Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Brad Pitt schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 07:48:
[...]

Uiteraard, helaas moet je dit doet na elke custom rom flash dus da's al 'een paar keer' gedaan ja :P
draait de rom een custom kernel want er is er maar 1 en hij halveert de cpu kracht(2 cores in een quad-core laten werken)

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:22
silitek schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:07:
[...]
Enige nadeel inderdaad dat je na elke rom flash een factory reset moet doen...had dat graag anders gezien.
Gelukkig werkt mijn LG met 0 problemen. ;)
Geldt dat ook voor OTA Updates? Ik heb geen factory reset gedaan na de laatste Wear update, maar ook geen problemen (voor zover ik weet). Is het aan te raden?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
suljo schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:51:
draait de rom een custom kernel want er is er maar 1 en hij halveert de cpu kracht(2 cores in een quad-core laten werken)
Custom rom op de telefoon... De GwR draait gewoon alles stock :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Ben.Hahlen schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:53:
[...]

Geldt dat ook voor OTA Updates? Ik heb geen factory reset gedaan na de laatste Wear update, maar ook geen problemen (voor zover ik weet). Is het aan te raden?
Nee OTA's update's is niet van belang voor een factory reset. Blijft onveranderd verder. Gaat met name over rom flash phones. Maar dat doen de meeste hier niet. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:58

Kiwi

Gadgetfreak

Mijn review is ondertussen ook geupdate met de nieuwe features van 5.1.1 :)
productreview: LG G Watch R Zwart review door Kiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vanavond natuurlijk Google I/O. Ik ben benieuwd wat voor nieuwe mogelijkheden ze aan Android Wear willen toevoegen. Zelf denk ik dat er een nieuwe generatie van de moto 360 met speaker support komt. Mogelijk ook nieuwe navigatie door ergens aan de hardware te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Kom er vandaag pas achter dat je bij watchmaker door lang op de 3 te drukken kunt switchen van watchfaces ik pakte telkens mijn telefoon erbij.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik na een dag beetje aanklooien wel echt raar vind is dat notificaties niet terug te vinden zijn. Als je en whatsappbericht krijgt en replied met voicecommando kan je 1 zin uitspreken. Niks verbeteren, en daarbovenop ook niet een direct tweede bericht sturen. Dat vind ik wel een manco in de keuzes die gemaakt zijn.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Wybo schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:46:
Wat ik na een dag beetje aanklooien wel echt raar vind is dat notificaties niet terug te vinden zijn. Als je en whatsappbericht krijgt en replied met voicecommando kan je 1 zin uitspreken. Niks verbeteren, en daarbovenop ook niet een direct tweede bericht sturen. Dat vind ik wel een manco in de keuzes die gemaakt zijn.
Het horloge is meer bedoeld als reageermiddel. Verder is er met een telefoon die geroot is een optie op berichten te typen met een toetsenbordje. Moet je telefoon wel geroot zijn en xposed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Falastine schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:47:
Kom er vandaag pas achter dat je bij watchmaker door lang op de 3 te drukken kunt switchen van watchfaces ik pakte telkens mijn telefoon erbij.
Die "3" zelf verandert in "6" omdat je anders lastig(er) bij de nieuwe, fijne, app list kan komen :)

Net voor het eerst de GwR om gehad, even boodschappen doen. Kom thuis, zwart scherm, Simple face. Da's wel enorm waardeloos zeg. Vraag mij af welke functie dat triggert en hoop dat het snel opgelost wordt :(

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 28-05-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

MegaCookie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:59:
Vanavond natuurlijk Google I/O. Ik ben benieuwd wat voor nieuwe mogelijkheden ze aan Android Wear willen toevoegen. Zelf denk ik dat er een nieuwe generatie van de moto 360 met speaker support komt. Mogelijk ook nieuwe navigatie door ergens aan de hardware te draaien.
Helaas geen nieuwe features etc. aangekondigd. Ook (nog) geen horloges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
Wybo schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:46:
Maar als je een lang antwoord wilt replyen, wil je dat dan allemaal inspreken? Verbeteren van fouten is priegelig op het kleine scherm. Ik ben het met je eens dat het allemaal wel érg minimalistisch is, maar houd wel in je achterhoofd dat het geen complete telefoon is die je op je pols hebt zitten.

Voor whatsapp zou ik erg blij worden van een wear app om snel een gesprekweergave op te roepen zoals die te zien is bij het naar rechts swypen. Zodat je in ieder geval ook kan replyen als er in eerste instantie geen notificatie van whatsapp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
20 jaar geleden heb ik gespeeld met spraakherkenningssoftware. Dat was veel slechter dan wat we tegenwoordig gebruiken. Maar je kon dingen via de spraak zelf verbeteren. Je zei dan iets als "selecteer twee woorden terug, herstel" en dan het verbeterde woord. Maar dat is omslachtig, wat wel zou kunnen is dat het ingesproken bericht niet direct verzonden word, maar pas na een commando daarvoor. Als je dan een fout woord hebt zou je dat aan kunnen klikken op je scherm, dat dat geselecteerd wordt en dat je dat woord eenvoudig kunt verbeteren met spraak.

Maar met je tweede stukje kom je daarmee ook een eind, want dan daarmee kun je wel ongeveer wat ik wil.

Dat het geen vervanging van de telefoon is snap ik, of het dat nooit gaat worden weet ik niet. Ik zie wel mogelijkheden om grotere schermweergaven te krijgen zonder het horloge zelf daadwerkelijk groter te laten worden. (projectie, hologrammen, communicatie met bril, elastiekachtige beeldschermen or whatever.) Maar dat is toekomstvoorspellen ;)
Een stapje dichter naar een telefoon zou ik wel op prijs stellen. dus net wat makkelijker bij mailgeschiedenis en berichtgeschiedenis.

Het zoeken gaat prima "House M.D. season 7 episode 5" ging in een keer flawless. Zelfs de naam van de actrice die ik uitsprak werd in een keer herkend.
Wat wel opvallend is is dat ik in whatsapp gewoon Nederlands kan spreken, maar zodra ik een mail stuur het opeens alleen engels is wat hij herkend.

Batterij haalt nu iets van 18 uur, maar dat zal ongetwijfeld met het vele grebruik te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wybo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 07:34:
20 jaar geleden heb ik gespeeld met spraakherkenningssoftware. Dat was veel slechter dan wat we tegenwoordig gebruiken. Maar je kon dingen via de spraak zelf verbeteren. Je zei dan iets als "selecteer twee woorden terug, herstel" en dan het verbeterde woord.
Google's spraakherkenning doet aan conversational speech i.p.v. dat het dictation gebaseerd is. Je kan dan ook maar zeer beperkt leestekens toevoegen, iets dat langere teksten inspreken gewoon lastig/onmogelijk maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat is waar, maar ik denk dat het een kwestie van tijd (kan best jaren zijn) dat het ze wel gaat lukken :)

Maar goed, afgezien van die paar kleine dingen zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Tasssadar is bezig met de wifi werkende te krijgen op de gwr,nu de urbane root heeft heeft hij wat hij de files die hij nodig heeft

twrp backup om de persoon die erom vroeg te plezieren(ik ben niet verantwoordelijk als er iets mis gaat)
https://mega.co.nz/#!wJ4k...A-Typyk4YYshH13Q9q1ikfbjo

[ Voor 27% gewijzigd door suljo op 30-05-2015 06:57 ]

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
De community fixt het gewoon! De internet snelheid lijkt wel erg traag te zijn volgens een paar reddit gebruikers die hem hebben geflasht. Ik wacht er nog even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Yosecret schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:14:
De community fixt het gewoon! De internet snelheid lijkt wel erg traag te zijn volgens een paar reddit gebruikers die hem hebben geflasht. Ik wacht er nog even mee.
Yep de internet snelheid is ook op de urbane traag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
http://www.lg.com/ae/mobile-phone-accessories/lg-W110

Discontinued...natuurlijk door de Urbane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De All in One face is net geüpdate. Zit nu ook Nederlandse taal in. Alle aanduidingen veranderen dan dus :)

Opstart-effect verwijderd. Na uitvoerig testen bleek dat hier de boosdoener te zijn. Een dag lang zonder dat effect getest en nul maal opnieuw opgestart. Wel het manuele weer-verversen ook verwijderd aangezien dat, althans hier, stelselmatig voor een restart van de watchface zorgde (zeker als je het te vaak achtereen deed).

Als er nog bugs/tips zijn: let me know :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/share29.gif Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/share30.gif

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 31-05-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:30

Steeffoon

Smartphone-nerd

Is enkel in dat land, zal het apparaat daar wel niet lopen. Hij is verder gewoon overal leverbaar.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGrillmeister
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:40
Sinds vandaag WiFi geactiveerd op mijn LG watch R, werkt goed!

Gelijk maar even post aangemaakt op reddit:
https://www.reddit.com/r/...or_511_oem_unlocked_only/

Ook bezig geweest met app om shell commando's te versturen vanaf je telefoon:
http://forum.xda-develope.../app-weartoolbox-t3123923

Feedback over de app is welkom. Layout was niet belangrijk, ging puur om functionaliteit. Wordt nog uitgebreid in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Tichelmanm schreef op maandag 01 juni 2015 @ 00:02:
Sinds vandaag WiFi geactiveerd op mijn LG watch R, werkt goed!

Gelijk maar even post aangemaakt op reddit:
https://www.reddit.com/r/...or_511_oem_unlocked_only/

Ook bezig geweest met app om shell commando's te versturen vanaf je telefoon:
http://forum.xda-develope.../app-weartoolbox-t3123923

Feedback over de app is welkom. Layout was niet belangrijk, ging puur om functionaliteit. Wordt nog uitgebreid in de toekomst :)
wat kan ik met de app? kun je dit wellicht iets specifieker aangeven?

Als ik deze installeer wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Falastine schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:51:

Features:
- Automatic installation of necessary binaries (adb, fastboot -> /system/bin/)
- Automatic connection
- Reboot (system, recovery, bootloader)
- Sideload apps (/sdcard/Download/)
- Send adb commands (adb command)
- Send shell commands (adb shell command)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Brad Pitt schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:02:
[...]

Features:
- Automatic installation of necessary binaries (adb, fastboot -> /system/bin/)
- Automatic connection
- Reboot (system, recovery, bootloader)
- Sideload apps (/sdcard/Download/)
- Send adb commands (adb command)
- Send shell commands (adb shell command)
nogmaals .... wat gebeurt er als ik dit doe op me horloge? nieuwe software, of rooten of doet hij de wifi files downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Falastine schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:12:
nogmaals .... wat gebeurt er als ik dit doe op me horloge? nieuwe software, of rooten of doet hij de wifi files downloaden?
Met alle respect, maar als je geen idee hebt wát dit doet heb je het waarschijnlijk ook niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Brad Pitt schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Met alle respect, maar als je geen idee hebt wát dit doet heb je het waarschijnlijk ook niet nodig :)
Nou met alle respect ik unroot en gooi op al me telefoons altijd custom roms enzo maar wat dit doet snap ik niet helemaal ik hou wel van experimenteren dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Falastine schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:19:
Nou met alle respect ik unroot en gooi op al me telefoons altijd custom roms enzo maar wat dit doet snap ik niet helemaal ik hou wel van experimenteren dus :D
Ah okay, my bad :)

Maar zó cryptisch is het toch niet wat er staat? Het sideloaden van apps vind ik erg handig (scheelt weer adb'en) en het rebooten naar recovery scheelt ook weer een aantal seconden en handelingen :) Het zal niet iets zijn dat je elke dag zestig maal zal gebruiken, denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Brad Pitt schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:41:
De All in One face is net geüpdate. Zit nu ook Nederlandse taal in. Alle aanduidingen veranderen dan dus :)

Opstart-effect verwijderd. Na uitvoerig testen bleek dat hier de boosdoener te zijn. Een dag lang zonder dat effect getest en nul maal opnieuw opgestart. Wel het manuele weer-verversen ook verwijderd aangezien dat, althans hier, stelselmatig voor een restart van de watchface zorgde (zeker als je het te vaak achtereen deed).

[afbeelding] [afbeelding]
Ik zet hem er weer op. Blijf het een van de betere faces vinden, dus ik hoop dat de problemen nu zijn opgelost.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Ahh weet je of er een manier is makkelijker muziek op je tel te zetten. Nu moet ik via google play music uploaden en dan downloaden naar me horloge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Mooi, een hele dag met de face van Brat Pitt gedraaid en geen ene reboot van de face \o/

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralph Smeets schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Ik zet hem er weer op. Blijf het een van de betere faces vinden, dus ik hoop dat de problemen nu zijn opgelost.
Vandaag de hele dag actief gehad en geen problemen.
Lijkt dus helemaal toppie te zijn weer.

Good job Brad Pitt 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGrillmeister
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:40
Falastine schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:51:
[...]

Deze app installeer je op je 'geroote' telefoon, wanneer de app wordt uitgevoerd zal deze een adb binary downloaden voor de communicatie tussen je telefoon en horloge.

Met de app is het mogelijk commando's naar je horloge te sturen zonder tussenkomst van de computer. Ook is het mogelijk apps te installeren op je horloge vanaf je telefoon. Vanaf een build die ik net heb uitgebracht is het ook mogelijk deze weer te verwijderen.

Hopelijk is het zo wat duidelijker, maar zoals eerder gezegt: weet je niet wat het is gebruik het dan liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 14:52
Brad Pitt schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:41:

Heb nu v2.0 ook erop gezet, met de 1.7 ging het telkens fout als er notificaties binnen kwamen.
Blijft gewoon een mooie watchface... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Super! Blij dat ie nu beter is (het is hier nog niet 100% perfect maar kan ook komen door teveel rommelen).

Thx voor de update(s)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Sinds de laatste Android Wear update, krijg je niet meer standaard het scherm dat je een gesproken opdracht kunt geven als je op de wijzerplaat tikt met je vinger, maar krijg je een menu met alle apps, en moet je eerst 2 keer naar links swipen om bij de spraak invoer te komen, weet iemand toevallig een manier om weer met 1 keer tikken de spraak invoer te krijgen? aangezien ik mijn horloge voornamelijk voor het aansturen van Domotica in huis gebruik, is dit behoorlijk irritant, waar je eerst 1 handeling kon doen moet je er nu telkens 3 doen om bij spraak invoer te komen...

[ Voor 23% gewijzigd door Hephaestus op 02-06-2015 10:55 ]

God is a ludicrous fiction, dreamt up by inadequates who abnegate all responsibility to an invisible magic friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Hephaestus schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:48:
Sinds de laatste Android Wear update, krijg je niet meer standaard het scherm dat je een gesproken opdracht kunt geven als je op de wijzerplaat tikt met je vinger, maar krijg je een menu met alle apps, en moet je eerst 2 keer naar links swipen om bij de spraak invoer te komen, weet iemand toevallig een manier om weer met 1 keer tikken de spraak invoer te krijgen? aangezien ik mijn horloge voornamelijk voor het aansturen van Domotica in huis gebruik, is dit behoorlijk irritant, waar je eerst 1 handeling kon doen moet je er nu telkens 3 doen om bij spraak invoer te komen...
Voor zover ik weet is de enige manier om rechtstreeks naar spraakbesturing te gaan d.m.v. "Ok Google".
Je zou eventueel wel wat dingen kunnen proberen met AutoWear, kan ook nog leuke extra's geven aan je domotica besturing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Niet online
Kiwi schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:01:
[...]

Voor zover ik weet is de enige manier om rechtstreeks naar spraakbesturing te gaan d.m.v. "Ok Google".
Je zou eventueel wel wat dingen kunnen proberen met AutoWear, kan ook nog leuke extra's geven aan je domotica besturing :)
Ik gebruik AutoWear al in combinatie met Tasker en AutoVoice, maar dat is nogal omslachtig, om dan bv een transparant png plaatje op de wijzerplaat te plaatsen waar je op kunt tikken zodat spraak invoer weer wel direct opent..

Het is nogal vreemd dat Google dit verandert heeft met hun laatste update...

God is a ludicrous fiction, dreamt up by inadequates who abnegate all responsibility to an invisible magic friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Hephaestus schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:05:
[...]

Ik gebruik AutoWear al in combinatie met Tasker en AutoVoice, maar dat is nogal omslachtig, om dan bv een transparant png plaatje op de wijzerplaat te plaatsen waar je op kunt tikken zodat spraak invoer weer wel direct opent..

Het is nogal vreemd dat Google dit verandert heeft met hun laatste update...
Google heeft dit juist veranderd aangezien een groot deel van de gebruikers juist precies het omgekeerde wilt als wat jij wilt, namelijk niet de hele tijd die voice prompt krijgen, maar gewoon meteen apps launchen.
En ja, voor andere gebruikers wordt dit juist weer een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Niet online
Kiwi schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:08:
[...]

Google heeft dit juist veranderd aangezien een groot deel van de gebruikers juist precies het omgekeerde wilt als wat jij wilt, namelijk niet de hele tijd die voice prompt krijgen, maar gewoon meteen apps launchen.
En ja, voor andere gebruikers wordt dit juist weer een nadeel.
Daarom hadden ze dit beter via een instelling door de gebruiker kunnen laten kiezen.. maar goed.. het kan dus niet... dan maar een transparant plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Ik heb m'n LG verkocht!!..ben uitgespeeld. Doorslag in volle daglicht (buiten/zon) heb je niks aan dat ding.
Je ziet geen barst. :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zelfs op bright 3 en 4 zie ik dan gewoon wat er op staat zonder al te veel moeite... zit er zoveel verschil in de horloges of is dat gewoon verschil in zicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJnJ
  • Laatst online: 19-10-2024
Kitser schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:12:
[...]

Ik heb deze uitleg gevolgd om voice opdrachten aan m'n horloge te geven, zodat m'n verlichting bediend kan worden. Helaas werkt het nog niet.
Ik kan wel voice opdrachten tegen m'n telefoon geven. Daarmee kan ik m'n lampen bedienen.
Maar als ik het tegen m'n horloge zeg, wordt er een Google opdracht op m'n horloge gestart ipv een opdracht aan autovoice op m'n telefoon.

Weet iemand wat ik fout doe?
Even goed kijken bij de autovoice settings. Daar kan je wat values aanpassen op het moment dat Google now het niet helemaal doorstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wybo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:39:
Zelfs op bright 3 en 4 zie ik dan gewoon wat er op staat zonder al te veel moeite... zit er zoveel verschil in de horloges of is dat gewoon verschil in zicht?
Zie hier ook nul. Ontbreken van automatische helderheid is ook waardeloos. Vaak zat gedacht hem te verkopen maar het spelen ermee houdt het toch interessant. Gisteren met Shazam nummer opgezocht en was zwaar verrast dat je dan zelfs de songtexts in realtime ziet meelopen na de herkenning. Echt geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

In fel zonlicht klik ik altijd 3 keer op de knop aan de zijkant. Vind het dan nog best goed te zien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Ik ben al een aantal dagen aan het overwegen om de LG G Watch R te kopen, een complete Smartwatch voor een redelijke prijs. Nu zie ik alleen dat LG het toestel op "üit assortiment" heeft gezet, ik vraag me nu af hoe lang je mag rekenen op support/software updates...

LG G WATCH R Discontinued Product
http://www.lg.com/ae/mobile-phone-accessories/lg-W110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Hij is inderdaad ook uit de Play Store verdwenen, dus hij wordt compleet vervangen door de Urbane. Aangezien Google voor het grootste deel verantwoordelijk is voor de updates, ga ik er van uit dat er toch minstens 18 maanden updates uit zullen komen voor de GWAR.
Het is natuurlijk allemaal gissen, en in dat opzicht is het misschien veiliger om een Urbane te kopen i.p.v. een GWAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Voorlopig blijft de hardware in AW smartwatches waarschijnlijk nog wel een tijdje hetzelfde, dus die updates voor de gwr blijven wel komen. Mocht het echt allemaal niet meer gaan dan zijn er altijd natuurlijk nog de handige mannetjes op XDA die alles zo weer compatible hebben. Intern in de GWR hetzelfde als de Urbane dus de kans is groot dat zolang de Urbane updates krijgt die in ieder geval makkelijk te porten zijn naar de GWR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb onopzettelijk een patroon ingevoerd op mijn gwatch r. Nu kan ik niets meer met mijn horloge, omdat ik het patroon niet meer weet. Weet iemand hoe ik het horloge weer kan resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Niet online
Kitser schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:12:
[...]

Ik heb deze uitleg gevolgd om voice opdrachten aan m'n horloge te geven, zodat m'n verlichting bediend kan worden. Helaas werkt het nog niet.
Ik kan wel voice opdrachten tegen m'n telefoon geven. Daarmee kan ik m'n lampen bedienen.
Maar als ik het tegen m'n horloge zeg, wordt er een Google opdracht op m'n horloge gestart ipv een opdracht aan autovoice op m'n telefoon.

Weet iemand wat ik fout doe?
Tekens als de Google/Google Search app update dan werken de Voice Commands niet meer, in de x-posed module: "Google Search/Now API" zit een optie bij settings: "Update hooks", die moet je telkens toepassen zodra google een nieuwe update uitrolt van de Google/Google Search app, je kunt update hooks altijd uitvoeren, je krijgt dan info of de "hooks" al zijn geupdate, zoniet dan krijg je een melding dat je je telefoon opnieuw moet opstarten als ze zijn bijgewerkt..

Als je die optie update hooks niet ziet bij settings dan heb je niet de juiste nieuwe versie van de Google Search/Now API

[ Voor 15% gewijzigd door Hephaestus op 04-06-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Zojuist voor de 3de keer m'n GWR gepolijst. Hij was een beetje dof geworden, maar nu is hij net weer een spiegel!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NrPCeMo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slotjejunior
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06-2024
Donderdag ook de GWR besteld. Wordt vanmiddag thuis bezorgd. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Yosecret schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:26:
Zojuist voor de 3de keer m'n GWR gepolijst. Hij was een beetje dof geworden, maar nu is hij net weer een spiegel!

[afbeelding]
Prachtig wil ik ook alleen durf niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12-09 07:56
Jep hier idem, ik heb al wat beschadigingen dus het begin is er ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LG Urbane rom op de GwR loopt ook lekker, heel soepel. Wifi is ook wel erg handig. Nu op de mobiel zowel Wifi als ook Bluetooth uit en syncen van dingen als de agenda gaan gewoon door op het klokkie. Zeer okay allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-01-2023
Brad Pitt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:58:
LG Urbane rom op de GwR loopt ook lekker, heel soepel. Wifi is ook wel erg handig. Nu op de mobiel zowel Wifi als ook Bluetooth uit en syncen van dingen als de agenda gaan gewoon door op het klokkie. Zeer okay allemaal :)
Enigste nadeel is dat je geen bal aan wifi hebt als je de telefoon thuis laat liggen zonder kun je toch geen verbinding maken met een beveiligd wifi netwerk dat je phone niet kent, of is dit ergens te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
gizmobinky schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:02:
Enigste nadeel is dat je geen bal aan wifi hebt als je de telefoon thuis laat liggen zonder kun je toch geen verbinding maken met een beveiligd wifi netwerk dat je phone niet kent, of is dit ergens te omzeilen?
Geen idee eigenlijk, nooit getest. Heb slechts één telefoon (altijd bij me) maar vijftien horloges of zo (zelden GwR bij me) :P

Denk echter wel dat hetgeen je zegt gewoon klopt hoor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 12-06-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Maar wat ik zo raar vind er wordt gesuggereerd dat als je per ongeluk je telefoon vergeet dat je gewoon je berichten door krijgt op je lg urbane, maar goed ik heb die custom ROM met wifi er ook op en werkt prima maar pas wel op dat je accu niet leeg raakt hij blijft dan constant rebooten de enigste oplossing is dan de boot.img opnieuw flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Brad Pitt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:08:
[...]

Geen idee eigenlijk, nooit getest. Heb slechts één telefoon (altijd bij me) maar vijftien horloges of zo (zelden GwR bij me) :P

Denk echter wel dat hetgeen je zegt gewoon klopt hoor :)
Ik weet het wel zeker op een beveiligd wifi netwerk moet je eerst de beveiligings code op je phone intoetsen das wel jammer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
gizmobinky schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:17:
maar goed ik heb die custom ROM met wifi er ook op en werkt prima maar pas wel op dat je accu niet leeg raakt hij blijft dan constant rebooten de enigste oplossing is dan de boot.img opnieuw flashen.
Ff klein beetje opladen terwijl in de bootloader, reboot (van charger af), eenmaal opgestart weer op de oplader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Brad Pitt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:23:
[...]

Ff klein beetje opladen terwijl in de bootloader, reboot (van charger af), eenmaal opgestart weer op de oplader :)
Ja klopt die had ik al gelezen op xda maar werkte helaas bij mij niet ik heb toen maar de boot.img met wifi opnieuw geflashed en hij startte toen meteen op, misschien had het te maken dat ik de eerste versie wifi boot.img gebruikt had iig hij werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
gizmobinky schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:30:
Ja klopt die had ik al gelezen op xda maar werkte helaas bij mij niet ik heb toen maar de boot.img met wifi opnieuw geflashed en hij startte toen meteen op, misschien had het te maken dat ik de eerste versie wifi boot.img gebruikt had iig hij werkt weer :)
De laatste veroorzaakt hier juist de bootloops, oudere doen het prima :P

[ Voor 70% gewijzigd door Brad Pitt op 12-06-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Brad Pitt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:42:
[...]

De laatste veroorzaakt hier juist de bootloops, oudere doen het prima :P
Er is een nieuwe update boot.img wifi die het rebooten probleem oplost tevens krijg je de nieuwe laad functie :) van de urbane.

http://forum.xda-develope...ectravens-kernel-t2957728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
gizmobinky schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:26:
Er is een nieuwe update boot.img wifi die het rebooten probleem oplost tevens krijg je de nieuwe laad functie :) van de urbane.
Draai die natuurlijk al sinds die er is :) Niks opgelost qua bootloops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Laatst online: 12-09 14:19
ook maar eens mooi bandje besteld:
http://www.miniinthebox.c...horlogeband_p1728711.html

Ben benieuwd.
Zojuist ook urban firmware geinstalleerd met default recovery.
werkt perfect en wifi nu op LG R :)

Deze guide gevolgd:
http://forum.xda-develope...?p=61306020&postcount=219

[ Voor 35% gewijzigd door Qualixo op 15-06-2015 12:44 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nieuwe bandje zaterdag binnen gekregen :)
Afbeeldingslocatie: https://zdpzug.dm2304.livefilestore.com/y2pScAuWRWR6OQAbAdSrMeDpCWT9nJQp2MBMC6U3k61btBn-LqxkItJEWZnxU9K9pfVJ4kRr5fuPiG8JGSJru4NzENZ7ydbRLbmQXwrBDCrTW7mWZr3Pk9glPyUQ02uZAT_rr1xRYA7T55OghXrD05H5uuB1pb69mRcEbyKbnDDoYo/2015-06-15%2014.15.09-s.jpg?psid=1
Afbeeldingslocatie: https://ksea3w.dm2304.livefilestore.com/y2pvsbznrE-GAmIQ-Hn9XUyZxLxvtZJkuVwgLaFPRYXxPw2psr5nVMOLuEnxLq5aD0LPxpoCUENoFsdJYOMg5y_5PQE5N1Lmp8qkoimhBZfGTWytGyLAowXC946Dcgtyhrceo67IeKoANQmOttlMXC846mWzL33g7VPIcwFvBZhbrc/2015-06-15%2014.14-s.jpg?psid=1

hier besteld:
http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

[ Voor 53% gewijzigd door Web-Brielle op 17-06-2015 10:41 . Reden: plaatjes geupdate ]

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vind het maar zwaar bagger dat de wifi sowieso altijd disabled (na max 3 uur). Snap niet waarom je niet zelf mag bepalen hoe snel je je accu wilt laten drainen. Maar goed, er zijn er meer onverklaarbare dingen in het leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Hoppa bestelling van 30 eu bij miniinthebox komt even 20 eu boven op, 8 euro invoer en 12 eu administratie kosten van dhl. eerste vind ik prima, 2e is gewoon geld klopperij.
Ach ja bandje komt eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 14:52
Qualixo schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:39:
Hoppa bestelling van 30 eu bij miniinthebox komt even 20 eu boven op, 8 euro invoer en 12 eu administratie kosten van dhl. eerste vind ik prima, 2e is gewoon geld klopperij.
Ach ja bandje komt eraan :)
Had ook bandje besteld bij miniinthebox, werkelijk bagger. kwam kapot en beschadigd binnen en was echt 2x niks.
Kreeg wel direct mijn geld terug (mocht bandje houden)

Toch maar lokaal iets besteld voor 15 euro meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was al bekend dat je door drie keer tikken op het schermpje (als je een app open hebt) kunt inzoomen? Er komt dan een oranje randje om het scherm heen. Had ik niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:31:
Was al bekend dat je door drie keer tikken op het schermpje (als je een app open hebt) kunt inzoomen? Er komt dan een oranje randje om het scherm heen. Had ik niet eerder gezien.
Heb dat maar uit gezet want vond dat persoonlijk niet de meest nuttige nieuwigheid, maar YMMV uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Laatst online: 13-09 23:16
Qualixo schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:35:
ook maar eens mooi bandje besteld:
http://www.miniinthebox.c...horlogeband_p1728711.html

Ben benieuwd.
Zojuist ook urban firmware geinstalleerd met default recovery.
werkt perfect en wifi nu op LG R :)

Deze guide gevolgd:
http://forum.xda-develope...?p=61306020&postcount=219
En hoe ben je over de batterijduur te spreken als je op wifi zit?

p.s. Zal me even voorstellen. Heb deze week van een mede tweaker zijn lg g watch r overgenomen en ben tot nu toe heel erg positief!
Alleen wel een erg vervelend puntje, als ik met mijn watch te ver van mijn telefoon weg ga (Galaxy S4) dan verbind hij niet meer. Dan is er een factory reset nodig op de watch om ze weer met elkaar te laten verbinden. Weet niet of meer mensen hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Wat bij mij helpt als hij niet vanzelf reconnect is horloge naar vliegtuigmodus en terug en eventueel de bluetooth op je telefoon aan en uit.. Uiterste redmiddel is disconnect in wear app, het horloge rebooten en daarna weer verbinding maken... Opties genoeg voordat je een factory reset doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Laatst online: 13-09 23:16
red bull schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:15:
Wat bij mij helpt als hij niet vanzelf reconnect is horloge naar vliegtuigmodus en terug en eventueel de bluetooth op je telefoon aan en uit.. Uiterste redmiddel is disconnect in wear app, het horloge rebooten en daarna weer verbinding maken... Opties genoeg voordat je een factory reset doet.
Maar gebeurt dit vaak bij jou? Of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Brad Pitt schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:52:
[...]

Heb dat maar uit gezet want vond dat persoonlijk niet de meest nuttige nieuwigheid, maar YMMV uiteraard :P
een beetje off-topic maar hoeveel sot haal jij op je gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
suljo schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 01:22:
[...]
een beetje off-topic maar hoeveel sot haal jij op je gsm.
Tussen de 4 en 5 uur verdeeld over 1-2 dagen :)
https://www.dropbox.com/s...%20G3_0_PORTRAIT.png?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Martiveen schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:28:
[...]

Maar gebeurt dit vaak bij jou? Of valt het wel mee?
Valt mee, had het net weer even, vliegtuigmodus op horloge, bluetooth uit, vliegtuigmodus ui en bluetooth aan deed de truc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
AJMRaijmakers schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:10:
[...]

Had ook bandje besteld bij miniinthebox, werkelijk bagger. kwam kapot en beschadigd binnen en was echt 2x niks.
Kreeg wel direct mijn geld terug (mocht bandje houden)

Toch maar lokaal iets besteld voor 15 euro meer
Bandje is net geleverd en zit erop.
Prima kwaliteit en goed gewicht staal. voelt niet aan als cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
als ik zeg moto 360 of de lg g watch r? qua batterij etc? design is natuurlijk puur smaak
zit erg te twijfelen tussen die 2, is voor de LG al de laatste android wear update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

vegetto1983 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:21:
als ik zeg moto 360 of de lg g watch r? qua batterij etc? design is natuurlijk puur smaak
zit erg te twijfelen tussen die 2, is voor de LG al de laatste android wear update?
De G Watch R wint het zeker op batterijduur, gaag gemakkelijk 2 tot 3 dagen mee. Ook kan je watchfaces altijd aan hebben staan, zonder dat de accu veel sneller leeg gaat. De GWAR heeft de laatste Android Wear versie, maar hierin is de Wi-Fi functionaliteit nog niet ingeschakeld. Deze functie komt later dit jaar beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Kiwi schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:28:
[...]

De G Watch R wint het zeker op batterijduur, gaag gemakkelijk 2 tot 3 dagen mee. Ook kan je watchfaces altijd aan hebben staan, zonder dat de accu veel sneller leeg gaat. De GWAR heeft de laatste Android Wear versie, maar hierin is de Wi-Fi functionaliteit nog niet ingeschakeld. Deze functie komt later dit jaar beschikbaar.
oke dus hij heeft wel de functie wifi? enige jammere is geen draadloos opladen maarja batterij is wel veeeeel belangrijker je kijkt toch niet naar het opladen als je ligt te slapen :P heb je m zelf ook? en tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

vegetto1983 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:46:
[...]

oke dus hij heeft wel de functie wifi? enige jammere is geen draadloos opladen maarja batterij is wel veeeeel belangrijker je kijkt toch niet naar het opladen als je ligt te slapen :P heb je m zelf ook? en tevreden?
De antenne etc. is zeker aanwezig. Ik heb zelf de ROM van de Urbane op mijn GWAR draaien, en daarbij werkt de WiFi functie prima. Het draadloos opladen probleem kan ik mij niet in vinden, de GWAR dock bevat 5 pinnetjes waar je het horloge oplegt, het kan bijna niet makkelijker. Bijkomend voordeel daarvan: je kan hem ook gebruiken om je horloge met je PC te verbinden.

Afbeeldingslocatie: http://core0.staticworld.net/images/article/2014/10/g-watch-r-charger-100525764-large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Kiwi schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:50:
[...]

De antenne etc. is zeker aanwezig. Ik heb zelf de ROM van de Urbane op mijn GWAR draaien, en daarbij werkt de WiFi functie prima. Het draadloos opladen probleem kan ik mij niet in vinden, de GWAR dock bevat 5 pinnetjes waar je het horloge oplegt, het kan bijna niet makkelijker. Bijkomend voordeel daarvan: je kan hem ook gebruiken om je horloge met je PC te verbinden.

[afbeelding]
oke tnx man, zeker interessant, ga ik me nog even inlezen en wat reviews bekijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
@vegetto1983 als je ooit die urbane rom erop wilt hebben heb ik op androidworld (beetje reclame) een kleine tutorial geschreven.

http://androidworld.nl/fo...r.html?page=1#post-480890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
gizmobinky schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:40:
@vegetto1983 als je ooit die urbane rom erop wilt hebben heb ik op androidworld (beetje reclame) een kleine tutorial geschreven.
Misschien handig om ook even te melden het horloge niet helemaal leeg te laten lopen dan wel op de charger te hebben tijdens een reboot i.v.m. de vrijwel zeker zijnde bootloop die je dan hebt/krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
gizmobinky schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:40:

http://androidworld.nl/fo...r.html?page=1#post-480890
Thnx, wat is het voordeel dan van deze ROM?

kan iemand me nog overtuigen LG Watch R vs moto 360 :p kan niet kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vegetto1983 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:54:
Thnx, wat is het voordeel dan van deze ROM?
Wifi :)
kan iemand me nog overtuigen LG Watch R vs moto 360 :p kan niet kiezen
Nogal persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Brad Pitt schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:58:
[...]

Wifi :)

[...]

Nogal persoonlijk :)
gaat zeker voornamenlijk om design, qua functies kunnen ze zeker zo goed als hetzelfde?
komt wifi nog wel origineel voor de watch R ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vegetto1983 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:02:
gaat zeker voornamenlijk om design, qua functies kunnen ze zeker zo goed als hetzelfde?
komt wifi nog wel origineel voor de watch R ?
Google d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Brad Pitt schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:49:
[...]

Misschien handig om ook even te melden het horloge niet helemaal leeg te laten lopen dan wel op de charger te hebben tijdens een reboot i.v.m. de vrijwel zeker zijnde bootloop die je dan hebt/krijgt :)
Goede tip! Ik zal het vermelden, alhoewel ik het met de laatste boot.img geen last meer van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:27
Ben sinds vandaag ook de bezitter van een GWAR maar is het niet mogelijk om het horloge op nederlands te zetten?

Ook moet ik nog watchmaker en/off facerepo nog kopen.

Welke programma's zijn nog meer interessant om erop te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
En bevalt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
heb er even mee zitten spelen , maar hij bevalt prima! Niet zo dik en grof als ik dacht , net zo groot en dik als mijn casio horloge ongeveer ;)

Maar ben nu alles dus een beetje aan het uitvogelen maar zo in eerste instante voldoet ie aan al mijn verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dancis schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:11:
Ben sinds vandaag ook de bezitter van een GWAR maar is het niet mogelijk om het horloge op nederlands te zetten?
Dat klopt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Nou ja valt wel mee te leven :+

Nu eens even een beetje rond kijken voor wat leuke apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Ik heb even een vraagje.

Is het mogelijk om de gratis versie van watchmaker de watchface te veranderen?

Ik heb watchmaker geinstalleerd , als ik dan een watchface download en ik importeer 'm in watchmaker en ik druk op set watchface dan krijg je een scherm met info over de premium versie en dan de keuze later of go premium druk je dan op later dan gebeurt er niks en krijg ik niet de watchface op mijn horloge.

Wat gaat er mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:48
Dancis schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:01:
Ik heb even een vraagje.

Is het mogelijk om de gratis versie van watchmaker de watchface te veranderen?

Ik heb watchmaker geinstalleerd , als ik dan een watchface download en ik importeer 'm in watchmaker en ik druk op set watchface dan krijg je een scherm met info over de premium versie en dan de keuze later of go premium druk je dan op later dan gebeurt er niks en krijg ik niet de watchface op mijn horloge.

Wat gaat er mis?
Je moet voor custom watchfaces Premium hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
aah oke , dacht al zoiets. Dan maar eens aanschaffen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:14
Brad Pitt schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:49:
[...]

Dat is een goede tip, heb er gelukkig nog geen last van gehad.

Het valt me wel op dat na het volledig opladen en van de lader halen een reboot wonderen doet voor de batterij tijd. zonder reboot zit ik op 2% per uur met een reboot haal ik 1,15%~1,3% per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Dancis schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:21:
aah oke , dacht al zoiets. Dan maar eens aanschaffen. :o
en je beoordeling tot nu toe? ik vind het altijd leuk te horen van mensen, ga m waarschijnlijk vandaag halen
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste