Waarom moet het het één of het ander zijn? Uiteindelijk is het allebei moeilijk en verdient het allebei respect. "Het juiste" doen als het makkelijk is, dat is geen uitdaging. Het is lastig om daar respect voor te hebben. Vergelijk het met doneren aan een goed doel: ik heb meer respect voor iemand die elke maand elke cent drie keer moet omdraaien die 5 euro doneert aan het Rode Kruis dan iemand met een modaal salaris die 25 euro overmaakt.The Realone schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:43:
[...]
Voor dat moment doorzetten met wat juist is verdient respect, niet als oplossing oplichting verzinnen en ermee doorgaan totdat je gepakt wordt en je zelf in de shit komt.
Waarom moet het het één of het ander zijn? Uiteindelijk is het allebei moeilijk en verdient het allebei respect. "Het juiste" doen als het makkelijk is, dat is geen uitdaging. Het is lastig om daar respect voor te hebben. Vergelijk het met doneren aan een goed doel: ik heb meer respect voor iemand die elke maand elke cent drie keer moet omdraaien die 5 euro doneert aan het Rode Kruis dan iemand met een modaal salaris die 25 euro overmaakt.The Realone schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:43:
[...]
Voor dat moment doorzetten met wat juist is verdient respect, niet als oplossing oplichting verzinnen en ermee doorgaan totdat je gepakt wordt en je zelf in de shit komt.
Sorry, maar iemand die ongefundeerd zuur komt lopen doen als er eindelijk wél eens een oplichter is die zijn leven betert kan maar beter uit de discussie wegblijven. Onderbuikgevoelens hebben we allemaal, daar hoef je dat soort reacties niet voor te lezen. If anything make die reacties het allemaal erger, want met de reacties die er wél nog staan zou ik als ik de TS was misschien ook aan het wankelen slaan omdat het allemaal hopeloos is. Sommige mensen hebben het gewoon niet in zich om mensen te vergeven als ze keihard hun best daarvoor doen, dat blijkt maar weer.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:47:
Floppus, je pretendeert hier heel goed en zo te zijn, maar je ontneemt RoaDHouse wel het recht te reageren. Nu weet ik niet wat hij had gezegd, want ook dat heb je verwijderd, maar ik was geïnteresseerd in zijn mening. Fijn dat iemand het opneemt voor de oplichters in ieder geval, dat mag dan wel gezegd worden.
[ Voor 54% gewijzigd door NMe op 13-10-2014 12:50 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.