Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 16:44
Wel raar dat soort mensen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:27
Daar zijn er helaas veel te veel van...

Een nichtje van me startte pas geleden ook een servertje op een oude pc van haar vader, binnen een week was die helemaal naar de hel door dit soort sneue figuren.
Afgelopen week probeerde ze het opnieuw, met whitelist, dat gaat nu een stuk beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Richub schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:41:
Daar zijn er helaas veel te veel van...

Een nichtje van me startte pas geleden ook een servertje op een oude pc van haar vader, binnen een week was die helemaal naar de hel door dit soort sneue figuren.
Afgelopen week probeerde ze het opnieuw, met whitelist, dat gaat nu een stuk beter. :)
Altijd whitelist als er geen griefprotection is of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Heb ik haar dus ook verteld, en meteen laten zien hoe ze de whitelist en andere opties beheert.

Ook is ze op mijn advies naar Spigot overgegaan, scheelt echt veel ram en cpugebruik op haar oude server pc'tje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

eRixxje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 07:47:
[...]

Was dat op de survival server of de ftb? Ik hoop niet de laatste, want die is whitelisted. Op de eerste zou het kunnen als je je gebied niet helemaal in je claim hebt gestopt....

Ik kom vandaag even langs om de boel te herstellen als je even een gil geeft wanneer je online bent :-)
Was op survival, en ik heb alles bij m'n huisje al weer gefixed. (verder geen gekke dingen gezien).

[ Voor 3% gewijzigd door MarElo op 18-05-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
MarElo schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:00:
[...]

Was op survival, en ik heb alles bij m'n huisje al weer gefixed. (verder geen gekke dingen gezien).
Nog wel even je claim vergroten zodat je base er in valt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Maar was lekker druk op de server (ik dacht gisteren) 8 man in totaal.
Wel te merken dat steeds meer mensen komen sinds de modded server.
Vanavond en morgen maar denk eens bijen ga doen.. lijkt mij wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:05
Naiki schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:14:
Maar was lekker druk op de server (ik dacht gisteren) 8 man in totaal.
Wel te merken dat steeds meer mensen komen sinds de modded server.
Vanavond en morgen maar denk eens bijen ga doen.. lijkt mij wel grappig :)
Zeker! is ook wel leuk zo met zn alle! Kan niet wachten tot we met zn alle iets gaan maken ofzo :-) (Spawn village oid) maar voorlopig ben ik nog resources aan het verzamelen.

Komt er op de modded server eigenlijk iets om je grond te claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
modded server? Oo waar? Dan kom ik zeker :+ Vind vanilla zelf iets te saai geworden :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
lanerios schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:44:
modded server? Oo waar? Dan kom ik zeker :+ Vind vanilla zelf iets te saai geworden :)
ftb.gotcraft.nl:25566

Voor toegang Erixx PB sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
Erix heeft zijn BP's uit staan, ik zal t aan m doorgeven. Je MC naam was hetzelfde als op GOT, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:06
Kan ik ook toegevoegd worden? Thnx!

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dongersmooi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:59:
Erix heeft zijn BP's uit staan, ik zal t aan m doorgeven. Je MC naam was hetzelfde als op GOT, toch?
MC naam = Vasrael :) thanks alvast :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Word nog druk zo op de server.. misschien maar iets minder gaan mystcraft uitoefenen >:)

Maar als het steeds drukker wordt misschien een idee om geen chunkloaders te gebruiken. Ik dacht dat chunkloaders het gebied actief houd ondanks er niemand aanwezig is? Beetje jammer als straks de performance keldert omdat iedereen chunkloaders gebruikt maar niet aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 12:08

Boullie

Da Bulster

Naiki schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:55:
Word nog druk zo op de server.. misschien maar iets minder gaan mystcraft uitoefenen >:)

Maar als het steeds drukker wordt misschien een idee om geen chunkloaders te gebruiken. Ik dacht dat chunkloaders het gebied actief houd ondanks er niemand aanwezig is? Beetje jammer als straks de performance keldert omdat iedereen chunkloaders gebruikt maar niet aanwezig is.
Kunt ook iedereen 1 of 2 spotloaders geven zodat ze niet 25 chunks gaan laden per persoon.
Dat is altijd wel makkelijk voor de ore verwerking als je bent minen namelijk.
Alleen maar enderquarry werkt ook, deze laadt alleen maar het stukje dat hij aan het minen is namelijk.
Heb je nog wel een spotloader nodig voor de nodige power voor je quarry.

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
overigens, welk modpack wordt er gebruikt? :+ dan weet ik dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie

Boullie

Da Bulster

lanerios schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:02:
overigens, welk modpack wordt er gebruikt? :+ dan weet ik dat ook.
Direwolf20 1.7 1.3.1 geloof ik

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:07
Naiki schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:55:

Het is op zijn minst handig om er duidelijke afspraken over te gaan maken, en dan idd alsin geen chunkloaders gebruiken of eventueel een limiet aan het aantal chunks wat je loaded mag houden met de chunkloader.

Momenteel heb ik wel een chunkloader staan om mijn quary actief te houden maar daar hebben op dit momenteel volgens mij nog niet echt veel mensen last van, mocht dat wel het geval gaan worden gaat die natuurlijk gewoon uit, het moet wel leuk spelen blijven en niet constant lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Sj0eRdJuH schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:04:
[...]

Het is op zijn minst handig om er duidelijke afspraken over te gaan maken, en dan idd alsin geen chunkloaders gebruiken of eventueel een limiet aan het aantal chunks wat je loaded mag houden met de chunkloader.

Momenteel heb ik wel een chunkloader staan om mijn quary actief te houden maar daar hebben op dit momenteel volgens mij nog niet echt veel mensen last van, mocht dat wel het geval gaan worden gaat die natuurlijk gewoon uit, het moet wel leuk spelen blijven en niet constant lag :)
ik heb op een server met in theorie 20 man gespeeld en dan 5 spotloaders p.p.
Denk alleen dat slechts 10 mensen alle 5 de spotloaders hadden geplaatst. Maar hier was niets van te merken.
Denk dat de mystcraft dimensies meer lag veroorzaken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
lanerios schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:29:
[...]

MC naam = Vasrael :) thanks alvast :+
Added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Beste Allen,

Omdat de vanilla servers zo goed als niet meer gebruikt worden en ik zelf ook volledig ben overgestapt naar FTB heb ik besloten om:

1) Alle gotcraft vanilla servers offline te gooien. Uiteindelijk kost het geld en dat vind ik niet erg mits er gebruik van gemaakt wordt.
2) De huidige FTB server uiteindelijk te vervangen door een nieuwe en veel meer capabele machine.

De vanilla maps zal ik backuppen zodat ze uiteindelijk nog eens op de site te downloaden zullen zijn. Zodra dat gedaan is, zal ik dat hier posten.

Ik verwacht de nieuwe machine ergens deze week. Met wat extra configuratie zou ie volgende week up en running moeten zijn.

Het uitgangspunt is dat de huidige FTB map gewoon mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
eRixxje schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:39:
Beste Allen,

Omdat de vanilla servers zo goed als niet meer gebruikt worden en ik zelf ook volledig ben overgestapt naar FTB heb ik besloten om:

1) Alle gotcraft vanilla servers offline te gooien. Uiteindelijk kost het geld en dat vind ik niet erg mits er gebruik van gemaakt wordt.
2) De huidige FTB server uiteindelijk te vervangen door een nieuwe en veel meer capabele machine.

De vanilla maps zal ik backuppen zodat ze uiteindelijk nog eens op de site te downloaden zullen zijn. Zodra dat gedaan is, zal ik dat hier posten.

Ik verwacht de nieuwe machine ergens deze week. Met wat extra configuratie zou ie volgende week up en running moeten zijn.

Klinkt goed!
onthou wat ik gezegd heb he! Ik wil best doneren wanneer gewenst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
MisterEagle schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:52:
[...]

Klinkt goed!
onthou wat ik gezegd heb he! Ik wil best doneren wanneer gewenst! :)
Als alles up en running is zal ik de mogelijkheid geven om te doneren, maar het is echt niet nodig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
eRixxje schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:39:
Beste Allen,

Goed bezig meneer Erix :)
Wat voor machine heb je in gedachten?

En had niet verwacht dat niemand meer vanilla speelde.
Maar ik merk wel dat ik behoorlijk verslingerd ben geraakt aan mods in de korte tijd, het voegt echt veel toe.

We draaien nu Direwolf. Is het mogelijk / gewenst om te schakelen naar FTB unlimited?
Mij lijkt (door de naam, weet t niet zeker) dat dit de meest uitgebreide FTB modpack is.
Zo kan je misschien de server voor nog meer mensen interessant maken en de levensduur verlengen.
Of zeg ik nu iets heel doms?

Modded veteranen:
Kan dat Überhaupt zonder de wereld te resetten en kost dit veel meer resources?
Voegt Unlimited veel toe tov Direwolf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dongersmooi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:03:
[...]

Een 32Gb Xeon 1270 v3 (single core perf is ongeveer 2x die van nu), 120 Gb SSD en 4TB aanvullende ruimte voor backups ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door eRixxje op 20-05-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Dongersmooi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:03:
[...]

En had niet verwacht dat niemand meer vanilla speelde.
Maar ik merk wel dat ik behoorlijk verslingerd ben geraakt aan mods in de korte tijd, het voegt echt veel toe.

We draaien nu Direwolf. Is het mogelijk / gewenst om te schakelen naar FTB unlimited?
Mij lijkt (door de naam, weet t niet zeker) dat dit de meest uitgebreide FTB modpack is.
Zo kan je misschien de server voor nog meer mensen interessant maken en de levensduur verlengen.
Of zeg ik nu iets heel doms?

Modded veteranen:
Kan dat Überhaupt zonder de wereld te resetten en kost dit veel meer resources?
Voegt Unlimited veel toe tov Direwolf?
je kan niet zomaar wisselen, id's van blocks zullen veranderen en dat maakt t wat ingewikkeld dan.
Daarnaast is de grootste pack dacht ik: Feed The Beast Resurrection
Daar zit gregtech in, dat is erg uitdagend maar voor mensen die net beginnen met mods misschien niet helemaal gewenst.. (Best wel hardcore..) daarnaast is het zo dat die versie van Gregtech volgens mij niet meer ontwikkeld wordt.

Feed The Beast Infinity zie ik zojuist is vrij nieuw. Deze is met 150+ mods maar geen gregtech. Dus dat lijkt me wel een optie dan, al denk ik wel dat de wereld gereset moet worden dan!

[ Voor 7% gewijzigd door MisterEagle op 20-05-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie

Boullie

Da Bulster

MisterEagle schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:09:
[...]

je kan niet zomaar wisselen, id's van blocks zullen veranderen en dat maakt t wat ingewikkeld dan.
Daarnaast is de grootste pack dacht ik: Feed The Beast Resurrection
Daar zit gregtech in, dat is erg uitdagend maar voor mensen die net beginnen met mods misschien niet helemaal gewenst.. (Best wel hardcore..) daarnaast is het zo dat die versie van Gregtech volgens mij niet meer ontwikkeld wordt.

Feed The Beast Infinity zie ik zojuist is vrij nieuw. Deze is met 150+ mods maar geen gregtech. Dus dat lijkt me wel een optie dan, al denk ik wel dat de wereld gereset moet worden dan!
Die ressurection is heel erg langdraderig. Bijvoorbeeld Ores e.d. zitten alleen maar in veines op bepaalde plaatsen. De grond is voor de rest zo goed als leeg. Tevens is de pack heel zwaar voor servers en de meeste pc's.
Beste lijkt mij om bij DW20 1.7 te blijven zodat zoveel mogelijk mensen ook mee willen(blijven) spelen.

Edit:
Ook FTB infinity is voor veel pc's al redelijk zwaar geloof ik.
Ik kan hem wel draaien maar het is natuurlijk aan de eigenaar/community wat ie/ze willen.

[ Voor 7% gewijzigd door Boullie op 20-05-2015 12:53 . Reden: ftb infinity stukkie ]

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Infinity:
https://feedthebeast.atla.../display/PML/Infinity+1.7

Direwolf:
https://feedthebeast.atla...ki/display/PML/Direwolf20

Mij maakt het niet uit, maar ik denk dat ik het wel eens ben met Boullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
ja ik hoop ook op DW te blijven persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
ik denk het dat het een beter idee zou zijn om op een ander pack over te stappen als ongeveer iedereen wel klaar is met DW20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
eRixxje schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:06:
[...]

Een 32Gb Xeon 1270 v3 (single core perf is ongeveer 2x die van nu), 120 Gb SSD en 4TB aanvullende ruimte voor backups ;-)
Daar kun je wel redelijk een minecraft server op draaien, denk ik... ;)

Maar idd, veel meer single core power. :)

Nogmaals bedankt voor al je inzet om ons (en jezelf ;)) een goede mc server te geven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Daar kun je wel redelijk een minecraft server op draaien, denk ik... ;)

Maar idd, veel meer single core power. :)

Nogmaals bedankt voor al je inzet om ons (en jezelf ;)) een goede mc server te geven. _/-\o_
En jij bedankt voor de tips he :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Sj0eRdJuH schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:14:
ik denk het dat het een beter idee zou zijn om op een ander pack over te stappen als ongeveer iedereen wel klaar is met DW20
Gezien het feit dat spelen op een modded server voor een aantal huidige spelers al nieuw is, denk ik dat dat nog wel even kan duren :)

Los daarvan zie ik het niet zitten om *alweer* opnieuw te moeten beginnen. De afgelopen weken ben ik al 3 keer opnieuw begonnen omdat er weer een nieuwe server/modpack werd opgezet, en ik wil nu eigenlijk wel eens lekker doorgaan totdat ik inderdaad het gevoel heb dat ik 'alles' wel gezien en geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Mij ook toevoegen graag aan ftb.gotcraft.nl:25566

Naam: Markbnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
MarElo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:52:
Mij ook toevoegen graag aan ftb.gotcraft.nl:25566

Naam: Markbnl
Added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Korte mededeling; ik ben de nieuwe server nu aan het configureren. Zodra deze klaar is zal ik de FTB server moven. Ik zal dat hier aangeven.

Update: De FTB Server is nu down. Ik ga de bestanden verhuizen naar de nieuwe.

[ Voor 22% gewijzigd door eRixxje op 21-05-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
eRixxje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:40:
Korte mededeling; ik ben de nieuwe server nu aan het configureren. Zodra deze klaar is zal ik de FTB server moven. Ik zal dat hier aangeven.

Update: De FTB Server is nu down. Ik ga de bestanden verhuizen naar de nieuwe.
Wait wut.. hoe snel ben jij??????
Je had het net nog over volgende week.... :+

Maar HULDE voor eRixxje _/-\o_ voor de geweldige server beheer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ennnnn we zijn er weer!

Connect u maar met play.gotcraft.nl (standaard poort)

Gameze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Naiki schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:19:
[...]

Wait wut.. hoe snel ben jij??????
Je had het net nog over volgende week.... :+

Maar HULDE voor eRixxje _/-\o_ voor de geweldige server beheer _/-\o_
Miep, miep! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Erg snel inderdaad ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Jochemd13 op 21-05-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Nou, snelle jelle is er niks bij. :P

Maar ik kom later vanavond zeker even checken hoe soepel FTB nu loopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Ik kan niet connecten. Is de server wel up?

[17:29:06] [Server Connector #5/ERROR]: Couldn't connect to server
java.net.ConnectException: Connection timed out: no further information: play.gotcraft.nl/81.169.222.213:25566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Je moet de standaard poort gebruiken: 25565

play.gotcraft.nl

[ Voor 18% gewijzigd door Richub op 21-05-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Ah, je moet het maar weten. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:56:
Je moet de standaard poort gebruiken: 25565

play.gotcraft.nl
Zou jij weer eens de OP kunnen aanpassen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Is gebeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik kan nog steeds niet connecten.
play.gotcraft.nl:25565 aangemaakt, en staat er 1.7.10 en een rood kruis :?

[ Voor 130% gewijzigd door MarElo op 22-05-2015 15:21 . Reden: res aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Misschien domme vraag, maar gebruik je wel een modded client?

Gotcraft draait nu Direwolf20, een Feed The Beast modded server.
De client kun je op de website van Feed The Beast downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Ja, wat Richub zegt. Als je een rood kruis hebt, klopt je versie niet. Kijk goed in de launcher dat je de nieuwste Direwolf20 pakt. Standaard staat daar nl een oudere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Tja wat stom van me, ik gebruikte de normale client |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Vet zeg die Direwolf20 _/-\o_
Helemaal verslaafd al.

Al moet ik wel alles nog even uit vogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefy1997
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-04 21:19
Graag mij ook toevoegen aan ftb.gotcraft.nl:25566

MCnaam: steefy1997

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Verbind maar met: play.gotcraft.nl

Dat is nu het serveradres. :Y

Beetje rijkelijk laat, maar HTN02's server staat nu ook in de TS. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Richub op 23-05-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
steefy1997 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:23:
Graag mij ook toevoegen aan ftb.gotcraft.nl:25566

MCnaam: steefy1997
Ik voeg je binnen 10 min. toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Mocht iemand nog zoeken naar een FTB resourcepack: Soartex is een pack speciaal voor FTB. :)

https://soartex.net/downloads/modpacks/ftb/ <--- Daar kun je 'm downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
Richub schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:15:
Mocht iemand nog zoeken naar een FTB resourcepack: Soartex is een pack speciaal voor FTB. :)

https://soartex.net/downloads/modpacks/ftb/ <--- Daar kun je 'm downloaden. :)
is een leuk texture pack, gebruik hem zelf ook maar is best zwaar op je fps omdat de textures van veel hogere kwaliteit zijn dan de standaard textures. voor de mensen die hem willen gebruiken houdt daar rekening mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Dat klopt idd, maar met een goede graka is dat geen probleem. Ik merk iig geen verschil met mijn GTX760. ;)

Een veel lichter repack wat uitgaat van de default mc textures is Faithful 32x32.

http://www.minecraftforum...k-update-red-cat-clay-1-8 <--- Daar vind je 'm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefy1997
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-04 21:19
eRixxje schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:01:
[...]

Ik voeg je binnen 10 min. toe!
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Na 7 dagen zoeken naar een goede newbie guide voor direwolf zit ik op het punt van opgeven...

De youtube filmpjes die ik vond geven steeds zoveel extra zijdelingse en onnodige informatie dat ik er tureluurs van word, en een gewone newbie guide op internet is er blijkbaar niet.

Blijkbaar zijn alle direwolf spelers van de eerste generatie vergeten dat ze zelf ook ooit newbies waren, en gaan ze ervan uit dat nieuwe spelers meteen weten hoe je met die 147 mods om kunt gaan.
Kun je dat niet: Jammer dan. :(

Helaas... Ik zie de potentie van direwolf, en het plezier wat je ermee kan hebben, maar het is voor mij op deze manier niet mogelijk om een start te maken... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie

Boullie

Da Bulster

Richub schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:57:
Na 7 dagen zoeken naar een goede newbie guide voor direwolf zit ik op het punt van opgeven...

De youtube filmpjes die ik vond geven steeds zoveel extra zijdelingse en onnodige informatie dat ik er tureluurs van word, en een gewone newbie guide op internet is er blijkbaar niet.

Blijkbaar zijn alle direwolf spelers van de eerste generatie vergeten dat ze zelf ook ooit newbies waren, en gaan ze ervan uit dat nieuwe spelers meteen weten hoe je met die 147 mods om kunt gaan.
Kun je dat niet: Jammer dan. :(

Helaas... Ik zie de potentie van direwolf, en het plezier wat je ermee kan hebben, maar het is voor mij op deze manier niet mogelijk om een start te maken... ;(
Ikzelf speel al 3-4 jaar modded en weet ook nog lang niet wat alles doet hoor :P

Je kunt het beste aansluiten bij een ervaren speler en daar een base mee gaan bouwen.
Ik zou je graag helpen echter ben ik op het moment niet zoveel online als ik zou willen in verband met werk e.d.

Als je dat niet wilt kun je het beste de singleplayer Let's Play van Direwolf gaan kijken op youtube.
Hier gaat heel veel tijd in zitten maar dat hebben we helaas allemaal moeten doen.

Ook bij een andere speler in zijn base gaan rondneuzen en kijken wat er allemaal staat is een goede manier van starten. Als je niet weet wat iets is of doet kun je de naam van het apparaat in youtube gooien en dan rolt er wel een uitlegvideo uit. Je kunt natuurlijk ook de mensen die online zijn vragen wat iets is of doet.

Ik hoop dat je nog even blijft, je zult zien dat de mods het een stuk leuker maken en je hoeft ook niet gelijk alles met mods te doen.

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Die let's play video's heb ik gister en vanmorgen nog gekeken, maar die zitten dus vol met (voor mij) onnodige informatie.
De maker vertelt van alles en nog wat over wat hij doet, wat hij kan gaan doen, en wat hij nog gaat doen, maar dat leid mij alleen maar af. Dan zit mijn hoofd al snel 'vol' en haak ik af.

Wat voor mij het beste werkt is to-the-point informatie, ook in het dagelijkse leven merk ik dat.
Daarom zoek ik ook naar een geschreven newbie guide, dat werkt gewoon het beste voor me.

Dus als iemand een tip daarvoor weet: Graag. :Y

Ik blijf nog wel op de server (is gewoon te gezellig & leuk om weg te gaan) , maar het werken met de mods gaat voor mij op deze manier nog niet gebeuren...

[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 26-05-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
er zijn inderdaad weinig tot geen echte guides van begin af aan.. daar loop ik soms ook tegen aan!
Misschien kunnen wij met een paar mensen zo iets maken?
Ik heb, wat ik tot nu toe ken, mezelf aangeleerd door in de eerste instantie gewoon hersenloos na te bouwen wat ik in de filmpjes zag. Pas na een paar keer snap ik een beetje hoe het werkt en ga ik zelf stoeien.
Maar denk dat er zeker meer mensen zijn die hier tegen aan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Weet niet of jullie dat al doen maar als je een modpack speelt kun je het beste een mod apart nemen en deze gaan bestuderen, hier filmpjes over zoeken en niet bijvoorbeeld uitleg zoeken over Direwolf modpack ofzo.. Dat is zo uitgebreid, daar zijn weinig filmpjes van. Je moet dus de mod die je wilt leren kennen apart nemen en daar filmpjes over zoeken.

Zo heb ik bijvoorbeeld Thaumcraft geleerd.. Al is dat een tijdje terug en zijn er vast weer een hoop updates. Dat is soms wel lastig. Soms zijn er mods die een update krijgen en zijn daar nog geen uitleg filmpjes over.

Maar doe methode gebruik ik dus. Een mod apart nemen en die bestuderen, zo gauw je er nog genoeg over weer ga je opzoek naar je volgende mod die je wilt leren kennen uit je pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Vragen staan altijd vrij er zijn een aantal mensen op de server die al behoorlijke kennis over de mods. Daarnaast is wat hapkoek zegt een goede manier die ik zelf ook gebruik. Ik hou mij ook bezig met een mod en bestudeer de mod dan. Maar direwolf heeft mij wel geholpen om te zien wat er allemaal mogelijk is bijvoorbeeld travel anchors. Direwolf gewoon bekijken en bij interesse de ,mod opzoeken.
wanneer je zoekt per mod is er redelijk wat info te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Richub schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:52:
Die let's play video's heb ik gister en vanmorgen nog gekeken, maar die zitten dus vol met (voor mij) onnodige informatie.
De maker vertelt van alles en nog wat over wat hij doet, wat hij kan gaan doen, en wat hij nog gaat doen, maar dat leid mij alleen maar af. Dan zit mijn hoofd al snel 'vol' en haak ik af.

Wat voor mij het beste werkt is to-the-point informatie, ook in het dagelijkse leven merk ik dat.
Daarom zoek ik ook naar een geschreven newbie guide, dat werkt gewoon het beste voor me.

Dus als iemand een tip daarvoor weet: Graag. :Y

Ik blijf nog wel op de server (is gewoon te gezellig & leuk om weg te gaan) , maar het werken met de mods gaat voor mij op deze manier nog niet gebeuren...
Dit is een redelijk simpele met echt basic info
http://feed-the-beast.wikia.com/wiki/Getting_Started

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Okee, dat is dus wat ik zocht, bedankt. :)

Raar dat ik die miste, of iig niet in mijn zoekresultaten zag... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Richub schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:41:
Okee, dat is dus wat ik zocht, bedankt. :)

Raar dat ik die miste, of iig niet in mijn zoekresultaten zag... :$
Linkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Okee, ik zocht dus op FTB beginner/newbie guide, dat leverde dus andere resultaten op...

Anyway, die wikia page staat nu ook in de TS. :)

Edit:
Die guide is wat verouderd, je moet in NEI kijken om sommige crafting recipes te vinden omdat ze gewijzigd zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Richub op 26-05-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
hier eventueel nog een lijst met een lijst met allerlei guides voor verschillende mods, per mod apart:
http://forum.feed-the-bea...lected-guides-thread.213/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Bedankt, is ook aan de TS toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Richub schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:45:
Okee, ik zocht dus op FTB beginner/newbie guide, dat leverde dus andere resultaten op...

Anyway, die wikia page staat nu ook in de TS. :)

Edit:
Die guide is wat verouderd, je moet in NEI kijken om sommige crafting recipes te vinden omdat ze gewijzigd zijn.
Het moet wel uitdagend blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
@Richub, ik weet niet of je al aan de slag bent geweest met Tinker's Construct maar dat is echt een aanrader om als eerste te doen, de tinker's tools zijn geniaal en maken het minen en dergelijke echt een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Idd!
Eerste wat ik altijd doe als ik begin is een bat killen en mijn tinker spullen opzetten.
Daarna gewoon simpele tinkertools maken en wat materialen verzamelen en zo snel mogelijk naar THE nether gaan om cobalt en ardite te zoeken.

Die cobalt en ardite heb ik dan gewoon gemined met een steel pick die ik ergens had gevonden.

Er zijn een aantal mods waar ik en volgens mij de meeste wel mee beginnen, zoals tinker, thermal expansion en ik nu voor de eerste keer ook ender io.
Nu na een pas dagen ga ik beginnen aan AE2 en dat is nu ook nog nieuw voor me aangezien ik AE1 gewend was.

[ Voor 28% gewijzigd door lochpatje op 27-05-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Dat klopt, maar ik wil bij die pagina wel de kanttekening plaatsten dat hij IndustrialCraft beschrijft (en niet bijvoorbeeld het mijns inziens eenvoudiger Thermal Expansion), en geschreven is voor FTB Classic. Dat is een veel oudere versie dan de FTB Direwolf20 waar wij op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Om te beginnen zou ik starten met Tinkers Construction voor de tools en dan door naar of enderIO of thermal expension. Ik ben zelf fan van enderIO deze is relatief simpel en de materials zijn nu redelijk easy om te verzamelen.

Beetje offtopic, Maar welk type videokaart nou goed is voor MC? nvidia of Ati? Ik wil proberen echt mijn FPS stabieler te krijgen, merk toch dat mijn computer het de laatste tijd steeds moeilijker krijgt en heb het idee dat het aan de videokaart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Naiki schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:38:
Om te beginnen zou ik starten met Tinkers Construction voor de tools en dan door naar of enderIO of thermal expension. Ik ben zelf fan van enderIO deze is relatief simpel en de materials zijn nu redelijk easy om te verzamelen.

Beetje offtopic, Maar welk type videokaart nou goed is voor MC? nvidia of Ati? Ik wil proberen echt mijn FPS stabieler te krijgen, merk toch dat mijn computer het de laatste tijd steeds moeilijker krijgt en heb het idee dat het aan de videokaart ligt.
alles behalve R9 kaarten volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Sowieso hoor ik meer klachten over Ati/Radeon kaarten icm minecraft... Dit is een bekende issue die maar niet door Mojang opgepikt wordt. :(

Wil je echt safe zitten met MC, pak dan 'n Nvidia kaart. Welke? Ligt aan wat je er verder mee wilt gaan doen, en welke kaart je nu al hebt.
Mijn eerste tip is een GTX750 ti, wil je meer power, dan kom je al gauw bij duurdere kaarten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Zat net aan te denken om even te melden wat ik heb :P Heb nu een AMD 965 BE CPU 8gb mem en een GTX660 kaart ik meen alles rond de 2 a 3 jaar oud.
Maar eens verder neuzen om te kijken wat een goede betaalbare upgrade zou zijn. en hopen dat het helpt... :P

hmm even factuur opgezcoht en er zit een GTX 660 2gb OC editie in.. die moet toch wel MC aan kunnen :S.... toch maar anders even kijken naar een CPU upgrade. en anders geef ik het op... lol

[ Voor 27% gewijzigd door Naiki op 28-05-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Dan is een GTX750 ti geen upgrade voor jou...

Met die 660 in het achterhoofd moet je toch wel op een 250 euro minimum rekenen om een deftige upgrade te krijgen.

Jouw huidige hardware zou MC gewoon vlot moeten kunnen draaien, btw. Kijk eens of je je windows installatie nog kan opschonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Windows is gisteren compleet geherinstalleerd, laatste driver, java versies zowel 64 als 32bit.. en nog last van stotteringen of lage FPS. we gaan het wel zien.. anders zal het wel aan MC liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 18:39

ErikKo

Rippie

Naiki schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:38:
EnderIO kost relatief veel ender pearls. Die heb ik nooit veel als ik begin. Mijn voorkeur gaat daarom naar een begin met de Survivalist Generator van Extra Utilities, om deze uiteindelijk te vervangen met Thermal Expansion's Dynamos. Deze dynamos zijn adhv augmentations weer te upgraden om zuiniger en/of meer stroom op te wekken.

Ik haal meestal mijn stroom van het opfikken van charcoal afkomstig van een automated treefarm. MineFactory Reloaded's Harvester is relatief goedkoop om hiermee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
Ik maak liever een Stirling generator van EnderIO in het begin dan een Survivalist generator van Extra Utils. Een stirling produceert met 20rf/t op coal/charcoal sneller energie dan een survivalist generator :)

Maar wat EnderIO voornamelijk ideaal maakt is de mogelijkheid om alle kabels in 1 block te stoppen waardoor een grote berg verschillende kabels veel minder ruimte in neemt :D Ik kan niet meer zonder!

[ Voor 32% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 28-05-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Het blijft toch altijd een voorkeur waarmee te beginnen :) Op Gotcraft is het nu relatief makkelijk om enderpearls te verzamelen aangezien de draak al verslagen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
je kan zelfs ender pearls uit de spawner in mijn basis halen :) kost nog minder moeite :D

en ja iedereen heeft andere voorkeuren van het beginnen en spelen, is alleen maar leuk, kan je ook makkelijk dingen van elkaar leren :)

[ Voor 43% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 28-05-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik volg dit topic nu al een aardig tijdje en zie dat steeds meer Modded Minecraft Servers opduiken.
Ook zie ik dat pure vanilla niet erg gewenst meer is.

Voor wie het leuk lijkt om Hard Survival Minecraft te spelen op een Multiplayer server die al 2.5 jaar bestaat, heb ik goed nieuws.

Zoals beschreven draai ik al langere tijd een goed onderhouden Minecraft Server waar we geen map resets doen.
Alles wat men bouwt zal dus bewaard blijven. Je kan eigen bouwwerken namelijk met claims beveiligen zodat je nooit beroofd of gegrieft zal worden.

Ook hebben we een aantal custom mobs om het spel uitdagender te maken zodat je ook na een tijdje spelen toch op de hoede moet zijn.

Verder is er een starterswereld met een simpele bouwopdracht zodat we kunnen zien of een speler serieus is en niet 'effe komt kijken' of alleen maar inlogt om te zien of hij/zij Moderator mag worden.

Er is natuurlijk in de jaren al veel door spelers gebouwd en daar is een korte video denk ik het beste geschikt voor jou een idee te geven wat je verwachten kan.
Video trailer: YouTube: Trailer video #1
Toch is het systeem zo opgezet dat je zelf een nieuw ver gebied kan uitzoeken (ver van spawn) zodat je eigen resources hebt om gebruik van te kunnen maken.
Naast de anti-grief opzet is er ook gezorgd voor anti-cheat om het spel eerlijk te houden voor alle spelers.

De hardware is prima, het betreft een i7 3400MHz met 16GB RAM en snelle 128GB SSD en zal door mijzelf onderhouden worden. (Ook 24/7 & backups natuurlijk)
Verder is er geen sprake van mogelijk doneren aangezien ik geen donaties accepteer en de server zal nog vele jaren blijven bestaan.

Mocht het je wat lijken om te komen spelen op een server met voornamelijk 18+ spelers, dan ben je van harte welkom.

Server zonder whitelist: www2.swprozee1.com:25678
Minecraft versie: 1.7.5

Met vriendelijke groet,
SWProzee1.

P.s.: Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 17:03 . Reden: Toevoeging Minecraft versie + whitelist info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:55:
Hallo allemaal,

Ik volg dit topic nu al een aardig tijdje en zie dat steeds meer Modded Minecraft Servers opduiken.
Ook zie ik dat pure vanilla niet erg gewenst meer is.

Voor wie het leuk lijkt om Hard Survival Minecraft te spelen op een Multiplayer server die al 2.5 jaar bestaat, heb ik goed nieuws.

Zoals beschreven draai ik al langere tijd een goed onderhouden Minecraft Server waar we geen map resets doen.
Alles wat men bouwt zal dus bewaard blijven. Je kan eigen bouwwerken namelijk met claims beveiligen zodat je nooit beroofd of gegrieft zal worden.

Ook hebben we een aantal custom mobs om het spel uitdagender te maken zodat je ook na een tijdje spelen toch op de hoede moet zijn.

Verder is er een starterswereld met een simpele bouwopdracht zodat we kunnen zien of een speler serieus is en niet 'effe komt kijken' of alleen maar inlogt om te zien of hij/zij Moderator mag worden.

Er is natuurlijk in de jaren al veel door spelers gebouwd en daar is een korte video denk ik het beste geschikt voor jou een idee te geven wat je verwachten kan.
Video trailer: YouTube: Trailer video #1
Toch is het systeem zo opgezet dat je zelf een nieuw ver gebied kan uitzoeken (ver van spawn) zodat je eigen resources hebt om gebruik van te kunnen maken.
Naast de anti-grief opzet is er ook gezorgd voor anti-cheat om het spel eerlijk te houden voor alle spelers.

De hardware is prima, het betreft een i7 3400MHz met 16GB RAM en snelle 128GB SSD en zal door mijzelf onderhouden worden. (Ook 24/7 & backups natuurlijk)
Verder is er geen sprake van mogelijk doneren aangezien ik geen donaties accepteer en de server zal nog vele jaren blijven bestaan.

Mocht het je wat lijken om te komen spelen op een server met voornamelijk 18+ spelers, dan ben je van harte welkom.

Server zonder whitelist: www2.swprozee1.com:25678
Minecraft versie: 1.7.5

Met vriendelijke groet,
SWProzee1.

P.s.: Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag.
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar hoeveel actieve spelers zijn er op je server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jouw bericht. Op het moment is het vrij rustig maar elke serieuze speler krijgt een Teleport Door naar hun huis vanaf spawn wanneer ze een leuk huis hebben gebouwd op de server.
Om je een idee te geven hebben we net over de 50 Teleport Doors.

Natuurlijk spelen ze nooit allemaal tegelijk. Daarvoor is de Survival opzet voor de meesten niet interessant genoeg want ze spelen ook graag Modded, Kingdom, Skywars etc.

Het moeilijkste is om een vaste spelers-base te krijgen en daarom adverteer ik mijn server hier. Mensen komen en gaan of spelen pas na een aantal maanden ineens weer.

All for fun en we kunnen natuurlijk niemand verplichten te spelen. Maar ze weten inmiddels dat de server er zal zijn als ze spelen willen. De server bestaat al bijna 3 jaar.

Mocht je eens een kijkje willen komen nemen, dan ben je altijd welkom.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 12:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik heb de server van SWProzee1 aan de TS toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richub schreef op zondag 31 mei 2015 @ 05:48:
Ik heb de server van SWProzee1 aan de TS toegevoegd.
Hartelijk dank hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Vandaag heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd, ftb opnieuw gedownload, en Direwolf20 is nu ineens versie 1.4.1. :(
1.3.1 is niet meer beschikbaar in de lijst, en 1.4.1 is niet compatibel met de gotcraft server.

Of eRixxje kijkt of hij de server kan upgraden, of ik kan niet meer online komen... Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Laatst online: 16-09 19:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Mag ik toegang tot de Direwolf20 server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Richub schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:04:
Vandaag heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd, ftb opnieuw gedownload, en Direwolf20 is nu ineens versie 1.4.1. :(
1.3.1 is niet meer beschikbaar in de lijst, en 1.4.1 is niet compatibel met de gotcraft server.

Of eRixxje kijkt of hij de server kan upgraden, of ik kan niet meer online komen... Helaas.
Oh, kreeg net ook de melding of ik wil updaten naar 1.4.1
Ik dacht ..eerst eens hier in het topic kijken of dat verstandig is.
Blijkbaar nog niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik had geen keus...

Normaliter kijk ik eerst wel of zo'n update compatibel is, maar Win8.1 ging hier gisterochtend hard op z'n bek, dus moest ik wel herinstalleren.

offtopic:
Iets met geen schone, onveranderde Win8.1 installatieschijf kunnen vinden, alleen getweakte versies. Zit dus weer op Win7 nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
er staat onder de "3rd party packs" tab een dropdown met recommended, staat versie 1.3.1 daar ook niet meer tussen? bij mij kan ik daar gewoon alle versie vanaf versie 1.0.0 terug vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ga ik vanavond naar kijken, zit nu op m'n werk. ;)

Bedankt voor de tip, iig. :)

Edit:
Nop, direwolf20 1.3.1 staat daar niet bij... :(

[ Voor 26% gewijzigd door Richub op 03-06-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/iaNHn/82fe8d99f1.png

daar staat die niet tussen?

ik heb daar namelijk een heel lijstje staan:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/iaNJy/1276070f9f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
eRixxje is op dit moment de server aan het updaten naar 1.4.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ah, mooi, want het triuukje van Sjoerdjuh werkte niet hier.
Ik kon wel 1.3.1 kiezen, maar na opstarten draaide gewoon 1.4.1... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Djesse8999 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:24:
Mag ik toegang tot de Direwolf20 server?
Djesse, tuurlijk! Wat is je ingame nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
lochpatje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:18:
eRixxje is op dit moment de server aan het updaten naar 1.4.1!
Klopt, en dat is afgerond. We draaien nu 1.4.1 :-)
Pagina: 1 ... 11 ... 36 Laatste