@
Krypt @
Joran de batterij is nog prima. Daar ligt het niet aan. Hij start helaas niet door. Enige dat ik krijg is het bootlogo en daarna de Droid met een rode driehoek met uitroepteken. Waarschijnlijk is de firmware op een of andere manier corrupt geraakt. Ik kom wel in Fastboot maar verder kan ik niet komen want zodra ik doorklik dan krijg ik dus de zieke Droid.
Ik ben al in de weer geweest met drivers etc. maar krijg dus geen verbinding met de smartwatch.
[UPDATE]
Goed, na tijdje rommelen met drivers en ADB/Fastboot contact kunnen krijgen met de smartwatch.
Daarna tegen het probleem aangelopen dat smartwatch bootloader locked was.
Gelukkig heb ik de bootloader unlocken met het commando "fastboot oem unlock.
Vervolgens heb ik met het commando "fastboot flash recovery twrp.img" TWRP kunnen flashen.
Na het flashen van TWRP heb ik het horloge herstart en via TWRP en ADB de firmware kunnen vervangen.
Dit ging niet helemaal lekker aangezien de LG G Watch R op de 4 Google logootjes bleef hangen.
Daarna via Fastboot een factory reset gedaan en nu werkt de smartwatch weer helemaal naar behoren.
Om de bootloader weer te locken gebruik je "Fastboot oem lock". Op zich logisch.
[
Voor 57% gewijzigd door
sjaool op 21-11-2020 11:03
]