PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Heb je iets meer info over die server? Ik kom graag weer eens kijken
Ook een goed idee!Cult schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:29:
[...]
Of door middel van een donatie aan de server? Is voor iedereen win-win.
Lekker druk elke avond en al wat mooie builds
Wie heeft daar toestemming voor gegeven?? Want ik denk dat Dongersmooi hier niet van op de hoogte is..Cult schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:20:
Heren,
Ik ben tot eind februari op vakantie, ik zie jullie dan weer! Joe hooi
Hup melden bij de aannemer!!
Kan ik op de server? (IGN: DaanTheDino)
Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?
Boullie
Je kunt gewoon inloggen: play.gotcraft.nlAjaxKing97 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:24:
[...]
Kan ik op de server? (IGN: DaanTheDino)
Ik ga mijn best doen om 0x dood te gaan!
*5 minuten later, was shot by skeleton*
Liever niet geheel vanilla (beetje teleporteren zou wel fijn zijn), maar verder heb ik weinig eisen
Geen teleport voor zover ik kan zien. In ieder geval niet op mijn huidige niveau.
hm... heb ik je misschien verkeerd begrepen. Wel Enderio met telepads en ankerpunten om naar te telepoorten!BLACKfm schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:28:
[...]
Geen teleport voor zover ik kan zien. In ieder geval niet op mijn huidige niveau.
Meer commands als '/home' of '/return' e.d. als je van je huidige plaatst terug naar je bed wilt of terug naar de plaats van de dood (of inventory bescherming). Het moet zeg maar wel leuk blijven en de 'rage-quite' zo lang mogelijk uitstellenRoyK schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:26:
[...]
hm... heb ik je misschien verkeerd begrepen. Wel Enderio met telepads en ankerpunten om naar te telepoorten!
Maar dat is juist onderdeel van vanilla, dat je je items verliest als je doodgaat. Haal je dat weg dan is (voor mij) alle spanning uit het spel ...BLACKfm schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:50:
[...]
Meer commands als '/home' of '/return' e.d. als je van je huidige plaatst terug naar je bed wilt of terug naar de plaats van de dood (of inventory bescherming). Het moet zeg maar wel leuk blijven en de 'rage-quite' zo lang mogelijk uitstellen.
En met teleport commands zijn dingen als een netherhub of andere transport builds totaal overbodig.
Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk maar op de gotcraft (vanilla) server zit dat niet.
Mocht iemand de vorige map nog willen, dan kun je me een PM sturen voor download.
[ Voor 7% gewijzigd door eRixxje op 08-06-2017 12:02 ]
Ieder zijn ding zeker. Ik zoek het toch liever in het 'creative survivalen' zal ik maar zeggen. Ik wel leuke dingen bouwen maar niet als een creeper me besluipt uren aan werk kwijt zijn door het verliezen van de inventaris.Dreanor schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:09:
[...]
Maar dat is juist onderdeel van vanilla, dat je je items verliest als je doodgaat. Haal je dat weg dan is (voor mij) alle spanning uit het spel ...
En met teleport commands zijn dingen als een netherhub of andere transport builds totaal overbodig.
Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk maar op de gotcraft (vanilla) server zit dat niet.
Dat vind ik dan nog misschien een overkomelijke ergernis, maar het kunnen teleporteren van huis naar de plaats waar je was (zeg maar de moderne fast travel, want in The Elder Scrolls/fallout ga je ook niet elke keer fysiek terug naar je koffer om spullen te droppen) vind ik wel een must.
En het mooie aan die features is dat ze er zijn, maar dat je ze niet hoeft te gebruiken. Het ontbreken ervan is voor mij gewoon een breakpoint voor een minecraft server.
Maar zoals gezegd, ieder zijn ding. De feature zit ook in de gotcraft server, maar die rechten zijn uitgeschakeld voor normale spelers.
Offline? Kan de server niet vinden...eRixxje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:01:
Play.gotcraft.nl vanilla draait nu 1.12 met een verse map! Weescht welkom!
Mocht iemand de vorige map nog willen, dan kun je me een PM sturen voor download.
Wij zijn een nieuwe server begonnen.
Onze server is: mc.kutcomputers.nl:25566
omschrijving..
- Versie 1.12 (jeeh nieuwe features
- Survival vanilla.
- Creeper dmg staat uit.
- zitten al meerdere mensen op!!
Kom gerust eens kijken.
[ Voor 30% gewijzigd door Becky1360 op 22-06-2017 11:03 ]
en kwa grief protection.. we maken af en toe backups.
en explosive dingen zoals creeper dmg staat uit.
verder houden gamebuster800 en ik de server strak in de gaten.
ik ben zelf bijna heel de dag al online dus komt wel goed
de heel jongen kids zitten er sinds gister niet meer op.
dus leeftijd begint nu ongeveer bij 15/16
onze facebook..al sinds 2013!!: https://www.facebook.com/kutcomputers
[ Voor 9% gewijzigd door Becky1360 op 22-06-2017 19:20 ]
Stiekeme pm-remindereRixxje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:01:
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Heb de intentie om ook beacons te gaan verkopen op termijn in ruil voor bijvoorbeeld een elytra o.i.d. Scheelt weer farmen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dus. Vanaf vandaag weer van de partij?corset schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:13:
Wat ben ik lang weg geweest.. laatste keer was nog een oude DW20 server van Erixxje.. >_<
Zit nu nog even bij m'n ouders
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wow, dat is inderdaad wel lang ja haha. Er zijn al flink wat modpacks de revue gepasseerd in de tussentijd haha.corset schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:13:
Wat ben ik lang weg geweest.. laatste keer was nog een oude DW20 server van Erixxje.. >_<
Erg lang niet online geweest idd, vandaag begin ik maar weer eens.eRixxje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:01:
En komt die seed me bekend voor?
I knowDreanor schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:50:
[...]
Wow, dat is inderdaad wel lang ja haha. Er zijn al flink wat modpacks de revue gepasseerd in de tussentijd haha.
Hermitcraft Season 5 seed. Kortom, veel mushroom biomes en meer spawners.Daantje19 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:50:
[...]
Erg lang niet online geweest idd, vandaag begin ik maar weer eens.
En komt die seed me bekend voor?
Haha ik speelde de map een paar weken geleden nog, dus ik herkende hem gelijk hahaMrAelon schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:58:
[...]
Hermitcraft Season 5 seed. Kortom, veel mushroom biomes en meer spawners.
Toffe seed. Kwam er laatst (door volgens mij PaazEi) achter dat mijn eiland recht naast een ocean monument zit. Die ga ik binnenkort dus maar te lijf.Daantje19 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:00:
[...]
Haha ik speelde de map een paar weken geleden nog, dus ik herkende hem gelijk haha
Cool! Wat is jouw mc naam? mijne is DaanTheDino (ook herkenbaar als AjaxKing97)MrAelon schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:34:
[...]
Toffe seed. Kwam er laatst (door volgens mij PaazEi) achter dat mijn eiland recht naast een ocean monument zit. Die ga ik binnenkort dus maar te lijf.
MrAelon. Zit op een klein (inmiddels helemaal rood) eiland ten, volgens mij, zuiden van spawn.Daantje19 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:28:
[...]
Cool! Wat is jouw mc naam? mijne is DaanTheDino (ook herkenbaar als AjaxKing97)
Jep, lekker druk idd! Ik survival met 2 andere, lekker gezellig zo via discord.MrAelon schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:32:
Gisteren toch weer man of 8 online! Gaat weer mooi zo. Eerste beacons zijn klaar overigens.

Best mooi beginnetje zo
Verwijderd
Ik ben opzoek naar mensen die het leuk vinden om met een paar mensen te survivallen.
Als er genoeg animo is zal ik een ssd server huren waar voor nu 10 man op kan, er zijn geen verplichtingen!
Misschien hier en daar wat plug-ins en als er andere ideen zijn zal ik dat zeker meenemen!
Lijkt het je wat?
Laat het me dan zo snel mogelijk weten!!
Join lekker GoTcraft. Super gezellige, actieve server van zo'n 15 spelers. Meestal wel 2 a 3 spelers online met uitschieters naar 8-10. Houd je je centen in je zak voor het huren of geef je deze uit als donateur van Gotcraft. Win-win, geen gesplitte community en meer gezellige spelerts.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:49:
Hallo,
Ik ben opzoek naar mensen die het leuk vinden om met een paar mensen te survivallen.
Als er genoeg animo is zal ik een ssd server huren waar voor nu 10 man op kan, er zijn geen verplichtingen!
Misschien hier en daar wat plug-ins en als er andere ideen zijn zal ik dat zeker meenemen!
Lijkt het je wat?
Laat het me dan zo snel mogelijk weten!!
Verwijderd
Ik ga er even over nadenken bedankt!MrAelon schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:00:
[...]
Join lekker GoTcraft. Super gezellige, actieve server van zo'n 15 spelers. Meestal wel 2 a 3 spelers online met uitschieters naar 8-10. Houd je je centen in je zak voor het huren of geef je deze uit als donateur van Gotcraft. Win-win, geen gesplitte community en meer gezellige spelerts.
Het is een gezellige server, gewoon doen!
Ik heb deze ook erop gezetBecky1360 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:32:
Heej allemaal,
Wij zijn een nieuwe server begonnen.
Onze server is: mc.kutcomputers.nl:25566
omschrijving..
- Versie 1.12 (jeeh nieuwe features)
- Survival vanilla.
- Creeper dmg staat uit.
- zitten al meerdere mensen op!!
Kom gerust eens kijken.
Kleine toevoeging: Survival Anarchy.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Valt weinig te 'willen' vrees ik. Je speelt op een server, lag happens. Helemaal met elytra een bekend fenomeen. Snap dat je teleurgesteld bent maar ik zie dat toch ook als een onderdeel van Survival Minecraft. Soms verlies je shit, soms ook waar je enorm lang voor hebt gewerkt.Daantje19 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:31:
Eindelijk gister een elytra gevonden op GoTcraft, wilde ik er zo mee vliegen kon dat niet. Dus ik lazerde de void in. Ik drukte op dubbelspatie maar niks werkte, later een andere elytra geleend en die deed het wel. Ofwel ik wil mijn eerste elytra terug
Ik heb al een eigen elytra en al mijn stuff die ik ben verloren in de end (ben nog paar keer dood gegaan op het vaste land)MrAelon schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:35:
[...]
Valt weinig te 'willen' vrees ik. Je speelt op een server, lag happens. Helemaal met elytra een bekend fenomeen. Snap dat je teleurgesteld bent maar ik zie dat toch ook als een onderdeel van Survival Minecraft. Soms verlies je shit, soms ook waar je enorm lang voor hebt gewerkt.
Maar door de gifts van NomoDigger en Wessel heb ik alles terug kunnen krijgen
Ikke grote blij
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Gisteren de server gejoined en begonnen met een build. Plaatjes later. Ook meteen al hopeloos opgeblazen door een Creeper, very rusty ;-)
Welkom! Lekker rond rennen door de server. Snel even een nether portal opzetten, dan ben je zo bij de rest. Zijn overigens ook voldoende farms al beschikbaar. Van mijzelf de wither skelly farm en een triple spawner, van Nomo enzo volgens mij nog veel meer!UTADDICT schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:08:
Interessant! Meer screenshots ;-)
Gisteren de server gejoined en begonnen met een build. Plaatjes later. Ook meteen al hopeloos opgeblazen door een Creeper, very rusty ;-)
Hehe dank!MrAelon schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:00:
[...]
Welkom! Lekker rond rennen door de server. Snel even een nether portal opzetten, dan ben je zo bij de rest. Zijn overigens ook voldoende farms al beschikbaar. Van mijzelf de wither skelly farm en een triple spawner, van Nomo enzo volgens mij nog veel meer!
Vanmorgen was hel, 3x dood. Steeds rennen naar mn huis (ver van spawn), weer die kak-skeleton met aimbot. Meh.
Kom gerust langs voor wat starter gear. Ook bij een van de andere leden kun je vast terecht voor de opstart.UTADDICT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:43:
[...]
Hehe dank!
Vanmorgen was hel, 3x dood. Steeds rennen naar mn huis (ver van spawn), weer die kak-skeleton met aimbot. Meh.

Wel 1000000x dood omdat ik niet oplet, maar ja..
Dreanor schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:46:
Maar wel 10 bonuspunten voor het gebruiken van Acasia wood, nice!![]()
Thanks! En altijd welkom! Denk nog wel dat de Stone pilaren omgezet gaan worden (onderste verdieping) in Quartz. En het dak.... Daar weet ik wat er moet gebeuren maar ZO weinig zin inMrAelon schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:15:
Ziet er tof uit! Kom vanavond wel even buurten.
[ Voor 7% gewijzigd door UTADDICT op 21-07-2017 15:35 ]
Info
Server IP: minecraft.forgottenhonor.com
Server Launch Date: 7/21/2017, 1800 CET, 12 Noon US EST
Login Version: 1.11 or later.
Dynmap Address: http://dyn_map.forgottenhonor.com:8123/#
Ah joh, don't be too hard on yourself. Ik speel nu een paar maand op de server en heb alleen drie platformen waar niets op staat.UTADDICT schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:34:
[...]
[...]
Thanks! En altijd welkom! Denk nog wel dat de Stone pilaren omgezet gaan worden (onderste verdieping) in Quartz. En het dak.... Daar weet ik wat er moet gebeuren maar ZO weinig zin in
Oh, oeps ;-)MrAelon schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:50:
[...]
Ah joh, don't be too hard on yourself. Ik speel nu een paar maand op de server en heb alleen drie platformen waar niets op staat.
Die wereld in dynmap ziet er wel erg mooi uit zeg.Stronkie schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:31:
We hebben bij forgottenhonor nu een nieuwe PvP Server opgestart
Info
Server IP: minecraft.forgottenhonor.com
Server Launch Date: 7/21/2017, 1800 CET, 12 Noon US EST
Login Version: 1.11 or later.
Dynmap Address: http://dyn_map.forgottenhonor.com:8123/#
Hebben jullie deze wereld zelf gemaakt? Of is dit een bestaande map?
met PVP capture zones , arena's and MOB city's for points

Lekker druk, straks crasht de server nog
Dus het lijkt erop dat ik en een vriendin naar GotCraft toe komen.
P.S. Mijn naam in MineCraft is anders dan hier (Ad0raBelle)
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Verwijderd
met vriendelijke groet MaricDriver een nieuwe blije speler.
Misschien leuk idee om een discord gesprek met zn allen te beginnen? ik en Marc (maricdriver) stemmnen iig voorUTADDICT schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:05:
Idd, gisteravond iets van 9 online, heel leuk! Maar weer eens doorgegaan met het huis, de aangrenzende stallen moeten af. Foto's later. En ik wil meer de hoogte in voor een goed uitzicht, moet alleen nog ff bedenken hoe ik dat ga doen zonder dat het heel lelijk wordt.
Is dat een nieuw soort teamspeak? Ik ben voorDaantje19 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:31:
[...]
Misschien leuk idee om een discord gesprek met zn allen te beginnen? ik en Marc (maricdriver) stemmnen iig voor
https://discord.gg/GPKFug8

heb mijn claim gelegd op een plekje rond 185/*/719
edit/ hoge ping is killing me
[ Voor 29% gewijzigd door justmike op 28-07-2017 21:46 ]
Ik hoef geen hoge ping te hebben om opgeblazen te wordenjustmike schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:15:
Vandaag vriendelijk ontvangen op de gotcraft server door paaZei.
heb mijn claim gelegd op een plekje rond 185/*/719
edit/ hoge ping is killing me, creepers verschijnen uit het niets vlak voor mijn neus
Ip-adres 77.173.64.100
Ik kan het alleen nog steeds niet vinden ingame, maargoed ;-)
Ik heb gisteren eindelijk een muur gebouwd om het stulpje heen, nu geen enkele mob-spawn meer dus ook over met die creeper-deaths (ik speel veel zonder geluid).
Heb je de 'beneden nether hub' al wel gevonden? Daar zit o.a. Paaz aan. Zit nu vanaf boven ook een gang, drop en een lift terug naar boven bijgebouwd.UTADDICT schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:36:
Heel vet @paazei !!
Ik kan het alleen nog steeds niet vinden ingame, maargoed ;-)
Ik heb gisteren eindelijk een muur gebouwd om het stulpje heen, nu geen enkele mob-spawn meer dus ook over met die creeper-deaths (ik speel veel zonder geluid).
[ Voor 9% gewijzigd door MrAelon op 06-08-2017 20:20 ]
Klopt, heb dat stuk onder die boom tot aan bedrock uitgegraven. Daar zit mb storage en paar mini farms.UTADDICT schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:30:
Heel nice! En dat is dan zeg maar de bovenkant van je basis toch? Ik ben een keer verdwaald in een knalrode basis van je namelijk