Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Best heftig dan wat een modded server trekt.
Maar gaan we een modded server uberhaupt nog wel doen? of is het een kwestie van wachten tot alles geoptimaliseerd is voor 1.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
Naiki schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:54:
Best heftig dan wat een modded server trekt.
Maar gaan we een modded server uberhaupt nog wel doen? of is het een kwestie van wachten tot alles geoptimaliseerd is voor 1.8?
Of genoegen nemen met een al geoptimaliseerde 1.7.2..

Jammer genoeg waarschijnlijk weer veel avonden aan t werk de komende tijd, dus dan wordt single playen in hotel kamers :P
Denk dat ik dan SP modded ga doen, kan k alvast een beetje oefenen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
haha ja je moet wat als je onderweg bent :+ Ik weet niet of het de bedoeling is om een 1.7.2 modded server op te zetten. Ik heb zelf helaas geen krachtige machine over en de enige PC die ik over heb moet ik in orde maken.. Mijn zoon wil de laatste tijd minecraft op de PC doen.. en no way dat ik mijn computer de hele tijd ga afstaan :P

Ik heb gisteren de double piston bud switch van Xena geleerd maar zojuist een youtube filmpje gevonden met eentje die compacter is.
Filmpje voor degene die het interessant vinden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Naiki op 15-04-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Ben wel benieuwd naar de 'succes rate' van deze bud switch variant. Bij de double-pulse variant wordt meer dan 90% netjes geoogst. (Meerdere keren 10 pumpkins geplaatst, en dan telkens 9 of 10 in het water beland) Ben benieuwd hoeveel procent dat bij deze versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Het voordeel van deze full auto farms is dat ze altijd draaien dus als je eens een misser hebt dan maakt dat weinig tot niets uit. Ben wel benieuwd naar wat je hebt gemaakt, kom vanavond wel ff buurten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Vanavond hoop ik op de test server eindelijk een melon/pumpking toren te kunnen maken, ik had al het idee om met een klok te werken alleen heb vandaag de oplossing gevonden om een korte puls te creeëren, dus ik ga de toren ontwikkelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Ik heb die switch uit die video gebouwd, en zoals ik dacht worden lang niet alle pumpkins netjes geoogst. Ik kom op ongeveer 60% uit. Zoals Dongersmooi al zei maakt het niet heel veel uit voor iets wat toch automatisch dooroogst, maar ik kies zelf dan toch voor de hogere opbrengst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Dat is waar. Ik had op de vorige map een towr met pumpkin en melons maar die heb k na de zoveelste double chest maar uitgezet :P

Maar vaak gaat t om de lol van t bouwen, en stukken minder om wat er uit komt.
Zo vind ik het leuk om alle soorten (voedsel) farms te bouwen/verzinnen/schaamteloos kopieren en dan eet ik alleen maar steak uit de cowfarm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
Richub schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:55:
Ja... Ik heb thuis nu een i5 4590 met 16 gb RAM in mijn serverpc zitten, maar ook die i5 begon te zweten toen ik er als test een forge server op draaide.

Zo zie je maar wat het verschil is tussen een geoptimaliseerde server (Spigot) en een gemodde standaardserver (Forge). ;)

De mensen die hierboven in dit draadje al aangaven dat een gemodde server niet lang soepel draaiend te houden is hebben gewoon gelijk.
Een verse, schone wereld, en dan al 25-50% cpu trekken op een dikke quadcore... Pfoeh. :X
En dan zijn er nog geen spelers ingelogd die allemaal hun hele basis chunkloaden, nog geen quarries die 24/7 draaien en grote AE2 systemen actief, om maar een paar dingen te noemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
Je vraagt je dan toch soms af hoe goed minecraft eigenlijk geoptimaliseerd is (of eerder de mods :)).

Is er ergens op de survival server een npc village te vinden? Ben op zoek naar wol voor m'n bedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Wol kan je wel van een van ons krijgen. Kom maar ff langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
Powerblast schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:46:
Je vraagt je dan toch soms af hoe goed minecraft eigenlijk geoptimaliseerd is (of eerder de mods :)).
Er kunnen veel dingen beter, maar een van de grootste problemen van dit soort applicaties is dat ze de world logic op 1 enkele thread doen. Nu is het multithreaden van zoiets ook bijzonder ingewikkeld, zo niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
eRixxje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:52:
[...]

Er kunnen veel dingen beter, maar een van de grootste problemen van dit soort applicaties is dat ze de world logic op 1 enkele thread doen. Nu is het multithreaden van zoiets ook bijzonder ingewikkeld, zo niet onmogelijk.
Spijtige zaak vind ik dat toch wel. Misschien dat dit ook wel ooit te modden valt maar dat zal wel heel diep in de core zitten. Vind het op zich wel een tijdloos spelletje dat wel een eeuwigheid kan meegaan :). Games maken tegenwoordig nog steeds zo weinig gebruik van threading terwijl dit toch wel al heel lang bestaat :/.

Ik hoop vanavond nog ff online te zijn, dan kom ik wel even om wat wol :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:44
Powerblast schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:41:
[...]

Ik hoop vanavond nog ff online te zijn, dan kom ik wel even om wat wol :).
Ik heb je vandaag al gezien.
Pas op >:) >:) >:)
Afbeeldingslocatie: http://img.mod-minecraft.net/Bukkit-Plugin/FlyingCreepers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Creepy zo'n vliegende creeper... Moet je ook nog eens opletten dat ze je niet van bovenaf komen besluipen. :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Heeft er iemand wel eens gehad dat door bepaalde resource packs de pistons weergave niet helemaal correct werkt wanneer ze in werking treden?
Ik heb het met R3DCraft en Descape zover ik het vanmorgen kon testen. Tevens moest ik blijkbaar Spigot installeren voor een van deze twee RP. Piston blijken wel te werken maar de animatie word niet altijd weergegeven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Jochemd13 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:22:
[...]

Ik heb je vandaag al gezien.
Pas op >:) >:) >:)
[afbeelding]
Ja ik had die woensdag dagje verlof :). Maar niet echt veel tijd gehad. Ik ga dit weekend is vrolijk doorspelen. Woensdag m'n laatste actie was in de lavapool naast m'n deur vallen, al m'n spullen verbrand. Zal me leren om met volle inventory rond te blijven huppelen :). Gelukkig had ik net wel m'n meest waardevolle spullen in m'n nieuwe opslagkamer weggezet.

Ben begonnen met een mine uit te werken waar ik wat gold/iron en redstone kan weghalen. Ga me daarna eerst focussen op een steady food supply en dan eens wat de grotten in de buurt verkennen.

[ Voor 13% gewijzigd door Powerblast op 17-04-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Op de GOTCraft server draait nu (naast de standaard survival wereld) ook Skyblock.
Moet zeggen dat dit best leuk is! Soms een beetje te veel grinden maar vooral de uitgingen en leaderboards maken dit best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Dongersmooi schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:23:
Op de GOTCraft server draait nu (naast de standaard survival wereld) ook Skyblock.
Moet zeggen dat dit best leuk is! Soms een beetje te veel grinden maar vooral de uitgingen en leaderboards maken dit best leuk.
Is inderdaad een mooie uitdaging Skyblock, menig persoon is al opgeblazen of gevallen :+ _/-\o_
Alleen die cobble grinden omg.. wat is dat slaap verwekkend, maar daar integen moet je nu wel oppassen voor de mobs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Naiki schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:15:
[...]

Is inderdaad een mooie uitdaging Skyblock, menig persoon is al opgeblazen of gevallen :+ _/-\o_
Alleen die cobble grinden omg.. wat is dat slaap verwekkend, maar daar integen moet je nu wel oppassen voor de mobs >:)
Ja inderdaad, Creeprs zijn eng nu :)

Ik heb trouwens mn grasveldje naar jouw eiland zover ik mag bouwen. Nu krijg ik een protected melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Dongersmooi schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:45:
[...]

Ja inderdaad, Creeprs zijn eng nu :)

Ik heb trouwens mn grasveldje naar jouw eiland zover ik mag bouwen. Nu krijg ik een protected melding.
Zal vanavond wel eens kijken, Baal er nu wel van als we geen brug kunnen creeëren want dat had wel grappig geweest. Anders toch maar eens verdiepen in de skyblock mod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Naiki schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:14:
[...]

Zal vanavond wel eens kijken, Baal er nu wel van als we geen brug kunnen creeëren want dat had wel grappig geweest. Anders toch maar eens verdiepen in de skyblock mod. :)
Dat kan wel, als de ander maar naar jou toe bouwt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
eRixxje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:22:
[...]

Zal vanavond hopelijk even kijken, heb wel onder tussen de command /island add playername gevonden om te testen vanavond.

Tevens erixx had jij dat ene island van mij (oude island) al eens geprobeert aan mij te registreren? (als je er op staat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
eRixxje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:22:
[...]

Dat heb ik nu zover mogelijk gedaan, ik weet niet of dit het midden is maar als Naiki richting mij bouwt dan zien we t vanzelf.
Zou wel leuk zijn als we tzt een bruggennetwerkje langs de eilanden hebben 8)

Ow ja, gisteren voor het eerst iemand online gehad die probeerde te fucken.
Had iets met 2003 in zijn gebruikersnaam dus zal waarschijnlijk een jaar of 12 zijn geweest.
Hij probeerde om mensen toegang te laten geven en ze daarna te killen maar toen niemand aandacht gaf, was hij na een half uurtje ofzo weg.

Het valt me mee dat we ondanks dat de server nu al een paar maanden open staat, nog geen griefers, bots en dat soort dingen hebben gehad (of wel maar heeft de griefprotection goed z'n best gedaan, want ik heb niks gemerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ik heb op skyblock wat artikelen toegevoegd in de shop: glass en redstone ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Dongers vroeg die pipo ook niet waarom die niet TP kon gebruiken :P Maar ben wel blij met het griefing systeem vooral hoe het opgezet is door Erixx in onze village (waar we op dit moment niet veel mee doen :P) door alles te protecten door Erixx en rechten te verlenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Naiki schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:24:
Dongers vroeg die pipo ook niet waarom die niet TP kon gebruiken :P Maar ben wel blij met het griefing systeem vooral hoe het opgezet is door Erixx in onze village (waar we op dit moment niet veel mee doen :P) door alles te protecten door Erixx en rechten te verlenen :D
Iedereen van ons is owner, en kan dus rechten verlenen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
aaah wist ik niet maar goed het is wel beter zo alleen is het een beetje stil in het dorp.
waarom is het altijd dat als ik hondjes heb er iets wij iets nieuws gaan doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Naiki schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:15:
aaah wist ik niet maar goed het is wel beter zo alleen is het een beetje stil in het dorp.
waarom is het altijd dat als ik hondjes heb er iets wij iets nieuws gaan doen. :p
Dat doen we er om :)

Maar survival blijft voor mij iig de basis.
Skyblock is leuk tot het nieuwtje er af is en dan zal het ook ineens stoppen, gok ik.
Want vooral het cobble grinden wat volgens mij moet blijven gebeuren, is (denk ik) op een gegeven moment wel leuk geweest.

Maar als ik het goed zag zijn volgens mij nu een man of 2-3 op survival bezig en 4-6 man skyblock.
Leuk dat er cross-server chat is _/-\o_

Mn nieuwste project is weer eens uitgesteld dus voorlopig 's avonds nog tijd genoeg voor Skyblock :p
Vanavond maar 's proberen een slimechunk te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Nieuwe van skyblock is er voor mij wel een beetje van af.. tuurlijk blijft het uitdagend alleen dat cobble grinden daar zie ik elke keer tegen op :P
Ondertussen wel mijn volgende project gestart op survival in de woestijn en die kan je niet missen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:51
Naiki schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:34:
Nieuwe van skyblock is er voor mij wel een beetje van af.. tuurlijk blijft het uitdagend alleen dat cobble grinden daar zie ik elke keer tegen op :P
Ondertussen wel mijn volgende project gestart op survival in de woestijn en die kan je niet missen :D
Kun je niet cobblestone generator maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Jawel maar toch blijft het irritant, plus je moet het doen met stenen tools :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Dongersmooi schreef op donderdag 23 april 2015 @ 07:14:
Mn nieuwste project is weer eens uitgesteld dus voorlopig 's avonds nog tijd genoeg voor Skyblock :p
Vanavond maar 's proberen een slimechunk te zoeken.
Ik heb mijn biome naar swamp veranderd, en heb nu een (langzaam) werkende slime farm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Nice one Gio.

Erixx is dit wat https://bukkit.org/thread...-moved-to-bukkitdev.4336/ ipv van grief protection?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Is voor 1.8.1, en al sinds februari niet meer geupdated, jammer.

Lijkt me inderdaad minder ingrijpend in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Welke versie draait de server dan?

http://www.spigotmc.org/r...ette-uuid-supported.3054/
Hier word gezegt in de comments dat het op 1.8.3 zou moeten werken :)

[ Voor 66% gewijzigd door Naiki op 27-04-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Dan moet je dus signs op/bij elke deur/kist plakken en zijn je blocks verderop dus niet protected tegen griefers?
Lijkt me juist veel omslachtiger, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Dongersmooi schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:24:
[...]

Dan moet je dus signs op/bij elke deur/kist plakken en zijn je blocks verderop dus niet protected tegen griefers?
Lijkt me juist veel omslachtiger, of mis ik iets?
ja en nee.. griefing prot geeft natuurlijk wel die issues met farmers en creepers waardoor blokken niet kapot gaan. Met een mod die je kist beveiligd is makkelijk zodat je niet bijvoorbeeld je diamonds kwijt bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Dat bedoelde ik met de inpact op de wereld: Ga nu maar 'ns bij spawn op de survivalmap minen, je loopt daar constant tegen claims aan... :( Daar ben je dan mooi vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
daarom is een protection op je chest handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Ok, ben er niet perse tegen maar vind die gebiedjes wel handig (en signs fugly).

En mobgirefing mag van mij altijd on, dan worden creepers weer spannend.
Dood ga je er niet van, zelfs met iron maar als je hele kisten wand met itemframes wordt weggeblazen :'( ...

Ik ben denk ik van de week weinig on, werk en KSP 1.0 hype _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Erixx weet jij hoe het precies zit met mobgriefing en die griefprot?
Ik merkte gister op de amplified server weer dat creepers niet of echt maar 1 blokje opblazen, terwijl het in een unprotected gebied was.

Edit,

Gisteravond weer gemerkt dat Creepers wel degelijk een gaten kaas maken van het gebied, dus mobgriefing staat nog wel degelijk aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Naiki op 29-04-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Richub schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:15:
Dat bedoelde ik met de inpact op de wereld: Ga nu maar 'ns bij spawn op de survivalmap minen, je loopt daar constant tegen claims aan... :( Daar ben je dan mooi vanaf.
Ik vind het juist heerlijk: Ik erger mij er altijd verschrikkelijk aan, wanneer ik ruimtes onder mijn huis uitgraaf en ineens in een stripmijn van iemand terecht kom. Net als buren die zo dicht mogelijk tegen je aan of zelfs boven je willen bouwen omdat ze dan 10 meter dichter bij spawn zitten. Of nog erger van die half afgegraven bergen of woestijnen naast je huis. :F (Niemand hoeft zich aangesproken te voelen. O+ )

Als ik iets bouw, dan is de omgeving onderdeel van het bouwwerk. Dan reserveer ik graag een extra stukje land om mijn idee optimaal uit te kunnen werken. En wil ik later nog wat bijbouwen, dan hoef ik mij ook geen zorgen te maken, want die ruimte is dan gewoon beschikbaar. :)

(Ik vind overigens wel, dat je vlakbij spawn een straat moeten kunnen maken met huizen van spelers. Dus kleine kavels zijn daar wel gewenst naar mijn mening.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Becky1360
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-10-2022
Hoi allemaal,
ik twijfel al weer een tijdje om een Minecraft vanilla server op te zetten.
maar ben benieuwd of er wel interesse naar is ..
ik zou er zelf in ieder geval dan wel regelmatig op spelen.
mvg
Becky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Jongs, ik heb het een beetje druk de afgelopen tijd, maar ik lees nog wel mee hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
eRixxje schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:20:
Jongs, ik heb het een beetje druk de afgelopen tijd, maar ik lees nog wel mee hoor :-)
*nudge* Heb je nog wel een minuutje om lapis toe te voegen aan de skyblock mini-shop? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
Becky1360 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:02:
Hoi allemaal,
ik twijfel al weer een tijdje om een Minecraft vanilla server op te zetten.
maar ben benieuwd of er wel interesse naar is ..
ik zou er zelf in ieder geval dan wel regelmatig op spelen.
mvg
Becky
Hoi Becky, ik weet niet of er veel behoefte is aan een nieuwe server. De meeste spelers/speelsters zitten nu denk ik op eRixxje's GoTcraft. (Ik in ieder geval wel, en ik denk ook een aantal andere oude spelers van jullie oude server.) Mocht je (en Gamebuster natuurlijk ook) het leuk vinden, dan denk ik dat jullie ook meer dan welkom zijn. :)

Mocht je toch liever een eigen server starten, dan is dat natuurlijk ook prima. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Steamwitz op 30-04-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Probleempje op skyblock. De pigmen zijn angry, en omdat we allemaal in hetzelfde portal uitkomen is er geen mogelijkheid meer om ze niet angry te laten worden. Dus.... eRixx misschien een keer even op peaceful zetten om de nether te resetten qua monsters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
R.di.Giovanni schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 01:32:
Probleempje op skyblock. De pigmen zijn angry, en omdat we allemaal in hetzelfde portal uitkomen is er geen mogelijkheid meer om ze niet angry te laten worden. Dus.... eRixx misschien een keer even op peaceful zetten om de nether te resetten qua monsters?
Dat is mooi k*t dan :9 Vechten alsof je leven er van af hangt dan maar >:)

Gisteren lekkere domme actie meegemaakt, loop zo de lava in toen ik bezig was de plafon te egaliseren....
Gelukkig nog wel mijn pickaxes kunnen droppen op de rand... nou maar weer lvl 30+ bereiken zonder pigfarm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
eRixxje heeft het gefixt. En gelukkig maar, want je was al gedood voordat de nether op je scherm geladen was. Terugvechten was echt geen optie.

In ander nieuws: Ik heb op het dak van de nether in skyblock een goldfarm gemaakt. Vereist wel enige uitleg, dus roep maar even als je on-line bent dan kan ik e.e.a. voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:46

Moofnor

King of my castle

Wanneer kun je meer blocks claimen @eRixx amplified?

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Moofnor schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:49:
Wanneer kun je meer blocks claimen @eRixx amplified?
Hoe meer je speelt hoe meer blocks je kan claimen. Ik meen dat er in de start post een youtube filmpje waarin de griefing preventie word uitgelegt. Wij gebruiken op de amplified de griefing alleen voor je storage..
Dit voorkomt dat griefers je voorraad kunnen plunderen. Tuurlijk kan je gebouw kapot maar dat is zo herstelt zolang je je voorraad maar heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Er is een update voor aSkyblock uit:
http://www.spigotmc.org/resources/a-skyblock.1220/updates

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Als ik de update notes goed begrijp is de new-new Nether nu wel per persoon/Island verschillend, en niet zoals we nu hebben maar één Nether waar we allemaal in uitkomen. Dat wordt een lastige keuze omdat ik me kan voorstellen dat meer mensen van de gold farm in de Nether gebruik zouden willen maken, en het dus juist handig is dat we de Nether met z'n allen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htn02
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-09 15:13
Mag ik hier ook mijn server posten? of is dit topic puur voor GoTcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
htn02 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:49:
Mag ik hier ook mijn server posten? of is dit topic puur voor GoTcraft?
Het is een algemeen minecraft server topic, waar toevallig GoTcraft vrij actief is. Alle servers zijn welkom, dus ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htn02
Ok, nou, dan promoot ik mijn servertje maar :-)

Ik draai een SMP semi vanilla server, vrij kleinschalig.
Wel gedraait op goede hardware, met monitoring software en backups elke 3 uur. (en ja, die worden nog getest ook)

Publiek is behoorlijk internationaal, voornamelijk uit de USA en EU.
Server is voornamelijk een buildserver: Spawn biedt eventueel alles om resources op te kunnen bouwen voor je zelf het wild ingaat. Map is nooit gereset, en zald at ook nooit worden.

Volledige info, en aanmelding:
http://www.minecraftforum...i-vanilla-build-server-no

Server is gratis, en donaties worden niet geaccepteerd.

Dynmap: http://89.99.219.195:8123/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
Heb even op de dynmap zitten kijken htn02. :)

Echt een mooie map met een hoop grote projecten die (ook) af zijn. Dat alles ruim is opgezet vind ik echt een groot pluspunt. (Vooral ten zuid-oosten van spawn waar de kastelen staan. :9~ )

Helaas kom ik er niet spelen omdat ik hoop dat GOTcraft ooit zo'n map wordt, maar ik wilde je toch even het compliment geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htn02
Steamwitz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:48:
Heb even op de dynmap zitten kijken htn02. :)

Echt een mooie map met een hoop grote projecten die (ook) af zijn. Dat alles ruim is opgezet vind ik echt een groot pluspunt. (Vooral ten zuid-oosten van spawn waar de kastelen staan. :9~ )

Helaas kom ik er niet spelen omdat ik hoop dat GOTcraft ooit zo'n map wordt, maar ik wilde je toch even het compliment geven.
tnx :-) then zuid-oosten van de oude spawn is idnerdaad een gebied met wegen en kastelen, erg leuk om is rond te wandelen.

Mocht je toch is willen rondwandelen, PM mij je nickname, zet ik je op de whitelist :-) kun je het allemaal is in het "echt" bekijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Serieus mooie server htn02
Ik mag hopen dat onze ook ooit zo er bij staat _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htn02
Dongersmooi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:58:
Serieus mooie server htn02
Ik mag hopen dat onze ook ooit zo er bij staat _/-\o_ :+
tnx! kom is langs zou ik zeggen :-) al was het maar om rond te lopen (pb wel eerst ff je nick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ertjeeh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01 08:43
Hey allen,

ik draai een modded Minecraft server. We spelen het Karma modpack (info: https://www.atlauncher.com/pack/Karma) en zijn net begonnen aan een nieuwe map.

Server specs:
Geografische locatie: Duitsland
CPU: Intel(R) Core(TM) i7-3930K CPU @ 3.20GHz
RAM: 6GB gegarandeerd.
Network: 100Mbit/s

Versie modpack: 1.5.0

We zoeken in eerste instantie een stuk of 4-6 extra spelers om ons te vergezellen op onze server. Als het je leukt lijkt mee te spelen stuur me even een DM en dan krijg je de details van me.

Hoop je snel te zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Ha nice, het wordt weer lente, denk ik. Ineens weer meer activiteit _/-\o_
Hopelijk nog meer servers op GOT :)

Wij zijn woensdag ook een modded projectje begonnen.

We draaien nu Direwolf20 FTB op een Biomes ‘o Plenty wereld.
Na een paar dagen testen met een man of 4-5 zonder problemen, [willen we m openen voor een iets groter groepje.
Het gaat voorlopig nog via een Whitelist en hij is nog niet gekoppeld aan de rest van GOTCraft.
Blijkt dit een succes, dan kan dat altijd nog.

Voor toegang: pb eRixxje (via de GotCraft servers) of pb mij via Tweakers.

Edit:
Volgens mij is het testje wel geslaagd en willen er wel meer mensen modded doen bij Gotcraft.
De server is en blijft nog open maar denk dat nadere info snel volgt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Dongersmooi op 09-05-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dongersmooi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:39:
[...]

Edit:
Volgens mij is het testje wel geslaagd en willen er wel meer mensen modded doen bij Gotcraft.
De server is en blijft nog open maar denk dat nadere info snel volgt ;)
Absoluut! Ik heb nu ook een server draaien en ik probeer nog een config te vinden om zoiets te koppelen aan de overige servers, zodat we vanilla en dw20 naast elkaar kunnen draaien, maar ik denk dat ik inderdaad niet zo snel meer vanilla minecraft zal spelen :-)

Supergoed dus dat je het initiatief genomen hebt om dit zelf eens te gaan draaien _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door eRixxje op 09-05-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
Heren, ik heb het de afgelopen tijd erg naar mijn zin gehad op GOTcraft, maar ben nu toch een beetje uitgespeeld. Ik ben een echte gezelligheids-speler, iemand die graag (samen) (erg) grote projecten bouwt en het leuk vindt als spelers lang blijven bouwen op mappen, zodat het echt wat moois wordt. En (vooral) dat laatste mis ik toch wel een beetje, en vandaar dat ik heb besloten om voorlopig te stoppen.

Ik zal zeker nog weleens langskomen om een kijkje te nemen. En mochten er nog eens plannen ontstaan om een goed opgezette eeuwige (vanilla survival?) map te starten (waar men ook lang op wil blijven spelen), dan ben ik zeker te porren om weer eens te komen bouwen. (Misschien een arena met een groot dorp er omheen? :+ )

Ik wil verder iedereen voor de gezellige tijd bedanken met wie ik de afgelopen tijd heb samengespeeld. (Ook van de servers waar ik eerder heb gespeeld.) En in het bijzonder natuurlijk eRIxxje (ik hoop dat ik nu niemand anders te kort doe), want je hebt zeker een top-server en waardeer het zeer dat je er veel tijd in steekt. _/-\o_

Edit: Bericht wat verduidelijkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Steamwitz op 09-05-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Steamwitz schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:00:
Heren, ik heb het de afgelopen tijd erg naar mijn zin gehad op GOTcraft, maar ben nu toch een beetje uitgespeeld. Ik ben een echte gezelligheids-speler, iemand die graag (samen) (erg) grote projecten bouwt en het leuk vindt als spelers lang blijven bouwen op mappen, zodat het echt wat moois wordt. En (vooral) dat laatste mis ik toch wel een beetje, en vandaar dat ik heb besloten om voorlopig te stoppen.

Ik zal zeker nog weleens langskomen om een kijkje te nemen. En mochten er nog eens plannen ontstaan om een goed opgezette eeuwige (vanilla survival?) map te starten (waar men ook lang op wil blijven spelen), dan ben ik zeker te porren om weer eens te komen bouwen. (Misschien een arena met een groot dorp er omheen? :+ )

Ik wil verder iedereen voor de gezellige tijd bedanken met wie ik de afgelopen tijd heb samengespeeld. (Ook van de servers waar ik eerder heb gespeeld.) En in het bijzonder natuurlijk eRIxxje (ik hoop dat ik nu niemand anders te kort doe), want je hebt zeker een top-server en waardeer het zeer dat je er veel tijd in steekt. _/-\o_

Edit: Bericht wat verduidelijkt.
Mylo, dank voor je waardering, en je weet wel dat ik (en ik denk velen) het met je eens zijn. Het probleem met vanilla minecraft is nu eenmaal dat veel spelers (waaronder ik) het snel gezien hebben wanneer je eenmaal een bepaalde status bereikt hebt in het spel. Zodra je base af is en de dingen gedaan zijn, dan houdt het wel op voor me.

Daarom ben ik erg blij dat Dongersmooi met FTB is aan komen zetten, want dat is werkelijk zo uitgebreid als je het zelf wilt maken.

Ik heb daarom besloten om de amplified server te killen en in plaats daarvoor de direwolf2 versie 1.3.1 te draaien. Daar zitten we nu al met vier man op te spelen. We hebben wel een whitelist, dus als iemand erop wil dan kan ie mij of dongersmooi even een berichtje sturen:

ftb.gotcraft.nl:25566

Ik zal binnenkort eens even gaan zitten om ook deze aan de bestaande servers te knopen :-)

Aangezien deze server aanzienlijk meer speeltijd belooft, hoop ik je daar toch nog eens te zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Wat mij tegenhoudt om op modded servers te spelen is dat ik mijn texturepack mis.
Sinds dag 1 dat ik op mc zit gebruik ik al ovos rustic redemption. Bij moddded servers werkt dat niet door alle extra blocks en items.

Zonder dat pack vind ik mc gewoon butt-ugly. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:34:
Wat mij tegenhoudt om op modded servers te spelen is dat ik mijn texturepack mis.
Sinds dag 1 dat ik op mc zit gebruik ik al ovos rustic redemption. Bij moddded servers werkt dat niet door alle extra blocks en items.

Zonder dat pack vind ik mc gewoon butt-ugly. :X
Ja, dat is wat jammer idd. Ik heb nu faithfull draaien en dat is niet al te lelijk :-) Maar kom nou, want we missen je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Helaas.... Dit weekend heb ik een uitje met de hele familie in een bungalowpark. Zon en gezelligheid met de hele familie gaat voor MC bij mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:43:
Helaas.... Dit weekend heb ik een uitje met de hele familie in een bungalowpark. Zon en gezelligheid met de hele familie gaat voor MC bij mij. ;)
Groot gelijk! Have fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:46

Moofnor

King of my castle

htn02 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:12:
Ok, nou, dan promoot ik mijn servertje maar :-)

...

Dynmap: http://89.99.219.195:8123/
Prachtige server zo te zien!
Ben eigenlijk op zoek naar zo'n server, gericht op mooi bouwen en niet te grootschalig.
Wel vraag ik me af waar de sporen van survival zijn, Ik kan geen beginnershutjes vinden, geen tree farms, geen afgegraven deserts en mesa's. Is iedereen zo zorgvuldig voor het landschap? Of heb je een ander trucje? ;)

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htn02
beginners hutjes zijn er wel, maar je moet goed zoeken. dingen worden pas gemarkeerd als ze wat groter zijn.

Meeste treefarms zijn ondergronds :-), en er zijn grote treefarms in de oude en nieuwe spawn, dus niet iedereen heeft zijn eigen.

er is een sandgenerator met het vriendelijke verzoek die te gebruiken ipv de deserts :-) zijn wel een paar plekken waar de mesa of desert is afgegraven (mag ook)

De grootste "truuk" is eigenlijk dat het toch voornamelijk een bouwserver is: iedereen werkt zijn spullen mooi weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:05
mensen, ik ben opzoek naar een server.. het zou mijn eerste community server worden.. liefst survival en niet al te veel pvp.
Ik kan absoluut niet zo mooi bouwen als ik soms dingen zie, maar doe mn best..
Juist de interactie met andere spelers lijkt me leuk.. nu zit ik alleen op mijn eigen server Agrarian Skies te doen maar daar ben ik wel klaar mee.

Wat is dan een leuke server waar de drempel qua builds etc. niet meteen onwijs hoog ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
MisterEagle schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:23:
mensen, ik ben opzoek naar een server.. het zou mijn eerste community server worden.. liefst survival en niet al te veel pvp.
Juist de interactie met andere spelers lijkt me leuk.. nu zit ik alleen op mijn eigen server Agrarian Skies te doen maar daar ben ik wel klaar mee.

Wat is dan een leuke server waar de drempel qua builds etc. niet meteen onwijs hoog ligt?
Ik weet wel dat op Tweakcraft je gevouched wordt of je goed kan bouwen. Dus Gotcraft of de hierboven genoemde server (htn02) kan iets voor je zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htn02
MisterEagle schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:23:

Op mijn server is de drempel niet hoog. je mag bouwen wat je wil, en juist met tips van andere bouwers wordt je vanzelf een goede bouwer :-).

PvP is er alleen niet echt. er zijn PvP arena's, en als jij een PvP arena bouwd, help ik je met de instellingen.
Alleen is het gewoon niet zo populair. PvP arena's worden weinig gebruikt.

schiet me een PMetje als je mee wil doen :-)

dmap: http://89.99.219.195:8123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Dank jullie voor de snelle reacties! ik zoek even alle info die ik kan vinden over de genoemde servers en zal pm-en :)

Vrijwel geen PvP vind ik alleen maar beter overigens haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Op zoek naar PS4 spelers die een game met mij willen starten welke ook gehost zal worden op Twitch. Mianite seizoen 1 idee alleen dan niet een 1-op-1 rip-off. M'n ps4 kan ik gewoon aan laten staan wanneer iemand langer wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Zo. Van de week zijn we dus maar goed begonnen met modded Minecraft en je moet t spelletje wel echt helemaal opnieuw leren kennen, wel leuk _/-\o_
Ik wil zelf het rustig opbouwen en niet gelijk rushen naar de endgame, want sommige dingen zijn wel heel erg OP, zo wordt het snel een soort van creative mode.
Het is ook weer lekker druk op de server, zo te zien is het wel een succes.

Vanavond maar 's beginnen met een sorteersysteem voor m'n items en ik denk dat ik iets met magie ga doen. In vanilla ben ik altijd veel bezig met redstone, dus lijkt me een leuke afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dongersmooi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:39:
Zo. Van de week zijn we dus maar goed begonnen met modded Minecraft en je moet t spelletje wel echt helemaal opnieuw leren kennen, wel leuk _/-\o_
Ik wil zelf het rustig opbouwen en niet gelijk rushen naar de endgame, want sommige dingen zijn wel heel erg OP, zo wordt het snel een soort van creative mode.
Het is ook weer lekker druk op de server, zo te zien is het wel een succes.

Vanavond maar 's beginnen met een sorteersysteem voor m'n items en ik denk dat ik iets met magie ga doen. In vanilla ben ik altijd veel bezig met redstone, dus lijkt me een leuke afwisseling.
_/-\o_ is inderdaad de enige smiley die past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Vaag: Ik wil inloggen op Gotcraft, maar word na 1 minuut ofzo wachten gekicked omdat er geen verbinding is.
Als ik gotcraft.nl check dan zie ik 5 man online?

Is het IP of de poort veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Nee, volgens mij niet. Bij mij werkt ip ftb.gotcraft.nl:25566
Zal de whitelist checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Is het gewone IP gotcraft.nl weg dan?

Edit:
Blijkbaar wel, jammer.

Hopelijk komt er weer iets met gewoon MC op mijn weg, tot dan is het: Goodbye and tnx 4 the fun... ;w

[ Voor 65% gewijzigd door Richub op 15-05-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Richub schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:44:
Is het gewone IP gotcraft.nl weg dan?

Edit:
Blijkbaar wel, jammer.

Hopelijk komt er weer iets met gewoon MC op mijn weg, tot dan is het: Goodbye and tnx 4 the fun... ;w
Als ik het goed zie op de website moet je play.gotcraft.nl hebben voor de gewone MC-server?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

play.tweakcraft.nl (GotCraftNetwork) is waar ik momenteel (en al langer) op speel, en is gewoon online.
Is Survivalmode, maar volgens mij kan je ook naar /server skyblock ?

Weet ik niet zeker, maar play.tweakcraft.nl is waar ik te vinden ben.

Vind het al zo rustig de laatste dagen :-(

[ Voor 3% gewijzigd door MarElo op 15-05-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Nou, play.gotcraft.nl doet bij mij niks meer: Na een minuut proberen te connecten word ik gekicked.

Play.tweakcraft.nl doet het idd nog wel, maar dat domein was toch aan die andere server gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 03:06:
Nou, play.gotcraft.nl doet bij mij niks meer: Na een minuut proberen te connecten word ik gekicked.

Play.tweakcraft.nl doet het idd nog wel, maar dat domein was toch aan die andere server gegeven?
play.gotcraft.nl is nog gewoon online.. Ik heb er meerdere malen op ingelogd. Zojuist nog. I.v.m de nieuwe FTB Server heb ik de skyblock server even down gegooid. Kon helaas niet anders. Ik heb de website geupdated! Ik haal skyblock weer terug zodra ik een server heb om op te hosten :-)

Wbt het tweakcraft.nl domein: Ik heb ze nu drie keer gemailed. De laatste keer kreeg ik bericht terug dat ze bezig waren met hun hostingprovider en dat ze daarom nog even wachten met het overnemen van het domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Alex) schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:35:
[...]

Als ik het goed zie op de website moet je play.gotcraft.nl hebben voor de gewone MC-server?
Yes. of gewoon survival.gotcraft.nl, want dat is de enige wereld die nog zonder mods draait. Ik heb de site aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Is bungeecord nu eraf gegooid? Met maar 1 server online is dat misschien het meest logische om te doen.

Ik log wel eens in op de ftb server, maar weet nog steeds echt totaal niet wat je daar kan doen:

Bij minen en farmen krijg ik steeds zoveel onbekend spul in mijn inventory. Moet ik iets bewaren of wegdoen? Is iets zeldzaam, of juist zo algemeen als sand?
Alleen al om al die extra zooi blijf ik steeds naar mijn kisten rennen omdat mijn inventory weer vol zit. :(

Ik heb gewoon totaal geen overzicht, en dan log ik maar weer uit...

En play.gotcraft.nl blijft bij mij een time-out geven. Net nog geprobeerd... :(

[ Voor 7% gewijzigd door Richub op 17-05-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Richub schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:29:
Is bungeecord nu eraf gegooid? Met maar 1 server online is dat misschien het meest logische om te doen.

Ik log wel eens in op de ftb server, maar weet nog steeds echt totaal niet wat je daar kan doen:

Bij minen en farmen krijg ik steeds zoveel onbekend spul in mijn inventory. Moet ik iets bewaren of wegdoen? Is iets zeldzaam, of juist zo algemeen als sand?
Alleen al om al die extra zooi blijf ik steeds naar mijn kisten rennen omdat mijn inventory weer vol zit. :(

Ik heb gewoon totaal geen overzicht, en dan log ik maar weer uit...
Maar lijkt het je wel leuk? Anders wil ik ie best helpen met het begin. (denk dat meer mensen dat wel willen doen!) En het is misschien fijn om op youtube naar het direwolf kanaal te gaan. Hij heeft aardig wat filmpjes van zijn ftb pack gemaakt ook waarin een hoop word uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Of ik het leuk vind weet ik niet, juist omdat ik totaal geen overzicht heb.

Ik heb ook al op youtube rondgekeken, maar je hoort al gelijk dingen als: 'Iedereen weet hoe je object x maakt, dus dat ga ik hier niet uitleggen.'
Nee, verrekte autist, niet iedereen weet hoe je object x maakt! Dat jij dat wel kan houdt niet automagisch in dat iedere andere MCspeler dat dan ook kan.

Als je dat maar genoeg hoort, dan haak je vanzelf af, ik iig wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Lol. Ik ken het gevoel. Maar als je daar doorheen bent (dat was immers met vanilla minecraft ook ooit zo...) dan heb je wel veel meer opties en veel langer speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Richub schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:41:
Of ik het leuk vind weet ik niet, juist omdat ik totaal geen overzicht heb.

Ik heb ook al op youtube rondgekeken, maar je hoort al gelijk dingen als: 'Iedereen weet hoe je object x maakt, dus dat ga ik hier niet uitleggen.'
Nee, verrekte autist, niet iedereen weet hoe je object x maakt! Dat jij dat wel kan houdt niet automagisch in dat iedere andere MCspeler dat dan ook kan.

Als je dat maar genoeg hoort, dan haak je vanzelf af, ik iig wel...
Je moet jezelf gewoon even de tijd geven, bouw een tijdelijk onderkomen en concentreer je op de dingen die je wel kent.
Kom je tijdens het minen dingen tegen die je niet kent kun je in je invetory scherm [E] het altijd invoeren in de zoek functie en krijg je te zien wat je ermee kunt en wat je daar eventueel nog voor nodig hebt.
Verder veel trial and error, er zijn onmetelijk veel nieuwe dingen als je vanilla gewent bent, zoals ik, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Als je naar objecten kijkt krijg je ook info, daar staat dan vaak wel bij uit welke pack het komt, b.v. witchery en kun je zelf beslissen het niet mee te nemen omdat je je daar [voorlopig] niet mee bezig wilt houden.
Je moet je echt weer door een berg heen worstelen maar dat brengt ook weer avontuur wat voor mij allang niet meer zat in vanilla.
Ach en dan ga je wat vaker dood, geen probleem want je krijgt een waypoint naar waar je doodging en daar liggen dan netjes al je spullen onder een steen.
Over een tijdje weet je niet beter behalve dan dat je niet terug wilt naar vanilla, ff doorbijten. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ach en dan ga je wat vaker dood, geen probleem want je krijgt een waypoint naar waar je doodging en daar liggen dan netjes al je spullen onder een steen.
Ah, dat scheelt een hoop gedoe om verloren items weer opnieuw te moeten verzamelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je op "J" drukt kom je in journey map en kun je je waypoints managen om het overzichtelijk te houden, de oude way points van waar je dood ging blijven gewoon staan.
Alles overigens wel voorzien van een net labeltje met datum en tijd en een verschillende kleur maar enorm onoverzichtelijk als je ze allemaal laat staan. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Meh, heb sinds gister ook even zelf een ftb server opgezet, maar zelfs in creative heb ik echt totaal geen overzicht over hoe en wat je kan...

Nee, FTB is 3x niks voor me. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 17-05-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:56:
Meh, heb sinds gister ook even zelf een ftb server opgezet, maar zelfs in creative heb ik echt totaal geen overzicht over hoe en wat je kan...

Nee, FTB is 3x niks voor me. :(
Je geeft VEEL te snel op. Ik zat eerst ook te vloeken achter mn scherm, maar het is nu 200% leuker dan vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:12:
[...]

Ah, dat scheelt een hoop gedoe om verloren items weer opnieuw te moeten verzamelen. :)
En als je een bat doodslaat kun je door te morphen gewoon als bat de kaart rondvliegen... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Nou scheer mij maar kaal. weet niet wat ik gedaan heb, maar kom net bij mijn huisje staat er een bordje "fucking retard", loop ik naar boven naar de uitgang, moet ik nog uitkijken dat ik niet naar beneden val :X
Valluik cq afgrond voor de uitgang gemaakt door die gast.

Staat er een bordje met de tekst: i have messed with your server.
Alsof de server van mij is ?!

Is tussen nu en gisteren gedaan door een weet ik veel sneu persoon 8)7

Wat een mafklappers lopen er ook rond op deze aardkloot.

play.tweakcraft.nl

[ Voor 2% gewijzigd door MarElo op 18-05-2015 00:31 . Reden: servernaam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
MarElo schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:30:
Nou scheer mij maar kaal. weet niet wat ik gedaan heb, maar kom net bij mijn huisje staat er een bordje "fucking retard", loop ik naar boven naar de uitgang, moet ik nog uitkijken dat ik niet naar beneden val :X

play.tweakcraft.nl
Is dat gotcraft? eRixxje kan als het goed is aan de onlinelijst zien wie het geweest is.
Ik zou zeggen permanente ban :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
MarElo schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:30:

play.tweakcraft.nl
Was dat op de survival server of de ftb? Ik hoop niet de laatste, want die is whitelisted. Op de eerste zou het kunnen als je je gebied niet helemaal in je claim hebt gestopt....

Ik kom vandaag even langs om de boel te herstellen als je even een gil geeft wanneer je online bent :-)
Pagina: 1 ... 10 ... 36 Laatste