Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 43 ... 74 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

TestDummie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:25:
[...]

Probeer je de code te gebruiken in het winkelwagentje of tijdens het afrekenen? Ik had namelijk vandaag ook bij een van die twee stappen een foutmelding.

Uiteindelijk toch gelukt na meerdere malen proberen, 2 Lego Ferrari F8 Tributo's voor 21,50 Euro, niet verkeerd :D
Beide.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 16:57
JoeZuCK schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:21:
[...]

Jep dat geprobeerd. Niks werkt. Dacht misschien lijden ze teveel verlies op goedkope sets, laat ik eens op de Defender proberen. Werkt ook niet.

@noodel1988 Dus bij jou werkt het ook niet begrijp ik?
Klopt, werkt bij mijn ook niet nee.
Morgen maar klanten service bellen kijken hoe en wat.

Edit
Zojuist gelukt met bestellen, ik voeg de code toe en kreeg melding te zien dat hij al toegevoegd was en -10,- dus voor 21,41 een 40,- doosje lego. Leuk cadeautje zo :o

[ Voor 17% gewijzigd door noodel1988 op 19-05-2020 16:45 ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Dat is vreemd, je kan eventueel ook de online klantenservice proberen, zou dag en nacht open moeten zijn: https://www.bol.com/nl/klantenservice/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

TestDummie schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:31:
[...]

Dat is vreemd, je kan eventueel ook de online klantenservice proberen, zou dag en nacht open moeten zijn: https://www.bol.com/nl/klantenservice/index.html
Al gedaan, Binnen 2 werkdagen krijg ik een oplossing. Hopelijk zsm, voor je het weet zijn ze door de voorraad heen of niet meer leverbaar.

@TestDummie Die Ferrari wordt niet verkocht door bol zelf. :( Had hem voor die prijs ook wel gewild.

[ Voor 22% gewijzigd door JoeZuCK op 18-05-2020 20:39 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
JoeZuCK schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:32:
[...]

Al gedaan, Binnen 2 werkdagen krijg ik een oplossing. Hopelijk zsm, voor je het weet zijn ze door de voorraad heen of niet meer leverbaar.

@TestDummie Die Ferrari wordt niet verkocht door bol zelf. :( Had hem voor die prijs ook wel gewild.
Ah dat is jammer van die wachttijd, hopelijk is hetgeen wat je wilt dan nog voorradig.

En ja ik had veel geluk dat ik een van de laatsten had, hopelijk worden ze binnenkort weer aangevuld!
Er zijn nog wel een paar andere Speed Champions te koop voor vergelijkbare prijzen inclusief kortingscode, maar die Ferrari springt er wel echt tussenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kan de discussie over een niet werkende kortingscode stoppen hier? Die heeft niets met een (huidige) aanbieding te maken en is dus ook offtopic. Verdere posts in deze discussie zullen verwijderd worden.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 16:57
De Speel codes van bol.com zijn zojuist vrij gegeven of issue is ermee opgelost (zie ook edited post van mijn).
In mijn geval de aanbieding van:
LEGO Creator Woonhuis en Speelgoedwinkel - 31105
1x € 21,41
Adviesprijs 40,-

[ Voor 37% gewijzigd door noodel1988 op 19-05-2020 16:47 ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o710_gEXhdiZqmJreAwQLu51NQU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3pJkTdiYU0PJrfsAEUZChc2v.jpg?f=fotoalbum_large

Lego Land Rover Defender (42110) weer relatief goedkoop verkrijgbaar voor 157 Euro (147 met code).
Volgens Bol zijn er nog 130 stuks verkrijgbaar, dus deze keer is de set minder snel uitverkocht... O-)

[ Voor 3% gewijzigd door TestDummie op 19-05-2020 17:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-10 08:28

Chakotay

Lick here to continue

@TestDummie heb je er net zo lang meer in de shoppingcart gedaan tot hij een maximum aangaf? Je doet je nick wel eer aan :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 16:19
Volgens mij heeft fun.be een Lego fabriek overvallen. Kortingen, promo's en stunts. Teveel sets om op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-09 06:27
Oh, voor de mensen op zoek naar de Diner 10260, bij fun.be voor 129,99.

Verder niet veel bijzonders gezien anders dan de sets voor de jongeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

(jarig!)
FlowSnake schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 06:32:
Oh, voor de mensen op zoek naar de Diner 10260, bij fun.be voor 129,99.

Verder niet veel bijzonders gezien anders dan de sets voor de jongeren.
Helaas niet meer online te verkrijgen, alleen nog in de winkel in Turnhout. Dat ging snel.

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:33

QuattroNL

It is I.

geekeep schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 01:20:
Volgens mij heeft fun.be een Lego fabriek overvallen. Kortingen, promo's en stunts. Teveel sets om op te noemen.
Alles waar promo bij staat is qua prijs niet zo interessant.
Wel interessant zijn de items met een fun-stunt label.

O.a.: Defender voor 159,99 en de Speedchampions Lambo set voor 39,99

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Bizar dat die nieuwe Harry Potter sets al 24% onder adviesprijs zitten voordat deze officieel uitgebracht zijn.
Lego 75968 Ligusterlaan 4.
https://www.amazon.de/dp/B0813QBV7Y

Lego 75969 Astronomietoren
https://www.amazon.de/dp/B0813QBV6V

[ Voor 18% gewijzigd door geekeep op 20-05-2020 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:41
QuattroNL schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:03:
[...]

Alles waar promo bij staat is qua prijs niet zo interessant.
Wel interessant zijn de items met een fun-stunt label.

O.a.: Defender voor 159,99 en de Speedchampions Lambo set voor 39,99
En zo sterk geprijsd is de Defender dan ook weer niet. Bij bol.com voor 157 euro. En de meesten hebben nog wel een 10 euro sticker code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:35:
@TestDummie heb je er net zo lang meer in de shoppingcart gedaan tot hij een maximum aangaf? Je doet je nick wel eer aan :P
Haha nee valt mee hoor, ik vulde een paar een 9 in en dan rond bol.com het gelijk af naar de hoogst mogelijke hoeveelheid :P

Bij intertoys moet je wel stapsgewijs kijken hoeveel voorraad er is, dus eerst een hoog getal invullen en daarna afschalen totdat je de voorraadindicatie hebt. Altijd handig om te weten hoe snel je bij een actie moet zijn ;)

PS: Er zijn nu nog 95 Land Rovers, dus binnen een halve dag is een derde van de voorraad al verkocht :O

[ Voor 8% gewijzigd door TestDummie op 20-05-2020 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geekeep
TestDummie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:12:
[...]

Haha nee valt mee hoor, ik vulde een paar een 9 in en dan rond bol.com het gelijk af naar de hoogst mogelijke hoeveelheid :P

Bij intertoys moet je wel stapsgewijs kijken hoeveel voorraad er is, dus eerst een hoog getal invullen en daarna afschalen totdat je de voorraadindicatie hebt. Altijd handig om te weten hoe snel je bij een actie moet zijn ;)

PS: Er zijn nu nog 95 Land Rovers, dus binnen een halve dag is een derde van de voorraad al verkocht :O
Die Diner 10260 bij Fun was vannacht binnen 15-30 min al uitverkocht trouwens. Ik liep er stomtoevallig tegenaan terwijl ik op zoek was naar iets anders. Persoonlijk ben ik voorstander van een max van 2 stuks per persoon.

Daarnaast merk ik dat er steeds meer winkels stunten met aanbiedingen zonder voorraad (Amazon, Bol, Intertoys, etc). Beetje misleidende prijzen op die manier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
geekeep schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:00:
[...]

Die Diner 10260 bij Fun was vannacht binnen 15-30 min al uitverkocht trouwens. Ik liep er stomtoevallig tegenaan terwijl ik op zoek was naar iets anders. Persoonlijk ben ik voorstander van een max van 2 stuks per persoon.

Daarnaast merk ik dat er steeds meer winkels stunten met aanbiedingen zonder voorraad (Amazon, Bol, Intertoys, etc). Beetje misleidende prijzen op die manier.
Tja het is een rare tijd... Over die fun aanbiedingen; beetje zuur voor de normale Lego fans die dan niet toevallig de aanbieding meekrijgen. Eigenlijk zouden ze beter overdag de aanbieding kunnen beginnen, dan hebben die ook nog een kans. En volledig mee eens met een max van 2 stuks! Heeft iedereen een kans en het is ook beter dan de maximale 1 stuks die Amazon nu heeft :(

Tot nu toe heb ik trouwens geen vertraging gehad met de bezorging van sets, wordt elke keer binnen een paar dagen of week wel bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-10 08:28

Chakotay

Lick here to continue

Dat doet Het Deense Steentje wel netjes bij hun voorverkoop-overzicht, daar staat netjes per set een tellertje bij hoeveel er nog zijn. Nu alleen hopen dat ze die aantallen ook daadwerkelijk in één keer geleverd krijgen, ik weet niet hoe betrouwbaar dat is :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Menig brickwatch-er heeft het ongetwijfeld al gezien, maar zowel de rodehijskraan (42082) als de off-roader (42099) zijn bij Amazon.de en .nl te koop voor 162,68 euro. Kom op bol.com, volg deze prijzen! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:06
Op een Amerikaanse S@H kalender staat een promo voor juni (bron promobricks.de).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VtTM8KK4RLxKfjKoEGA_k3o4XbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SI8D8lIz3OoWmIRq5U9pBrUh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/luxfDovcV4p-Mk1Gf9hAPL0AXlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GDpc0E7MRXEnPSODhzma3xYv.jpg?f=fotoalbum_large
Het is natuurlijk nog niet zeker of/wanneer we deze GWP ook in Europa krijgen, of tegen welke voorwaarden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Kapoen schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 19:29:
Op een Amerikaanse S@H kalender staat een promo voor juni (bron promobricks.de).
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is natuurlijk nog niet zeker of/wanneer we deze GWP ook in Europa krijgen, of tegen welke voorwaarden.
Tof ding, maareh, ik zie ook wel uit naar de nieuwe Vintage Car https://ideas.lego.com/bl...ad-44ce-8a6f-5c15c0967915 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zie ook https://www.bricktastic.n...aankoop-gwp-in-lego-shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Oeps. Verkeerd topic.

[ Voor 89% gewijzigd door meesje op 24-05-2020 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Oeps. Verkeerd topic.

[ Voor 94% gewijzigd door meesje op 24-05-2020 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep

[Afbeelding]
Volgens bricktastic wel, vanaf €85.
https://www.bricktastic.n...aankoop-gwp-in-lego-shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kan de slowchat weer wat minder hier? Dan kunnen we weer verder met aanbiedingen plaatsen. Discussie over Lego in het algemeen mag in Het Grote Lego Topic - Deel 6.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whizon
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Whizon

<3

Bij kruidvat is er 20% korting bij aankoop van 2 stuks Lego.

"Live and learn" | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
De 42082 Rough Terrain Crane is weer voor €178 te koop bij Bol.com. Voeg een €10 code toe als je die nog hebt liggen van de actie van Bol en je hebt hem voor €168.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 19:51
LEGO 10261 Creator Expert: Achtbaan

€ 278,48 inclusief verzendkosten bij myToys.de

Gebruik kortingscode LEGOBAUGS (en €2 welkomstkorting bij een nieuw account) om tot deze prijs te komen.

De kortingscode is in te vullen tijdens het afrekenen bij het kopje “Sie haben einen Gutschein?”.

Betalen kan met PayPal en creditcard.

Prijsvergelijking op Brickwatch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
JoeZuCK schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:32:
[...]

Psst, de Lego Ferrari F8 deal (2x15.75 - 10 euro kortingscode = 21.50 Euro) is weer beschikbaar, er zijn er nog 8 dus wees er snel bij :P
PS: Je kan natuurlijk ook twee verschillende Speed Champions doen, iig is dit de beste deal voor als je de nieuwste Ferrari wil.

EDIT: Sorry jongens, de F8 is weer uitverkocht :C

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XVrREuVXM6rl2WssOtxnK3jqjYs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nkBbFDTaom2NnZBEL32xATvZ.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door TestDummie op 26-05-2020 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 16:37

Canis Lupus

Vosbot

*knip* Bestelbevestigingen zijn hier niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 26-05-2020 14:58 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Tsja ik heb al dagen die video's aanstaan, maar die 10 euro korting mag ik blijkbaar niet hebben. Wel zijn er diverse andere stukken bij bol.com relatief goedkoop. Amazon.nl/de volgt ook redelijk die prijzen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Señor Sjon schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:51:
Tsja ik heb al dagen die video's aanstaan, maar die 10 euro korting mag ik blijkbaar niet hebben. Wel zijn er diverse andere stukken bij bol.com relatief goedkoop. Amazon.nl/de volgt ook redelijk die prijzen.
Heb je andere stickers wel al verdiend? Op mijn Mac werkte het niet via Safari, wel via Chrome. En ik moest af en toe wel even een muisklik doen op de website. Zo maar 2 uur lang een video laten afspelen werkte bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Ah, as we speak geeft ie de gouden sticker (dat waren wel meer dan 2 uur...). Alleen jammer dat ze éénmaal per week verwerkt worden.

Goed, verderrrr met de aanbiedingen. ;) Iemand enig idee of amazon.nl de Duitse adviesprijzen volgt? Als ik Brickwatch zo zie, lijkt het daar wel op. Sets als https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/21047/Las-Vegas.html zijn zogenaamd 20 euro goedkoper dan normaal (ca 40% korting), maar t.o.v. de Duitse adviesprijs scheelt het maar een tientje (25% korting).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Señor Sjon schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:53:
Ah, as we speak geeft ie de gouden sticker (dat waren wel meer dan 2 uur...). Alleen jammer dat ze éénmaal per week verwerkt worden.

Goed, verderrrr met de aanbiedingen. ;) Iemand enig idee of amazon.nl de Duitse adviesprijzen volgt? Als ik Brickwatch zo zie, lijkt het daar wel op. Sets als https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/21047/Las-Vegas.html zijn zogenaamd 20 euro goedkoper dan normaal (ca 40% korting), maar t.o.v. de Duitse adviesprijs scheelt het maar een tientje (25% korting).
Ja het zijn vaak dezelfde prijzen, alleen Amazon NL rekent 21% btw en de Duitse variant 19%. Volgensmij worden de pakketjes zelfs uit hetzelfde magazijn verstuurd. Jammer genoeg wordt dit verrekent bij het afrekenen, dus je betaalt ongeacht de winkel altijd 21% btw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

TestDummie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:54:
[...]

Psst, de Lego Ferrari F8 deal (2x15.75 - 10 euro kortingscode = 21.50 Euro) is weer beschikbaar, er zijn er nog 8 dus wees er snel bij :P
PS: Je kan natuurlijk ook twee verschillende Speed Champions doen, iig is dit de beste deal voor als je de nieuwste Ferrari wil.
EDIT: Er zijn er nu nog 4!

[Afbeelding]
Die 10 euro kortingsbon werkt toch alleen bij producten duurder dan 20 euro? Of moet het totaal in je winkelmandje duurder zijn dan 20 euro. Het ziet er naaruit dat het laatste het geval is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Señor Sjon schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:53:

Nu ik erover nadenk is dat verschil in prijzen van Legosets tussen Nederland en Duitsland ook wel interessant. Wat ik heb gelezen ligt dit eraan dat in Nederland de prijs van sets hoger ligt omdat er (vroeger) in bijna elk dorp speelgoedwinkels waren, die de extra kosten die een winkel meebrengt werd verrekent in oa de Lego sets. Dit was de reden dat er in NL geen prijzen in de catalogus staan en wel in Duitsland, omdat veel mensen gingen klagen over dat de sets duurder waren in de winkel. Tegenwoordig is met de verbeterde infrastructuur en globalisering het verschil niet meer zo goed uit te leggen. Ik weet iig zelf niet echt een argument waarom er prijsverschil tussen NL en DE zou moeten zijn.
JoeZuCK schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:25:
[...]

Die 10 euro kortingsbon werkt toch alleen bij producten duurder dan 20 euro? Of moet het totaal in je winkelmandje duurder zijn dan 20 euro. Het ziet er naaruit dat het laatste het geval is?
Ja je moet meer dan 20 Euro in je winkelwagentje hebben voor de 10 Euro korting. Zelf zou ik 30 Euro aanraden omdat je minus de korting dan geen verzendkosten hoeft te betalen.

Dus als je bijvoorbeeld de Ferrari F8 en een ander Speed Champion autootje doet, dan betaal je uiteindelijk iets meer dan 20 Euro en geen verzendkosten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb de topicwaarschuwing een kleine update gegeven. Zoals al meermaals in het topic is aangegeven, is slowchat hier niet de bedoeling. Om die reden heb ik zojuist weer een aantal offtopic reacties verwijderd.

Tweakers Discord

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• geekeep
Geen korting, wel een unieke aanbieding. Architecture Lego House is weer beschikbaar
https://www.lego.com/nl-nl/product/lego-house-21037
Nalevering in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 13:13
*knip* Zie modbreak 2 posts hierboven en de topicwaarschuwing.

[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 26-05-2020 20:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 11:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AtnXq32KX0tzm8bM2fO5B8lo77k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PjBdaZyjdI0q1oLpT2bFqkAr.png?f=user_large

Bron: https://www.ibood.com/nl/.../61593/10788/dikke-deals/

Stukkie naar beneden scrollen, dan zie je ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/98SChzBJjepckBaeQZ_RDwysWV4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wwFLDMAx1UrpoFn2v31H4cDf.png?f=fotoalbum_large

Je zou ondertussen vermoeden dat ik er aandelen in heb, maar de Ferrari F8 Tributo is weer beschikbaar voor 15.75 Euro. Dit keer ook iets meer *ahum* voorraad. Wanneer je nog iets van 5 Euro erbij doet dan kan je leuk gebruik maken van de 10 Euro speel.bol.com kortingsbon! :)
https://www.bol.com/nl/p/...o-76895/9200000122532063/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cacao70
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 10:50
geekeep schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:58:
Geen korting, wel een unieke aanbieding. Architecture Lego House is weer beschikbaar
https://www.lego.com/nl-nl/product/lego-house-21037
Nalevering in juni.
Ah helaas weer uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-10 17:07
Empire state building bij Amazon 65,-
https://www.amazon.nl/625...te-Building/dp/B07KTLHZVC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Bij Bol.com is de 76897 speed champion (1985 Audi Sport quattro S1) verlaagd naar 16,99. Nét iets duurder dan Amazon.nl, maar met de €10 korting wel heel laag :)

Ondertussen in de Ferrari F8 Tributo verhoogd naar €17.

[ Voor 19% gewijzigd door Gim op 28-05-2020 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:36
Bij Fun.be terug 15% kortingsactie op Lego City, Ninjago, Star Wars en Friends.

Hun voorraad is ook beter dan bij de vorige acties.

https://www.fun.be/speelgoed/lego-kopen.html#Acties

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:10

Mef

Wel raar bij Fun:

Goederentrein 60198 aan 161€
Goederentrein met doos wissels of extra sporen: 141€
De logica ontgaat me want bij de 60197 is het 85€ voor enkel de trein en ergens eind de 90 met extra sporen of wissels erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Gim schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:37:
Bij Bol.com is de 76897 speed champion (1985 Audi Sport quattro S1) verlaagd naar 16,99. Nét iets duurder dan Amazon.nl, maar met de €10 korting wel heel laag :)

Ondertussen in de Ferrari F8 Tributo verhoogd naar €17.
Ik mis even hoe je aan de E10 korting kan komen? Gaat bij mij niet automatisch?

Edit: thx https://speel.bol.com/

[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 29-05-2020 14:46 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Mef schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:47:
Wel raar bij Fun:

Goederentrein 60198 aan 161€
Goederentrein met doos wissels of extra sporen: 141€
De logica ontgaat me want bij de 60197 is het 85€ voor enkel de trein en ergens eind de 90 met extra sporen of wissels erbij.
Klopt. Ze rekenen met een andere vanaf-prijs. Geen extreme aanbieding overigens, de extra sporen gaan voor ongeveer 16 euro terwijl de 60198 lang rond de 130 euro heeft geschommeld. De adviesprijs van Lego is ook wel erg hoog.
bombadil schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:57:
[...]

Ik mis even hoe je aan de E10 korting kan komen? Gaat bij mij niet automatisch?
Googlen op 'bol sticker korting' of een paar posts terug kijken in dit topic.

---
De 42107 Technic Ducati is al uit voorraad leverbaar bij bol, met wat korting.
€55.99 (adviesprijs 59.99)
https://www.bol.com/nl/p/...r-42107/9200000128108728/

[ Voor 29% gewijzigd door geekeep op 29-05-2020 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geekeep
https://www.mytoys.de/ heeft trouwens 10% extra korting bovenop de actieprijs met code: LEGOBAUGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 07:23

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

20% korting bij Zavvi op een behoorlijke selectie;

https://www.zavvi.nl/offers/lego-day/20-off.list

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-10 18:21
Bij dagknaller.nl ; LEGO Darth Vader wekker voor € 14,95 incl. verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Laatst online: 19-09 23:27
maar niet vergeten de kortingscode LEGO20 nog toe te passen, anders is het niet echt interessant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Bij Intertoys weer dezelfde actie als vorig jaar: bij elke €10 een zegel, 15 zegels (€150) gratis party box met polybags (10 polybags, ze geven aan een waarde van €50)
Daarnaast krijg je dan een kortingsbon voor €20 korting bij minimale besteding van €100.

Actie geldt van 30 mei tot 31 augustus en op=op (al was het volgens mij vorig jaar bij mijn lokale intertoys niet op geraakt, is ook wel een forse investering, als ze geen verdere korting hebben op sets)

Ook staat er 'maximaal 1 volle spaarkaart per transactie'. Ik vermoed dat hiermee bedoelt wordt dat als je een set van €300 koopt, je toch maar 1 volle kaart krijgt en niet 2.

[ Voor 16% gewijzigd door Hierkomik op 02-06-2020 10:42 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Hierkomik schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:20:
Bij Intertoys weer dezelfde actie als vorig jaar: bij elke €10 een zegel, 15 zegels (€150) gratis party box met polybags (10 polybags, ze geven aan een waarde van €50)
Daarnaast krijg je dan een kortingsbon voor €20 korting bij minimale besteding van €20.

Actie geldt van 30 mei tot 31 augustus en op=op (al was het volgens mij vorig jaar bij mijn lokale intertoys niet op geraakt, is ook wel een forse investering, als ze geen verdere korting hebben op sets)

Ook staat er 'maximaal 1 volle spaarkaart per transactie'. Ik vermoed dat hiermee bedoelt wordt dat als je een set van €300 koopt, je toch maar 1 volle kaart krijgt en niet 2.
Correctie:

1.7. Een LEGO Party Box bestaat uit 1 LEGO Party Box met daarin 10x LEGO bouwzakjes, 10x LEGO
uitnodigingen en een kortingsbon t.w.v. 20.-.
1.8. De kortingsbon is geldig bij besteding van 100.- aan LEGO tussen 1 en 30 september 2020.

Anders kon je iets gratis krijgen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/legoloyalty voor meer informatie over de Lego Party Box.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Gim schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:47:
[...]

Correctie:

1.7. Een LEGO Party Box bestaat uit 1 LEGO Party Box met daarin 10x LEGO bouwzakjes, 10x LEGO
uitnodigingen en een kortingsbon t.w.v. 20.-.
1.8. De kortingsbon is geldig bij besteding van 100.- aan LEGO tussen 1 en 30 september 2020.

Anders kon je iets gratis krijgen >:)
Thanks, typfoutje. Had het wel gelezen en wist dat het €100 was maar blijkbaar niet goed neergezet.
Ik heb het aangepast zodat niemand hopelijk de verkeerde aanname doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
De rode Technic kraan (42082) is wéér voor €178 te koop bij Bol.com:

https://www.bol.com/nl/p/...n-42082/9200000091824253/

(voor degenen die de vorige keer te lang twijfelden; post het hierna niet meer tenzij de prijs helemaal keldert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Gim schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:50:
De rode Technic kraan (42082) is wéér voor €178 te koop bij Bol.com:

https://www.bol.com/nl/p/...n-42082/9200000091824253/

(voor degenen die de vorige keer te lang twijfelden; post het hierna niet meer tenzij de prijs helemaal keldert)
De prijzen bij bol.com schommelen per dag best wat, dus het loont om zelf te checken inderdaad.
Ik zag ergens een post (hier of Algemeen topic) over dat prijzen omhoog zijn gegaan sinds de invoering van de kortingsbonnen. Dat is voor zover ik kan zien niet zo. Ik houd sinds een week of twee een tiental producten in de gaten. Sommige zijn duurder, andere goedkoper en de rest is gelijk gebleven of zeer minimaal veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
geekeep schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 12:57:
[...]

De prijzen bij bol.com schommelen per dag best wat, dus het loont om zelf te checken inderdaad.
Ik zag ergens een post (hier of Algemeen topic) over dat prijzen omhoog zijn gegaan sinds de invoering van de kortingsbonnen. Dat is voor zover ik kan zien niet zo. Ik houd sinds een week of twee een tiental producten in de gaten. Sommige zijn duurder, andere goedkoper en de rest is gelijk gebleven of zeer minimaal veranderd.
Dat Bol.com met z'n prijs zakt heeft vaak te maken met dat Amazon hem ook aanbied, daar is ie nu exact dezelfde prijs (178,97 euro). Zodra hij niet meer leverbaar is bij Amazon schiet de prijs weer terug. Als ie bij bol.com op is (ze hebben er nu nog 159) krijg je de prijs van andere aanbieders,die vaak aanzienlijk hoger liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 07:40
*knip* Hier is de search-functie voor.

[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 02-06-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
*knip* Bestelbevestigingen zijn niet de bedoeling hier. Tevens kan je, als je terugzoekt, zien dat deze aanbieding al meermaals voorbij is gekomen de afgelopen maanden.

[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 03-06-2020 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jppilot
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-10 14:08
15% korting bij fun.be op geselecteerde thema's, onder andere Star Wars. https://www.fun.be/folders/lego-mei2020

[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 08-06-2020 10:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
Meerdere Technic sets in de aanbieding bij bol.com
LEGO Technic Kraan voor alle Terreinen - 42082 voor 169,99 eruo https://www.bol.com/nl/p/...n-42082/9200000091824253/
LEGO Technic Land Rover Defender - 42110 voor 149,45 euro https://www.bol.com/nl/p/...r-42110/9200000109358556/
LEGO Technic Autotransportvoertuig - 42098 voor 97,49 euro https://www.bol.com/nl/p/...g-42098/9200000109104298/
LEGO Technic Top Gear Rallyauto - 42109 voor 86,49 euro https://www.bol.com/nl/p/...g-42109/9200000122532025/
LEGO Technic RC X-treme Off-roader - 42099 voro 161,99 https://www.bol.com/nl/p/...r-42099/9200000109104296/

Alle sets kunnen nog een tientje lager, maar dat weten jullie allemaal wel. ;) De 42098 wordt dan (volgens BW) de laagste prijs ooit en de 42109 wordt dan bijna de helft van de adviesprijs. Of wellicht interessant voor de Powered Up onderdelen? Een losse Technic hub (88012) kost al 80 euro bij Lego en de L en XL motors 35 euro per stuk.

Modbreak:Graag voortaan zelf directe links naar de aanbieding toevoegen.

[ Voor 27% gewijzigd door Yorinn op 08-06-2020 10:41 . Reden: Directe links naar aanbieding toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
  • Laatst online: 07-10 15:45
meesje schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:12:

LEGO Technic Autotransportvoertuig - 42098 voor 97,49 euro https://www.bol.com/nl/p/...g-42098/9200000109104298/

Alle sets kunnen nog een tientje lager, maar dat weten jullie allemaal wel. ;) De 42098 wordt dan (volgens BW) de laagste prijs ooit en de 42109 wordt dan bijna de helft van de adviesprijs. Of wellicht interessant voor de Powered Up onderdelen? Een losse Technic hub (88012) kost al 80 euro bij Lego en de L en XL motors 35 euro per stuk.

[modbreak]Graag voortaan zelf directe links naar de aanbieding toevoegen.[/]
Op de 42098 is geen € 10 korting mogelijk Ik wist niet dat het er niet bij moest staan :+

[ Voor 3% gewijzigd door master30 op 08-06-2020 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
master30 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:13:
[...]

Op de 42098 is geen € 10 korting mogelijk
Heb je het uitgeprobeerd? Er hoeft namelijk niet nadrukkelijk bij te staan dat je er €10 korting op kunt krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:58
Gim schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:19:
[...]

Heb je het uitgeprobeerd? Er hoeft namelijk niet nadrukkelijk bij te staan dat je er €10 korting op kunt krijgen.
Net getest, werkt gewoon, korting gaat eraf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Bij de lego online winkel nu naast de Hot-rod promo (gratis bij €85) nu ook de "LEGO 30342 Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO Polybag" als je voor €35 of meer shopt en de code FDNL toevoegt als je afrekent (dit wordt ook gemeldt als je iets in de winkelwagen hebt, maar je moet het dus wel zelf toevoegen, in tegenstelling tot de hot-rod promo, die automatisch toegevoegd wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
meesje schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:12:
LEGO Technic Kraan voor alle Terreinen - 42082 voor 169,99 eruo https://www.bol.com/nl/p/...n-42082/9200000091824253/
LEGO Technic Land Rover Defender - 42110 voor 149,45 euro https://www.bol.com/nl/p/...r-42110/9200000109358556/
LEGO Technic Top Gear Rallyauto - 42109 voor 86,49 euro https://www.bol.com/nl/p/...g-42109/9200000122532025/
LEGO Technic RC X-treme Off-roader - 42099 voro 161,99 https://www.bol.com/nl/p/...r-42099/9200000109104296/

[modbreak]Graag voortaan zelf directe links naar de aanbieding toevoegen.[/]
De Land Rover is al weer duurder geworden bij bol.com (158,29 euro)
https://www.bol.com/nl/p/...C-g.1_8_9.12.ProductImage
Dit zijn geen dagprijzen meer, maar eerder uurprijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Bij Amazon nog 149,45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 08:31
Amazon.de nog goedkoper €139,95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Zowel bij .DE als .NL 141,34 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
meesje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:37:
[...]

Dan lijkt het alsof verschillende gebruikers verschillende prijzen hebben...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TkmMpdbg4F13mUHvbAONJQElpQo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6IyT6pkOcNRdtG5OWp1mWLm3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ninjetsu NL schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:13:
[...]

Dan lijkt het alsof verschillende gebruikers verschillende prijzen hebben...
[Afbeelding]
Nee. Als je hem in je winkelwagen plaatst en af wilt rekenen in Nederland, komt er nog 2% bij, gezien Duitsland 19% BTW rekent en Nederland 21%. ;)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Yorinn schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:15:
[...]

Nee. Als je hem in je winkelwagen plaatst en af wilt rekenen in Nederland, komt er nog 2% bij, gezien Duitsland 19% BTW rekent en Nederland 21%. ;)
Thanks, dan snap ik nu ook waarom mijn architecture setje ineens ietsje duurder was toen ik die gisteren bestelde :9 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitruvius
meesje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:37:
[...]

Bij Bol.com nu ook en nog te combineren met 10 euro extra korting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Laatst online: 10-10 23:46

T.E

bij bol nu ook de Land Rover besteld voor 142 euro. Wordt donderdag geleverd.

ps om die 10 euro korting te krijgen moet ik dus al 50 *knip* filmpjes gaan kijken?

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 09-06-2020 22:07 . Reden: Taalgebruik ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
T.E schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:22:
bij bol nu ook de Land Rover besteld voor 142 euro. Wordt donderdag geleverd.

ps om die 10 euro korting te krijgen moet ik dus al 50 filmpjes gaan kijken?
Je kan je hond uitlaten, een handstand doen of een Lego set maken, zolang je maar 2 uur op het platform blijft.

Mijn advies is om een paar andere stickers te krijgen door een themapagina te bezoeken en daarna naar de videopagina te gaan. Deze kan je verkleinen en muten, zolang de video's maar afspelen. Af en toe is het wel handig om even je muis te bewegen of op een andere video te klikken, anders kan het dat de video's stoppen met spelen en vanaf dat punt de tijd niet meer wordt geteld.

EDIT: Om niet een heel gesprek te beginnen; in totaal kan je 6 bonnen krijgen van elk 10 Euro. Je kan een bon een keer gebruiken en je mag maximaal 1 bon per bestelling gebruiken. Je moet minimaal 20 Euro aan Lego hiervoor in je winkelwagentje hebben om een bon te kunnen gebruiken en de verkoper moet Bol.com zelf zijn. Externe verkopers gelden dus niet voor de bon.

PS: Misschien een idee om een FAQ rondom de speel.bol.com bonnen te maken? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Yorinn op 09-06-2020 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Laatst online: 10-10 23:46

T.E

TestDummie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:28:
[...]

Je kan je hond uitlaten, een handstand doen of een Lego set maken, zolang je maar 2 uur op het platform blijft.

Mijn advies is om een paar andere stickers te krijgen door een themapagina te bezoeken en daarna naar de videopagina te gaan. Deze kan je verkleinen en muten, zolang de video's maar afspelen. Af en toe is het wel handig om even je muis te bewegen of op een andere video te klikken, anders kan het dat de video's stoppen met spelen en vanaf dat punt de tijd niet meer wordt geteld.

PS: Misschien een idee om een FAQ rondom de speel.bol.com bonnen te maken? ;)
Ok thanks. En hoevaak kan je zo'n bon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
*knip* Hier is de 'Rapporteer'-functie voor.

[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 09-06-2020 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTVGN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:28
*knip* Dit is niet Lego specifiek en dus offtopic.

[ Voor 98% gewijzigd door Yorinn op 09-06-2020 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
T.E schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:30:
[...]

Ok thanks. En hoevaak kan je zo'n bon gebruiken?
Maar één keer. 10 euro korting op een 20 euro besteding. Anders had je ook niet meerdere codes nodig als het meermaals te gebruiken was.

Een FAQ hier lijkt me overbodig maar wellicht goed dat wanneer de Bol "verdien €10 korting" genoemd wordt bij een aanbieding bij Bol dat er gewoon een link wordt bijgevoegd naar de spelregels. Mensen kunnen de basis dan daar lezen:
https://speel.bol.com/stickers
Het intro praatje en daarna nog de tekst lezen helemaal beneden.

[ Voor 45% gewijzigd door Gim op 10-06-2020 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizon
  • Nu online

Whizon

<3

Maar ik zie niet waar of je meerdere bonnen kunt krijgen dan die ene van 2 uur ingelogt zijn op die site?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Whizon schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:42:
Maar ik zie niet waar of je meerdere bonnen kunt krijgen dan die ene van 2 uur ingelogt zijn op die site?
Je kan 6 5 subaccounts onder je eigen Bol-account maken.
Klik, als je ingelogd bent, op de avatar rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizon
  • Nu online

Whizon

<3

QuattroNL schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:47:
[...]

Je kan 6 subaccounts onder je eigen Bol-account maken.
Klik, als je ingelogd bent, op de avatar rechtsboven.
Kijk, dat is een detail dat mij niet helder was (en ik vermoed anderen ook). Dat levert iedereen potentieel 5 extra dealtjes op. Dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik weet dat de verleiding telkens weer groot is, maar de slowchat mag hier toch echt achterwege blijven. Vragen/opmerkingen op een aanbieding mag natuurlijk, maar het hoeft niet elke 5 posts terug te vallen op, in de meeste gevallen, al gestelde vragen over de 10 euro korting op Lego bij Bol.com.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
LEGO Creator Expert Ford Mustang - 10265 in aanbieding bij bol.com: 118 -/- 10 = 108 euro.
https://www.bol.com/nl/p/...LaA.1_8_9.10.ProductImage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
*knip* Dit is een vraag die de verkoper ook makkelijk kan beantwoorden. Zie ook de modbreak 2 posts hierboven.

[ Voor 75% gewijzigd door Yorinn op 11-06-2020 17:08 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20

FeaR

In GoT we trust

meesje schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:34:
LEGO Creator Expert Ford Mustang - 10265 in aanbieding bij bol.com: 118 -/- 10 = 108 euro.
De levertijd van die set snap ik alleen niet. Verkoop door BOL.com zelf en op voorraad maar toch pas aankomende maandag geleverd. Andere sets met dezelfde eigenschappen kunnen sneller op de mat liggen, de volgende dag ak. Het is ook niet dat het pakketje eventueel eerder binnen komt, met het afrekenen kan je ook alleen uit aankomende maandag kiezen voor levering (aan huis of PostNL afhaalpunt).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FeaR schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:29:
[...]

De levertijd van die set snap ik alleen niet. Verkoop door BOL.com zelf en op voorraad maar toch pas aankomende maandag geleverd. Andere sets met dezelfde eigenschappen kunnen sneller op de mat liggen, de volgende dag ak. Het is ook niet dat het pakketje eventueel eerder binnen komt, met het afrekenen kan je ook alleen uit aankomende maandag kiezen voor levering (aan huis of PostNL afhaalpunt).
vermoedelijke gereserveerde voorraad ofzo? en nog niet binnen?

[ Voor 5% gewijzigd door mschol op 12-06-2020 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:55

Ankh

|true

FeaR schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:29:
[...]

Meer producten hebben dat, ze hebben mogelijk een 2e magazijn of hanteren voor sommige producten geen 24u levering meer. Kan je met select wel de volgende leveren?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Laatst online: 22:36
Ook bij Dreamland de stickerkorting actie voor een Partybox zoals bij Intertoys, maar met enkele verschillen :

https://www.dreamland.be/e/nl/dl/lego-spaaractie

- Kortingsbon van 15% in partybox, geldig tot eind september
- Geen limiet op aantal stickers per aankoop?

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
  • Laatst online: 07-10 15:45
RC stunt racer (42095)

https://www.bol.com/nl/p/...95/9200000098526665/?s2a=

Deze nu € 58,75 bij Bol, wel interessant met de bekende kortingscode van € 10

[ Voor 6% gewijzigd door master30 op 12-06-2020 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20

FeaR

In GoT we trust

meesje schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:34:
De LEGO Creator Expert Harley-Davidson Fat Boy - 10269 is nu €83,99 bij Bol.com, haal daar de €10 korting af en je zit behoorlijk wat onder de laagst bekende prijs (ooit €81,99 ook bij Bol.com) volgens Brickwatch.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 00:50
*knip* Deze discussie is hier irrelevant. Ben je het niet eens met iets/iemand in een topic, kan je daar beter een Topicreport voor indienen middels de 'Rapoorteer'-knop bij een reactie.

[ Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 13-06-2020 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKlein
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:12
Vanaf dinsdag is er bij Kruidvat 25% korting op Friends en Ninjago sets.
Maar het aantal sets is niet heel uitgebreid op de site.

https://www.kruidvat.nl/lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Laatst online: 07-10 13:13
PKlein schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:53:
Vanaf dinsdag is er bij Kruidvat 25% korting op Friends en Ninjago sets.
M
aar het aantal sets is niet heel uitgebreid op de site.

https://www.kruidvat.nl/lego
Hetzelfde in België.

https://www.kruidvat.be/lego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 20:27
De 42115 Lamborghini Sian is nu te koop voor 319,99 bij BrickFever.

Elders vanaf 379,99 (Brickwatch)

Scheelt toch weer een paar tientjes een setje LEGO :P

EDIT: Let op! Hij is nu out of stock en niet eerder beschikbaar dan 1 augustus!

[ Voor 12% gewijzigd door NoepZor op 15-06-2020 09:20 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

NoepZor schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:49:
De 42115 Lamborghini Sian is nu te koop voor 319,99 bij BrickFever.

Elders vanaf 379,99 (Brickwatch)

Scheelt toch weer een paar tientjes een setje LEGO :P

EDIT: Let op! Hij is nu out of stock en niet eerder beschikbaar dan 1 augustus!
Meerdere shops adverteren met 319, maar wel vanaf 1 augustus als de Lambo door derden verkocht mag worden. Dus geen enkele shop, buiten Lego om, heeft 'm op dit moment in stock.
Het laat wel mooi zien waarvoor ie straks te koop komt. En hij zal geheid rond de feestdagen/Black Friday in de aanbieding komen (als ik naar de prijzen van de Chiron kijk).

Pagina: 1 ... 43 ... 74 Laatste

Let op:
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.

Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties

Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals

Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters

• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites