Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:48
tot nu toe bavalt het horloge prima, heb nog niet echt veel apps erop staan en moet watchmaker nog kopen. Maar wat ik geprobeert heb met de gratis watchfaces is allemaal heel mooi en dat zijn nog maar eenvoudige watchfaces.

Maar hij voldoet nog steeds aan mijn verwachtingen en meer. Wat mij betreft is de LG een prima smart watch.
Maar goed ik heb dus alleen maar de LG dus een vergelijking kan ik niet echt maken.

en wat batterij duur is hij ook goed , had gister na 10 uur nog 51% over en dat met regelmatig met het horloge bezig zijn vind ik niet echt verkeerd want hij gaat net zoals de S5 elke avond op de lader.

Maar ik kan 'm zeker aanraden! maar de keuze moet je natuurlijk zelf maken.Heb nog geen moment spijt van de aankoop _/-\o_

Is het eigenlijk handig om een screen protector erop te doen? en zo ja welke zijn goed?

[ Voor 14% gewijzigd door Dancis op 29-06-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-01-2023
nieuwe versie urbane rom is uit voor de lg watch r ik ga hem zo direct flashen.

http://forum.xda-develope...-v1-0-0-june-6th-t3128850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Geflasht en werkt prima :)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
gizmobinky schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:11:
nieuwe versie urbane rom is uit voor de lg watch r ik ga hem zo direct flashen.

http://forum.xda-develope...-v1-0-0-june-6th-t3128850
Morgen maar even de houder meenemen naar het werk, heb ik weer wat tijd te doden :)

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ik zat nog wat reviews te kijken, om te zien of ik m moet kopen of niet, lijkt wel of de watchfaces niet helemaal tegen de rand aansluiten klopt dat? zijn er nog mensen met coole faces want degene die ik tot nu toe gezien heb vind ik "saai" en overtuigen me dan weer niet om m te kopen...

weet iemand nog of er nieuwe modellen aan komen kan er bar weinig over vinden release dates enzo.. weet gewoon niet of het handig is nu te kopen en te horen dat er over 3 weken een nieuwe is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-01-2023
Web-Brielle schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:28:
[...]

Morgen maar even de houder meenemen naar het werk, heb ik weer wat tijd te doden :)
Ja die houder is nodig anders kun je nog niets.
Hij draait trouwens goed is alleen jammer dat er geen mods in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
vegetto1983 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:12:
ik zat nog wat reviews te kijken, om te zien of ik m moet kopen of niet, lijkt wel of de watchfaces niet helemaal tegen de rand aansluiten klopt dat? zijn er nog mensen met coole faces want degene die ik tot nu toe gezien heb vind ik "saai" en overtuigen me dan weer niet om m te kopen...

weet iemand nog of er nieuwe modellen aan komen kan er bar weinig over vinden release dates enzo.. weet gewoon niet of het handig is nu te kopen en te horen dat er over 3 weken een nieuwe is...
Er zit nog een heel smalle rand tussen de watchface en de behuizing. Mij valt het niet op tenzij ik er echt op let.

Op http://facerepo.com staan een hoop watchfaces welke je gratis kan downloaden.

Over nieuwe modellen heb ik geen weet. :)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Laatst online: 23:16
Thorchy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:28:
[...]

Er zit nog een heel smalle rand tussen de watchface en de behuizing. Mij valt het niet op tenzij ik er echt op let.

Op http://facerepo.com staan een hoop watchfaces welke je gratis kan downloaden.

Over nieuwe modellen heb ik geen weet. :)
Dacht dat die randen waren bedoeld om als je je scherm altijd aan hebt hij nog een beetje kan verspringen om burn in te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Martiveen schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:37:
Dacht dat die randen waren bedoeld om als je je scherm altijd aan hebt hij nog een beetje kan verspringen om burn in te voorkomen?
Bij het "aan"-scherm heb je geen rand, ambient screen is wel handig om 6 pixels rondom vrij te houden van content vanwege het verspringen maar dit hoeft niet. Doe je dit niet zie je wel de face gedeeltelijk verdwijnen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Martiveen schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:37:
[...]

Zou wel eens de reden kunnen zijn. Je ziet hem ook vaak een heel klein beetje verspringen wanneer hij van gedimt naar normaal scherm gaat.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 10:42

Kiwi

Gadgetfreak

Brad Pitt schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:39:
[...]

Bij het "aan"-scherm heb je geen rand, ambient screen is wel handig om 6 pixels rondom vrij te houden van content vanwege het verspringen maar dit hoeft niet. Doe je dit niet zie je wel de face gedeeltelijk verdwijnen :)
Er is alsnog een heel klein randje zichtbaar waar überhaupt geen pixels zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kiwi schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:43:
Er is alsnog een heel klein randje zichtbaar waar überhaupt geen pixels zitten.
Ja, op m'n telefoon ook. En m'n tv. Etc. Etc. Daarover kan niemand vallen imho. De flat tire van de 360 is sowieso 100x opvallender dan dat kleine ongebruikte randje :P

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 02-07-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Nou, ik heb vandaag besloten ook maar een lg g watch r te kopen, omdat ik hem zo mooi vind.
Ik loop alleen wel meteen tegen een probleem aan.

Ik kreeg hem op versie 4.4, update gedaan, toen was hij 5.0.1. Daarna kwam hij met nog en update, dus die heb ik aangezet. Na deze update bleek de watch heel erg warm, vasthouden kan net, maar liever niet te lang. Als ik hem aanzet gaat hij op een wit scherm "Starting Apps" doen (42 in totaal), als hij hier klaar mee is zegt hij meteen Power off shutting down en gaat hij uit.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Of hoe ik evt een hard reset kan doen zonder in Android te zijn?

Ik laat hem voor nu even afkoelen, zodat ik zeker weet dat het niet door de warmte komt, maar toch lijkt me dit niet bedoeld gedrag...

Edit: laat maar, die grapjas gaat opeens wel aan na wat koeler te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Joran op 02-07-2015 18:58 ]

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Laatst online: 23:16
Joran schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:49:
Nou, ik heb vandaag besloten ook maar een lg g watch r te kopen, omdat ik hem zo mooi vind.
Ik loop alleen wel meteen tegen een probleem aan.

Ik kreeg hem op versie 4.4, update gedaan, toen was hij 5.0.1. Daarna kwam hij met nog en update, dus die heb ik aangezet. Na deze update bleek de watch heel erg warm, vasthouden kan net, maar liever niet te lang. Als ik hem aanzet gaat hij op een wit scherm "Starting Apps" doen (42 in totaal), als hij hier klaar mee is zegt hij meteen Power off shutting down en gaat hij uit.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Of hoe ik evt een hard reset kan doen zonder in Android te zijn?

Ik laat hem voor nu even afkoelen, zodat ik zeker weet dat het niet door de warmte komt, maar toch lijkt me dit niet bedoeld gedrag...

Edit: laat maar, die grapjas gaat opeens wel aan na wat koeler te zijn.
Bij een factory reset wordt hij bij mij ook wel warm. Heb je hem eerst helemaal opgeladen voordat je hem bent gaan gebruiken? Misschien dat de batterij leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

Ik heb de Urbane rom geflasht maar wil graag het stock bootanimation terugzetten.
Snap alleen de instructie niet:

follow th ebelow steps in recovery.
adb shell mount /system
adb push bootanimation.zip /system/media/bootanimation.zip
adb reboot

Ik heb bootanimation gedownload. Ik zet de GWAR in in de bootloader mode met het commando adb reboot bootloader. Vervolgens kies ik met het pijltje voor Recovery mode. Eenmaal in recovery mode kun je kiezen voor een optie om ADB commands te accepteren, maar als ik die invoer op de pc wordt de GWAR niet meer herkent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
g3 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:08:
Ik heb de Urbane rom geflasht maar wil graag het stock bootanimation terugzetten.
Snap alleen de instructie niet:

follow th ebelow steps in recovery.
adb shell mount /system
adb push bootanimation.zip /system/media/bootanimation.zip
adb reboot

Ik heb bootanimation gedownload. Ik zet de GWAR in in de bootloader mode met het commando adb reboot bootloader. Vervolgens kies ik met het pijltje voor Recovery mode. Eenmaal in recovery mode kun je kiezen voor een optie om ADB commands te accepteren, maar als ik die invoer op de pc wordt de GWAR niet meer herkent....
in windows ga naar apparaten en printers
-zoek naar jouw horloge (zou er ergens moeten tussenstaan)
-klik op de rectermuisknop en kies eigenschappen en dan geavanceerd
-zoek naar de optie stuurprogramma kiezen vanop pc en selectter adb(de laatste datum) en dan op toepassen klikken

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Iemand die weet hoe ik kaarten op het horloge weg kan krijgen?

Ik krijg een paar keer per dag een kaart te zien hoe lang ik er nog over zou doen als ik naar huis zou gaan. Probleem is alleen dat het altijd 16 minuten is, waar ik ook ben, of ik nou in Amsterdam of Groningen sta. Hoe kan ik dit weg krijgen? Ik heb hartslag en dergelijke wel uitstaan, maar daar zie ik die kaart weer niet tussen staan?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Google now op je telefoon uitzetten

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
heb hem ook maar gekocht na lang gewacht te hebben :-) vet ding op eerste gezicht.
had 2 vraagjes die mogelijk al eens voorbij zijn gekomen.. kan het kwaad dat hij constant dat soort "aan" scherm heeft met bijv doorbranden? en ook snachts? kan dat eventueel ook uit als dat kwaad kan

en zag wat watchfaces staan via de android wear app maar zijn er nog andere manieren zie er veel staan op filmpjes namenlijk

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

vegetto1983 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:26:
heb hem ook maar gekocht na lang gewacht te hebben :-) vet ding op eerste gezicht.
had 2 vraagjes die mogelijk al eens voorbij zijn gekomen.. kan het kwaad dat hij constant dat soort "aan" scherm heeft met bijv doorbranden? en ook snachts? kan dat eventueel ook uit als dat kwaad kan

en zag wat watchfaces staan via de android wear app maar zijn er nog andere manieren zie er veel staan op filmpjes namenlijk

thnx
Always on maakt in principe niets uit voor eventuele burn-in, de interface wordt op een kleiner gebied getekend en verschuift automatisch, tenzij ontwikkelaars dit hebben uitgeschakeld. Als je het wilt uitschakelen kan dat in de instellingen.

Je kan watchfaces installeren via Google Play, maar ook via apps als Facer of Watchmaker zijn veel extra watchfaces verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
's Nachts uitzetten spaart batterij dus is een pré Maar hij zet automatisch het scherm uit na x aantal minuten geen beweging, dus als je het vergeet is het geen ramp. Dit verkomt naast de automatische verschuiving grotendeels potentiele burn-in. Die kan echter wel voorkomen bij watchfaces die ook in dimmed mode grote delen van het scherm nog steeds gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Nog een vraagje, als je de watch "activeerd" dus scherm gaat branden dan gaat hij best snel weer terug naar "standby" of hoe je dat noemt, kan je daar nog instellen dat hij wat langer actief blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vegetto1983 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:00:
Nog een vraagje, als je de watch "activeerd" dus scherm gaat branden dan gaat hij best snel weer terug naar "standby" of hoe je dat noemt, kan je daar nog instellen dat hij wat langer actief blijft..
Heb deze tijd met Watchmaker een eind omhoog geschroefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Brad Pitt schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:36:
[...]

Heb deze tijd met Watchmaker een eind omhoog geschroefd :)
Watchmaker lukt, maar de default watchfaces van de watch zelf kan dat ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vegetto1983 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:03:
Watchmaker lukt, maar de default watchfaces van de watch zelf kan dat ook nog?
Hiervoor kan je StayLit gebruiken. Niet gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
ik heb nu al een aantal dagen , dat 's avonds mijn batterij in sneltrein vaart wordt leeg getrokken.

De hele dag is er niks aan de hand en dan zakt ie in de avond in een half uurtje zo'n 40 procent..... Heb 'm al gereset en opnieuw laten verbinden enzo.

iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
heb ik (nog) geen last van, ik zag een default watchface van lg watch r die heet "photos" kan je ook een face maken of vinden die bijv fotos veranderd van je camera album ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Uiteraard. Met Watchmaker kan je elke foto als achtergrond voor je horloge gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Reset heeft dus niks geholpen. Vanavond was het weer zo ver, de hele avond niks aan de hand en net binnen een paar minuten ruim 25 % naar beneden en waardoor het komt mag joost weten.

Is er iemand die weet wat dit veroorzaakt?

Kan dit aan watchmaker liggen?

Afbeeldingslocatie: http://i405.photobucket.com/albums/pp134/dancis74/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-21-23-48-22.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Heeft er iemand een App die AUTOMATISCH je slaap registreert? Sleep as a Droid Ken ik. Maar daar moet je zelf aangeven als je gaat slapen.
Ik heb ook een mi band. Die herkent zelf wanneer je gaat slapen. Als een device van 15 euro het kan, zou de g watch r dat ook moeten kunnen zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
Kitser schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:10:
Heeft er iemand een App die AUTOMATISCH je slaap registreert? Sleep as a Droid Ken ik. Maar daar moet je zelf aangeven als je gaat slapen.
Ik heb ook een mi band. Die herkent zelf wanneer je gaat slapen. Als een device van 15 euro het kan, zou de g watch r dat ook moeten kunnen zou je zeggen.
Dat doet de GWR al. Gevolg is dat hij automatisch het scherm uit zet. Gegevens over wanneer dat gebeurde e.d. zijn helaas niet op te vragen.

Je kunt toch gewoon je mi band gebruiken? Die is meteen een stukje kleiner, ligt lekkerder in bed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Yosecret schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:28:
[...]

Dat doet de GWR al. Gevolg is dat hij automatisch het scherm uit zet. Gegevens over wanneer dat gebeurde e.d. zijn helaas niet op te vragen.

Je kunt toch gewoon je mi band gebruiken? Die is meteen een stukje kleiner, ligt lekkerder in bed ;)
Tja, dan moet ik of met 2 dingen om m'n arm lopen of wisselen voor ik ga slapen. Als ik er een handeling voor moet doen, kan ik net zo goed sleep as a Droid opdracht geven om te beginnen met registeren.

Als de GWR het doet, maar geen log bij houdt wanneer ie in slaap modus ging, zal er toch wel een app zijn die dat wel jan registeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Yosecret schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:28:
[...]

Dat doet de GWR dus niet. De GWR registreert wanneer 'ie een tijd niet beweegt, dus niet gebruikt wordt, en dan gaat het scherm uit ja. Maar dat is heel wat anders dan registreren dat je slaapt en hoe je slaapt :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:52
Kunnen jullie vanaf je G Watch R bellen?
Ik kon altijd met Google Now zeggen: Bel <naam> en mijn mobiel belde dan dat nummer voor zo ver ik me herinner. Als ik dat nu zeg krijg ik voor 3 seconden de melding Welk nummer? en deze verwijnt dan weer.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:51
Heb je daar niet de keuze om te kiezen welk nummer van die persoon je wilt bellen? Work, mobile of home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb nu v1.3.0 andriod wear op mijn Andriod toestel. Deze heeft toffe nieuwe features zoals interactieve watchfaces en wifi voor onze lg g watch r.

Maar hoe krijg ik de update richting mijn horloge? Er is nu een nachtje overheen gegaan en na 57363x klikken op software updates blijft t klokje zeggen je bent bijgewerkt.

Horloge draait nog op 1.1.1.9

Iemand een uberpush idee?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:24:
Kunnen jullie vanaf je G Watch R bellen?
Ik kon altijd met Google Now zeggen: Bel <naam> en mijn mobiel belde dan dat nummer voor zo ver ik me herinner. Als ik dat nu zeg krijg ik voor 3 seconden de melding Welk nummer? en deze verwijnt dan weer.

Iemand een idee?
Geen idee, het werkt bij mij ook niet meer. Inderdaad krijg je de vraag welk nummer, maar daarna geen kans om dat in te spreken... Wellicht wordt dat verholpen in de nieuwe sw update die er aan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

DukeN schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 06:39:
Ik heb nu v1.3.0 andriod wear op mijn Andriod toestel. Deze heeft toffe nieuwe features zoals interactieve watchfaces en wifi voor onze lg g watch r.

Maar hoe krijg ik de update richting mijn horloge? Er is nu een nachtje overheen gegaan en na 57363x klikken op software updates blijft t klokje zeggen je bent bijgewerkt.

Horloge draait nog op 1.1.1.9

Iemand een uberpush idee?
Wordt in de komende weken uitgerold;)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Mijn watch zegt dat de update klaarstaat!

Maar ik zit op de Urbane ROM, enig idee of ik veilig kan updaten? (en of ik dat überhaupt moet willen?)

Waarschijnlijk niet zinnig: http://forum.xda-develope...?p=62432822&postcount=659

Tijd om te reverten naar stock en wachten op de officiële OTA met Wi-Fi.

[ Voor 37% gewijzigd door RudolfR op 21-08-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Steeffoon schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:46:
[...]

Ooo, ik dacht dat die update vanaf je telefoon werd gestuurd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 07:33

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Steeffoon schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:46:
[...]
Wat is je bron?
RudolfR schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:13:
Mijn watch zegt dat de update klaarstaat!

Maar ik zit op de Urbane ROM, enig idee of ik veilig kan updaten? (en of ik dat überhaupt moet willen?)
Mijn Urbane 6AFF zit nog op 1.1.1.19 en geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Zojuist de update weten te forceren, en volgensmij de OTA url gevonden:
https://android.googleapi...-from-LDZ22D.20ffa54c.zip

Ik zal hem ook even op Reddit en XDA plaatsen, maar Tweakers gaan voor ;)

Om te installeren (ik ga er van uit dat je ADB geïnstalleerd hebt):
  1. Activeer opties voor ontwikkelaars (onder About in Settings, dan een aantal keer op build nummer drukken)
  2. Zet ADB aan in het menu voor ontwikkelaars
  3. Zet het horloge uit, en start hem opnieuw op, als je het LG logo ziet swipe dan van linksboven naar rechtsonder
  4. Start recovery mode, en kies 'apply update from ADB'
  5. Start de command prompt op je pc, en typ 'adb sideload update.zip'

[ Voor 45% gewijzigd door Kiwi op 21-08-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Kiwi schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:28:

1. Activeer opties voor ontwikkelaars (onder About in Settings, dan een aantal keer op build nummer drukken)
  3. Zet het horloge uit, en start hem opnieuw op, als je het LG logo ziet swipe dan van linksboven naar rechtsonder
Is dit veilig te doen dat sideloaden?

Heb nog geen ervaring met ADB maar wel met flashen van telefoons via odin enzo. Is dit een beetje het zelfde idee?

Dus als ik het goed begrijp moet ik ADB downloaden op de pc en dan de cradle aansluiten op de pc en de firmware sideloaden?

Edit: heb 'm er nu ook op staan _/-\o_ was net zo makkelijk als op een telefoon met deze uitleg!

[ Voor 4% gewijzigd door Dancis op 22-08-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Sideloaden doet precies hetzelfde als een normale OTA, dus is net zo veilig als de OTA zelf. :)

Overigens wel jammer dat het zo lang duurde voordat de OTA link beschikbaar was, blijkt niet zo'n grote community achter de GWAR te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:25

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Kiwi schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:28:

Gebruik je TWRP recovery om sideload te kiezen? Ik zie namelijk geen Apply update form ADB wanneer ik recovery heb geklikt :).

Ik kreeg vanavond automatisch de update binnen en de update werkte niet omdat ik TWRP had geïnstalleerd. Nu alles weer terug gezet naar origineel en Bootloader lock gedaan. Helaas komt nu de automatische update niet binnen.....

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

jamesbond007uk schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:14:
[...]

Gebruik je TWRP recovery om sideload te kiezen? Ik zie namelijk geen Apply update form ADB wanneer ik recovery heb geklikt :).

Ik kreeg vanavond automatisch de update binnen en de update werkte niet omdat ik TWRP had geïnstalleerd. Nu alles weer terug gezet naar origineel en Bootloader lock gedaan. Helaas komt nu de automatische update niet binnen.....
Nee, gaat gewoon via de standaard recovery. Als je de recovery start krijg je een droid met uitroepteken te zien, tap dan op het scherm om de recovery te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Jeuj, ik heb zojuist mijn LG Urbane van LDZ22D naar LCA44B geupdate met ADB. Morgen eens kijken of ik verschil kan merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Net kreeg ik de update binnen op lgwr en is de wifi functie inderdaad aanwezig!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wifi is inderdaad een lruke toevoeging.

De weather app werkt bij mij niet. Ik krijg al twee dagen, could not retrieve weather.

Voelt al een locatie probleem. Meer Tweakers met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Aha dus er zit wel een wifi chip in de LGGWR? Ik heb die update ook al, kreeg m vrijdag al! Maar verder nog niks met Wifi gedaan. Iemand meer info over wat er dan precies veranderd? Kan je nu stand-alone je LGGWR gebruiken zonder m aan je telefoon te connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Arwintju schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 23:55:
Aha dus er zit wel een wifi chip in de LGGWR? Ik heb die update ook al, kreeg m vrijdag al! Maar verder nog niks met Wifi gedaan. Iemand meer info over wat er dan precies veranderd? Kan je nu stand-alone je LGGWR gebruiken zonder m aan je telefoon te connecten?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

DukeN schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:08:
Meer Tweakers met dit probleem?
Ja, hier ook. Connectie is er wel. Misschien dat Google Now aan moet staan. Dat heb ik uit gezet omdat ik elk moment van de dag ineens een routebeschrijving met verwachte aankomsttijd naar mijn werk (verkeerde locatie) kreeg. In de vakantie. Het weer kreeg ik toen ook regelmatig als card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

De weather app werkt bij mij niet. Ik krijg al twee dagen, could not retrieve weather.

Jups. Hier ook inderdaad, maar je bent niet de enige. Heb van meer mensen al vernomen dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Hier ook even getest, en inderdaad, hier ook hetzelfde probleem. De weather cards werken overigens wel, maar dat is een onderdeel van Google Now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Hoe zijn de ervaringen hier met de hartslag meter? Ik zit te twijfelen tussen een Moto 360 en de LG watch R maar neig nog naar geen van beide.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geckoo schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:37:
Hoe zijn de ervaringen hier met de hartslag meter? Ik zit te twijfelen tussen een Moto 360 en de LG watch R maar neig nog naar geen van beide.
Vind deze persoonlijk niet bijster nauwkeurig maar anderen zullen wellicht weer betere ervaringen hebben. Met de Moto360 nul ervaringen dus een vergelijking zit er hier niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Aha ok mooi!
Brad Pitt schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:31:
[...]

Vind deze persoonlijk niet bijster nauwkeurig maar anderen zullen wellicht weer betere ervaringen hebben. Met de Moto360 nul ervaringen dus een vergelijking zit er hier niet in :)
Heb het idee dat het meer een leuke gimmick is dan dat je er echt op kunt vertrouwen. Hij komt vast wel ongeveer in de buurt, maar ik zou het niet heel serieus nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Net even gedaan, 2x achter elkaar:

1: 126
2: 51
3: 75 (horloge iets strakker gedaan)
4: 79

Niet echt nauwkeurig te noemen dus..

edit: Als ie strakker zit lijkt ie wel nauwkeuriger (logisch ook :P ), alleen vind ik dat niet echt comfortabel zitten..

[ Voor 48% gewijzigd door m0nk op 24-08-2015 13:40 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Het horloge geeft ook de accuracy van de meting aan (in sommige apps in ieder geval), dus dat ligt inderdaad aan hoe vast het bandje zit, je huid etc. Ik heb zelf sinds kort mijn oude Pebble bandje om het horloge gedaan, en sindsdien weer erg nauwkeurige metingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 17:33
Wat is nou het nut van de wifi functie?
Ik heb de update op mijn G watch R staan en kan met Wifi verbinden maar dan?
Als ik geen telefoon in de buurt heb maar wel wifi op de watch aan heb staan komen er geen whatsapps binnen.
Kan iemand helder uitleggen wat je nou met de wifi functie kan behalve aan je netwerk koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

dhm00 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:11:
Wat is nou het nut van de wifi functie?
Ik heb de update op mijn G watch R staan en kan met Wifi verbinden maar dan?
Als ik geen telefoon in de buurt heb maar wel wifi op de watch aan heb staan komen er geen whatsapps binnen.
Kan iemand helder uitleggen wat je nou met de wifi functie kan behalve aan je netwerk koppelen?
Als je je telefoon bijvoorbeeld bent vergeten thuis en je hebt op je werk wifi die je al wel ingesteld hebt op je watch, krijg je gewoon de meldingen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Of als je telefoon net buiten bereik is thuis, krijg je nog wel gewoon je notificaties binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhm00
Ik krijg geen melding binnen als ik niet via Bluetooth verbonden ben met mijn telefoon?
Ik ben verbonden met wifi op de watch.

Krijgen jullie mail en WhatsApp berichten binnen op die wijze?

Doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik denk niet dat dat over berichten-notificaties enzo gaat. Daar is verbinding met je telefoon voor nodig; je horloge heeft geen simkaart. Voor andere algemene apps kan het wel handig zijn: buienradar bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het gaat er om dat zowel phone als watch met WiFi verbonden zijn. Dan krijg je alle notificaties binnen, idem als wanneer ze gewoon via bt met elkaar verbonden zijn. Zelfs als je bijv. wordt gebeld komt dat dan door op je watch. Na het verliezen van de bt connectie moet ie wel even schakelen, duurt een paar seconden. En als gezegd, de wifigegevens moeten wel al ingesteld zijn, dat gaat niet via je watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Cloud Sync aangezet in de Android Wear app?

Je krijgt zelfs incoming-call-notificaties op je horloge.

Ik moet eigenlijk mijn telefoon een keer thuislaten en kijken hoe dat dan gaat.
Dan een reply via SMS: "Sorry, ik kan je gesprek niet beantwoorden, mijn telefoon ligt thuis"

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:38
Nou, de update is voor mij al van pas gekomen: ik had m'n telefoon thuis laten liggen, was met m'n Watch R op het werk met WiFi verbonden en zag zo dat m'n vrouw me had proberen te bellen. Terugbellen lukt dan wel niet, maar dan maar even de computer opgestart om via Pushbullet een sms'je te sturen ...

• dhm00
Ik heb het af en toe werkend ik moet zeggen dat het een onbetrouwbare manier is van berichten ontvangen.
Het werkt af en toe. Je kan er niet zeker van zijn dat je via WiFi ook al je berichten binnen krijgt.
Naar mijn mening is een een feature waar een hoop drukte om gemaakt is maar niet gemist zal worden als deze achterwege gelaten zou zijn.

• Elpenoor
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens, moet ik toegeven: de automatische verbinding met wifi loopt niet zo vlot, en berichten komen soms met veel vertraging binnen bij mij.

• jfeelders

jfeelders

Weten jullie een manier om het touchscreen van een Urbane uit te zetten als deze in ambient mode staat en deze enkel op de knop reageert? Met de Urbane onder mijn jas reageert hij op allerlei jas-bewegingen en raakt hij ontregeld (o.a. andere watchface en lock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Geen ondersteuning voor iOS op de G Watch R dus: nieuws: Toekomstige Android Wear-smartwatches werken ook met iPhones

Hoewel ik de 'ondersteuning' van de andere apparaten nou niet echt smartwatch waardig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurence007
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-08 16:15

Inmiddels werkt hij bij mij wel! :)

[ Voor 45% gewijzigd door Laurence007 op 02-09-2015 12:12 . Reden: Quote gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Ik heb hem vandaag ook gepaired met mijn Iphone 5. Het werkt, maar beperkt aantal watch faces, je kunt ook niet de meldingen aan en het trillen uitzetten.. Het is een begin.. En ook switchen tussen android en IOS moest ik een factory reset doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Laurence007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:07:
[...]

Inmiddels werkt hij bij mij wel! :)
Bij mij werkt hij ook weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Jups, werkt hier ook :) Niet dat ik hem gebruik, maar het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
red bull schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:24:
[...]
En ook switchen tussen android en IOS moest ik een factory reset doen..
Dat moet op Android ook als je zelfs al van rom wisselt. Dus da's niet echt verrassend imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:58
Fantastisch horloge. Stijlvol, functioneel. Nieuwprijs wat wat te veel vond ik; vorige week van een medetweaker overgenomen.
Ik heb m verbonden met een Samsung NOTE 3. Soms (bv 's ochtends) heeft hij geen connectivity en kost het me wat moeite om het op gang te krijgen. Even bluetooth recyclen helpt, maar kost een tweetal minuutjes. Kennen jullie een andere manier die sneller werkt? Een app bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
ArnieNFW schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:43:
Fantastisch horloge. Stijlvol, functioneel. Nieuwprijs wat wat te veel vond ik; vorige week van een medetweaker overgenomen.
Ik heb m verbonden met een Samsung NOTE 3. Soms (bv 's ochtends) heeft hij geen connectivity en kost het me wat moeite om het op gang te krijgen. Even bluetooth recyclen helpt, maar kost een tweetal minuutjes. Kennen jullie een andere manier die sneller werkt? Een app bv?
Het horloge gaat in een energiezuinige stand als hij langdurig niet wordt gebruikt. Om een bepaald (steeds groter) interval wordt er dan naar bluetooth gezocht. Ik heb mijn horloge 's nachts uit en als ik hem 's ochtends weer aanzet koppelt hij binnen een paar seconden met m'n telefoon. Niet ideaal, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik heb dat issue niet. Scherm van het horloge gaat 's nachts wel op zwart, maar als ik hem wakker tik, heeft hij meteen (nog) connectie met m'n telefoon.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
Mijn watch ging gisteren permanent op zwart :+

Hij had nog verbinging met mn S5, notificaties voelde ik binnenkomen, maar geen beeld meer.

Vanalles geprobeerd.. Knop lang ingedrukt houden totdat de watch herstart, in bootloader proberen te komen, helemaal leeg laten gaan en opnieuw opladen, allemaal zonder resultaat. Owja, voor dat het beeld permanent weg viel zag ik een half verschoven beeld met ook verkeerde pixels.. Lijkt dat de display chip om zeep is.

Vandaag is hij weg gegaan voor reparatie. Ben benieuwd!

• ArnieNFW
Wie een cradle zoekt, ik heb deze voor €7 gekocht. Werkt prima en niet van origineel te onderscheiden.

Cradle voor €7 op Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Dancis schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:58:
Reset heeft dus niks geholpen. Vanavond was het weer zo ver, de hele avond niks aan de hand en net binnen een paar minuten ruim 25 % naar beneden en waardoor het komt mag joost weten.

Is er iemand die weet wat dit veroorzaakt?

Kan dit aan watchmaker liggen?

[afbeelding]
Heb het ook gehad ... Slapen met bijna 100% en s'ochtends gewoon leeg en dus uit.
Schijnt een Bug te zijn in Android wear 3. Meer mensen hebben er soms last van, en omdat het niet constant is is het schijnbaar erg lastig de oorzaak te vinden.

Nogmaals men werkt aan dit probleem.
Wat schijnt te helpen is dat je hem af en toe (na een paar dagen) helemaal uit zet en dan weer aan.

Ik heb het zelf 2 of 3x gehad in zo'n 30 dagen tijd dat ik hem om heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
Heb het probleem ook al gehad, zelfs zonder extra apps geïnstalleerd. Ik heb minder last van het probleem als ik de watch oplaadt via de bijgeleverd lader i.p.v. met USB via de pc (meermaals getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:07
Ik herken het snelle leeglopen ook, alleen dan meer dat hij soms van 15% ineens uit is...

Een ander iets wat ik heb, en wat mij steeds wat meer begint te irriteren, is dat het vinkje "Mute calls and alerts while connected" geen effect heeft... In ieder geval: niet heel lang...
Ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag (Moto G, 3rd gen), maar een rondje internet leerde mij dat er meer mensen zijn die dat probleem hebben. Ook als de telefoon op "Priority" mode staat, dan doet mijn watch helemaal niks aan vibreren of dat soort zaken, wat vroeger, volgens mij, wel was..
Met mijn vorige telefoon, Nexus 4, had ik dit probleem niet.

Herkennen meer mensen deze problemen?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Sinds kort ben ik overgestapt van de Slate watchface naar de Combo watchface, en ik ben er erg tevreden over. Genoeg om in te stellen, niet te druk en ziet er strak uit.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cUbhmhE7IYGRRVbSukMZxBdi/full.png

Nadelen zijn de beperkte kleurenkeuze, alleen 12H ondersteuning, en geen talen ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Als je wordt gebeld en je veegt naar boven, dan krijg je opties voor enkele SMSjes die je kan sturen. Weet iemand hoe voor deze situatie je eigen berichten kan aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Sinds vandaag ook een lg watch r van de vodafone actie. Klopt het dat ik de taal van het horloge niet kan veranderen na de 1e opstart te hebben doorlopen, daar kon ik geen nederlands kiezen maar ik dacht dat dat kwam omdat het horloge een paar updates achterliep. Ondersteunt de lg geen nederlandse systeemtaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

SmooK schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:42:
Sinds vandaag ook een lg watch r van de vodafone actie. Klopt het dat ik de taal van het horloge niet kan veranderen na de 1e opstart te hebben doorlopen, daar kon ik geen nederlands kiezen maar ik dacht dat dat kwam omdat het horloge een paar updates achterliep. Ondersteunt de lg geen nederlandse systeemtaal?
Klopt, alleen Engels. Dit ligt aan Android Wear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
een toevoeging: je kunt wel in het Nederlands dicteren (mits je telefoon in het Nederlands is ingesteld... ) bij sms of appjes. Ook commando's kunnen in het Nederlands (navigeer naar Thuis/Werk bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Jep dat laatste doet hij sowieso, vond het gewoon vreemd omdat android goed gelokaliseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hebben meer mensen er last van dat bij de popups van Whatsapp de foto van de persoon er erg lelijk/korrelig/vaag uit ziet? Is dat ergens in te stellen? Want dit ziet er niet uit. Met mijn Google-skills heb ik er eigenlijk niks over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Trasos schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:46:
Hebben meer mensen er last van dat bij de popups van Whatsapp de foto van de persoon er erg lelijk/korrelig/vaag uit ziet? Is dat ergens in te stellen? Want dit ziet er niet uit. Met mijn Google-skills heb ik er eigenlijk niks over kunnen vinden.
Ja hij pakt een super lowres plaatje en deze wordt dan mega geüpscaled. Ziet er inderdaad enorm brak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
Kiwi schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:36:
Sinds kort ben ik overgestapt van de Slate watchface naar de Combo watchface, en ik ben er erg tevreden over. Genoeg om in te stellen, niet te druk en ziet er strak uit.
[afbeelding]

Nadelen zijn de beperkte kleurenkeuze, alleen 12H ondersteuning, en geen talen ondersteuning.
Dezelfde watchface heb ik een aantal dagen achter elkaar gebruikt en met de "verkeerde" klokcijfers ingesteld (om de rand) had ik last van burn-in. Geldt voor meer watchfaces maar het viel me toch op! Zoals jij de watchface hebt heb je er inderdaad geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Ik heb ergens in een review gelezen dat je batterij van je gsm langer meegaat, omdat je minder op je gsm hoeft te kijken.
Ik haal geen dag met mn Note3. Super irritant, helaas. Ook niet duidelijk te zien waar het aan ligt (welk proces).
Mn watch haalt anders wel 3 dagen; dat is dan wel weer leuk (niet always on).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
Onlangs heb ik een LG Watch R aangeschaft toen deze in de aanbieding was bij de Vodafone winkel.

Nu zat ik al een tijdje naar een desktop stand te kijken. Ik kwam dit topic op XDA-Developers tegen met verschillende desktop stands. Alleen de meeste zitten rond de 30/35 euro.
Deze desktop stand van Aerios kwam ik ook tegen erg mooi maar met de prijs van $ 50,- + verzendkosten heb ik het er niet voor over.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/sn0376.jpg

Nu kwam ik op Ebay deze 3D geprinte desk stand tegen voor het geld kon ik het niet laten.
Inclusief verzenden was het € 10,49.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/971mok.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15cfrjc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/eg1w6v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/ff8ub6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2a4o65s.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 21-10-2015 21:26 . Reden: verbetering ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Megapaul schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:42:
Onlangs heb ik een LG Watch R aangeschaft toen deze in de aanbieding was bij de Vodafone winkel.

Nu zat ik al een tijdje naar een desktop stand te kijken. Ik kwam dit topic op XDA-Developers tegen met verschillende desktop stands. Alleen de meeste zitten rond de 30/35 euro.
Deze desktop stand van Aerios kwam ik ook tegen erg mooi maar met de prijs van $ 50,- + verzendkosten heb ik het er niet voor over.
[afbeelding]

Nu kwam ik op Ebay deze 3D geprinte desk stand tegen voor het geld kon ik het niet laten.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Thanks! Meteen gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royke1972
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-07 15:36
Megapaul schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:42:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt voor de tip heb me er ook een gekocht. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

http://www.thingiverse.com/thing:713559

Ga hem van de week ook maar even printen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Iemand al versie 1.4 op zn toestel gekregen? Ik blijf steken op 1.3.....
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste