Was toch allemaal reeds gepost door mij op 24-9 @ 12:35 over die X-Wing & Kruidvat
[ Voor 9% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-09-2018 08:00 ]
[ Voor 9% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-09-2018 08:00 ]
Nu nog wel in elk geval ...Ik heb zo het idee dat die X-Wing dan niet meer beschikbaar is...
[ Voor 29% gewijzigd door MTVGN op 28-09-2018 02:16 ]
Ik had de 75218 TWEE keer voor € 89,23vhal schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:03:
Effectief is die actie gewoon 25% korting over het gehele bedrag dus je kan ook 1 set kiezen en een goedkoop artikel om aan de voorwaarde te voldoen.
Bedankt voor de opheldering.vhal schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:03:
Effectief is die actie gewoon 25% korting over het gehele bedrag dus je kan ook 1 set kiezen en een goedkoop artikel om aan de voorwaarde te voldoen.
Top de 42065 wordt dan € 44,98 bij afhalen in een filiaal ( incl. FREE Minion speelkaarten ! )Gim schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:47:
[...]
Bedankt voor de opheldering.
Mijn eerste bestelling ging fout waardoor 2 x wing besteld en betaald maar bestelling niet kunnen afronden (browser mobiel probleem).
Met jouw tip 1x x wing besteld met daarbij minion speelkaarten van 99 cent. X wing kost me nu 45 euro en paar cent.
Bedankt
Nu nog dat andere geld terug vorderen
Hahaha... Ik las te snel. Ik las 42056. Dat zou pas een deal zijnWiLLoW_TieN schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:54:
[...]
Top de 42065 wordt dan € 44,98 bij afhalen in een filiaal ( incl. FREE Minion speelkaarten ! )
Goeie tip met die speelkaarten, die zag ik niet eerder. In ieder geval heb ik de Technic RC Racer 42065 besteld, lijkt mij een leuk ding voor mijn dochter1
Krijg je geen spijt van. Ook gekocht en ziet er zonder stickers al goed uit. Beide kids hebben veel plezier ermee. Zou er bijna eentje bij bestellen voor een echte racevhal schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:51:
[...]
Goeie tip met die speelkaarten, die zag ik niet eerder. In ieder geval heb ik de Technic RC Racer 42065 besteld, lijkt mij een leuk ding voor mijn dochter1![]()
1en voor pa uiteraard om te modden
Ik heb er meteen drie besteld, samen met BB-8, en nog een paar battlepacks. Eigenlijk zou ik een hele vloot Red-Leader tot en met Red-12 aan het plafond willen hangen, maar goed.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:40:
[...]
Ik had de 75218 TWEE keer voor € 89,23
Das € 44,62 per stuk ( Das 6,11 per steentje )
Brickwatch zegt laagste prijs ooit € 60,10
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, wel dus.Gunner schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:42:
Heeft kruidvat geen korting op korting nu?
Twee star wars items in m'n winkelmand en van de kortingsprijs gaat ook nog eens 40 euro extra vanaf....
Volgens mij niet?vhal schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:46:
Die X-wings zijn in ieder geval al weer uitgekocht...
Ik zie het ook niet
Gebruik de directe link: https://www.kruidvat.nl/l...ing-starfighter/p/4495800
rm -r *
Momenteel niet op voorraad.ralfbosz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:08:
[...]
Gebruik de directe link: https://www.kruidvat.nl/l...ing-starfighter/p/4495800
Nu weer welhemiparo schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:46:
[...]
Momenteel niet op voorraad.
Nu dus wel op denk ik...
Volgens mij is die korting niet dubbel, het staat wellicht een beetje gaar in het winkelmandje maar voor twee BB8 krijg je rond de 40€ korting zviwGunner schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:46:
Blijf me verbazen over die korting-op-korting-
BB-8 en X-Wing zijn besteld dus ik ben benieuwd of ze gaan leveren.
Gemiddeld heb ik nu 50 euro per stuk betaald voor de X-wing en de BB-8, dat vind ik een prima dealvhal schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:35:
[...]
Volgens mij is die korting niet dubbel, het staat wellicht een beetje gaar in het winkelmandje maar voor twee BB8 krijg je rond de 40€ korting zviw
Met oog op de feestdagen wat Lego City besteld voor mijn zoontje van 4 😉Om te profiteren van 2e halve prijs voeg je 2 artikelen toe aan je winkelmandje. Dit kunnen dezelfde artikelen zijn of 2 verschillende. Alle combinaties zijn mogelijk en je hebt keuze uit het hele speelgoed assortiment. M.u.v. kinderdvd's en -boeken. De korting wordt verrekend als 25% kassakorting.
[ Voor 2% gewijzigd door aaitje op 29-09-2018 07:38 . Reden: Verduidelijking dat de quote van de Kruidvat site komt ]
Als t "goed" is komen er komende week 3 X-wings deze kant op. Ergens is het fout gegaan met de klantenservice toen er duidelijk werd gezegd dat er 2 geannuleerd moesten worden en men dit zou regelen. Ahum 😅Gunner schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:46:
Blijf me verbazen over die korting-op-korting-
BB-8 en X-Wing zijn besteld dus ik ben benieuwd of ze gaan leveren.
Mijn bestelling is ook onderweg. Ben benieuwd.Gim schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:15:
[...]
Als t "goed" is komen er komende week 3 X-wings deze kant op. Ergens is het fout gegaan met de klantenservice toen er duidelijk werd gezegd dat er 2 geannuleerd moesten worden en men dit zou regelen. Ahum 😅
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 38% gewijzigd door detulp050 op 02-10-2018 10:22 ]
En ze hebben exact dezelfde prijzen als kruidvat vorige week, maar ik zie op wikipedia dan ook dat die twee dezelfde eigenaar hebben. Nooit geweten ...detulp050 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:41:
De 2e halve prijs op Lego is nu bij Trekpleister
[ Voor 13% gewijzigd door MTVGN op 02-10-2018 13:19 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Hou er rekening mee dat deze promo’s van een Duitse kalender komen, dus het is niet zeker dat we dezelfde goodies krijgen hier. De Han Solo minifig promo is wel al live.Right, still no EU Store Calendar for October online, but Promobricks picked one up from the Berlin store. Basically confirms what @spicypig and myself already posted yesterday:
01 Oct - 31 Oct: Free #40300 Han Solo Mudtrooper when spending EUR 30/GBP 30 or more on Star Wars
15 Oct - 31 Oct: Free #5005359 Minifigure Collector Frame when spending EUR 55 /GBP 55 (any theme)
01 Oct - 31 Oct: 2x VIP points on #75218 X-Wing Starfighter and #75200 Ahch-To Island Training
No general 2x VIP listed on the calendar; however that of course doesn't mean we might not get one.
Some of last year's Christmas promo/seasonal sets have also been made available to buy:
#40222 Christmas Build Up
#40223 Snowglobe
#40262 Christmas Train Ride
#5005156 Gingerbread Man
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Jammer dat ze de trein niet hadden! Alsnog 200 Euro weten uit te gevendetulp050 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:41:
De 2e halve prijs op Lego is nu bij Trekpleister en o.a. De 60197 is weer op voorraad.
https://www.trekpleister....&q=::masterBrandName:lego
display set is wel leukKapoen schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:21:
De S@H kalender voor de Benelux is eindelijk verschenen: oktober 2018
Inderdaad
Bron? Vind die passagierstrein wel spotgoedkoop.MTVGN schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:50:
Vanaf vandaag een aantal sets (met name treinen) in de uitverkoop bij Intertoys, het betreft sets die al uit de roulatie zijn en dus wisselende voorraad per winkel. o.a.:
DUPLO 10508 luxe treinset voor € 73,32
LEGO 60051 passagierstrein voor € 69,99
LEGO 60052 vrachttrein voor € 111,10
LEGO 60098 zware goederen vrachttrein voor € 134,11
LEGO 10248 Creator Expert Ferrari voor € 56,99
LEGO 66550 police value pack voor € 32,99
[ Voor 46% gewijzigd door cooper87 op 05-10-2018 18:56 ]
Het kan nog goedkoper. Dit weekend is er 10% korting op alles bij de Intertoys. Let op, op internet krijg je meteen 10% korting, maar om het ook in de winkel te krijgen moet je er naar vragen. Ik kreeg 10% korting. Officieel moet je een kortingsbon inleveren, waar je die haalt geen idee. Vergeet ook niet om naar de gratis Lego kraskaartjes te vragen. Krassen, je krijgt dan minimaal een kortingscode voor Legoworld Utrecht (ik heb er een aantal liggen).redfoxert schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:56:
[...]
Bron? Vind die passagierstrein wel spotgoedkoop.
Ben in een paar winkels geweest maar 0 voorraad helaasch. Die 10% staat inderdaad nergens geadverteerd, wel nog de 15% korting op alle Lego Friends.Justie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:27:
[...]
Het kan nog goedkoper. Dit weekend is er 10% korting op alles bij de Intertoys. Let op, op internet krijg je meteen 10% korting, maar om het ook in de winkel te krijgen moet je er naar vragen. Ik kreeg 10% korting. Officieel moet je een kortingsbon inleveren, waar je die haalt geen idee. Vergeet ook niet om naar de gratis Lego kraskaartjes te vragen. Krassen, je krijgt dan minimaal een kortingscode voor Legoworld Utrecht (ik heb er een aantal liggen).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik vind de display ook leuk. Niet dat zelf wat knutselen hetzelfde op kan leveren maar vooruitKapoen schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:24:
[...]
InderdaadIk hoop dat die bedrukte Lego tegel ook los te gebruiken is.
Eén en ander hangt af van de populariteit en voorraad van die promo, dus je kan altijd het risico nemen en wachten tot ze op bricklink/ebay/... verschijnen. En dan moet de prijs natuurlijk ook nog meevallen.la_fusion schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:53:
[...]
Ik vind de display ook leuk. Niet dat zelf wat knutselen hetzelfde op kan leveren maar vooruitEnige wat jammer is, is dat je de James Bond set niet 2x half kunt kopen en dus 2x kunt scoren
Al weer weg helaas.Enrique87 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:29:
Ik heb zojuist set 10252 voor net geen € 50,- (winkelprijs tussen de € 75,- en € 120,-) gekocht via Amazon.de:
https://www.amazon.de/Ori...54&sr=1-10&keywords=10252
Er staat dat er nog één te koop is en er nog meer volgen, maar dit is mijn eerste keer dat ik Lego koop via Amazon en ben dus heel benieuwd hoe dit verloopt.
Mochten er problemen bekend zijn met het bestellen (van Lego) bij Amazon.de dan hoor ik dat graag en anders kunnen jullie je voordeel er mee doen.
Alsnog wel te bestellen, alleen wat langer wachtenmtouw78 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:05:
[...]
Al weer weg helaas.
Bestel vaak via Amazon en nog nooit problemen gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Celt op 08-10-2018 17:17 ]
[ Voor 8% gewijzigd door keverjeroen op 08-10-2018 20:16 ]
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Ik heb het ook aan die prijs gekocht hoor. Voor 50euro.mtouw78 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:42:
Hmm. Zie er idd 1 staan maar kost gewoon €79,90 exclusief voor prime leden. Denk dat je erg veel geluk hebt 😉
Ik vind het toch wel bijzonder dat daar onder andere een aantal Star Wars battlepacks tussen staan die al een paar jaar uit de handel zijn, en dat nog wel voor minder dan de adviesprijs van toen.keverjeroen schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:06:
De Personeelsvoordeelwinkel heeft weer LEGO in de aanbieding. Helaas niet zulke goede aanbiedingen als voorheen. Maar vooral de Education-sets kunnen interessant zijn. Dat zijn mooie parts-packs!
Alleen te benaderen via deze link, maar gewoon te bestellen als je niet bij Allianz werkt.
https://www.personeelsvoordeelwinkel.nl/?voordeel@allianz
disclaimer: Let vooral niet op de 'van-prijs' want die is erg hoog en zoek op marktplaats even wat de reguliere prijs voor een set is.
Bijna altijd als ze LEGO sale hebben, verkopen ze veel oude sets. Let wel op dat die niet altijd MISB geleverd worden. Vaak is duidelijk te zien dat ze in een winkelschap hebben gelegen. Waarschijnlijk kopen ze dat ergens op bij faillissementen ofzo..totalatool schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:51:
[...]
Ik vind het toch wel bijzonder dat daar onder andere een aantal Star Wars battlepacks tussen staan die al een paar jaar uit de handel zijn, en dat nog wel voor minder dan de adviesprijs van toen.
Jammer de bammer, mail van Amazon dat hij niet meer geleverd wordt voor de 50...Dutch_Celt schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:16:
[...]
Alsnog wel te bestellen, alleen wat langer wachten
Gelijk ook de mini maar meebesteld.
"Binnenkort op voorraad. Bestel nu alvast. Wie het eerst komt, het eerst maalt."
Thanks!
Bij Dreamland {B} hebben diverse sets dezelfde prijs, maar krijg je t/m 21-10 nog 15% korting extra. Dus de LEGO Technic 42070 6x6 allterrain-sleepwagen voor €152,15.Walkman schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:32:
Aanbiedingen van ongeveer 30% op de adviesprijs van diverse tech sets:
https://www.bol.com/nl/ra...-op-lego-tech-sets/42636/
Onder andere de app-bestuurde Batmobile, Mindstorms en Boost
Idem hier. Spijtig:(Dutch_Celt schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:41:
[...]
Jammer de bammer, mail van Amazon dat hij niet meer geleverd wordt voor de 50...
Jammer genoeg alweer uitverkocht, net zoals de andere minifigurensets, bedankt voor de tip!detulp050 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:14:
The LEGO Batman Movie - 5004939 Minifiguren set is weer beschikbaar bij ToysRus voor 12,99 euro
http://www.toysrus.nl/pro...82102&overrideStore=TRUNL
[ Voor 11% gewijzigd door Kapitein Merijn op 13-10-2018 18:07 ]
Untappd: Kapitein_Merijn
Vind de aanbiedingen wat tegenvallen.. De 1 plus 1 voor de helft van een paar weken terug leverde meer korting op!Kapitein Merijn schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:06:
Vanaf dinsdag 20% extra korting en gratis verzending op Lego bij Kruidvat lees ik zojuist in de folder.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Meeste sets komen, ook dankzij gratis verzending, wel onder de goedkoopste prijs op brickwatch uit.keverjeroen schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:07:
[...]
Vind de aanbiedingen wat tegenvallen.. De 1 plus 1 voor de helft van een paar weken terug leverde meer korting op!
Untappd: Kapitein_Merijn
Precies. Ik heb vlak na middernacht toch mooi de 60193 besteld voor 17,59 (lego prijs 29,99) en daarvoor wordt ie afgeleverd bij een Kruidvat die minder dan een kilometer bij mij vandaan zit. Die laagste prijs ooit op brickwatch is dan wel 16,30, maar dat was ongetwijfeld exclusief verzendkosten.Kapitein Merijn schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:13:
Meeste sets komen, ook dankzij gratis verzending, wel onder de goedkoopste prijs op brickwatch uit.
In ieder geval een 'laagste ooit' prijs.Thank you, your order has been placed.
[ Voor 31% gewijzigd door Señor Sjon op 17-10-2018 10:47 ]
[ Voor 47% gewijzigd door vhal op 17-10-2018 10:50 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 17-10-2018 10:56 ]
Het is kennelijk niet mogelijk om met iban te betalen?vhal schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:44:
De porsche GT3 is zojuist rond de 170€ ex verzending bij amazon.co.uk
@Señor Sjon vraag mij af wat handiger is qua betaling, in GBP of Euro's...de koers van de bank lijkt gunstiger te zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 17-10-2018 10:57 ]
Bedankt voor je antwoord, erg jammer iig!Señor Sjon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:57:
Dat is alleen amazon.de die dat ondersteunt (iDEAL). Maar welkom in de internationale shoppingwereld. Creditcard ftw.
Ik zag het ja, jammer dat amazon.co.uk niet meer gratis verstuurd vanaf een bepaald bedrag. Die Porsche stond weliswaar op het lijstje maar ik skip hem toch evenSeñor Sjon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:56:
Ik kies altijd de bank koers. Bv PayPal is duurder als je hen laat converteren. ICS gebruikt zo te zien € 1,13 = 1 pond als koers. Ik zie namelijk nog niet de betaling van het artikel, alleen cc validatie. Incl. verzenden en gift wrap (altijd al eens willen proberen) zou het op 181 euro komen. Amazon zelf kwam op iets van 190 uit.
Grrrr net in euro's besteld, wordt het opeens 186 euro...vhal schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:44:
De porsche GT3 is zojuist rond de 170€ ex verzending bij amazon.co.uk
@Señor Sjon vraag mij af wat handiger is qua betaling, in GBP of Euro's...de koers van de bank lijkt gunstiger te zijn
Zojuist contact gehad met Amazon chat, om te vragen waar het aan ligt, of ik iets verkeerds heb geklikt?vhal schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:37:
@dfrenner dat is altijd wel het geneuzel met amazon.co.uk. Brickwatch geeft aan 170,- ex verzending maar met de valutakoersen en het omrekenen naar EUR| via amazon.co.uk (of via de bank) en de extra verzendkosten is ligt het bedrag hoger.
Dit is ook wel eens bij amazon.de en de Duitse/Nederlandse BTW tarieven
Nou ga ik ook weer twijfelen.... lolSeñor Sjon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:44:
Ik heb hem na wat meer foto's gekeken te hebben toch gecancelled. Heb nog zo'n enorme backlog dat ik dit niet kon verantwoorden. Heb er geen plek voor en speculeren ermee heb ik niet zo'n zin in.
Die backlog valt hier wel mee maar eigenlijk zijn er nog zoveel andere sets die mij meer aanspreken en die ik nog wil aanschaffen. Daarnaast is het jammer dat je het ding min of meer moet modificeren om hem technisch 'goed' te krijgen. Maar lager dan 170,- zal het ws. niet worden.Señor Sjon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:44:
Ik heb hem na wat meer foto's gekeken te hebben toch gecancelled. Heb nog zo'n enorme backlog dat ik dit niet kon verantwoorden. Heb er geen plek voor en speculeren ermee heb ik niet zo'n zin in.
[ Voor 132% gewijzigd door bord4kop op 18-10-2018 10:27 ]
| Security Management |
[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 19-10-2018 19:15 ]
Thanks.MTVGN schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:20:
Bij dreamland.be was de 60197 vorige maand 76,45, dus daar had ik nog 5 euro op kunnen besparen als ik de Kruidvat-aanbieding had afgewacht, maar goed 88 euro is dan eigenlijk nog net te duur als er sowieso 2 partijen geweest zijn die er recent minstens 10 euro minder voor vroegen.
De 60198 was bij dreamland.be vorige maand 118,15, dus voor die trein vind ik 140 euro bepaald niet scherp ...
[ Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 19-10-2018 19:39 ]
Waarom twee als je ook dit in je mandje kan doen voor de korting...WiLLoW_TieN schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 07:15:
Trekpleister nu de 42065 voor € 44,24 mits je er 2 tegelijk koopt
https://www.trekpleister....c-rupsbandracer/p/4495884
[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 22-10-2018 08:37 ]
Nou 1 voor Marktplaats tbv 5 December @ bv € 50,--vhal schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:35:
[...]
Waarom twee als je ook dit in je mandje kan doen voor de korting...
https://www.trekpleister.nl/double-denim-pop-tape/p/4002300
Ok, dan is hij misschien 60ct duurder
[Afbeelding]
Weer beschikbaar voor deze prijs.Señor Sjon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:43:
De 911 is nu 150 pond (ca 180-190 euri incl. verzenden) https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01CCT2ZHC/
Engelsen hebben ook lagere BTW. Nu wachten op de Chiron.Kon het uiteindelijk niet laten.
[...]
In ieder geval een 'laagste ooit' prijs.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq