Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:51:
Hier idem. Watchface gaat op zwart of de LG-GwR neemt vanzelf de "simple" watchface. Heel jammer want ik blijf het een mooi design vinden, maar de volgende update afwachten en tot die tijd een ander gebruiken.
Dus: jullie drukken op Health, dan op hartje, kaboom watch reset? Dat is raar, heb dat echt nog niet één keer gehad, en echt letterlijk tientallen keren gedrukt (al was het maar tijdens het maken en testen er van).
Wel heb ik af en toe dat euvel bij het verversen van het weer. Dan gaat inderdaad het scherm soms op zwart en komt het horloge "gereset" terug (met kleur "één" van mijn face) dan wel inderdaad de stock Simple face.
Kan mij eigenlijk niet indenken dat het aan de face zélf ligt want daar zit natuurlijk helemaal geen code in, alleen maar dingen die Watchmaker moet regelen (en díé app zal voor de crash zorgen imho). Ook op andere fora nog geen klachten over gehad. Wat zou een oplossing zijn dan, de aan/uit optie verwijderen zodat HRM altijd werkt? Vind dat geen feest want ik denk dat die HRM een behoorlijke batterijslurper is (nergens op gebaseerd hoor, gewoon onderbuik gevoel) zodat ik het juist heel cool vond dat die standaard uit stond. Enige andere oplossing zou zijn een dedicated HRM scherm te maken maar dan moet de héle face qua indeling weer worden aangepast
[Edit[ Oh schiet opeens te binnen, wat eventueel wél (redelijk makkelijk) zou kunnen is: click op Health scherm, zie alleen de gemaakte stappen (dit kost extra batterij nul), click nogmaals om HRM te zien, click nogmaals om kompas te zien. Op deze manier kan je "accudrain-vrij" je gemaakte stappen bekijken. Is dat iets?
[
Voor 10% gewijzigd door
Brad Pitt op 26-05-2015 08:20
]