag stonden er meer filialen op. Ik had de filialen in Arnhem, Helmond en Eindhoven gebeld; geen Villager. Poging 4: Nijmegen, 1 Villager. Meteen opgehaald. Moest er wel eventjes voor rijden.Goner schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:47:
[...]
Volgens de site alleen 's Hertogenbosch en Leeuwarden (zoals Arunia al meldde). Maar je kunt alleen click&collect doen, dus ophalen bij die vestiging. Niet laten bezorgen ...
Nippo yassan heeft ook de nieuwe wave in stock (volgens de website)
Dark pit etc.
binnen nu en 3 weken ga ik heel wat amiibo's bestellen daar.
Wordt lastig om er hier aan te komen op dit moment.
Bol.com had geen Donkey kong en Marth, terwijl dit wel op de website stond.
das weer jammer.
Dark pit etc.
das weer jammer.
[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 17-06-2015 16:40 ]
M'n dochter is even langs geweest in R'dam Centrum ; die hadden er eentje gekregen ... en die was uiteraard al weg.
Zal die Nippon Yasan maar eens gaan proberen.
[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 17-06-2015 21:16 ]
Ik krijg Marth vandaag binnen. Voor € 15 bij Bol.comPykow schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:31:
Nippo yassan heeft ook de nieuwe wave in stock (volgens de website)
Dark pit etc.
das weer jammer.
Heeft er gisteren slechts een paar minuten opgestaan denk ik.
Tevens wordt Kirby geleverd voor € 18 (incl. verzendkosten). Gisteren Pac-man opgepikt voor € 30,-.
Goedkoper zijn ze helaas niet te vinden. Scalpers
Verzameling tot op heden: (Europees en geseald)
Villager - Wii Fit Trainer - Kirby - Marth - Toon Link - Sheik - Metaknight - Robin - Charizard - Ness - Pacman - Greninja - Jigglypuff - Inkling Boy - Inkling Girl - Inkling Squid
In de bestelling staan: Lucina - Rosalina & Luma - Wario - Lucario
In de pre-order staan: Dark Pit - Ganondorf - Palutena - Zero Suit Samus - Olimar - Dr. Mario - Bowser Jr - Yoshi (Green) - Yoshi (Blue) - Yoshi (Pink)
Niet goed voor mijn portemonnee en mijn relatie.
[ Voor 34% gewijzigd door Kevaai op 18-06-2015 09:21 ]
Ik schrok vandaag eventjes, ik ging even kijken wat ik deze maand had uitgegeven aan amiibo's verjaardagen en eigen gebruikKevaai schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:35:
[...]
Ik krijg Marth vandaag binnen. Voor € 15 bij Bol.com
Tevens wordt Kirby geleverd voor € 18 (incl. verzendkosten). Gisteren Pac-man opgepikt voor € 30,-.
Villager - Wii Fit Trainer - Kirby - Marth - Toon Link - Sheik - Metaknight - Robin - Charizard - Ness - Pacman - Greninja - Jigglypuff - Inkling Boy - Inkling Girl - Inkling Squid
In de pre-order staan: Dark Pit - Ganondorf - Palutena - Zero Suit Samus - Olimar - Dr. Mario - Bowser Jr - Yoshi (Green) - Yoshi (Blue) - Yoshi (Pink)
Heb maar mijn spaarrekening opgevuld en mijn betaalrekening flink verminderd zodat ik wat bewuster met mijn geld om ga.
Neemt niet weg dat ik volgende week waarschijnlijk bij nippon yassan een dikke bestelling ga plaatsen met moeilijk verkrijgbare amiibo's
Ik heb mijn SNES - NES - N64 spullen + geopende amiibo's en een telefoon verkocht. Dus had een buffertje.Pykow schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:26:
[...]
Ik schrok vandaag eventjes, ik ging even kijken wat ik deze maand had uitgegeven aan amiibo's verjaardagen en eigen gebruikMijn hele vakantiegeld is al bijna op en ik moet nog op vakantie gaan hahaha xD
Heb maar mijn spaarrekening opgevuld en mijn betaalrekening flink verminderd zodat ik wat bewuster met mijn geld om ga.
Neemt niet weg dat ik volgende week waarschijnlijk bij nippon yassan een dikke bestelling ga plaatsen met moeilijk verkrijgbare amiibo's
[ Voor 3% gewijzigd door Kevaai op 18-06-2015 09:41 ]
De SNES ga ik zelf nooit verkopen, daarmee ben ik begonnen met gamen toen ik 6 - 8 jaar oud was haha.Kevaai schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:39:
[...]
Ik heb mijn SNES - NES - N64 spullen + geopende amiibo's en een telefoon verkocht. Dus had een buffertje.
Mijn ouders wouden hem laatst verkopen en toen heb ik ze tegengehouden
Later op mijn gamekamer (of huiskamer haha) krijgt de SNES een mooi plekje met allemaal Amiibo's er om heen. Gelukkig heb ik een vriendin die hier ook achter staat en het ook leuk zal vinden haha.
Ben nu wel mijn PS vita aan het verkopen zodat ik weer wat geld heb voor Amiibo's of eventueel een Nintendo 3DS NEW (Ruilen doe ik ook)
Stond ie op marktplaats voor 30? of heb je zelf 30 geboden?Kevaai schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:35:
[...]
Ik krijg Marth vandaag binnen. Voor € 15 bij Bol.com
Een Europese Pacman is op dit moment ongeveer € 30 waard. Overal uitverkocht en voor minder ga je hem niet krijgen op bijvoorbeeld Amazon.de omdat er hoge verzendkosten aan vast zitten. Iemand in de buurt had een vraagprijs van € 32,50. Voor € 30 mogen ophalen. Dus geen bijkomende kosten gelukkig.wes- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:17:
[...]
Stond ie op marktplaats voor 30? of heb je zelf 30 geboden?
[ Voor 22% gewijzigd door Kevaai op 19-06-2015 14:21 ]
-
[ Voor 255% gewijzigd door Kevaai op 24-06-2015 08:32 ]
Little Mac (PAL-versie) komt 1 juli weer op voorraad bij Amazon.de.
Ik heb hem al reeds besteld voor € 18,58 inclusief verzending.
Dus niet van een externe verkoper.
Staat nu ook op maxict.nl voor € 18,20
Of het hier de PAL versie betreft is mij een raadsel.
Dat is dus nummer 3 die heruitgeven wordt na Metaknight en Villager
[ Voor 33% gewijzigd door Kevaai op 24-06-2015 08:38 ]
Thx voor de tip! Heb hem meteen besteld.Kevaai schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:31:
Little Mac (PAL-versie) komt 1 juli weer op voorraad bij Amazon.de.
Zojuist een Villager besteld bij NextDeal.
Volgens de website nog 9 stuks op voorraad.
https://www.nextdeal.nl/c...ibo-Smash-Villager-924499
€19,52
Ze rekenen wel verzendkosten onder de €20. Totaal komt dan op €26,47.
Bestel er een Adidas Shower gel bij voor € 1,95 en de bestelling wordt gratis verzonden voor een totaal van €21,47
Villager is eigenlijk nog de enigste Amiibo die ik nog wil hebben.
Volgens de website nog 9 stuks op voorraad.
https://www.nextdeal.nl/c...ibo-Smash-Villager-924499
€19,52
Ze rekenen wel verzendkosten onder de €20. Totaal komt dan op €26,47.
Bestel er een Adidas Shower gel bij voor € 1,95 en de bestelling wordt gratis verzonden voor een totaal van €21,47
Villager is eigenlijk nog de enigste Amiibo die ik nog wil hebben.