Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Word gehost op een thuis server (VM heeft 4 cores en 12GB ram)
De enigste beperking voor zo ver ik weetis de bandbreedte (40/4 ziggo)
Het een en ander moet nog worden ingericht dus als er suggesties zijn voor plugins/mods let me know!
Hierbij alvast de info:
Server IP: minecraft.davids.online:25565
Minecraft versie: 1.12.1 (craftbukkit als er betere alternatieven zijn hoor ik het graag)
EDIT: Als dit bericht ongewenst laat maar weten dan haal ik het hier weg.
[ Voor 7% gewijzigd door BJD1997 op 13-08-2017 22:12 ]
IT Guru :)
Sorry dat ik even niet gepost heb. Ik was (en ben) nogal drukjes. Maar niet te druk om even te komen vertellen dat de server een flinke upgrade gehad heeft en dat we weer naast de vanilla server ook een direwolf modpack draaien.
Zie de TS voor meer informatie!
Have fun!
Ik draai zelf ook al jaren een minecraft server - sinds 2011 waar de laatste tijd vooral wat oudere spelers op zitten.
[ Voor 31% gewijzigd door MineTurtle op 11-11-2017 08:02 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Waarschijnlijk overmorgen eindelijk weer is tijd om een keer het spel op te starten. Gaat die direwolf mod via jouw Gotcraft modpack die je altijd bijhield of moet ik daar nog wat anders voor doen?eRixxje schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:27:
Hi All,
Sorry dat ik even niet gepost heb. Ik was (en ben) nogal drukjes. Maar niet te druk om even te komen vertellen dat de server een flinke upgrade gehad heeft en dat we weer naast de vanilla server ook een direwolf modpack draaien.
Zie de TS voor meer informatie!
Have fun!
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
De Modded server is flink aan het laggen soms. De Vanilla server is overigens weer up met de oude map!Booberella schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:45:
Zijn er anderen die ook niet kunnen verbinden met GotCraft?
Ups and downs he. Wacht maar tot er weer een nieuw modpack is, dan zit t weer een tijdje vol ;-)vanisher schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:11:
Zijn er nog meer mensen online op de gotcraft servers? Het is verdacht rustig de laatste tijd.
Edit: En dat is waarschijnlijk best snel.
[ Voor 6% gewijzigd door eRixxje op 03-11-2017 10:21 ]
heb idd wel weer zin in wat nieuws.
Lol ;-) Inderdaad. Goed idee! ;-)vanisher schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:23:
Wellicht is Modern Skyblock 2 wat
heb idd wel weer zin in wat nieuws.
En hoe kan ik die joinen?eRixxje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:55:
EEEEEEEEEEEEEEn we zijn om. Modpack is nu Modern Skyblock 2. Game-ze.
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Zie TS of de site. Modpack installen (twitch, curse) en connecten met de server :-)
Nice, tot zoeRixxje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:55:
Heb op zich wel weer een zin om een keer (op de server) te spelen.
Eigen eiland naar keuze.Steamwitz schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:29:
Zit je bij multiplayer Modern Skyblock 2 (eRixxje's server) met z'n alle op één eiland of heeft ieder speler een eigen eiland?
Heb op zich wel weer een zin om een keer (op de server) te spelen.
[ Voor 91% gewijzigd door MrAelon op 21-11-2017 09:04 ]
Hmm gaat niet helemaal goed hier, bij connecten staat er een groot rood kruis en vervolgens een hoop Mod rejections. Is het zeker Modern Skyblock 2?eRixxje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:55:
Je moet versie 2.7.2 van het modpack gebruiken. Dat is niet de meest recente versie. Misschien is dat het probleem?Jochemd13 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:51:
[...]
Hmm gaat niet helemaal goed hier, bij connecten staat er een groot rood kruis en vervolgens een hoop Mod rejections. Is het zeker Modern Skyblock 2?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Join je op de skyblock servercorset schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:30:
tijd niet gespeeldik mis de momenten van ender liquid in iemands huis, verbaasd zijn over hoe snel en groot Xena dingen kan bouwen. Mensen die naar mij kwamen omdat ze weer wat van Thaumcraft nodig hadden
Of pigman spawner onder de vloer...corset schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:30:
tijd niet gespeeldik mis de momenten van ender liquid in iemands huis, verbaasd zijn over hoe snel en groot Xena dingen kan bouwen. Mensen die naar mij kwamen omdat ze weer wat van Thaumcraft nodig hadden
dat deden we niet! we waren onschuldig
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zeg toch ook niet dat wij het hebben gedaan...
De verste is xena en die is nog wel een paar maandjes zoetMisterEagle schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:37:
hoever is iedereen op de modern skyblock? zie dat ie al een maand of wat onderweg is, blijft die nog lang bestaan vermoeden we? of is die al redelijk aan t einde? Dan wacht ik even op de volgende pack
Anoniem: 1010685
ERROR]: Could not load 'plugins/zPermissions-1.4-SNAPSHOT.jar' in folder 'plugins'
org.bukkit.plugin.InvalidPluginException: java.lang.UnsupportedClassVersionError: org/tyrannyofheaven/bukkit/zPermissions/ZPermissionsPlugin : Unsupported major.minor version 52.0
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.java:135) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugin(SimplePluginManager.java:329) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugins(SimplePluginManager.java:251) [spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R3.CraftServer.loadPlugins(CraftServer.java:291) [spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at net.minecraft.server.v1_8_R3.DedicatedServer.init(DedicatedServer.java:198) [spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:524) [spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at java.lang.Thread.run(Thread.java:695) [?:1.6.0_65]
Caused by: java.lang.UnsupportedClassVersionError: org/tyrannyofheaven/bukkit/zPermissions/ZPermissionsPlugin : Unsupported major.minor version 52.0
at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.ClassLoader.defineClassCond(ClassLoader.java:637) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:621) ~[?:1.6.0_65]
at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:141) ~[?:1.6.0_65]
at java.net.URLClassLoader.defineClass(URLClassLoader.java:283) ~[?:1.6.0_65]
at java.net.URLClassLoader.access$000(URLClassLoader.java:58) ~[?:1.6.0_65]
at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:197) ~[?:1.6.0_65]
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) ~[?:1.6.0_65]
at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:190) ~[?:1.6.0_65]
at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:101) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:86) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:306) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:247) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.Class.forName0(Native Method) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.Class.forName(Class.java:249) ~[?:1.6.0_65]
at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.<init>(PluginClassLoader.java:64) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.java:131) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
... 6 more
Aan de UnsupportedClassVersionError te zien en dat je jar 1.4 is en de rest 1.8.7 denk ik dat je voor die Version plugin een nieuwe(1.8.7) moet zoekenAnoniem: 1010685 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:53:
ik heb een probleem met mijn eigen mc server, als iemand weet hoe dit op te lossen is dan hoor ik dat graag. ik heb geen idee wat dit is, het is ook niet mijn plugin.
ERROR]: Could not load 'plugins/zPermissions-1.4-SNAPSHOT.jar' in folder 'plugins'
org.bukkit.plugin.InvalidPluginException: java.lang.UnsupportedClassVersionError: org/tyrannyofheaven/bukkit/zPermissions/ZPermissionsPlugin : Unsupported major.minor version 52.0
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.java:135) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugin(SimplePluginManager.java:329) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugins(SimplePluginManager.java:251) [spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R3.CraftServer.loadPlugins(CraftServer.java:291) [spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at net.minecraft.server.v1_8_R3.DedicatedServer.init(DedicatedServer.java:198) [spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:524) [spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at java.lang.Thread.run(Thread.java:695) [?:1.6.0_65]
Caused by: java.lang.UnsupportedClassVersionError: org/tyrannyofheaven/bukkit/zPermissions/ZPermissionsPlugin : Unsupported major.minor version 52.0
at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.ClassLoader.defineClassCond(ClassLoader.java:637) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:621) ~[?:1.6.0_65]
at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:141) ~[?:1.6.0_65]
at java.net.URLClassLoader.defineClass(URLClassLoader.java:283) ~[?:1.6.0_65]
at java.net.URLClassLoader.access$000(URLClassLoader.java:58) ~[?:1.6.0_65]
at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:197) ~[?:1.6.0_65]
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) ~[?:1.6.0_65]
at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:190) ~[?:1.6.0_65]
at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:101) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:86) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:306) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:247) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.Class.forName0(Native Method) ~[?:1.6.0_65]
at java.lang.Class.forName(Class.java:249) ~[?:1.6.0_65]
at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.<init>(PluginClassLoader.java:64) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.java:131) ~[spigot-1.8.7.jar:git-Spigot-f94fe8f-d27e6d0]
... 6 more
Heeft iemand de deze world nog? (De pre-1.12 world waar ik destijds met een spawn town bezig was).eRixxje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:01:
Play.gotcraft.nl vanilla draait nu 1.12 met een verse map! Weescht welkom!
Mocht iemand de vorige map nog willen, dan kun je me een PM sturen voor download.
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Minecraft bleef zeggen cannot connect to the server
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
We hebben een Discord server!
De (gratis!) launcher van FTB kun je hier vinden: http://ftb.cursecdn.com/FTB2/launcher/FTB_Launcher.exe
Als je interesse hebt en/of hulp nodig hebt bij het opzetten van FTB, laat maar weten. Leeftijd maakt niets uit als je maar geïnteresseerd bent!
Mocht iemand plannen hebben dan zou ik graag eens met hem/haar sparren over een aantal ideeën welke ik heb om de server wellicht nog wat 'spannender' te maken.
Persoonlijk zou ik graag een server opzet zien welke verschillende gebieden heeft met elk een eigen functie, zoals dit in Hermitcraft season 4 ook is opgezet. Dus een aantal (2-3) grote gebieden voor Residence/huizen, een gebied voor winkels (met eventueel een plug-in zodat er niet gejat kan worden? weet niet of dat kan), een gebied voor mini games, een gebied voor community farms e.d. Daarnaast uiteraard een groot gebied onderwater.Dreanor schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:54:
Ja, daar ben ik het mee eens MrAelon.Er verandert nog zoveel in de huidige snapshots, zeker qua world gen, voor 1.13 dat ik ook wacht op een schone, frisse 1.13 map/server als het zover is. Daarna ben ik zeker in voor Minecraft vanilla!
Ik denk dat je met een dergelijke opzet er voor zorgt dat spelers wat meer bij elkaar in de buurt blijven en dat daardoor spelers langer actief blijven.
Jazeker. Zodra 1.13 finaal is, starten we met een schone wereld :-)MrAelon schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:47:
Vraagje. Is er iemand van plan een 1.13 server te hosten (wellicht GoTcraft)? De snapshot spelen vind ik niet zo maar een volledig schone server op 1.13 lijkt mij dan wel weer erg leuk.
Mocht iemand plannen hebben dan zou ik graag eens met hem/haar sparren over een aantal ideeën welke ik heb om de server wellicht nog wat 'spannender' te maken.
[ Voor 37% gewijzigd door eRixxje op 18-04-2018 15:09 ]
En hoe kom ik op deze server?eRixxje schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:05:
BTW: We draaien een nieuwe modded server (1.12.2) met ons eigen modpack EN er komt misschien nog een standaard modpack bij voor de hardcore questionados
Zou jij/jullie open staan voor een suggestie als die van mij hierboven? Of iets soort gelijks?eRixxje schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:05:
[...]
Jazeker. Zodra 1.13 finaal is, starten we met een schone wereld :-)
An sich wel, het probleem met vanilla is alleen dat je niet zoveel kunt afdwingen. Als er eenmaal een bukkit/spigot versie van 1.13 komt dan kunnen we wellicht wat serverside plugins gebruiken.MrAelon schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:38:
[...]
Zou jij/jullie open staan voor een suggestie als die van mij hierboven? Of iets soort gelijks?
Met wat voorbereidend werk voordat de server ‘open’ gaat door gebieden uit te zetten en vanaf spawn alleen wat portals te maken plus wat regels kom je denk ik een heel eind. Zou er graag aan meehelpen.eRixxje schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:01:
[...]
An sich wel, het probleem met vanilla is alleen dat je niet zoveel kunt afdwingen. Als er eenmaal een bukkit/spigot versie van 1.13 komt dan kunnen we wellicht wat serverside plugins gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe je die 'regels' wilt afdwingen in vanilla minecraft :-) Maar assistentie is tegen die tijd van harte welkom natuurlijk!MrAelon schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:53:
[...]
Met wat voorbereidend werk voordat de server ‘open’ gaat door gebieden uit te zetten en vanaf spawn alleen wat portals te maken plus wat regels kom je denk ik een heel eind. Zou er graag aan meehelpen.
GoTcraft is een whitelist server toch? Ik vermoed (pin me er niet op vast) dat veel spelers de 'regels' grotendeels zullen volgen als dit maar duidelijk wordt gemaakt bij de eerste keer aanmelden op de server.eRixxje schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:05:
[...]
Ik ben benieuwd hoe je die 'regels' wilt afdwingen in vanilla minecraft :-) Maar assistentie is tegen die tijd van harte welkom natuurlijk!
Daarom is het belangrijk om de server voor te bereiden met een spawn waarin een en ander wordt uitgelegd en duidelijke gebieden worden aangegeven. HermitCraft heeft dat destijds gedaan door binnen Mesa biomes te spelen, hier zijn meer mogelijkheden in.
Daarnaast kun je met een stukje moderatie veel doen. Mocht dit jou/jullie inzien te veel werk zijn ben ik uiteraard ook al helemaal blij met een default vanilla server. Ik denk wel dat het heel veel zou kunnen toevoegen.
Ik draai zelf ook een sevtech ages server en client op één pc tegelijk, gaat nog prima.eRixxje schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:04:
De tweede modded server is ook online: SevTech Ages. Zie OP of gotcraft.nl
Moest wat prielen en heb op de client optifine geinstalleerd en 5gb toegewezen.
De server draait ook op 5 gb (maximaal 2 personen op de server).
Behalve dat de settings van twitch elke keer verdwijnen en dus nieuwe java argumenten moet opgeven, blijft stom.
Is wel een leuke pack :)!
Absoluut relatief, relatief absoluut.
De nieuwste snapshot is net geinstalleerd en deze had een mapreset nodig ivm worldgen. Ik vermoed dus dat een reset straks niet echt meer nodig zal zijn. Maar een frisse start bij de release is wellicht wel leukMrAelon schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:07:
Wellicht dat ik de komende dagen toch nog maar aansluit op de survival server. Kriebelt te veel om weer te spelen en 1.13 gaat volgens mij nog echt wel even op zich laten wachten.
Fingers crossed! Heb er zin in. Map reset lijkt mij wel leuk voor 1.13 maar dat is natuurlijk aan jou.eRixxje schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:17:
[...]
De nieuwste snapshot is net geinstalleerd en deze had een mapreset nodig ivm worldgen. Ik vermoed dus dat een reset straks niet echt meer nodig zal zijn. Maar een frisse start bij de release is wellicht wel leukTevens lijkt het erop dat ze binnenkort al aan pre-release versies gaan werken, dus de release is misschien niet zo ver weg als we denken
- Lava ziet er voor mij uit als water (verschillende resource packs geprobeerd);
- Zwemmen lukt niet, onderwater werkt hetzelfde als op land maar je verdrinkt wel gewoon.
Ben benieuwd of jullie hier ook tegen aan lopen.
Als je eerst even een singleplayer game start en daarna op de server inlogt, zijn die problemen weg. Snapshots....MrAelon schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:49:
Zo. Paar uurtjes bezig geweest met een kampje dicht bij spawn. Mijn, portal en begin van een enchanting table staan maar uiteraard weer veel meer tijd kwijt geweest aan het er allemaal een beetje leuk uit laten zien. Paar interessante bugs:
- Lava ziet er voor mij uit als water (verschillende resource packs geprobeerd);
- Zwemmen lukt niet, onderwater werkt hetzelfde als op land maar je verdrinkt wel gewoon.
Ben benieuwd of jullie hier ook tegen aan lopen.
https://minecraft.net/nl-...minecraft-113-pre-release
Server wordt nu geupdated.
De vanilla server is up. Het voorbereidend werk kan beginnen. Iedereen die MrAelon wil assisteren kan mij contacteren ;-)MrAelon schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:49:
[...]
GoTcraft is een whitelist server toch? Ik vermoed (pin me er niet op vast) dat veel spelers de 'regels' grotendeels zullen volgen als dit maar duidelijk wordt gemaakt bij de eerste keer aanmelden op de server.
Daarom is het belangrijk om de server voor te bereiden met een spawn waarin een en ander wordt uitgelegd en duidelijke gebieden worden aangegeven. HermitCraft heeft dat destijds gedaan door binnen Mesa biomes te spelen, hier zijn meer mogelijkheden in.
Daarnaast kun je met een stukje moderatie veel doen. Mocht dit jou/jullie inzien te veel werk zijn ben ik uiteraard ook al helemaal blij met een default vanilla server. Ik denk wel dat het heel veel zou kunnen toevoegen.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
https://www.feed-the-beas...-revelation/files/2570159
Dat of ATM 3 lijken mij ook een stuk leukerlevik7 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 00:30:
Spelen er veel op de sevtech ages server? Ik zou zelf wel geinteresseerd zijn in de nieuwe revelation 2 modpack:
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Volgens mij niemand meer, dus ik hoor graag suggesties!levik7 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 00:30:
Spelen er veel op de sevtech ages server? Ik zou zelf wel geinteresseerd zijn in de nieuwe revelation 2 modpack:
All the mods 3 lijkt mij wel leuk met Thaumcraft Ender IO en ook nog creative items ondanks dat het geen expert pack is.eRixxje schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:11:
[...]
Volgens mij niemand meer, dus ik hoor graag suggesties!
Revelations is ook leuk als ik dat zo zie bij bijv. Chosen
[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 26-06-2018 18:53 ]
Ja, ik heb ook revelation 1 gespeeld. En nu ook aan het kijken bij ChosenArchitect. Dus zou dat wel leuk vinden! Persoonlijk het liefst met RefinedStorage omdat ik dat nog nooit heb gebruikt. Dus zou het wel leuk vinden om dat een keer te proberen.beuker19 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:50:
[...]
All the mods 3 lijkt mij wel leuk met Thaumcraft Ender IO en ook nog creative items ondanks dat het geen expert pack is.
Revelations is ook leuk als ik dat zo zie bij bijv. Chosen
Revelation heeft standaard geen RS en ook vind ik het jammer dat Mekanism in geen van de FTB packs zit aangezien de mod wel heel leuk is en weer is wat anders dat altijd TE, EIO en Extreme Reactors.levik7 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:41:
[...]
Ja, ik heb ook revelation 1 gespeeld. En nu ook aan het kijken bij ChosenArchitect. Dus zou dat wel leuk vinden! Persoonlijk het liefst met RefinedStorage omdat ik dat nog nooit heb gebruikt. Dus zou het wel leuk vinden om dat een keer te proberen.
Revelations heeft wel weer Flux Networks
Verder zijn de packs bijna gelijk en moet het geen probleem zijn om bijv. met ChosenArchitect ''mee te spelen'' in All the Mods 3
Ja heb ik ook een poosje gespeeld maar vind het net niet zo goed gedaan al bijv. Infinity Expert of AoE.RoyK schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:43:
Ik kan jullie de modpack van Enigmatica Expert aanbevelen. Erg lastig.. mobs met xp van 200+ en alle recepten zijn een heel stuk moeilijker om te maken. Er zit een hele rits questen in die mooi n elkaar overlopen.
De sterkere mobs zijn niet leuk
Ex Nihilo in het progressie systeem is meh
verder is het wel leuk maar ik houd toch meer van wat meer keuze in welke mods ik wel en niet wil spelen.
Best wel eigenlijk.RoyK schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:42:
@beuker19 Zijn de verschillen groot tussen Enigmatica expert en Infinty Expert?
Alleen is het een beetje moeilijk allemaal uit te leggen op het werk.
Zal vanmiddag even een paar punten maken als ik weer thuis ben.
De versie is sowieso verschillend, maar ik weet niet hoe het bij Enigmatic expert is, maar bij infinity expert wordt je verplicht bepaalde mods eerst te doen voordat je de bekendere mods kun doen.RoyK schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:42:
@beuker19 Zijn de verschillen groot tussen Enigmatica expert en Infinty Expert?
Zelf vond ik Infinity expert erg grindy .
• Nog meer grinden en alle progressie zit nog meer achter andere mods dus het is behoorlijk lineair qua hoe je door de quest heen gaat, dat vond ik in Infinity veel beter geregeld.Hairy23 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:37:
[...]
De versie is sowieso verschillend, maar ik weet niet hoe het bij Enigmatic expert is, maar bij infinity expert wordt je verplicht bepaalde mods eerst te doen voordat je de bekendere mods kun doen.
Zelf vond ik Infinity expert erg grindy .
• De mobs zijn behoorlijk snel heel sterk en het is gewoon meer vervelend ipv. dat het echt iets toevoegt.
Nog vervelender zijn de zogenaamde ''rare'' mods die nog minder toevoegen.
• Draken gewoon in de overworld is niet echt van toegevoegde waarde.
• In het begin een village vinden scheelt je heel veel grinden in de early game.
dat waren wel de belangrijkste punten.
Interessant. Ik vind de sterke mobs ook niet fijn. Sterker nog, ik kijk wel uit om midden in de nacht op pad te gaan, zelfs overdag kan het riskant zijn. Tegelijk heeft dat mechanisme ook wel iets tofs. Je hebt echt respect voor mobs hehe.beuker19 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:39:
[...]
• Nog meer grinden en alle progressie zit nog meer achter andere mods dus het is behoorlijk lineair qua hoe je door de quest heen gaat, dat vond ik in Infinity veel beter geregeld.
• De mobs zijn behoorlijk snel heel sterk en het is gewoon meer vervelend ipv. dat het echt iets toevoegt.
Nog vervelender zijn de zogenaamde ''rare'' mods die nog minder toevoegen.
• Draken gewoon in de overworld is niet echt van toegevoegde waarde.
• In het begin een village vinden scheelt je heel veel grinden in de early game.
dat waren wel de belangrijkste punten.
Draken in de overworld doen niet veel idd.
Je kan met vanilla wapens en tools niks doen. Ze zijn na 1x slaan stuk. Je word gedwongen om de mods te gebruiken wat ik wel weer slim vind. Ook is de discord van Enigmatica van de pack maker heel actief. Een vraag is zo beantwoord.
Zit er in Infinity Expert dan ook een mooie Quest serie in die je van mod naar mod begeleid?
Een beetje maar minder geforceerd en het leuke vind ik dat je daar met mods speelt die je normaal nooit speelt nog meer dan Enigmatica.RoyK schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:46:
[...]
Interessant. Ik vind de sterke mobs ook niet fijn. Sterker nog, ik kijk wel uit om midden in de nacht op pad te gaan, zelfs overdag kan het riskant zijn. Tegelijk heeft dat mechanisme ook wel iets tofs. Je hebt echt respect voor mobs hehe.
Draken in de overworld doen niet veel idd.
Je kan met vanilla wapens en tools niks doen. Ze zijn na 1x slaan stuk. Je word gedwongen om de mods te gebruiken wat ik wel weer slim vind. Ook is de discord van Enigmatica van de pack maker heel actief. Een vraag is zo beantwoord.
Zit er in Infinity Expert dan ook een mooie Quest serie in die je van mod naar mod begeleid?
Verder is Enigmatica gewoon goed hoor maar het springt en niet boven uit zeg maar.
Wel is het een 1.12.2 pack want ik persoonlijk fijner vind dan 1.7.10 dus infinitiy zal ik dan ook niet snel meer spelen.
Ik moet er ook bij zeggen dat ik tegenwoordig het liefste gewoon normale packs speel omdat d meeste expert packs uiteindelijk toch het zelfde doen alleen 100u meer speeltijd die ik niet heb.
Ik zeg All the Mods llleRixxje schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:24:
Is er al een conclusie? ;-)
Die zou je kunnen doen, maar dan zou ik wel een nachtelijke reboot doen, anders ben ik bang dat je heel snel block lag ga hebben.
Dan word het wat mij betreft ook Revelations 2 en er is gisteren ook nog eens Refine Storage aan toegevoegd.levik7 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:48:
Zou zelf ook meer fan zijn van revelation 2. Heb niet echt een hele goede laptop en heb even op een server gespeeld met atm3 maar merkte best wel groot verschil in performance t.o.v. revelation 1 en beyond.
[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 01-07-2018 00:03 ]
Zou je de server kunnen opzetten? Weet niet of je er tijd voor hebt? Zou eventueel kunnen helpen, heb dit weekend vrij dus zou dan graag willen spelen als het lukt.eRixxje schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:24:
Is er al een conclusie? ;-)
En is er eigenlijk een discord voor gotcraft oid?
[ Voor 8% gewijzigd door levik7 op 06-07-2018 11:53 ]
De server zelf moet nog gebuild wordenUTADDICT schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:20:
Waar zijn de screenshots van jullie builds in de nieuwe server? ;-)
De survival server bedoel ik natuurlijk ;-)
Er is een Slack.levik7 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:22:
[...]
Zou je de server kunnen opzetten? Weet niet of je er tijd voor hebt? Zou eventueel kunnen helpen, heb dit weekend vrij dus zou dan graag willen spelen als het lukt.
En is er eigenlijk een discord voor gotcraft oid?
Is die ook een beetje actief? Zoja: linkje?
TopeRixxje schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:53:
FTB Revelation 2 is up over een kwartiertje. Ik gebruik de laatste Release versie. Niet de Beta's.
kan ik een engelse vriend meenemen op de server?eRixxje schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:53:
FTB Revelation 2 is up over een kwartiertje. Ik gebruik de laatste Release versie. Niet de Beta's.
Ik zou niet weten waarom niet. Maar de voertaal op gotcraft is over het algemeen nederlands, dus da's misschien ff wennen voor hemMisterEagle schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:27:
[...]
kan ik een engelse vriend meenemen op de server?
ja komt wel goed, als we online zijn zijn we dat toch samenR.di.Giovanni schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:33:
[...]
Ik zou niet weten waarom niet. Maar de voertaal op gotcraft is over het algemeen nederlands, dus da's misschien ff wennen voor hem