• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52
Ondertussen de loot goblin nog niet gekregen, dus wanneer die gaat komen is maar afwachten.

Gisteren wel Squirtle, Ivysaur en Link LA binnen gekregen. Ze zijn weer erg mooi. Met de vraag meteen van mijn vrouw of de eerste twee ook nog iets gaan doen met Pokémon, maar daar heb ik echt geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Afgelopen maand eindelijk na een jaar de Loot Goblin binnen gekregen. Het had al niet eens meer verwacht.
Mooi beeldje, verder geen D3 op de Switch, dus mooi bij de verzameling straks in de vitrine.

Voorlopig staat er volgens mij weinig aan Amiibo op de planning, dus lekker rustig voor de portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Loot Goblin ? Waar ?
Heb geprobeerd vorig jaar te bestellen, maar eerst maaaanden uitgesteld en uiteindelijk door Bol zelf gecancelled ...

Tussendoor tot m'n verbazing nog een Toon Link gevonden. En de Awakening Link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Goner http://www.games4us.nl/sh...blin-Amiibo-Switch-detail
Geen idee hoe die winkel is. En kost 20 euro.
Nedgame is 25 euro, dus ook niet interessant.

Zoek voor mijn vrouw nog AC Amiibo cards series 1. Niet te krijgen of heel erg duur per pakje.
Dan maar minder origineel. Suffe is wel dat Nintendo engeland ze gewoon op de site verkoopt.

[ Voor 32% gewijzigd door Arunia op 31-03-2020 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

RayNbow

Kirika <3

Nieuwe Splatoon Amiibo aangekondigd:

Squid Sisters en Off the Hook krijgen nieuwe Amiibo ter ere van het laatste splatfestijn dat in september zal plaatsvinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mpOnGzVMJzzFdFPaf7gr2VGgoDM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n1cNXpYHYQTNuYUQ2VtBWA5m.png?f=user_large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
RayNbow schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 06:24:
Nieuwe Splatoon Amiibo aangekondigd:
[Twitter]

Squid Sisters en Off the Hook krijgen nieuwe Amiibo ter ere van het laatste splatfestijn dat in september zal plaatsvinden.

[Afbeelding]
Ondertussen preorderbaar op de Nintendo Store

Callie en Marie
Pearl en Marina
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste