nieuws: Toezichthouder verwacht geen conflict tussen Netflix en Nederlandse providers
AMC moet zijn ACMDe AMC publiceert het onderzoek
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
AMC moet zijn ACMDe AMC publiceert het onderzoek
Is het niet "conformeren"?Andere partijen die zich aan dnt confirmeren, zijn onder andere...
eh.. ja.. Al bestaat confirmeren ook. Zoek maar eens opFullHD schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:29:
EFF komt met extensie om trackers te blokkeren
[...]
Is het niet "conformeren"?
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Echter, in de context van "zich ... aan" moet je m.i. toch "conformeren" gebruiken ipv. "confirmeren".letatcest schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:40:
[...]
eh.. ja.. Al bestaat confirmeren ook. Zoek maar eens opLigt wel in dezelfde richting.
Oh ja, klopt, ik had het ook aangepast, dacht dat dat wel duidelijk was. Het was in dit geval misschien een beetje een Anglicisme...FullHD schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:00:
[...]
Echter, in de context van "zich ... aan" moet je m.i. toch "conformeren" gebruiken ipv. "confirmeren".
"Confirmeren" betekent "iets of iemand bevestigen of bekrachtigen" (en wordt zelden gebruikt met "zich") terwijl "zich conformeren aan" betekent "zich aanpassen aan of zich houden aan" bvb. regels of een policy.
Ofwel zeg je "andere partijen die dnt confirmeren, zijn onder andere..." of "andere partijen die zich aan dnt conformeren, zijn onder andere...". Een combinatie van beide lijkt mij toch een taalfout.
Had het niet gezien. "Sorry."letatcest schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:02:
[...]
Oh ja, klopt, ik had het ook aangepast, dacht dat dat wel duidelijk was.
een keuze -> keuzes (of moesten -> moest)De oorzaken daarvoor zijn divers, maar het komt er altijd op neer dat er een keuze gemaakt moesten worden
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
binnenkomendaarna in alle directories of files van gebruikers die het kon binnnekomen, zoals
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Delpozo schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:44:
Zijn inmiddels alle drie opgelost.
De fout zit er nog. Dezelfde fout zit ook in reviews: Need for Speed: op vijf manieren de beste wordenu_nix_we_all schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:21:
video: Need for Speed: de beste worden op vijf manieren
[...]
een keuze -> keuzes (of moesten -> moest)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Beginnen --> binnenEenmaal beginnen begint de missie eigenlijk pas echt..
.purple- en Psi+-accountinformatie
directory's
binnenkomen
.mysql_history
(blijkens de reactie van 'fukusa').remmina
Het basisstation [...]: dat fungeert
het verzenden van vervalste sms-berichten
Overal waar cijfer staat zou getal of byte gezegd moeten worden. Cijfers zijn de symbolen 0 tot en met 9 en dan zou je dus met 10 pogingen klaar zijn (of misschien 16 als je het hexadecimale stelsel mee wil nemen, maar volgens mij hebben we geen 256-tallig stelsel).Om dat te kunnen doen moet wel een viertal cijfers van het mac-adres worden geraden, maar Android-apparaten die zoeken naar een bluetooth-verbinding zenden een beacon uit waarin drie van die vier cijfers aanwezig zijn. Het vierde cijfer kan worden geraden via brute forcing; daarvoor hoeven slechts 256 pogingen te worden uitgevoerd.
Gamertag: FinrazielNL
[ Voor 66% gewijzigd door Sleip op 09-08-2015 23:38 ]
Articats-hoofddeksels -> Artifact-hoofddeksels?Tweakers: Artifacts roepen meteen ook een andere vraag op. Komen er, nu we wapens krijgen, ook Articats-hoofddeksels, Artifact-schoeisel of misschien zelfs Artifact-sokken?
gewijzigdeMicrosoft bevestigt het startmenu in de gewijzigd faq van
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
[ Voor 73% gewijzigd door Sleip op 09-08-2015 23:23 ]
The devil is in the details.
[ Voor 10% gewijzigd door torp op 09-08-2015 13:08 ]
Deze zag ik ook, maar ik denk eerder "nu beschikbaar", want daarna volgt: "en de app moet binnenkort volgen"JKP schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:38:
Moet zijn onbeschikbaar
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
de onderzoekers op Facerbook
Omdat de onderzoek vanuit Facebook
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Je hebt helemaal gelijkheggico schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Deze zag ik ook, maar ik denk eerder "nu beschikbaar", want daarna volgt: "en de app moet binnenkort volgen"
[ Voor 72% gewijzigd door Sleip op 10-08-2015 16:45 ]
Deze kan ik niet repareren, want ik heb geen toegang tot de grafieksoftware.matthijs33 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:12:
Haha, bijna niemand zegt meer LOL op Facebook
De titel boven de grafiek:
Aantal uitdrukkingen van humor op Facebook in de laatste maand van mei, in procenten
De laatste maand van mei moet de laatste week van mei zijn.
Woops te snel overheen gelezen, las de zin om een of andere reden niet in de vt.letatcest schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:53:
Alles gefixt afaik.
En de eerste 'meldden' is verleden tijd, dus dan is het met dubbel-d.
Aldus de website van Google moet het Ventures zijn:Verder heeft Alphabet nog de investeringsbedrijven Venture en Capital onder zijn hoede.
https://abc.xyz/Sergey and I are seriously in the business of starting new things. Alphabet will also include our X lab, which incubates new efforts like Wing, our drone delivery effort. We are also stoked about growing our investment arms, Ventures and Capital, as part of this new structure.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Het display is een 720p-touchscreen van 5" en de handheld een hdmi-output, en ondersteunt wifi, bluetooth, 4g en usb on-the-go.
[ Voor 9% gewijzigd door otandreto op 11-08-2015 10:58 ]
Fixed. Bij.otandreto schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:57:
http://tweakers.net/nieuw...tkomen-voor-272-euro.html
In het stukje over hdmi mist wat...
[...]
Laatste alinea:De studio kan de rekeningen niet meer betalen houdt op te bestaan.
Bij Woolfe stapte de studio halverwege het ontwikkeltraject over op een spelwereld die het best als 2,5d omschreven kan worden.
[ Voor 28% gewijzigd door fl1p op 11-08-2015 13:56 ]
Ik gok dat er een woordje en mist tussen "betalen" en "houdt".De studio kan de rekeningen niet meer betalen houdt op te bestaan
[ Voor 29% gewijzigd door Sleip op 11-08-2015 15:36 ]
Sorry, deze is blijven hangen:
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Psi+ -accountinformatie
De meerderheid [...] gebruikt
de mensen die op Facebook willen uitdrukken
regering-Obama
verwezenlijken
en moeten [...] de eerste beelden beschikbaar komen
lijkt mij dubbelop.rond een uur of elf
Een van die regels
[ Voor 59% gewijzigd door Sleip op 12-08-2015 11:37 ]
Wow, wat een snelheid, ik was nog wat aan het editen!
[ Voor 50% gewijzigd door Sleip op 12-08-2015 11:45 ]
[ Voor 3% gewijzigd door themeparktommy op 12-08-2015 13:37 ]
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Vertaalfoutje, maar om hier een heel topic over te openen vond ik ook weer zo watHoewel Lenovo OneKey een programma is dat gebruikers helpt bij bijvoorbeeld een herinstallatie van Windows, is de software in de strengste zin van het woord niet essentieel voor het functioneren van de computers.
Adobe heeft updates uitgebracht voor versie 18 uitgebracht van Flash Player en
Eat the bugs, live in a pod
Dat zijn allemaal vragen waar Forntier Frontier uiteindelijk het correcte antwoord op wil geven.
Komma gevolgd door en, mag dat?De een rent van de ene naar de andere attractie, de anders andere is duidelijk moe en slentert ongeïnspireerd rond.
personeelsbestand opbouwen, en
één woord?De entertainer krijgt hele groepen mensen aan het lachen, de beveiliger grijpt met een grote glimlach de kwajongen in zijn kraag en de burgerverkopen burger verkoper maakte nog nooit zo snel en zo blij een hamburger klaar.
De game wordt daar bij daarbij geholpen
Dat zijn ook belangrijke spelers factoren als het gaat om de schaalbaarheid van Planet Coaster.
[ Voor 53% gewijzigd door xces op 12-08-2015 14:12 ]
of 'een' of 'het', maar niet allebeiHet begin van een het gevecht is zo'n moment waarop het hart van een Star Wars-fan even een slag overslaat.
Alleen in Nederland kan je denk ik vier werkwoorden achter hebben....en dat de beelden daarom niet met een verborgen camera hadden mogen gefilmd.
nope
Iets teveel tekst.Het gaat daarbij gaat het om 10 procent van de banen buiten de fabrieken.
Moet zijn: verdubbeldAantal digitale aanvallen bij overheid verdubbelt in twee jaar
[ Voor 25% gewijzigd door Sleip op 13-08-2015 12:00 ]
Wust um yn 'e moele ha? :p
Verwijderd
Ja is het nou wel of niet opgenomen?Fallout Shelter is sinds donderdag beschikbaar voor Android. De game is gratis speelbaar. De Android-versie bevat enkele extra's die niet opgenomen zijn in de oorspronkelijke iOS-versie van de game. Die heeft inmiddels een patch gekregen waarin dezelfde extra's zijn opgenomen.
Fallout Shelter is sinds donderdag beschikbaar voor Android. De game is gratis speelbaar. De Android-versie bevat enkele extra's die niet in de oorspronkelijke iOS-versie van de game zaten. Bethesda heeft die extra's inmiddels ook aan de iOS-versie toegevoegd.
Daar mist een woordje "op" of "voor"Shelter is sinds 15 juni beschikbaar voor iOS, terwijl Fallout 4 vanaf 10 november beschikbaar is Xbox One, Playstation 4 en Windows.
Eerst aangehaalde model moet zonder de + zijn neem ik aan.adviesprijs van de Galaxy S6 Edge+ wordt namelijk verlaagd van 849 naar 699 euro, zodat er in het portfolio plaats vrijkomt voor de S6 Edge+ voor 799 euro.
De redacteur heeft bewust voor het actieve 'verdubbelt' gekozen. Dit is dus niet afgeleid van 'is verdubbeld' (hebben we nog over gediscussieerd hier..)hpeeters schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:09:
nieuws: Aantal digitale aanvallen bij overheid verdubbelt in twee jaar
[...]
Moet zijn: verdubbeld
Want het is een afkorting van "[iets] is verdubbeld [...]" (voltooid verleden tijd)
Geen stress, 't is zomer![b][message=44739719,noline]letatcest schreef op donderdag 13 augustus 2015:
Verder: we zijn _eindelijk_ weer bij!
incidenten [...] die bij het NCSC worden gemeld
"het herinneren waard is",
en het apparaat heeft een polssteun van magnesium-allooi een magnesiumlegering.
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
Voortaan wel graag een link naar het artikel erbij (of zeggen dat het heel veel artikelen zijn, zoals in dit gevalNotSoSteady schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:52:
Het is de Note5 niet de Note 5.
http://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-note5/
Allooi wordt volgens de Dikke Van Dale vooral gebruikt in combinatie met gehalte van zuiver goud of zilver in muntstukken. Of natuurlijk als het gaat om mensen van twijfelachtig allooi.jqv schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:06:
http://tweakers.net/nieuw...lstofvezel-behuizing.html
Magnesium-Alloy mag je gewoon vertalen als magnesium-legering.
Allooi is een sterk verouderd woord hiervoor. Het is daarnaast niet gemaakt van magnesium-allooi.
Het is gemaakt van een magnesium legering.
verwijderTDe standaard uninstaller die de meeste programma's meeleveren verwijderd
- kommaWie dit najaar een grote high-end telefoon van Samsung wil hebben[.] komt automatisch uit bij de S6 Edge+, en dat is geen slechte zaak.
Zijn die cijfers correct ? Lijkt me nog al straf een groteorde verschil.De tool draait in combinatie met Chrome en Firefox met een overhead van respectievelijk 7,6 en 64,6 procent
Just some Dude
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq