Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgroen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-07-2022
Kiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:14:
Intussen een nieuwe APK geupload, misschien dat versie 1.0.1 wel werkt ;)
wat je ook kan doen is de developer options activeren en dan stay awake when charging enabelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:57

Kiwi

Gadgetfreak

Werkt helaas niet, is alleen om niet naar ambient mode te schakelen. En dan moet ik alsnog een app hebben die zwart is en burn-in protectie biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgroen
Oké mijn fout dacht dat het hetzelfde deed als MN telefoon, niet dus. weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:25
Nu te koop bij bartsmit.nl voor EURO 195,49 (door foutje bij website krijg je alle kortingen die er zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Switch momenteel tussen de volgende watchfaces (die van creator Tuwak):

Watchfaces

Zien er echt strak uit op de LG, vind Intellicom Watchfaces ook de meest Oled vriendelijke Watchfaces hebben. Bij Facer en Watchmaker is het vaak hit&miss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:36
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4hCjnIz.png

Zelf gepoogd een watchface te maken in Android Studio.

In het midden staat het aantal uur en de minuten/seconden worden met een blauwe/witte wijzer vanuit de rand weergeven.

Enige suggesties wat ik er nog aan toe zou kunnen voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgroen
ziet er goed uit, mss dat je nog een batterij niveau kunt toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

seapip schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:40:
[afbeelding]

Zelf gepoogd een watchface te maken in Android Studio.

In het midden staat het aantal uur en de minuten/seconden worden met een blauwe/witte wijzer vanuit de rand weergeven.

Enige suggesties wat ik er nog aan toe zou kunnen voegen?
Erg mooi, misschien de mogelijkheid om de kleur aan te passen (als dit niet al mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Laatste tijd onder de indruk van Intellicom Watchfaces vooral deze:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/121tnih.png of van Tuwak

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
Kiwi schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:12:
[...]

Erg mooi, misschien de mogelijkheid om de kleur aan te passen (als dit niet al mogelijk is)
Ben zojuist bezig met het toevoegen van deze mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
Hierbij de apk van de watchface waar ik al eerder previews van had gepost: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4281191/Line.apk

Previews:

Rond:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ytCrsge.png

Vierkant:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0boJOtW.png

Je kan de kleur wijzigen op het horloge zelf door op het settings icoontje te tikken in het selectiescherm.

Waarschijnlijk ga ik hem later ook op de play store zetten en maak ik nog wat meer watchfaces.

Als iemand nog ideeen heeft voor watchfaces laat het maar horen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag.
Weet iemand hier of je de Lg g watch r ook kan koppelen met een iPhone 6?
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:18:
Goedendag.
Weet iemand hier of je de Lg g watch r ook kan koppelen met een iPhone 6?
Gr
Niet mogelijk. Alleen met een Android toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dank je. Had er wel wat over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Ben me op dit moment aan het orienteren op een smartwatch en nu denk ik dat de gwar de beste keuze is. Nu is de vraag. Nu voor de gwar gaan, of wachten op de komende generatie (deze zomer, na mwc wellicht?)
Wat vinden de huidige gebruikers daarvan? Is de gwar echt een volwaardife smartwatch met alles wat je zou willen, of zijn er dingen die nog ontbreken waardoor wachten wellicht de moeite waard is?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Maverick schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:03:
Ben me op dit moment aan het orienteren op een smartwatch en nu denk ik dat de gwar de beste keuze is. Nu is de vraag. Nu voor de gwar gaan, of wachten op de komende generatie (deze zomer, na mwc wellicht?)
Wat vinden de huidige gebruikers daarvan? Is de gwar echt een volwaardife smartwatch met alles wat je zou willen, of zijn er dingen die nog ontbreken waardoor wachten wellicht de moeite waard is?
Op dit moment ben ik een zeer gelukkig gebruiker van de Gwar. Ik denk dat hij inderdaad alles biedt wat je van een smartwatch kan verwachten. Het enige wat ik eigenlijk een beetje mis is een lichtsensor, zodat de helderheid van het scherm automatisch aangepast wordt. Ik weet dat de Moto 360 dit heeft, maar dat balkje onder het scherm irriteert me mateloos. Ik zie niks anders dan elke keer da balkje op afbeeldingen van die smartwatch. De accu gaat ruim een dag mee, en dat is voor mij genoeg. Zeker omdat hij op always on staat en ik zeker een notificatie of 30 a 40 per dag krijg. Daarnaast zou Google now van mij direct worden uitgerust met Nederlandse ondersteuning. En dan niet half zoals nu, maar gewoon net als Engelse versie.

Eventuele verbeteringen in de toekomst zullen bijvoorbeeld een 4g ondersteuning zijn, zodat je er stand alone mee kan bellen en internetten, accu, luidsprekertje, beter schermpje. Maar wat mij betreft mis ik dat nu totaal niet. Straks zijn de smartwatches naar mij idee dan ook meer een soort telefoon om je pols, waarmee je dus los van je smartphone mee kan bellen. Nogmaals zoiets mis ik totaal niet, en hoeft van mij ook niet.

Kan je de Gwar zeker aanraden!

[ Voor 4% gewijzigd door Arwintju op 26-01-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Maverick schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:03:
Ik heb op het moment niet echt dingen die ik mis aan de GWAR, en als er al iets is dan heeft dat met Android Wear te maken. Misschien is het wel het wachten waard tot de MWC, grote kans dat de opvolger daar wordt aangekondigd, dan kan je zelf beslissen of die het ook waard is :) Een ambient sensor zou opzich een leuke toevoeging zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Kiwi op 26-01-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Laatst online: 12-09 15:12
<sorry als dit domme vragen zijn>
Hoe zit het met de notificatieweergave van Android Wear? Geeft hij gewoon alle notificaties weer die ook op je telefoon getoond worden? Of kun je het per app instellen?

Op mijn Sony SW2 (geen aanrader IMO) krijg ik standaard alleen SMS, email en telefoontjes te zien. Ik moest WatchIt! installeren om fatsoenlijk mn notificaties door te krijgen voor whatsapp/telegram enz.

En is het scherm van de Watch R nou echt zoveel beter dan van de SW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Notificaties die je op je telefoon krijgt krijg je ook op je Gwar.
Je kan wel apps blocken waarvan je geen melding op je scherm wilt.

Zelf ben ik wel tevreden over het scherm. Het ziet er goed uit. Maar ken de Sony zelf niet om een 1 op 1 vergelijk te maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:37
Mediamarkt vanaf woensdag: 21% BTW WEG ERMEE! - Smartphones & smartwatches

Kortom dan voor 219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:10
Bij Tinydeal is er nu een 'Tempered Glass' screenprotector beschikbaar voor €4,30
Ben benieuwd of het wat is, maar wat extra protectie kan nooit geen kwaad, vooral omdat het scherm ook niet/lastig te vervangen is.
Heb de mijne zojuist besteld, ben benieuwd of het wat is maar wilde hem ook even delen met jullie :)

Hier de link: http://www.tinydeal.com/0...144310.html?sk=30820334J0

[ Voor 15% gewijzigd door Dennis H op 27-01-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Pas wel op met die glazen screenprotectors. Soms werken ze heel goed en vangen ze netjes de klap op, maar soms leiden ze de kracht ook netjes door naar het scherm.

Dat had ik bij mijn Sony Z1c. Die kreeg een klap op de zijkant, waar de glazen screenprotector de "point load" netjes doorzette naar het LCD, dat vervolgens barstte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb het idee dat je met die screen protectors altijd een randje stof/vuil op je GWAR krijgt, en dat dat nog lastiger weg te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Ik heb net eventjes een GWAR geregeld :D
Prachtig ding, mooi scherm. Ik ben helemaal happy.

Wat wel kut is, is dat de watchfaces verschuiven in ambient mode (always on). Schijnt dat het tegen burn-in is, maar het maakt je faces er niet mooier op, zeker als je een wat uitgebreidere ring markers hebt.

Trouwens, hoe kun je watchfaces importeren? Als ik ze ergens probeer te downloaden, krijg ik een .face bestand, maar daar kan mn telefoon niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

Dennis H schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:23:
Bij Tinydeal is er nu een 'Tempered Glass' screenprotector beschikbaar voor €4,30
Ben benieuwd of het wat is, maar wat extra protectie kan nooit geen kwaad, vooral omdat het scherm ook niet/lastig te vervangen is.
Heb de mijne zojuist besteld, ben benieuwd of het wat is maar wilde hem ook even delen met jullie :)

Heb hem hier binnen, via eBay weliswaar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OGsHCwhm.jpg
Past echt precies, denk niet dat er veel vuil naast kan/gaat komen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bratzz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 19:55
Heb dezelfde op mijn G watch R.
Past perfect en valt niet eens op;
Weet alleen niet waarvoor het blauwe sticker velletje dient wat erbij zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Sinds gister ook een GWAR, inderdaad een super apparaatje.
Voor de mensen met (beschikking tot) een 3D printer, er is een aardige charging dock beschikbaar op Thingiverse, ik heb deze ook maar gelijk even geprint:

Afbeeldingslocatie: https://thingiverse-production-new.s3.amazonaws.com/renders/c6/ef/80/ce/0e/dock2_preview_featured.JPG

Ik gebruik hem al aardig in mijn home-automation setup; Met TinyCam om de IP cams te bekijken en Tasker Now om de lichten, TV en thermostaat te bedienen :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12-09 07:56
Oeh nice.... Zo'n desktop stand is wel aardig zeg. Kan ik er ook eentje bij je bestellen?

Overigens komen de laders ook langzaam op gang uit China voor acceptabele prijzen

[ Voor 58% gewijzigd door renzo4000 op 28-01-2015 13:28 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:10
Bratzz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:03:
Heb dezelfde op mijn G watch R.
Past perfect en valt niet eens op;
Weet alleen niet waarvoor het blauwe sticker velletje dient wat erbij zat :)
Heb hem ook binnen en geïnstalleerd. Past inderdaad perfect.

Dat blauwe sticker velletje is om de laatste stof resten te verwijderen als je hem schoon gemaakt heb met de doekjes. Je plakt hem op je scherm en trekt hem er weer af. Hierdoor blijven de kleine stofdeeltjes plakken op het velletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
renzo4000 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:28:
Oeh nice.... Zo'n desktop stand is wel aardig zeg. Kan ik er ook eentje bij je bestellen?
Ik heb wat probleempjes met mijn printer die er voor zorgen dat dit soort modellen er erg fragiel uit komen, dit is iets wat ik samen met de support van de leverancier uit moet zoeken, tot die tijd moet ik regelmatig superglue-en om het geheel intact te houden, totdat die problemen zijn opgelost maak ik om teleurstelling te voorkomen geen prints voor anderen. Wat je wel kunt proberen is het model naar een 3D hub op te sturen (3dhubs.com), dan kun je hem in de buurt laten printen in kleur/materiaal naar keuze voor een voor 3D printing gezien zeer schappelijke prijs (ik raad aan het in PLA te laten printen aangezien dat niet krimpt en het model dan een perfect fit is).

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Oke bedankt voor de tip, dit gaan we eens verder onderzoeken :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bratzz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 19:55
Dennis H schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:44:
[...]

Heb hem ook binnen en geïnstalleerd. Past inderdaad perfect.

Dat blauwe sticker velletje is om de laatste stof resten te verwijderen als je hem schoon gemaakt heb met de doekjes. Je plakt hem op je scherm en trekt hem er weer af. Hierdoor blijven de kleine stofdeeltjes plakken op het velletje.
Ja, had het moeten weten ;)
Ik heb hem eerst met een busje perslucht stofvrij gespoten, ging ook vlot.
Heb hem hier vandaan
http://www.gindart.com/li...watch-r-w110-p-52018.html
Was op 6 dagen hier vanuit China!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Nou, mijn GWAR is binnen *O*

Nu heb ik hem op engels staan, omdat mijn ervaring met google is dat dat net wat lekkerder werkt. Zijn er mensen die ervaring met wear hebben in het nederlands? Voel me net iets te veel knightrider als ik tegen m'n horloge praat in het engels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Welke watchface app verbruikt de minste accu volgens jullie? Heb de R ook besteld (past goed bij m'n auto :P ) en wilde vast een collectie faces binnen halen.

Watchmaker en Faces zullen uiteraard wel voor een verhoogde drain zorgen maar als je een dag ermee redt (liefst met display altijd aan) is dat niet zo'n probleem imho :)

Geniaal trouwens ook, faces die gebruik maken van de gyroscoop. Al zal dát wel een slurp-optie zijn B)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Met display altijd aan bedoel je gedimd of echt aan-aan? Als 'ie gedimd is kan je ook nog genoeg zien, maar scheelt wel aardig in stroomverbruik.

Ik gebruik sinds 2 dagen WatchMaker met een eigen gemaakte watchface en stroomverbruik is wel verhoogd, maar ik kan nog makkelijk 30 uur met een lading doen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Ik ben nogal onder de indruk van de accuduur. Ik heb een redelijk standaard watchface (ringmarkers, cijfers, paar widgets etc etc) erop en die staat altijd aan (niet gedimd). Ik heb hem vrijdag om 13:00 volgeladen en hij is nu bijna leeg.

54 uur dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

Brad Pitt schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:44:
Welke watchface app verbruikt de minste accu volgens jullie? Heb de R ook besteld (past goed bij m'n auto :P ) en wilde vast een collectie faces binnen halen.

Watchmaker en Faces zullen uiteraard wel voor een verhoogde drain zorgen maar als je een dag ermee redt (liefst met display altijd aan) is dat niet zo'n probleem imho :)

Geniaal trouwens ook, faces die gebruik maken van de gyroscoop. Al zal dát wel een slurp-optie zijn B)
Op een dag met weinig notificaties en een facer watchface (gedimd) lukt 2 dagen (bijna).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Klinkt goed, erg acceptabele accuduur dus. Bij voorbaat al blij met de aankoop. Later lekker mee rommelen.

Iedereen bedankt voor de antwoorden d:)b

[Edit] Hmmm had vast een watchface app geinstalleerd op de telefoon. Trekt die dáár op blijkbaar ook de accu leeg. Had ik niet verwacht eigenlijk. Weet niet of dat normaal is maar deze gaat er dus van af. Horloge straks binnen, benieuwd :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/D54E80B055A0_LG%20G3_2_PORTRAITs.png
Zo. Gisteren avond beetje watchface zitten editten tot ie naar mijn zin was :) Meteen ander bandje er op gedaan ook. Watchface met weer icoon en temp, accu van horloge en telefoon en ambient spaarstand :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/watchr-01s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/watchr-02s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/watchr-03s.jpg

[ Voor 97% gewijzigd door Brad Pitt op 03-02-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Wauw precies wat ik zou willen:D Kun je hem niet delen:D de instellingen dan en welke watchface je hebt...

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Falastine schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:00:
Wauw precies wat ik zou willen:D Kun je hem niet delen:D de instellingen dan en welke watchface je hebt...
Jazeker :) Laatste versie, weer wat dingen aangepast, hier:
https://www.dropbox.com/s...mergency-pep-5.watch?dl=0

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/watchr-04s.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 05-02-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Hoe is de zichtbaarheid van het scherm in daglicht van de Gwatch R?

Heb nu een Pebble maar denk er toch over na om android wear eens te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
martijnm71 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 07:43:

Heb nu een Pebble maar denk er toch over na om android wear eens te proberen :P
Heb de brightness op het laagste niveau staan, prima leesbaar. Wel pas deze maand gekocht, echt veel zonneschijn heeft ie nog niet gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:25
Ziet er mooi uit, maar hoe installeer je die? Facer herkent hem nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Nice. Even kijken hoe hij bevalt. Maar ziet er goed uit

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
martijnm71 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 07:43:
Zichtbaarheid als er best wat licht is, bijv. tijdens fietsen, vind ik niet geweldig. Enorm jammer van het gebrek aan een lichtsensor, dat zou het horloge een stuk meer "af" hebben gemaakt. Al is brightness instellen zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Brad Pitt schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Zichtbaarheid als er best wat licht is, bijv. tijdens fietsen, vind ik niet geweldig. Enorm jammer van het gebrek aan een lichtsensor, dat zou het horloge een stuk meer "af" hebben gemaakt. Al is brightness instellen zo gedaan.
Op de laagste helderheid is het dan wat lastiger te lezen ja, hoewel het misschien ook te maken heeft met het feit dat je tijdens het fietsen niet heel aandachtig kan kijken.
Overigens is de sunlight modus srg handig en super snel te bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kiwi schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:16:
Overigens is de sunlight modus srg handig en super snel te bereiken
Dat is waar... En nog op twee manieren te bereiken ook. Triple click denk ik wel het handigst/snelst vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Brad Pitt schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:32:
[...]

Dat is waar... En nog op twee manieren te bereiken ook. Triple click denk ik wel het handigst/snelst vindt.
WOW. Dat wist ik niet. Super handig. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bij het installeren van de R, of na een reset vanuit settings, hebben jullie dan Nederlands als optie erbij staan?

Net OEM unlocked, rooted 5.01 geflashed maar weer, uiteraard, geen optie voor Nederlands :P

Heb werkelijk geen idee hoe je het ding in het Nederlands kan laten weergeven :)

En klokje weer iets aangepast. Ambient is anders en laat nu eerste agenda afspraak onderaan het scherm zien.
Bij actief scherm wordt na het klikken op het weers icoontje het huidige weer geüpdate en klikken op de onderste digitale klok laat die afspraak dan ook daar zien. Verder wat cosmetische verbeteringen. Wederom happy :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/watchr-05s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/watchr-07s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/watchr-06s.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Brad Pitt op 07-02-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25
Ik wissel nogal eens van rom op mijn nexus 5 en maak dan met titanium backup een backup van Android wear app.

Maar ik krijg never nooit meer de gwr gekoppeld.
Alleen een factory reset van het horloge werkt om hem weer te verbinden met Android wear.
Meer mensen dit probleem of tips hoe het makkelijker kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Weekje geleden ook maar eens een eigen watchface gemaakt en dat was gelukkig makkelijker dan verwacht. Ik hoef al die fancy wijzers en dingen niet, ik wil eigenlijk gewoon alleen de informatie zien die ik nuttig vind, dus vandaar de sobere presentatie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I5u7oiIZEFHPdxU4nVjbb5LD/full.jpg

Bovenaan zie je de batterijpercentages van de GWR zelf en m'n telefoon. En wat de rest is spreekt redelijk voor zich, volgens mij :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
ComTech schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:03:
Ik wissel nogal eens van rom op mijn nexus 5 en maak dan met titanium backup een backup van Android wear app.

Maar ik krijg never nooit meer de gwr gekoppeld.
Alleen een factory reset van het horloge werkt om hem weer te verbinden met Android wear.
Meer mensen dit probleem of tips hoe het makkelijker kan?
Nop, de enige manier om met een andere telefoon te koppelen is door een factory reset. Het idee daarachter snap ik niet... Beveiliging ofzo?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ivo NL schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:14:
[...]

Nop, de enige manier om met een andere telefoon te koppelen is door een factory reset. Het idee daarachter snap ik niet... Beveiliging ofzo?
Ik denk dat het te maken heeft met de manier van synchroniseren tussen horloge en telefoon. Dit gebeurt via datasets, en ik denk dat ze in plaats van een moeilijke manier om die datasets te updaten/verwijderen etc. hebben gekozen voor de makkelijke manier om een factory reset te doen. Die datasets zijn voor zover ik weet namelijk gebonden aan je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:06
Heel tof, je mag 'm natuurlijk met ons delen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik gebruik sinds de update van WeatherPro 4.1 de Watchface van WeatherPro. Lijkt aanzienlijk minder accu te vreten dan de verschillende WatchMaker watchfaces) gebruik hem zelf overigens amper voor het weer :).

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/24g8779.jpg
(bron: https://www.droidapp.nl/n...-android-wear-watchfaces/)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Vind hem wel mooi, maar het weer interesseert me niet zo veel. heb je geen vergelijkbare watchface waarbij die ring dan je agenda items voor de dag zijn? Dat lijkt me wel praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Maverick schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:37:
Vind hem wel mooi, maar het weer interesseert me niet zo veel. heb je geen vergelijkbare watchface waarbij die ring dan je agenda items voor de dag zijn? Dat lijkt me wel praktisch.
Okay, nou ben even voor je bezig geweest en een custom watchface met agenda's voor je gemaakt :)

Actieve face:
Links ronde balk met horloge accu, rechts ronde balk met telefoon accu, tijd, datum, drie agenda entries.

Ambient face:
Links groene balk met accu van horloge, tijd, datum, eerste agenda entry.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/maverick-01s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/maverick-02s.jpg

Kijk maar of je het wat vindt of zeg maar wat er bij/af/anders moet eventueel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 09-02-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Nice, ik ben niet zo van de digitale watchfaces, maar deze vind ik wel leuk :P Alleen laat hij geen calenderitems zien. Moet ik daarvoor iets instellen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Maverick schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:56:
Nice, ik ben niet zo van de digitale watchfaces, maar deze vind ik wel leuk :P
Zal ff wat wijzers testen dan :)
Alleen laat hij geen calenderitems zien. Moet ik daarvoor iets instellen ergens?
Nee niets, alleen invoeren in je agenda app, synchroniseren en klaar. Werkt hier met de stock agenda/Today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Brad Pitt schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:59:
[...]
Nee niets, alleen invoeren in je agenda app, synchroniseren en klaar. Werkt hier met de stock agenda/Today.
hm, das vreemd dan. Zit zat in mijn agenda.
Al gevonden, stond uit in de watchmaker app.

[ Voor 8% gewijzigd door Maverick op 09-02-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Maverick schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:00:
hm, das vreemd dan. Zit zat in mijn agenda.
Al gevonden, stond uit in de watchmaker app.
Mooi zo! :) Hierbij dan eentje met analoge wijzers :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/u15.jpg

Klikken op het weer update deze (kan ook weghalen hoor) en klikken op agenda entry opent de agenda :)

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 09-02-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Nice, thanks :) Ga deze zeker dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Maverick schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:29:
Nice, thanks :) Ga deze zeker dragen.
Hoeft er niets anders/bij/af dan?? :P Paar dingen aangepast trouwens, sommige layers waren niet goed en schaduw van de wijzers aangepast en mooiere center pin. Even opnieuw downloaden dus ;)

Wel knap wat men allemaal bedenkt. Zoals de transparantie afhankelijk van de tijd laten zijn. Zo kan je bijvoorbeeld content om de x-aantal seconden aan/uit laten gaan, zoals hier met jouw naam/LG logo. Als je je watchface op 50fps zet kan je ook teksten soepel laten scrollen. Erg kicken om te zien maar niet super voor de accu :P

[ Voor 38% gewijzigd door Brad Pitt op 09-02-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Brad Pitt schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:40:
[...]

Hoeft er niets anders/bij/af dan?? :P Paar dingen aangepast trouwens, sommige layers waren niet goed en schaduw van de wijzers aangepast en mooiere center pin. Even opnieuw downloaden dus ;)

Wel knap wat men allemaal bedenkt. Zoals de transparantie afhankelijk van de tijd laten zijn. Zo kan je bijvoorbeeld content om de x-aantal seconden aan/uit laten gaan, zoals hier met jouw naam/LG logo. Als je je watchface op 50fps zet kan je ook teksten soepel laten scrollen. Erg kicken om te zien maar niet super voor de accu :P
heb de nieuwe gedownload. Kan een hoop aan aangepast worden, maar dat ga ik zelf proberen :P Lijkt me wel vet om een beetje aan de watchface te klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Dennis H schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:23:

Heb hem zelf ook binnen sinds vandaag. Past inderdaad precies, en is ook makkelijk op te plakken.
Het schermpje komt ook net iets hoger te liggen waardoor de schuine rand van de duikersring precies uitkomt ter hoogte van het scherm. Voorkomt weer wat stof aan de randen :)

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Hallo,
Ik ben nieuw in de wereld van smartwatrches en nu wil het geval dat ik een LG G watch R als prijs gekregen heb. Ik heb wat onderzoek op "het net" gedaan en ik zie conflicterende berichten over de werking met deze smartwatch in combinatie met een Windows Phone 8.1 device.
De één zegt dat het apparaat helemaal niet zal werken (zelf geen tijd) en de ander zegt dat er beperkte functionailiteit is.

Wat gaat er nu wel en niet werken als ik het ding aan mijn windows phone koppel?

Xbox Live: Ofthewell NL

• DarkSide

DarkSide

android wear werkt alleen op android toestellen. Dus je kan dan alleen genieten van een whatsface en de tijd zien.

http://bgr.com/2014/06/27/android-wear-compatibility-check/

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
Wat gaat er nu wel en niet werken als ik het ding aan mijn windows phone koppel?
[ontgoochelingmodus]http://www.android.com/wear/check[/ontgoochelingmodus]

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
DarkSide schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:27:
android wear werkt alleen op android toestellen. Dus je kan dan alleen genieten van een whatsface en de tijd zien.

http://bgr.com/2014/06/27/android-wear-compatibility-check/
Hmm, zonde. Dan kan ik het ding te koop gaan zetten. Erg jammer.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:33:
LGWR is binnen! Eerste ervaring: Leuke gadget, mooi klokje. Vond alleen de standaard band erg goedkoop aandoen. Dus opzoek gegaan naar een lichte lederen band met zwarte gesp (dat was zo makkelijk nog niet). Uiteindelijk uitgekomen bij een TW steel 22 mm band in de kleur 'zand'. Mooie combinatie al zeg ik het zelf:

[afbeelding]
Super. Mag ik vragen waar je die uiteindelijk gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Ja, hier :
http://www.horlogebanden....-Horlogebanden-c-339.html
Moet wel zeggen dat het tw bandje een stuk dikker is dan het standaard bandje. De kast van de LG raakt daardoor het bandje in het midden en laat een lichte indruk achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Zojuist zelf deze besteld: http://www.miniinthebox.c...l-watchband_p1728711.html

Hier te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yqcnl4B.jpg

Mis toch het metalen bandje van mijn vorige horloge te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Maverick schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 09:52:
Zojuist zelf deze besteld: http://www.miniinthebox.c...l-watchband_p1728711.html

Hier te zien:
[afbeelding]

Mis toch het metalen bandje van mijn vorige horloge te veel :P
Ik heb ook dit bandje besteld, en hij bevalt prima!

Ik heb toch meer met een metalen bandje dan met eentje van leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 14:52
WishmasterNL schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:06:
[...]

Ik heb ook dit bandje besteld, en hij bevalt prima!

Ik heb toch meer met een metalen bandje dan met eentje van leer.
Hoop alleen voor je dat je een zwarte krijgt en geen goude......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

AJMRaijmakers schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:37:
[...]

Hoop alleen voor je dat je een zwarte krijgt en geen goude......
Ik heb gewoon de zwarte ontvangen. En hij bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de Watch R, en vind het een topper!
Alleen krijg ik grijze haren van het dicteren. Ik schets even de situatie:
  • gekoppeld aan mijn LG G3 (softwareversie V20h, Android 5.0)
  • Watch R draait meest recente software (5.0.1)
  • Telefoontaal is ingesteld op English (US)
  • Taal bij Google Voice typing is ingesteld op English (US) (primair), Nederlands (secundair)
Als ik nou bv. een sms wil versturen via de Watch, dan zeg ik "Send a text", vervolgens krijg ik de vraag "Whom", dicteer ik de naam van de persoon naar wie ik wil verzenden en dan kan ik, onder "Message", mijn boodschap dicteren. Maar wat ik ook doe, hij herkent niet dat ik in het Nederlands bezig ben ... Idem voor het versturen van een e-mail: mijn Nederlands gesproken tekst wordt altijd in iets Engels 'omgezet'.

Nou dacht ik: ofwel praat ik niet duidelijk genoeg, ofwel staan mijn taalinstellingen verkeerd, maar ... als ik een notitie wil maken (Take a note), dan herkent ie de Nederlandse tekst wél zonder enig probleem.

Engels verwijderen als taal bij Google is geen optie: dan krijg ik steevast "Didn't catch that" als ik een naam uitspreek ...

Is dit een bug, of zie ik iets over het hoofd???

Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:37
Zag net de Urbane variant voorbijkomen, of die nu mooier is.. Zie nu wat betere foto's en vind hem toch wel aardig!

[ Voor 58% gewijzigd door Rikkie8 op 16-02-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

ik vind hem niet om aan te zien :+
Als dit de 'opvolger' van de GWAR is ben ik blij dat ik niet gewacht heb :)
Als ik ook kijk is het enige verschil in specificaties de barometer, wat mij alleen maar een batterijslurper lijkt.

Ik blijf lekker bij mijn GWAR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Het lijkt mij niet dat dit de opvolger is, maar een complementair product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Hij is inderdaad gewoon hetzelfde, de barometer heeft de normale GWR ook.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
Kiwi schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:34:
Als ik ook kijk is het enige verschil in specificaties de barometer, wat mij alleen maar een batterijslurper lijkt.
Die heeft de gewone GWR ook hoor ;)
Specs zijn hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hij ziet er wel netjes uit. Netter als de GWR.
Ben benieuwd wat ie zal kosten. Eigenlijk zal deze gewoon 250 moeten zijn en de GWR 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
Afbeeldingslocatie: http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2015/048/9/b/line_watch_face_battery_preview_by_seahorsepip-d8ie3d3.png

Was een beetje geinspireerd door de withings activite :P
Wat vinden jullie van de watch face?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Ook ik toch de GWAR gekocht en hij bevalt prima!
Hij gaat alleen wel bij elke beweging "aan", kan je dat niet uitzetten?

Oh, en de accu blijft maar op 100% staan, prima natuurlijk Haha. Was dit bij iedereen de eerste keer?

[ Voor 30% gewijzigd door Thomas18GT op 18-02-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Thomas18GT schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:25:
Hij gaat alleen wel bij elke beweging "aan", kan je dat niet uitzetten?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/EC58370CE2DF_LG%20G3_2_PORTRAITs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Zo, helemaal over het hoofd gezien haha, bedankt! Scheelt weer een aantal uren.

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 14:52
Thomas18GT schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:25:

Oh, en de accu blijft maar op 100% staan, prima natuurlijk Haha. Was dit bij iedereen de eerste keer?
Yep, bij mij ook. Leg hem maar een keer op de lader....

• m0nk
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb gisteren ook een Watch R gekocht, via een tweaker die er een gewonnen had maar een windows phone heeft. Lucky me. Sealed in doos voor een hele schappelijke prijs. Zit nog wel te twijfelen om er een screen protector overheen te plakken. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Hoi mede tweeakters,

Thnx als eerste voor de nuttige info en mooie watchfaces :)

Ik ben sinds gisteren ook in het bezit van dit prachtige horloge alleen weet ik niet of er nu iets mis mee is of dat dit zo hoort ik moet nl echt rare bewegingen maken en schudden om het scherm uit de dimmode te krijgen zelf met mijn gschock horloge gaat dit beteren is hier nog iets aan te calibrereren ofzo en hoe ervaren jullie dit ik heb het idee dat het niet erg lekker werkt maar weet niet of dit een hardware probleem is aub jullie reacties.

Thnx alvast

• Brad Pitt
Vond het ook niet geweldig nee dus nu maar gewoon uit gezet. Druk wel op het schermpje. Beter voor accu ook.

• Maverick
Nou Brad, heb op basis van jouw watchface voor mij mijn eigen design gemaakt :Y)

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/pushbullet-uploads/uddDa-ImCVCMiMsHTiURQlQIKsNhDB9vXHmvvo/u6.jpg

Voor de liefhebbers: https://drive.google.com/...VRmRhdmM/view?usp=sharing VInd zelf de ambient mode ook erg goed gelukt :+

Overigens ook een mooie app gevonden van de week: Google Play: Wear Charging Widget
Werkt nog niet helemaal perfect op de gwar, maar vind dit wel een toevoeging voor op mijn nachtkastje :)

[ Voor 4% gewijzigd door Maverick op 19-02-2015 21:05 ]

• Brad Pitt
Maverick schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:02:
Nou Brad, heb op basis van jouw watchface voor mij mijn eigen design gemaakt :Y)
Nice & stylish!

Irritant dat de ingebouwde screenshot maker altijd hetzelfde accu percentage voor horloge/telefoon weergeeft hè!

• Maverick
Idd een beetje suffig ja.

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:35
Zojuist 5.0.2 binnengekregen, geen wijzigingen in de GUI zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Brad Pitt schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:34:
[...]

Nice & stylish!

Irritant dat de ingebouwde screenshot maker altijd hetzelfde accu percentage voor horloge/telefoon weergeeft hè!
Hm, nu wil ik de kleur van het balkje wijzigen als de apparaten aan het laden zijn. gebruik daarvoor de volgende code
code:
1
'{pbc}' == 'Charging' and '1075d4' or 'af6718'

Maar het werkt niet.
het suffe is, het vakje wat de kleur aangeeft binnen de app verandert wel van kleur als ik aan de expressie sleutel, maar de graphics op de wijzerplaat niet :?

iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Topicstarter
Ik ben vandaag begonnen met het schuren van m'n GWR. Hij is al helemaal vrij van zwarte coating. Morgen verder met polijsten. Foto's volgen in de loop van de week.

Hij zit er al fantastisch uit! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ik ben benieuwd Yosecret!

Mijn GWAR bevalt prima, 1,8% per uur met toch aardig wat notificaties, beter dan ik verwacht of zelfs gehoopt had.

En alle functies van de watchfaces, geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ben ook benieuwd. Kijk uit naar de werkbeschrijving ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Zijn er hier toevallig ook GWAR bezitters die hem hebben verkregen bij een LG cashback actie, en hoelang duurde de levering? De zes weken levertijd zijn bij mij inmiddels voorbij maar nog niks ontvangen... Ze geven aan dat het vertraagd is wegens "succes" maar wanneer ik hem wel kan verwachten weten ze niet.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste