Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Nee ik heb ook 1.3 als ik update druk dan zegt hij dat ik de laatste versie al heb.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hier ook hetzelfde, nog steeds 1.3, kon online niet zo snel vinden hoe we dit kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Het horloge heeft een ander OS en dat is nog steeds 1.3. De Android Wear app is versie 1.4.

https://www.androidpit.com/android-wear-update

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:01
Wie heeft er ervaring met de garantie afhandeling van LG? Ik heb een paar dode pixels gespot (nogal storend als ze een streep van je watchface onderbreken). Heb hierover al een mail naar LG gestuurd, maar hoor graag van anderen hoe hun reparatie is verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:19
Bah mijn LG is er mee gestopt. Was in Abu Dhabi en op gegeven moment zwart scherm en geen beeld meer.
Hij is connected met mijn telefoon en notificaties e.d komen binnen maar beeld blijft zwart..
Lees dat het vaker voor komt maar helaas is die van mij buiten de garantie..
Iemand nog tips voor een fix?

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:45
Qualixo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:44:

Lees dat het vaker voor komt maar helaas is die van mij buiten de garantie..
Iemand nog tips voor een fix?
Hoezo buiten garantie? De G watch R is toch nog geen 2 jaar op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:56
Al getracht om hem helemaal te resetten via recovery? Zorg wel dat je dit doet terwijl hij op het laadstation ligt.

"When we see the LG logo on screen, we need to swipe from the top left-hand corner to the the bottom right-hand corner in one, diagonal swipe. This should bring us to the Fastboot mode (which has your serial number and other such info, too) of the watch. At the bottom of this display, you’ll see two arrows and a circle in the middle. Pressing the arrows will adjust the listing in red text towards the center of the display. Pressing the right arrow twice will bring the Recovery list up, after that, just hit the circle button.

Once you’ve done that, all you need to do is wait and you’ll see a familiar menu to that of an Android smartphone. If you just wanted to take a looksee and you don’t want to do anything, you can go ahead and reboot as normal. Otherwise, you can use this to factory reset your device and sideload updates if you need to. For now, this is just a quick How To on actually getting to the Recovery Mode and we’re sure in time this will become useful for modding and those looking to run custom ROMs."

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Net een LG G Watch R over gekocht. Zo goed als nieuw, bijna nooit gebruikt. Hij had hem voor mij gereset, maar toen ik thuis mijn telefoon wilde koppelen, toen lukte het niet om de watch te vinden. Vervolgens in instellingen bij het bluetooth devices menu krijg ik alleen de mededeling bluetooth currently dissabled. Verder kan ik helemaal niks. Ook een fabrieks reset geprobeerd en ook dit werkt niet.
Hoe kan ik dit oplossen, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

masterjorie schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:24:
Net een LG G Watch R over gekocht. Zo goed als nieuw, bijna nooit gebruikt. Hij had hem voor mij gereset, maar toen ik thuis mijn telefoon wilde koppelen, toen lukte het niet om de watch te vinden. Vervolgens in instellingen bij het bluetooth devices menu krijg ik alleen de mededeling bluetooth currently dissabled. Verder kan ik helemaal niks. Ook een fabrieks reset geprobeerd en ook dit werkt niet.
Hoe kan ik dit oplossen, iemand enig idee?
Misschien heb je iets aan deze thread. Daar staat als laatste post een stappenplan van iemand die hetzelfde probleem had. Hopelijk helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Had die thread ook gelezen, heeft niet geholpen. Diegene heeft hem terug genomen en heb inmiddels een andere en deze bevalt echt heel goed. Accu duur Is ook erg goed, na 1 dag nog 66 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17
Android wear v1.4 op komst. Met nieuwe gestures, Nederlandse taal en een slimme slaap stand.
Als iemand de versie heeft gekregen, post dan hier even de ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:57

Kiwi

Gadgetfreak

En natuurlijk graag even via ADB de OTA url opzoeken, dan kunnen de anderen ook aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb het horloge nu al meer dan een jaar dagelijks om. Het klokje maakt mij nog elke dag blij.

Voor mij is het klokje voor 70% als notificaties nodig, 20% muziek beheer, 5% navigatie en 5% klieren.

Veel apps getest, maar nooit een echte handige app gevonden.

Conclusie, lekker om houden en genieten van de notificaties :)

Zin in 1.4 nl

[ Voor 56% gewijzigd door DukeN op 09-02-2016 17:40 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Ik heb 'm nu denk ik 1,5 jaar en als ik het qua gebruik in zou moeten delen:

• 97% notificaties
• 1% navigatie
• 1% zaklamp
• 1% stopwatch/timer

Al met al is het geen wonderapparaat dus, maar ik heb er ook zeker geen spijt van dat ik 'm heb gekocht. Hij verliest nog wel redelijk vaak z'n verbinding, soms voor langere tijd, maar ik ben er zo aan gewend, dat ik 'm liever rijk dan kwijt ben :P

Is het iets wat je wilt of moet hebben als je nooit horloges draagt? Nope. Is het interessant als je sowieso altijd al (digitale) horloges draagt? Zeker.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verbinding gaat hier goed, maar batterij is erg wisselvallig. Soms na een hele dag nog 60% over en soms halverwege de dag al leeg bij vergelijkbaar gebruik. Geen peil op te trekken. Ik heb maar een extra opladertje van ebay geplukt voor op m'n werk.

Verder meer een gadget dan een must have idd. Handig, maar ik mis hem niet als hij eens thuis blijft liggen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Batterij geen last van, meestal 60-70% over aan het eind van de dag. Soms gaat het wat harder leeg, maar als ik 'm dan opnieuw opstart, dan doet 'ie het weer een tijd goed.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Hier gewoon altijd verbinding. Nooit problemen mee, tenzij ik mijn telefoon of horloge vergeet....
En einde van de dag altijd 60-70% accu over. mijn gebruik:

- 80% notificaties lezen
- 5% bonuskaartenvervanger
- 10% navigatie
- 5% appjes sturen in de auto

Voor de prijs zou ik hem zo weer kopen (125) maar als ik sommige smartwatches zie (450 euro) dat zou ik nooit uitgeven voor een smartwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 17:43
Is er een app om streepjescodes van bonuskaarten op je watch te toveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Celica_T20 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:04:
[...]

Is er een app om streepjescodes van bonuskaarten op je watch te toveren?
Jep... Stocard. Werkt best simpel. Alleen sommige kaarten hebben teveel streepjes waardoor ze niet goed gelezen worden (airmiles-pas). Maar voor de bouwmarkten is het best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:24
Waah schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:06:
[...]

Jep... Stocard. Werkt best simpel. Alleen sommige kaarten hebben teveel streepjes waardoor ze niet goed gelezen worden (airmiles-pas). Maar voor de bouwmarkten is het best handig.
Wauw nice! Gelijk ffkes proberen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Ik krijg last van het bandje. Moet dus maar Eens kijken voor een andere. Hebben jullie nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heel veel eigenaren van dit horloge hebben het bandje vervangen voor deze; http://www.amazon.co.uk/d...85721_37038051_TE_3p_dp_1
(Ritche 22mm)

Mooi, goed en vooral goedkoop metalen bandje. Zit bij mij een stuk prettiger dan het originele bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb dat bandje ook gehad, maar het gaf toch vaak irritaties of bijvoorbeeld haartjes die vast kwamen te zitten.

Ik gebruik momenteel het bandje van mijn originele Pebble. Heerlijk die silicone bandjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Kiwi schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:05:
Ik heb dat bandje ook gehad, maar het gaf toch vaak irritaties of bijvoorbeeld haartjes die vast kwamen te zitten.
Ik gebruik momenteel het bandje van mijn originele Pebble. Heerlijk die silicone bandjes :)
Oh....daar ga ik ook last van krijgen (haren). Heb je geen last van zweten met het silicone bandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kukelinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 12:26
Mijn smartwatch is zojuist geüpdate naar wear 1.4 Android 6.0.1
Nu even kijken wat er anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 23:11
Hier inderdaad ook geupdate inmiddels , ook wear 1.4 en android 6.0.1

Hij is nu in het nederlands en wat er nog meer nieuws is kan ik zo gauw niet ontdekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurence007
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-08 16:15
Sinds kort ook Android Marshmallow draaiend. Mijn bevindingen:

* Nederlandse taal toegevoegd: werkt erg prettig. Zo is het nu mogelijk om in het Nederlands voorgeprogrammeerde sms'jes te versturen via het contactenscherm, net als een Nederlandse sms te kunnen sturen als iemand je belt. Voorheen waren beide nog in het Engels. Ook ondersteunt Google Now meer commando's zoals: "hoe oud is president Obama?" of "hoe hoog is de Eiffeltoren?" Je krijgt dan antwoord in een vorm van een card. Timers en alarmen zetten kon voorheen ook al in het Nederlands, maar is natuurlijk nog steeds mogelijk. Daarnaast zijn de Nederlands menu's ook leuk meegenomen.

* Je kan nu berichten verzenden via spraak via externe apps, zoals Whatsapp of Hangouts. In combinatie met het Nederlands werkt dit erg goed. Wil je niet zeggen "stuur Whatsapp naar [contact], dan kan je via het contactenscherm naast sms of bellen nu ook voor Whatsapp kiezen en je boodschap inspreken.

* In het kader van privacy: je kan nu ook permissies veranderen van de apps die op je horloge staan. Ook als je een nieuwe app installeert zal deze van te voren om permissie vragen als het voor het eerst nodig is. Je kan deze permissies aanpassen in instellingen, rechten.

* Het is nu ook mogelijk om handmatig de datum en tijd in te stellen, onafhankelijk van je telefoon. Dit kan via instellingen, datum en tijd.

* Audiofeedback. Dit werkt zowel via de speaker (heeft de G Watch R niet) als via een bluetooth headset. Audiofeedback lees onder andere de tijd voor elke keer als je het horloge uit standby haalt. Op het eerste gezicht niet erg nuttig voor mensen die gewoon zicht hebben ;)

* nieuwe gestures: tekstueel lastig uit leggen, vandaar volgend filmpje: YouTube: Android 6.0.1 Android Wear Gestures and Features Tour!

* Een nieuwe gesture die ik erg handig vind: het was al mogelijk om je scherm te activeren door het horloge omhoog te kantelen, maar nu gaat het scherm ook uit als je je horloge weer laat zakken. Werkt redelijk goed in de praktijk, en scheelt weer batterij!

* Een nieuwe watchface, genaamd "daily." Niet moeders mooiste, maar laat zien hoe lang het nog duurt voordat je je volgende agenda-afspraak hebt. Handig voor de agendatijgers onder ons.

* overig: het is alleen nog maar mogelijk om je telefoon & horloge op "niet storen" te zetten i.p.v. priotiteit, totale stilte of uit. Ook zijn er nieuwe animaties als je bijvoorbeeld de instellingen opent. Opnieuw opstarten is vreemd genoeg weggehaald als optie. De bootanimatie is in lijn gebracht met Android 6, net als dat het horloge trilt als hij eenmaal is uitgeschakeld. Ten slotte is er nu een golfanimatie onderaan het scherm te zien als je geen notificaties hebt en je van beneden naar boven swiped.

[ Voor 6% gewijzigd door Laurence007 op 23-02-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Ben benieuwd..... hij is nu aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
Opnieuw opstarten is vreemd genoeg weggehaald als optie.
Ik heb begrepen dat je daarvoor de knop een x (4..5) aantal seconden ingedrukt moet houden en dan reboot hij ook.

Factory reset is ook weg maar dat is vervangen door unpair with device, dan vraagt hij automatisch of je het horloge wil factory resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
Ierlandfan schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:56:
[...]

Ik heb begrepen dat je daarvoor de knop een x (4..5) aantal seconden ingedrukt moet houden en dan reboot hij ook.
Dat trucje om te rebooten was mij niet bekend, maar toch prettig dat het nog mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Moet je wel een stuk langer ingedrukt houden hoor, bij de meeste apparaten is het rond de 15 seconden.

Bij de GWAR gaat hij na een aantal seconden trillen, als dat gestopt is kan je de knop loslaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
Kiwi schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:24:
Moet je wel een stuk langer ingedrukt houden hoor, bij de meeste apparaten is het rond de 15 seconden.

Bij de GWAR gaat hij na een aantal seconden trillen, als dat gestopt is kan je de knop loslaten
Heb het gemerkt, blijft beter dan het horloge uitschakelen en zelf weer inschakelen IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-08 12:56
Edit: bleek inderdaad een hardware error te zijn

[ Voor 83% gewijzigd door thommy86 op 01-03-2016 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De LG G Watch R is nog geen twee jaar op de markt dus deze hardwarefout lijkt mij nog binnen de garantie te vallen. Ik zou gewoon even contact opnemen met LG.

[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 27-02-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Wellicht heeft ie (optische) schade. Issue lijkt me hardwarematig. Het scherm gaat niet simpelweg uit, maar valt echt uit op een niet zo mooie manier. Weet je van de verkoper of ie een klap oid heeft gehad?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Sinds de update van mijn lg gwatch urbane. Als het scherm aanblijft gaat bevriest mijn horloge compleet en is het scherm zwart. Ik moet hem dan opnieuw opstarten. Zodra ik screen always on uitzet reageert die normaal...

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Mmm.... Ok Google play music werkt niet meer als spraak opdracht.

Iemand een idee wat het is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:40
Sinds de update verschijnt het weerbericht van "mijn plaatsen" niet meer op het horloge, iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Gebruik al heel lang dit bandje naar volle tevredenheid en ook erg goedkoop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
red bull schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:42:
Gebruik al heel lang dit bandje naar volle tevredenheid en ook erg goedkoop...
Die ziet er heel tof uit, ga 'm meteen bestellen!

Heb zojuist deze smartwatch 2ehands gehaald. Had hiervoor een Pebble maar dit is een goede stap vooruit! Ga nu eventjes dit topic doorlezen voor leuke tips en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
Merk dat ik steeds meer last van burn-in/ghosting krijg, een watchface blijft soms erg lang nog zichtbaar. 'S nachts doe mijn horloge uit, waardoor het effect weer verdwijnt. Dit had ik tot een tijdje terug niet, dus ik vermoed dat het door de leeftijd van het scherm komt. Horloge is nu een jaar en 4 maanden oud. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nope, geen last van. Maar ik ben denk ik ook niet de juiste persoon om dit aan te vragen aangezien ik het scherm niet op altijd aan heb staan. Dat vind ik ook niet nodig want als ik hem gewoon draag kan ik de wijzerplaat toch niet zien. Ik hoef alleen mijn arm even naar boven brengen en ik heb beeld. :)

OLED is wat mij betreft toch nog een beetje te gevoelig voor retentie en inbranden om het scherm altijd aan te hebben staan met een bijna niet veranderend beeld. Op mijn Note 2 staat bijvoorbeeld het menu van Ingress ingebrand. Nu zie je dat gelukkig alleen bij een compleet wit beeld maar toch.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 01-05-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Laurence007 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:16:
Merk dat ik steeds meer last van burn-in/ghosting krijg, een watchface blijft soms erg lang nog zichtbaar. 'S nachts doe mijn horloge uit, waardoor het effect weer verdwijnt. Dit had ik tot een tijdje terug niet, dus ik vermoed dat het door de leeftijd van het scherm komt. Horloge is nu een jaar en 4 maanden oud. Meer mensen hier last van?
Ik draag t klokje vrijwel elke dag al sinds de release. Scherm is altijd aan en geen last van ghosting. Batterij staat savond op +- 45% en gebruik hem eigenlijk alleen voor push berichten en standaard Google acties. Top klokje nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
DukeN schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 09:12:
[...]

Ik draag t klokje vrijwel elke dag al sinds de release. Scherm is altijd aan en geen last van ghosting. Batterij staat savond op +- 45% en gebruik hem eigenlijk alleen voor push berichten en standaard Google acties. Top klokje nog :)
Zal ook liggen aan de gebruikte watchfaces en de elementen die hierin voorkomen. Heb soms ook het idee dat het standaard schuiven van watchfaces om burn-in te voorkomen ook niet meer zo goed werkt als dat het ooit deed. Zal voor de zekerheid blijven wisselen van watchfaces om het effect te minimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
sjaool schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:29:
Nope, geen last van. Maar ik ben denk ik ook niet de juiste persoon om dit aan te vragen aangezien ik het scherm niet op altijd aan heb staan. Dat vind ik ook niet nodig want als ik hem gewoon draag kan ik de wijzerplaat toch niet zien. Ik hoef alleen mijn arm even naar boven brengen en ik heb beeld. :)

OLED is wat mij betreft toch nog een beetje te gevoelig voor retentie en inbranden om het scherm altijd aan te hebben staan met een bijna niet veranderend beeld. Op mijn Note 2 staat bijvoorbeeld het menu van Ingress ingebrand. Nu zie je dat gelukkig alleen bij een compleet wit beeld maar toch.
Er is een verschll tussen Super-AMOLED en OLED: de G Watch R heeft Oled en hierdoor een minder lange levensduur dan een Super-AMOLED scherm. Samsung heeft de laatste jaren zijn levensduur van zijn schermen aanzienlijk verbetert. Ik verwacht bij de Huawei Watch op de lange termijn minder problemen met burn-in en ghosting omdat dit horloge een AMOLED scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Laurence007 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:17:
[...]

Er is een verschll tussen Super-AMOLED en OLED: de G Watch R heeft Oled en hierdoor een minder lange levensduur dan een Super-AMOLED scherm. Samsung heeft de laatste jaren zijn levensduur van zijn schermen aanzienlijk verbetert. Ik verwacht bij de Huawei Watch op de lange termijn minder problemen met burn-in en ghosting omdat dit horloge een AMOLED scherm heeft.
De LG G Watch R heeft P-OLED dat is nog weer anders. Mijn Note 2 heeft Super-AMOLED en die is dus ingebrand door het spelen van Ingress.

Nu is het wel zo dat ik voor mijn telefoon niet anders meer wil dan AMOLED. De beeldkwaliteit is gewoon superieur aan LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Volgensmij heeft LG juist de beste OLED levensduur, omdat ze naast de drie standaard LEDs ook nog een witte LED gebruiken.

Ik heb trouwens mijn horloge ook op always-on, met vrijwel altijd dezelfde watchface, en ik heb nog totaal geen last van burn-in, de burn-in protection doet prima z'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
Kiwi schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:40:
Volgensmij heeft LG juist de beste OLED levensduur, omdat ze naast de drie standaard LEDs ook nog een witte LED gebruiken.
Volgens mij is dat alleen met de OLED tv's van LG, en niet met hun smartwatches. Zie nergens op internet iets vermeld staan over de witte pixel in hun smartwatches, in tegenstelling tot bij hun OLED tv's. Maar mocht het wel zo zijn, dan is de levensduur van mijn scherm al helemaal ondermaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
sjaool schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:41:
[...]

De LG G Watch R heeft P-OLED dat is nog weer anders. Mijn Note 2 heeft Super-AMOLED en die is dus ingebrand door het spelen van Ingress.

Nu is het wel zo dat ik voor mijn telefoon niet anders meer wil dan AMOLED. De beeldkwaliteit is gewoon superieur aan LCD.
P-OLED is gewoon OLED maar dan gemaakt van plastic. Onderliggende techniek en levensduur blijven dus identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik kreeg zowaar net een update binnen.

Android Wear 1.5.0.3044569
Google Play-services 9.4.52 (534-127739847)
Android OS 6.01
Android beveiligingspatchniveau 5 juli 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
sjaool schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 03:08:
Ik kreeg zowaar net een update binnen.

Android Wear 1.5.0.3044569
Google Play-services 9.4.52 (534-127739847)
Android OS 6.01
Android beveiligingspatchniveau 5 juli 2016
Ja, ik merkte het ook; zelfde versies binnen (2 dagen geleden). Restart is er ook weer; althans, ik dacht dat die weg was en zie dat de optie er nu weer is.

Het wachten is nu op Android Wear 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Vanochtend mn horloge van de lader gehaald. Hij stond uit maar was bloed heet. Bij de eerste start deed hij een APP update. Nu blijft hij herstarten. Zijn er anderen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Hier niet
Android wear: 1.5.0.3129099
Android os: 6.0.1
Beveiligingspatchniveau: 5 augustus

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik kreeg hier vanochtend een beest van een update binnen en kon daarna alles opnieuw 'reset to default' en weer installeren. Jullie ook?

Android Wear: 1.5.0.3269884
Googple Play: 9.6.83
Android OS: 6.0.1
Android-beveiligingspatchniveau: 5 september 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Helaas heeft mn watch het begeven en heb ik keurig mn geld terug gekregen. Nu even nadenken of ik de LG Watch R nog steeds wil. De Huawei is ook erg mooi, maar er is ook "aangekondigd" (gerucht) dat Google zelf met 2 Nexus watches gaat komen.
Tweakers news melding Google Watches

Ik was happy met mn LG, maar het is wel een 2-jr oud ontwerp, dus nu weer nieuw kopen lijkt me geen goede zaak meer.
Heb wel twee craddles liggen; pm me voor interesse.

[ Voor 15% gewijzigd door ArnieNFW op 23-09-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hengelo30
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-08 17:24
Ik zit nu ook op dezelfde update.
Android Wear: 1.5.0.3269884
Googple Play: 9.6.83
Android OS: 6.0.1
Android-beveiligingspatchniveau: 5 september 2016

Alleen nu is whatsapp verdwenen bij de apps! Ik krijg geen meldingen meer binnen van whatsapp en facebook.
Horloge opnieuw geïnstalleerd, telefoon (S6 edge) opnieuw geïnstalleerd, maar mocht niet baten.

Edit: wifi stond nog uitgeschakeld. App zie ik nog niet, maar krijg wel de meldingen binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door hengelo30 op 25-09-2016 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vandaag netjes een nieuwe update met de 1 november beveiligingspatch binnen gekregen . De ondersteuning loopt nog steeds lekker door. Geen idee of er nog andere vernieuwingen zijn doorgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik kreeg de update ook binnen. Had de hoop op wear 2.0, de update duurde namelijk zo lang.

Maar na bijna twee jaar het horloge nog dagelijks om en nog altijd zoveel gemak ervan.

Top ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:45
Nog even getwijfeld om voor €136 de Motorola 360 sport aan te schaffen...maar eigenlijk heeft hij nog niet zoveel meerwaarde. Deze kan nog wel even mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 22:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

DukeN schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:19:
Ik kreeg de update ook binnen. Had de hoop op wear 2.0, de update duurde namelijk zo lang.

Maar na bijna twee jaar het horloge nog dagelijks om en nog altijd zoveel gemak ervan.

Top ding. :)
Die is helaas uitgesteld, Android Wear 2.0. Komt op zijn vroegst pas 'begin 2017' :|

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• ArnieNFW
Nadat mn eerst het begeven had, toch weer een 2e handsje gekocht. Prima toestel. De november update duurde lang; hoopte inderdaad op Wear 2.0. Jammer, nog even wachten.

[ Voor 36% gewijzigd door ArnieNFW op 22-11-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
Verwonderlijk dat er nog zo netjes veiligheidsupdates worden uitgebracht voor zo'n relatief oude smarwatch, zit nu op securitypatch van 1 december.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnieNFW
Begin februari! WEAR 2.0 en onze watch gaat gewoon mee (zeggen de berichten)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vanavond netjes een update met de beveiligingspatch van januari 2017 binnen gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

O, dat was het. Meestal zie je wel in de Play store wat er nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
Ja, ook hier. Hoopte natuurlijk even op AW2.0, maar het is netjes dat we nog steeds beveiligingsupdates krijgen. Er valt wel wat te zeggen voor stock Android (Wear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed!
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 00:02

Ed!

Idd de berichten zeggen dat hij er aan komt. Erg netjes om een twee jaar oude smartwatch gewoon van de nieuwste features te voorzien. Top LG!

http://www.androidcentral...-will-get-android-wear-20 (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
Update wordt nu gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Laatst online: 13:24
Welke update? En voor mij staat er geen klaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Heb t vermoeden dat dat de January update is geweest. Ik zie nog nergens iets dat er al een OTA uit is.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
Helaas de beveiligingsupdate van 1 februari. Duurde lang met downloaden en instaleren dus ging ervanuit wear 2.0 helaas nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DavidvB schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:37:
Helaas de beveiligingsupdate van 1 februari. Duurde lang met downloaden en instaleren dus ging ervanuit wear 2.0 helaas nog even geduld.
Android Wear 2.0 on existing devices: Updates to start on 15 February

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Zou het? Ben helaas niet bij m'n oplader in de buurt :(

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/x28pe8.jpg

Edit:
Toch geüpdatet, beveiligingsupdate februari :(

[ Voor 20% gewijzigd door Joran op 15-02-2017 22:22 ]

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Joran schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:05:
Zou het? Ben helaas niet bij m'n oplader in de buurt :(

[afbeelding]

Edit:
Toch geüpdatet, beveiligingsupdate februari :(
collega had hetzelfde... beetje dood gegooid worden met een blije mus...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Geckoo schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:42:
[...]

collega had hetzelfde... beetje dood gegooid worden met een blije mus...
Nou, ze zijn in ieder geval wel snel met de nieuwe beveiligingsupdate. Dat kan ik van Samsung niet zeggen. Mijn Note 4 loopt steevast een hele maand achter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Bij een horloge is veiligheid natuurlijk ook belangrijker dan bij een smartphone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Ik heb sinds kort een vreemd probleem met mijn watch. De batterij-indicator geeft permanent 50% aan. Ik heb hem meerdere keren opnieuw opgestart en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar nog steeds 50%.

Hij functioneert verder normaal. Leg hem elke nacht aan de lader en hij blijft normaal functioneren, is dus alleen de indicator die niet werkt.

Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Celica_T20 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:37:
Ik heb sinds kort een vreemd probleem met mijn watch. De batterij-indicator geeft permanent 50% aan. Ik heb hem meerdere keren opnieuw opgestart en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar nog steeds 50%.

Hij functioneert verder normaal. Leg hem elke nacht aan de lader en hij blijft normaal functioneren, is dus alleen de indicator die niet werkt.

Meer mensen die hier last van hebben?
hier zegt iemand dat hij hem uit heeft gezet en toen op de oplader heeft gelegd. Misschien helpt dat iets?

Er komt als het goed is snel android wear 2.0 aan, misschien is het dan weg. Mensen zeggen wel dat het na een bepaalde update kwam.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:05
Joran schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:35:
[...]

hier zegt iemand dat hij hem uit heeft gezet en toen op de oplader heeft gelegd. Misschien helpt dat iets?

Er komt als het goed is snel android wear 2.0 aan, misschien is het dan weg. Mensen zeggen wel dat het na een bepaalde update kwam.
Ik had ook dat probleem en dat loste het inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Ik heb dat inderdaad ook gelezen, alleen heb ik dat volgens mij ook geprobeerd. Vanavond nog maar eens proberen.

Hopen dat AW 2.0 binnenkort komt :D

EDIT
Geprobeerd, maar werkt helaas niet. Maar even wachten op wear 2.0.

[ Voor 20% gewijzigd door Celica_T20 op 23-02-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:42

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Batterij helemaal leeg laten lopen en dan weer opladen tot 100%. Dat heeft bij mij geholpen :)

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull

red bull

Keeps me awake !

Ik heb de laatste 2 weken opeens last van een mega battery drain... Eind vorig jaar is er via coolblue een nieuwe accu en later ook een nieuw moederbord ingegeaan. Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/1604uc.png

[ Voor 19% gewijzigd door red bull op 15-03-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb sinds een week een LG Urbane. Ik kwam er alleen achter dat ik maar een handjevol contacten in mijn contactenlijst heb.
Waar haalt hij die contacten vandaan? Ik heb er in mijn telefoon veel meer.

Is er ook al nieuw bekend wanneer Wear 2.0 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull

red bull

Keeps me awake !

red bull schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:01:
Ik heb de laatste 2 weken opeens last van een mega battery drain... Eind vorig jaar is er via coolblue een nieuwe accu en later ook een nieuw moederbord ingegeaan. [afbeelding]
Ik heb inmiddels Strava en google fit verwijderd en gaat weer fijn 2 dagen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Jaaa! Android Wear 2.0 is hier net binnen gekomen *O*

even wennen nog, maar het scheelt een hoop geswype. Alles is wat sneller toegankelijk.
Ook gewoon watchfaces vanaf je horloge downloaden, en de instellingen wijzigen op je smartwatch ipv op je telefoon. *O*

Rest is nog ff uitzoeken, maarja moet ook gewerkt :z

[ Voor 71% gewijzigd door Waah op 07-04-2017 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Hier ook en geïnstalleerd.

Had een bugje met koppelen naar eerste start voor het overzetten van Google account.
Bij problemen even de android wear app sluiten op telefoon en daarna weer op fysiek knopje drukken van horloge. Dan haalt hij wel je Google account op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Geen enkel probleem met google account hier. Alles in 1x netjes gekoppeld
het zelf een beetje aan kunnen passen van het start menu is fijn.
Hij reageerde in het begin erg traag. Maar lijkt later wel weer goed te reageren.

Toetsenbord is toch wel fijn, ondanks dat hij klein is.
Typen gaat redelijk alleen mijn toestel staat op engels ivm wat opties die anders niet beschikbaar zijn. En dat maakt woordenherkinning wat lastiger.
En nog steeds jammer dat WhatsApp geen wear app heeft.
Juist nu moet ik ook makkelijk vanuit mijn horloge een conversatie kunnen starten.

Eerste indrukken zijn iig positief

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik heb hem vanmorgen sideloaded omdat ik niet kon wachten.
Heb daarna wel een factory reset gedaan, want ik merkte aardig wat lags. Na een fresh install kom je er achter dat ie niet automatisch al je wear enabled apps van je telefoon naar je watch synct, dat moet je dus handmatig doen via de app store op je watch (handig, maar je moet het wel even weten)

Swype functie in het toetsenbord deed het eerst niet bij mij, maar nadat ik 1x de toetsenbord settings in ben geweest, zonder iets aan te passen, werkt het plotseling wel. Moet toegeven dat het toetsenbord beter werkt dan dat ik gedacht had.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
ik kreeg wel een notification op mijn telefoon (die daardoor ook op de watch terechtkwam) over wat er nieuw is in 2.0 en hoe te gebruiken, maar ik zie geen wezenlijk verschil op mijn watch :?
Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krypt
Check je versie eens op je watch.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
@Krypt inderdaad net gedaan en blijkt dat ik nog 1.5 heb.
Raar dat ik dan wel de melding krijg over v2.0 op mijn phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Je kunt hem eventueel sideloaden, is niet zo moeilijk

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik vind dat de apps wel erg traag openen. Als ze eenmaal geopend zijn werkt het wel soepel. Helemaal als ik de google assistant open. De animatie loopt al vast en zeker 10 seconden later is hij pas gereed. Op die manier ga ik dat niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
Ik heb de update net ook ontvangen, ik krijg alleen pas een melding van iemand die belt tegen de tijd dat de mijn voicemail al aan de lijn hebben. Het was al traag maar nu duurt gewoon 30 seconden voor het horloge reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ik ben ook niet tevreden met de update. Heb inmiddels al een factory reset gedaan en een hele nacht apps laten syncen, maar het is allemaal flink traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Hoewel ik het bel probleem niet heb, ga ik dit morgen maar eens proberen.
https://forum.xda-develop...image-to-4-cores-t3586114

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb persoonlijk het idee dat het juist sneller aanvoelt dan 1.5. Ik heb wel een complete factory reset gedaan i.v.m. factory reset van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Krypt schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 01:03:
Hoewel ik het bel probleem niet heb, ga ik dit morgen maar eens proberen.
https://forum.xda-develop...image-to-4-cores-t3586114
Ben benieuwd naar je ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Nou; boot image geflashed.. Kijken hoe het vandaag gaat. Hij start iig wel wat sneller heb ik het idee.

Starten van Apps gaat ook vlotter. Waar play store het normaal wat moeilijk had, start ie nu aardig snel op.
Even opladen en kijken wat het met de accu doet.

Edit:
Lg g watch r custom boot img

De onderbreking is het flash gedeelte waarbij ie ook wat bij geladen heeft; maar grafiek heeft dezelfde hellingshoek.

Zo te zien loopt ie niet veel sneller leeg met 4 cores enabled. Maar wear 2 slurpt zo te zien sowieso wat meer sap.
Even wat spelen met brightness en sluimeren van bepaalde notificaties; met 1.5 haalde ik 1.5 a 2 dagen.

[ Voor 125% gewijzigd door Krypt op 08-04-2017 16:36 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 22:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Inmiddels hier ook de Android Wear 2.0 update binnen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb verschillende nadelen al gevonden. Zo kun je niet meer het scherm even uitschakelen door twee keer op de knop te drukken (gebruikte ik veel), nu moet je weer extra stappen doorlopen.

Misschien wel het grootste nadeel is dat je onderin beeld niet meer een titel te zien krijgt van een kaart, van de melding. Als je een melding ontvangt moet je dus altijd naar beneden vegen en zie je niet direct of er überhaupt een melding is.

Is voor dat laatste echt geen oplossing?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste