Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380087

Ik vind de Amiibo's best wel leuk.

Nog een tip: Mediamarkt heeft een 21% korting op alle Amiibo: http://www.mediamarkt.nl/...arams=&path=&query=amiibo

Als je ze in de winkel koop dan betaal je nog geen €11,- per stuk. (Iets van €10 nog wat.)

Verder heeft: https://www.all4games.nl/Categorieen/Wii-U-Games ze tijdelijk ook best goedkoop.

Helaas heb ik geen ervaring met de levering van Mediamarkt of All4games. Ik hoop dat ze de Amiibo onbeschadigd inclusief doos verzenden.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 380087 op 29-01-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:04
Anoniem: 380087 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:42:
Ik vind de Amiibo's best wel leuk.

Nog een tip: Mediamarkt heeft een 21% korting op alle Amiibo: http://www.mediamarkt.nl/...arams=&path=&query=amiibo

Als je ze in de winkel koop dan betaal je nog geen €11,- per stuk. (Iets van €10 nog wat.)

Verder heeft: https://www.all4games.nl/Categorieen/Wii-U-Games ze tijdelijk ook best goedkoop.

Helaas heb ik geen ervaring met de levering van Mediamarkt of All4games. Ik hoop dat ze de Amiibo onbeschadigd inclusief doos verzenden.
21% btw actie = 21/121 en daarmee iets meer dan 17% korting. Niet echt schokkend, hoewel ik in de veronderstelling was dat console hardware en accessoires uitgesloten zijn van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 16:14
zo! nieuw in de collectie:

Peach
Bowser

Ook tellen de Amiibo's NIET mee met de BTW actie. Geprobeerd bij MM Den haag en zoetermeer. Tellen als accesoires.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-05 13:07

ThomasXCI

Mine!

lanerios schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:35:
zo! nieuw in de collectie:

Peach
Bowser

Ook tellen de Amiibo's NIET mee met de BTW actie. Geprobeerd bij MM Den haag en zoetermeer. Tellen als accesoires.
Volgens deze tweet van de MediaMarkt doen ze wel mee. Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wtf.. ow well, om bij de media markt te werken heb je toch geen hersens nodig. Het is de nieuwe Mcdonalds.

En ow well, 2 euro korting. Kan gebeuren. Zit alleen nog te zoeken naar een mooie Samus variant, en hopelijk ooit een zero suit Samus.

Samus
Zero Suit Samus
Wii Fit trainer
Palutena

en dan is mijn wishlist af :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:08
Nu net bij all4games 4 Amiibos besteld
Zelda
Fox
Yoshi
Peach

Volgende maand wil ik alleen nog hebben:
Bowser
Toon Link
Sheik
Rosalina

In maart komt Toad nog uit.
Die wil ik dan nog hebben voor Captain Toad.

Dan ben ik compleet.
Ik heb Link en Samus iig liggen.

Uiteraard nog Zero Suit Samus als die ooit uit gaat komen. Dus ga nog een keer kijken of ik wel het complete lijstje heb.

En welke spellen heb ik waar het op gebruikt wordt?
Iig geen Smash Bros. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 30-01-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flozem schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 06:41:
[...]

21% btw actie = 21/121 en daarmee iets meer dan 17% korting. Niet echt schokkend, hoewel ik in de veronderstelling was dat console hardware en accessoires uitgesloten zijn van deze actie.
Hardware ja, maar Amiibo valt onder de categorie software. Vraag mij niet waarom, maar Mediamarkt zegt dat het zo is en daarom doen de Amiibo mee met de 21% deal.

Reken daarbij dat Mediamarkt altijd al iets van €13 nog wat vraagt voor Amiibo in tegenstelling tot de meeste €15 nog wat en je zult merken dat zo'n 18% korting eigenlijk al veel is. Het scheelt nu iets van €4,- tegen over andere winkels, als je d'r 10 koopt om je collectie te vergroten dan bespaar je zo'n €40,-. Dat is toch weer 4 nieuwe Amiibo mocht je die kopen via deze actie.

Mooie deal dacht ik zo. Zeker beter dan niks, daar is geen discussie over mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:43
Heb zelf enkel de marth en ike amiibo nog in gesealde verpakking. Heb bij beide nette verpakkingen gezocht. De marth amiibo had ik enkel bij de nedgame kunnen vinden online die was vrij snel weg wel gratis verzending omdat ik het bij de winkel zelf kon ophalen wat wel een handige service is en voor de normale prijs. De resterende amiibo's vind ik minder belangerijk maar zal ik misschien later wel in de collectie adden als ik ze voor een mooie prijs kan vinden.

Had daarbij wel het geluk dat het doosje dus gewoon in uitstekende staat was aangezien het een online aankoop was, de ike amiibo had ik gewoon nog in de winkel kunnen vinden maar die heb ik dus deze week maar even snel opgehaald. Bij de marth amiibo was ik vrij laat dus had ik geluk.

had zelf geen zin om er toen een te kopen op marktplaats + 7 euro verzendkosten wat ik toch wel schandalig vind. Dat men deze dingen opkoopt om er dan een paar euro aan te verdiend want zeg nu zelf zelfs de zeldzamere zie ik niet voor hoge bedragen weggaan. 20 a 25 euro excl. Als mensen daar al voor gaan opkopen zodat mensen het via hun moeten kopen, dat vind ik eigenlijk best wel triest voor 5 tot 10 euro de amiibo's weg snaaien voor mensen die het eigenlijk echt willen hebben tevens ook nog verzending er bovenop rekenen.

In amerika zie je tenminste echte verschillen je koopt ze in voor 11 dollar en verkoopt ze voor 100 wat ook niet normaal is natuurlijk maar hier gaat het echt om kruimel werk vrij triest dat men moeite doet voor een paar euro. Zie verder ook niet dat ze het als investering doen voor in de toekomst want marktplaats staat vol met de zeldzamere amiibo's met prijzen amper hoger dan de 15 euro van particulieren excl verzending van 7 euro uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door gast7 op 30-01-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pfff, zie net dat Rosalina blijkbaar in januari al beschikbaar was. Gemist en dus ook niet meer te krijgen. >_<
Die wilde ik eigenlijk wel graag hebben!

Winkels afstruinen heeft verder geen zin omdat ik toch in de randstad woon en daar natuurlijk alles weggekaapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
serieus? FUCK! dus moet ik ook op zoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
lanerios schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:35:
serieus? FUCK! dus moet ik ook op zoek :(
Alleen BS neemt nog reserveringen aan, ofwel dat je een mail krijgt bij toevoegen op de site, maar het is blijkbaar een rare.
Zo heb ik er nog wel een paar die blijkbaar allang beschikbaar waren.
Toon Link enzo. Dus dat is ook vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Toon Link heb ik nog ergens gezien. Ik zal vandaag even bij de Game Mania in de Fred kijken (Frederik Hendrik laan den haag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga straks nog even in Alexandrium kijken. Wellicht hebben ze hem daar nog.
Rosalina is echt rot aangezien die gewoon super duur is.
Heb nog die 4 amiibo's van hierboven op order staan, maar vandaag nog een mail gestuurd om te vragen waar ze nog op wachten en of ze dan niet beter de andere serie model kunnen pakken. Want het gaat me om het figuur en niet of het een Mario editie of Smash editie is.

Alexandrium hebben ze bij MM en toysxl iig genoeg toon link en sheik.

Net werd 1 van de vier Amiibos geleverd. Peach.
Fox, Zelda en yoshi hadden ze dan even niet meer. Heb ze wel gemaild aangezien die nog prima ergens anders te krijgen zijn.

Intertoys gaf aan dat Rosalina wel weer binnen moet gaan komen. Dus wie weet. Geloof het zelf eigenlijk niet. Maar kan altijd hopen.

[ Voor 32% gewijzigd door Arunia op 06-02-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=43699095,noline]Intertoys gaf aan dat Rosalina wel weer binnen moet gaan komen. Dus wie weet. Geloof het zelf eigenlijk niet. Maar kan altijd hopen.
Rosalina is één van de Mario Party 10 Amiibo. Ze gaat wel binnenkomen maar het zal niet de SM4SH editie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Anoniem: 380087 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:41:
[...]

Rosalina is één van de Mario Party 10 Amiibo. Ze gaat wel binnenkomen maar het zal niet de SM4SH editie zijn.
Hey! Daar ben ik heel blij mee met die uitspraak! Ik ga dus niet 40 euro uitgeven dan. :p ik ga gewoon wachten. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Volgens mij is het nog niet zeker dat Rosalina een Mario Party 10 editie gaat krijgen. Net zoals die voor DK niet zeker is.
Ze kunnen haar uiteraard wel in een iets grotere oplage gaan uitbrengen... graag...

Oh wacht,

http://nintendonews.com/2...igure-super-mario-series/

zonder Luma.

[ Voor 45% gewijzigd door horizon1978 op 08-02-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb toch maar besloten om 36 euro neer te leggen en Rosalina uit Japan te laten komen.
Vind de huidige toch mooier. De kans dat ik die nog in een winkel ga vinden is echt super klein.
Wellicht komend weekend nog, maar dan kan ik deze altijd nog verkopen. Er is toch best wel vraag naar.

Zit nog steeds op all4games te wachten op de levering van Yoshi, Zelda en Fox.
Omdat ze 5 jaar bestaan en het waarschijnlijk druk hebben met hun 5 weken deals en de afhandeling daarvan heb ik daar iig nog geen reactie op gehad.
Ik ga daar Fox en Yoshi annuleren. Nu hopen dat Zelda nog ergens te vinden is in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Bij mij is de in Japan bestelde Rosalina nu in Amsterdam aangekomen. Dus die verwacht ik deze week in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die van mij is vandaag verzonden. Hele aardige mensen aangezien via Amazon het niet lukte om naar NL te sturen. Geloof 10 mailtjes heen en weer en best snel ook.

Vind die met Luma toch mooier.

Nu alleen nog Zelda zien te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Had op Nippon yasan besteld. Gewoon direct. ;)
Binnen 7 dagen ontvangen. Vandaag die gekregen. Dochter blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Arunia schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:28:
Die van mij is vandaag verzonden. Hele aardige mensen aangezien via Amazon het niet lukte om naar NL te sturen. Geloof 10 mailtjes heen en weer en best snel ook.

Vind die met Luma toch mooier.

Nu alleen nog Zelda zien te vinden...
Die zie ik in het Zuiden nog geregeld in de winkelschappen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Niet daar waar ik langs ben gegaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik woon nabij Rdam. Dus uiteraard allemaal weg. Nahja, vind het niet erg. Als ik er een vind kan ik hem altijd nog meenemen en verpatsen. Niet echt. Maar wellicht voor gegadigden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rosalina & Luma is zeker zeldzaam.

Deze week komen de nieuwe Amiibo uit. Op dit moment gaat Meta Knight voor vreselijk veel geld weg in Amerika, zelfs voor meer geld dan Rosalina & Luma. Ik weet niet hoe zeldzaam Meta Knight zal zijn in Europa, laat staan Nederland. Ik weet wel dat de gewildheid van de Amiibo meestal dicht bij elkaar zit.

Mocht je niet genoeg geld hebben en maar enkele kunnen kopen, dan is Meta Knight mijn aanrader. Maarja, deze wave komt met Shulk, Sonic & Megaman. Dat maakt deze wave een 'must buy at release' want anders ga je sowieso veel te veel geld neerleggen voor dit stuk speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Arunia schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:25:
Ik heb toch maar besloten om 36 euro neer te leggen en Rosalina uit Japan te laten komen.
Vind de huidige toch mooier. De kans dat ik die nog in een winkel ga vinden is echt super klein.
Wellicht komend weekend nog, maar dan kan ik deze altijd nog verkopen. Er is toch best wel vraag naar.

Zit nog steeds op all4games te wachten op de levering van Yoshi, Zelda en Fox.
Omdat ze 5 jaar bestaan en het waarschijnlijk druk hebben met hun 5 weken deals en de afhandeling daarvan heb ik daar iig nog geen reactie op gehad.
Ik ga daar Fox en Yoshi annuleren. Nu hopen dat Zelda nog ergens te vinden is in de winkels.
Arunia,

Welke verzending gebruikte je op nippon-yasan?
Armail of die transi-logistic (die via Frankrijk gaat en die blijkbaar belastingsvrij is).

Ik ga kijken om de zeldzame op die manier te bestellen.

edit:
horizon1978 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:30:
Had op Nippon yasan besteld. Gewoon direct. ;)
Binnen 7 dagen ontvangen. Vandaag die gekregen. Dochter blij. :)
De quote moest blijkbaar op horizon1978 zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door nagasy op 18-02-2015 14:35 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
nagasy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:13:
[...]

Arunia,

Armail of die transi-logistic (die via Frankrijk gaat en die blijkbaar belastingsvrij is).

Horizon heeft dat gedaan. Ik heb duurder besteld via Amazon.de bij ayama japan oid.
Waren super behulpzaam. Die gaven ook de levertijd aan vanaf verzending.

• horizon1978
nagasy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:13:
[...]

Arunia,

edit:

[...]

De quote moest blijkbaar op horizon1978 zijn.
Ik heb tot nu toe twee keer daar besteld en twee keer gekozen voor die van € 9,14:
JP Post ECO/Registered.

Dus met tracking nummer + insurance en 2-3 weken levertijd. Rosalina was eerder dan twee weken binnen.

Als je bedenkt dat PostNL al € 6,95 voor binnenlandse post vraagt dan is € 9,14 voor iets uit Japan eigenlijk best redelijk.

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Bedankt alletwee.
Ik was niet zeker of die JP post belastingsvrij geleverd ging worden.

Vanavond eens kijken ervoor. vind die 9.14 meer dan acceptabel.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-03 11:54
horizon1978 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:27:
[...]

Als je bedenkt dat PostNL al € 6,95 voor binnenlandse post vraagt dan is € 9,14 voor iets uit Japan eigenlijk best redelijk.
Je wilt niet weten hoe vaak ik dingen uit China bestel omdat het sowieso al een stuk goedkoper is en daarbij ook nog is €6.95 bespaar op verzendkosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caryntjen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-12-2023
Wanneer een aankoop bij all4games word geplaatst voor bijvoorbeeld Shulk. Hoe zeker zijn ze dat ze een exemplaar te pakken hebben? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Op dit moment zit ik al een maand te wachten op 3 amiibo's die nog niet leverbaar zijn.
Maar voor zover zouden ze ze gewoon binnen moeten krijgen, maar geen idee hoe gewild die Shulk is/gaat zijn.
Ik zelf wil er wellicht eentje voor Xenoblade als die echt wat toe gaat voegen. Maar daar heb ik geen idee over verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
Mijn ervaring met all4games is... ik moet ze vandaag mailen want na 3 weken heb ik nog steeds niks binnen.

Ik weet niet meer wat ik heb besteld maar Captain Toad:TT en Samus amiibo zaten er tussen en daar moet geen maand levertijd op zitten.

Nooit meer wat bestellen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik kreeg vorige week een mail dat het een eenmanszaak is en dat hij zware griep heeft gehad (dit heerst ook op het moment daar ik hetzelfde heb gehad) en dat zijn backup ook ziek was.
Daarnaast hebben ze 5 weken lang het 5 jarig bestaan van all4games met daarbij kortingen en dus ook vele bestellingen.
Even vanuit gaande dat dit ook klopt.

Normaliter heb ik wel veel snel binnen gekregen, maar op dit moment is het druk door het 5 jarige bestaan en door ziekte.

Maar dat is wat ik heb meegekregen. Ikzelf wil nog 3 amiibo's annuleren omdat ik die ondertussen heb of kan krijgen.

Ik heb 4 weken geleden een bestelling gedaan bij All4Games. Amiibo Luigi. Hij kwam binnen en ik dacht: perfect! Maar nee. Wat bleek nou, mijn Luigi box was al open aan de linker kant. Het stuk plastic was gescheurd. Als verzamelaar die graag alle Amiibo in box wil bewaren was dat niet zo fijn.

Gelukkig is Luigi (bijna) niets waard en koop ik er zo ééntje voor 12,99 bij de Media Markt. Maar toch. Als ik ze via Ebay koop dan is de verpakking in 100% perfecte staat en dat heb ik toch het liefst.

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
In de USA komt 20 maar een exclusieve gouden Mario Amiibo uit voor klanten van Walmart. Die zullen vast voor goud geld op eBay verschijnen.

Afbeeldingslocatie: http://images.designntrend.com/data/images/full/46156/mario-party-10-amiibo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vorige week heb ik Rosalina uit Japan binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedAhmed
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-05 13:18
Heeft iemand hier een Shulk Amiibo besteld/gekocht oid? Ik heb de mijne sinds het mogelijk was te pre-orderen een reservering gedaan bij GameMania (Utrecht) en GameDumper.

GameDumper stuurde me een aantal weken geleden een mail dat ze te horen hadden gekregen van Nintendo dat ze de Shulk Amiibo niet zullen krijgen, dus mijn reservering werd geannuleerd.
Bij de GameMania zou die gewoon te koop zijn vanaf 20 februari, dus mijn reservering staat er nog.
Normaal krijg ik een SMS wanneer ik mijn product mag komen ophalen, was ook het geval toen ik Ike en Sheik Amiibo's had gereserveerd. Ik heb tot nu toe helemaal niks gehoord van GameMania over de Shulk Amiibo, geen SMS oid. Was zelfs afgelopen dinsdag langs gegaan en er werd mij gezegd dat als ik geen bericht heb ontvangen, dat deze gewoon niet binnen is. Werd wel behandeld alsof ik er niks van snap, maar goed...

Een week na release, en ik heb nog helemaal niks gehoord van GameMania, ook geen bericht dat het wat langer zal duren, of waarom ik nog niks heb ontvangen. Vind het wel een beetje vreemd. Ik ga waarschijnlijk gewoon even bellen en er weer naar vragen.
Maar zijn er anderen hier die een Shulk Amiibo hebben gekocht? Zijn ze uberhaupt wel beschikbaar geweest ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrazyRooster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:17:
In de USA komt 20 maar een exclusieve gouden Mario Amiibo uit voor klanten van Walmart. Die zullen vast voor goud geld op eBay verschijnen.

[afbeelding]
Kheb er ééntje voor €63,- gekocht. Noem mij maar gek 8)7
RedAhmed schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:40:Maar zijn er anderen hier die een Shulk Amiibo hebben gekocht? Zijn ze uberhaupt wel beschikbaar geweest ergens?
Er zijn een redelijk aantal mensen (inclusief mijzelf) die deze Amiibo al in huis hebben. Maar als je Shulk nu niet hebt, heb je pech. Dit is ééntje die niet vaker uit gaat komen en alleen maar zal stijgen in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Zag zojuist bij Intertoys nog een Marth in licht beschadigde doos staan. Hadden ook nog Pikachu, Diddy Kong, Ike en Zelda. Kwam in de verleiding, maar doorverkoop tegen woekerprijzen vind ik dan weer erg asociaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedAhmed
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-05 13:18
Anoniem: 380087 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:51:
Er zijn een redelijk aantal mensen (inclusief mijzelf) die deze Amiibo al in huis hebben. Maar als je Shulk nu niet hebt, heb je pech. Dit is ééntje die niet vaker uit gaat komen en alleen maar zal stijgen in prijs.
Heb je deze ook van de GameMania? Ik begrijp niet waarom ik niks van ze heb gehoord. Toen ik mijn reservering had geplaatst, kreeg ik te horen dat ik een van de eersten was. :(

Ik weet dat dit tot de zeldzame figuren zal behoren, daarom plaatste ik ook zo snel mogelijk een reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
Anoniem: 380087 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:51:
[...]

Kheb er ééntje voor €63,- gekocht. Noem mij maar gek 8)7
Gek!!! Maar ik begrijp het wel hoor. Zeker als je bijvoorbeeld al een flinke collectie Ammibo's hebt, wil je die zo compleet mogelijk hebben. Als dat betekend dat sommige wat duurder betaald moeten worden, so let it be! Dat heb ik zelf met LEGO minifigures. Iedere gek zijn gebrek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedAhmed schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:55:
[...]

Heb je deze ook van de GameMania? Ik begrijp niet waarom ik niks van ze heb gehoord. Toen ik mijn reservering had geplaatst, kreeg ik te horen dat ik een van de eersten was. :(

Ik weet dat dit tot de zeldzame figuren zal behoren, daarom plaatste ik ook zo snel mogelijk een reservering.
Nee, gekocht in winkels zoals de Intertoys en Mediamarkt. Je moet ergens wel geluk hebben want vele van deze winkels hebben Shulk, Dedede en Meta Knight niet eens binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vaag, ik dacht dat Shulk pas met Xenoblade gereleased zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Dat hele verhaal van Shulk is ook op Rosalina van toepassing. Gereserveerd bij Bol en Gamemania maar nog nooit bericht.
Bestellen in Japan was makkelijker en sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:09:
Vaag, ik dacht dat Shulk pas met Xenoblade gereleased zou worden?
Op deze website staat wanneer welke Amiibo uitkomen: http://www.nintendo.nl/Di...urenoverzicht-932319.html

Aan het einde van de maand komt er altijd een nieuwe wave bij. Je kunt kijken wat je gemist hebt of wat je nog wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Mooi - twee rustige maanden voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Laatst online: 02-05 10:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:56

PB-powell

Mr. Laziness

Zojuist bestelling geplaatst voor Wario, hoopte dat Ness, die in dezelfde 'wave' uitkomt, ook te pre-orderen was.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gaat lekker.
Charizard en toad uitverkocht.
Misschien in de winkels tijdens launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

Komt die gouden mario Amiibo hier eigenlijk uit?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-05 21:44
Weet iemand of de Shulk Amiibo's ooit nog in de winkel te vinden zullen zijn?
Ik vind het beleid van Nintendo rond de Amiibo's maar meh. Xenoblade gaat hem straks gebruiken en dan is hij nergens te krijgen...

Of ze hebben zich totaal verkeken op de vraag, of ze creeeren met opzet schaarste. De consument is in ieder geval de dupe want al die Nintendo limited editions zijn binnen een paar dagen blijkbaar goud waard op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Bewust schaarste creeeren is het denk ik aangezien dit probleem er al is sinds er Amiibo's zijn. Mij hoor je niet klagen want wanneer je er op tijd bij bent kan je ze later met dikke winst doorverkopen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Op tijd bij zijn? Wave 4 was binnen een half uur op Amazon.de uitverkocht. Een grote Vlaamse keten krijgt in totaal maar 40 stuks Ness Amiibo.

Schaarste was trouwens geen probleem in Nederland toen ze net uit waren. Op de eerste dag kon ik zonder moeite bijv. een Marth uitkiezen.

Verder denk ik niet dat er "met opzet" schaarste gecreeerd wordt. Het is waarschijnlijk gewoon niet economisch interessant om de productie op te schroeven.
LOTG schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:16:
Weet iemand of de Shulk Amiibo's ooit nog in de winkel te vinden zullen zijn?
Nope, Shulk is nergens te krijgen. Als je het draadje op budgetgaming.nl er nog op naleest hadden de meeste fysieke winkels er maar 1 of hooguit 2 gekregen en die werden vaak ook nog voor de officiele releasedatum verkocht.

Edit:

Kwam net via NeoGAF deze reddit thread tegen over de situatie in Frankrijk:
No replenishment for Shulk planned for Xenoblade or even later.

[ Voor 39% gewijzigd door RayNbow op 11-03-2015 13:50 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Dat is wel erg weinig. Nu zoek ik niet bewust op Internet naar Amiibo's maar het valt inderdaad wel op dat de wat obscuurdere figuren niet in de winkels liggen maar dat Donkey Kong en Mario ed bij elke winkel wel weer te vinden zijn.

Ik ben ook blij dat ik ze niet verzamel want volgens mij is het vrijwel onmogelijk om de hele collectie compleet te krijgen voor een normale prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door The_Bird op 11-03-2015 13:51 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, de mainstream characters zijn er met bakken. Hier en daar hebben ze nog wel een andere, ik vind het erg jammer.

Ik wilde graag een Shulk hebben voor Xenoblade 3D, maar dat is dus onmogelijk op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Met Shulk had ik enorm veel mazzel dat ik op het juiste moment een thread volgde op budgetgaming.nl en dat mensen opeens meldden dat Shulk verkrijgbaar was via de website van Bart Smit (een dag voor de officiele releasedate). Ik heb toen meteen een order geplaatst en de volgende dag m'n bestelling opgehaald.

Edit: Ik zie trouwens dat Shulk in stock is bij Nippon Yasan, maar niet voor de normale prijs (27 EUR). De Kirby die ik daar laatst haalde was slechts 11 EUR.

[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 11-03-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf zoek nog een Charizard en Toad die volgende week uit zou moeten komen. Maar die zijn iig online niet meer te vinden. Misschien nog in fysieke winkel tegen die tijd.

Gaar is het wel. Shulk hoop ik dat er zo'n kaartje nog ooit uit komt, is nog makkelijk onderweg mee te nemen ook. :P Iig, had zoiets gelezen dat je op die manier nog wel Amiibo's zou kunnen krijgen. Op een kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja maar als het op een kaartje komt gaat toch het hele principe de deur uit? En ik wil graag een beeldje.
Het is toch van de zotte dat iets wat eigenlijk niet gelimiteerd is uitverkocht is voor het te koop is?
Duidelijk een probleem aan de kant van Nintendo. Zowel Skylanders als Disney Infinity heeft er geen last van volgens mij en ik heb niet het idee dat Amiibo's nou zo veel populairder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben het met je eens hoor.
Voor mij is bijvoorbeeld Shulk niet zo speciaal om hem te hebben. Hooguit voor wat functies in Xenoblade. Daar hoef ik dan ook geen poppetje van, maar inderdaad zouden ze echt wel wat meer voorraad mogen hebben van die dingen.

Wat je zegt, de Amiibo's zijn voor een groot deel al uitverkocht voordat ze in de winkel staan.

Ik zit al veel op internet, maar mis ze eigenlijk altijd wanneer ze in de voorverkoop gaan. Hoe is dat dan niet voor ouders met jonge kinderen die het van winkels moeten hebben?

Bepaalde Amiibo's is ook gewoon van de zotte dat die niet meer te krijgen zijn. En al helemaal omdat mensen ze blijkbaar kopen om dan voor grof geld op MP of eBay te zetten.

Voor mij op dit moment alleen bovenstaande nog, dan heb ik er iig geen meer op mijn lijstje staan die ik zou willen en die aangekondigd zijn.

Vraag me nog steeds af waarom ik er een stuk of 8 heb gekocht. Ze zijn nog niet echt nuttig op dit moment. :P Maar, ze zijn wel leuk om te verzamelen.

Skylanders en infinity zijn er ook een aantal slecht te krijgen, maar die zijn niet gelimiteerd. Denk dat die ook nog gewoon geproduceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:16
Tja de functie van de Amiibo's kan me gestolen worden. Vind het gewoon leuk om mijn favo characters te verzamelen. De nieuwe Luigi en Toad komen via Amazon.de en dan heb ik er 5. Misschien dat ik nog een Mario, Bowser en Watio bij haal, maar dan ben ik denk ik wel klaar.
SqueakyClean schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:39:
Mooie prijzen en games in de eshop donderdag!

Kleine greep:
3D Out Run - €4,99
Mighty Switch Force 1 - € 1,49 (75% korting)
Mighty Switch Force 2 - € 1,25 (75% korting)

Mighty Switch Force wil ik ook wel oppikken, maar weet niet welke. Ik heb gelezen dat 2 niet echt goed ontvangen is, maar wellicht lijkt hij veel op 1, dus dan is het niet erg. Welke raden jullie aan?
Voor die €2,74 neem ik ze allebei wel. Kan je niet echt een miskoop mee maken met dat soort bedragen. Outrun 3D haal ik ook gelijk binnnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Arunia schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:30:
Ikzelf zoek nog een Charizard en Toad die volgende week uit zou moeten komen. Maar die zijn iig online niet meer te vinden. Misschien nog in fysieke winkel tegen die tijd.

Gaar is het wel. Shulk hoop ik dat er zo'n kaartje nog ooit uit komt, is nog makkelijk onderweg mee te nemen ook. :P Iig, had zoiets gelezen dat je op die manier nog wel Amiibo's zou kunnen krijgen. Op een kaartje.
Ik las laatst dat je met je smartphone die Amiibo's al kan simuleren en dus kan gebruiken zelfs voor de Amiibo's die nog niet uit zijn zoals Duck Hunt Duo. Dat wetende zou het slim zijn wanneer Nintendo de Amiibo's als apps uitbrengt.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Van de aankomende wave ben ik zelf alleen geinteresseerd in Robin en Lucina, maar ik vrees dat die lastig te verkrijgen zullen zijn. :p

In ander nieuws, geen tekort aan Mario Party Amiibo in Japan. :p

[ Voor 38% gewijzigd door RayNbow op 12-03-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Arunia schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:30:

Toad

en alweer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thanks. Was uiteraard veel te laat.
Bart Smit winkels doen niet aan preorder voor Amiibo.
Kan wel donderdag even langs omdat ze dan levering krijgen. Of iig even bellen. Als ze er bij zitten houden ze ze vast.
Ben benieuwd. loop ook de MM wel even in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Damn you Nintendo!!! Waarom moet die Nintendo zooi altijd zeldzaam zijn en duur in de 2e hands verkoop.

[ Voor 75% gewijzigd door LOTG op 16-03-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Arunia schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:02:
[...]

Thanks. Was uiteraard veel te laat.
Bart Smit winkels doen niet aan preorder voor Amiibo.
Kan wel donderdag even langs omdat ze dan levering krijgen. Of iig even bellen. Als ze er bij zitten houden ze ze vast.
Ben benieuwd. loop ook de MM wel even in.
Nogmaals Toad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thanks bro.

Heb hem meteen besteld. :D
Nu alleen Charizard nog vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Godver...
Lang geleden Lucina en Robin besteld bij All4Games.

Nu staat dit op de site: "Op dit moment is All4games wegens omstandigheden gesloten,ik begrijp dat u met veel vragen zit over de afhandeling van uw order en of vraag."

Dat word dus geen Lucina en Robin ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Stravincy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:01:
Godver...
Lang geleden Lucina en Robin besteld bij All4Games.

Nu staat dit op de site: "Op dit moment is All4games wegens omstandigheden gesloten,ik begrijp dat u met veel vragen zit over de afhandeling van uw order en of vraag."

Dat word dus geen Lucina en Robin ben ik bang.
Volgens mij had het te maken dat er problemen waren met de leveranciers oid.
Ikzelf had er ook een aantal besteld en deze geannuleerd. Er is aangegeven dat het bedrijf wat de betalingen regelt de opdracht krijgt om dit terug te storten. Dit duurt alleen even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Jammer, vond All4Games altijd wel een interessante webshop. Heb er niet veel besteld maar wat ik besteld heb werd snel en voor een goede prijs geleverd.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Toad & anderen zijn nu bij Nedgame.nl te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
90710 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:53:
Toad & anderen zijn nu bij Nedgame.nl te bestellen.
Weliswaar voor 20 euro per stuk minimaal waarbij princess 30 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
wes- schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:28:
[...]

Weliswaar voor 20 euro per stuk minimaal waarbij princess 30 euro is.
Jup, best wel smerig van ze dat ze boven de adviesprijs gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:52:
[...]

Terwijl daar veel over te zeggen is, ben ik van mening dat de retail prijs voor of de productie van Amiibo omhoog moet. Maar Nintendo lijkt niet in staat te zijn het aanbod te vergroten. Hetzelfde probleem wat ze 8 jaar geleden lieten zien met de Nintendo Wii. Nintendo's productie probleem is een groot onderwerp, kunnen we later bespreken.

Vraag en aanbod werkt simpel. Als de vraag stijgt dan zal er iemand met de buit vandoor gaan. Ik ben van mening dat, in de eerste instantie, Nintendo er met de buit vandoor moet gaan. Dat kunnen ze doen door de prijzen of het aanbod te verhogen. Doen ze dit niet? Dan zal een ander het doen.

Nu komen de retailers. Die kunnen de prijzen verhogen. Iets wat lang niet alle retailers doen en zeker iets wat retailers in het begin niet deden. Maar nu de retailers het door beginnen de krijgen verhogen ze (en verlagen ze) de prijzen. Afhankelijk van wat werkt, maar het is duidelijk dat vele retailers niet echt een goed beeld hebben bij welke Amiibo nu aanslaan en welke niet. Daardoor fluctueren de amiibo prijzen zelfs bij de retailers.

Wat komt er na de retailers? De particulieren. We kennen ze als 'scalpers' er wordt op ze neer gekeken. Maar eigenljk doen ze simpelweg wat de producent en retailer niet deed/doet.

Laten we eerlijk wezen, het gaat hier puur over luxe producten. Amiibo zijn geen levenmiddelen en het valt zelfs niet eens onder tussen categorie wat we kennen als 'luxe levensmiddelen' zoals je fiets, een auto, het internet, je mobiele telefoon, etc. Is dit spelletje 'smerig'? Maybe, maar dit is wat wij kennen als business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Jup, daar heb je 100% gelijk :) Vraag en aanbod, hoge vraag en laag aanbod maakt een hoge vraagprijs.

Maar ik denk niet zo zeer dat het productieproces het probleem is. De tekorten kan je grotendeels toeschrijven aan marketing (open maar een Nintendo gerelateerde website en je vindt er nieuws over) en logistieke problemen. Sommige winkels hebben een handjevol Amiibo waar andere winkels juist schappen vol hebben, en vaak zelfs ook nog "zeldzame" Amiibo. Dit zie ik soms zelfs bij twee veschillende winkels van dezelfde keten (bv bij Intertoys en ook bij de Media Markt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

90710 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:52:
[...]

Mee eens, dat deden ze bij Megaman ook al. Nedgame is een winkel die je moet mijden. Vroeger was het nog wel een redelijke winkel maar tegenwoordig is troep. Nieuwe games zijn niet goedkoper en de tweedehands games zijn helemaal belachelijk geprijsd.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:30:
Jup, daar heb je 100% gelijk :) Vraag en aanbod, hoge vraag en laag aanbod maakt een hoge vraagprijs.

Maar ik denk niet zo zeer dat het productieproces het probleem is. De tekorten kan je grotendeels toeschrijven aan marketing en logistieke problemen.
Denk je dat het alleen marketing en logistieke problemen zijn? Hiermee zeg je eigenlijk dat er genoeg geproduceerd wordt/is. Iets wat eigenlijk niet waar is voor de westerse landen.

Ik weet wel dat er op marketing en logistiek gebied ook nog wel wat te verbeteren valt, daar niet van. Maar ik denk niet dat de kern van de Amiibo schaarste op één van deze twee gebieden te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
En ik heb mijn Toad-Amiibo binnen :) Ziet er erg gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net zien staan bij MM Alexander. Uiteraard meegenomen. Mijn bestelling bij Amazon geprobeerd te annuleren. Denk dat die nog gaat komen. Heb dan Toad dubbel. Iemand interesse? Was 17 euro namelijk.

Charizard is iig niet te vinden.
Oops 24 april pas.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 19-03-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
lol, kreeg vandaag sms van gamemania dat Rosalina niet meer leverbaar is. Heel lang geleden voor aangemeld.

Blij dat bestellen in Japan sneller is... haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er gaan geruchten over een repro run deze zomer. Ik wacht daar denk ik wel even op. Meneer de marktplaats naaier krijgt in ieder geval geen cent van mij, dan zou ik ook eerst in Japan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Ik wil nu eigenlijk alleen nog Lucina van de aangekondigde Amiibo :)
En ik vermoed zo dat dat een probleem gaat worden.

[ Voor 27% gewijzigd door 90710 op 19-03-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
Net Toad besteld Bin Coolblue voor €9,99. Een eerdere bestelling was fout gegaan, dus had een voucher van €10,- gekregen. Zal goed passen tussen de rest van de Amiibo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:28

Goner

What can I do you for ?

De Amiibo's 'gewoon' in de winkels kopen is er niet echt bij he ??
Overal staan nog die eerste 2 series te verstoffen, maar alles wat sindsdien is verschenen is niet te vinden.
Blijkbaar zijn er vorige week vrijdag een paar verschenen, maar ik ben 6 zaken af geweest en er niet eentje gevonden. Reacties : "ja, die heb ik even gezien geloof ik" en "oh, we hadden er van elk eentje, maar bijbestellen lukt niet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Goner schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:08:
De Amiibo's 'gewoon' in de winkels kopen is er niet echt bij he ??
Overal staan nog die eerste 2 series te verstoffen, maar alles wat sindsdien is verschenen is niet te vinden.
Blijkbaar zijn er vorige week vrijdag een paar verschenen, maar ik ben 6 zaken af geweest en er niet eentje gevonden. Reacties : "ja, die heb ik even gezien geloof ik" en "oh, we hadden er van elk eentje, maar bijbestellen lukt niet".
Ik heb puur toevallig Toad gezien bij de MM Alexander en ook gekocht. Er waren wat andere nieuwe, maar dat zijn reprints voor Mario Party.

Toad heb ik als het goed is vandaag of morgen dubbel. Moet die ook weer kwijt zien te raken. :P

Maar idd. Wat betreft Amiibo's. Het meisje bij de GameMania zei het ook al. Het is gewoon heel slecht geregeld. Zij krijgen ze nauwelijks binnen en de MM krijgt dan weer hele sloten binnen van die dingen, maar ook echt een paar van de speciale modellen.

[ Voor 62% gewijzigd door Arunia op 23-03-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
Beste consumenten,

Tot mijn grote spijt deel ik u mede niet aan mijn leveringsverplichting meer te kunnen voldoen.
Dat betekent voor u als consument dat u de bestelde en betaalde goederen niet meer zult ontvangen.
Ik ben de activiteiten van mijn bedrijf na bijna 5 jaar gestopt en zal binnen afzienbare termijn mijn eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank zodat u zich daarna bij de curator kan melden.

Hoogachtend,

Eigenaar All4games

daaaaaag €60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor mij is het 36 euro oid.
Had wel begin deze maand toegezegd gekregen dat het geld terug gestort zou worden, maar ook dat is gewoon fat chance dat ik het terug ga zien.

Is overigens een topic over hier op tweakers sinds begin vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anargeek
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06-07-2020
Mocht je binnenkort naar het buitenland gaan, kijk daar ook eens rond bij de electronica zaken. Ik vond bij de Carrefour in Spanje een stapel Amiibos voor 12,90 en bij de Mediamarkt zelfs voor 11,90. Elke winkel had er nog wel een paar verschillende liggen (Luigi, Peach, Toad, Mario, Yoshi, Bowser zo uit het hoofd)

[ Voor 10% gewijzigd door anargeek op 23-03-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 12:14

Denko

|{ing Øf ßlitz

Na met de release van de N3ds XL het apparaatje zelf gekocht te hebben, een hoesje, 2 games helaas nu ook de Amiibo's ontdekt :(

Lang verhaal kort; Mijn link is al lvl 35 in Smash bros en Toon link staat klaar om uitgepakt te worden.

Man man man, mooie poppetjes, ben bang dat er zomaar nog een paar bij kunnen komen.

Mijn vriendin die vroeg of dit is soort 2e jeugd is....zucht :p

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Denko schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:03:

Gewoon "Ja" antwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:28

Goner

What can I do you for ?

Denko schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:03:
Inderdaad, gewoon beamen. En stug door blijven gaan. Mannen hebben geen 2e jeugd, die komen gewoon nooit uit hun 1e jeugd :+
Niet alle vrouwen hebben die houding hoor, mijn 2 dochters zijn net als ik gaan gamen. En stuiten ook op onbegrip van moeders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 12:14

Denko

|{ing Øf ßlitz

Goner schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:53:
[...]

Inderdaad, gewoon beamen. En stug door blijven gaan. Mannen hebben geen 2e jeugd, die komen gewoon nooit uit hun 1e jeugd :+
Niet alle vrouwen hebben die houding hoor, mijn 2 dochters zijn net als ik gaan gamen. En stuiten ook op onbegrip van moeders ...
Hehe, nee, ik heb het wel goed getroffen wat dat betreft. Ze snapt het niet, maar als ik er gelukkig van wordt vind ze het geweldig. En idd, ze weet waar ze aan is begonnen.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag mijn 2e Amiibo Toad binnen. Nu maar meteen op MP of V&A zetten omdat ik hem per ongeluk dubbel heb.

Mijn vrouw support mijn verslaving meestal wel. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 24-03-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
Arunia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:45:
Vandaag mijn 2e Amiibo Toad binnen. Nu maar meteen op MP of V&A zetten omdat ik hem per ongeluk dubbel heb.

Mijn vrouw support mijn verslaving meestal wel. :P
Ik was pas 2 jaar samen met m'n vriendin en dit keer kreeg ik amiibo's O+
Want met een luchtje ben ik minder blij zei ze, en dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
--Verkeerde topic...---

[ Voor 91% gewijzigd door LOTG op 27-03-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Ik heb zitten dromen tijdens het bestellen van de Mario Party wave en ipv de serie compleet te bestellen alleen 1 x Bowser en 5(!!) x Yoshi. Ik stuur 4 Yoshi's terug.
Luigi en Mario zijn nog wel redelijk makkelijk te vinden maar Princes en Toad wordt alweer moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij zag ik bij de MM in Rotterdam Centrum nog best wel wat Peaches. Toad ben ik 1 keer tegen gekomen en de andere die ik dubbel had via Amazon.fr heb ik aan een collega verkocht vorige week.

Winkel inlopen kan ik je aanraden. Als ik hem ergens tegen kom zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Arunia schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:19:
Volgens mij zag ik bij de MM in Rotterdam Centrum nog best wel wat Peaches. Toad ben ik 1 keer tegen gekomen en de andere die ik dubbel had via Amazon.fr heb ik aan een collega verkocht vorige week.

Winkel inlopen kan ik je aanraden. Als ik hem ergens tegen kom zal ik het hier posten.
Toad heb ik zojuist kunnen kopen bij amazon.de de 3 minuten dat ie beschikbaar was, Peach was ik net te laat mee. Ik heb niet erg veel tijd om winkels in te lopen, maar het is wel leuk om een beetje rond te snuffelen :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste