Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 6 ... 71 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:26
Iemand intussen de TomTom Runner 2 Cardio in het niet blauw weten te verkrijgen? Ik zit zelf te kijken naar zwart large.
Post mag verwijderd worden!

[ Voor 12% gewijzigd door noodel1988 op 05-11-2015 12:07 . Reden: post mag verwijderd worden, verkeerde forum gepost :-) ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

mjl

Ugh

Haay schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:40:
Heb toch nog maar een VW T1 Camper Van besteld, voor €84,99 bij Intertoys. Want ik betwijfel of ik die ooit nog goedkoper zal kunnen krijgen.
Marktplaats, goed zoeken en een beetje geluk een 2de handsie voor 50...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:46
mjl schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:08:
Marktplaats, goed zoeken en een beetje geluk een 2de handsie voor 50...
Ik zie ze 2e hands voor wel meer dan €50 verkocht worden. Eerder richting de €60-€70. En dan komen er nog verzendkosten bij, en hopen dat het compleet is... Voor een paar euro meer heb ik hem nieuw in de doos en mag ik hem zelf uitpakken en bouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:19
Ik had ook nog een VW T1 besteld via Dreamland, aan 65 euro na de 15%-korting. Is er wel geen ander mee gaan lopen zeker? Mijn doos was nergens meer te bespeuren tussen alle karren vol besteld speelgoed. Wel ongelooflijk veel Lego speelgoed in die karren, amai.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Voor wie nog op zoek was naar de 75054 Lego Star Wars AT-AT hij is nu €89,98 bij Intertoys. 31% korting! Ik heb hem duurder gekocht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:06

Whizon

<3

Bij Intertoys (gaat om laatste exemplaren):

70808 Lego Movie Supermotor Achtervolging voor €29,98 (laagste Brickwatch is €39,48)

"Live and learn" | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-05 17:39
Bij Dreamland.be 10% korting op het gehele assortiment bij besteding vanaf € 50,00 met kortingscode: "S321".

Ff een praktische vraag, wij gaan 20 november naar Valkenburg, en gaan dan ook kijken bij Dreamland Tongeneren. Iemand enig idee hoelang ze een artikel reserveren om af te halen?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Vanavond maar weer eens een legoavondje houden... Vond de vergeten 8862 op zolder :D

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:19:
Bij Dreamland.be 10% korting op het gehele assortiment bij besteding vanaf € 50,00 met kortingscode: "S321".

Ff een praktische vraag, wij gaan 20 november naar Valkenburg, en gaan dan ook kijken bij Dreamland Tongeneren. Iemand enig idee hoelang ze een artikel reserveren om af te halen?
Jij kiest een leverdag (weet niet meer hoe ver vooruit je kan kiezen) en vanaf die dag 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-05 17:28

nlboy

Alles kitz?

Whizon schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 08:52:

70808 Lego Movie Supermotor Achtervolging voor €29,98 (laagste Brickwatch is €39,48)
Thanks gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 23:41
Uit de folder: bij Bart Smit van 9 tm 15 november 2015, en tevens bij Blokker:

60047 Politiebureau voor € 63,75 (of 63,74 bij Blokker)

Deze link geeft op dit moment nog de oude prijs, want het is nu nog geen 9 november:
http://www.bartsmit.com/n...ity-politiebureau-60047-1

Brickwatch:
http://www.brickwatch.net/nl/set/60047/Police-Station.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Blokker heeft hem al aangepast, dus als je hem wilt hoef je niet te wachten tot 9 november.
http://www.blokker.nl/nl/...y/lego-city-politiebureau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 09:45
Bol.com heeft een 4+1 gratis actie, helaas wel op geselecteerde sets, maar toch nog redelijk veel keuze:
http://www.bol.com/nl/ra/...210+4286110946/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-05 15:03
Volgens mij valt de actie redelijk tegen, heb diverse sets al goedkoper gezien elders

[ Voor 1% gewijzigd door TWCRay op 08-11-2015 20:26 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TWCRay schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:05:
Volgens mij valt de actie redelijk tegen, heb diverse sets al goedkoper gezien elders
Grappig, er staat zelfs nog de set 75019 AT-TE tussen. Die is al een tijd retired. Als je daar 5 van zou bestellen, dan kosten ze met de 4+1 actie €80 per stuk. Die zou je zelfs weer met winst kunnen verkopen! :P

Eventjes nog over getwijfeld of ik dat zou doen, maar die paar tientjes die je daar mee zou kunnen verdienen is mij de moeite niet waard. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Kruidvat geeft aanstaande zaterdag (14 november) 30% extra korting op al het Lego:
Kruidvat Lego 30% kortingsactie

Da's één 31038 à € 34,99 voor in mijn schoen. <+:)

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:58

ralfbosz

xm create bosz -c

Idéfix schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:01:
Kruidvat geeft aanstaande zaterdag (14 november) 30% extra korting op al het Lego:
[afbeelding]

Ik had deze bij Amazon.de besteld voor €5 meer, maar die is nooit aangekomen. Nu mijn geld terugvragen en dus zaterdag bij Kruidvat bestellen. Deze doos heb ik nog nooit BIJ een Kruidvat gezien. Benieuwd...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Houd er rekening mee dat het aanbod van Kruidvat nogal eens wil veranderen... wat er nu in het assortiment zit hoeft er zaterdag dus niet meer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:36
Naast Kruidvat's mooie actie is die van de Bart Smit met 15% de hele week natuurlijk niet zo geweldig, maar er zit wel 1 pareltje tussen: De Mercedes Arocs voor 157,24 euro. Laagste ever volgens BW. Kan ook gewoon met korting in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 23:04

Smarron

The bend

Whizon schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 08:52:

Thanks, ook gekocht. Goede aanbieding hoor! :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonja87
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-07-2024
AppieNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:16:
Naast Kruidvat's mooie actie is die van de Bart Smit met 15% de hele week natuurlijk niet zo geweldig, maar er zit wel 1 pareltje tussen: De Mercedes Arocs voor 157,24 euro. Laagste ever volgens BW. Kan ook gewoon met korting in de winkel.
Ik heb em vorige week voor 144 gehaald bij colruyt 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Sonja87 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:49:
Ik heb em vorige week voor 144 gehaald bij colruyt 😊
Fijn, mensen die te ver van België af wonen om er ff naar toe te rijden de ogen uitsteken... :|
Maar... fijn voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Haay schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:53:
[...]

Fijn, mensen die te ver van België af wonen om er ff naar toe te rijden de ogen uitsteken... :|
Maar... fijn voor je :P
Inderdaad, ik ga niet 150km rijden heen en terug, is dat tientje winst op de heenweg al verdwenen.

On topic:
Schijnbaar staat in de fysieke folder van de Kruidvat dat het gaat om 25% korting. Online staat 30% in de folder, dus we zien het wel zaterdag wat het is? Blijven mooie prijzen.

edit: lees net op Lowlug dat het idd eerst 25% was, maar medewerkers zeggen dat het is aangepast naar 30%.

[ Voor 9% gewijzigd door AppieNL op 10-11-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
AppieNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:12:
On topic:
Schijnbaar staat in de fysieke folder van de Kruidvat dat het gaat om 25% korting. Online staat 30% in de folder, dus we zien het wel zaterdag wat het is? Blijven mooie prijzen.

edit: lees net op Lowlug dat het idd eerst 25% was, maar medewerkers zeggen dat het is aangepast naar 30%.
Ik zag gisteravond zelfs een TV-reclame van de Kruidvat waarin deze korting (30%) voor komende zaterdag werd aangekondigd.

Oftewel: als je iets echt graag wilt hebben moet je er wel heel snel bij zijn! En grote kans dat het desondanks op zaterdag zelf ineens toch niet meer beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Het ligt er een beetje aan bij het Kruidvat. Met de recente actie van -40% was Mrs. Rukapul redelijk op tijd bij de Kruidvat op het lokale winkelcentrum en kon daar het schap leegvegen. Bij het grote winkelcentrum iets later was er weinig meer. Een kleinere Kruidvat op een klein winkelcentrum later die middag had nog wel iets (maar dat was inmiddels allemaal al gescoord :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Gelukkig (en helaas) is het meeste dat ik wil alleen online beschikbaar. Dus ik kan me verheugen op handelaren en een crashende site voordat ik m'n bestelling er door krijg. Zeker met een tv-reclame erbij gaat dit leuk worden :/

Nou ja misschien heeft Kruidvat genoeg ingeslagen. Moet toch wel als het zoveel korting kan geven en nog een leuk winstbedrag wil overhouden.

Ik heb ooit begrepen dat Lego medewerkers zo'n 40%-50% korting krijgen in de medewerkers winkel t.o.v. de adviesprijs op sets. Gezien Kruidvat's lage prijzen voordat de 30% korting eraf gaat, kom je hier aardig in de buurt na de korting, maar meer rek zal er ook niet in zitten aangezien Lego het zelf ook nog wel met (kleine) winst zal verkopen aan de medewerkers.

[ Voor 62% gewijzigd door AppieNL op 10-11-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Voor de liefhebber: 75051 Star Wars Jedi Scout Fighter voor €39,99 by MyToys.de. Daar komt voor verzending naar NL nog €5,95 bij, maar als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je nog €5 korting op een bestelling vanaf €39 ! ;)

Lego prijs is €79,99 en in de Brickwatch op het moment het goedkoopst by ToysRUS voor €59,98.

Afbeeldingslocatie: http://mytoys.scene7.com/is/image/myToys/ext/3623239-01.jpg?$rtf_mt_pdp_mp$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
AppieNL schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:16:
Bedankt voor de tip! Zo kom je ook nog eens van wat waardebonnen af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Star Wars mini fighters bij Het Laatste Nieuws

http://www.hln.be/static/...utm_campaign=legostarwars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
ISD call to check

Ziet er naar uit dat de ISD er binnenkort uit gaat. Mocht je hem nog niet hebben en toch nog graag willen hebben, dan moet je opschieten! ;)
(via andere winkels zoals Amazon DE dus bv.)

UPDATE: (zo snel kan het gaan!) ... Inmiddels is de ISD officieel RETIRED. !

[ Voor 28% gewijzigd door Haay op 11-11-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
42042 Crawler crane weer voor 84,99 euro op Fun.be (verzending gratis naar NL). Op moment van schrijven nog niet "online uitgeput".

Edit: blijkbaar heeft het een timer van 5 uur en 30 minuten op dit moment voor de promo prijs. Kortom alleen nog vandaag in de aanbieding.

[ Voor 22% gewijzigd door AppieNL op 11-11-2015 18:28 ]

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 11:47

Sorki

world wide wubbish

Freez schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:42:
Bol.com heeft een 4+1 gratis actie, helaas wel op geselecteerde sets, maar toch nog redelijk veel keuze:
http://www.bol.com/nl/ra/...210+4286110946/index.html
Aanbod valt reuze mee heb de indruk dat het grootste deel van de lego set mee in de actie zit, korting is op het goedkoopste artikel.

Dochter lief van 4 is sinds dit weekend aan de lego geslagen, dadelijk gebruik van gemaakt!
Stiekem nog een jedi interceptor voor mezelf in het mandje gegooid ;)

Sorki#2242

• basssi3
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-04 13:08

basssi3

Ondertitel

De mini cooper en/of Simpsons huis zou ik nog wel eens uit een aanbieding of marktplaats willen tegenkomen

Signature

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-05 20:46
Voor de mensen met een Makro-pas; Komend weekend 2+1 gratis op al het speelgoed.
33,3% korting wordt aan de kassa verrekend en de korting is niet geldig op de folderaanbiedingen.

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

AppieNL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:25:
42042 Crawler crane weer voor 84,99 euro op Fun.be (verzending gratis naar NL). Op moment van schrijven nog niet "online uitgeput".

Edit: blijkbaar heeft het een timer van 5 uur en 30 minuten op dit moment voor de promo prijs. Kortom alleen nog vandaag in de aanbieding.
Momenteel (voor de Belgen en grensbewoners) staat deze set voor diezelfde prijs (84.99) in collishop.

En vergeet de spaarkaart niet - 1 punt per 10 euro, 12 punten is 5 euro korting, deze heeft 4x bonus-spaarpunten, dus concreet net geen 15 euro korting (4 punten te weinig) er nog eens bovenop, uit te geven vanaf januari ergens

[ Voor 20% gewijzigd door roeleboel op 12-11-2015 16:46 ]

• Haay
basssi3 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:09:
De mini cooper en/of Simpsons huis zou ik nog wel eens uit een aanbieding of marktplaats willen tegenkomen
Voor de Mini Cooper set had je naar de Lego World beurs moeten gaan, in de Jaarbeurs Utrecht! Daar had Intertoys een hele fijne beurs-aanbieding voor deze mooie auto. Namelijk €72 ipv de normale €100. 8)

• basssi3
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-04 13:08

basssi3

Ondertitel

Haay schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:48:
[...]

Voor de Mini Cooper set had je naar de Lego World beurs moeten gaan, in de Jaarbeurs Utrecht! Daar had Intertoys een hele fijne beurs-aanbieding voor deze mooie auto. Namelijk €72 ipv de normale €100. 8)
Dat is zeker jammer !
misschien dat er iemand na de kerst of sint vanaf wil O-)

Signature

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Haay schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:47:
[afbeelding]

Ziet er naar uit dat de ISD er binnenkort uit gaat. Mocht je hem nog niet hebben en toch nog graag willen hebben, dan moet je opschieten! ;)
(via andere winkels zoals Amazon DE dus bv.)

UPDATE: (zo snel kan het gaan!) ... Inmiddels is de ISD officieel RETIRED. !
Hoe kom je er bij dat de Imperial Star Destroyer retired zou zijn? Omdat deze bij Lego als soled-out staat betekend het niet dat deze niet meer geproduceerd wordt. Als een Lego ontwerp/produkt daadwerkelijk retired is, dan wordt dat er letterlijk bij gezet.

Een week of anderhalf geleden werd zelfs op het journaal aangegeven dat Lego grote problemen heeft om aan de vraag te voldoen, zij zijn dan ook hun productie capaciteit aan het opschroeven.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

_Dune_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:29:
[...]

Hoe kom je er bij dat de Imperial Star Destroyer retired zou zijn? Omdat deze bij Lego als soled-out staat betekend het niet dat deze niet meer geproduceerd wordt. Als een Lego ontwerp/produkt daadwerkelijk retired is, dan wordt dat er letterlijk bij gezet.

Een week of anderhalf geleden werd zelfs op het journaal aangegeven dat Lego grote problemen heeft om aan de vraag te voldoen, zij zijn dan ook hun productie capaciteit aan het opschroeven.
:P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ea5fcID.png

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Vreemd ik zie op de Lego site alleen sold out staan.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

Op de US site is hij sold out maar alle andere landen staan op Retired.

• Haay
_Dune_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:42:
Vreemd ik zie op de Lego site alleen sold out staan.
Komt zoals al gezegd werd omdat je op de Amerikaanse Lego webwinkel kijkt. De VS en Canada krijgen hun Lego uit de Lego fabriek in Mexico. In Europa komt de Lego uit fabrieken in Denemarken, Hongarije en Tsjechië. Elke fabriek / verpakker heeft een eigen code op de verzegeling staan.

Codes met een R komen uit de fabriek in Mexico, en zijn voor de Amerikaanse en Canadese markt.
Codes met een S komen uit de Tsjechië voor zover mij bekend. Er zijn ook codes met een M of een O maar ik weet niet uit welke fabriek die komen. De 2 cijfers vóór de fabriekscode geven het weeknummer aan, en het enkele cijfer erna het jaartal. Dus bv. een 37S5 code betekent: verpakt in week 37 van jaar 2015 in de fabriek in Tsjechië.

Dat verklaart dus waarom bepaalde sets in de VS/Canada uitverkocht kunnen zijn terwijl ze in Europa nog volop te koop zijn bij de Lego webshop. En omgekeerd net zo goed. Bijvoorbeeld de Lord of the Rings Tower of Orthanc was in Europa al sinds begin augustus 'retired' maar pas sinds kort in de VS en Canada 'sold out'.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Sabbi schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:49:
Op de US site is hij sold out maar alle andere landen staan op Retired.
Maar is nog wel te koop elders : http://www.brickshop.nl/l...erial-star-destroyer.html

• Haay
Tja, status "Retired" betekent alleen: deze set wordt door Lego zelf niet meer gemaakt en de eigen verkoop-voorraad is op. Dat er nog voorraad bij andere speelgoed-winkels is die eerst nog verkocht zal worden verandert daar niks aan. Het is dan wel een OP=OP geval omdat het niet meer aangevuld wordt.

Je ziet ook dat diverse webwinkels het "retired" gaan van een set meteen aangrijpen om hun eigen verkoopprijs op te schroeven om voordeel te halen uit het zeldzamer worden van een set. Een aantal winkels hebben nog niet gereageerd op het gisteren redelijk onverwacht retired gaan van de ISD, maar dat zal niet lang duren!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Eigenlijk wel apart het was niet eens zo'n oud model, van 2014, worden dergelijke sets over het algemeen snel opgevolgd door een nieuwere variant? Als ik een beetje Google zie ik dat er een paar revisies geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 21:54

vectormatic

Warlock of the doorlock

_Dune_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:02:
Eigenlijk wel apart het was niet eens zo'n oud model, van 2014, worden dergelijke sets over het algemeen snel opgevolgd door een nieuwere variant? Als ik een beetje Google zie ik dat er een paar revisies geweest zijn.
Veel sets gaan maar een jaar of twee mee, en waarschijnlijk wil lego ruimte maken op de planken voor meer TFA sets, en gezien daar vast een nieuwe type star destroyer in zit is het helemaal zo gek niet dat ze de "oude" versie met pensioen sturen

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
vectormatic schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:57:
Veel sets gaan maar een jaar of twee mee, en waarschijnlijk wil lego ruimte maken op de planken voor meer TFA sets, en gezien daar vast een nieuwe type star destroyer in zit is het helemaal zo gek niet dat ze de "oude" versie met pensioen sturen
Het schijnt dat in de nieuwe TFA film ook een nieuwe Imperial Star Destroyer zit, die er wat anders uitziet dan die uit de oude films: Star Wars: The Force Awakens' New Star Destroyer Has A Terrifying Name.
Zeer aannemelijk dus dat Lego met een nieuwe aangepaste versie van de ISD zal komen.

Maar ja, in de Lego 75055 ISD zit wel een Darth Vader minifig en dat maakt het ook collectible. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Maar dan weer geen DV als in 75093, da's dan jammer.Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDk0WDYwMA==/z/L2kAAOSwpdpVaS9Z/$_35.JPG

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De ISD is inderdaad in prijs aan het stijgen gisteren bij Bol.com nog €119,- vandaag €129,99 : http://www.bol.com/nl/p/l...r-75055/9200000025051357/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Staat nog niet in de Brickwatch aangegeven maar 75052 Mos Eisley Cantina is in een mooie aanbieding op Amazon Duitsland voor €55 (€56,10 naar Nederland verzonden). Dat is meer dan 35% korting t.o.v. de normale LEGO prijs Nederland.
Linkje: https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00I4IXCAU/

Er wordt gespeculeerd dat deze set er ook binnenkort uit gaat, dus mocht je hem nog niet hebben maar wel willen hebben, grijp je kans!

[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 13-11-2015 21:56 . Reden: Inmiddels ook zichtbaar in de Brickwatch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Idéfix schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:01:
[afbeelding]

Aargh! Het was al traag maar toen ik op "betalen" drukte kreeg ik de "De website is even niet beschikbaar." onderhoudspagina. :|

https://www.kruidvat.nl/images/constructie.jpg
https://www.kruidvat.nl/images/niet-beschikbaar.png

Het zat er ook wel dik in..

[edit]
Doet ie het weer, is de korting weg. :/ :/ Aantal was trouwens beperkt tot 3, vind ik wel goed. (ik hoef er maar 1)
[edit2]
Doet de korting het weer, krijg ik opnieuw de onderhoudspagina. :|
[edit3]
4x is scheepsrecht, eindelijk de betaalpagina! :P 31035 (strandhuisjes) voor €15,40 en 31036 (toy shop) voor €23, mooie prijsjes. :) Het (tijdelijke grotere) assortiment is zo te zien ook niet ingekrompen voor de actie en de prijzen zijn ook niet verhoogd.

[ Voor 27% gewijzigd door Mentalist op 14-11-2015 00:25 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Een ander irritant ding was dat de korting niet op artikelen die al in je winkelmand zaten gold...

Sowieso werden een aantal zaken gedurende dag niet meer beschikbaar (grondplaten bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Rukapul schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:15:
Een ander irritant ding was dat de korting niet op artikelen die al in je winkelmand zaten gold...

Sowieso werden een aantal zaken gedurende dag niet meer beschikbaar (grondplaten bijvoorbeeld).
Buiten die grondplaten mis ik volgens mij niet zoveel. Zouden die dingen niet gewoon veel als schoencadeautje zijn verkocht?

Ik denk dat de activatie van de korting pas werkt wanneer je iets in je winkelmand doet. Lijkt me een technisch dingetje en niet om te pesten. Ik weet ook niet of ik de kortingen voor iedere pageload opnieuw zou berekenen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mentalist op 14-11-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Laatst online: 08-05 22:39

Tomatoman

Fulltime prutser

Wat een prutsers :|. Bij mij precies hetzelfde als bij W3ird_N3rd. Website niet beschikbaar, korting weg en weer terug, bestelling niet af te ronden: het is echt een puinhoop. Ik snap dat de website op dit moment erg druk bezocht is, maar dat kan toch geen verrassing zijn?

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik krijg m'n bestelling er nog steeds niet door. Naarmate de tijd vordert heb ik steeds minder zin 400 euro uit te geven (na korting) totdat het helemaal geen geld meer wordt. Stelletje prutsers.

edit1: Al sinds 0:01 uur kom ik niet op de pagina waar ik iDeal kan kiezen en sinds 0:05 uur zit ik in limbo tussen pagina 1-3 van het bestelproces.

edit2: AAHHHHHHHHHHH, staat er eindelijk payment in de adresbalk>maint pagina.

[ Voor 38% gewijzigd door AppieNL op 14-11-2015 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wourk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-04 11:58
Idem hier, bestelling keurig voorbereid, maar de korting gaat er niet overheen, er wijzigt voortdurend van alles in de prijs en korting, en sowieso kan ik de bestelling er niet door krijgen. Dan maar gaan slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
IK kom er ook niet door. Echt jammer.

Mijn Lego Mocs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 15:44
AppieNL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:29:
Ik krijg m'n bestelling er nog steeds niet door. Naarmate de tijd vordert heb ik steeds minder zin 400 euro uit te geven (na korting) totdat het helemaal geen geld meer wordt. Stelletje prutsers.
Geef maar op ik zag net op kruidvat.nl dat ze nog maar 28 Lego sets hebben, de rest is dus allemaal al uitverkocht en daardoor faalt je order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
We kunnen wel Kruidvat nomineren als meest kansloze webwinkel van 2015 en 2016.

Morgen om 8.30 maar even langs het Kruidvat lopen :+

[ Voor 24% gewijzigd door Rukapul op 14-11-2015 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
chrisO schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:31:
[...]

Geef maar op ik zag net op kruidvat.nl dat ze nog maar 28 Lego sets hebben, de rest is dus allemaal al uitverkocht en daardoor faalt je order.
Ahahaha, oh dat is wel heel triest. Vis ik dus lekker keihard achter het net.

@hierboven, langs de Kruidvat heeft voor mij geen nut, zo'n 10 artikelen van de 15 die ik wil zijn alleen online beschikbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door AppieNL op 14-11-2015 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
AppieNL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:35:
[...]

Ahahaha, oh dat is wel heel triest. Vis ik dus lekker keihard achter het net.
Nee, als je iets in je winkelmand stopt dan reserveert de webshop het afaik ook direct. (wat waarschijnlijk zo blijft zolang je actief bent) Daardoor zie je soms ook een artikel dat niet verkrijgbaar is opeens weer even verkrijgbaar worden als iemand zijn/haar winkelmand achterlaat. (bij eerdere acties heb ik zo eens een set kunnen kopen)
Rukapul schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:34:
We kunnen wel Kruidvat nomineren als meest kansloze webwinkel van 2015 en 2016.
Het Slashdot effect hadden ze wel aan moeten zien komen maar de rest vind ik nu niet zo heel erg. En om nu meteen KV meest kansloos te noemen.. En direct na middernacht is het natuurlijk ook direct storm.

Maar als het morgen de hele dag op z'n gat blijft liggen zou het wel kansloos zijn ja. Maar SMS/telefoon doen het met oud en nieuw na middernacht ook niet altijd. Op echt extreme pieken kan je je niet voorbereiden.
Morgen om 8.30 maar even langs het Kruidvat lopen :+
De grotere sets hebben ze daar niet..

[ Voor 45% gewijzigd door Mentalist op 14-11-2015 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Oh nou in dat geval laat ik al het spul dat nu in m'n mand zit lekker zitten. Maar ik kijk net gewoon bij Lego en de sets die ik wil zijn gewoon beschikbaar. Lijkt ook meer dan 28 sets die ChrisO noemt.

[ Voor 12% gewijzigd door AppieNL op 14-11-2015 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Dat is niet zo. Had thee in mijn winkelmand eerder vanavond en kreeg een bericht na een uur of zo dat mijn winkelmandje aangepast is, omdat de thee niet meer voorradig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Sulaine schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:44:
Dat is niet zo. Had thee in mijn winkelmand eerder vanavond en kreeg een bericht na een uur of zo dat mijn winkelmandje aangepast is, omdat de thee niet meer voorradig is.
Ik zei ook: zolang je actief blijft. Ofwel pagina's blijft inladen. Spullen blijven tenslotte oneindig lang in je mandje zitten en ik gok (pure gok, hoe ik het zou doen) dat de reservering na b.v. een kwartier inactiviteit (gebruiker heeft geen pagina's meer inladen) verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Nou pagina's laden ben ik de afgelopen 45min al heel goed in en het spul zit sinds 20 seconden na 12 uur in m'n mandje. Als ik nou nog eends de link naar Ideal erdoor krijg (je zou denken: externe site=np, but nope)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Het is me gelukt.

[ Voor 3% gewijzigd door Suli op 14-11-2015 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-04 21:37

bord4kop

maximaal 100KB!

Hier ook!

51 minuten voor 19 euro korting.. pfff. eigenlijk is me dit mijn tijd en slaaptekort niet waard :+

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Hier ook eindelijk! Na 53 minuten 141 euro korting in m'n zak kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
AppieNL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:50:
Nou pagina's laden ben ik de afgelopen 45min al heel goed in en het spul zit sinds 20 seconden na 12 uur in m'n mandje. Als ik nou nog eends de link naar Ideal erdoor krijg (je zou denken: externe site=np, but nope)
Je krijgt (IIRC) eerst de pagina voor aflevering (DHL/afhalen), dan de pagina waar je iDeal kiest en die pagina stuurt je waarschijnlijk naar een redirect (wat dan ook een pagina op kruidvat.nl is) die jou onzichtbaar naar ogone moet sturen. Helaas moeten ze alle 3 zonder fouten inladen, anders kom je er niet door en moet je opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ja, ik kwam er ook eigenlijk pas bij Ideal door toen het mandje>afhalen>betalen schermpje vlot doorliep (en niet 1-2 min per stuk op laden blijven hangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 20:07
Hier ook eindelijk gelukt! (En het was ons het slaaptekort eigenlijk ook niet waard)

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Dat afhalen in de winkel is ook wat knullig: volgende week do of vr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nouja, dat is eigenlijk wel logisch. Het hele systeem heeft een paar dagen nodig om bij te komen 8)7

Ik tracht na 1 uur proberen nog een bestelling erdoor te krijgen. Echt van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
AppieNL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:55:
Hier ook eindelijk! Na 53 minuten 141 euro korting in m'n zak kunnen steken.
:o

En de DHL-bezorger is €141 kwijt aan fysio omdat die zich een breuk moet sjouwen aan jouw pakketje.. :+
Rukapul schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:59:
Aan de etiketten te zien versturen ze dat met een intern pakketsysteem. Ik heb ook eens gezien dat ik bij de ene vestiging iets op maandag af kon halen en bij de andere een kilometer verderop donderdag pas. Dat zal de reden wel zijn.

In de winkel is vaak trouwens niet veel ruimte voor die pakjes dus dat zal ook nog leuk worden de komende dagen.. :X Misschien beperken ze ook het aantal pakjes wat tegelijk bij een winkel komt te liggen, dat zou ook gedeeltelijk de vertraging verklaren.

[ Voor 16% gewijzigd door Mentalist op 14-11-2015 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Rukapul schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:59:
Mjah, voor mij was er nog een optie voor woensdag, wat mij wel goed uitkwam, want aan huis op dinsdag ging mij toch niet uitkomen en als ik dan moet kiezen tussen woensdag aan huis of zelf ophalen, kies ik liever het laatste.

Zit nu nog even het assortiment door te kijken na m'n bestelling en alleen de 43034 quad is niet meer leverbaar. Grappig genoeg 1 van de weinige Technic sets die ik niet besteld heb, want die heb ik bij de vorige goede Kruidvat actie al 2x gekocht. De rest van m'n bestelling is nog voorraadig lijkt het. Dus goed inkopen lijkt Kruidvat wel voor elkaar te hebben.
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:02:
[...]

:o

En de DHL-bezorgerAppie is niks kwijt aan fysio omdat die niet zo'n slap bezorgertje is met z'n pakketje.. :+
Ftfy, ik ga het afhalen.

[ Voor 28% gewijzigd door AppieNL op 14-11-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Toch hier ook wat besteld, voor meer dan 50 euro maar toch de verzendkosten moeten betalen....

Mijn Lego Mocs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nou, na 70 minuten proberen is het toch gelukt. Volgens Kruidvat heb ik geen bestellingen geplaatst maar wel een bevestiging per email. We wachten het af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
AppieNL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:05:
Zit nu nog even het assortiment door te kijken na m'n bestelling en alleen de 43034 quad is niet meer leverbaar. Grappig genoeg 1 van de weinige Technic sets die ik niet besteld heb, want die heb ik bij de vorige goede Kruidvat actie al 2x gekocht. De rest van m'n bestelling is nog voorraadig lijkt het. Dus goed inkopen lijkt Kruidvat wel voor elkaar te hebben.
Dat valt me heel erg mee. Dan ga ik nog even kijken, maar ik denk dat ik het hierbij laat.
[...]

Ftfy, ik ga het afhalen.
Goed, iemand is €141 kwijt op de huisartsenpost nadat ze in de in winkel over jouw enorme doos zijn gestruikeld.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:17:
[...]

Dat valt me heel erg mee. Dan ga ik nog even kijken, maar ik denk dat ik het hierbij laat.
Haha, ja zo zit ik ook nu te kijken: zal ik toch nog wat van dit bestellen? Maar vind het wel goed zo. Ik heb nu de hele 2015 Technic lijn (en sommige zelfs dubbel). Ik zie trouwens wel net dat het PF setje niet meer op de site staat, die heb ik nog wel kunnen bestellen (staat iig keurig in m'n overzicht en heb ervoor betaald).
[...]

Goed, iemand is €141 kwijt op de huisartsenpost nadat ze in de in winkel over jouw enorme doos zijn gestruikeld.. :P
Ik hoop niet dat het in de winkel staat. De vorige keer dat ik het kwam halen in die winkel stond het in het magazijn (hoop dat niet veel mensen het komen afhalen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Nu online

Mappy

Piramide van Austerlitz

Braaf van alles eentje gekocht ;) Sommige items een paar keer refreshen voordat ze (weer) beschikbaar zijn.

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kermit.de.Kikker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:11
AppieNL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:23:
[...]
Ik zie trouwens wel net dat het PF setje niet meer op de site staat, die heb ik nog wel kunnen bestellen (staat iig keurig in m'n overzicht en heb ervoor betaald).
Let op, bij die PF set is bij mij de korting niet af gegaan! Ik heb maar even een melding gedaan, kijken of zie die 10,50 nog gaan terug boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Hmmm heb ik eigenlijk niet gechecked, bedrag viel ook wel wat hoger uit dan ik dacht, maar omdat wat kleine dingetjes had toegevoegd sinds m'n laatste berekening dacht ik dat het daar in zat, zal maar eens even kijken en ze ook maar een mailtje sturen als het niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
AppieNL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:23:
[...]

Haha, ja zo zit ik ook nu te kijken: zal ik toch nog wat van dit bestellen? Maar vind het wel goed zo. Ik heb nu de hele 2015 Technic lijn (en sommige zelfs dubbel). Ik zie trouwens wel net dat het PF setje niet meer op de site staat, die heb ik nog wel kunnen bestellen (staat iig keurig in m'n overzicht en heb ervoor betaald).
Jammer voor je!

https://www.kruidvat.nl/l...ncties-motorset/p/3582013

Die staat wel bij Lego, maar als merk "Overig" (as opposed to "Lego" of "Duplo") en er zit geen korting op. :N Op https://www.kruidvat.nl/s...a&size=100&sort=price-asc zie je ook dat de 30% overlay ontbreekt bij de 8293.

De link naar Lego op https://www.kruidvat.nl/speelgoed wijst naar https://www.kruidvat.nl/search?q=lego::stockLevel:ja. Dus gewoon een search voor Lego. Daarna kan je nog het merk kiezen (er is b.v. blijkbaar ook een hotwheels product wat matched met Lego) en daarbij staat de PF-set als "Overig" in de database.
[...]

Ik hoop niet dat het in de winkel staat. De vorige keer dat ik het kwam halen in die winkel stond het in het magazijn (hoop dat niet veel mensen het komen afhalen :D)
Hangt van je vestiging af, bij een kleine vestiging staat het gewoon achter de toonbank.

[ Voor 21% gewijzigd door Mentalist op 14-11-2015 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:39:
[...]

Jammer voor je!

https://www.kruidvat.nl/l...ncties-motorset/p/3582013

Die staat wel bij Lego, maar als merk "Overig" (as opposed to "Lego" of "Duplo") en er zit geen korting op. :N Op https://www.kruidvat.nl/s...a&size=100&sort=price-asc zie je ook dat de 30% overlay ontbreekt bij de 8293.

[...]

Hangt van je vestiging af, bij een kleine vestiging staat het gewoon achter de toonbank.
Nou ja, als ze de korting er niet afhalen, dan gaan ze (heb er 2 besteld) gewoon van de order af, want voor 35 euro per stuk hoef ik het spul niet (staat vaak genoeg op Amazon onder de 30 euro).

Wel apart trouwens dat die nu onder het kopje "Overig" staat, want toen ik van de week m'n verlanglijstje maakte klikte ik gewoon op "Lego" en daar stond die gewoon bij.

Edit2: of ik zocht op Lego? Want daar valt me op dat ook de helft van de Duplo (en 1 Lego Junior setje) geen 30% korting label hebben en die missen ook "Lego" in de zoek categorie zoals de PF set. Nou ja, we zien het wel, in het ergste geval gaan ze woensdag in de winkel gelijk retour :D

[ Voor 28% gewijzigd door AppieNL op 14-11-2015 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:11
Net een bestelling van 8 Technic setjes gedaan, mooie manier om voor "weinig" een aantal niet interessante dozen aan m'n collectie toe te voegen. Was verbaasd over het ruimte assortiment en het feit dat op een enkele na alles nog aanwezig was op dit tijdstip.

Lijkt er alleen ook hier op dat het PF setje niet in de korting mee loopt. Eens even een melding van maken, voor 35 euro hoef ik hem ook niet :P

[ Voor 82% gewijzigd door Speedy op 14-11-2015 08:03 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wel vreemd dat ik bij de site geen winkels kan zoeken om af te halen. Meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:11
Exocet schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 08:30:
Wel vreemd dat ik bij de site geen winkels kan zoeken om af te halen. Meer mensen daar last van?
Ja had hier het zelfde, zeer irritant aangezien de leverancier DHL is ...

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[TAG]Speedy schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 08:32:
[...]

Ja had hier het zelfde, zeer irritant aangezien de leverancier DHL is ...
De error is Uncaught Error: Syntax error, unrecognized expression: button#
:)
Nouja, dan maar DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56
Het is mij gelukt om rond 01:00u een bestelling voor 4 setjes te plaatsen en 20 min later nog 2 setjes, maar ben benieuwd of dat goed gaat. De 2 bevestigingsmailltjes wijken van elkaar af. In de 1 wel een afhaaldatum de ander niet. Hoop niet dat het weer zo'n, we kunnen niet leveren verhaal wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 11:18
Goedemorgen koopjesjagers... :)

Bij http://www.top1toys.nl/

15% korting op 2 artikelen in de winkelmand. + kadootje + bij lego boven de 50euro een bouwplaat.

Zelf net de http://www.top1toys.nl/sp...ware-goederen-vrachttrein voor 122,- gehaald...

edit:
Aanbieding loopt tot 18 november.

[ Voor 7% gewijzigd door UdiBenLudi op 14-11-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Vanochtend was de winkelafhaalselector stuk. Doet het inmiddels weer. 2 kleine doosjes besteld en bij de kuidvat om de hoek vanochtend een paar grondplaten. Sowieso staat die winkel er voor het afhalen niet tussen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Tomatoman schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:23:
Wat een prutsers :|. Bij mij precies hetzelfde als bij W3ird_N3rd. Website niet beschikbaar, korting weg en weer terug, bestelling niet af te ronden: het is echt een puinhoop. Ik snap dat de website op dit moment erg druk bezocht is, maar dat kan toch geen verrassing zijn?
Vanochtend om 8 uur is het uiteindelijk toch gelukt, nadat mijn winkelmandje vannacht zomaar leeggekieperd was tijdens het vastgelopen betaalproces. Wederom een hickup tijdens de iDeal betaling, maar in tweede instantie lukte het. Zoonlief zal er vast blij mee zijn.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1KdwMLH9MAjmyW3ojirhvKC4/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Behalve wat wissels en rails had kruidvat toh geen treinspul?

Zelf wat flexibele rails gescoord voor bij m'n 2 treinen. Hoge snelheidstrein staat op de lijst, maar die aanbieding hierboven is toch ook wel tempting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Rukapul schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 10:31:
Behalve wat wissels en rails had kruidvat toh geen treinspul?
Behalve wat rails en wissels heeft ProRail ook geen treinspul :)
Zelf wat flexibele rails gescoord voor bij m'n 2 treinen. Hoge snelheidstrein staat op de lijst, maar die aanbieding hierboven is toch ook wel tempting :P
Vorig jaar heb ik - volgens mij vlak voor Kerst - de 4-in-1 set 66493 gekocht met goederentrein, station, flexibele rails en wissels. Die kostte toen in een aanbieding met ook nog een kortingscoupon opeens € 135.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04 21:53
Sophia princessenkasteel duplo nu vandaag voor 33,49 bij de kruitvat, goeie aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Tomatoman schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:12:
Vorig jaar heb ik - volgens mij vlak voor Kerst - de 4-in-1 set 66493 gekocht met goederentrein, station, flexibele rails en wissels. Die kostte toen in een aanbieding met ook nog een kortingscoupon opeens € 135.
Join the club. Bij BartSmit op de fameuze zondag met -20% en -15% had ik die set voor EUR 123,= :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:42

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 13:41

Reinier

\o/

Een 42039 (Le Mans racer) voor 70 euro is ook niet slecht denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Goedkoper is de 42039 iig nooit geweest. Ik ben ook erg blij dat Kruidvat dit jaar veel meer (grote) Technic sets in het assortiment heeft en dan ook nog met 30-40% korting tov de Lego adviesprijs vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 11:18
SpeedingWilly schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:35:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk 127,-?
Rekenfoutje yup 127 :)
Pagina: 1 ... 6 ... 71 Laatste

Let op:
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.

Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties

Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals

Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters

• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites