Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

New wear update binnen..... :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
Wel, niet, wel, niet, wel, niet... wel. Eergister een stuk schuurpapier gepakt en begonnen met het verwijderen van de zwarte coating van m'n GWR. Tussendoor nog een update gekregen naar 5.0.2. Vandaag verder gegaan met polijsten, het resultaat mag er wezen!

Vind het zelf een grote vooruitgang! Zo'n 7 á 8 uur mee bezig geweest in totaal.

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/rbgv3k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi resultaat, maakt m meteen een stuk klassieker om te zien. netjes gedaan al hou ik de mijne origineel. [black is beautiful].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Heel mooi idd ik zou wel willen maar niet durven je hoeft maar uit te schieten en je glas is naar de klote.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Thnx! Heb er een screenprotector op zitten, weet trouwens niet eens of het scherm uberhaupt wel van glas is. Is iemand daar al achter? LG deed er erg geheimzinnig over rond de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57

Kiwi

Gadgetfreak

Het scherm is een P-OLED scherm, waarin de P voor plastic staat.

Ziet er goed gelukt en mooi uit, hoewel ik zelf toch liever bij zwart blijf. Ben je van plan om van bandje te wisselen?

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wat ik nog niet goed heb kunnen vinden en jullie wellicht meer over kunnen vertellen. Is het ook mogelijk om zelf aangemaakte routes te tonen als navigatie? Voor het hardlopen maak ik namelijk veel gebruik van "off-road" paden en wil zelf routes kunnen aanmaken via afstandmeten.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Kiwi schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:31:
Ben je van plan om van bandje te wisselen?
"Bought a stainless steel watch band on ebay to replace the black one I'm using now.
Will arrive between Mar. 9 and 23."
:)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Beste allemaal, ongeveer een jaar geleden heb ik een Pebble Steel gekocht maar na een aantal maanden weer de deur uit gedaan. Bij de introductie van Android Wear heb ik een LG G watch gekocht (de vierkante dus), maar ook dat bleek nog niet aan mijn verwachtingen te doen.

Nu zit na te denken over de aankoop van een horloge, en werd mijn aandacht toch weer getrokken door de smartwatches (de moto360, LG G watch R en even afwachten wat er aankomende week wordt gepresenteerd..Urban etc.). Ik heb een paar vragen over de LG G watch R én android wear:

- Valt de LG G watch R op? Krijg je er veel opmerkingen over?
- In het begin van android wear kon je alleen Engelse commando's en ook Engelse berichtjes sturen...is het nu mogelijk om bijv. Engels te commanderen maar Nederlands te dicteren voor een berichtje? Bijv. Sen a message to ....., alles goed?.
- Is het mogelijk om te reageren op whatsappjes? In het Nederlands?
- Is het mogelijk om Google Now niet te gebruiken en wat blijft er dan over?

Wat ik eigenlijk het liefst wil is een 'normaal' horloge met wat extra functies van een smartwatch (bepaalde notificaties ontvangen, eens reageren op een berichtje, voor hardlopen/fietsen gebruiken, stopwatch). Normaal horloge zou je dan kunnen vervangen door een smartwatch die haast niet te onderscheiden is van een echt horloge. Dat vind ik erg belangrijk, anders weet ik nu al dat ik 'm haast niet 'durf' te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Hajo94 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:19:
  1. Valt de LG G watch R op? Krijg je er veel opmerkingen over?
  2. In het begin van android wear kon je alleen Engelse commando's en ook Engelse berichtjes sturen...is het nu mogelijk om bijv. Engels te commanderen maar Nederlands te dicteren voor een berichtje? Bijv. Sen a message to ....., alles goed?.
  3. Is het mogelijk om te reageren op whatsappjes? In het Nederlands?
  4. Is het mogelijk om Google Now niet te gebruiken en wat blijft er dan over?
  1. Volgensmij is dit van alle smartwatches een van de minst opvallende. Sowieso door het uiterlijk, maar ook door het OLED scherm wat een stuk minder opvalt. De enige die een minder opvallend scherm heeft is de Pebble (die er dan wel weer wat futuristisch uit ziet). Ik krijg er bijna geen opmerkingen over, tenzij mensen zien dat je bezig bent met je horloge bijvoorbeeld.
  2. In dat opzicht is Android Wear nog niet veranderd denk ik. Ik heb op mijn telefoon Engels en Nederlands aan staan, maar commando's op mijn horloge werken eigenlijk nooit. Voice reply werkt wel, maar ook niet altijd even goed. (Ik gebruik stembediening eigenlijk niet echt veel op mijn horloge)
  3. Zie hierboven
  4. Volgensmij is het perfect mogelijk om Google Now niet te gebruiken, lijkt me dat je dan gewoon niet de cards krijgt, maar wel alle notificaties van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-08 16:15
Kiwi schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:40:
[...]
  1. Volgensmij is dit van alle smartwatches een van de minst opvallende. Sowieso door het uiterlijk, maar ook door het OLED scherm wat een stuk minder opvalt. De enige die een minder opvallend scherm heeft is de Pebble (die er dan wel weer wat futuristisch uit ziet). Ik krijg er bijna geen opmerkingen over, tenzij mensen zien dat je bezig bent met je horloge bijvoorbeeld.
  2. In dat opzicht is Android Wear nog niet veranderd denk ik. Ik heb op mijn telefoon Engels en Nederlands aan staan, maar commando's op mijn horloge werken eigenlijk nooit. Voice reply werkt wel, maar ook niet altijd even goed. (Ik gebruik stembediening eigenlijk niet echt veel op mijn horloge)
  3. Zie hierboven
  4. Volgensmij is het perfect mogelijk om Google Now niet te gebruiken, lijkt me dat je dan gewoon niet de cards krijgt, maar wel alle notificaties van je telefoon.
Ik ben het met punt 1 en 4 het eens met Kiwi, maar voor punt 2 en 3 zou ik graag nog een aanvulling willen geven:
  • In principe is het ondersteund in Android Wear om in het Engels een commando te geven en vervolgens in het Nederlands te dicteren. De taalherkenning werkt alleen heel erg slecht. Dit komt door het principe dat je horloge herkent in welke taal je spreekt, maar dit werkt helaas heel erg slecht omdat het horloge de als ingestelde primaire taal eigenlijk alleen maar aanhoudt en de secundaire taal wordt weggestopt. Gek genoeg werkt dit op de smartphone met Google Now wel weer goed, dus weet niet zo goed waar het probleem nu zit.
  • Het is heel goed mogelijk om te reageren op Whatsappberichten. Dit kan via korte voorgeprogrammeerde antwoorden (deze zijn helaas niet zelf in stellen, hopelijk wordt dit in een update toegevoegd) wat ik ontzettend handig vind om iemand snel antwoord te geven zonder je smartphone uit je broekzak te hoeven halen. Als je Nederlands als systeemtaal instelt op je smartphone zijn deze korte antwoorden ook in het Nederlands.

Daarnaast is het ook mogelijk om via stem antwoorden in het Nederlands, als je tenminste de taal van Google Now op je smartphone in het Nederlands instelt als primaire taal. Dit werkt voor mij opvallend goed. Helaas vallen nu wel hiervoor genoemde Engelse spraakcommando's weg.

[ Voor 16% gewijzigd door Laurence007 op 27-02-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Laurence007 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:39:
[...]

Ik ben het met punt 1 en 4 het eens met Kiwi, maar voor punt 2 en 3 zou ik graag nog een aanvulling willen geven:
  • In principe is het ondersteund in Android Wear om in het Engels een commando te geven en vervolgens in het Nederlands te dicteren. De taalherkenning werkt alleen heel erg slecht. Dit komt door het principe dat je horloge herkent in welke taal je spreekt, maar dit werkt helaas heel erg slecht omdat het horloge de als ingestelde primaire taal eigenlijk alleen maar aanhoudt en de secundaire taal wordt weggestopt. Gek genoeg werkt dit op de smartphone met Google Now wel weer goed, dus weet niet zo goed waar het probleem nu zit.
  • Het is heel goed mogelijk om te reageren op Whatsappberichten. Dit kan via korte voorgeprogrammeerde antwoorden (deze zijn helaas niet zelf in stellen, hopelijk wordt dit in een update toegevoegd) wat ik ontzettend handig vind om iemand snel antwoord te geven zonder je smartphone uit je broekzak te hoeven halen. Als je Nederlands als systeemtaal instelt op je smartphone zijn deze korte antwoorden ook in het Nederlands.

Daarnaast is het ook mogelijk om via stem antwoorden in het Nederlands, als je tenminste de taal van Google Now op je smartphone in het Nederlands instelt als primaire taal. Dit werkt voor mij opvallend goed. Helaas vallen nu wel hiervoor genoemde Engelse spraakcommando's weg.
Bedankt Kiwi en Laurence voor de antwoorden, het blijkt dus dat niet alles nog optimaal werkt. Ik ga me nog maar even bezinnen en volgende week MWC afwachten! Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Sluit me aan bij Kiwi en Laurence. Ik heb zelf alles op Engels staan. Alleen Nederlands heeft gelimiteerde functionaliteit. Engels met NL als secundair haalt weinig uit, vrienden en familie hebben gelukkig geen probleem met berichten die af en toe in het Engels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die spraakherkenning is inderdaad problematisch. De ene keer werkt het wel, de andere keer niet ("Didn't catch that"), of het nu in het Nederlands of het Engels is. Heb bij mijn taalinstellingen zowat alles geprobeerd maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik ga AutoWear toch maar weer even proberen. Leek me de eerste keer te veel moeite, maar blijkt nu toch erg handig. Werkt net zo perfect met twee talen als op mijn telefoon, dus ga toch even kijken hoe ik dit kan toepassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ben me ook aan het oriënteren voor een smartwatch. Met name de gwr spreekt me erg aan. Design (rond) is een dikke plus.

Toch wacht ik even de MWC aankomende week af. Als het goed is wordt de gwr2 en misschien ook de moto 360 2 aangekondigd. Ik verwacht dat de specs beter zijn dan huidig model.

Iemand al info hierover?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Ik denk dat alleen de urbane gaat komen, en niet een 2. Motorola zou wel eens met een update kunnen komen, maar heb eigenlijk of geen concrete dingen gezien. Het horloge van huawei ziet er wel netjes uit. Spreekt denk ook dezelfde groep aan als de gwar.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
De Huawei ziet er strak uit met dunne bazels. Alleen volgens Pocketnow heeft de accu een inhoud van 300 mah. Dit vergeleken met de 410 mah van Watch R (wat 36% meer is) + het ietsjes grotere en scherpere scherm en voor de rest identieke hard- en software, verwacht ik een aanzienlijke verslechtering qua accuduur. Misschien haal je net krap 2 dagen, maar in de buurt komen van de 3 dagen zoals ik nu haal met de R zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

De Huawei Watch komt helaas niet naar Nederland :(... misschien maar beter ook...scheelt weer in de verleiding :)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Verleiding zal door webwinkels nog wel even blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb zins dit weekend ook een GWAR, in 1 woord een superding :)
De software daarentegen kan beter, ik mis de volgende punten :

1. Een mogelijkheid om automatisch van watchface te veranderen op gezette tijden (bv. op werktijden een 'werkface' en op vrije tijd een andere)

2. Een mogelijkheid om de GWAR automatisch van "Always on" af te zetten tijdens gezette tijden, zodat het scherm uit staat (bv. tussen 22 en 6 uur).

Misschien is dat al mogelijk en heb ik het gemist. Meegenomen dat android wear nog in de kinderschoenen staat, hoop ik dat in de toekomst deze punten meegenomen kunnen worden.

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Patje040175 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:02:
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb zins dit weekend ook een GWAR, in 1 woord een superding :)
De software daarentegen kan beter, ik mis de volgende punten :

1. Een mogelijkheid om automatisch van watchface te veranderen op gezette tijden (bv. op werktijden een 'werkface' en op vrije tijd een andere)
Dit zou je in Watchmaker kunnen maken d.m.v. een opacity op basis van de tijd.
2. Een mogelijkheid om de GWAR automatisch van "Always on" af te zetten tijdens gezette tijden, zodat het scherm uit staat (bv. tussen 22 en 6 uur).
Sowieso gaat het scherm na 30 minuten vanzelf uit als je er niks mee doet plus je kan natuurlijk ook als je bijv. gaat slapen even dubbelklikken op de knop en bij ontwaken dit nogmaals doen.

Vind de drain sowieso erg meevallen. Zeker het automatisch uit gaan (ook bij always-on) scheelt enorm.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/A6483F70B116_LG%20G3_2_PORTRAITs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

[quote]Brad Pitt schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:34:
[...]je kan natuurlijk ook als je bijv. gaat slapen even dubbelklikken op de knop en bij ontwaken dit nogmaals doen.

Deze optie was mij nog niet bekend, tnx _/-\o_

Dat met die opacity begrijp ik niet, kan je dat uitleggen?

[ Voor 10% gewijzigd door Patje040175 op 03-03-2015 14:14 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Patje040175 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:12:
Deze optie was mij nog niet bekend, tnx _/-\o_
Triple-click is kortstondig maximale helderheid, voor als je buiten in de zon staat of zo. Wellicht ook onbekend ;)
Dat met die opacity begrijp ik niet, kan je dat uitleggen?
Als je een watchface maakt kan je alle objecten een bepaalde opacity (mate van transparantie) geven. Je zou dan bijvoorbeeld twee watchfaces kunnen maken waarbij de eerste een opacity van 100% heeft tussen 08:00 en 18:00 en daarna en ervoor 0% en een tweede watchface waarbij die waardes precies andersom zijn.

Is wel "even" werk natuurlijk maar het kan wel. Heb zelf even een face gehad waarbij de temperatuur en het accu percentage elkaar om de 3 seconden afwisselden. Vond dat echter wat druk. Maar (vrijwel) alles is mogelijk :P

[ Voor 53% gewijzigd door Brad Pitt op 03-03-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Kan dat ook met al bestaande watchfaces in watchmaker?

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Patje040175 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:23:
Kan dat ook met al bestaande watchfaces in watchmaker?
Uiteraard. Bij elk object kan je de opacity aanpassen hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Tnx, ik ga er even voor zitten :)

[ Voor 10% gewijzigd door Patje040175 op 03-03-2015 14:25 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wel een hoop gedoe hoor... Dit is bijv. de code om iets om de drie seconden te laten verschijnen/verdwijnen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/C3045F739577_LG%20G3_2_PORTRAITs.png
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Yosecret schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:46:
Wel, niet, wel, niet, wel, niet... wel. Eergister een stuk schuurpapier gepakt en begonnen met het verwijderen van de zwarte coating van m'n GWR. Tussendoor nog een update gekregen naar 5.0.2. Vandaag verder gegaan met polijsten, het resultaat mag er wezen!

Vind het zelf een grote vooruitgang! Zo'n 7 á 8 uur mee bezig geweest in totaal.

[afbeelding]
Hé Yosecret. Ik heb hetzelfde bandje als wat jij er nu nog om hebt zitten. (die van miniinthebox). Wat voor schroevendraaiertje heb jij gebruikt om het bandje in te korten? Zijn wel verdomd kleine schroefjes. Was er vanuit gegaan dat het pinnetjes waren, maar kreeg ze er niet uitgeduwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Maverick schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:04:
[...]

Hé Yosecret. Ik heb hetzelfde bandje als wat jij er nu nog om hebt zitten. (die van miniinthebox). Wat voor schroevendraaiertje heb jij gebruikt om het bandje in te korten? Zijn wel verdomd kleine schroefjes. Was er vanuit gegaan dat het pinnetjes waren, maar kreeg ze er niet uitgeduwd :P
Ik heb ook hetzelfde bandje, en het zijn toch echt pinnetjes. Heeft me een paar uur gekost om het bandje te stellen, want ze gaan er inderdaad erg lastig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Hm, vanmiddag dan maar eens wat harder duwen. Was bang dat ik het kapot maakte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Maverick schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:06:
Hm, vanmiddag dan maar eens wat harder duwen. Was bang dat ik het kapot maakte :P
Zie anders:

[ Voor 70% gewijzigd door Valandil op 04-03-2015 15:29 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Het gaat volgensmij om het inkorten, niet om het bandje te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Klopt, der aan zetten is niet zo moeilijk. Heb daar speciaal gereedschap voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Ik heb het bandje goed vastgezet in de bankschroef (wel met wat bescherming natuurlijk) en die pinnetje er uit getikt door er de kleinste schroevendraaier van zo'n set op te zetten en er vervolgens een redelijke tik op te geven met 'n hamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:15
Zijn er hier ook mensen die de G Watch R in combinatie met Runtastic gebruiken? Ik vroeg me namelijk af of de hartslag ook continue wordt meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik heb Runtastic pro maar in de settings wordt de LG G watch R niet ondersteund. Ik ga vanmiddag even testen of hij wel mijn heartrate gaat meten, je hoort het nog.

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Nou bij mij doet ie niks, je kan wel Cinch gebruiken, die kan ook connectie maken met Google Fit.

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Maverick schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 09:52:
Zojuist zelf deze besteld: http://www.miniinthebox.c...l-watchband_p1728711.html

Hier te zien:
[afbeelding]

Mis toch het metalen bandje van mijn vorige horloge te veel :P
Oeh... Waar heb je die watchface vandaan?

Vanaf vandaag trotse bezitter van een G Watch R :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
pff, heb het plaatje van reddit gejat :P Heb dus geen idee welk watchface het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Het is een OMEGA speedmaster face zo te zien. En die zijn allemaal down gegaan ivm copyright claims. Misschien dat je er via sommige fora aan kunt komen. Goodluck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Yeeeeeeeah! Hebbes en hij doet het!
Superdank!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katje96
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:48
Nu in aanbieding op Amazon.de voor 184,90 euro, nog tot 19u. Ik heb er alvast 1 besteld, levering voorzien in België op 13 of 14 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:50
Katje96 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:27:
Nu in aanbieding op Amazon.de voor 184,90 euro, nog tot 19u. Ik heb er alvast 1 besteld, levering voorzien in België op 13 of 14 maart.
Das geen geld! (En als je de gouden versie wilt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Iemand nog suggesties/ervaring/aanrader voor een mooi dockingstation voor de G Watch R?

Ik wil hem namelijk 's avonds op het nachtkastje laden en plaatsen zodat hij gelijk als klok/wekker kan fungeren terwijl hij dan ook gelijk laadt.

Zo heb je bijvoorbeeld deze:
Maar die is volgens mij alleen binnen Australië te bestellen.
https://www.aerios.com.au...g-g-watch-silveroak-copy/
Afbeeldingslocatie: https://www.aerios.com.au/wp-content/uploads/2014/11/Moduul-LG-G-Watch-R-S1-600x630.jpg

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Best prijzig voor een stand :| Ik heb er 2 laten 3D printen en een ervan lijkt op de aerios, de ander is hieronder te zien. Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ufd64k.jpg Hierin kan je het snoer van de oplader ook goed wegwerken. De 3D printlayout is op het web te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Patje040175 op 11-03-2015 14:35 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Eens. Zag ook deze waarvan ik de prijs "iets" vriendelijker vind:
http://www.shapeways.com/...optionId=43631380&li=cart

Afbeeldingslocatie: http://images3.sw-cdn.net/model/picture/625x465_2870948_7569512_1423098992.jpg

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Vandaag ook mijn GWAR binnen gekregen, maar volgens mij is ik iets ofzo..
De laatste update moet er al op staan, hij begon na een half uurtje connectie opeens te vragen of die mocht updaten, dus dat maar meteen gedaan..

Maar mijn whatsapp berichten krijg ik niet te zien op mijn telefoon? En ook mijn mailtjes komen niet meteen in beeld (als ik al wel zie ik dat ik ze op de telefoon heb binnen gekregen) en er trilt niks, maar mute staat op off, dus dat je ook die trilling voelt.. wat mis ik in deze?

Ok, dat werkt eindelijk, alleen notificaties werken niet, dus ik voel niks trillen als er iets zou moeten gebeuren, dat is echt irritant..

Is al gefixed, "opeens" krijg ik wel alles binnen en werkt het allemaal goed, had wel watchmaker premium geïnstalleerd, misschien werd er toen opeens "beter" gesynced ofzo.. vaag..

[ Voor 25% gewijzigd door CasGas op 11-03-2015 21:40 ]

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Ik had ook wat opstartproblemen hoor, werkt nu bijna een maand perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Gisteren en vandaag werkt die wel gewoon normaal, hij trilt bij appjes/mailtjes/belletjes.. Lijkt nu dus weer goed te werken en "de workflow" is ook nog echt nuttig, ik had toch meer een gadget idee erbij..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of de LG Watch Urbane LTE te bestellen zal zijn via Amazon? Ik ben namelijk op zoek naar een mooi design smartwatch met GPS, NFC en luidspreker erin.
Over 2 maanden zit ik in Dubai, wellicht kan ik em daar kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Na lange tijd GWR'en ben ik afgelopen week weer gaan Pebble'n. Mede dankzij het mooie weer, waar de Pebble voordeel heeft in de zon door het epaper scherm. Na wat zoeken voor heel veel dingen die ik veel gebruikte op Android Wear ook op Pebble weer alternatieven gevonden. Die ik voordat ik de GWR had, niet eens gebruikte. Toch leuk om op zo'n manier achter nieuwe handige mogelijkheden te komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Yosecret op 19-03-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
Weet iemand of het mogelijk is om de hartslagmeter van de LG G watch te gebruiken icm strava? Zag al wel wat voorbijkomen over Endomondo, maar niet over Strava.

Of zou ik anders naast de Lg ook nog een bluetooth hartslagband moeten gebruiken om dit voor elkaar te krijgen?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvs
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-08-2023
Hallo ik ben een jongen van 16 en ik ben al sinds ik voor het eerst de gwr op internet zag helemaal fan.
Omdat ik dus pas 16 ben is de prijs voor mij heel wat geld, daarom had ik bedacht hem niet te kopen tenzij er een flinke prijsdaling/actie zou komen.
Er is al wel een redelijke prijsdaling geweest maar desondanks vind ik de prijs nog vrij hoog, al helemaal omdat als andere vragen wat je er nou eigenlijk allemaal mee kunt ik een beetje met mijn mond vol tanden sta omdat dat nou eenmaal niet geweldig veel is.
Ondanks dat ik hem nog steeds duur vind voor wat hij mij biedt denk ik er nog steeds vaak over na om hem toch te kopen.
Ik vraag me alleen af of het slim is om deze nu nog te kopen omdat hij al een tijdje uit is.
Voor zover ik weet komen er komende tijd alleen smartwatches uit die ik te duur vind of niet mooi/goed genoeg. Weet iemand misschien of er toch nog wel interessante smartwatches uitkomen komende tijd?
Ook vraag ik me af hoelang je hem ongeveer kunt gebruiken.
Dan bedoel ik net zoals je (tenminste ik) vaak je telefoon 1 keer in de 2 jaar vervangt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Hoe vaak je 'm vervangt hangt helemaal af van hoe erg jij van nieuwe gadgets houdt. Na een jaar ben je d'r waarschijnlijk wel op uitgekeken. Als de GWR net niet, of op het randje van je budget valt, zal dat met de smartwatches die komende tijd uitkomen waarschijnlijk ook zo zijn. Als ik jou was zou ik marktplaats en tweakers V&A in de gaten houden voor interessante advertenties. Misschien dat je daar een leuke deal kunt vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Yosecret op 21-03-2015 01:08 . Reden: Grammar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvs
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-08-2023
Hallo Yosecret,

Bedankt voor je reactie, ik zal beide in de gaten gaan houden.
Op het moment is er helaas geen aanbieder waarbij ik in staat ben hem op te halen en vooraf betalen durf ik niet aan.

Mvg Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Heeft er iemand ervaring met autowear? Wil een voicecommand iets laten doen, maar m'n horloge start gewoon een google search voor het commando dat ik in spreek. Geen idee wat ik verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Na het lezen van de vele positieve ervaringen heb ik 'm zojuist bij Amazon.de besteld! Gratis verzending, dus over een paar dagen thuis voor 213 euro :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonKuijpers
  • Laatst online: 24-08-2022
Werkt deze smartwatch (of een andere) samen met een telefoon met android 4.2.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:24
Android version 4.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonKuijpers
Dat weet ik, alleen op sommige site's lees ik dat 4.2.3 ook wel bekend stond als 4.3, dus weet iemand misschien of dat zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Zover ik weet is 4.2.3 geen 4.3. Net als dat 1 geen 2 is.

Edit; zover ik weet bestaat 4.2.3 niet eens.

[ Voor 29% gewijzigd door Yosecret op 24-03-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonKuijpers
Yosecret schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:18:
Zover ik weet is 4.2.3 geen 4.3. Net als dat 1 geen 2 is.

Edit; zover ik weet bestaat 4.2.3 niet eens.
Rechtsonder op de support pagina staat wel een update programma: http://www.alcatelonetouc.../pop_c9.html#.VRHAco6G-Sq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Topicstarter
Mobile Upgrade S 4.2.3 Setup.rar

Daar haal ik nog steeds geen Android 4.2.3 uit. En zover ik dmv een snelle google kan zien gaat hij niet hoger dan Android 4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:24
Yosecret schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:19:
Mobile Upgrade S 4.2.3 Setup.rar

Daar haal ik nog steeds geen Android 4.2.3 uit. En zover ik dmv een snelle google kan zien gaat hij niet hoger dan Android 4.2.
Ff korte metten maken met 4.2.3 (of 4.2.2), vanaf 4.3 ondersteunt Android Bluetooth LE (BLE) ook bekend in als Bluetooth Smart, en de Android Wear werkt via BLE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 13:49

ChUcKiE

Dus........

Al enig zicht of en wanneer deze met iOS gaat werken?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

p0st schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:49:
Na het lezen van de vele positieve ervaringen heb ik 'm zojuist bij Amazon.de besteld! Gratis verzending, dus over een paar dagen thuis voor 213 euro :)
Geinig zeg, iets wat je bestelt bij Amazon.de voor Nederland wordt dus blijkbaar vanuit Zwolle verzonden! Zou morgen al binnen moeten komen, dus da's wel nice! Can't wait, heb een poosje een Pebble gebruikt (zowel de eerste als de Steel) en dit ziet er een stuk beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
p0st schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:45:
[...]
Can't wait, heb een poosje een Pebble gebruikt (zowel de eerste als de Steel) en dit ziet er een stuk beter uit :)
Op de, mijns inziens, veel te lage resolutie na is het een erg nice klokkie ja. Het spelen met de faces rulez! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Brad Pitt schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:46:
[...]

Op de, mijns inziens, veel te lage resolutie na is het een erg nice klokkie ja. Het spelen met de faces rulez! :)
Hmm daar ben ik heel benieuwd naar! Al kan het na het monochrome low-res Pebble scherm natuurlijk alleen maar meevallen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Ik heb er eindelijk eentje gekocht, het is wel even wennen na bijna 2 jaar pebble, heb wat moeite met de logica hoe sommige dingen werken :D

Maar goed, ik ga hem gewoon eens een tijdje gebruiken en kijken hoe het bevalt, in ieder geval leuk om weer eens iets nieuws aan de pols te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:37
Meeh, kiezen is moeilijk :(

Wat zouden jullie doen? G Watch R of de Asus Zenwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
iBugged schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:54:
Meeh, kiezen is moeilijk :(

Wat zouden jullie doen? G Watch R of de Asus Zenwatch?
LG Watch R heeft grotere accu dan de Zenwatch, en Zenwatch schijnt een ietwat rare weergave te hebben in de always-on mode. Verder is de LG water- en stofdicht(er) dan de Zenwatch, en bovendien is de prijs nu nagenoeg gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Kunnen jullie wat mooie watchfaces posten ik heb nu Skymaster Pilot maar zoek een soort richard mille in hele hoge kwaliteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Falastine schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:45:
Kunnen jullie wat mooie watchfaces posten ik heb nu Skymaster Pilot maar zoek een soort richard mille in hele hoge kwaliteit :D
http://facerepo.com/ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Nou ik heb een link gebruikt met hele mooie watchfaces die op een dropbox stonden. Allemaal topkwaliteit die ik gebruikt heb. Ben er heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De meeste daarvan hebben geen "echte" ambient mode zodat je alsnog zelf aan de slag kan/moet.
Zit verder wel leuk spul tussen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Na mijn update naar Android 5.1 werkt mijn G-Watch niet meer naar behoren:

Screen always on werkt niet meer -> gaat toch op zwart
Kantel sensor werk ook niet meer -> ik kan draaien met mijn pols wat ik wil maar het horloge spring niet meer aan.

Gevolg is dat ik de hele tijd op de knop aan de zijkant moet duwen om het scherm aan te krijgen. Hebben anderen hier ook last van?

Ik heb het horloge al opnieuw opgestart en compleet uit gezet en opnieuw aangezet. Ook heb ik al mn apps op de telefoon geupdate. De watch zelf geeft ook aan dat hij up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Heb je het horloge al compleet gereset? Was bij mij ook nodig...

[ Voor 24% gewijzigd door Spier1968 op 08-04-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Spier1968 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:07:
Heb je het horloge al compleet gereset? Was bij mij ook nodig...
Dit "moet" je inderdaad sowieso even doen na dit soort updates. Complete reset, disconnect, weer connecten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Dank... Dat was het inderdaad. Factory Reset van de watch lost de problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docterc
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 08:54
had ik ook last van tot ik erachter kwam dat ik de theater modus per ongeluk steeds aanzette (2x knop indrukken, ging vanzelf bij bepaalde polsbewegingen). Had m al een paar keer gereset en bijna ingestuurd voor rma :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ja, gaat heel makkelijk overkomt me regelmatig op de fiets :)

Ben er vandaag per ongeluk achter gekomen dat ik met mijn gebruik net twee dagen red op een lading, had hem wel op de lader gelegd maar de lader niet aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was het dus, overkomt mij ook regelmatig en ik maar achter mn oren krabben waarom dat steeds gebeurde. 8)7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Bij media markt Enschede ligt hij voor 199 op voorraad op dit moment... Misschien toch maar eens eentje gaan bekijken morgen want ik vind hem wel heel erg mooi.

Kan je hem ook standalone als fitnessarmband gebruiken trouwens?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Jassy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:36:
Bij media markt Enschede ligt hij voor 199 op voorraad op dit moment... Misschien toch maar eens eentje gaan bekijken morgen want ik vind hem wel heel erg mooi.

Kan je hem ook standalone als fitnessarmband gebruiken trouwens?
Dank voor de tip, had hem twee weken geleden gekocht voor 249 en volgens mij hanteert de MM binnen twee weken tijd een teruggave van het prijsverschil bij aanbiedingen, daar ga ik dus morgen eens achteraan bellen.

Helaas kan ik niet als dank je vraag beantwoorden, heb hem altijd gekoppeld aan de telefoon en die houdt samen met google fit op de telefoon en horloge de boel aardig bij, geen idee of dat ook zonder telefoon werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door martijnm71 op 14-04-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Bedankt voor het bedanken ;-). Ik wil hem graag standalone gebruiken omdat ik mijn smartphone niet mee wil slepen naar de sportschool. Het apparaat op zich is krachtig genoeg en heeft genoeg opslagruimte. Er is dus hoop, maar ik weet niet of het nu al ondersteunt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jassy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:26:
Bedankt voor het bedanken ;-). Ik wil hem graag standalone gebruiken omdat ik mijn smartphone niet mee wil slepen naar de sportschool. Het apparaat op zich is krachtig genoeg en heeft genoeg opslagruimte. Er is dus hoop, maar ik weet niet of het nu al ondersteunt wordt.
De hartslagmeter is niet het beste onderdeel van dit horloge, imho :) Het werkt (redelijk) maar ik zou hem persoonlijk niet gebruiken als, constante?, hartslagmeter voor tijdens het sporten. Je hebt immense drain (hetgeen waarschijnlijk niet héél erg is tenzij je 8 uur gaat sporten :P ) en het is (vind ik) gewoon niet nauwkeurig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
De drain vind ik nog niet het grootste probleem, dat is inherent aan het gebruik van het horloge. De grote vraag is echter of ik dan ook mijn smartphone nodig heb ik als ik bv de hartslag op het horloge wil zien. Of kan het horloge dit van zichzelf en heb ik niet perse een koppeling met mijn smartphone nodig? Ik wil mijn smartphone namelijk niet meenemen...

De nauwkeurigheid lag mede aan de manier waarop je het horloge om had las ik op het interweb. Dus dat ik gewoon gokken... Ik ga eerst maar eens kijken of het wat voor mij is. Google Now gebruik ik niet en wil ik ook niet gebruiken omdat ik er de voordelen niet van in zie dus ik vraag mij dan af wat het horloge mij nog wel voor voordelen kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
Goedemorgen,

Vandaag kwam ik erachter dat ik enkele verbindingsissues heb met mijn LG Watch R. Google Keep wil niet meer laden, net als Palabre. Deze apps halen dus info op via de bluetoothverbinding en schijnbaar werkt dat niet meer. Ik heb mijn horloge al gereset, zonder resultaat. Het rare is, is dat de meeste andere apps wel gewoon werken, bv Aeris Wear, Google Fit of de ingebouwde muziekspeler. Ook werkt antwoorden via Whatsapp wel, dus bluetooth zelf is niet defect.

Mijn vermoeden is dat dit komt door de (telefoon)update naar Android 5.1, dus hebben mensen hier ervaring met bovenstaande problemen? Ik heb een Nexus 5.

Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Even gebeld met de lokale mm en het is binnen 14 dagen en niet binnen 14 dagen een 13 uur :')

Na ja, dikke pech, hij was ook 249 euro waard :P

[ Voor 29% gewijzigd door martijnm71 op 15-04-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De combinatie van LG GWR met een bluetooth headset is ideaal voor (alleen) muziek tijdens het sporten, je hoeft dan geen telefoon mee te zeulen. Alleen nu krijg ik enkel via Play Music 'aangeschafte' muziek in het zelfstandige geheugen van de GWR overgezet (los betaald of via een abonnement zoals Spotify). Ligt dat aan mij of heeft Google dit handig dicht getimmerd (dan is het wachten op de Europese Commissie, maar dat terzijde)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 21:03
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:10: Alleen nu krijg ik enkel via Play Music 'aangeschafte' muziek in het zelfstandige geheugen van de GWR overgezet (los betaald of via een abonnement zoals Spotify). Ligt dat aan mij of heeft Google dit handig dicht getimmerd (dan is het wachten op de Europese Commissie, maar dat terzijde)?
Ik heb al mijn geripte mp3's ge-upload naar Google play. Mijn hele collectie staat dus gebackupt bij Google. Al die mp3's kan ik ook op mijn horloge zetten. Dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Ik heb sinds gisteren het probleem dat notificaties wel binnen komen, maar mn horloge niet trilt als dit gebeurt. Als bijv watchmaker hem laat vibreren dan doet hij dit wel, dus het motortje werkt prima. Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Staat je telefoon misschien op prioriteits modus? Dat wordt (helaas) gesynchroniseerd tussen beide apparaten.

Ik ben overigens erg benieuwd naar de nieuwe update, nog even zien of de app launcher een goede vervanging is van mijn huidige launcher. Ook lijkt Wi-Fi synchronisatie me erg handig binnenshuis, maar ik vraag me wel af wat het effect is op het batterijgebruik buitenshuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Kiwi schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:16:
Staat je telefoon misschien op prioriteits modus? Dat wordt (helaas) gesynchroniseerd tussen beide apparaten.
nee, dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Heb ik ook wel 'ns (soms na het volledig drainen en weer opladen van de batterij).
Een reboot van het horloge helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Maverick schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:37:
Ik heb sinds gisteren het probleem dat notificaties wel binnen komen, maar mn horloge niet trilt als dit gebeurt. Als bijv watchmaker hem laat vibreren dan doet hij dit wel, dus het motortje werkt prima. Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Gebeurt bij mij ook af en toe, gewoon even je watch rebooten... Wel hinderlijk overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:50
Binnenkort dus ondersteuning voor wifi voor de G watch R, moet nog zien of het echt een toevoeging is, vaak is telefoon wel in de buurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 11:40
Rikkie8 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:27:
Binnenkort dus ondersteuning voor wifi voor de G watch R, moet nog zien of het echt een toevoeging is, vaak is telefoon wel in de buurt..
Zit geen wifi module in de Watch R, dus met de wifi ondersteuning doet de watch R niks.
Wel zullen er smartwatches met wifi module gaan komen die hier gebruik van maken, bijvoorbeeld tijd goed zetten zondr dat er verbinding met de telefoon nodig is.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste