Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Topicstarter
Mede-auteur:

90710

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u2w2nSHdA8aYoQzxqDmKJg1r/full.png

Het Amiibo topic

Maak kennis met amiibo, een gloednieuwe manier om je Nintendo-personages en -games te beleven. Als je het NFC-aanraakpunt op je Wii U GamePad met het figuurtje aanraakt terwijl je bepaalde games speelt, dan worden de gegevens op de chip overgedragen naar de game, waar de informatie op verschillende manieren kan worden gebruikt. Tijdens het spelen worden de gegevens van je figuurtje ook bijgewerkt, dus blijf spelen om je amiibo uniek te maken!

Gebruik amiibo in talloze games!
Naast Super Smash Bros. for Wii U kun je amiibo in een aantal andere games gebruiken, die amiibo allemaal op hun eigen manier gebruiken! In de toekomst worden er figuren van allerlei verschillende personages uit andere gameseries uitgebracht.
Het is de bedoeling dat de volgende Wii U-games amiibo ondersteunen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NrkAnx1L0xXapGTeRutlcylh/full.png
Ook beschikbaar voor de Nintendo 3DS en 2DS
We willen ervoor zorgen dat je amiibo niet alleen met de Wii U, maar ook met de Nintendo 3DS en 2DS kunt gebruiken via een accessoire dat we in 2015 willen uitbrengen. Er wordt later meer bekendgemaakt over ondersteunde software voor de Nintendo 3DS.

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/games_6/wiiu_11/wiiu_amiibo/CI7_WiiU_Amiibo_04_CMM_big.png

Inmiddels is bekend dat de new 3DS NFC ingebouwd heeft.
Eerste twaalf amiibo verkrijgbaar op 28 november!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uP4MvCOqg4u6lFKKQbB1Vkvp/full.jpg
Veelgestelde vragen
V: Zijn Amiibo vergelijkbaar met Skylanders / Disney Infinity figuren?
A: Nee, Amiibo figuren zijn niet verplicht en kunnen in meerdere games gebruikt worden.
V: Kan ik zelf mijn Amiibo besturen in Super Smash Bros.?
A: Nee, je Amiibo is een zelf lerende AI in dit spel. Je kan hem trainen en hij/zij kan jou helpen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u2w2nSHdA8aYoQzxqDmKJg1r/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 29-11-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Skylanders met Nintendo figuren dus? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Niet helemaal. Amiibo is niet verplicht om het spel te spelen maar het kan misschien wel voor een voordeel zorgen. En de zelfde Amiibo kan je voor meerdere games gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door NintendoSmasher op 28-10-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Ik heb de topicstart even gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
90710 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:34:
Ik heb de topicstart even gefixed :)
Dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
NintendoSmasher schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:29:
Niet helemaal. Amiibo is niet verplicht om het spel te spelen maar het kan misschien wel voor een voordeel zorgen. En de zelfde Amiibo kan je voor meerdere games gebruiken.
Daarnaast wordt de voorgang van het figuur opgeslagen in het figuur zelf zodat je bijvoorbeeld elders (bij vrienden/familie) kan blijven werken aan de Amiibo. Ik weet niet of dat inmiddels ook zo is bij de nieuwe Skylanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Bij Skylanders was dat altijd al het geval ;) (Bij Disney Infinity ook).

De grootste verschillen tussen Amiibo en de andere zijn:

1. Je hebt ze niet continu nodig op de lezer.
2. Ze werken in meerdere spellen.
3. Ze zijn niet nodig om de spellen te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben in ieder geval zeer benieuwd hoe dit allemaal verwerkt gaat worden in huidige en toekomstige games van Nintendo. Ik zal in ieder geval de Yoshi kopen. Toch wel mijn favoriete Nintendo karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sja, onze kinderen van 8 en 10 zijn gek van Skylanders, en Disney Infinity. Ik ga ze echt niet ook nog eens Nintendo poppetjes kopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
boe2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:51:
Sja, onze kinderen van 8 en 10 zijn gek van Skylanders, en Disney Infinity. Ik ga ze echt niet ook nog eens Nintendo poppetjes kopen.
Gelukkig is het dan ook niet verplicht om ze te kopen om de Nintendo game te spelen. Het is puur optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

Gelukkig is het dan ook niet verplicht om ze te kopen om de Nintendo game te spelen. Het is puur optioneel.
Er is ook een Amiibo nintendo game dan? Anders kan je van ieder product op deze planeet zeggen dat je niet verplicht bent om het te kopen :p

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 28-10-2014 14:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Amiibo is geen game opzich, maar een platform dat in meerdere games ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 23:24
boe2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:30:
[...]

Er is ook een Amiibo nintendo game dan? Anders kan je van ieder product op deze planeet zeggen dat je niet verplicht bent om het te kopen :p
Nee, voor zover bekend komt er geen "Amiibo game". Deze poppetjes worden gebruikt in bestaande en nog uit te brengen games, maar er zijn geen games aangekondigd die helemaal rondom deze poppetjes draaien en die zonder die poppetjes niet speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Hetzelfde als een Mii eigenlijk, het zit zelfs in de naam, alleen is Amiibo fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In december komt de 2e lichting Amiibo al op de markt:

Diddy Kong, Zelda, Luigi, Captain Falcon, Pit en Little Mac.

Ik verwacht eigenlijk nog een Toad voor Captain Toad dat in januari komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er is weer wat nieuws uitgelekt.

http://www.n1ntendo.nl/ar...en-informatie-over-update

Nintendo heeft bekendgemaakt welke amiibo-personages Mario Kart 8 ondersteunen.

Nintendo heeft de website van Mario Kart 8 geüpdatet met nieuwe informatie betreffende amiibo. Op 13 november 2014 zal er een update beschikbaar zijn voor Mario Kart 8 en hierna zal het spel amiibo ondersteunen. De volgende amiibo-figuurtjes zijn te gebruiken in Mario Kart 8:

• Mario
• Luigi
• Yoshi
• Peach
• Donkey Kong
• Link
• Kirby
• Captain Falcon
• Samus
• Fox McCloud

Verder heeft Nintendo bekendgemaakt wat de amiibo-figuurtjes in werking stellen wanneer je ze gebruikt. Wanneer je bijvoorbeeld een amiibo hebt van Kirby en deze gebruikt tijdens Mario Kart 8, zal je een Mii-personage krijgen met een Kirby-outfit.
-----

Ik hoop dat er nog wat meer functionaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Tja, qua functionaliteit is dat voor Kart inderdaad wel erg magertjes. Maar tja, wat wil je er anders mee doen in Kart.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:34
Vind de functionaliteit bij SSB4 ook mager.. De Amiibo speelt alleen met jou mee in je team of je kan 'm trainen door er tegen te vechten.. (Ruwweg)

Had er wel iets anders van verwacht en kwam laatst hier pas achter.. Ben wel benieuwd naar bevindingen. Alleen de kans van aanschaf is vrij klein. 2 x een amiibo is bijna een spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
horizon1978 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:03:
Tja, qua functionaliteit is dat voor Kart inderdaad wel erg magertjes. Maar tja, wat wil je er anders mee doen in Kart.?
Wat leuk zou zijn (maar wat ik niet verwacht had) is een soort Double Dash functie waarbij je Amiibo net zoals in de MK:DD achterop de kart komt. Zoiets zou ik grappig vinden. Wat voegt straks mijn Yoshi Amiibo toe aangezien ik ook altijd met Yoshi rij in MK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sinus_rhythm schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:10:
Vind de functionaliteit bij SSB4 ook mager.. De Amiibo speelt alleen met jou mee in je team of je kan 'm trainen door er tegen te vechten.. (Ruwweg)

Had er wel iets anders van verwacht en kwam laatst hier pas achter.. Ben wel benieuwd naar bevindingen. Alleen de kans van aanschaf is vrij klein. 2 x een amiibo is bijna een spel..
Ik ga er zeker 1 of 2 aanschaffen. De winkelprijs schijnt 15 euro te zijn. De winkelprijs van een Wii U game is 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:20:
[...]
Wat leuk zou zijn (maar wat ik niet verwacht had) is een soort Double Dash functie waarbij je Amiibo net zoals in de MK:DD achterop de kart komt. Zoiets zou ik grappig vinden. Wat voegt straks mijn Yoshi Amiibo toe aangezien ik ook altijd met Yoshi rij in MK.
Oké als dit er in komt dan hebben ze mij ook te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik neem aan dat we er vanavond/vannacht in de Nintendo Direct wel iets over te horen krijgen.
Indien het bericht op N1ntendo.nl alles is zou ik lichtelijk teleurgesteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Het zijn natuurlijk wel de Amiibo die voor Super Smash Bros gemaakt zijn en hebben enkel in die games volledige functionaliteit. In andere spellen zijn ze een soort van token voor het karakter wat ze voorstellen.

Dit door de beperkte hoeveelheid data die je op een NFC chip kan opslaan. Dit was trouwens al bekend sinds de aankondiging van Amiibo. Dus tenzij Nintendo speciale MK8 Amiibo gaat maken, hoef je er niet super veel van te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Is al bekend of ze gewoon in de nederlandse winkels komen te liggen? ik denk bartsmit, intertoys, eplaza, dat soort winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 11:08
Ik snap het enthousiasme hier niet. Dit is toch puur om kinderen (ouders) geld uit de zak te kloppen? Leuk als je graag figuurtjes spaart en graag van je geld af wenst te komen, maar verder?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm

Nieuwe Amiibo trailers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://www.n1ntendo.nl/ar...-maakt-gebruik-van-amiibo

Ace Combat 3D: Cross Rumble + voor de 3DS gaat ook gebruik maken van Amiibo. De eerste 3DS titel voor zover bekend volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:47
Hyrule warriors ziet er wel tof uit met de Amiibo extra!
Voorlopig houdt ik het meer bij het kopen van spellen, er komt zo veel moois uit voor de nintendo consoles dat ik niet eens geld overhoudt voor Amiibo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://www.n1ntendo.nl/ar...-waaronder-sonic-en-shulk

Afbeeldingslocatie: http://static.n1ntendo.nl/file/misc/Amiibo/115.png

Dan zijn er straks dus 2 Zelda's. Is deze derde reeks ook speciaal voor Super Smash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels nog geen succes in het bemachtigen van een Amiibo (Yoshi). '

Bij de MM hadden ze er helemaal geen een. Bij de BS hadden ze er slechts drie maar geen Yoshi...

Wie heeft er wel een (of meer) kunnen bemachtigen en welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:13
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:04:

Bij de MM hadden ze er helemaal geen een. Bij de BS hadden ze er slechts drie maar geen Yoshi...

Heb Mario en link gekocht bij coolblue voor €10,99 per stuk.(2 kortingsbonnen). Alleen heb ik geen Wii U en mijn Nintendo 3DS XL ondersteund geen NFC :( Daar is yoshi gewoon nog op voorraad.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:47
En ben je van plan om die binnenkort te halen of heb je ongeïnformeerd je portemonnee getrokken?
Dat laatste is wel zuur, en een beetje vermakelijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:21
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:04:

Bijna alles kunnen krijgen via de mediamarkt, Bart Smit en Intertoys. Via bol.com nog Villager, Wii Fit trainer en Marth kunnen bestellen.

Meerdere Yoshi's bij Intertoys Amersfoort zien hangen overigens. Daar nog met medewerker gesproken welke aangaf ook nog voorraad te hebben. Nedgame had overigens weinig binnen gekregen, MediaMarkt had veel maar dan alleen van Link en Fox.

[ Voor 0% gewijzigd door Staip op 29-11-2014 10:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lol, je hebt er dus een hele speurtocht van gemaakt.... Daar had/heb ik geen zin in. Volgende week zal ik wel weer langs een winkel komen en dan kijk ik wel even of ze nog wat hebben (of ik bestel wel online). Neem aan dat het niet zo hard gaat dat de hele eerste serie uitverkocht is binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 28-05 22:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mario, Pit, Marth, Wii Fit Trainer,Samus en Zelda reeds besteld. Daar komen Diddy Kong, Lucario en wellicht Yoshi (en Rosalina!?) nog bij om te trainen in SSB4.

En ik had nog zo gezegd tegen mezelf niet los te gaan :S
90710 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:40:
Het zijn natuurlijk wel de Amiibo die voor Super Smash Bros gemaakt zijn en hebben enkel in die games volledige functionaliteit. In andere spellen zijn ze een soort van token voor het karakter wat ze voorstellen.

Dit door de beperkte hoeveelheid data die je op een NFC chip kan opslaan. Dit was trouwens al bekend sinds de aankondiging van Amiibo. Dus tenzij Nintendo speciale MK8 Amiibo gaat maken, hoef je er niet super veel van te verwachten.
Hmm.. nee. Als men meer gaat doen met b.v. MK8 dan kan je gewoon de huidige amiibo gebruiken. Door de genoemde beperking raak je dan alleen wel je Smash Brothers content kwijt.De amiibo hebben een read en write mode. Voor write wordt een max van 1 game tegelijk ondersteund.

[ Voor 68% gewijzigd door Max|Burn op 29-11-2014 12:12 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:21
Net overigens in mm Amersfoort, daar hebben ze wave 1 nu compleet hangen. Overigens ook veel SSB GC controllers in het schap.

NB: speurtocht in Amersfoort is zo gepiept, klein stadje, alles bij elkaar ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Staip op 29-11-2014 15:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
mathelicious schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:15:
En ben je van plan om die binnenkort te halen of heb je ongeïnformeerd je portemonnee getrokken?
Dat laatste is wel zuur, en een beetje vermakelijk _O-
Denk dat de New nintendo 3DS XL ga importeren vanuit play-asia. Alleen heb ik altijd de pech dat ik alle naheffingen moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dan toch op de fiets even naar de stad gegaan. Het is dikke chaos. Uiteindelijk een winkel gevonden waar ze er een paar hadden. Met een Link thuisgekomen.

Tip gevraagd, hoe krijg ik die verpakking open zonder het helemaal te verknippen/verscheuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 08:52
Onderlangs met een mesje opensnijden. Er staan wat tutorials op youtube; desgewenst met een pincet alleen de signaalblokkerende sticker verwijderen en het hele doosje op je pad houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nu met een mesje de het plastic van het karton gescheiden op de onderkant na. Als ik de verpakking weer dichtklap zie je er niet zo heel veel van. Spijtig dat het niet gewoon een hersluitbare verpakking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 28-05 22:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op Zavvi kan je met CYBERMONDAY25 20% korting krijgen op de meeste artikelen. Wanneer ik alleen Amiibo bestelde kreeg ik te zien dat de kortingscode niet geldig is..maar een paar Amiibo + Sokken werkte b.v. wel.. Met korting over de Amiibo dus. Ik betaalde 11,27 per Amiibo. Doe er je voordeel mee.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En vandaag dan de Yoshi erbij gekocht. Heb er nu 2 en daar blijft het bij.
Ze tegen elkaar laten vechten is ook leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 15:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een paar video's over de tweede lichting;

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 08-12-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 21:40
Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:14:
Dan toch op de fiets even naar de stad gegaan. Het is dikke chaos. Uiteindelijk een winkel gevonden waar ze er een paar hadden. Met een Link thuisgekomen.

Tip gevraagd, hoe krijg ik die verpakking open zonder het helemaal te verknippen/verscheuren?
Ikzelf zal ze telkens tweemaal kopen, ene voor te houden, andere om te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Damn naar alle waarschijnlijk (gelezen elders op internet) heb ik aan de amiibo niets aan icm de New 3DS XL die ik morgen geleverd krijg.. Zit ik met 8 amiibo's.in de verpakking die me zielig aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De New 3DS (XL) heeft in ieder geval de benodigde hardware ingebouwd. Momenteel zijn er nog gaan games voor op de 3DS maar het zou mij niet verbazen als ze bijvoorbeeld Smash nog een update geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Schijnt dat de Villager en Wii fit trainer al "discontinued" worden. 't is nog maar een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:53
horizon1978 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:53:
Schijnt dat de Villager en Wii fit trainer al "discontinued" worden. 't is nog maar een gerucht.
Niets van waar. Nintendo heeft duidelijk in een interview gezegt dat ze er mee blijven doorgaan en dat ze niet zomaar stoppen met specieke amiibo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 11:31
En toch weer wel :P dit is gewoon weer typisch Nintendo:
http://www.nintendolife.c...likely_to_be_discontinued

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Morgen ff naar MM alle Marth Amiibo opkopen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor de verzamelaars natuurlijk enkel mooi dat bepaalde Amiibo's in mindere oplage worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Yes heb Villager en Wii Fit trainer op tijd bij coolblue kunnen bestellen, want het wordt nu al ingepakt. Alleen had ik zo`n belgische kortingscode.

• Dragunov
Voorlopig uitverkocht staat er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Heb er paar aangekocht, waaronder Wii Fit Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Vandaag bij de Mediamarkt geweest. Tot mijn verbazing hadden ze de nieuwe lichting al binnen. Zelda en Pit gekocht voor mijn verzameling. Er was nog 1 Marth, maar het doosje was licht beschadigd en ik heb er niets mee. Dus die staat er nog voor de liefhebber. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik heb paar Marth en paar Villager doosjes aangeschaft in de winkel waar ik werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 14:41
Welke amiibos zouden jullie in de toekomst willen zien? Mij lijkt een Link op paard persoonlijk gaaf :) of captain toad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Toad, yep!

Bowser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:37
In de VS was Rosalina (een Target exclusive) in de voorverkoop in 35 minuten uitverkocht. De verzamelwoede begint toch een beetje bizar te worden.

• Flozem
Van mij hoeven ze niet teveel uit te brengen, maar ik koop waarschijnlijk alle Legend of Zelda, Metroid en Kid Icarus figurines. Maar geld overhouden voor games is leuker.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verzamelwoede + hype = cash moneyz voor Nintendo.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ben nog hopeloos op zoek naar een Fit Trainer.. Maar niet voor achterlijke prijzen natuurlijk. Wave 2 maar direct in 1 keer besteld.

This space is occupied

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:37
Nippon-yasan heeft de trainer nog op voorraad, nog geen €15 inclusief verzenden. Je moet er wel een beetje geduld voor over hebben.

• Dragunov
Ik heb er vier ervan

• pinokkia
Wat moet je met 4 Wii fit trainers?

• Dragunov
Me collega had er vier besteld in een ander winkel en ik had er zelf twee gevonden.

1 blijft in doosje en 1 gebruik ik, andere twee heb ik gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
hcQd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:01:
In de VS was Rosalina (een Target exclusive) in de voorverkoop in 35 minuten uitverkocht. De verzamelwoede begint toch een beetje bizar te worden.
Hopelijk komt Rosalina gewoon naar Europa. Enige amiibo die m'n dochtertje graag zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
http://www.nintendo.nl/Di...uren/Rosalina-935148.html

Verkrijgbaar vanaf 23 januari. Kan natuurlijk ook hier exclusief voor een bepaalde winkel uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Me lijst met wat ik nog nodig heb en wat ik al heb:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/jkhou9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Nog een Marth, Donkey Kong en Captain Falcon nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
.... zo, jij hebt er best veel zo te zien. :)

• Dragunov
Werken in een speelgoedwinkel heeft zijn voordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 30-05 15:43
Zucht, sinds release gezocht, maar opgegeven met de Kirby. Ik kan hem nergens vinden, en hij wordt duurder en duurder >< Iemand nog tips?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ummm bartsmit.nl heeft hem gewoon nog voor 15,99 op voorraad?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Niet in Zoetermeer, en ook niet bekend wanneer leverbaar.. zelfde met Media Markt. En Game Mania is zelfs zo geweldig "nee meneer, deze is nog niet uitgekomen" >_<

Via bart smit site al keer geprobeerd. "niet op voorraad, fout op de site" :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hmm oke das wel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Enkel nog Marth en Donkey Kong, maar telkens ik ene vind is de doos beschadigd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Moet toch terug komen van mijn eerdere mening over de amiibo.. Heb met m'n verjaardag Yoshi en DK gekregen. Het gebruik in SSB4 is toch erg leuk! Heb laatst Pikachu gekocht en wil nu nog Kirby.. Helaas is die erg lastig te vinden, dat is erg jammer. Had verwacht aangezien het massaproductie is dat de verkrijgbaarheid gewoon goed zou zijn..

[ Voor 17% gewijzigd door Sinus_rhythm op 09-01-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hou de beschikbaarheid laag, en je kan zoveel vragen wat je wil. Zo werken ze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 13:11
lanerios schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:28:
Zucht, sinds release gezocht, maar opgegeven met de Kirby. Ik kan hem nergens vinden, en hij wordt duurder en duurder >< Iemand nog tips?
Hier is ie nog gewoon op voorraad:
http://www.amazon.de/Nint...6&sr=8-13&keywords=amiibo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMuchacho
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:14
Na de Mediamarkt is nu bij de Wehkamp de 3 halen, 2 betalen actie op amiibo's. Er komt alleen wel verzendkosten bij. Voor 3 amiibo's betaal je nu €35,93 (inclusief verzendkosten).

Journey to the city unscathed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
iMuchacho schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:07:
Na de Mediamarkt is nu bij de Wehkamp de 3 halen, 2 betalen actie op amiibo's. Er komt alleen wel verzendkosten bij. Voor 3 amiibo's betaal je nu €35,93 (inclusief verzendkosten).
Nice! Bedankt voor de tip :P
Heb gelijk Mario, Bowser en Luigi besteld voor in totaal 33,93 euro :D

Nu moet Kirby wel ff wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Leuke aanbieding...

Toon Link, Sheik en Megaman besteld van mijn favoriete series. Jammer dat we nog ff op Zero Suit Samus moeten wachten...

[ Voor 8% gewijzigd door Flozem op 13-01-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
F....k...

Rosalina al weg bij wehkamp... gisteravond niet kunnen bestellen en nu al weg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Tja - Megaman staat qua levertijd ook al op +5 weken... :(

Gelukkig nog niet betaald. Dus als ik ze ergens anders vind op korte termijn gewoon annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
rosalina is toch nog niet eens uit? net als megaman? is toch pas rond de 23e?

http://www.gamemania.nl/D...id=85&skey=amiibo&opt=all

[ Voor 31% gewijzigd door copywizard op 14-01-2015 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
copywizard schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:26:

Dat klopt, maar je kunt ze meestal pre-orderen. Zelfs met dit soort acties. Bovendien heb ik alle poppetjes die ik van de vorige releases wilde hebben al gekocht.

Maar goed - ik zie nu dat Megaman pas in lading 4 zit... dat verklaart die +5 weken... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 14-01-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
copywizard schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:26:

Ze stond gister nog bij de pre-orders, vandaag niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik zie toch echt pre order staan voor roselina en dat hij wordt verwacht op 23-01? ik heb ze ook gepre orderd en

@iMuchacho

thx voor de wehkamp link heb ook een setje besteld hoef er nu nog 6 om de eerste set compleet te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Op Nippon-yasan valt Mario party 10 te pre-orderen. Met nieuwe Mario amiibo
https://www.nippon-yasan....-party-10-amiibo-set.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
moet je voor mario party 10 wel een ntsc-j wii u hebben vermoed ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
wehkamp.nl heeft de nieuweste serie amiibos er al op staan voor pre order incl de nieuwe luigi en mario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
copywizard schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:36:
wehkamp.nl heeft de nieuweste serie amiibos er al op staan voor pre order incl de nieuwe luigi en mario
Houd alleen rekening er mee dat als je ze daar besteld én je wilt de doos bewaren. Dan raad ik dat sterk af omdat de wehkamp het in een zak stopt zonder enige vorm van bescherming.

Ik zelf had er geen moeite mee omdat ik het doosje niet hoef..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
heb ik ook gehad bij de actie van laatst 3 halen 2 betalen idd in een zak steletje debielen dat het zijn pikachu was best gehavend :( de rest ging wel maar wel een goede tip inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
copywizard schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:50:
heb ik ook gehad bij de actie van laatst 3 halen 2 betalen idd in een zak steletje debielen dat het zijn pikachu was best gehavend :( de rest ging wel maar wel een goede tip inderdaad
Had ook een zak, gelukkig geen schade maar ik doe geen zaken meer met Wehkamp. Overigens kan Bol er ook wat van, net iets te kleine dozen gebruiken. Ik bestel dan liever bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Oei - hoop dat die van mij heel aankomen.... zou erg pissed worden als de doosjes al kapot zijn bij aankomst. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik heb nog een Donkey Kong en Marth nodig, maar al de doosjes die ik al heb gezien tonen enige vorm van schade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Bij Bol kun je de nieuwe wave pre-orderen. Let overigens op de prijs, deze is nu standaard 19.99 geworden...lol

Edit: ze staan nu op niet leverbaar zonder prijs.

[ Voor 19% gewijzigd door wes- op 20-01-2015 17:25 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
copywizard schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:50:
Toon Link en Sheik zijn binnen; Megaman in backorder.

Viel me nog reuze mee:
Een hoekje linksonder was wat verbogen, en een zijkant van het karton licht beschadigd.

Maar inderdaad onbegrijpelijk dat ze de spullen in een kledingzak leveren... Kansloos. |:(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste