The geek shall inherit the earth.
Opvallend is dat Windows 10 in het weekend populairder is op Tweakers, en dat Windows 7 in het weekend juist een dipje vertoond.
Twee maal weekend genoemd.
(sry voor geen directe links geven, zit op mobiel)
Er staat in het laatste stukje 'Twenthe', moet natuurlijk Twente zijn.
:)
En een dt-fout: vertoont.Bert schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:27:
Twee maal weekend genoemd.
Ook vreemd:
Als het op een hoger gebruik van Windows 10 slaat, dan is het een herhaling. Als het iets anders betekent, dan vraag ik me af wat.Afgelopen weekend was Windows 10 zelfs groter dan Windows 7.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Laatste alinea:
De zin was nog niet af. Als deze op de voorgestelde manier wordt afgemaakt, dan moet de dubbele punt achter melding denk ik weg.Een bericht op het forum van T-Mobile laat weten dat door een netwerkstoring veel klanten bij het opzetten van een gesprek de melding: "Degene die u probeert te bellen is op dit moment niet bereikbaar, probeer het later opnieuw" te horen krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door MatthijsV. op 14-08-2015 20:59 ]
Eerste alinea, derde zin
Aangezien "standaard" een zelfstandig naamwoord is en geen bijvoeglijk naamwoord (zie ook http://woordenlijst.org/zoek/?q=standaard&w=w), hoort het "standaarduninstaller" te zijn.De standaard uninstaller die de meeste programma's meeleveren verwijdert namelijk lang niet altijd alle bestanden en registersleutels die aanwezig zijn.
Eerste alinea, vierde zin
Dit hoort te zijn:IObit Uninstaller scant de harde schijf en het register of achtergebleven rommel en is ook in staat om in een keer meerdere programma's in een keer te verwijderen.
- "op" i.p.v. "of".
- "in een keer" staat er dubbel in en dus kan één van de twee weggelaten worden.
... zich onlangs nog ten doen om binnen ...
met 'doel' zijn
Dat zou je denken, maar neeGreveldinges schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:48:
tweakers.net/nieuws/104771/tu-e-vervoert-gezinsauto-stella-lux-naar-australie.html
Er staat in het laatste stukje 'Twenthe', moet natuurlijk Twente zijn.
Rest is gefikst
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Met mijn melding is anders nog niks gedaan
[ Voor 17% gewijzigd door MatthijsV. op 14-08-2015 23:48 ]
In de titel: datacentre, neem aan dat dit datacenter moet zijn
En in de tekst: De provider dacht het probleem vrijdag te kunnen repareren door de sim-gegevens van klanten naar een ander datacentre over te zetten,
Neem aan dat dit ook datacenter moet zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 15-08-2015 00:30 ]
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Vierde alinea: "beschuldiging richting Kasperksy." => Kaspersky
Laatste alinea: "om zich te beveiligen tegen maken van false positives." Er mist een lidwoord.
Tweede alinea: "De oprichter vond dat 'stelen' en het daarom dus geoorloofd om deze bedrijven een hak te zetten, zeggen de ex-werknemers." ...en achtte het daarom gerechtvaardigd. Er ontbreekt een persoonsvorm.
nieuws: Google brengt beacon- en gezichtsherkennings-api's uit voor Android
Laatste alinea: Tenslotte => Ten slotte
Laatste alinea: "diegene met hoge prioriteit worden zo snel mogelijk afgeleverd" ... 'Diegene' wordt bij mijn beste weten alleen gebruikt bij personen, ik zou er 'die' van maken.
nieuws: Documenten wijzen op tests zelfrijdende auto Apple
Eerste alinea: "door een beroep te doen op de Amerikaanse equivalent van" => het equivalent
nieuws: Renders van Nexus-smartphone Huawei verschijnen online
LG maakte de nexus 5, niet de nexus 6. Dat wanproduct was gemaakt door Motorola
- Eerste alinea, eerste zin:
- LaMnO3
- SrTiO3
- Eerste alinea, vierde zin:materiaalkunde",
- Tweede alinea, laatste zin:LaMnO3
- Derde alinea, derde zin:Celsius",
- Derde alinea, achtste zin:
- LaMnO3
- SrTiO3
- Derde alinea, laatste zin:bij wijze van spreken
Duitse providers mogen klanten geen router meer verplichten
Eerste alinea, tweede zin:
hiervanaf
reviews: Sony Cyber-shot RX100 III: bijna een dslr in je broekzak
Dat moet 1024x768 zijn.De resolutie is met 800x600 pixels wat lager dan de 1024x786 pixels die bijvoorbeeld in de Sony A99 en Fujifilm X-T1 gebruikt worden.
"In de documenten beschrijft de NSA zijn relatie met telecomprovider AT&T, een van de grootsten in de Verenigde Staten."
Verwijst niet naar personen maar naar zaken.
http://taaladvies.net/taa...aar_een_mens_en_een_dier/
Zelfde is hier m.i. van toepassing.Als beide of alle alleen naar dieren of zaken verwijst, krijgt het geen -n.
[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-08-2015 16:11 ]
- Eerste alinea, eerste zin:die erover heeft gepubliceerd
- Derde alinea, laatste zin:en is er [...] afluisterapparatuur ingebouwd
De storing troef niet alleen klanten van T-Mobile
Troef = Trof?
nieuws: Grote storing voor klanten T-Mobile is helemaal voorbij
In de paragraaf over het toetsenbord van de Ideapad word even Toshiba genoemd ipv Lenovo. Het zou mij verbazen dat Toshiba de toetsenborden voor Lenovo monteert
Ook de titel kan trouwens niet helemaal correct genoemd worden daar diezelfde Ideapad onder de €200 zit
[ Voor 12% gewijzigd door Blokker_1999 op 17-08-2015 07:11 ]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Grote > grootte.Het is gebruikelijk dat bij langere en grotere storingen de provider klanten op grote compenseert.
Het is in ieder geval een vreemde zin zoals die daar nu staat. Er mist een woord of er is een woord verkeerd geschreven.
De storing troef niet alleen klanten van T-Mobile, maar ook die van virtuele providers op het netwerk van de provider
Troef is trof
Dit zijn dingen voor een apart topic.Blokker_1999 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 07:10:
reviews: Netbook Round-up: Vier laptops vanaf 200 euro vergeleken
In de paragraaf over het toetsenbord van de Ideapad word even Toshiba genoemd ipv Lenovo. Het zou mij verbazen dat Toshiba de toetsenborden voor Lenovo monteert
Ook de titel kan trouwens niet helemaal correct genoemd worden daar diezelfde Ideapad onder de €200 zit
De rest is nu weer goed
Misschien het woordje "extra" of "langer" er tussen zetten? Nu is het nogal verwarrend: de beste accuduur van anderhalf uur!?
"Het Fiod" in de lead moet zijn "de FIOD". Verderop in het stukje staat er wel "de" maar staat FIOD niet met hoofdletters.
[ Voor 16% gewijzigd door Azrael op 17-08-2015 10:33 ]
De videokaartensite meldt dat de nooit naar buiten gebrachte driver naar een aparaat-id verwijst met nummer 1402. Apparaat-nummer 1401 verwijst naar de GTX 960, wat het vermoeden bevestigt dat de GTX 950 gebruik maakt van dezelfde Maxwell GM 206-gpu.
Deze zin klopt niet helemaal, er mist iets.De tussen de GTX 960 en GTX 750 gepositioneerde kaart met 768 rekeneenheden, 48 tmu's, 32 rop's met kloksnelheden tussen de 1089 en 1266MHz.
Edit: Ik denk 'met kloksnelheden' --> 'meet kloksnelheden'?
[ Voor 8% gewijzigd door Snoz Lombardo op 17-08-2015 10:44 ]
De exploit is vrij gemakkelijk omdat omdat de protocollen niet goed bestand zijn tegen ip spoofing.
In de tweede alinea wordt gesproken over HLR's met en zonder hoofdletters.
nieuws: Details van Nvidia GeForce GTX 950 komen online
Derde alinea: "De tussen de GTX 960 en GTX 750 gepositioneerde kaart met 768 rekeneenheden, 48 tmu's, 32 rop's met kloksnelheden tussen de 1089 en 1266MHz." Dit is geen zin. Wat is er aan de hand met die kaart?
Laatste alinea: Videocardz wist de hand te leggen op verschillende afbeeldingen, waaronder twee van kaarten van Gigabyte.
nieuws: Fiod wil zelf bevoegdheid krijgen om nep-zendmasten te gebruiken
Inleiding, eerste zin: Het Fiod => De Fiod
Inleiding: gebruik maken => gebruikmaken
Eerste alinea: "Omdat de Fiod vaker gebruik wil maken van de imsi-catchers dan de Nationale Politie kan faciliteren, wil de Fiod dat nu zelf kunnen doen" ... 'Dat' verwijst nergens naar. Wat wil de Belastingdienst? Ik vermoed dat 'dat zelf kunnen doen' hier vervangen zou moeten worden door 'die zelstandig kunnen inzetten'.
nieuws: Intel bevestigt tekort aan Skylake-processors - update
Eerste alinea: "Intel verwacht dat in de loop van het derde kwartaal meer Skylake-processors kan leveren" Intel verwacht dat het in de loop etc...
[ Voor 10% gewijzigd door Sleip op 17-08-2015 11:59 ]
Vreemde zin:
Volgens de dienst volstaat een telefoon met een taxi-app ook om met als taxi rond te kunnen rijden.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Eerste alinea: "Staatssecretaris Wilma Mansveld voor infrastructuur => Infrastructuur (hoofdletter)
Laatste alinea: "UberX-taxis lijken op de Uberpop-taxis" taxis => taxi's
Eenmaal 'omdat' lijkt me voldoendeDe exploit is vrij gemakkelijk omdat omdat de protocollen niet goed bestand zijn tegen ip BitTorrent logospoofing.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Het 2 GB grote ddr5-geheugen draait op...
Dat moet volgens mij gddr5 zijn.
moet zijn: net iets betere specificaties dan de Ouyanet iets betere specificaties als de Ouya
Laatste alinea:
[..]zijn de chinezen tevredenDe inzet is bescheiden, met 100.000 Yuan, omgerekend zo'n 14.000 euro, zijn de Chinezen bedrijf tevreden
of
[..]is het Chinese bedrijf tevreden
Tweede alinea: "Volgens Chinese bronnen draait de console op Android en heeft het" => heeft hij
Vierde alinea: "een volledig functionerende Android-smartphone. Het heeft wifi en een simkaartslot," => hij heeft
Vijfde alinea: "op elektronicabeurs IFA, dat begin september plaatsvindt" => die plaatsvindt
Ik kom toch even terug op deze: nieuws: Details van Nvidia GeForce GTX 950 komen online
Derde alinea: "De tussen de GTX 960 en GTX 750 gepositioneerde kaart met 768 rekeneenheden, 48 tmu's, 32 rop's meet kloksnelheden tussen de 1089 en 1266MHz."
Na de doorgevoerde verbetering wordt het werkwoord meten onjuist gebruikt. Meten zoals hier gebruikt, betekent volgens mij 'de afmeting hebben' terwijl de afmetingen in het artikel niet genoemd worden. Iets als 'draait op' lijkt me beter passen.
[ Voor 52% gewijzigd door Sleip op 17-08-2015 21:09 ]
Verwijderd
Hier kwam ik voor.Eomer schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:06:
nieuws: Chinese console lijkt op zowel PlayStation 4 als Xbox One
[...]
moet zijn: net iets betere specificaties dan de Ouya
Die moest ik echt drie keer lezen. Het klopt wel, maar erg moeilijk geschreven.Waar nu nog een Facebook Note in voorkomen zeer veel weg heeft van een gewone Post, zullen Notes in de toekomst mogelijk een presentatie krijgen die veel meer lijkt op die van een weblog.
Misschien de dikgedrukte "in" in "qua" veranderen of de hele zin gewoon herschrijven.
[ Voor 14% gewijzigd door HMC op 17-08-2015 18:51 . Reden: Link naar artikel vergeten :S ]
Eat the bugs, live in a pod
Het vorige record stond op 164 Kelvin onder hoge druik druk
Eerste is een kleine spellingsfout, tweede hoort met hoofdletter (topografische naam)...een temperatuur die zelfs voorkomt op aarde Aarde
[ Voor 38% gewijzigd door TheDDGo op 17-08-2015 18:09 . Reden: Fix quote ]
De inzet is bescheiden, met 100.000 Yuan, omgerekend zo'n 14.000 euro, zijn de Chinezen bedrijf tevreden.
""zijn de Chinezen bedrijf tevreden"" dat lijkt me niet goed.
Listen to the voices in your head.
Neem aan dat dat "lang" moet zijn, anders zou het 5,5 + 1 + 8,5 uur accuduur zijn, terwijl in de review eerder staat dat hij 8,5 uur lang door gaat en niet 15 uur.De beste accuduur meten we bij de Asus F205, die ruim achtenhalf uur langer op een acculading blijft werken.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
De nieuwe prijzen gelden in ieder geval voor Nederlanders en Belgen, maar ook voor Duitsers.
Beetje rare zin, zou er het volgende van maken:
De nieuwe prijzen gelden in ieder geval voor Nederlanders, Duitsers en Belgen.
Die eerste: ja natuurlijk. Die tweede: nee, geldt niet voor zon, aarde en maan.TheDDGo schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:04:
nieuws: Onderzoekers ontdekken materiaal dat bij -70 graden supergeleidend is
[...]
[...]
Eerste is een kleine spellingsfout, tweede hoort met hoofdletter (topografische naam)
De rest is verbeterd.
Het is onbekend of de Amerikaanse provider bij KPN hebben gevraagd om uitleg over toestellease
providerS of heeft ipv hebben.
[...]"Het is zeer belangrijk om te leren over deze exosfeer voordat menselijke verkenning het aantast," stelt Mehdi Benna van Nasa[...]
Volgens mij moet die komma een punt zijn.
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Verwijderd
Inmiddels is de bug opgelost en heeft de bugmelder een 'presentje' gehad, stelt Uijtenhaak.
Gekregen i.p.v. gehad.
te > deEr zijn zelfs tools opgezet om te migratie te vergemakkelijken
Nee, maar de komma hoort wel na het aanhalingsteken te staan.sw3ex schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:00:
Nasa-satelliet ontdekt neon-gas op de maan
[...]"Het is zeer belangrijk om te leren over deze exosfeer voordat menselijke verkenning het aantast," stelt Mehdi Benna van Nasa[...]
Volgens mij moet die komma een punt zijn.
De rest is ook verbterd.
Verwijderd
[...], ondersteunt voorlopig vier talen, namelijk Bengalees, Portugees, Engels en Indonesisch.
Je hebt gelijk (heb het zonet opgezocht), ik was waarschijnlijk in verwarring met een andere taalregelDelpozo schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:52:
[...]
Die eerste: ja natuurlijk. Die tweede: nee, geldt niet voor zon, aarde en maan.
De rest is verbeterd.
Gefikst!Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:55:
In nieuws: Mozilla brengt Webmaker-app uit voor produceren van webcontent is Bengaals (de taal) juister dan Bengalees (uit/van/in Bangladesh) - vgl. http://anw.inl.nl/article/Bengalees met http://anw.inl.nl/article/Bengaals.
[...]
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Verwijderd
De (ongepubliceerde) schrijfwijzer van Tweakers hanteert als stelregel dat ingeburgerde afkortingen in onderkast worden geschreven analoog aan Wat is juist: gsm of GSM?. Dat Tweakers voorloopt is voor it-gerelateerde begrippen niet vreemd, daar deze voor het voornamelijk technische publiek dat deze site bezoekt al langere tijd dagelijkse kost zijn.webgangster schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:04:
nieuws: Ziggo kampt met dns-storing
Het is niet dns maar DNS.
Dit dus, dus we laten het staanVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:41:
[...]
De (ongepubliceerde) schrijfwijzer van Tweakers hanteert als stelregel dat ingeburgerde afkortingen in onderkast worden geschreven analoog aan Wat is juist: gsm of GSM?. Dat Tweakers voorloopt is voor it-gerelateerde begrippen niet vreemd, daar deze voor het voornamelijk technische publiek dat deze site bezoekt al langere tijd dagelijkse kost zijn.
Inleiding, eerste zin:
De FIOD, de opsporingsdienst van de Nederlandse Belastingdienst
Onderzoekers ontdekken materiaal dat bij -70 graden supergeleidend is
Laatste alinea, laatste zin:
"Het werkt
Biochemici slaan data lange tijd op in DNA
Derde alinea, eerste zin:
- gebruiken",
- een van de onderzoekers, Robert Grass
Nasa-satelliet ontdekt neon-gas op de maan
- Eerste alinea, derde zin:de atmosfeer [...] en wordt hij
- Eerste alinea, vijfde zin:deze exosfeer [...] hem aantast
- Tweede alinea, (eerste en) tweede zin:de zonnewinden. Dat zijn een kleine stromen gassen die [...] de ruimte in geslingerd worden
- Laatste alinea, laatste zin:de satelliet [...] terwijl hij constant metingen uitvoerde
Patent op iPhone-ontwerp ongeldig verklaard
Eerste alinea, eerste zin:
In patent D618.677 wordt het ontwerp [...] en zijn er
T-Mobile compenseert klanten voor grote storing van afgelopen weekend
Vierde alinea, laatste zin:
die een klant niet heeft gebruikt heeft
Ziggo kampt met dns-storing - update 3
Tweede alinea, tweede zin:
Dat wijst erop
@W-a-n-d-t:
(Patent op iPhone-ontwerp ongeldig verklaard) In patent D618.677 wordt het ontwerp [...] en zijn er
Deze laat ik liever zo. Als ik er 'zijn er' van maak, is het immers net alsof er tekeningen bij de iPhone zijn gevoegd.
'zijn' hoort daar niet thuis.gratis maken voor de zijn bevolking
Virussen? Scan ze hier!
Horrospel -> HorrorspelHet team van IMGN.PRO, bekend van het horrospel Kholat ...
Op = om.Het instellen van alternatieve dns-servers hielp op de problemen te voorkomen...
[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 19-08-2015 10:38 ]
"Het instellen van alternatieve dns-servers hielp op de problemen te voorkomen"
"Het instellen van alternatieve dns-servers hielp om de problemen te voorkomen"
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
"Bloomberg meldt dat veel Brazilianen weliswaar een mobiele telefoon hebben, maar dat velen daarvan geen mobiel internet gebruiken vanwege de kosten daarvan. 75% zou op prepay zitten zonder mobiele data. Een gevolg daarvan is dat veel Brazilianen hun bankzaken blijven regelen door te bellen naar de bank of een bezoek te brengen. Een beeld dat in Nederland snel verdwijnt door de intrede van mobiel internetbankieren."
In Nederland waren we al eerder op de PC gaan bankieren waardoor bellen en langs de bank gaan overbodig werd. Mobiel kwam pas later.
Edit: dan ook veranderen in verledentijd.
[ Voor 12% gewijzigd door Tazzios op 19-08-2015 10:51 ]
geen dan.en zegt dat de getoonde ssd vijf tot acht keer zo snel als dan de DC P3700, Intels snelste ssd tot nu toe.
nieuws: Intel toont eerste 3D XPoint-ssd op IDF
Edit: mag wel een is bij
edit2:
als.en een tien keer zo grote dichtheid kunnen bereiken dan dram
query depth right?Bij een que depth
[ Voor 23% gewijzigd door teamacc op 19-08-2015 11:03 ]
Goed koper is duurder dan slecht koper
Ehhh...?Intel noemt de technologie 'Optane' en zegt dat de getoonde ssd vijf tot acht keer zo snel als dan de DC P3700, Intels snelste ssd tot nu toe.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Inleiding: "tot acht keer zo snel als dan de DC P3700" => tot acht keer sneller dan
nieuws: Aanvallers zetten data miljoenen Ashley Madison-gebruikers online
Eerste alinea: "De aanvallers dreigden eerder al de persoonlijke data van alle Ashley Madison-gebruikers te hebben vrijgegeven" Bij een dreigement zeg je iets te gaan doen, niet iets te hebben gedaan.
Laatste alinea: "en zijn andere datingsite Established Men offline te halen." Zouden er geen komma's rond de naam van de website behoren te staan?
[ Voor 56% gewijzigd door Sleip op 19-08-2015 11:18 ]
2e alinea:
Ik denk dat dit subject moet zijn :-)Zo maakt de camera van Razer bijvoorbeeld een green screen voor streamers overbodig; de camera kan zelf onderscheid maken tussen sujet en achtergrond.
Terwijl in screenshot staat:Volgens de aanvallers bevat de site veel nepprofielen, zo'n 90 tot 95 procent. "De kans bestaat dat je man zich heeft aangemeld op de grootste affairesite die er is, maar nooit een affaire heeft gehad", schrijven ze in hun mededeling.
nieuws: Aanvallers zetten data miljoenen Ashley Madison-gebruikers onlineFind someone you know in here? Keep in mind the site is a scam with thousands of fake female profiles. See ashley madison fake profile lawsuit; 90-95% of actual users are male
Goed koper is duurder dan slecht koper
Eerste alinea: en uit speelsessies voor publiek op beurzen
nieuws: Intel en Razer demonstreren RealSense-camera op het Intel Developer Forum
Laatste alinea: "Hoeveel het gaat kosten, is nog niet bekend." => Hoeveel hij gaat kosten
nieuws: Microsoft brengt noodpatch voor Internet Explorer uit
Tweede alinea: "Volgens Zdnet werkt de zero-day-exploit door een fout in het systeem hoe IE objecten in het geheugen aanspreekt." => Het systeem waarmee of de manier waarop
nieuws: Xbox Live op Xbox 360 kampt met storing
Eerste alinea: "Om 00:23 vannacht heeft Microsoft's Xbox Support de storing erkend en zegt er alles aan te doen om" => en men zegt (liever: ze zeggen) er alles aan te doen...
nieuws: Brazilië werkt aan gratis mobiele data voor bepaalde diensten
Tweede alinea (geen spelfout, maar toch): "waar gebruikers gratis gebruik van kunnen maken" Waar klanten gebruik van maken?
Op zich kan er wel een sujet zitten natuurlijknaam schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:26:
nieuws: Intel en Razer demonstreren RealSense-camera op het Intel Developer Forum
2e alinea:
[...]
Ik denk dat dit subject moet zijn :-)
[ Voor 3% gewijzigd door gekkie op 19-08-2015 12:20 ]
mist komma tussen hebben en heeft.Omdat niet iedereen een kantoor aan het IJ heeft hebben we in samenwerking met Axis en True voor deze editie twee dikke PTZ-camera's aan ons pand gehangen om het hele spektakel live te kunnen streamen.
Die geef ik door, want ik kan er zelf niet in. De rest is gefikst.CptChaos schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:47:
http://tweakers.net/acties/sail2015.
[...]
mist komma tussen hebben en heeft.
Boven in dit download artikel staat de zin
Deze lijkt hier niet te horen.Let op: heeft video.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
"Voegt toe" is in dit geval denk ik duidelijker dan "stopt".
Het lijkt nu net of deze functie gestopt is door Xiaomi.
-> Obsidian https://www.obsidian.net/Feargus Urquhart van Obisdian Entertainment
EDIT: Een seconde later:
BIJNA goed!Obisidian

[ Voor 10% gewijzigd door mrfu op 19-08-2015 15:36 ]
Is dat zo?Delpozo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:17:
Verbeterd, behalve 'que depth', want dat is correct.
Volgens mij wordt hier queue bedoeld.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Eh, tuurlijkJuup schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:52:
[...]
Is dat zo?
Volgens mij wordt hier queue bedoeld.
"Een van de wijzigingen die in het oog springen" --> "Een van de wijzigingen die in het oog springt"
De link (http://lora-alliance.org/What-Is-LoRa/Technology) in het artikel werkt niet, https werkt wel.
nope
Laatste alinea:
dat de server in het Ziggo-netwerk die ip-adressen uitdeelt, problemen vertoonde
Microsoft brengt noodpatch voor Internet Explorer uit
- Tweede alinea, laatste zin:Voor hen die
- Laatste alinea, eerste zin:dat duidt erop
Ziggo kampt weer met storing -update
- Tweede alinea, derde zin:last van de storing
- Derde alinea, laatste zin:We hadden maatregelen getroffen om
Eerste alinea, eerste zin
Aangezien "silicium" een zelfstandig naamwoord is en geen bijvoeglijk naamwoord (zie ook http://woordenlijst.org/zoek/?q=silicium&w=w), hoort het "siliciumbolletjes" te zijn.Zwitserse biochemici presenteerden maandag een manier om data op te slaan in dna dat in een matrix van silicium bolletjes werd ingekapseld.
Tweede alinea, eerste zin
De komma dient een punt te zijn.In de presentatie op het jaarlijkse congres van de American Chemical Society legden de onderzoekers uit hoe ze hun wijze van opslag voor elkaar gekregen hadden, (...)
Tweede alinea, eerste zin
Hier geldt hetzelfde als hierboven, dus hoort het "siliciummatrix" te zijn.In de presentatie op het jaarlijkse congres van de American Chemical Society legden de onderzoekers uit hoe ze hun wijze van opslag voor elkaar gekregen hadden, Ook vertelden ze hoe ze de omstandigheden simuleerden van het effect dat 2000 jaar opslag bij ongeveer tien graden Celsius op het dna in de silicium matrix zou hebben.
Nee, je hebt wijzigingen die in het oog springen en daar is het er een van.r0el schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:57:
nieuws: Microsoft brengt eerste insider-build uit sinds introductie Windows 10
"Een van de wijzigingen die in het oog springen" --> "Een van de wijzigingen die in het oog springt"
Woorden als 'silicium' en 'aluminium' mogen onveranderd als bijvoeglijk naamwoord worden gebruikt.richy3908 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 07:37:
nieuws: Biochemici slaan data lange tijd op in DNA
[...]
Aangezien "silicium" een zelfstandig naamwoord is en geen bijvoeglijk naamwoord (zie ook http://woordenlijst.org/zoek/?q=silicium&w=w), hoort het "siliciumbolletjes" te zijn.
[...]
Hier geldt hetzelfde als hierboven, dus hoort het "siliciummatrix" te zijn.
De rest is verbeterd.
nieuws: KPN, TNO, Huawei en Ericsson gaan proef doen met 5g in Noord-Groningen
Inleiding: KPN, TNO, Huawei en Ericsson gaan een proef doen met 5g in het Noord-Groningse Loppersum.
De map Zavod: Gaveyard shift zal met de uitbreiding meegleverd worden en is een aangepaste versie van de bestaande Zavod 311-map. In september komt Night Operations uit.
ik denk dat dit beter Intel: All-in-ones zijn nog niet dood kan heten.
Beter zou zijn
Intel: De All-In-One(s) (desktops) zijn nog niet dood
Gaveyard --> GraveyardValux7_ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:56:
video: DiCE doet het licht uit in nieuwe Battlefield 4: Night Operations-trailer
De map Zavod: Gaveyard shift zal met de uitbreiding meegleverd worden en is een aangepaste versie van de bestaande Zavod 311-map. In september komt Night Operations uit.
Aangezien de "l" in "l-configuratie" een kleine letter L (zegge* "el") is, gok ik dat dit een L-configuratie is? Als de microfoons boven elkaar zitten had ik er gewoon "drie microfoons boven elkaar" van gemaakt.Drie microfoons in een l-configuratie in een hoek van het scherm ontvangen de stemcommando's voor Cortana.
(*offtopic: is dit correct gebruik van het woord 'zegge'?)
[ Voor 8% gewijzigd door Jerrythafast op 20-08-2015 14:04 ]
In de tekst komt het woord "ventlators" voor. Dit moet eigenlijk "ventilators" zijn.
Volgens mij welJerrythafast schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:01:
reviews: Intel: de desktop is nog niet dood
[...]
(*offtopic: is dit correct gebruik van het woord 'zegge'?)
Een en ander is gecorrigeerd.
Foutje: verdeeld -> verdeelt.
backup-technologiën ->backup-technologieën
"Het verschil met veel van Google's datacentra en dit datacentrum"
"met" moet volgens mij "tussen" zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Spheroid op 20-08-2015 14:53 ]
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Dit topic is gesloten.
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!