Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Patje040175 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:51:
Heb m ook op me GWR gezet, ziet er goed uit :) Deze gaat mee in mijn taskercycle (die wisselt elke 12 uur van watchface)
Heb er nu ook een color picker in gezet, druk op driehoekje bovenaan om door 15 kleuren te cyclen :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/watchr01.png

Linkje alhier.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 19-05-2015 23:43 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow schoonheid is in de eenvoud. Top toevoeging imo. tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-12-2023

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen wifi dus voor g watch r?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net update geinstalleerd geen wifi ondersteuning waar zijn ze bij LG mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:33

RobertowNL

For your gear!

Erg slecht dat het nog niet aan staat / ze het niet aan gaan zetten. Zeker gezien LG benelux dus navraag heeft gedaan bij de HQ en die bevesigen dat we het wel krijgen.

Goed, nog maar even afwachten maar het is erg jammer.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 10:42

Kiwi

Gadgetfreak

Wat heb je liever, wachten op de 5.1 update totdat LG de Wi-Fi functionaliteit wilt vrijgeven op de GWAR, of alvast de andere functies gebruiken en later ook nog de Wi-Fi krijgen?

Ik ga er hiermee wel vanuit dat LG het waarschijnlijk nog even als Urbane-only feature wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Kiwi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:17:
Wat heb je liever, wachten op de 5.1 update totdat LG de Wi-Fi functionaliteit wilt vrijgeven op de GWAR, of alvast de andere functies gebruiken en later ook nog de Wi-Fi krijgen?

Ik ga er hiermee wel vanuit dat LG het waarschijnlijk nog even als Urbane-only feature wil houden.
Heb het idee dat als het nu niet is dat het nooit niet is. We zien binnenkort vast een port van de WIFI vanaf een Urbane anders ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Vanuit mijn eerdere ervaring met LG telefoons. Kan ik jullie mededelen dat de LG Optimus 2X vroeger serieus waar telkens werd lekker gemaakt met updates maar deze nooit kwamen. Daarom was ik blij met google als updater maar nu blijkt dus nog steeds dat lg ons moet updaten?

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Falastine schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:47:
Vanuit mijn eerdere ervaring met LG telefoons. Kan ik jullie mededelen dat de LG Optimus 2X vroeger serieus waar telkens werd lekker gemaakt met updates maar deze nooit kwamen. Daarom was ik blij met google als updater maar nu blijkt dus nog steeds dat lg ons moet updaten?
Ja, maar wat is er mis mee? Vandaag is de launch van 5.1 en hij is meteen beschikbaar op de GWAR. Er is ons nooit beloofd dat we Wi-Fi zouden krijgen, er zijn alleen veel tegenstrijdige verhalen. Je hebt het horloge gekocht met de wetenschap dat er beter horloges waren (of zouden komen), en dan verwacht je dat LG het ook voor dit horloge levert?

Begrijp me niet verkeerd, ik zou erg graag die mogelijkheid op mijn horloge krijgen, maar als dat gebeurd is het alleen maar top van LG, ongeacht wachttijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Falastine schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:47:
Ik heb de LG Optimus 2X Speed ook gehad, en ik herken me erin dat LG meer ons lekker probeerde te maken dan dat er ook daadwerkelijk een update kwam. Toch is dit echt veranderd. LG voorziet de LG G4 zelfs nu van de nieuwste Android-versie (5.1) en was de eerste (of een van de) welke Lollipop uitbracht voor een niet-Stock-Android toestel (LG G3). Ik heb er wel vertrouwen in.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:39:
[...]
...en was de eerste (of een van de) welke Lollipop uitbracht voor een niet-Stock-Android toestel (LG G3). Ik heb er wel vertrouwen in.
Op dat moment was de G3 dan ook hét model dat ze hadden. Nu is er de G4 dus de G3 is niet meer zó belangrijk om snel te updaten. De Urbane is net nieuw en zal toch echt verkocht moeten worden. Daarom zal de GwR, waarschijnlijk, later dan wel helemaal niet een Wifi-update krijgen. Nu ligt hun main focus op de Urbane.

Mocht er volgende week bijv. Android 5.2 uitkomen is de kans dat die eerder voor de G4 uit komt en pas (veel) later voor de G3 ook best groot. Imho dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Overigens vraag ik mij af of de wifi toevoeging heel handig is. Natuurlijk is het tof maar het gebeurt mij vrijwel nooit dat ik zonder mijn telefoon rondhuppel en wel met het horloge op een bekende wifi locatie.

Maar dat is persoonlijk, ik ben benieuwd wat de wifi optie zal doen met de batterij. Straks loopt hij leeg.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Wifi is niet noodzakelijk, maar kan wel handig zijn. Soms ligt mijn telefoon nog beneden als ik naar boven loop. De BT connectie is dan niet altijd optimaal.
Als ik dan op wifi kan overstappen zal dat toch handig zijn. Maar nogmaals echt nodig heb ik het niet.

Zit wel te wachten op de 5.1 update om ervoor te kunnen zorgen dat google keep actief blijf totdat ik hem zelf afsluit.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DarkSide schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:05:
Zit wel te wachten op de 5.1 update om ervoor te kunnen zorgen dat google keep actief blijf totdat ik hem zelf afsluit.
Coole is wel dat het scherm aan blijft op de ambient stand, dus batterij gebruik zal dan nog relatief meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
Er zal binnenkort wel een aardige persoon op XDA opduiken die de kernel pakt van de Urbane en 'm GWR compatible maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Goedkoop Chinees bandje gescoord. Voor 4 dollar vind ik 'm nog best meevallen. (genuine leather Spain, yeah right :P misschien wel leer, maar of ze dat uit Spanje naar China halen?)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/640yDNT.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-05-2015 20:11 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Watchface weer drastisch aangepakt. Nu met een setup scherm om niet alleen de kleuren van het scherm maar ook de ambient mode brightness aan te passen. Staat standaard op 80 maar is tussen de 20 en 100% in te stellen. Die 20% is best handig als je even niet wilt dat het horloge erg opvalt in donkere omstandigheden 8)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/gwatch-pep-dim-01s.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/gwatch-pep-dim-02s.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/gwatch-pep-dim-03s.png

Linkje voor de eventuele liefhebbers alhier: https://dl.dropboxusercon...ort-4-pep-color-dim.watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 18:21
Mooi werk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
zou iemand die de gwr en 5,1 heeft even kunnen testen of hij zijn STOCK recovery kan inwisselen voor twrp

[ Voor 30% gewijzigd door suljo op 21-05-2015 00:00 ]

sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
@Brad, nice! Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

suljo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:57:
zou iemand die de gwr en 5,1 heeft even kunnen testen of hij zijn STOCK recovery kan inwisselen voor twrp
Hoe bedoel je precies? Ik heb met 5.1 TWRP geflashed en dat werkte helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Heb net mijn LG Watch Urbane ontvangen! Wat een machtig mooi apparaat :9~
De prijs van de LG Watch Urbane is zeker aan de hoge kant ten opzichte van de LG Watch R voor precies dezelfde hardware. Echter had ik gelukkig nog een bol.com cadeaukaart die ik maar eens moest verzilveren. Overigens vind ik die 300 euro die ik er uiteindelijk voor heb moeten betalen het helemaal waard (over een paar maanden verklaar ik mezelf tot gek :P). Voor de rest heb ik geen problemen met dat het horloge té groot zou zijn, ik heb niet een hele dikke pols maar het horloge past er toch goed op. Het leer bevalt me tot nu ook prima.

Straks lekker m'n eerste appjes schrijven voor android wear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

MegaCookie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:23:
Heb net mijn LG Watch Urbane ontvangen! Wat een machtig mooi apparaat :9~
De prijs van de LG Watch Urbane is zeker aan de hoge kant ten opzichte van de LG Watch R voor precies dezelfde hardware. Echter had ik gelukkig nog een bol.com cadeaukaart die ik maar eens moest verzilveren. Overigens vind ik die 300 euro die ik er uiteindelijk voor heb moeten betalen het helemaal waard (over een paar maanden verklaar ik mezelf tot gek :P). Voor de rest heb ik geen problemen met dat het horloge té groot zou zijn, ik heb niet een hele dikke pols maar het horloge past er toch goed op. Het leer bevalt me tot nu ook prima.

Straks lekker m'n eerste appjes schrijven voor android wear :D
Cool waarmee schrijf jij die apps? Is dat voor een leek te doen een simpel programmatje of zeg je nee dan moet je wel enkele jaren ervaring hebben in dit werkveld?

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
Falastine schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:42:
[...]

Cool waarmee schrijf jij die apps? Is dat voor een leek te doen een simpel programmatje of zeg je nee dan moet je wel enkele jaren ervaring hebben in dit werkveld?
Nou ik schrijf sinds begin dit jaar Android Apps. Heb daarvoor ook al wat programmeerkennis opgedaan met enkele websites. Het is zeker niet makkelijk maar met wat doorzettingsvermogen kom je al een heel eind. Overigens zou ik die Tweakers-programmeercursus volgen, dan leer je in ieder geval ook om een Android-app te programmeren in Java met Android Studio. Dan is het nog maar een kleine stap (lijkt mij) om je app uit te breiden met Android Wear support.

[ Voor 8% gewijzigd door MegaCookie op 21-05-2015 19:04 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk...De telefoon download de update van Android Wear en de pushed hem naar het horloge via BT? Komt die update alleen binnen met wifi actief of niet...? Het is lastig om te vinden hoe dat precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
De vorige keer was ik op werk en kreeg ik opeens de notificatie op het horloge dat de update klaar stonden hij wilde rebooten. Die had hij dus zonder het te laten weten al gedownload. Op dat moment had ik al langer dan een uur alleen nog maar een 3G connectie. De batterij van m'n GWR was toen ook in no-time 50% gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusz
Ik heb ook gisteravond de update binnen gekregen toen ik onderweg was naar huis, op de motor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Falastine schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:42:
[...]
Ik zou eerst in ieder geval leren hoe je goede Android apps schrijft, het maken van een stand-alone Wear app is dan niet veel moeilijker. Het maken van een Wear companion app is daarentegen wel lastiger.
JudgeTreve schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:03:
Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk...De telefoon download de update van Android Wear en de pushed hem naar het horloge via BT? Komt die update alleen binnen met wifi actief of niet...? Het is lastig om te vinden hoe dat precies werkt.
De update komt vanzelf een keer binnen, ongeacht of je met Wi-Fi of mobiele netwerken bent verbonden. Hij wordt ook automatisch gedownload naar je telefoon.
Ik heb zelf nooit het geduld gehad om te wachten op de updates, dus heb ze handmatig geflashed met behulp van de OTA bestanden.

[ Voor 39% gewijzigd door Kiwi op 22-05-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Ik kreeg de update gisteravond. Ik heb deze aangezet terwijl hij aan de lader hing en ben gaan slapen. Dat had ik beter niet kunnen doen. Vanochtend stond er een bliksemschicht icoontje en wilde het horloge niet meer starten.
Ik had snel gevonden op XDA dat dit waarschijnlijk komt door oververhitting en dat ik het horloge even van de lader moest houden. Dit werkte en toen ging de installatie verder. Ik zag net echter wel dat het bliksemschicht icoon is ingebrand. Vooral op grijze schermen goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Officieel statement van LG:
There have been some confusion over the capabilities of LG wearable devices with the arrival of the latest version of Android Wear, currently rolling out this week. Regardless of what has been reported, the latest version of Android Wear does not automatically provide Wi-Fi support unless the device was designed with this functionality in place at the time of sale.
LG Watch Urbane is the only wearable device currently shipping with the latest version of Android Wear OS and is Wi-Fi capable out of the box. The original LG G Watch was not designed with Wi-Fi in mind and will not have this capability even after the Android Wear update. LG G Watch R will require a maintenance release patch after the Android Wear update to access Wi-Fi networks. LG engineers are preparing the patch now for availability in the third quarter.
We thank LG fans for their patience and loyalty. LG is confident in guaranteeing that their wearable experience will be second to none.

Via Androidworld

Dus een bevestiging dat we Wi-Fi krijgen (hoewel dat verhaal van die maintenance-patch meer als een smoesje klinkt om geen marketing excuus te hoeven geven).

[ Voor 10% gewijzigd door Kiwi op 22-05-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
Een technische uitleg waarom dat niet gewoon out of the box werkt was wel fijn geweest, want dat blijft een vreemd verhaal natuurlijk. Wel fijn dat het nu officieel is dat die wifi-ondersteuning er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Google Play Store account aangemaakt en het Watchmaker klokkie er op gezet. Wist niet dat je eerst moest betalen om er op te mogen en dat Google zoveel zelf in hield (30%) maar goed, wie niet waagt :)

Onwijs veel aanpassingen weer aan gedaan. Analoge modus zit er nu ook op (gekleurde dan wel witte wijzers), Eur/USA tijdsaanduiding, meer kleurtjes, bug fixes, wat netter gemaakt allemaal. Plus de stopwatch werkt imho onwijs cool, maar dat zullen weinig mensen op waarde kunnen schatten denk ik (echt úren mee bezig geweest om zo te krijgen). Linkje alhier Google Play: All in One Round Wear Watch

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/AllInOne10s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/AllInOne06s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/AllInOne03s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/AllInOne07s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Je hebt er echt iets moois van gemaakt! Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:58
Gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik ook !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

koku schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:25:
Een technische uitleg waarom dat niet gewoon out of the box werkt was wel fijn geweest, want dat blijft een vreemd verhaal natuurlijk. Wel fijn dat het nu officieel is dat die wifi-ondersteuning er komt.
Ik weet niet of dit nou echt officieel is, aangezien er geen enkele bron vermelding bij staat, behalve dat ze het hebben gehoord van LG (welke afdeling?). Er is verder geen enkele melding over te vinden op het internet, en ik vind de betrouwbaarheid van Androidworld niet altijd even hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
Kiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Ik weet niet of dit nou echt officieel is, aangezien er geen enkele bron vermelding bij staat, behalve dat ze het hebben gehoord van LG (welke afdeling?). Er is verder geen enkele melding over te vinden op het internet, en ik vind de betrouwbaarheid van Androidworld niet altijd even hoog.
Hmm fair point... The story continues zullen we maar zeggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusz
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:44:
Google Play Store account aangemaakt en het Watchmaker klokkie er op gezet. Wist niet dat je eerst moest betalen om er op te mogen en dat Google zoveel zelf in hield (30%) maar goed, wie niet waagt :)

Onwijs veel aanpassingen weer aan gedaan. Analoge modus zit er nu ook op (gekleurde dan wel witte wijzers), Eur/USA tijdsaanduiding, meer kleurtjes, bug fixes, wat netter gemaakt allemaal. Plus de stopwatch werkt imho onwijs cool, maar dat zullen weinig mensen op waarde kunnen schatten denk ik (echt úren mee bezig geweest om zo te krijgen). Linkje alhier Google Play: All in One Round Wear Watch

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ook gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0nne
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09 14:59
Eveneens gekocht!
Keep on doing the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Brad Pitt schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:44:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ziet er goed uit, nog een koper :)
Kiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Gezien de inhoud en manier van schrijven van deze statement durf ik wel te zeggen dat deze echt is. Een losse melding zonder die statement zou ik inderdaad minder waarde aan hechten.

Maar goed, het blijft altijd met een slag om de arm, ook wel eens toestellen gehad die ''een update gaan ontvangen'' die vervolgens niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 14:52
[quote]Brad Pitt schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:44:

Geweldige watchface, gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JudgeTreve schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:09:
Je hebt er echt iets moois van gemaakt! Chapeau!
t0nne schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:02:
Eveneens gekocht!
Keep on doing the good work!
RobertowNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:11:
Ziet er goed uit, nog een koper :)
Wow! Dat had ik niet verwacht, zoveel positieve reacties! Geweldig, thx!

Versie 1.3 net naar Play gepushed, niet veel wijzingen maar een paar dingen aangepast die men op het Watchmaker Google+ wilde (Amerikanen denk ik) en een paar cosmetische dingen die wellicht ook niemand waren opgevallen (aller linker nul van de stopwatch was iets te licht) maar goed :P

Wat vinden jullie van de stopwatch dan :P Ik vond het onwijs kicken dat de decimalen van de tijd pas "aan" gaan als het nodig is. Als je een stopwatch functie toevoegt aan je watchface gaat dit altijd per twee decimalen. Dus minuten en seconden staan altijd standaard op "00". Ik wilde persé dat die eerste nul pas zichtbaar werd als de tijd daadwerkelijk meer dan 10 seconden had verstreken. Dus staat er op die plek indien tijd <10 seconden een tijdelijke placeholder dat getal te verbergen :) Plus doet de reset knop het links ook alleen maar als de tijd stil staat maar ook geen 0 is. Oh well, allemaal vreselijk onbelangrijk maar was zó blij toen dat allemaal goed werkte.

Vind trouwens de witte wijzer stand (twee maal klikken op tijd hoofdscherm) verreweg het mooiste. Blij die functie er later bij te hebben gezet. Contrast tussen wijzers en gekleurde achtergrond is dan veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:51:

Wow! Dat had ik niet verwacht, zoveel positieve reacties! Geweldig, thx!

Versie 1.3 net naar Play gepushed, niet veel wijzingen maar een paar dingen aangepast die men op het Watchmaker Google+ wilde (Amerikanen denk ik) en een paar cosmetische dingen die wellicht ook niemand waren opgevallen (aller linker nul van de stopwatch was iets te licht) maar goed :P

Wat vinden jullie van de stopwatch dan :P Ik vond het onwijs kicken dat de decimalen van de tijd pas "aan" gaan als het nodig is. Als je een stopwatch functie toevoegt aan je watchface gaat dit altijd per twee decimalen. Dus minuten en seconden staan altijd standaard op "00". Ik wilde persé dat die eerste nul pas zichtbaar werd als de tijd daadwerkelijk meer dan 10 seconden had verstreken. Dus staat er op die plek indien tijd <10 seconden een tijdelijke placeholder dat getal te verbergen :) Plus doet de reset knop het links ook alleen maar als de tijd stil staat maar ook geen 0 is. Oh well, allemaal vreselijk onbelangrijk maar was zó blij toen dat allemaal goed werkte.

Vind trouwens de witte wijzer stand (twee maal klikken op tijd hoofdscherm) verreweg het mooiste. Blij die functie er later bij te hebben gezet. Contrast tussen wijzers en gekleurde achtergrond is dan veel groter.
ik heb hem nu ook(ben zelfs special naar de winkel gegaan voor een google play card. en ik ben er echt weg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
suljo schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 02:49:
ik heb hem nu ook(ben zelfs special naar de winkel gegaan voor een google play card. en ik ben er echt weg van.
*O* Wat super!

Weer wat wijzigingen gedaan vannacht (op basis van mensen in dat andere topic op G+, had niet aan de flat tire van de Moto360 gedacht). Agenda geeft nu ook aan als er geen afspraken zijn, vond dat wat leuker staan dan een leeg scherm (middelste verdelingslijn gaat dan ook weg), plaatsnaam toegevoegd bovenaan weerscherm, plus wat ander klein spul. Net versie 1.55 gepushed, zal er straks wel op staan. Nu even klaar mee & pitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 03:09:
[...]

*O* Wat super!

Weer wat wijzigingen gedaan vannacht (op basis van mensen in dat andere topic op G+, had niet aan de flat tire van de Moto360 gedacht). Agenda geeft nu ook aan als er geen afspraken zijn, vond dat wat leuker staan dan een leeg scherm (middelste verdelingslijn gaat dan ook weg), plaatsnaam toegevoegd bovenaan weerscherm, plus wat ander klein spul. Net versie 1.55 gepushed, zal er straks wel op staan. Nu even klaar mee & pitten :)
zou je de hour & minute markers in ambiant- en brightmode even groot willen maken in ambiantmode is er een redelijk grote kier tussen de watchface en de bezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Nog een koper erbij :)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
suljo schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 03:28:
zou je de hour & minute markers in ambiant- en brightmode even groot willen maken in ambiantmode is er een redelijk grote kier tussen de watchface en de bezel
Ja dat heeft een reden helaas. Op de ambient screen wordt de hele inhoud door het horloge 6 pixels links rechts omhoog en omlaag gegooid om inbranden te voorkomen.

Als je dan die markers fullscreen maakt begint de ambient mode prima maar na een aantal seconden valt er opeens een deel buiten het scherm waardoor die markers ook weg vallen. Dat ziet er niet uit. Op deze manier blijft het volledige beeld altijd zichtbaar, hoe de inhoud ook rond huppelt... :)

Zal het nog extra testen want de markers kunnen inderdaad wat groter ja, zie het nu. Volgende versie zal de maximale grootte hebben waarbij ze niet wegvallen. Thx! Zag ook dat iemand kompas wilde. Komt er ook bij :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 23-05-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Zojuist de Update geïnstalleerd op de Watch R. Het oogt nu veel volwassener vind ik. Wat zijn jullie bevindingen met de nieuwe versie van Android Wear?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Loving it. Zitten een paar updates qua apps bij die ik erg kan waarderen.

De timer blijft gewoon heel de tijd goed zichtbaar, inclusief seconden, in plaats van na 10 seconden op standby te gaan waarna je alleen nog maar de minuten ziet in plaats van seconden. En de zaklampfunctie vind ik ook een goede toevoeging. Doe mij maar meer van dit soort updates :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nieuwe app drawer vind ik zelf fijnste verbetering. Hierdoor kon ook de Wear Launcher app er af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:15:
Nieuwe app drawer vind ik zelf fijnste verbetering. Hierdoor kon ook de Wear Launcher app er af :)
ik hoop wel dat er een lg watch urbane lte achtige launcher beschikbaar komt (on officieel) die lijkt mij gewoon logischer het ronde scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Update versie 1.60 van het klokkie onderweg, zal er over een paar uur op staan.

Nu met batterij-spaar stand: op het health scherm zal de hartslag monitor nu standaard uit staan. Dit scheelt accu als je even op dat scherm wilt kijken hoeveel stappen je bijv. hebt gedaan. Het hart icoontje zal dan ook een vaste kleur hebben. Klik op het hartje en deze zal de hartslag aangeven en beginnen te kloppen d:)b

Meteen zal nu ook de kompas stand worden aangezet.Voetjes aangepast, zijn nu ook geanimeerd.

Buitenste markeringen hebben nu de maximale grootte zonder weg te vallen, voor suljo :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/AllInOne13.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusz
Ik heb h'm geupdate vanuit de playstore, maar in watchmaker staat dan versie 1.3 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Guusz schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:33:
Ik heb h'm geupdate vanuit de playstore, maar in watchmaker staat dan versie 1.3 ??
bij mij staat dat er ook en de nieuwe functies zijn er ook niet in, app heeft wel versie 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat klopt guys... Breng te snel updates uit, upload versie X, versie X wordt dan door hen gecheckt en zo, dat duurt even, echter versie Y is dan weer af, publish die dan, X wordt dan meteen gecancelled en Y gecheckt, etc.:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/playstore.JPG

Versie 1.6 komt er echt aan:
[code]
VERSIE GEÜPLOAD OP STATUS ACTIES
8 (1.60) 23 mei 2015 in Prod-fase
[/code]
Zal nu even niks bijwerken en updaten, totdat 1.6 er definitief op staat, want die rulez echt ;)

[Edit] Bovenstaande was dus onzin, net even alles gedoublechecked. Niet meer dit soort dingen diep in de nacht bijwerken en updaten, had versie 1.3 in de 1.6 map gezet... My bad... Versie 1.6 nu écht onderweg :)
[Edit2] En meteen eerste kritiek op gekleurde iconen, hmmm. Volgende versie weer terug naar basic look :P

[ Voor 45% gewijzigd door Brad Pitt op 23-05-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Brad Pitt schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:15:
Precies dit. Ik had in mijn review al geschreven dat ik erg uitkeek naar de nieuwe launcher, want die Wear Mini Launcher was ontzettend traag en laggy. Contacten hadden wat mij betreft optioneel in de launcher gekund, maar is in principe geen groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Zo he. Wat ben ik blij met de update.
Google keep blijft "actief" En de app drawer is idd ook een stuk verbeterd.
Ook het scrollen door berichten door te draaien met de pols werkt goed (vooral in de auto handig)
Android Wear wordt beter en beter.....

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ook de losse icoontjes voor prioriteitsmodi zijn erg prettig, voorheen kostte het me altijd 10x klikken voordat ik de juiste had :) Alleen erg jammer van de flat tire in het quicksettings menu. Als ik dat had gewild had ik wel een Moto 360 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 14:52
DarkSide schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:57:
Zo he. Wat ben ik blij met de update.
Google keep blijft "actief" En de app drawer is idd ook een stuk verbeterd.
Ook het scrollen door berichten door te draaien met de pols werkt goed (vooral in de auto handig)
Android Wear wordt beter en beter.....
Let wel op: http://www.rtlnieuws.nl/n...rijden-smartwatch-moet-af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Volgens mij was dit al weer oud nieuws en verkeerd ge interpreteert en de wereld in gebracht.
Ik maak me er iig geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb na een tijdje de ontwikkeling van mijn Material Watchface weer opgepakt, basis functionaliteit is af, maar ik vind hem nog net iets te kaal (hoewel MD natuurlijk ook simple/flat is).
Heeft iemand ideeën voor toevoegingen hier aan?

MaterialWatch 1

[ Voor 28% gewijzigd door Kiwi op 24-05-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
Kiwi schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:38:
Ik heb na een tijdje de ontwikkeling van mijn Material Watchface weer opgepakt, basis functionaliteit is af, maar ik vind hem nog net iets te kaal (hoewel MD natuurlijk ook simple/flat is).

[afbeelding]
Streepjes rondom de wijzerplaat! Ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:14:
[i][small]Dat klopt guys..
Volgende versie weer terug naar basic look :P
Heb m ook aangeschaft. Loon na werken 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter

[afbeelding]
De simplistische look heeft wel wat, ik zou er niks meer aan toevoegen.

-

De update is hier trouwens gisteren binnen gekomen. M'n GWR crasht nu wel erg vaak (meerdere keren per uur), ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Hier ook de update gisteren maar geen probleem met crashen. Direct maar wel weer even een reset gedaan, merk dan dat de batterij weer veel langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:14:
Dat klopt guys... Breng te snel updates uit, upload versie X, versie X wordt dan door hen gecheckt en zo, dat duurt even, echter versie Y is dan weer af, publish die dan, X wordt dan meteen gecancelled en Y gecheckt, etc.:

[afbeelding]

Versie 1.6 komt er echt aan:
[code]
VERSIE GEÜPLOAD OP STATUS ACTIES
8 (1.60) 23 mei 2015 in Prod-fase
[/code]
Zal nu even niks bijwerken en updaten, totdat 1.6 er definitief op staat, want die rulez echt ;)

[Edit] Bovenstaande was dus onzin, net even alles gedoublechecked. Niet meer dit soort dingen diep in de nacht bijwerken en updaten, had versie 1.3 in de 1.6 map gezet... My bad... Versie 1.6 nu écht onderweg :)
[Edit2] En meteen eerste kritiek op gekleurde iconen, hmmm. Volgende versie weer terug naar basic look :P
you en optie om de animaties uit te zetten mogelijk zijn, bij mij zorgt de animatie ervoor dat de watchface en WatchMaker crashen (heb de opties in watchmaker geprobeerd om dit te voorkomen)
Yosecret schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:07:
[...]

De simplistische look heeft wel wat, ik zou er niks meer aan toevoegen.

-

De update is hier trouwens gisteren binnen gekomen. M'n GWR crasht nu wel erg vaak (meerdere keren per uur), ben ik de enige met dit probleem?
probeer een factory reset, soms blijven processen hangen na een Update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

http://www.technobuffalo....le-wi-fi-later-this-year/

Wel. Niet. Wel. Niet. Wel........
We wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
suljo schreef op maandag 25 mei 2015 @ 03:41:
[...]
probeer een factory reset, soms blijven processen hangen na een Update.
Gisterenavond reset gedaan, nog geen enkele keer gecrasht. Hopen dat dat zo blijft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Is nog steeds enkel gebaseerd hierop: Kiwi in "LG G Watch R - Ervaringen en Discussie"
Overigens heeft AndroidPolice wel navraag gedaan bij LG over dit statement, en die hebben bevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]suljo schreef op maandag 25 mei 2015 @ 03:41:
[...]

you en optie om de animaties uit te zetten mogelijk zijn, bij mij zorgt de animatie ervoor dat de watchface en WatchMaker crashen (heb de opties in watchmaker geprobeerd om dit te voorkomen)

[quote/]

Hier idem. Watchface gaat op zwart of de LG-GwR neemt vanzelf de "simple" watchface. Heel jammer want ik blijf het een mooi design vinden, maar de volgende update afwachten en tot die tijd een ander gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:45
Hier de update ook binnen maar dat had ik beter niet kunnen doen.
Wat een drama.
Het scherm gaat niet meer aan als ik erop tik (tap to wake) , screen always on werkt niet meer en draaien van de pols ook niet.
Enige manier is de knop indrukken om het scherm aan te krijgen.
Maar een factory reset gedaan.
Nou dat helpt nu gaat ie weer aan met een van de 3 mogelijkheden.
Maar hij is zo traag als ...... Krijg regelmatig in beeld "Android wear is mot responding"
Verliest de verbinding regelmatig wordt erg warm.
Al met al een drama.
Lekker update weer van Google eerst de ramp die lollipop heet en nu dit.
Ben ik de enige met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Klinkt alsof hij nog bezig is met de synchronisatie van apps, watch faces en instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:51:
Hier idem. Watchface gaat op zwart of de LG-GwR neemt vanzelf de "simple" watchface. Heel jammer want ik blijf het een mooi design vinden, maar de volgende update afwachten en tot die tijd een ander gebruiken.
Dus: jullie drukken op Health, dan op hartje, kaboom watch reset? Dat is raar, heb dat echt nog niet één keer gehad, en echt letterlijk tientallen keren gedrukt (al was het maar tijdens het maken en testen er van).

Wel heb ik af en toe dat euvel bij het verversen van het weer. Dan gaat inderdaad het scherm soms op zwart en komt het horloge "gereset" terug (met kleur "één" van mijn face) dan wel inderdaad de stock Simple face.

Kan mij eigenlijk niet indenken dat het aan de face zélf ligt want daar zit natuurlijk helemaal geen code in, alleen maar dingen die Watchmaker moet regelen (en díé app zal voor de crash zorgen imho). Ook op andere fora nog geen klachten over gehad. Wat zou een oplossing zijn dan, de aan/uit optie verwijderen zodat HRM altijd werkt? Vind dat geen feest want ik denk dat die HRM een behoorlijke batterijslurper is (nergens op gebaseerd hoor, gewoon onderbuik gevoel) zodat ik het juist heel cool vond dat die standaard uit stond. Enige andere oplossing zou zijn een dedicated HRM scherm te maken maar dan moet de héle face qua indeling weer worden aangepast :P

[Edit[ Oh schiet opeens te binnen, wat eventueel wél (redelijk makkelijk) zou kunnen is: click op Health scherm, zie alleen de gemaakte stappen (dit kost extra batterij nul), click nogmaals om HRM te zien, click nogmaals om kompas te zien. Op deze manier kan je "accudrain-vrij" je gemaakte stappen bekijken. Is dat iets? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 26-05-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd de tweede door jou geschetste situatie die zich bij mij voordoet. En het wisselen van watchface lost t weer op maar soms meerdere keren per dag is lastig.

Let wel ik wil niet klagen, maar opbouwende kritiek word t eindproduct alleen maar beter van toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:17:
Het is idd de tweede door jou geschetste situatie die zich bij mij voordoet. En het wisselen van watchface lost t weer op maar soms meerdere keren per dag is lastig.
Het tweede als in: zet de HRM aan, face reboot?
Let wel ik wil niet klagen, maar opbouwende kritiek word t eindproduct alleen maar beter van toch.
Ben er ook alleen maar blij mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat nieteens.
Het scherm is ineens spontaan zwart of de "simple" watchface is geactiveerd.
Ik neem aan dat dat is omdat het weer ververst word zoals je aangaf alleen is er geen pijl op te trekken wanneer dit fout gaat. Kan zomaar ook een tijdje goedgaan.

Hrm kan ik zonder problemen aanzetten/gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:13:
Niet dat nieteens.
Het scherm is ineens spontaan zwart of de "simple" watchface is geactiveerd.
Ik neem aan dat dat is omdat het weer ververst word zoals je aangaf alleen is er geen pijl op te trekken wanneer dit fout gaat. Kan zomaar ook een tijdje goedgaan.

Hrm kan ik zonder problemen aanzetten/gebruiken.
Ah ok... Ja aan een weerswijziging kan ik weinig doen... Gebeurt dat dan ook als je handmatig het weer ververst? In dat geval is in Watchmaker de update-frequentie aanpassen/uitzetten wellicht een, tijdelijke, optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Heb de watchface ook gekocht en heb precies dezelfde problemen als hiervoor genoemd. Vandaag al vier keer een zwart scherm of een standaard watchface. Iets lijkt dus niet echt goed te gaan.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:56:
[...]In dat geval is in Watchmaker de update-frequentie aanpassen/uitzetten wellicht een, tijdelijke, optie :)
Ga ik testen. To be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Hmm... Ik heb een factory reset gedaan en ik zie dus dat er met een andere watchface, maar wel watchmaker, hetzelfde probleem zich voordoet. Het zou me dus niet verbazen als dit een watchmaker probleem is in combinatie met Android Wear 5.1...

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ralph Smeets schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:19:
Hmm... Ik heb een factory reset gedaan en ik zie dus dat er met een andere watchface, maar wel watchmaker, hetzelfde probleem zich voordoet. Het zou me dus niet verbazen als dit een watchmaker probleem is in combinatie met Android Wear 5.1...
Uiteraard is het een Watchmaker probleem :) Er zit geen (magische) code of zo in het face appje :P

Maar thx voor de update! Scheelt een hoop geëdit en aangepas hier d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 26-05-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten op watchmaker dus.
Want idd met het weer updaten ingesteld op 12 uur en daarna direct geupdate, toch na een anderhalf uur net weer een zwart scherm gehad.

Wel appart dat ik de hele dag met de bumblebee watchface icm watchmaker het niet had (zwart scherm) maar dat laat ik aan de experts over waar het verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

[afbeelding]
Ondertussen veel bezig geweest met configuration app, en ook een optionele ring met optionele tickmarks toegevoegd. Kleuren worden volledig aanpasbaar, schaduw waarschijnlijk ook.

Nog op- of aanmerkingen? :)

MaterialWatch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Optionele datumaanduiding/batterijpercentage misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Yosecret schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:03:
Optionele datumaanduiding/batterijpercentage misschien?
Ik zat inderdaad te denken aan batterijpercentage, dmv een "piechart" op de kleine binnenring.
De datum weet ik nog niet goed hoe ik die kan plaatsen in de watchface, via een FAB of gewoon een tekst midden onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zaterdag heb ik dan toch de koop maar gedaan en een mooie LG gehaald :)

Wel merk ik dat die vaak wat "langzaam" is.
Factory reset gedaan, zelfde probleem..
Ook de "Ok Google" wilt gewoon niet werken. Schiet direct of Offline terwijl de watch wel verbonden blijft met m'n telefoon..

Toch maar wachten tot er verbeterende updates komen.
Het beloofd in ieder geval iets moois te worden! :)

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Web-Brielle schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:12:
Zelfs de grote, altijd soepele hardware makende, concurrent uit Cupertino heeft een relatief trage smartwatch.

De volgende generaties zullen wat dat betreft een stuk beter zijn. Uiteraard ook qua resolutie want de huidige is ook wat dat betreft vrij primitief. Het is allemaal nét aan (wat mij betreft allemaal net niét, maar goed) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 27-05-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Brad Pitt, heb jij gebruik gemaakt van tutorials voor watchmaker?
Ik ben een beetje begonnen met de standaardzaken, maar wil (uiteraard) ook met de schterliggende codes aan de slag. Maar ik kan nergens een tutorial vinden om de beginselen ervan te zien/leren.

Ik zal ongetwijfeld de verkeerde zoektermen gebruikt hebben...

(Vanavond komt het horloge zelf :) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wybo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:41:
Brad Pitt, heb jij gebruik gemaakt van tutorials voor watchmaker?
Nope, gewoon kijken wat anderen deden en verder trial and error. Daarom zit er ook zo %#!(# veel tijd in die face :P Had inderdaad beter eerst wat tutorials kunnen volgen. Maar vind leuk om dingen uit te zoeken en het als zodanig allemaal "zelf" te hebben gedaan. Niet dat dat wat toevoegt, op mentale genoegdoening na :)
Ik ben een beetje begonnen met de standaardzaken, maar wil (uiteraard) ook met de schterliggende codes aan de slag. Maar ik kan nergens een tutorial vinden om de beginselen ervan te zien/leren.
Heb wel wat LUA dingen moeten opzoeken omdat ik daar echt nul verstand van had. Er zijn ook dedicated LUA Watchmaker pagina's, daar zal je een heleboel aan hebben. Voor de meeste simpele dingen is dat echter niet eens nodig, ik zou gewoon via Facerepo een leuke complete face binnenhalen en die dan bekijken/aanpassen/beetje mee experimenteren zodat je ziet wat er gebeurt als je iets aanpast of toevoegt, etc.

Heb het horloge nog niet één dag echt gedragen, alleen maar aan het rommelen geweest. Blijft leuk spelen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
haha ok, dank je.

Heb nu een pebble, daar nooit echt mee bezig geweest. Maar dit is zoveel mooier. En inderdaad heerlijk klooien om proberen iets moois te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Facerepo nu ook Pujie Black faces...zitten mooie dingen tussen met geweldige animaties ;)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/5e8s3t.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Brad Pitt schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:37:
[...]
Uiteraard ook qua resolutie want de huidige is ook wat dat betreft vrij primitief. Het is allemaal nét aan (wat mij betreft allemaal net niét, maar goed) :P
Hier kan ik mij echt totaal niet in vinden, ik heb nooit last van lag of traagheid, alles werkt super smooth. Ook de resolutie hoeft van mij niet verhoogd te worden de komende jaren, die is al ruim zat voor dit formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kiwi schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:13:
Hier kan ik mij echt totaal niet in vinden, ik heb nooit last van lag of traagheid, alles werkt super smooth.
Wonderlijk. Zal er wel teveel van verwachten dan. Ding is vaak zat trager dan dikke p..p en reageert brak.
Ook de resolutie hoeft van mij niet verhoogd te worden de komende jaren, die is al ruim zat voor dit formaat.
Vrijwel 100% zeker dat in de volgende generatie of in ieder geval heel snel een hogere resolutie komt want leuke wijzers of strakke tekst op dit scherm is totaal geen succes. Op je telefoon in Watchmaker super strak, naar horloge gestuurd is deceptie 1a dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Brad Pitt schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:24:
[...]

Wonderlijk. Zal er wel teveel van verwachten dan. Ding is vaak zat trager dan dikke p..p en reageert brak.

[...]

Vrijwel 100% zeker dat in de volgende generatie of in ieder geval heel snel een hogere resolutie komt want leuke wijzers of strakke tekst op dit scherm is totaal geen succes. Op je telefoon in Watchmaker super strak, naar horloge gestuurd is deceptie 1a dan :)
heb jij al geprobeerd e factory reset te doen zou kunnen helpen met de traagheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Het duurt een tijdje voordat alles gesynct is. Ook als je hem net aan zet is hij een tijdje (5-10 minuten) sloom. Bij mij in ieder geval.

Ook de "Ok Google" wilt gewoon niet werken. Schiet direct of Offline terwijl de watch wel verbonden blijft met m'n telefoon..
Dat ligt aan de connectie tussen je telefoon en het internet, niet tussen die van je horloge en je telefoon d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suljo
Brad Pitt schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:56:
[...]

Ah ok... Ja aan een weerswijziging kan ik weinig doen... Gebeurt dat dan ook als je handmatig het weer ververst? In dat geval is in Watchmaker de update-frequentie aanpassen/uitzetten wellicht een, tijdelijke, optie :)
ik heb hem op Yahoo weather gezet en zolang je naar ambiant mode gaat via de knop ineens na de update crashed hij minder/niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bevalt goed vooralsnog. Het enige wat ik wel vind is dat hij echt 2 of 3 seconden te snel naar ambient springt voor mij. En de enige oplossing lijkt een betaalde app.
Ook de spraakberichten, zoals in notities en replies op mails en dergelijke echt met 1 zin. zou van mij ook wel een instelling mogen zijn. De herkenning van wat ik zeg is wel heel goed.
Heb hem wel op theaterstand gezet vannacht, zelfs met een wat gedimde zelf gemaakte watchface was het me nog teveel een zaklamp :D

Minilauncher geprobeerd, maar dat vond ik toch te onhandig werken.
Instaweather (free vooralsnog, wacht eerst op buienradar wat die gaan maken) werkt lekker. Alleen bij brighness 1 is die bij niet ambient donkerder dan bij ambient zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
suljo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:48:
heb jij al geprobeerd e factory reset te doen zou kunnen helpen met de traagheid
Uiteraard, helaas moet je dit doet na elke custom rom flash dus da's al 'een paar keer' gedaan ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Brad Pitt schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 07:48:
[...]

Uiteraard, helaas moet je dit doet na elke custom rom flash dus da's al 'een paar keer' gedaan ja :P
Enige nadeel inderdaad dat je na elke rom flash een factory reset moet doen...had dat graag anders gezien.
Gelukkig werkt mijn LG met 0 problemen. ;)

Tubes....It's what make music music!

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste