Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 24 ... 74 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:43
Reinier schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:22:
[...]

Da's geen Lego he :>

[...]

Credits gaan naar @Gunner :D
Volgens mij schuurt dit er dicht genoeg tegenaan om in dit topic thuis te horen. ;) Ikzelf vind dit soort berichten in dit topic veel handiger dan heen en weer berichten over het Kruidvat (no offence).

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59

Reinier

\o/

keverjeroen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:27:
[...]

Volgens mij schuurt dit er dicht genoeg tegenaan om in dit topic thuis te horen. ;) Ikzelf vind dit soort berichten in dit topic veel handiger dan heen en weer berichten over het Kruidvat (no offence).
Volgens mij ben ik het op zich met je eens.
* Reinier rijdt nu naar Blokker, Kruidvat en Intertoys voor quasi-impuslaankopen <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Iemand ervaringen met Amazon Spanje? De BB-8 is daar volgens Brickwatch nu €60,- incl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij amazon.es in de aanbieding:

BB-8 (75187) voor 53,80+verzendkosten
First Order Heavy Assault Walker (75189) voor 82,49+verzendkosten
First Order Star Destroyer (75190) voor 88,49+verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 03:27:
Bij amazon.es in de aanbieding:

BB-8 (75187) voor 53,80+verzendkosten
First Order Heavy Assault Walker (75189) voor 82,49+verzendkosten
First Order Star Destroyer (75190) voor 88,49+verzendkosten
En BF aankoop 1 is een feit.. Thanks, zat al te azen op BB-8! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Crashcat schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 02:24:
Iemand ervaringen met Amazon Spanje? De BB-8 is daar volgens Brickwatch nu €60,- incl.
Nog nooit bij Amazon Spanje besteld, maar neem aan dat dat geen verschil zal maken met bv. Amazon UK, DE of FR, en daar heb ik geen slechte ervaringen mee. :)

Er zal wel ergens een winkel in Spanje een goede Black Friday aanbieding op die Last Jedi sets hebben, waardoor Amazon SP een price-match doet. Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:37
Helaas heb ik ze zo te zien misgelopen daar in Spanje, maar ik moet wel zeggen dat mijn ervaring bij Amazon enigszins wisselend is. Onlangs een bestelling van 4 sets gedaan, die gesplitst verstuurd werd. Prima, zou je denken, maar in de tweede zending zat alleen een Star Wars microfighter en dat doosje was flink in elkaar gedrukt tijdens transport. Daar hebben ze van mij dus een slechte rating voor ontvangen.

Overigens was hier in Utrecht bij de twee Blokkers waar ik geweest ben alleen wat Play-Doh en puzzels voor 50% minder, alle LEGO gewoon normale prijs.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Hmm, net Destiny's Bounty besteld bij Amazon.co.uk voor nog net geen £85. Ik hoop dat m'n zoontje dat over een paar jaar waardeert, maar anders zet ik hem zelf wel in elkaar. Het was al een set die veel waar biedt voor z'n geld, maar 2200+ steentjes voor minder dan €100? Dat haalt zelfs de Saturn V niet.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

mjl

Ugh

totalatool schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:02:
Hmm, net Destiny's Bounty besteld bij Amazon.co.uk voor nog net geen £85. Ik hoop dat m'n zoontje dat over een paar jaar waardeert, maar anders zet ik hem zelf wel in elkaar. Het was al een set die veel waar biedt voor z'n geld, maar 2200+ steentjes voor minder dan €100? Dat haalt zelfs de Saturn V niet.
Kijk goed naar de inventory, als het allemaal technic connectos zijn... de bucketwheel is ook goedkoop per brick maar dat zijn honderden connectors die natuurlijk relatief goedkoop zijn ;)

Moet zeggen dat er weinig echte deals zijn vandaag, (bb8 was mooi maar ik te laat...) op lego gebied, als ik brickwatch bekijk is het meestal niet de laagste prijs...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Help, somebody stop me: Old Fishing Store is te koop bij Toys"R"Us voor €127,99.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
totalatool schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:35:
Help, somebody stop me: Old Fishing Store is te koop bij Toys"R"Us voor €127,99.
Kopen! Is een goede deal toch! :) Nog veel scherper als toen ToysRUs hem met korting aanbood bij introductie.

Beter dan Ideas set Yellow Submarine die er (voor korting verrekening) €10 duurder dan bij S@H staat en dus geen voordeel oplevert met de verzendkosten.

[ Voor 8% gewijzigd door Gim op 24-11-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
renedr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:43:
[...]

Nou ik heb net even gebeld naar een blokker, maar bij hen is het de 60047 die meedoet voor 40,40...
Is volgens mij een ouder setje, maar goed, voor die prijs klaag ik niet en ga ik hem zo ophalen
De Blokker op de Emiclaer Amersfoort kent de hele actie niet :(. Gister Black Friday TV reclame van Blokker, dus 'ns langs gelopen en een paar leuke setjes voor dochterlief gevonden, maar alle lego bleek gewoon volle prijs. Ergens staat een hoekje met 50% speelgoed - geen lego - en daar werd ik vanaf de kassa op hoge toon naar verwezen. Vonden het nog vreemd ook dat ik de lego op de balie liet staan en de winkel verliet.

Maar ff wat leuks bij de Intertoys gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Gwaihir op 24-11-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

@Gwaihir bij die Blokker was ik gisteren ook :) Probeerde jij hetzelfde politiebureau met korting te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hmmm de 42070 voor 153 euro bij Amazon.de had ik wel leuk gevonden, maar die heb ik vanochtend/vanmiddag dus gemist en is inmiddels alweer uitverkocht. Ik vraag me alleen af of dit een "Prime only" dingetje was zoals nu nog bij de 42069 staat (die overigens nu 80 euro is, dus doe er je voordeel mee met een gratis maandje Prime proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Reinier schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:31:
@Gwaihir bij die Blokker was ik gisteren ook :) Probeerde jij hetzelfde politiebureau met korting te kopen?
@Reinier Nee, een paar Classic setjes van 4,99/stuk. Dacht sowieso dat ze echt een speelgoedafdeling zouden hebben (zoals de Blokker site aangeeft en de Blokker bij mijn ouders heeft). Elke Kruidvat heeft, zonder te claimen een speelgoedwinkel te zijn, al aanzienlijk meer speelgoed staan dan het armetierige beetje in dit Blokker filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:49
AppieNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:42:
Hmmm de 42070 voor 153 euro bij Amazon.de had ik wel leuk gevonden, maar die heb ik vanochtend/vanmiddag dus gemist en is inmiddels alweer uitverkocht. Ik vraag me alleen af of dit een "Prime only" dingetje was zoals nu nog bij de 42069 staat (die overigens nu 80 euro is, dus doe er je voordeel mee met een gratis maandje Prime proberen).
Was prime only.

Heb daar normaal iets op tegen, Maar nu waren het teveel sets om het niet te doen.
Dus heb een proef maandje genomen, Vind het echter wel kwalijk dat die tv sticks niet naar Nederland worden verstuurd.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Haay schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:16:
[...]

Nog nooit bij Amazon Spanje besteld, maar neem aan dat dat geen verschil zal maken met bv. Amazon UK, DE of FR, en daar heb ik geen slechte ervaringen mee. :)

Er zal wel ergens een winkel in Spanje een goede Black Friday aanbieding op die Last Jedi sets hebben, waardoor Amazon SP een price-match doet. Mooi!
Thanks, helaas heb ik de actie misgelopen. Toen ik naar bed ging stond er nog 20 uur op tot het afgelopen was. Helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
wie was opzoek naar veel figuurtjes?

Afbeeldingslocatie: https://ci3.googleusercontent.com/proxy/IXtQuIKBhSaEg2f2FChChLSuU9otue6t1AqmjtBc1cmhum0cYio7vsxvPTSYPTCDL0E-QxsJHfp3f-aIzVKpSQ1AmFh0uzc1Q_lXBYPHGhfbabNgEtOE65LT=s0-d-e1-ft#http://www.brickshop.nl/images/newsletter/AANBIEDING_BF_93489349.png brickshop.nl, alleen vandaag

https://m.brickshop.nl/le...go-minifigures-pack-9348-én-9349.html

de losse sets zijn ~33 euro per stuk op bricklink

[ Voor 16% gewijzigd door mschol op 24-11-2017 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Voor de liefhebbers van Lego videogames, op Steam staan er weer een deel in de aanbieding. Oa. deze titels:
- LEGO® STAR WARS™: The Force Awakens - Deluxe Edition game + DLC voor €9,99
- Lego City Undercover (GTA clone) voor €14,99
- Lego Worlds voor €14,99

En nog een aantal andere titels met superhelden en franchises. Let wel op, sommige games zijn goedkoper met DLC dan zonder 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Kruidvat biedt nog even 20% korting op Lego en Duplo. De Technic 42063 BMW R 1200 GS Adventure komt daarmee op €31,99 (met gratis verzenden) wat volgens Brickwatch bijna de laagste prijs is.

https://www.kruidvat.nl/l...00-gs-adventure/p/4228162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostbusters HQ nu 319,99 bij lego.com

https://shop.lego.com/nl-...zerne-hoofdkwartier-75827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Bij John Lewis is hij €280 maar die verzenden niet meer naar Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Kapoen schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:26:
Voor de liefhebbers van Lego videogames, op Steam staan er weer een deel in de aanbieding. Oa. deze titels:
- LEGO® STAR WARS™: The Force Awakens - Deluxe Edition game + DLC voor €9,99
- Lego City Undercover (GTA clone) voor €14,99
- Lego Worlds voor €14,99

En nog een aantal andere titels met superhelden en franchises. Let wel op, sommige games zijn goedkoper met DLC dan zonder 8)7
Bij de Action verkopen ze ook diverse LEGO games op DVD, zoals: The LEGO Movie, LEGO Batman 2, LEGO Marvel super heroes, LEGO Avengers en LEGO Star Wars The force Awakens, voor €2.49 per/stuk (waarschijnlijk goedkoper dan op steam ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
chrisO schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:50:
[...]

Bij de Action verkopen ze ook diverse LEGO games op DVD, zoals: The LEGO Movie, LEGO Batman 2, LEGO Marvel super heroes, LEGO Avengers en LEGO Star Wars The force Awakens, voor €2.49 per/stuk (waarschijnlijk goedkoper dan op steam ;) )
Dat hangt er van af of je de DLC er ook bij krijgt of niet :)
Die hele oude games zoals TLM, Super Heroes,... krijg je ook aan 5 euro of minder op Steam dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 27 november 2017 @ 06:21:
Bij John Lewis is hij €280 maar die verzenden niet meer naar Nederland :(
Niet meer dan? In het verleden al eens besteld en geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Op ValueBrick staat de Caterham Seven 620R voor €61,99 excl €9,95 verzendkosten. Niet de scherpste prijs in zijn historie, maar wellicht wel de scherpste voordat de set eruit gaat?

Of je besteld hem samen met iemand in de buurt en deelt de verzendkosten :)
(ondergetekende zat daar namelijk aan te denken :P)
hemiparo schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:20:
[...]

Niet meer dan? In het verleden al eens besteld en geleverd gekregen.
Volgens mij niet meer de bedoeling dat leveringsbeleid van een winkel hier besproken wordt (althans, meen me een mod message te herinneren) maar JL levert niet (altijd) meer naar Nederland. Is me zelf ook opgevallen. De €319 deal op S@H is echter al heel mooi. Bij JL was toch ook nog maar de vraag of je hem in een doos of in een luchtgevulde zak toegestuurd kreeg? Dan gewoon mooi bij S@H met die gratis notenkraker erbij als die actie nog geldt.

[ Voor 42% gewijzigd door Gim op 27-11-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Uit de Lego mail:
De aanbieding van de exclusieve LEGO® Notenkraker (40254) is geldig van 23 november t/m 27 november 2017 of zolang de voorraad strekt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gim schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:29:

De €319 deal op S@H is echter al heel mooi. Bij JL was toch ook nog maar de vraag of je hem in een doos of in een luchtgevulde zak toegestuurd kreeg? Dan gewoon mooi bij S@H met die gratis notenkraker erbij als die actie nog geldt.
Inderdaad, bovendien krijg je bij S@H ook nog 319 VIP-punten bij aankoop van deze set.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

AppieNL schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:37:
[...]

Ik ben nogal laat, maar deze actie loopt gewoon nog (enigszins tot mijn verbazing), dus ben nu in het trotse bezit van 14 stickers. Moet ik verder nog iets doen of wordt die kortingsbon zoals ik lees in de kleine lettertjes gewoon eens in de komende 7 dagen naar m'n bol.com mail gestuurd? (waar ze wel de "goedkeuring" voor het eigen filmpje heen hebben gestuurd, dus ik zit denk ik wel goed wat betreft account gekoppeld aan deze actie)
Pfoe, ik kreeg gewoon een paar dagen later een mailtje van Bol.com met de kortingscode.

Dus ik verwacht dat je nu wel een mailtje zal gehad hebben met de code.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:56

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

https://www.wehkamp.nl/Wi...fbETzplCjC1H7RCjCoxxoonSi

Deze even in de gaten houden mensen. Gisteren nog 85 euro korting. Was te koop voor 150 euro!!!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Bruna heeft een paar setjes voor een lagere prijs dan wat ik op Brickwatch kan vinden. Net wat Friends dingen aangeschaft (pizzeria, surfshop). Een een Creator setje, 31056 wat echt een miskoop was, zelfs voor 9 euro. Wat een designfouten in die auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Blonde Tux schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:24:
[...]

Pfoe, ik kreeg gewoon een paar dagen later een mailtje van Bol.com met de kortingscode.

Ik wacht al sinds 12 november op mijn code... Elke keer al contact opgenomen met klantenservice en elke keer weer moeten wachten. Nu weer wachten tot ik wat van ze hoor ze gaan voor de 3e keer nu op onderzoek uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterTata
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-10-2021
Gim schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:29:
Op ValueBrick staat de Caterham Seven 620R voor €61,99 excl €9,95 verzendkosten. Niet de scherpste prijs in zijn historie, maar wellicht wel de scherpste voordat de set eruit gaat?

Of je besteld hem samen met iemand in de buurt en deelt de verzendkosten :)
(ondergetekende zat daar namelijk aan te denken :P)
Ik kom met 4 stuks tot in de laatste stap van het bestelproces... alleen geen zin om zo met een buitenlandse shop te moeten gaan mailen over een half geannuleerde order :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
MisterTata schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:27:
[...]

Ik kom met 4 stuks tot in de laatste stap van het bestelproces... alleen geen zin om zo met een buitenlandse shop te moeten gaan mailen over een half geannuleerde order :P
Er stond dat je er maar 2 per klant kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterTata
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-10-2021
Gim schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:45:
[...]

Er stond dat je er maar 2 per klant kon?
Klopt maar ik dacht dan kunnen de verzendkosten door 4 ipv 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Blonde Tux schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:24:
[...]

Ik kreeg de code precies tot op de dag 7 dagen nadat ik op die site zat te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:37
NeFoRcE schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:34:
https://www.wehkamp.nl/Wi...fbETzplCjC1H7RCjCoxxoonSi

Deze even in de gaten houden mensen. Gisteren nog 85 euro korting. Was te koop voor 150 euro!!!
Gisteren bij Amazon.co.uk 2x voor €250 gekocht voor mijn losse onderdelen collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:24
Lego valt in België bij de Carrefour onder de 2+1 gratis actie, volgens de webshop.

https://webshop.carrefour.eu/nl/search?q=lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
De data voor de Darth Vader pod actie zijn gewijzigd:
Afbeeldingslocatie: https://www.promobricks.de/wp-content/uploads/2017/11/lego-starwars-darth-vader-pod-2.jpg
Je krijgt wat meer tijd om deze te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
De 42055 Bucket Wheel Excavator is nu £118.74 op Amazon.co.uk:

https://www.amazon.co.uk/...ID=61RWkhCdKtL&ref=plSrch

Edit: laat maar, die levert niet naar NL, had ik niet gezien. Volgens Brickwatch is hij nu alsnog £124.99 voor NL bestellers, dat is ook geen slechte prijs ;)

[ Voor 25% gewijzigd door ggj87 op 03-12-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ze hebben in wijnegem een heleboel goodies bij bepaalde uitgaven :

inleveren laatste voucher kalender -> pepernoot mannetje
€20 - > kalender
€65 - > 24 in 1 doosje + kerstboom (volgens mij)
€125 - > lego VIP zakje

en volgens mij hadden ze de notenkraker ook nog bij €65

ik heb alleen de kalender (als ik fotos moet maken, roep maar) en pepernootmannetje meegenomen

[ Voor 19% gewijzigd door mschol op 03-12-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 20:04
mschol schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:30:

€20 - > kalender
€125 - > lego VIP zakje

ik heb alleen de kalender (als ik fotos moet maken, roep maar) en pepernootmannetje meegenomen
met kalender bedoel je toch dat je zon sticker op de bon krijgt om later een kalender te krijgen? of de daadwerkelijke kalender? kan me van vorig jaar herinneren nl dat die kalenders pas later uitgedeeld werden?
Anyhow, goed om te weten, wij gaan normaal woensdag weer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
avdieren schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:38:
[...]

met kalender bedoel je toch dat je zon sticker op de bon krijgt om later een kalender te krijgen? of de daadwerkelijke kalender? kan me van vorig jaar herinneren nl dat die kalenders pas later uitgedeeld werden?
Anyhow, goed om te weten, wij gaan normaal woensdag weer..
Dit jaar krijg je de kalender direct bij het besteden van 20 euro, ze doen geen stickeractie meer.

Let wel op met die andere goodies, dat zijn namelijk overschotten van oudere promoties.
Alleen de 2018 kalender bij 20 euro en de kartonnen kerstboom bij 55 euro zijn min of meer gegarandeerd.
De 24-in-1 kalender, notenkraker en VIP mini winkel set krijg je alleen indien ze nog stock hebben.

Informeer best op voorhand, zodat je weet welke freebies er nog beschikbaar zijn. Ik kreeg afgelopen woensdag naast de kalender zowel de notenkraker als de 24-in-1 build up mee en ik zat rond de 65 euro qua besteding.

[ Voor 55% gewijzigd door Kapoen op 03-12-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ow en vergeten te melden, de freebie LEGO Star Wars #40268 R3-M2 polybag waar je eerst 65 euro voor moest uitgeven, lag nu voor 5 euro bij de balie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
mschol schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:09:
ow en vergeten te melden, de freebie LEGO Star Wars #40268 R3-M2 polybag waar je eerst 65 euro voor moest uitgeven, lag nu voor 5 euro bij de balie
Damn, die had ik wel willen hebben voor €5 + verzendkosten! Had er maar een paar meegenomen. Zou vast niet de enige liefhebber zijn geweest! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online

€20 - > kalender
€125 - > lego VIP zakje

Bedoel je met laatste voucher die lange bon die je moet invullen? De sweepstake voucher 12?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
hemiparo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 06:25:
[...]

Bedoel je met laatste voucher die lange bon die je moet invullen? De sweepstake voucher 12?
yup :Y
Haay schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:24:
[...]

Damn, die had ik wel willen hebben voor €5 + verzendkosten! Had er maar een paar meegenomen. Zou vast niet de enige liefhebber zijn geweest! :P
misschien ga ik deze maand nog een keer (geen garantie, kost mij wel reiskosten en heb niet direct iets wat ik perse wil hebben) , als ze hem dan nog hebben liggen neem ik er wel een paar mee.

[ Voor 52% gewijzigd door mschol op 05-12-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
mschol schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:36:
[...]
misschien ga ik deze maand nog een keer (geen garantie, kost mij wel reiskosten en heb niet direct iets wat ik perse wil hebben) , als ze hem dan nog hebben liggen neem ik er wel een paar mee.
Mocht je inderdaad gaan, hou ik me ook aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

LEGO Destiny Bounty 70618 zit zo rond de 100 euro via amazon.co.uk incl verzending, echter kan je met de code FREELEGOTOY de LEGO Catwoman™ Catcycle Chase 70902 er gratis bijkrijgen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
vhal schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:36:
LEGO Destiny Bounty 70618 zit zo rond de 100 euro via amazon.co.uk incl verzending, echter kan je met de code FREELEGOTOY de LEGO Catwoman™ Catcycle Chase 70902 er gratis bijkrijgen
Wel zelf eerst toevoegen aan je winkelmandje.
Met verzendkosten zit je dan (volgens de Amazon omrekenkoers) op EUR 107,24.
Afrekenen in ponden is vast weer iets gunstiger neem ik aan.

Is trouwens op "alle" Lego vanaf £50 (prijs bij elkaar, niet alles doet mee).
Mocht je nog iets anders willen ook wel een goede optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:30
RangerBoB schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:46:
[...]

Wel zelf eerst toevoegen aan je winkelmandje.
Met verzendkosten zit je dan (volgens de Amazon omrekenkoers) op EUR 107,24.
Afrekenen in ponden is vast weer iets gunstiger neem ik aan.

Is trouwens op "alle" Lego vanaf £50 (prijs bij elkaar, niet alles doet mee).
Mocht je nog iets anders willen ook wel een goede optie!
Bij mij werkt die code (FREELEGOTOY) niet.
Kan men ergens de voorwaarden zien?

[ Voor 3% gewijzigd door felder op 05-12-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
felder schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:50:
[...]

Wel zowel de boot als de catwoman set in je mandje?
Hier werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

felder schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:50:
[...]

Je moet wel ingelogd zijn. En tenminste voor 50 pond aan lego in je mandje hebben.

En de catcycle zelf in je mandje doen inderdaad. werkt hier bij mij zelfs zonder code, gewoon "redeem" gedrukt bij de actievermelding.

voorwaarden:
https://www.amazon.co.uk/...ails/popup/A3AX7MTE56GXH7

[ Voor 28% gewijzigd door Megalodon86 op 05-12-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
RangerBoB schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:52:
[...]

Wel zowel de boot als de catwoman set in je mandje?
Hier werkt het wel.
Met naar de voorwaarden te kijken, zie ik dat dit niet voor alle lego geld.
Jammer.

[ Voor 21% gewijzigd door felder op 05-12-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Blijkbaar trekt Lego de Darth Vader pod promo in:
Star Wars Pod No. 5005376
We have to inform that as part of our internal quality screening process, we have found that the Star Wars Metalized Pod 5005376 does not meet our strict standards. As you know, we take the quality and safety of our products extremely seriously, and so out of an abundance of caution we have decided not to launch the Star Wars Pod.

We are committed to continuing support for our Star Wars promotion, and will offer consumers 10% off across all LEGO® Star Wars products from 18th – 24th December 2017, excluding the Millennium Falcon product (75192).
bron op promobricks.de
*edit* nog een bron op brickset
Afbeeldingslocatie: https://www.promobricks.de/wp-content/uploads/2017/11/lego_store_us_dez2017_0003.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 07-12-2017 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
all LEGO® Star Wars products from 18th – 24th December 2017,
*O*
excluding the Millennium Falcon product (75192).
-O-

Ja, duh fat chance dat die wel meeging en zelfs met 10% korting had ik hem niet gehaald (te weinig korting), maar toch jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
Kapoen schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:33:
Blijkbaar trekt Lego de Darth Vader pod promo in:
bron op promobricks.de
*edit* nog een bron op brickset
[afbeelding]
-O-
Ik had juist de 75189 laten schieten met alle black friday kortingen om deze te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Arquero schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:18:
[...]

-O-
Ik had juist de 75189 laten schieten met alle black friday kortingen om deze te krijgen.
De Darth Vader minifig zelf is natuurlijk nog te krijgen via de 75183 Darth Vader Transformation set, die (relatief) goedkoper is dan de minimum aankoopwaarde om de pod te verkrijgen.

Voor de verzamelaars van de pods is het uiteraard minder goed nieuws :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
mschol schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:09:
even voor de mensen die nog willen gaan: vanmiddag naar wijnegem gegaan. Die polybags lagen er niet meer. in ieder geval niet zichtbaar. Wel een of ander friends OXO spelletje met konijntjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avdieren

€20 - > kalender
€125 - > lego VIP zakje

Weet niet of dat bij iedereen zo is, maar die goodies werken dus cumulatief.
ik had de old fishing store bij (a 160 euro) en kreeg *alle* gratis sets van hierboven, inclusief notenkraker + 1 kalender + 3 pepernootmannetjes (want 3 bons voor 3 kids)
1 set betalen, 9 halen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
avdieren schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:42:
[...]

Weet niet of dat bij iedereen zo is, maar die goodies werken dus cumulatief.
ik had de old fishing store bij (a 160 euro) en kreeg *alle* gratis sets van hierboven, inclusief notenkraker + 1 kalender + 3 pepernootmannetjes (want 3 bons voor 3 kids)
1 set betalen, 9 halen dus :)
*kuch*... zo voelt een peperkoekmannetje voor €15 opeens wel erg duur :X wel leuk wat je allemaal meekreeg!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 14:41
25% korting op lego bij www.kruidvat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• activav6
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-08 16:06
Super ! Nu komt LEGO BB-Q :9 (75187) op slechts €63,- incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
TOPTIP!!

Net 31052 en 42063 besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Ook top, kon nog wat (flex) rails gebruiken voor mijn kerst trein :)

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 11-12-2017 14:21 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:26

Whizon

<3

Lego Batman Movie The Scuttler voor €49,99 bij Toychamp.

"Live and learn" | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Kruidvat heeft nu 25% korting en gratis verzenden op Lego, Duplo en Playmobil. De actie geldt alleen online.

De 42063 BMW R 1200 GS Adventure is daardoor goedkoper dan de laagste prijs op Brickwatch (€31,12) met €29,99.

De 31052 Vakantieplekjes kost nu €41,24 wat 41% onder de adviesprijs van €69,99 ligt. Deze set gaat binnenkort uit productie dus lijkt me een vrij nette prijs voor wie hem nog wil.

https://www.kruidvat.nl/lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
ggj87 schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:25:
Kruidvat heeft nu 25% korting en gratis verzenden op Lego, Duplo en Playmobil. De actie geldt alleen online.

De 42063 BMW R 1200 GS Adventure is daardoor goedkoper dan de laagste prijs op Brickwatch (€31,12) met €29,99.

De 31052 Vakantieplekjes kost nu €41,24 wat 41% onder de adviesprijs van €69,99 ligt. Deze set gaat binnenkort uit productie dus lijkt me een vrij nette prijs voor wie hem nog wil.

https://www.kruidvat.nl/lego
Vreemd dat op de site soms al afgeprijsde artikelen staan, wat suggereert dat 25% korting al verrekend is. Pas als je het artikel toevoegt aan je winkelmandje wordt er 25% ingehouden. Zo is Kruidvat dus toch goedkoper dan een aantal anderen op brickwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ik zie nu ook dat de prijzen excl. korting zijn... Heartlake Hospital en Sunshine Catamaran besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bedankt voor de tip. Toch nog maar ff de Star Wars Resistance Bomber meegepakt, voor ongeveer €69. Toch mooi 41% korting t.o.v. LEGO prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 17:02
De 60110 en 60141 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
Haay schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:46:
[...]

Bedankt voor de tip. Toch nog maar ff de Star Wars Resistance Bomber meegepakt, voor ongeveer €69. Toch mooi 41% korting t.o.v. LEGO prijs!
Toch spijtig van het grote prijsverschil tussen Nl en Be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:25

Mappy

Piramide van Austerlitz

208 i.p.v. 260 euro voor 10255 Assembly Square is niet gek:
https://www.fun.be/d2c-creator-expert-gebouwenset.html

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09-2021

NMJ

Prijsfout bij Intertoys op 10745?

76% korting; 11,99 in plaats van 49,99. Laagste prijs elders is 38,99 bij Amazon.de (-5 korting met code IDEAL).

https://www.intertoys.nl/...-finalerace-10745/1511033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
NMJ schreef op woensdag 13 december 2017 @ 04:46:
Prijsfout bij Intertoys op 10745?

76% korting; 11,99 in plaats van 49,99. Laagste prijs elders is 38,99 bij Amazon.de (-5 korting met code IDEAL).

https://www.intertoys.nl/...-finalerace-10745/1511033
mooi, al werkt de ideal code niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09-2021

NMJ

mschol schreef op woensdag 13 december 2017 @ 06:35:
[...]

mooi, al werkt de ideal code niet
Die code is voor Amazon, hé. Niet Intertoys, ;)

Prijs lijkt inmiddels gecorrigeerd door Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
NMJ schreef op woensdag 13 december 2017 @ 07:28:
[...]

Bij Bart Smit is de prijs nog € 11,99.

-edit- nvm, inmiddels niet meer leverbaar bij Bart Smit

[ Voor 7% gewijzigd door Bianca op 13-12-2017 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Laatst online: 16:18

CeesKees

I rest my Kees

Bianca schreef op woensdag 13 december 2017 @ 07:55:
[...]

Bij Bart Smit is de prijs nog € 11,99.

-edit- nvm, inmiddels niet meer leverbaar bij Bart Smit
@ kruidvat is deze 27,99 na de korting. Ook een prima prijs.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
enkel vandaag 20% korting bij fun. Ook al is fun meestal duur, er zitten toch enkele zeer mooie deals tussen (bv creator expert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
NMJ schreef op woensdag 13 december 2017 @ 07:28:
[...]

aha.. juist.

intertoys geeft hem hier nog aan als 11,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Vermoedelijk allang bekend en genoteerd, maar tussen 15-17 december dubbele VIP punten bij Lego S@H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vrolijke kerstman

En deze bij minimale aankoop van 30 euro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:21:
Vermoedelijk allang bekend en genoteerd, maar tussen 15-17 december dubbele VIP punten bij Lego S@H.
En
hemiparo schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:13:
[afbeelding]

Vanaf vandaag ‘geeft’ Lego ook weer de 40254 Nutcracker bij een aankoop van €65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
hemiparo schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:13:
[afbeelding]

Blijkbaar alleen online. Vandaag in Essen geweest, kreeg hem niet mee bij 57€ aankoop. Gene waarmee ik was kreeg nog wel een VIP setje bij z'n €125+ aankoop...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:49
Kapoen schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:58:

Vanaf vandaag ‘geeft’ Lego ook weer de 40254 Nutcracker bij een aankoop van €65.
Daar kan ik niets van terugvinden bij Shop@Home, En hij verschijnt bij mij ook niet in de winkelwagen (Ingelogd als VIP)
Kun je dit toelichten?

[ Voor 9% gewijzigd door Sato op 16-12-2017 16:24 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Sato schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:11:
[...]

Daar kan ik niets van terugvinden bij Shop@Home, En hij verschijnt bij mij ook niet in de winkelwagen (Ingelogd als VIP)
Kun je dit toelichten?
Paar keer refreshen? Ik heb de notenkraker plus kerstman bij de Caterham gekregen.
Of hij is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Sato schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:11:
[...]

Kun je dit toelichten?
Dat is raar, toen ik het bericht op brickset.com las en even nakeek op S@H werkte het wel. Als ik het nu probeer krijg ik inderdaad ook geen nutcracker meer aangeboden, en er is een comment op dat artikel dat hetzelfde probleem aangeeft 8)7

Blijkbaar zijn ze heel snel door hun stock geraakt op S@H.

[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 16-12-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Gisteren in de Lego store in Keulen geweest, 2 sets meegenomen. Wat mij vooral opviel: de VW beetle was €15,- goedkoper en ook de Apollo was een tientje goedkoper dan de Lego online shop. Verder uiteraard dubbele VIP punten en zowel de nutcracker als ook het VIP zakje meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Slomy schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:23:
Wat mij vooral opviel: de VW beetle was €15,- en ook de Apollo was een tientje goedkoper dan de Lego online shop.
Vergelijk je het met de NL/BE S@H, of de Duitse? In NL/BE liggen de prijzen namelijk altijd een paar procenten boven de omringende landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lego Beetle 10252 voor 15 euro waar de normale prijs in NL voor 100 euro gaat? Dat is wel een erg lage prijs. Is dat geen typo?

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 17-12-2017 09:34 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Guardian1980 schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:31:
[...]

Vergelijk je het met de NL/BE S@H, of de Duitse? In NL/BE liggen de prijzen namelijk altijd een paar procenten boven de omringende landen.
NL shop inderdaad!
Gunner schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:34:
Lego Beetle 10252 voor 15 euro waar de normale prijs in NL voor 100 euro gaat? Dat is wel een erg lage prijs. Is dat geen typo?
Typo inderdaad, 15 euro goedkoper tov NL shop prijs. Excuses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 19:23
Lego 42070 6x6 AllTerrain Sleepwagen. Nu voor 165€ bij Wehkamp.

https://www.wehkamp.nl/sp...42070/C25_K58_K58_950458/

laagste prijs die ik ooit ben tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Er is weer een onverwachtte promo online gekomen, Lego dumpt nu de stock van 40253 Christmas Build Up bij bestellingen vanaf 65 euro.

Ik las dit op promobricks.de, en ik heb het even getest in de Belgische winkel. Op dit moment is de aktie nog geldig, maar net zoals bij de nutcracker enkele dagen geleden kan dit ook weer snel keren veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Alweer 207 euro...
hypotweaker schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:24:
Lego 42070 6x6 AllTerrain Sleepwagen. Nu voor 165€ bij Wehkamp.

https://www.wehkamp.nl/sp...42070/C25_K58_K58_950458/

laagste prijs die ik ooit ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Je kan de 42070 nog voor 164 euro kopen bij bol.com als je de code van 10 euro korting nog niet hebt gebruikt van die bol.com Lego filmpjes site een paar pagina's terug in dit topic (code is te gebruiken tot 31 december).

Let wel: het kan 7 dagen duren voordat je code krijgt, wat wellicht te laat is voor deze prijs van 174 euro voor de 42070 (die geloof ik geldig is tot 24 december)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalin848
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08 10:56
Voor allen in het noorden van het land 15% Korting op Lego City en Ninjago bij Bart Smit.

Net de 60052 voor Cargo Train gehaald voor 110 Euro.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalin848 op 20-12-2017 13:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kalin848 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:11:
Voor allen in het noorden van het land 15% Korting op Lego City en Ninjago bij Bart Smit.

Net de 60052 voor Cargo Train gehaald voor 110 Euro.
En 15% korting op Star Wars en Technic bij Intertoys. Er vallen beste aardige prijzen mee te behalen.

Zo zag ik de retired CLAAS Xerion Technic set nog staan voor €125 (wat voor Intertoys begrippen al scherp is) waar de 15% vanaf gaat, dus ~€106.
Op dit moment meen ik de scherpste prijs voor de set, maar je moet dan al lokaal gaan kijken want online is ie al niet meer te krijgen bij Intertoys.

[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 20-12-2017 13:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 01:02
Yendor in Rotterdam stopt met Lego. Alles 50% staat nog aardig wat Superhelden, Nexo Knights en City. Ook Duplo.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Voor wie er toevallig fan is van de Brickheadz, de volgende zijn in de aanbieding voor €5,58 bij amazon.fr

41586 - Batgirl
41587 - Robin
41588 - The Joker
41592 - Hulk
41593 - Jack Sparrow
41595 - Belle
41596 - Beest

Er staan er ook nog een paar voor €6,99 tussen. Het is een beetje zoeken op de site, ze staan namelijk niet allemaal per stuk vermeld maar als keuze in een serie (DC, Marvel, Disney), dus je moet doorklikken voor het volledige overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Misschien al genoemd, maar bol.com heeft 25% korting op bepaalde Lego Technic sets

https://weblog.bol.com/article/lego-technic-40-jaar
Pagina: 1 ... 24 ... 74 Laatste

Let op:
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.

Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties

Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals

Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters

• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites