daffie82 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:54:
Als ik zo het internet even nalees over ervaringen met Toys R Us... Daar word ik echt niet vrolijk van. Dan heb je ook nog het recente failliet in de U.S.
Online bij hun bestellen is te vertrouwen?
Het gaat goed zodra je mail van verzending hebt gehad. "Bevestigingsmail" doen ze niet aan (sorry post hierboven). Je doet weliswaar een aankoop en krijgt daarvoor een mailtje, maar toys'r'us gaat dan eerst op zijn gemakje kijken of ze jouw "bod" zeg maar accepteren voor die set (zit makkelijk 2-3 dagen tussen bestelling en verzending). De ontvangen mail is dus meer een bevestiging van mogelijke aankoop (en als ik me niet vergis, kan je dit ook uit het mailtje halen als je er naar zoekt). De eerst volgende mail is het "verzonden" mailtje of als ze je "bod" niet accepteren: een mailtje "voorraad is op, bestelling geannuleerd" (terwijl er nog altijd doodleuk een "in voorraad" bij de set staat).
Mijn spullen zijn tot dusver altijd netjes verstuurd, zelfs voor hele goede aanbiedingen (dan praten we over 40% tov adviesprijs op een set), maar ken ook mensen die naast de pot hebben gepist en hun mooie aanbieding zagen verdwijnen met een "bestelling geannuleerd".
en ja, in de kleine lettertjes bij Toys'r'us dekken ze zich in voor deze praktijken
[
Voor 12% gewijzigd door
AppieNL op 16-07-2018 16:30
]