Had het interdaad gezien, scherp.Hijdaar95 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:29:
[...]
Klopt, maar die hyperlink was verkeerd. Er stond gewoon facebook.com in als doel. Het is al gecorrigeerd.
Verwijderd
nieuws: T-Mobile vergroot deel databundels
Het is een constructie, deze zin, maar ik mis in elk geval een werkwoord; werd wellicht 'gaan erop vooruit' bedoeld?Klanten met een Stel Samen & Stel Bij-, Stel Samen- en een Samengesteld-abonnement met een 2GB-bundel of groter op vooruit.
de vanochtend door mij gerapporteerde foute zin is anders nog steeds fout?Delpozo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:27:
Alles gefikst. Many thanks!
Daarmee wordt tegelijk het nadeel overgenomen; h265 wordt, maanden na de introductie van de NX1, nog niet door veel mediaspelers standaard ondersteund.
reviews: Samsung NX500: de NX1 voor de amateurfotograaf
Verwijderd
* reikt Delpozo een cafeïnehoudend drankje aan *Delpozo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:14:
Sorry, rechtgezet.
nieuws: T-Mobile vergroot deel databundels
Klanten met een Stel Samen & Stel Bij-, Stel Samen- en een Samengesteld-abonnement met een 2GB-bundel of groter gaan erop vooruit.
Cafeïne eruit gedistilleerd en opgesnoven
geek: Onderzoek: Nederlandse software-ontwikkelaars drinken bijna meeste cafeïne
De poll, de eerste optie.
Na de komma: "maar" moet "dus" zijn.
Neem nog een bakkie.
De poll, de eerste optie.
Na de komma: "maar" moet "dus" zijn.
Neem nog een bakkie.
Eat the bugs, live in a pod
nieuws: Dell start verkoop XPS 13 Developer Edition met Ubuntu in Benelux - update
Er is ook een goedkopere versie van de laptop die Dell niet als Developer Edition bestempeld,
-> bestempelt
Er is ook een goedkopere versie van de laptop die Dell niet als Developer Edition bestempeld,
-> bestempelt
nieuws: Nederlandse politie en Europol verlammen botnet van 12.000 pc's
Tweede alinea, ik denk 2015 ipv. 215?
Tweede alinea, ik denk 2015 ipv. 215?
nieuws: Slimme thermostaat ThermoSmart krijgt ifttt-ondersteuning
Dat moet zijn if this then that.wat staat voor if this than that
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
nieuws: Aanval jihadistische hackers haalt Franse tv-zender uit de lucht
Tweede alinea na opening, eerste zin:
Tweede alinea na opening, eerste zin:
"...afbeeldingen VAN..."Ook plaatsten de aanvallers afbeeldingen identiteitskaarten op de sociale media van TV5Monde,
[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 09-04-2015 18:11 ]
Niet helemaal zeker of dit onder typefouten valt, maar in de derde alinea van nieuws: Staat gaat niet in hoger beroep in zaak over bewaarplicht staat:
Het OM wilt juist wél dat de buitenwerkingstelling geschrapt wordt. Dus de buitenwerkinstelling had een negatieve invloed op de opsporing, het schrappen ervan zou dus een positieve invloed zijn.Het Openbaar Ministerie stelde eerder deze week dat het schrappen van de buitenwerkingstelling een negatieve invloed heeft op de opsporing en vervolging van criminelen
nieuws: Organisaties willen VN-verdrag met verbod op ontwikkeling van 'killer robots'
laatste zin 3e alinea. daar staat kan uitvoeren en dat zou in (mijn) nederlands kunnen uitvoeren moeten zijn
oh, en in nieuws: Organisaties willen VN-verdrag met verbod op ontwikkeling van 'killer robots'
staat in 4e alinea een-na-laatste zin de constructie zoals bijvoorbeeld.
laatste zin 3e alinea. daar staat kan uitvoeren en dat zou in (mijn) nederlands kunnen uitvoeren moeten zijn
oh, en in nieuws: Organisaties willen VN-verdrag met verbod op ontwikkeling van 'killer robots'
staat in 4e alinea een-na-laatste zin de constructie zoals bijvoorbeeld.
[ Voor 37% gewijzigd door elTigro op 09-04-2015 18:32 ]
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
Verklaring voor de gelijkenis tussen samenstelling aarde en de maan
Tweede alinea, eerste zin:
Organisaties willen VN-verdrag met verbod op ontwikkeling van 'killer robots'
Laatste alinea, tweede zin:
enwaar planeten gevormd worden
planeten die gevormd zijn
Organisaties willen VN-verdrag met verbod op ontwikkeling van 'killer robots'
Laatste alinea, tweede zin:
een VN-verdrag dat
Verwijderd
reviews: Meizu M1 Note: een grote iPhone 5c met Android
... omdat het een lichtsterke f/2.0-camera is.
nieuws: Windows 10 krijgt een winkel voor apps, muziek en films
van de StoreEnkele gebruikers melden overigens dat de bèta vanStore kan crashen na de laatste update
nieuws: Aanvaller kon jarenlang root-rechten krijgen op OS X
In de 2e alinea staat Kvarnhammer ipv Kvarnhammar
In de 2e alinea staat Kvarnhammer ipv Kvarnhammar
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
nieuws: EFF over herstellen retrogames: softwarebranche noemt hacken illegaal
"die bedrijven als Sony, Microsoft EA en Nintendo vertegenwoordigt."
Zijn Microsoft en EA gefuseerd?
"die bedrijven als Sony, Microsoft EA en Nintendo vertegenwoordigt."
Zijn Microsoft en EA gefuseerd?
plan: Politie start nieuwe cybercrimegame - 15 tweakers mogen als eerste spelen
Openingsalinea/-zin.
Derde alinea na opening:
Openingsalinea/-zin.
Ik denk dat voor het laatste woord "proberen" nog even "kunnen" voorgezet moet worden.In samenwerking met de politie kan Tweakers in totaal vijftien users de mogelijkheid bieden om bij de eersten te zijn die, op Tweakers HQ, de gloednieuwe cybergame van de politie genaamd Crimediggers proberen.
Derde alinea na opening:
Game spelen of puzzels oplossen?...om deze game zo goed/zo snel mogelijk op te lossen.
[ Voor 11% gewijzigd door HMC op 10-04-2015 16:01 ]
We zijn weer bij!
Ik ben helemaal geen stagiair
nieuws: 'Microsoft komt met nieuwe preview Windows 10 voor smartphones'
Hier lijkt wat mis met de screenshots, er zijn maar 2 unieke plaatjes die 3x worden herhaald.
Hier lijkt wat mis met de screenshots, er zijn maar 2 unieke plaatjes die 3x worden herhaald.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Beter begrip elektromagnetische golven maakt minuscule antennes mogelijk
TransistorenDat leidt in verhouding tot transtoren op een chip tot grote antennes.
vrede in rust
En we zijn weer bij!
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
nieuws: Google geeft toe aan Russische wet door servers naar Rusland te verplaatsen
Eerste alinea.
Eerste alinea.
RussischeOp die servers moeten de gegevens van Russisch internetgebruikers worden opgeslagen
nieuws: Nederlandse wetenschappers willen snellere supercomputer
De snelheid van de supercomputer van instituut SURFsara moet worden opgeschroeft,
Opgeschroefd aub
De snelheid van de supercomputer van instituut SURFsara moet worden opgeschroeft,
Opgeschroefd aub
nieuws: Astronomen vinden 'complexe organische moleculen' in jong sterrenstelsel
Methylcyanide? Zo noemt bijna niemand dat:
Wikipedia: Acetonitril
nieuws: Astronomen vinden 'complexe organische moleculen' in jong sterrenstelsel
Wat zijn astriobiologen? Astrobiologen die alles in drievoud doen...
Wat zijn astriobiologen? Astrobiologen die alles in drievoud doen...
Volgens mij kennen maar weinig mensen die naam. Dan gebruik ik liever de naam die iets meer zegt over wat voor verbinding het precies is (ik denk dat methaan/methyl en cyanide bekender zijn).Delerium schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:33:
Rest is gerepareerd.
nieuws: WhatsApp-concurrent Telegram voegt tweestapsauthenticatie toe
Eerste alinea:
Eerste alinea:
maar aanvullend daarop kunnen gebruikers een wachtwoord instellen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wetenschappers komen met algoritme dat internettrollen moet weren
Laatste alinea, eerste zin:
Nederlandse wetenschappers willen snellere supercomputer
Laatste alinea, eerste zin:
een van de
Nederlandse wetenschappers willen snellere supercomputer
ervoor
Moet dat niet "Een uitgever" zijn ? Tenzij er in België één uitgever is voor alle Belgische kranten..?De uitgever van Belgische kranten is zondagavond getroffen door een virus.
nieuws: Virus trof systemen Belgische kranten
[ Voor 25% gewijzigd door drdelta op 13-04-2015 07:19 . Reden: Link naar artikel toegevoegd ]
plan: Philips Hue Testpanel - Tweakers schijnt in huis
Moet natuurlijk 'met' zijnVoor dit testpanel vragen we dan ook iets meer dan simpelweg op een poll klikken. In dit speciale forumtopic vernemen we graag hoe jij je huis, woonkamer of mancave zou willen verlichten me behulp van Hue en waarom?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
plan: Philips Hue Testpanel - Tweakers schijnt in huis
jouw, neem ik aan...Om te kunnen winnen hoef je enkel te laten weten waarom en hoe jij Hue in jou huis zou laten schijnen.
In nieuws: Onderzoek: een op de vijf overheidswebsites ondersteunt https
ontbreekt een 'voor' na ondersteuning.Van alle overheidswebsites heeft slechts 19 procent ondersteuning https.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Verwijderd
Nu weet ik niet wat de Tweakersschrijfwijzer aanbeveelt en is het vanwege de oorsprong wel duidelijk dat het om euro's gaat, maar in het artikel nieuws: Ziggo introduceert Horizon-platform na fusie met UPC mist op tenminste twee plaatsen het €-teken of de achtervoeging 'euro'.
Dubbele 'in', eerste is overbodig:
... zogeheten Start-abonnement kost 45,95 per maand ...
Aanvulling.Het Complete-pakket kost 59,95 per maand waarbij ...
Dubbele 'in', eerste is overbodig:
Ook in de pakketten waarin geen telefonie aanwezig is, zijn aangepast.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 09:41 . Reden: Nog een foutje ontdekt. ]
nieuws: Ziggo introduceert Horizon-platform na fusie met UPC
Voor zakelijk internet komt Ziggo met een 500/5-pakket.
500/5 ?? 500/40 volgens mij...
Voor zakelijk internet komt Ziggo met een 500/5-pakket.
500/5 ?? 500/40 volgens mij...
In: nieuws: Ziggo introduceert Horizon-platform na fusie met UPC
edit Fairy was me voor.
enZiggo komt met een aantal nieuwe abonnementsvormen, waaronder twee Alles-in-1-abonnementen waarin het Horizon-platform van UPC is opgenomen. Voor zakelijk internet komt Ziggo met een 500/5-pakket. Ziggo gaat maandag officieel samen met UPC.
Van de Ziggo website: https://www.ziggo.nl/zakelijk/zakelijk-internet/connect-mkb/oor zakelijke gebruikers komt Ziggo met een abonnementsvorm met een downloadsnelheid van 500Mbit/s en een uploadsnelheid van 40Mbit/s. Deze is te vinden in het Connected MKB-abonnement. De zakelijke abonnementen bieden ten opzichte van de consumentenpakketten een helpdesk die langer bereikbaar is en een snellere aanwezigheid van een monteur mocht dat nodig zijn.
Is dus 500/40Supersnel internet tot 500 Mb/s down en tot 40 Mb/s up
edit Fairy was me voor.
[ Voor 10% gewijzigd door digital-IMEI op 13-04-2015 09:10 ]
Voetbalrobots TU eindhoven winnen Portugal Open.
Hier staat de zin "Door technische mankementen het TU/e-team een eerdere ronde van Cambada."
hier lijkt het woord verloor te missen.
Hier staat de zin "Door technische mankementen het TU/e-team een eerdere ronde van Cambada."
hier lijkt het woord verloor te missen.
zelfde artikel als Brmne "Hefei in China van 17 to en met 23 juli "
Lijkt me dat het "tot" ipv to moet zijn
Lijkt me dat het "tot" ipv to moet zijn
Naast eerdere punten heb ik de volgende zin ook echt drie keer moeten herlezen, de dubbele waar maakt het een erg ingewikkelde zin.
De Portugal Open is het enige RoboCuptoernooi in Europa waar dit jaar voetbalrobots uit de Middle Size League, waar de TU/e in speelt, in actie komen.
De Portugal Open is het enige RoboCuptoernooi in Europa waar dit jaar voetbalrobots uit de Middle Size League, waar de TU/e in speelt, in actie komen.
reviews: Rainbow Six: Siege - Knallen in de alfa
gewdownload --> gedownload
gewdownload --> gedownload
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hoewel de in Nederland verkochte versie van de Honor 6, H60-L04, op de gepubliceerde lijst ontbreekt, zegt Honor in een reactie tegenover Tweakers dat de update er wel degelijk aan komt.
Vervangen door "Huawei".
nieuws: Huawei geeft onder meer Mate 7, P7 en Honor 6 update naar Android Lollipop
Edit: weer wat geleerd
Vervangen door "Huawei".
nieuws: Huawei geeft onder meer Mate 7, P7 en Honor 6 update naar Android Lollipop
Edit: weer wat geleerd

[ Voor 3% gewijzigd door F4c2Q op 13-04-2015 13:56 ]
Honor is een dochter van Huawei, dus het kan zijn dat ze met dit bedrijf hebben gesproken.D3x1l schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:34:
Hoewel de in Nederland verkochte versie van de Honor 6, H60-L04, op de gepubliceerde lijst ontbreekt, zegt Honor in een reactie tegenover Tweakers dat de update er wel degelijk aan komt.
Vervangen door "Huawei".
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Het was iemand van Honor idd.
Alles aangepast.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
nieuws: Ziggo komt met nieuwe mobiele abonnementen
De link uit het artikel: https://ziggo.nl/mobiel/ werkt niet
Correcte link: https://www.ziggo.nl/mobiel/
De link uit het artikel: https://ziggo.nl/mobiel/ werkt niet
Correcte link: https://www.ziggo.nl/mobiel/
nieuws: Linux-kernel 4.0 komt uit
De naam van de kernel is "Hurr durr I'ma sheep", niet "Hurr durr I'm a sheep". Zie ook de commit.
De naam van de kernel is "Hurr durr I'ma sheep", niet "Hurr durr I'm a sheep". Zie ook de commit.
[ Voor 27% gewijzigd door CyBeR op 13-04-2015 13:53 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
alles fixksed
nieuws: HGST brengt nvme-ssd's op de markt
https://www.hgst.com/pres...d-Enterprise-Applications
Moet zijn:De SN100 kan 310.000 i/o-operaties per seconde aan bij gecombineerde lees- en schrijf-werklasten en het aantal iops bij willekeurig lezen en schrijven is respectievelijk 160.000 en 743.000.
https://www.hgst.com/pres...d-Enterprise-Applications
IOPS read en write staan andersom.Suited for the most demanding enterprise applications, including scale-out database workloads, the Ultrastar SN100 series supports up to 310,000 random mixed read/write IOPS (70/30, 4KB), up to 160,000 random write IOPS (4KB), and up to 743,000 random read IOPS (4KB).
nieuws: Politie: dader achter Coinvault-ransomware is mogelijk in Nederland
zijn te vrij te geven --> zijn vrij te geven
zijn te vrij te geven --> zijn vrij te geven
alles weer gefixt
nieuws: Belgische politie mag flashgeheugen inbeslag genomen telefoons doorzoeken
inbeslag --> in beslag
inbeslag --> in beslag
nieuws: Asus komt met VivoWatch-sporthorloge met 10 dagen accutijd - update
In de eerste zin: ... een slim sporthorloge gedaan, die over...
Het is het horloge, dus moet het volgens mij dat zijn, en niet 'die'
In de eerste zin: ... een slim sporthorloge gedaan, die over...
Het is het horloge, dus moet het volgens mij dat zijn, en niet 'die'
nieuws: Nieuwe man-in-the-middle-aanval voor Windows blootgelegd
Derde alinea, tweede zin: Veel programma's hanteren http-redirects op de achtergrond.
Vermoedelijk heeft de schrijver 'to handle' in gedachten gehad, maar 'hanteren' heeft in het Nederlands niet de betekenis van 'afhandelen'. Suggestie ter verbetering:
Veel programma's handelen http-redirects in de achtergrond af.
of, loopt misschien net wat mooier:
Http-redirects worden door veel programma's in de achtergrond afgehandeld.
Derde alinea, tweede zin: Veel programma's hanteren http-redirects op de achtergrond.
Vermoedelijk heeft de schrijver 'to handle' in gedachten gehad, maar 'hanteren' heeft in het Nederlands niet de betekenis van 'afhandelen'. Suggestie ter verbetering:
Veel programma's handelen http-redirects in de achtergrond af.
of, loopt misschien net wat mooier:
Http-redirects worden door veel programma's in de achtergrond afgehandeld.
Voetbalrobots TU Eindhoven winnen Portugal Open
Eerste alinea, laatste zin:
CERN en TU Eindhoven werken aan compact synchrotron
Nieuwe man-in-the-middle-aanval voor Windows blootgelegd
Derde alinea, tweede zin:
Eerste alinea, laatste zin:
doordat [...] waren er kompasproblemen waren
CERN en TU Eindhoven werken aan compact synchrotron
- Laatste alinea, derde zin:
enDie onderzoeksinstellingenverkopen", zegt - Laatste alinea, laatste zin:maken", zo
Nieuwe man-in-the-middle-aanval voor Windows blootgelegd
Derde alinea, tweede zin:
ontdekte.
reviews: Gebruikersreview van de maand - Maart 2015
Ik denk dat de titel maart moet zijn en geen Februari
In de link staat het goed maar niet in de titel
Ik denk dat de titel maart moet zijn en geen Februari
In de link staat het goed maar niet in de titel
[ Voor 11% gewijzigd door GerGio op 14-04-2015 06:30 ]
Nickname KasPlantje.
nieuws: Android 5.0-update komt uit voor OnePlus One
hij komt dus niet automatisch...Gebruikers moeten die installeren via de recovery en hij komt dus automatisch binnen als update.
URL: reviews: Ride: Gran Turismo met motoren
3e regel van de conclusie:
Typo: Het spel biedt een prima collecite aan motoren, die zich heel lekker laten besturen.
Neem aan dat dit collectie moet zijn
3e regel van de conclusie:
Typo: Het spel biedt een prima collecite aan motoren, die zich heel lekker laten besturen.
Neem aan dat dit collectie moet zijn
nieuws: Windows Server 2003 wordt nog veel gebruikt bij Nederlandse bedrijven
Moet dit niet Windows Server 2012 R2 zijn? Windows Server 2013 bestaat volgens mij niet.Microsoft stelt dan ook dat bedrijven die het verouderde besturingssysteem nog draaien werk moeten maken van een migratie naar bijvoorbeeld Windows Server 2013
In geek: Wetenschappers maken objecten onzichtbaar in het microgolfspectrum word gesproken over "fanoresonantie". Ik durf niet te zeggen of dit "Fano resonantie" of "Fanoresonantie" moet zijn, maar het moet waarschijnlijk met een hoofdletter omdat het naar een persoon verwijst. Ditzelfde geld voor "Mie verstrooiing".
reviews: Gebruikersreview van de maand - Maart 2015
(<- dit is link naar nomineren maart 2015 en er staat april)De Gebruikersreview van de Maand wordt in samenwerking met de community samengesteld. Kom je een goede userreview of andere usercontent tegen die in maart is geschreven? Dan kun je deze aandragen in:
Productreview van de Maand: nomineren april 2015
«Nooit geschoten is altijd mis»
nieuws: KDE geeft bèta Plasma 5.3 vrij met veel verbeteringen
Ik denk dat "voortaan" bedoeld wordt.[...] Ook maakt Plasma Media Center voortaal deel uit van de omgeving.
[ Voor 40% gewijzigd door Egocentrix op 14-04-2015 21:10 ]
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Yes. We zijn bij.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Onderzoek: phishing is populaire methode voor digitale spionage
Internetbankieren ING kampt met storing - update
Eerste alinea, eerste zin:
Wetenschappers maken objecten onzichtbaar in het microgolfspectrum
Falcon 9-raket van SpaceX crasht opnieuw op zeeplatform
- Eerste alinea, tweede zin:twee derde
- Derde alinea, tweede zin:Dat duidt erop
Internetbankieren ING kampt met storing - update
Eerste alinea, eerste zin:
- doordat
(dubbele spatie).er 'zeer veel bezoekers' zijn
Wetenschappers maken objecten onzichtbaar in het microgolfspectrum
- Tweede alinea, laatste zin:water, waarvan de brekingsindex veranderd kan worden
- Derde alinea, derde zin:niet-resonantiemechanismen
Falcon 9-raket van SpaceX crasht opnieuw op zeeplatform
- Laatste alinea, tweede zin:terechtkwam
- Laatste alinea, derde zin:van tevoren
nieuws: Nokia neemt Alcatel-Lucent over voor 15,6 miljard euro
"Neemt over" of "heeft overgenomen"?Het Finse concern Nokia neemt het Franse telecommunicatiebedrijf Alcatel-Lucent overgenomen voor een bedrag van 15,6 miljard euro.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
In het artikel Wetenschappers maken objecten onzichtbaar in het microgolfspectrum staat er een aantal keer mieverstrooiing. Dat moet volgens mij mie-verstrooiing zijn.
Omdat het hier gaat om een samenstelling met een persoonsnaam, namelijk die van Gustav Mie, is er inderdaad iets te zeggen voor het gebruik van een koppelteken. In Wikipedia.nl staat echter onder andere: 'Rayleighverstrooiing', 'Thomsonverstrooiing' en 'Mieverstrooiing', en ook dat lijkt ons niet fout.
[ Voor 10% gewijzigd door Delpozo op 15-04-2015 09:44 ]
Review van de T300 (reviews: Asus T300 Chi: convertible met ultrabook-allure ) staat in de box 'Samengevat' dit:
Het duurdere model, met 2560x1440-pixelscherm, heeft helaas last van backlight-bleeding en de accuduur is evenmin indrukwekkend.
Moet dit niet
Het duurdere model, met 2560x1440-pixelscherm, heeft helaas last van backlight-bleeding en de accuduur is evenmin niet indrukwekkend.
zijn?
Het duurdere model, met 2560x1440-pixelscherm, heeft helaas last van backlight-bleeding en de accuduur is evenmin indrukwekkend.
Moet dit niet
Het duurdere model, met 2560x1440-pixelscherm, heeft helaas last van backlight-bleeding en de accuduur is evenmin niet indrukwekkend.
zijn?
nieuws: Nikon waarschuwt voor aangepaste-dslr's
Tweede alinea: eruit ziet => eruitziet
Derde alinea: "is het naamplaatje vervangen door die van" die => dat
fixortSleip schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:17:
nieuws: Nikon waarschuwt voor aangepaste-dslr's
nieuws: EU-voorstel: een week per jaar gratis roaming voor Europeanen
lachtertje -> lachertje
lachtertje -> lachertje
downloads: WinSCP 5.7.2 Bevat eenmalig de tekst 5.7.1 ipv 5.7.2
Trotse vader!
Verwijderd
Schaakgrootmeester uit toernooi gezet wegens vals spelen met iPhone
"collega schaker" moet aan elkaar
www.spatiegebruik.nl
geek: Schaakgrootmeester uit toernooi gezet wegens vals spelen met iPhone
"collega schaker" moet aan elkaar
www.spatiegebruik.nl
geek: Schaakgrootmeester uit toernooi gezet wegens vals spelen met iPhone
nieuws: Telecompaper: zes op tien jongeren hebben Snapchat op hun smartphone
De titel van de graph:
Moet dat niet zijn "Welke CHAT apps hebben jongeren (12-19) op hun toestel staan?
Of "Welke SOCIALE MEDIA apps hebben jongeren (12-19) op hun toestel staan?
De titel van de graph:
Moet dat niet zijn "Welke CHAT apps hebben jongeren (12-19) op hun toestel staan?
Of "Welke SOCIALE MEDIA apps hebben jongeren (12-19) op hun toestel staan?
Dat gaan we repareren.
Abort Retry Fail?
Verwijderd
nieuws: Huawei presenteert P8-smartphone met rgbw-camerasensor en metalen behuizing
Nieuw element gevonden?
Nieuw element gevonden?
... P8 heeft een 6,4mm dikke alimnium unibody-behuizing met een 5,2"-scherm.
De sensor kan daardoor naast rood, groen en blauw ook wit vastlegtgen.
De accu jheeft een capaciteit van 2600mAh.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 17:16 . Reden: Zetduiveltje. ]
nieuw element is weer zoek!Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:11:
nieuws: Huawei presenteert P8-smartphone met rgbw-camerasensor en metalen behuizing
Nieuw element gevonden?
[...]
[...]
geek: Donkere materie lijkt interactie met zichzelf aan te gaan
Alinea 5
Alinea 5
"50 biljard", heet dat gewoon.De achterstand bedraagt op dit moment 5000 lichtjaar, ofwel 50.000 miljoen miljoen kilometer.
[ Voor 38% gewijzigd door VOODOO_WILLIE op 15-04-2015 20:04 ]
Bump!VVVJeroen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:10:
In geek: Wetenschappers maken objecten onzichtbaar in het microgolfspectrum word gesproken over "fanoresonantie". Ik durf niet te zeggen of dit "Fano resonantie" of "Fanoresonantie" moet zijn, maar het moet waarschijnlijk met een hoofdletter omdat het naar een persoon verwijst. Ditzelfde geld voor "Mie verstrooiing".
"mieverstrooiing" is nog niet veranderd in "Mieverstrooiing"
Intels omzet uit desktop-cpu's daalt met zestien procent
Vijfde alinea, laatste zin:
Donkere materie lijkt interactie met zichzelf aan te gaan
Vierde alinea, derde zin:
Vijfde alinea, laatste zin:
Verder wordt verwacht dat er
Donkere materie lijkt interactie met zichzelf aan te gaan
Vierde alinea, derde zin:
wanneer de donkere materie zichzelf beïnvloedt
alles aangepast
nieuws: Belgische auteursrechtenorganisatie eist vergoeding doorplaatsen YouTube-video's
Derde alinea: "Als een gebruiker materiaal embed..." Embed => embedt.
Derde alinea: "Als een gebruiker materiaal embed..." Embed => embedt.
nieuws: Belgische auteursrechtenorganisatie eist vergoeding doorplaatsen YouTube-video's
Derde alinea:
Overigens vind ik dat in dit artikel erg veel te lange zinnen voorkomen, die niet lekker lezen. Dat komt vooral doordat er veel zinnen met komma's aan elkaar worden geplakt. Bijvoorbeeld
"Dit geldt ook voor niet-commerciële sites, al betaalt de eigenaar geen geld aan Sabam, er moet wel toestemming gevraagd worden."
Deze zin zou je kunnen splitsen.
Derde alinea:
plaatsts -> plaatstAls iemand een video via embedding op een site met een banner plaatsts,
Overigens vind ik dat in dit artikel erg veel te lange zinnen voorkomen, die niet lekker lezen. Dat komt vooral doordat er veel zinnen met komma's aan elkaar worden geplakt. Bijvoorbeeld
"Dit geldt ook voor niet-commerciële sites, al betaalt de eigenaar geen geld aan Sabam, er moet wel toestemming gevraagd worden."
Deze zin zou je kunnen splitsen.
nieuws: Platte antenne moet ontvangst internet voor vliegtuigen verbeteren
bijDie koepels zorgen voor veel luchtweerstand, iets wat blij vliegen niet heel praktisch is, al zijn die koepels wel steeds platter.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!