Dacht juist te lezen dat er toch een wifi module in zat('snapdragon 400 heeft het on board') maar wordt nu id vaak tegengesproken. Dus wellicht toch maar zeggen dat ik het toch niet nodig heb;)DavidvB schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:42:
[...]
Zit geen wifi module in de Watch R, dus met de wifi ondersteuning doet de watch R niks.
Wel zullen er smartwatches met wifi module gaan komen die hier gebruik van maken, bijvoorbeeld tijd goed zetten zondr dat er verbinding met de telefoon nodig is.
Bron? Die Wi-Fi module zit er namelijk zeker wel. Deze chip is gebruikt in de GWAR, en ook in de FCC specificatie is het vermeld.DavidvB schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:42:
[...]
Zit geen wifi module in de Watch R, dus met de wifi ondersteuning doet de watch R niks.
Wel zullen er smartwatches met wifi module gaan komen die hier gebruik van maken, bijvoorbeeld tijd goed zetten zondr dat er verbinding met de telefoon nodig is.
Ook vraag ik me af of die tijdsynchronisatie een feature is. Voor zover bekend is wordt de Wi-Fi functie gebruikt om te synchroniseren met je telefoon indien een Bluetooth connectie niet mogelijk is.
[ Voor 13% gewijzigd door Kiwi op 23-04-2015 11:39 ]
Bron, de technische specificaties op de website van LG, daar staat bij connectiviteit alleen bleutooth en USB. Ook in de handleiding wordt er niet over wifi gesproken.Kiwi schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:38:
[...]
Bron? Die Wi-Fi module zit er namelijk zeker wel. Deze chip is gebruikt in de GWAR, en ook in de FCC specificatie is het vermeld.
Ook vraag ik me af of die tijdsynchronisatie een feature is. Voor zover bekend is wordt de Wi-Fi functie gebruikt om te synchroniseren met je telefoon indien een Bluetooth connectie niet mogelijk is.
Dat hoeft niets te betekenen aangezien op de website van Motorola ook geen WiFi genoemd word voor de Moto 360.DavidvB schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:55:
[...]
Bron, de technische specificaties op de website van LG, daar staat bij connectiviteit alleen bleutooth en USB. Ook in de handleiding wordt er niet over wifi gesproken.
Dat zou ook een beetje raar zijn, om te vermelden dat het horloge Wi-Fi connectiviteit heeft, terwijl de gebruiker het nergens kan vinden. De connectiviteit op het moment is Bluetooth en USB, dat betekent niet meteen dat het nooit meer kan komen.DavidvB schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:55:
[...]
Bron, de technische specificaties op de website van LG, daar staat bij connectiviteit alleen bleutooth en USB. Ook in de handleiding wordt er niet over wifi gesproken.
Ondersteuning voor WiFi bestaat bij een moderne chip uit vier delen (vereenvoudigde voorstelling met woorden die voor iedereen begrijpbaar zijn):
- Digitale WiFi ondersteuning, meestal in de vorm van een ip op de SoC.
- Analoge WiFi ondersteuning, in principe de radio. Dit is een extra chipje dat naast de SoC moet worden geplaatst.
- Een antenne
- Software
* De Snapdragon 400 heeft ingebouwde ondersteuning voor WiFi, dus check.
* Als inderdaad de genoemde TI phy (zo wordt zo'n chipje genoemd) wordt gebruikt, dan is er ook een radio, dus check.
* Antenne... dat is dus niet echt duidelijk. Echter, hoe kan de FCC WiFi testen en SAR meetingen doen zonder dat er een Antenne in zit?
* Software. Dat kan er altijd achteraf op gezet worden, dus check.
Gezien er gewoon testrapporten van de FCC beschikbaar zijn waarbij onder andere WiFi wordt getest kunnen we aannemen dat de LG Watch R gewoon WiFi heeft. Het is echter de vraag of LG dit ook gaat aanzetten met een update van de firmware van het horloge.
- Analoge WiFi ondersteuning, in principe de radio. Dit is een extra chipje dat naast de SoC moet worden geplaatst.
- Een antenne
- Software
* Als inderdaad de genoemde TI phy (zo wordt zo'n chipje genoemd) wordt gebruikt, dan is er ook een radio, dus check.
* Antenne... dat is dus niet echt duidelijk. Echter, hoe kan de FCC WiFi testen en SAR meetingen doen zonder dat er een Antenne in zit?
Gezien er gewoon testrapporten van de FCC beschikbaar zijn waarbij onder andere WiFi wordt getest kunnen we aannemen dat de LG Watch R gewoon WiFi heeft. Het is echter de vraag of LG dit ook gaat aanzetten met een update van de firmware van het horloge.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
De hardware zou het probleem niet mogen zijn imho https://youtu.be/JNvWK91Ymfk?t=5m22s
Nickname does not reflect reality
Volgens Tweakers dus geen ondersteuning voor wifi. http://tweakers.net/nieuws/102695/drie-android-wear-horloges-kunnen-geen-gebruikmaken-van-wifi-functie-in.html?nb=2015-04-23&u=1500Ralph Smeets schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:04:
Ondersteuning voor WiFi bestaat bij een moderne chip uit vier delen (vereenvoudigde voorstelling met woorden die voor iedereen begrijpbaar zijn):
- Een antenne
- Software
Niet volgens Tweakers, maar volgens Phandroid, de bron van het artikel op de frontpage. Het probleem is dat we niet weten hoe de vraag door Phandroid is gesteld. Want NU heeft de G Watch R geen Wifi-functies. Dus als de vraag net verkeerd gesteld is, zal LG nee zeggen. Immers, ze kunnen niet zeggen dat de G Watch R Wifi heeft als de software daarvoor nog niet uit is.
Een andere bron, AndroidWorld schrijft juist dat de horloge Wifi heeft, maar dat LG nog onderzoekt of deze aangezet wordt of niet.
In de VS kan LG dan ook niets anders dan zeggen dat de G Watch R geen Wifi heeft. Zeer zeker als ze nog niet weten of de functie echt aangezet gaat worden. Ze dekken zich dus in. In Nederland mag LG wat vager zijn, zonder het risico te lopen om voor de rechter gedaagd te worden voor een product dat niet waar maakt wat ze hebben beloofd.
Een andere bron, AndroidWorld schrijft juist dat de horloge Wifi heeft, maar dat LG nog onderzoekt of deze aangezet wordt of niet.
In de VS kan LG dan ook niets anders dan zeggen dat de G Watch R geen Wifi heeft. Zeer zeker als ze nog niet weten of de functie echt aangezet gaat worden. Ze dekken zich dus in. In Nederland mag LG wat vager zijn, zonder het risico te lopen om voor de rechter gedaagd te worden voor een product dat niet waar maakt wat ze hebben beloofd.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Ik ben benieuwd of je er iets van de wifi optie kunt zien op je telefoon. Ik kreeg net de 1.1.1 update voor Android Wear op mijn telefoon maar volgens mij is er niets veranderd op mijn horloge.
Ik mis nu wel de menu-optie om apps opnieuw te syncen met het horloge..
rob-bo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:43:
En om daar te komen eerst ff op 'G Watch R verbonden' drukken in het instellingenmenu.
Heb hem net vandaag ipv mijn 'gewone' G watch en moet zeggen dat het echt een verbetering is. Het scherm is helderder en scherper en hij reageert beter op polsbeweging. Het ziet er meer als een horloge uit. (voor wie twijfelt over te stappen)
Nu maar afwachten of die wifi-ondersteuning wel of niet komt, al weet ik niet of ik het echt nuttig is.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Heb de android update binnen. En daar staat idd Wifi tussen.
Maar als ik BT op mijn telefoon uitzet. Dan heb ik geen verbinding met mijn Wifi netwerk op de LG.
Maar als ik BT op mijn telefoon uitzet. Dan heb ik geen verbinding met mijn Wifi netwerk op de LG.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het lijkt me dat er ook een update op/voor de watch zelf zal moeten komen daarvoor.
Dit wil ik ook maar dan gewoon in het zwart. Welke moet ik doen de normale of de XL? (welke heb jij gedaan?) Waar besteld?Vin87 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:33:
LGWR is binnen! Eerste ervaring: Leuke gadget, mooi klokje. Vond alleen de standaard band erg goedkoop aandoen. Dus opzoek gegaan naar een lichte lederen band met zwarte gesp (dat was zo makkelijk nog niet). Uiteindelijk uitgekomen bij een TW steel 22 mm band in de kleur 'zand'. Mooie combinatie al zeg ik het zelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond dit wel een mooie prijs: https://www.horloge.nl/tw...rte-leren-band-ceb107.htm
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik heb hem gisteren besteld bij Amazon.de (scheelt toch €40,- met bol.com) en hij komt morgen al binnen, dus dat is mooi meegenomen.
Ben heel benieuwd hoe de Watch R mij gaat bevallen. Heb er stiekem wel hoge verwachtingen van.
Keep you posted!
Ben heel benieuwd hoe de Watch R mij gaat bevallen. Heb er stiekem wel hoge verwachtingen van.
Keep you posted!
Verwijderd
Inmiddels al meer bekend over de comptabiliteit met iOS? Mijn iphone ga ik namelijk niet weg doen voor een smart-watch maar wat is het een pracht exemplaar!
Er is nog vrij weinig over bekend (eigenlijk alleen maar een gerucht vanuit The Verge). Ik verwacht sowieso niet dat je de GWAR tot het uiterste kan gebruiken met iOS, maar het meeste lijkt wel haalbaar te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:09:
Inmiddels al meer bekend over de comptabiliteit met iOS? Mijn iphone ga ik namelijk niet weg doen voor een smart-watch maar wat is het een pracht exemplaar!
Okay... Misschien niet morgen... PostNL heeft blijkbaar een systeem dat als een zending is aangemeld, dat ze standaard de volgende dag als leverdag inzetten... Staat ondertussen op levering morgen, maar ik denk dat ik, om mezelf niet al te blij te maken, de indicatie van Amazon maar aan hou: woensdag 6 mei.Ben.Hahlen schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:11:
Ik heb hem gisteren besteld bij Amazon.de (scheelt toch €40,- met bol.com) en hij komt morgen al binnen, dus dat is mooi meegenomen.
Keep you posted!
Geduld, enzo...
Gebruikt er iemand hier google keep op zijn smartwatch.
Ik gebruik het redelijk vaak met to do lijstjes. Vroeger als ik iets afvinkte dan verdween dat item naar onderen. Dit gaf een overzichtelijk overzicht van mijn dingen nog te doen.
Sinds kort doet hij dat alleen nog op de telefoon.
Maar niet meer op mijn GWR. Volgens mij heb ik de instellingen goed staan?
Iemand bekend met dit probleem?
Ik gebruik het redelijk vaak met to do lijstjes. Vroeger als ik iets afvinkte dan verdween dat item naar onderen. Dit gaf een overzichtelijk overzicht van mijn dingen nog te doen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zelfde hier, na de update van Keep is deze niet meer te vinden op de watch bij mij. Iemand trouwens al de 5.1 update binnen gekregen op zijn GWR?DarkSide schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:33:
Gebruikt er iemand hier google keep op zijn smartwatch.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Heb keep nog wel op mijn watch staan. Maar werkt dus niet lekker.
net de watch binnen
heel mooi ding! gebruik de corv imperatus ruby watchface. Die band is echter wel echt troep. heb gelukkig al een steel black band besteld.
maar hoe krijg je die ''Ok, Google'' melding weg? komt steeds naar voren als je op je watch kijk
maar hoe krijg je die ''Ok, Google'' melding weg? komt steeds naar voren als je op je watch kijk
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je moet 5 keer "Okay Google" zeggen.spartacusNLD schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:53:
net de watch binnenheel mooi ding! gebruik de corv imperatus ruby watchface. Die band is echter wel echt troep. heb gelukkig al een steel black band besteld.
Dus "Okay google" en je swiped het weg en je doet je watch uit en weer aan en je zegt weer "Okay Google".
Na ongeveer 5 keer verdwijnt het.
Grudgie schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 20:07:
[...]
Je moet 5 keer "Okay Google" zeggen.
Dus "Okay google" en je swiped het weg en je doet je watch uit en weer aan en je zegt weer "Okay Google".
Na ongeveer 5 keer verdwijnt het.

zal wel
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 02-05-2015 21:20 ]
Ik dacht ook dat Grudgie lulde, maar na een keer 'Ok Google' te zeggen en gelijk weg te swipen krijg ik nu niet iedere keer meer "Ok Google" in beeld als m'n G Watch R actief wordt
The devil is in the details.
Gistermiddag heb ik mijn G Watch R in ontvangst mogen nemen.
Natuurlijk netjes even in de lader gemikt en toen aan de gang om er mee te spelen.
Het is nog wel even wennen aan de "workflow". Het is fijn dat hij licht vibreert als er meldingen zijn, maar hoe deze precies weg te swipen, dat is nog even een soort uitdaging.
De eerste apps staan er ook al op, maar daar moet ik ook nog even goed induiken welke handig zijn en welke niet.
Zijn er nog tips/tricks die hier gedeeld kunnen worden? Of handige apps? (heb bijna alles doorgelezen van dit topic, maar dat is alweer een tijdje terug).
Natuurlijk netjes even in de lader gemikt en toen aan de gang om er mee te spelen.
Het is nog wel even wennen aan de "workflow". Het is fijn dat hij licht vibreert als er meldingen zijn, maar hoe deze precies weg te swipen, dat is nog even een soort uitdaging.
De eerste apps staan er ook al op, maar daar moet ik ook nog even goed induiken welke handig zijn en welke niet.
Zijn er nog tips/tricks die hier gedeeld kunnen worden? Of handige apps? (heb bijna alles doorgelezen van dit topic, maar dat is alweer een tijdje terug).
Volgens een artikel op Androidworld krijgt de lg watch r wel de update naar Wi-Fi.
http://androidworld.nl/we...wel-wifi-android-wear-51/
http://androidworld.nl/we...wel-wifi-android-wear-51/
Gewoon, je vinger op het scherm zetten en van links naar rechts swipenBen.Hahlen schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:51:
Er zijn heel veel handige apps, maar om te beginnen wear mini launcher en WearTasker icm Tasker, daar kun je eigenlijk zoveel dingen mee doen als je wilt (give it a google).Ben.Hahlen schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:51:
Voor de rest is het voornamelijk zelf apps proberen en kijken welke je zelf handig vindt.
Ghehehe, ja, daar ben ik ondertussen ook achter. Toen ik het postte, was het nog niet helemaal duidelijk of het naar boven swipen gezien werd als een dismissal, of een swipe naar rechtsHahn schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:07:
[...]
Gewoon, je vinger op het scherm zetten en van links naar rechts swipen![]()
Ondertussen duidelijk dus.
Wear Mini Launcher ondertussen geïnstalleerd. Bevalt goed en is ook lekker makkelijk. Tasker gebruik ik niet, zie ik, momenteel, ook niet echt de meerwaarde van in, maar dat kan altijd nog komenYosecret schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:46:
[...]
Er zijn heel veel handige apps, maar om te beginnen wear mini launcher en WearTasker icm Tasker, daar kun je eigenlijk zoveel dingen mee doen als je wilt (give it a google).
Voor de rest is het voornamelijk zelf apps proberen en kijken welke je zelf handig vindt.
Ben nog wel aan het kijken naar een metalen bandje. Heb die van miniinthebox gezien, maar daar ben ik wat huiverig voor omdat je een gouden of zwarte krijgt. Aangezien bijna iedereen hier de zwarte variant heeft gekregen, zal ik wel degene zijn die die ene gouden krijgt
Heb bij AliExpress zo'n zelfde band gezien, misschien dat ik die maar ga proberen.
Na een volledige dag gebruik ben ik best wel tevreden. Nog wat dingen om uit te zoeken en mee te spelen, maar het bevalt tot nu toe echt prima!
Yes, een half jaar geleden had ik er ook last van. Na een paar weken is het gekapt en sindsdien ook niet meer teruggekomen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:13:
Heeft iemand al last van flikkerende scherm ? Vooral sochtends als je van oplader haalt
Nee niet eeder gehoord. Tot nu toe zeer tevreden
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Yep (CodeIT in "LG G Watch R - Ervaringen en Discussie"). Bij mij ging het na een tijdje vanzelf weg.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:13:
Heeft iemand al last van flikkerende scherm ? Vooral sochtends als je van oplader haalt
Ah, denk dat ik die ook ga bestellen. Ook een stuk goedkoper. Heb nog een leren bandje van MITB onderweg, maar geen idee van wat voor kwaliteit die gaat zijn. Was nogal cheap.Ben.Hahlen schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:44:
Ben nog wel aan het kijken naar een metalen bandje. Heb die van miniinthebox gezien, maar daar ben ik wat huiverig voor omdat je een gouden of zwarte krijgt. Aangezien bijna iedereen hier de zwarte variant heeft gekregen, zal ik wel degene zijn die die ene gouden krijgt![]()
![]()
Heb bij AliExpress zo'n zelfde band gezien, misschien dat ik die maar ga proberen.
Ik heb deze uitleg gevolgd om voice opdrachten aan m'n horloge te geven, zodat m'n verlichting bediend kan worden. Helaas werkt het nog niet.JJnJ schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:13:
[...]
Is wel een goed idee, zal dit weekend eens kijken of ik alles een beetje makkelijk uit kan typen. Er staan een hoop tutorials op internet maar dat is veel samenvoegen en dingen uit verschillende bronnen pakken.
Bij deze:
Al zittend in het zonnetje even snel de tutorial in elkaar gezet. Ik hoop dat je er uit komt.
[video]
Waarom?
- Om te kijken of het kon en hoe makkelijk dit was te realiseren
- Het kan in veel gevallen makkelijker/sneller zijn om commando’s via een Android Wear device uit te voeren dan om je telefoon te pakken en daar je commando's in te tikken
- Erg vet om te zien![]()
Werkt dit alleen met Domoticz?
Nee, je kan eigenlijk alles wat je met Tasker op je Android toestel kan aansturen, starten, uitvoeren etc. bedienen via spraakbesturing en Android Wear. Ik heb bijvoorbeeld ook een taak waarbij ik zeg: “Speel muziek” -> Spotify start op, volume gaat op de juiste stand, afspelen begint.
Hiervoor kun je stap 1 overslaan en bij stap 7 gewoon een andere task aangemaken in Tasker
Het is dus puur even spelen met de mogelijkheden.
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat er misschien wel een elegantere manier zal zijn, maar dit werkt voor mij prima op dit moment.
Benodigdheden
Hardware:
- Systeem voor Domoticz (in mijn geval een Raspberry Pi, http://www.raspberrypi.org/ )
- Transceiver (in mijn geval een RFXCOM RFXtrx433E http://www.rfxcom.com/store/Transceivers/14103 )
- Rooted Android device (in mijn geval een LG G3, http://tinyurl.com/osufyfp ) (root kan b.v. via https://towelroot.com/ )
- Android Wear device (in mijn geval een LG G Watch, http://tinyurl.com/lfjyvsn )
- Schakelaars (in mijn geval KAKU, http://www.klikaanklikuit.nl/ ), maar alle andere apparaten die je via Domoticz kan besturen kan je in principe ook gewoon toevoegen
Software:
- Domoticz (lijkt me vrij logisch , http://www.domoticz.com/ )
- Tasker (http://tinyurl.com/746pmus )
- AutoVoice (http://tinyurl.com/mnzdku4 )
- Xposed Installer (http://tinyurl.com/lkvyllh )
- Google Search/Sow API (http://tinyurl.com/o5q4xqd ) (laatste versie van XDA downloaden, Xposed loopt achter: http://tinyurl.com/llejb5f )
Stappen
1. Voor Domoticz ga ik ervan uit dat je dit kan instellen of al hebt gedaan. Mocht je hier vragen over hebben kan je kijken op http://www.domoticz.com/wiki/Main_Page
2. Root je toestel (als je dit al niet gedaan hebt)
3. Installeer Xposed installer. Ga in de app naar Framework, kies Installeren/Bijwerken en reboot je toestel
4. Installeer de Google Search/Now API, ga naar Xposed Installer, kies modules en vink de Google Search API aan en reboot je toestel
5. Installeer Tasker
6. Installeer AutoVoice en zet de Google Now Integration aan (anders gaat het niet werken via je Android Wear device)
7. Ga naar Tasker en maak een nieuwe taak aan, klik op +, geef hem een naam, en selecteer Net, HTTP GET. Bij Server:Port moet er voor Domoticz besturing een JSON commando worden ingevuld samen met de toegang dat je Domoticz apparaat (username, password, ip, poort) Voor een lijst van mogelijke JSON commando’s kijk op http://tinyurl.com/k42d3jd .
Een voorbeeld voor een commando wat je kan geven is lampen aan. Dit zou er als volgt uit moeten zien:
“username”:”password”@”ip-adres_domoticz_pparaat”:”poort”/json.htm?type=command¶m=switchlight&idx=”IDX_nummer”&switchcmd=”On/Off”&level=0
Username: admin (hoofdletter gevoelig)
Password: test (hoofdletter gevoelig)
Ip-adres_domoticz_apparaat: 192.168.178.2
Poort: 8080
IDX_nummer: 6 (IDX nummer kan je vinden door te kijken in Domoticz bij apparaten)
On/Off: On (hoofdletter gevoelig)
Zou het er als volgt uit moeten zien:
admin:test@192.168.178.2:8080/json.htm?type=command¶m=switchlight&idx=6&switchcmd=On&level=0
Het gemaakte commando moet je invullen in Tasker bij Server:Port
Je kan je commando testen door een pagina terug te gaan naar Task Edit en daar links onder op de Play knop te drukken.
8. Nu kan je er een spraakcommando aan koppelen (mooi filmpje hierover staat bij AutoVoice op de PlayStore link):
Ga naar Profiles, druk op +, selecteer Event, selecteer Plugin, Selecteer AutoVoice Recognized, klik op het pennetje om aan te passen, selecteer Speak Filter en spreek je gewenste commando in, selecteer de juiste output, klik rechtsboven op het vinkje, ga een pagina terug, en selecteer uit de pop-up de taak die je wilt starten.
9. Probeer via Google Search/Now op je telefoon of Android Wear je spraakcommando uit en het zou moeten werken.
Ik kan wel voice opdrachten tegen m'n telefoon geven. Daarmee kan ik m'n lampen bedienen.
Maar als ik het tegen m'n horloge zeg, wordt er een Google opdracht op m'n horloge gestart ipv een opdracht aan autovoice op m'n telefoon.
Weet iemand wat ik fout doe?
Een vraagje over batterijduur:
Hoe lang gaat jullie GWAR mee?
Ik heb hem afgelopen zondag rond 17:00 van de lader afgehaald, en hij is nu zo'n beetje leeg (nog 5% op het moment van typen). 's Nachts zet ik hem op "Theater Mode", zodat het schermpje uit blijft.
Overdag heb ik het scherm op "always on" en de helderheid staat redelijk laag, die heb ik ingesteld met Wear Mini Launcher.
Wat zijn jullie ervaringen? Hoe kan ik de batterijduur verbeteren?

Ik heb hem afgelopen zondag rond 17:00 van de lader afgehaald, en hij is nu zo'n beetje leeg (nog 5% op het moment van typen). 's Nachts zet ik hem op "Theater Mode", zodat het schermpje uit blijft.
Overdag heb ik het scherm op "always on" en de helderheid staat redelijk laag, die heb ik ingesteld met Wear Mini Launcher.

Voor zover ik weet werkt AutoVoice nog niet met spraakgestuurd zoeken via Android Wear. Ik gebruik hiervoor de spraakfunctie van AutoWear, wat wel perfect werkt.Kitser schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:12:
[...]
Ik heb deze uitleg gevolgd om voice opdrachten aan m'n horloge te geven, zodat m'n verlichting bediend kan worden. Helaas werkt het nog niet.
Ik kan wel voice opdrachten tegen m'n telefoon geven. Daarmee kan ik m'n lampen bedienen.
Maar als ik het tegen m'n horloge zeg, wordt er een Google opdracht op m'n horloge gestart ipv een opdracht aan autovoice op m'n telefoon.
Weet iemand wat ik fout doe?
ik kan er 4/5 dagen mee.. heb mijn scherm standaard uit.. alleen als er een melding komt ligt het ff opBen.Hahlen schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 07:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb mijn scherm op vrij laag. 's nachts op theatermodus. Ik haal maximaal 2 dagen, maar na 1,5 dag is het meestal al tijd om de lader te pakken. Wat een groot verschil:O
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Oké.Kiwi schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:01:
[...]
Voor zover ik weet werkt AutoVoice nog niet met spraakgestuurd zoeken via Android Wear. Ik gebruik hiervoor de spraakfunctie van AutoWear, wat wel perfect werkt.
Ik heb autowear geïnstalleerd. Maar bij de wizard gaat al verkeerd. Daar wordt gevraagd een spraak opdracht te geven voor het maken van een notitie.
Als ik dat doe, wordt er een zoekopdracht gestart op m'n horloge ipv dat er een app gestart wordt.
Toen ik m'n horloge net had, heeft het E en gewerkt. Maar nu kan ik alleen maar zoekopdrachten in spreken. Maar er worden geen apps aangesproken door mijn stemopdrachten.
Nope, nooit last van gehad. Maar als het steeds vaker voor komt zou ik toch eens kijken of je via garantie een andere kunt krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:13:
Na een dag in gebruik (zo'n 18 uur) hangt hij hier meestal tussen de 40 en 50%. Brightness altijd max en scherm altijd aan. Hoe langer je wearables gebruik hoe minder je er mee zit te prutsen voor onnodige zaken dus ga er maar vanuit dat je batterijduur langzaam steeds beter wordtBen.Hahlen schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 07:54:
[...]
Als je daar niet op wilt wachten kun je natuurlijk dimmed modus compleet uitzetten, helderheid verlagen of het aantal apps dat notificaties mag sturen verminderen.
Na een half jaar gebruik mijn review geplaatst: productreview: LG G Watch R Zwart review door Kiwi
Iemand aanvullingen?
Iemand aanvullingen?
snowD schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:20:
[...]
ik kan er 4/5 dagen mee.. heb mijn scherm standaard uit.. alleen als er een melding komt ligt het ff op
Steeffoon schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:37:
Ik heb mijn scherm op vrij laag. 's nachts op theatermodus. Ik haal maximaal 2 dagen, maar na 1,5 dag is het meestal al tijd om de lader te pakken. Wat een groot verschil:O
Thanks voor de reacties!Yosecret schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:31:
[...]
Na een dag in gebruik (zo'n 18 uur) hangt hij hier meestal tussen de 40 en 50%. Brightness altijd max en scherm altijd aan. Hoe langer je wearables gebruik hoe minder je er mee zit te prutsen voor onnodige zaken dus ga er maar vanuit dat je batterijduur langzaam steeds beter wordt![]()
Als je daar niet op wilt wachten kun je natuurlijk dimmed modus compleet uitzetten, helderheid verlagen of het aantal apps dat notificaties mag sturen verminderen.
Gebruiken jullie bijvoorbeeld ook Google Fit? Want ik verdenk die er van dat, ondanks dat het niet gemeld wordt, voor wat extra batterij verbruik zorgt.
Tevens: kan het zijn dat bijvoorbeeld een watch-face ook voor meer verbruik zorgt?
ik gebruik inderdaad Fit, geen idee of het extra batterij inneemt, stond er standaard al op volgens mij, ik krijg nu wel automatische meldingen over het weer e.d. en reistijd naar huis geen idee of dat door een app komt of dat dat door de GWR komt
Ik gebruik Google Fit, gebruik een custom watchface en heb de de watch op always on staan met een hoge brightness. Haal hem rond 6:15 van de lader en 's avonds rond 19:00 heb ik doorgaans tussen de 50% en 60% over en dan leg ik hem weg zodat hij in standby kan. Haal krapjes aan twee werkdagen dus. (meestal laad ik hem elke nacht op)
Google Now doet datsnowD schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:53:
ik gebruik inderdaad Fit, geen idee of het extra batterij inneemt, stond er standaard al op volgens mij, ik krijg nu wel automatische meldingen over het weer e.d. en reistijd naar huis geen idee of dat door een app komt of dat dat door de GWR komt
Ik heb Google Fit direct uitgeschakeld. Merkte wel degelijk verschil, maar haal zeker niet de vier dagen.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Heb de laatste paar dagen bij gelijk gebleven gebruik ineens een dramatische teruggang in stroomverbruik.
Zat eerst aan het einde van de dag meestal tussen de 50 en 60%, sinds een dag of drie zit ik rond de 10% aan het einde van de dag. Geen nieuwe apps, zelfde watchface en gewoon gemiddeld gebruik. Vaag....
Zat eerst aan het einde van de dag meestal tussen de 50 en 60%, sinds een dag of drie zit ik rond de 10% aan het einde van de dag. Geen nieuwe apps, zelfde watchface en gewoon gemiddeld gebruik. Vaag....
Fit en hartslagmonitoring staat hier volledig uit, doe ik toch niks mee. Ik gebruik momenteel alleen maar third-party watchfaces, maar allemaal netjes optimized voor de laatste update.
Start je 'm ook wel eens opnieuw op? Dat scheelt bij mij aanzienlijk.martijnm71 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:48:
Heb de laatste paar dagen bij gelijk gebleven gebruik ineens een dramatische teruggang in stroomverbruik.
hey community members
ik heb sinds kort de lg watch urbane en ik heb last van 2 bugs en vroeg mij af of het beperkt is tot de urbane of is het een android wear probleem. de problemen zijn hieronder beschreven (dank bij voorbaat)
-settings/developer settings/keep screen always on while charging zorgt ervoor dat het scherm maar 10 minuen aanblijft tijdens het laden.
-settings/developer settings/prevent screen burn in, als je deze optie aanzet vraagt het horloge een reboot maar na de reboot staat er opnieuw disabled bij prevent screen burn in.
ik heb sinds kort de lg watch urbane en ik heb last van 2 bugs en vroeg mij af of het beperkt is tot de urbane of is het een android wear probleem. de problemen zijn hieronder beschreven (dank bij voorbaat)
-settings/developer settings/keep screen always on while charging zorgt ervoor dat het scherm maar 10 minuen aanblijft tijdens het laden.
-settings/developer settings/prevent screen burn in, als je deze optie aanzet vraagt het horloge een reboot maar na de reboot staat er opnieuw disabled bij prevent screen burn in.
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
suljo schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 03:31:
hey community members
- Dit klopt, deze functionaliteit is zoals de naam al zegt voor developers. Dit werkt alleen als je al in een app zit. Met een watchface schakelt het horloge zich nog steeds uit als het voor langere tijd stil ligt.
- Ik weet niet 100% zeker of dit de reden is, maar LG heeft standaard al deze optie aan staan op de R en Urbane. Ik heb zelf overigens deze functie ook niet beschikbaar (op mijn G Watch R), dus het lijkt mij dat het of nieuw is in 5.1 óf LG is vergeten deze optie weg te halen uit de settings.
Nog nooit gedaan, gaan we vandaag eens proberenHahn schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:55:
[...]
Start je 'm ook wel eens opnieuw op? Dat scheelt bij mij aanzienlijk.
Lijkt mij een prima plan, ik kan de eerste post aanvullen met ontbrekende informatie. Een mod zal dan wel de titel aan moeten passen in "LG G Watch R en Watch Urbane - Ervaringen en Discussie".Kiwi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:58:
[...]
Is het misschien handig om de Urbane toe te voegen aan dit topic? Zelfde hardware, binnenkort waarschijnlijk ook dezelfde software? Ik denk persoonlijk dat er een stuk minder Urbane gebruikers zullen zijn dan voor de R vanwege de prijsverschillen.
Is het trouwens toegestaan om hetzelfde topic te gebruiken voor 2 vrijwel identieke producten?
Lijkt mij wel dat dit toegestaan is, zie ook [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2Yosecret schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:31:
[...]
Lijkt mij een prima plan, ik kan de eerste post aanvullen met ontbrekende informatie. Een mod zal dan wel de titel aan moeten passen in "LG G Watch R en Watch Urbane - Ervaringen en Discussie".
Is het trouwens toegestaan om hetzelfde topic te gebruiken voor 2 vrijwel identieke producten?
bedankt om de dingen wat op te helderenKiwi schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:58:
[...]Is het misschien handig om de Urbane toe te voegen aan dit topic? Zelfde hardware, binnenkort waarschijnlijk ook dezelfde software? Ik denk persoonlijk dat er een stuk minder Urbane gebruikers zullen zijn dan voor de R vanwege de prijsverschillen.
- Dit klopt, deze functionaliteit is zoals de naam al zegt voor developers. Dit werkt alleen als je al in een app zit. Met een watchface schakelt het horloge zich nog steeds uit als het voor langere tijd stil ligt.
- Ik weet niet 100% zeker of dit de reden is, maar LG heeft standaard al deze optie aan staan op de R en Urbane. Ik heb zelf overigens deze functie ook niet beschikbaar (op mijn G Watch R), dus het lijkt mij dat het of nieuw is in 5.1 óf LG is vergeten deze optie weg te halen uit de settings.
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
En het heeft geholpen, en hoe, 71% nog overHahn schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:55:
[...]
Start je 'm ook wel eens opnieuw op? Dat scheelt bij mij aanzienlijk.
Dank voor de tip
Ik heb sinds gisteren ook een G watch R
Overgenomen van iemand op marktplaats..
Op dit moment heb ik de Military digital face van Richface erop staan en het viel me op dat de ambient face na een tijdje een beetje scheef komt te staan, waardoor er een randje wegvalt...

Dit gebeurt verschillende kanten op, hoort dit zo om inbranden tegen te gaan? Of is het een ontwerpfoutje in de watchface?
Verder viel het me op dat zowat alle watchface 's avonds toch nog erg fel zijn in ambient mode.. Is die dit nog aan te passen ergens?

Op dit moment heb ik de Military digital face van Richface erop staan en het viel me op dat de ambient face na een tijdje een beetje scheef komt te staan, waardoor er een randje wegvalt...

Dit gebeurt verschillende kanten op, hoort dit zo om inbranden tegen te gaan? Of is het een ontwerpfoutje in de watchface?
Verder viel het me op dat zowat alle watchface 's avonds toch nog erg fel zijn in ambient mode.. Is die dit nog aan te passen ergens?
Gefeliciteerd!Guusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:24:
Ik heb sinds gisteren ook een G watch ROvergenomen van iemand op marktplaats..
Het eerste inderdaad. Maar het tweede ook een beetje imho, om die reden skip ik alle watchfaces die in de gedimde mode het gehele scherm gebruiken. Ziet er niet uit als het (iets van 6 pixels of zo) begint te bewegen.Dit gebeurt verschillende kanten op, hoort dit zo om inbranden tegen te gaan? Of is het een ontwerpfoutje in de watchface?
De algehele helderheid bepaalt toch ook de ambient display? (inderdaad niet dus neeVerder viel het me op dat zowat alle watchface 's avonds toch nog erg fel zijn in ambient mode.. Is die dit nog aan te passen ergens?

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 18-05-2015 14:37 ]
Dat verschuiven is inderdaad om burn-in tegen te gaan. Het hoort dus te verschuiven, maar de randjes horen niet weg te vallen. De ambient watchface zou iets kleiner moeten worden, waardoor hij wel gewoon kan verschuiven.Guusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:24:
Ik heb sinds gisteren ook een G watch ROvergenomen van iemand op marktplaats..
[afbeelding][afbeelding]
De brightness van de ambient watchfaces is voor zover ik weet nog niet aan te passen, ik hoopte dat daar een aparte setting voor kwam, maar voorlopig wordt het horloge altijd op gemiddelde helderheid gezet (bij een lagere helderheid wordt de ambient watchface dus helderder).
Ik hoop nog altijd op een app die dit kan aanpassen, of een update van Google uit.
Bedankt voor de antwoorden... Wel jammer dat het randje wegvalt idd, want ik vinf het verder wel een mooie watchface. Weet iemand of ambient dimmen toegevoegd is in de nieuwste update van android wear?
Is bij een heleboel watchfaces inderdaad zo. Of ze hébben niet eens een ambient mode, da's nog erger.Guusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:33:
Wel jammer dat het randje wegvalt idd, want ik vinf het verder wel een mooie watchface.
Met een app als bijv. Watchmaker kan je ook een eigen ambient mode maken met wat meer gedimde wijzersWeet iemand of ambient dimmen toegevoegd is in de nieuwste update van android wear?
In ieder geval niet in 5.1.1, misschien in 5.2, maar ik vraag me af of Google uberhaupt plannen heeft om dit in te voeren.Guusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:33:
Weet iemand of ambient dimmen toegevoegd is in de nieuwste update van android wear?
Jammer, lijkt me toch niet dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.. ik heb het scherm op een gegeven moment maar uitgezet om niet te veel aandacht te trekken met een zaklamp om m'n pols..
Watchmaker, doneGuusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:52:
Jammer, lijkt me toch niet dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.. ik heb het scherm op een gegeven moment maar uitgezet om niet te veel aandacht te trekken met een zaklamp om m'n pols..
Kan je daarmee dan ook in the playstore gekochte faces aanpassen?
Als deze unlocked zijn wel. Hetgeen in 99% van de gevallen helaas (c.q. uiteraard) niet zo isGuusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:54:
Kan je daarmee dan ook in the playstore gekochte faces aanpassen?
Ok, ik ga het bekijken... Ik zat ook al een beetje naar Facer te kijken.
Facer kan ook, heb beide gebruikt, vind Watchmaker alleen veel en veel fijner.Guusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:58:
Ok, ik ga het bekijken... Ik zat ook al een beetje naar Facer te kijken.
Je kan natuurlijk ook:
* overdag/normale situatie: gebruik normale gekochte face vanuit de Play Store
* donker/even geen zin om op te vallen: long press horloge, kies Watchmaker face met gedimde ambient mode
Edit: LOL @ ultieme faalhaas

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 18-05-2015 15:48 ]
Ik heb voor facer 275 watchfaces:D dus wie wil kan deze krijgen voor noppes. Maar dan moet je wel effe facer aanschaffen
Welke kernel had je draaien dan? Er moet mijn inziens wel echt een killer-feature in een kernel zitten wil ik het nuttig gaan vinden om er een te flashen.Brad Pitt schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Edit: LOL @ ultieme faalhaasWilde terug gaan naar de stock kernel. Horloge niet herkend via fastboot. Andere usb port(en), nope. Drivers hergeïnstalleerd, andere usb kabel, niéts. Hoop opgegeven, dacht komt wel een andere keer. Pak horloge van de oplader. Ligt 'ie er al die tijd omgekeerd op.Vond hem al niet zo stabiel liggen
Okay dan. Koffie tijd
Deze. Wilde even kijken of de single-core versie dramatisch langer mee zou gaanKiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:00:
Welke kernel had je draaien dan? Er moet mijn inziens wel echt een killer-feature in een kernel zitten wil ik het nuttig gaan vinden om er een te flashen.
Vond horloge echter nogal stroperig. Dus andere versie gedaan. Ook stroperig. Dus nu weer terug naar stock.
Laat maar komenFalastine schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:52:
Ik heb voor facer 275 watchfaces:D dus wie wil kan deze krijgen voor noppes. Maar dan moet je wel effe facer aanschaffen
275 Faces, mooi mooi, komende week eens even doorkijken! Thanks!
Ik had de ontwikkelaar gemaild vanmiddag met de foto erbij en hij mailde net terug dat ie het gaat aanpassen in een update..Guusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:24:
Op dit moment heb ik de Military digital face van Richface erop staan en het viel me op dat de ambient face na een tijdje een beetje scheef komt te staan, waardoor er een randje wegvalt..
ik heb dit bij alle watchfaces (denk dat het tegen inbranden is), overigens heb ik even naar de kernel source van de urbane gezocht en op lg hun site kreeg ik een referal naar de google source code van dory, wat voor de g watch r hopelijk betekend dat er wifi is in 5.1 maar ik kan mijn urbane niet rooten via de g watch r manier de recovery wil niet booten (reboot gewoon) weet er iemand een andere manier om android wear te rooten ( zonder recovery)Guusz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:08:
[...]
Ik had de ontwikkelaar gemaild vanmiddag met de foto erbij en hij mailde net terug dat ie het gaat aanpassen in een update..
Kan je niet een stock rooted rom ernaar toe fastbooten?suljo schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:54:
ik heb dit bij alle watchfaces (denk dat het tegen inbranden is), overigens heb ik even naar de kernel source van de urbane gezocht en op lg hun site kreeg ik een referal naar de google source code van dory, wat voor de g watch r hopelijk betekend dat er wifi is in 5.1 maar ik kan mijn urbane niet rooten via de g watch r manier de recovery wil niet booten (reboot gewoon) weet er iemand een andere manier om android wear te rooten ( zonder recovery)
Het zijn trouwens ALLEMAAL ANALOGE KLOKJES die 273 watchfaces ook te gebruiken in watchmaker denk ik.
Weet iemand hier ook of het een instelling is hoe snel je watch weer naar de donkere stand gaat?
Ik heb het idee dat dit wel erg snel gaat bij mij Seconde of 8 heb liever dat het wat langer verlicht blijft en dat hij niet overschakeld naar de andere face.
Ik heb het idee dat dit wel erg snel gaat bij mij Seconde of 8 heb liever dat het wat langer verlicht blijft en dat hij niet overschakeld naar de andere face.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
De filename heeft al een kleine hint er in zittenFalastine schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:15:
Het zijn trouwens ALLEMAAL ANALOGE KLOKJES die 273 watchfaces ook te gebruiken in watchmaker denk ik.
Gebruik daar zelf Watchmaker voor (op 20 seconden gezet) maar kan ook via Staylit, al is Watchmaker dan denk ik een betere uitgave, als je dan toch geld gaat bestedenDark Angel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:38:
Weet iemand hier ook of het een instelling is hoe snel je watch weer naar de donkere stand gaat?
Waar kan je die tijd instellen dan in Watchmaker?
Kijk er waarschijnlijk overheen.
Zelf zoek ook nog een manier om google keep "alive" te houden.
Zodat als ik die opstart hij actief blijft totdat ik hem zelf sluit. Is dat mogelijk?
Kijk er waarschijnlijk overheen.
Zodat als ik die opstart hij actief blijft totdat ik hem zelf sluit. Is dat mogelijk?
Settings / WatchDarkSide schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:59:
Waar kan je die tijd instellen dan in Watchmaker?

Nee vind dat ook vreselijk irriant. Zit je in een app, gaat scherm uit, scherm weer aan en app is weg. Okay danZelf zoek ook nog een manier om google keep "alive" te houden.

voor de lg urbane zijn er geen roms en de g watch r bootimage will niet fastbooten omdatBrad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:59:
[...]
Kan je niet een stock rooted rom ernaar toe fastbooten?
FAILED (remote: dtb not found)
In dat geval: geduldsuljo schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:34:
voor de lg urbane zijn er geen roms en de g watch r bootimage will niet fastbooten omdat
FAILED (remote: dtb not found)
Gisteren klokkie weer geünroot en alles weer stock en absurd veel tijd gestoken in een Watchmaker face, op basis van eentje die ik een keer had gedownload. Echt van half zeven tot half drie aan gezeten. Keeps one busy

Heb er nu "alles" in zitten. Tijd (joh!), hartslag, aantal stappen, agenda (eerste twee entries dan), stopwatch en het weer plús voorspelling. Vooral met die laatste echt onwijs lang bezig geweest, moest eerst uitzoeken hoe je überhaupt dagen ná vandaag kon noemen/zo laten zien. Bijzonder trots dat dat gelukt is, zonder hulp

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 19-05-2015 15:47 ]
geduld is niet het probleem want ik heb ook op de bootloader workaround van de g3 kunnen wachten het probleem is dat er geen specifieke sources zijn en ze komen er waarschijnlijk ook niet(lg linkt gewoon naar doryBrad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:42:
[...]
In dat geval: geduld![]()
Gisteren klokkie weer geünroot en alles weer stock en absurd veel tijd gestoken in een Watchmaker face, op basis van eentje die ik een keer had gedownload. Echt van half zeven tot half drie aan gezeten. Keeps one busy![]()
Heb er nu "alles" in zitten. Tijd (joh!), hartslag, aantal stappen, agenda (eerste twee entries dan), stopwatch en het weer plús voorspelling. Vooral met die laatste echt onwijs lang bezig geweest, moest eerst uitzoeken hoe je überhaupt dagen ná vandaag kon noemen/zo laten zien. Bijzonder trots dat dat gelukt is, zonder hulp
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

ow en ik heb een system pull van 5.1 voor de modders hier
Die zit er wel heel gaaf uit...Doet me een beetje denken aan de Suunto Core horloges..Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:42:
[...]
In dat geval: geduld![]()
Gisteren klokkie weer geünroot en alles weer stock en absurd veel tijd gestoken in een Watchmaker face, op basis van eentje die ik een keer had gedownload. Echt van half zeven tot half drie aan gezeten. Keeps one busy![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wil je h'm delen?
U is een kenner! Check originele naam van faceGuusz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:02:
Die zit er wel heel gaaf uit...Doet me een beetje denken aan de Suunto Core horloges..

Als 'ie af is, sure Versie tot nu toe staat hierWil je h'm delen?
[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 19-05-2015 18:25 ]
ok tnxBrad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:26:
[...]
Settings / Watch
[afbeelding]
[...]
Nee vind dat ook vreselijk irriant. Zit je in een app, gaat scherm uit, scherm weer aan en app is weg. Okay dan
Android Wear 5.1 heeft dit standaard als functie. Nog even wachten dusDarkSide schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:59:
Erg mooi qua infovoorziening (steps, weer, agenda etc.) Het is dat ik meer van analoog hou, maar deze zal ik in 'n achterhoofd houden voor als ik wat anders wil.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:42:
[...]
U is een kenner! Check originele naam van face
[afbeelding]
[...]
Als 'ie af is, sure Versie tot nu toe staat hier
Kan je deze ook voor een Moto 360 gebruiken of moet je daarvoor te veel aanpassen?Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:42:
[...]
U is een kenner! Check originele naam van face
[afbeelding]
[...]
Dank je wel! Op het Watchmaker Google+ topic ook leuke positieve reacties gehad. Ben eigenlijk ook meer analoge fan hoor, maar wilde "even" wat maken.Hyp Hyper schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:25:
Erg mooi qua infovoorziening (steps, weer, agenda etc.) Het is dat ik meer van analoog hou, maar deze zal ik in 'n achterhoofd houden voor als ik wat anders wil.
Zal gewoon werken denk ik, alleen met een platte band hèiBugged schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:33:
Kan je deze ook voor een Moto 360 gebruiken of moet je daarvoor te veel aanpassen?
Heb m ook op me GWR gezet, ziet er goed uit
Deze gaat mee in mijn taskercycle (die wisselt elke 12 uur van watchface)
Goedzo !
Verwijderd
[/quote]
Top Job, ziet er idd goed uit en aangezien ik mijn Suunto niet overdag gebruik is dit wel een "vertrouwd" gevoel, Tnx.
[/quote]
Top Job, ziet er idd goed uit en aangezien ik mijn Suunto niet overdag gebruik is dit wel een "vertrouwd" gevoel, Tnx.