Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
MrAelon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:53:
[...]

>.< Werkt niet voor mij, MulitMC gedownload, account toegevoegd, GotCraft modpack ge-import maar wanneer ik wil gaan spelen krijg ik een hele rits aan rode regels. Enig idee? Ik speel op een Mac (niet boos worden ;o )
zonder de inhoud van die regels wordt het moeilijk voor me :-) Die rode regels zijn an sich niet erg. Stopt ie met laden? Wat is de melding? Upload je log even ergens.

Maar begin even met het disabelen van Optifine. Edit instance -> mods -> optifine uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
eRixxje schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:54:
[...]

zonder de inhoud van die regels wordt het moeilijk voor me :-) Die rode regels zijn an sich niet erg. Stopt ie met laden? Wat is de melding? Upload je log even ergens.

Maar begin even met het disabelen van Optifine. Edit instance -> mods -> optifine uitvinken.
Optifine uitschakelen heeft helaas niet geholpen. Bijgevoegd de link naar de log:

http://www.filedropper.com/cxif3

Hoop dat je er iets van kunt maken :D Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
MrAelon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:02:
[...]

Optifine uitschakelen heeft helaas niet geholpen. Bijgevoegd de link naar de log:

http://www.filedropper.com/cxif3

Hoop dat je er iets van kunt maken :D Alvast bedankt.
Ja. Gevonden. Je draait Java 1.6.0. Je moet naar de laatste versie 1.8 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
eRixxje schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:14:
[...]

Ja. Gevonden. Je draait Java 1.6.0. Je moet naar de laatste versie 1.8 :-)
Super, ik ga direct updaten. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
MrAelon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:30:
[...]

Super, ik ga direct updaten. Thanks!
Frusterend. Update gedaan naar 1.8 echter blijft de 1.6 versie in gebruik en krijg ik het maar niet voor elkaar om die er af te knikkeren... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
MrAelon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Frusterend. Update gedaan naar 1.8 echter blijft de 1.6 versie in gebruik en krijg ik het maar niet voor elkaar om die er af te knikkeren... |:(
Hoeft ook niet. Rechtsklik de instance. Kies Edit instance. Kies Instellingen. Bij Java klik je op Auto-detect en selecteer je 1.8 versie ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAelon
eRixxje schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:05:
[...]

Hoeft ook niet. Rechtsklik de instance. Kies Edit instance. Kies Instellingen. Bij Java klik je op Auto-detect en selecteer je 1.8 versie ;-)
Nu net gelukt om de oude versie te verwijderen. Toch bedankt. MC is nu aan het laden. Eeeeindelijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Zijn er mensen geïnteresseerd in een 1.10 modded server? Denk aan mods als Roots, Psi en Botania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

eRixxje, ik kan je server niet benaderen. Iets met connection refused

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4ngler
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 16:11
Zelfde probleem, had net een hoop stone bricks op de grond liggen. Dan maar slapen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eRixxje
De server was gisteravond net gecrashed wegens een bekende bug in een mod... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Roy, aangezien het claim systeem veranderd is, moet ik je nog toevoegen aan de claim rechten, maar daarvoor moet ik je wel online treffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

eRixxje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:36:
Roy, aangezien het claim systeem veranderd is, moet ik je nog toevoegen aan de claim rechten, maar daarvoor moet ik je wel online treffen :-)
Ik zou best willen, maar ik mag nog niet op je server komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
RoyK schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:27:
[...]

Ik zou best willen, maar ik mag nog niet op je server komen :P
Je moet de modpack installeren ;-) Zie gotcraft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

done! op je server staat trouwens niet meer het adres zichtbaar voor de game:

play.gotcraft.nl

iets gaat er nog niet lekker. Ik was in de game maar kon geen kisten openen en eenmaal het huis uit kon ik er niet meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dat is dus die nieuwe claim :-) Ik heb je een invite gestuurd :-)

[ Voor 32% gewijzigd door eRixxje op 11-07-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24
Moeten we tegenwoordig een modpack downloaden voor Vanilla server? :P Van het weekend kon ik er gewoon op zonder modpack dacht ik maar dan mis ik features van claimen ofzo?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Dreanor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:17:
Moeten we tegenwoordig een modpack downloaden voor Vanilla server? :P Van het weekend kon ik er gewoon op zonder modpack dacht ik maar dan mis ik features van claimen ofzo?
Ja. Zie http://gotcraft.nl/#servers voor een lijst met mods die er nu in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
De server is geupdated. Nieuwe versie van mods zit in de Gotcraft.zip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Interessant om Minecraft nu wat uitgebreider te spelen. Ik ben nu per ongeluk zo op eRixxje zijn server dus in aanraking gekomen met mods. Tot dusver erg interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
RoyK schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:21:
Interessant om Minecraft nu wat uitgebreider te spelen. Ik ben nu per ongeluk zo op eRixxje zijn server dus in aanraking gekomen met mods. Tot dusver erg interessant!
Ja, het is zo een heel erg leuke tussenstap van vanilla naar mods. ;)

Zelf vind ik dense ore mod, bibliocraft, chisel en carpenters ook bij vanilla passen, voor de bouwers onder ons. EnderIO is net een stap beyond vanilla vind ik.

Ow en Garden Stuff, Pam's Harvestcraft i.c.m. Agricraft voor de boeren onder ons. :D

En natuurlijk Hunger Overhaul en Spice of Life voor wat meer uitdaging en doel van de vele voedsel typen die bovenstaande mods geven. ;)

Tinker Construct natuurlijk, voor goede aanpasbare tools.

En voor je het weet heb je bijna een volwaardige modpack. ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dreanor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:34:
[...]

Ja, het is zo een heel erg leuke tussenstap van vanilla naar mods. ;)

Zelf vind ik dense ore mod, bibliocraft, chisel en carpenters ook bij vanilla passen, voor de bouwers onder ons. EnderIO is net een stap beyond vanilla vind ik.

Ow en Garden Stuff, Pam's Harvestcraft i.c.m. Agricraft voor de boeren onder ons. :D

En natuurlijk Hunger Overhaul en Spice of Life voor wat meer uitdaging en doel van de vele voedsel typen die bovenstaande mods geven. ;)

Tinker Construct natuurlijk, voor goede aanpasbare tools.

En voor je het weet heb je bijna een volwaardige modpack. ;) :P
haha nou ik moet nog wel beginnen hoor. Heb net dark steal gemaakt zodat ik een snellere trap naar beneden kan maken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:02
eRixxje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:27:
De server is geupdated. Nieuwe versie van mods zit in de Gotcraft.zip!
Is er een makkelijke manier om die update in MultiMC zelf te doen? Ik krijg dat zo snel niet gevonden... :$

Ik kan wel steeds de instance wissen en opnieuw aanmaken, maar dan ben ik steeds al mijn instellingen kwijt.

[ Voor 16% gewijzigd door Richub op 11-07-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:45:
[...]

Is er een makkelijke manier om die update in MultiMC zelf te doen? Ik krijg dat zo snel niet gevonden... :$

Ik kan wel steeds de instance wissen en opnieuw aanmaken, maar dan ben ik steeds al mijn instellingen kwijt.
Download de zip en REPLACE de mods & config folder van je instance met die uit de zip. Klaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Er is dus geen manier om dat binnen MultiMC te doen, jammer...

Bedankt, iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:58:
Er is dus geen manier om dat binnen MultiMC te doen, jammer...

Bedankt, iig. :)
Nee :( Beetje jammer, idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Heb je nu wat aangepast eRixxje? Want ik kan er nu niet in mis weer een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
RoyK schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:30:
Heb je nu wat aangepast eRixxje? Want ik kan er nu niet in mis weer een mod.
Kijk even een paar posts hierboven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

eRixxje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:44:
[...]

Kijk even een paar posts hierboven ;-)
hm.. okey, dan moet ik dat allemaal even uit gaan pluizen.. maar uhm.. even vraagje over dit met mods.. is dit wat nu dan vaak gebeurd? Of is dit nu even in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
RoyK schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:57:
[...]

hm.. okey, dan moet ik dat allemaal even uit gaan pluizen.. maar uhm.. even vraagje over dit met mods.. is dit wat nu dan vaak gebeurd? Of is dit nu even in het begin?
Hangt ervanaf of er een update komt voor een mod. Dit zijn vrij nieuwe versies, dus kan vaker gebeuren. maar het is retesimpel.

Ga naar je multimc instance map en delete de mods en config map. Download de Gotcraft.zip en copy de mods en de config dirs naar je instance map.

Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

het downloaden van de zip moet ik dus niet via MultiMC doen? Wat ik de eerste keer wel deed? Ik heb de map middels gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
RoyK schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:10:
het downloaden van de zip moet ik dus niet via MultiMC doen? Wat ik de eerste keer wel deed? Ik heb de map middels gevonden.
Nee, gewoon even downloaden via je browser, want je moet die mappen kopieren.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Er moet wel bij gezegd worden dat het een eRixxje custom pack is voor Minecraft 1.10. Dus geen "reguliere" modpack zeg maar.

De grote reguliere modpacks met 60-100+ mods worden via een launcher zoals ik eerder besproken wordt gedownload, geïnstalleerd en geupdate. Dus dan is het binnen die launcher 1 druk op de knop.

Nu is het twee muisklikken en één sleepbeweging zeg maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dreanor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:49:
Er moet wel bij gezegd worden dat het een eRixxje custom pack is voor Minecraft 1.10. Dus geen "reguliere" modpack zeg maar.

De grote reguliere modpacks met 60-100+ mods worden via een launcher zoals ik eerder besproken wordt gedownload, geïnstalleerd en geupdate. Dus dan is het binnen die launcher 1 druk op de knop.

Nu is het twee muisklikken en één sleepbeweging zeg maar. ;)
En binnenkort hebben we dankzij een tip van Xena ook autoupdate. Geen handmatig gedoe meer. Ik ben t aan het configgen en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
eRixxje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:50:
[...]

En binnenkort hebben we dankzij een tip van Xena ook autoupdate. Geen handmatig gedoe meer. Ik ben t aan het configgen en testen.
*O* Goed bezig, lijkt wel "professioneel" en dan vervalt het hele verhaal over 2 muisklikken en één sleepbeweging. ;)

Maar hoever gaan we, of jij, met mods toevoegen. Want zoals ik eerder zei weet ik ook nog wel wat mods die ik prima bij vanilla vind passen en binnen no-time mag je het geen vanilla meer noemen haha. :P ;)

Edit: Vraagje? Voor het claimen van chunks moet ik in een team zitten?

[ Voor 6% gewijzigd door Dreanor op 11-07-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dreanor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:53:
[...]

*O* Goed bezig, lijkt wel "professioneel" en dan vervalt het hele verhaal over 2 muisklikken en één sleepbeweging. ;)

Maar hoever gaan we, of jij, met mods toevoegen. Want zoals ik eerder zei weet ik ook nog wel wat mods die ik prima bij vanilla vind passen en binnen no-time mag je het geen vanilla meer noemen haha. :P ;)

Edit: Vraagje? Voor het claimen van chunks moet ik in een team zitten?
Ja. /ftb team create :-)

De autoupdate versie komt zo online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Nieuwe versie op de server gezet. Deze zal voortaan alle mods automatisch updaten indien nodig!

Het is wel van belang dat je even een hele nieuwe instance aanmaakt (maar dat is dan de laatste keer). Of: Als je handig bent:

1) Download de zip.
2) Sluit MultiMC(!!)
2) Copy de 'UpdaterUpdater.jar' naar de instances/[instancenaam]/minecraft dir
3) Copy de 'instance.cfg' naar de instances/[instancenaam] dir
4) Start Multimc en start de instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Mmm, ik kan nu minecraft niet opstarten met bovenstaande update.

[22:37:20] [Client thread/ERROR]: Unable to launch

Edit: Hij start nu, heb de oude instance verwijdert en vervangen met de files in de zip!

[ Voor 26% gewijzigd door Dreanor op 11-07-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dreanor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:39:
Mmm, ik kan nu minecraft niet opstarten met bovenstaande update.

[22:37:20] [Client thread/ERROR]: Unable to launch

Edit: Hij start nu, heb de oude instance verwijdert en vervangen met de files in de zip!
Heb je nu wel de autoupdater erin zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
eRixxje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:28:
Nieuwe versie op de server gezet. Deze zal voortaan alle mods automatisch updaten indien nodig!

Het is wel van belang dat je even een hele nieuwe instance aanmaakt (maar dat is dan de laatste keer). Of: Als je handig bent:

1) Download de zip.
2) Sluit MultiMC(!!)
2) Copy de 'UpdaterUpdater.jar' naar de instances/[instancenaam]/minecraft dir
3) Copy de 'instance.cfg' naar de instances/[instancenaam] dir
4) Start Multimc en start de instance.
Als je het op deze manier doet, kan het zijn dat je met allemaal dubbele versies van mods zit na het updaten, en dan werkt de boel niet. Verwijder in dat geval van alle dubbele mods de oudste versie uit je instances/[instancenaam]/minecraft/mods folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Haha, ik heb het dik verprutsts deze ochtend. Ik ben de nether in gegaan om wat blaze rods te farmen. Staat er ineens een zombi pig voor mn neus terwijl ik op een zo een blaze ding aan het hakken ben. Natuurlijk uit alle hoeken en gaten komen de gasten aan rennen. Ik zette het op een lopen en in alle paniek ren ik het soul sand op.. natuurlijk geen schijn van kans meer. ik probeerde me nog in te graven maar het was te laat. All mn stuff kwijt.

Ik probeerde nog terug te gaan maar ze zijn nog steeds boos op me. Ik moet mn gear opgeven.

Na een paar pogingen die een instant death veroorzaakte stond 1 zombi met mijn gear aan voor de portal. Ik heb nog een kamikaze actie uitgevoerd om hem door de portal heen te lokken en met succes. Met beperkte middelen ben ik 10 minuten bezig geweest om de zombi op eigen grond te killen en in ieder geval de dia harnas en zwaard terug te krijgen. Maar goed, mn uitgebouwde pick en ender zwaard zijn weg :( En ze zijn nog steeds boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
RoyK schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:54:
Haha, ik heb het dik verprutsts deze ochtend. Ik ben de nether in gegaan om wat blaze rods te farmen. Staat er ineens een zombi pig voor mn neus terwijl ik op een zo een blaze ding aan het hakken ben. Natuurlijk uit alle hoeken en gaten komen de gasten aan rennen. Ik zette het op een lopen en in alle paniek ren ik het soul sand op.. natuurlijk geen schijn van kans meer. ik probeerde me nog in te graven maar het was te laat. All mn stuff kwijt.

Ik probeerde nog terug te gaan maar ze zijn nog steeds boos op me. Ik moet mn gear opgeven.

Na een paar pogingen die een instant death veroorzaakte stond 1 zombi met mijn gear aan voor de portal. Ik heb nog een kamikaze actie uitgevoerd om hem door de portal heen te lokken en met succes. Met beperkte middelen ben ik 10 minuten bezig geweest om de zombi op eigen grond te killen en in ieder geval de dia harnas en zwaard terug te krijgen. Maar goed, mn uitgebouwde pick en ender zwaard zijn weg :( En ze zijn nog steeds boos.
Hahaha herkenbaar..
Wat je eventueel kan doen op zon moment is snel een stack blocks selecteren en je eigen omhoog bouwen :) dan sta je wel veilig op een pilaar...(Tenzij er een ghast in de buurt is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

aww men... had je dat niet eerder kunnen zeggen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
Een dan of twee geleden hadden we het over close-to-vanilla mods op eRixxje zijn server.

We konden mods voorstellen om eventueel nog toe te voegen en ik stelde voor om Forestry toe te voegen.

Een mod waar je bijen kan houden en bomen kan kruisbestuiven om nieuwe soorten te krijgen.

Dit leek mij wel een erg leuke toevoeging en past wat mij betreft goed bij vanilla. Geeft ook de gevorderde speler iets meer te doen. ;)

Enige probleem/nadeel is dat deze mod world/ore gen heeft dus dat je nieuwe werelddelen moet zoeken om Tin/Copper en Appridite te vinden.

Als meerdere dit interessant lijken of willen dan wil eRixxje deze mod wel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik vind de mods tot nu toe een ware toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:13
ik probeer op de gotcraft server te komen maar ik krijg deze foutmelding bij het starten van de instance:
[code]
MultiMC version: 0.4.11-751

Minecraft folder is:
instances/Gotcraft/minecraft

Java path is:
C:/Program Files/Java/jre1.8.0_91/bin/java.exe

Running Pre-Launch command: java -jar "C:/Users/Mark/Desktop/MultiMC/instances/Gotcraft/minecraft/UpdaterUpdater.jar" "http://www.gotcraft.nl/modpack/Gotcraft.cfg" "PackInfo.cfg" "C:/Users/Mark/Desktop/MultiMC/instances/Gotcraft/minecraft" "PackUpdate.jar"
The process failed to start.
Pre-Launch command failed with code 0.

Clipboard copy at: 17 Jul 2016 11:52:18 +0200
[/code]

iemand enig idee wat ik nu moet doen?

na een herstart van multimc werkt t :)

[ Voor 7% gewijzigd door MisterEagle op 17-07-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dreanor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:17:
Een dan of twee geleden hadden we het over close-to-vanilla mods op eRixxje zijn server.

We konden mods voorstellen om eventueel nog toe te voegen en ik stelde voor om Forestry toe te voegen.

Een mod waar je bijen kan houden en bomen kan kruisbestuiven om nieuwe soorten te krijgen.

Dit leek mij wel een erg leuke toevoeging en past wat mij betreft goed bij vanilla. Geeft ook de gevorderde speler iets meer te doen. ;)

Enige probleem/nadeel is dat deze mod world/ore gen heeft dus dat je nieuwe werelddelen moet zoeken om Tin/Copper en Appridite te vinden.

Als meerdere dit interessant lijken of willen dan wil eRixxje deze mod wel toevoegen.
Forestry is toegevoegd. En de ore is met terugwerkende kracht in de bestaande chunks gegenereerd! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Forestry is toegevoegd. En de ore is met terugwerkende kracht in de bestaande chunks gegenereerd! :-)
En beehives ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
eRixxje schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Gaaf! :D En super dat ores met terugwerkende kracht erbij kunnen! :D Ik las ook dat Iron Chests erbij zit, top.

Ik ben blij haha. Het is bijna jammer dat ik vanavond moet sporten en het zo mooi weer is want stiekem wil ik graag online komen. :P Vind het in Forestry erg leuk om bomen te kruisbestuiven om nieuwe boom/hout soorten

Gisteren had ik met Xena erover dat het verrassend leuk is om met zeer beperkt aantal mods te spelen. Nu MOET je met EnderIO de oplossing bedenken waar je voorheen een simpele of vertrouwde andere mod voor pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Dat je dan nog geen carpenter of multiblock op semi vanilla hebt, zijn toch leuke bouw addons

ach binnenkort komt gw2/wow weer om de hoek dan kan minecraft weer op een laag pitje

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Teunis schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:58:
Dat je dan nog geen carpenter of multiblock op semi vanilla hebt, zijn toch leuke bouw addons

ach binnenkort komt gw2/wow weer om de hoek dan kan minecraft weer op een laag pitje
Omdat die er niet zijn voor 1.10 :-) En carpenters zal er ook niet snel komen. Niemand is er nog mee bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eRixxje
Allen!

Ik heb van de Vanilla+ Server een Curseforge projectje gemaakt. We zijn vanaf nu -net zoals alle andere modpacks- dus gewoon te vinden in de Curse Client. Meer info over installatie is te vinden op www.gotcraft.nl.

[ Voor 66% gewijzigd door eRixxje op 23-07-2016 22:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dreanor
Kleine W.I.P. van mijn desert house/village.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/06T0iXy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Mooi dreanor!

Ik probeer een dorp te redden door breeding houses te bouwen! Maken alle villagers babys met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
RoyK schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:10:
Mooi dreanor!

Ik probeer een dorp te redden door breeding houses te bouwen! Maken alle villagers babys met elkaar?
Ja zolang je ze voedsel of met ze trade, voedsel geven is meest makkelijk,
aantal deuren bepaalt ook nog een maximum aantal villagers.

zie ook: http://minecraft.gamepedia.com/Villager

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Tip: Maak een villager breeder en verplaats villagers met Soul Vails (EnderIO flesje waarmee je mobs kan oppakken zoals villagers, maar ook creepers, e.d.). En als je twee of meer villagers in Soul Vails bewaard heb je altijd villagers achter de hand!

Ik ben zelf bezig met een villager dorp te bouwen achter mijn huis, waarbij elk type villager een huisje of marktkraam krijgt waar één (of meerdere) van die villagers staan zodat ik kan traden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

yep, daar ben ik nu mee bezig! Ik prik ze nu ook in mine karretjes.. blijven ze lekker zitten waar ze zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Klein vraagje, ik en een aantal vrienden zijn van plan om een server op te zetten om op te spelen maar we komen er niet helemaal uit.

Wat we voor ogen hebben: Server manager (Multicraft?) > Bukkit/Sponge/Spigot/whatever > Any pack with Voltz in it basically.

Maar dat lijkt niet mogelijk te zijn? Tegelijk bukkit/Sponge/Spigot whatever voor plugins en tegelijk een modpack zoals voltz?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Leo1010 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:29:
Klein vraagje, ik en een aantal vrienden zijn van plan om een server op te zetten om op te spelen maar we komen er niet helemaal uit.

Wat we voor ogen hebben: Server manager (Multicraft?) > Bukkit/Sponge/Spigot/whatever > Any pack with Voltz in it basically.

Maar dat lijkt niet mogelijk te zijn? Tegelijk bukkit/Sponge/Spigot whatever voor plugins en tegelijk een modpack zoals voltz?
Zo te zien is Voltz een modpack voor forge. En dergelijke packs draaien niet op spiggot, bukkit of whatever ;-) Je zou een Spigot+Sponge installatie kunnen proberen, maar... Sponge ondersteunt niet lager dan 1.8 geloof ik. Het Voltz modpack is, voor zover ik kan zien geschikt voor minecraft 1.5.2. Als dat werkelijk zo is heb je één optie: Forge 1.5.2 + het Volz modpack. En of daar een server manager voor is weet ik niet. Ik doe het gewoon via console. Veel makkelijker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:58
Als een dorp eenmaal leeg is, kan je hem dan weer opnieuw leven inblazen op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Gutanoth schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:59:
Als een dorp eenmaal leeg is, kan je hem dan weer opnieuw leven inblazen op de een of andere manier?
Dat kan. Je kan bijvoorbeeld ergens anders in soul vials villagers vangen, en die dan loslaten in het nu verlaten dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:58
R.di.Giovanni schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Dat kan. Je kan bijvoorbeeld ergens anders in soul vials villagers vangen, en die dan loslaten in het nu verlaten dorp.
Aah nice, daar kan ik wel wat mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:21
Welke cables zou je normaal moeten gebruiken in combinatie met IC2? Ben een nieuwe single player begonnen op Bevo's tech pack (reborn versie) en wil nu m'n ore processing met IC2 gaan doen. Maar dat blijkt een andere vorm van energy te gebruiken (EU). Pakken jullie dan nog steeds gewoon fluxduct bijvoorbeeld en enkel het laatste stukje ombouwen naar EU? Of is EU "beter" dan RF?

Heb me voorgenomen deze map eens volledig uit te spelen, zal wel paar weken bezig zijn denk ik zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 09:25
Voor IC2 systemen gebruik ik altijd de IC2 power kabels, al zijn er ook alternatieven. De kabels van Mekanism en Immersive Engineering converteren automatisch tussen RF en EU. Fluxducts echter niet, die leveren alleen RF.

Op de link hieronder krijg je uitleg wat de verschillende kabels doen. Je begint waarschijnlijk met insulated copper cable en kan daarna upgraden.
http://wiki.industrial-craft.net/index.php?title=Cable

IC2 is veel gevoeliger dan je wellicht gewend bent van de RF power systemen. In IC2 kunnen machines ontploffen als je te veel stroom geeft, al is dat geloof ik voor de 1.7 mc packs uitgeschakeld. Indien Bevo op 1.7 draait zal je je daar geen zorgen om hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:21
Ow thanks. Denk dat het Mekanism wordt, had ik even niet meer aan gedacht dat die er ook inzat :). Immersive Engineering cables zijn niet zo m'n ding moet ik eerlijk zeggen. De opzet is wel mooi maar snap dat niet al te goed, ben meer van het cables neer plempen :).

Voor early power ga ik voor hobbyist steam engines draaiend op charcoal en die dan stilaan vervangen door een boiler om uiteindelijk naar late power supply door te groeien, maar dan ben ik wel al even verder :).

Nu eerst, power + mekanism. Dat die spullen van IC2 kunnen ontploffen vind ik dan weer minder, hmm keuzes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 09:25
Ik heb even gekeken, Bevo's pack zit nog op 1.7.10 dus je hoeft je geen zorgen te maken over ontploffen van machines :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
We hebben een web map toegevoegd aan de gotcraft modded server: http://play.gotcraft.nl/ Deze wordt iedere nacht om 3 uur geupdated.

[ Voor 20% gewijzigd door eRixxje op 24-08-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

eRixxje schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:14:
We hebben een web map toegevoegd aan de gotcraft modded server: http://play.gotcraft.nl/ Deze wordt iedere nacht om 3 uur geupdated.
Tof!!!

Hij herkent alleen de extra mod stenen niet.. allemaal lege plekken op die plek waar ik die stenen heb gebruikt :P

Ik weet gelijk waar je huis woont eRixxje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
RoyK schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:41:
[...]

Tof!!!

Hij herkent alleen de extra mod stenen niet.. allemaal lege plekken op die plek waar ik die stenen heb gebruikt :P

Ik weet gelijk waar je huis woont eRixxje
Ja, dat klopt. Ik heb het geprobeerd, maar dat ondersteunt de code simpelweg niet op t moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ik heb een Vanilla 1.11 snapshot server opgezet op play.gotcraft.nl:25566 voor iedereen die de laatste versie wil spelen.

Ik zal de map niet resetten. Misschien een aardig idee om daar weer eens wat ouderwetse community builds te gaan doen? :-)

[ Voor 38% gewijzigd door eRixxje op 01-10-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Er is een map van de vanilla world die elke nacht zal updaten:
http://play.gotcraft.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ben ik nu gek of link je twee keer naar dezelfde map voor de modded 1.10 en de vanilla 1.11 server?

Vind een world map trouwens wel gigantisch veel toevoegen aan het spel en de speelbaarheid. Gewoon weten wie, wat en waar zit heeft zoveel meerwaarde en de overzicht die het geeft. ;)

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dreanor schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:10:
Ben ik nu gek of link je twee keer naar dezelfde map voor de modded 1.10 en de vanilla 1.11 server?

Vind een world map trouwens wel gigantisch veel toevoegen aan het spel en de speelbaarheid. Gewoon weten wie, wat en waar zit heeft zoveel meerwaarde en de overzicht die het geeft. ;)

Top!
De map voor modded is foetsie. Geen enkele map tool ondersteunt de mod blocks helaas en voor vanilla voegt ie meer toe dan voor modded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54
Met dynmap en eventueel de modscraper plugin daarvoor kom je met veel van de blokken wel aardig weg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Xiphalon schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:21:
Met dynmap en eventueel de modscraper plugin daarvoor kom je met veel van de blokken wel aardig weg hoor.
Half, half. Niet alle mods worden ondersteund omdat we 1.10.2 draaien. Maar het belangrijkste bezwaar is dat dynmap een mod is en alszodanig ticks pakt op de server. Dat is zonde als je die ticks nodig hebt om de server vloeiend te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Dynmap is DE cpu hogger bij uitstek... :X

Op mijn server (i5 4590 met 16 GB RAM) vrat Dynmap makkelijk 25-50 % cpu, zeker als er nieuwe gebieden verkend werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
eRixxje schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Half, half. Niet alle mods worden ondersteund omdat we 1.10.2 draaien. Maar het belangrijkste bezwaar is dat dynmap een mod is en alszodanig ticks pakt op de server. Dat is zonde als je die ticks nodig hebt om de server vloeiend te houden :)
Daarnaast heeft modded Minecraft bijna altijd wel een ingame (mini)map. Dus dan is de meerwaarde minder groot ten opzichte van Vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:29
Draait er nog een GoT server? Zoja, ben ik nog welkom? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
azziplekkus schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:02:
Draait er nog een GoT server? Zoja, ben ik nog welkom? =)
Zie TS :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Beste mensen even een klein vraagje, wat is de beste manier om een bestaande server automatisch te backuppen terwijl hij draait?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Leo1010 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:31:
Beste mensen even een klein vraagje, wat is de beste manier om een bestaande server automatisch te backuppen terwijl hij draait?
Bash scriptje. Autosave off zetten, world folder tarren en autosave weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 22:22
zal binnenkort ook maar eens wat servers bekijken van hier. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkpointx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Goed dat Minecraft hier weer wat nieuw leven in wordt geblazen, kunnen jullie mijn server hier ook toevoegen?

naam: play.cpx.nu
ops: Checkpointx + staff (staat in de hub wie dat zijn)
Whitelist: nee
Website + Dynaps: http://checkpointx.nl

Het is vooral een relaxte Minecraft server zonder pay2win maar wel een uitgebreide server waar je je niet snel verveeld!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s0rTuK0.jpg
http://i.imgur.com/s0rTuK0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke hardware draaien jullie servers?

Heb zelf een 16 vcores van een intel xeon 4850, 170gb ssd en 12gb ram tot mijn beschikking en vraag me af hoeveel mensen er tegelijkertijd op kunnen. Natuurlijk zou een test het beste zijn, maar ik wil toch eerst een idee hebben. Jullie zijn dan van harte welkom

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
Ik draai een virtual server met 4 cores en 4GB ram, 16GB disk die op shared storage zit (70MB/s) Maar ik heb vrijwel geen spelers, behalve mijn eigen gezin.

Heb je hier al eens gekeken? http://canihostaminecraftserver.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VorCha schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:25:
Ik draai een virtual server met 4 cores en 4GB ram, 16GB disk die op shared storage zit (70MB/s) Maar ik heb vrijwel geen spelers, behalve mijn eigen gezin.

Heb je hier al eens gekeken? http://canihostaminecraftserver.com/
Zou volgens die site tot 141 kunnen gaan. ben benieuw of dit mogelijk is. Serveradres is: 45.62.240.232 Wilt je een andere gamemode of zelf admin rechte mode dm me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 22:22
qwertin.
checkpointx

i cannot acces your servers. (running original minecraft [latest version])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
De Vanilla 1.11 Server is up. Release versie van 1.11 met custom generator settings voor een iets uitdagender wereld :-)

Update: Modpack aan de server toegevoegd met een paar mods voor extra storage! Te downloaden in Curse Launcher of op: https://minecraft.curseforge.com/projects/gotcraft

[ Voor 65% gewijzigd door eRixxje op 29-12-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19

Boullie

Da Bulster

Op mijn server draait ondertussen geen Bevo's meer maar Direwolf20 1.10 versie 1.14.
Veel speel ik er zelf niet op maar als mensen willen joinen dan mag dat nog altijd. ;)
Wel even melden met je ingame name zodat ik je kan toevoegen aan de whitelist.

[ Voor 22% gewijzigd door Boullie op 28-12-2016 11:47 ]

Boullie

• eRixxje
Play.gotcraft.nl is weer helemaal vanilla. We draaien nu 1.11.2. De bedoeling is om er weer een ouderwetse map van te maken waar iedereen een beetje bij elkaar in de buurt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Ik heb er tot nu toe erg veel plezier mee! Eigenlijk iedere avond wel 3-4 man online en iedereen zit lekker bij elkaar in de buurt.

Het lijkt mij leuk om een shopping district te beginnen maar weet niet of dit mogelijk is zonder grieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
je kan mensen toevoegen aan je container trusts.
Zo kunnen nieuwe mensen niet griefen :)

Moet tegen die tijd maar even in de groep worden gegooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Naiki schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:10:
je kan mensen toevoegen aan je container trusts.
Zo kunnen nieuwe mensen niet griefen :)

Moet tegen die tijd maar even in de groep worden gegooit..
Weet niet of jullie bekend zijn met Hermitcraft maar de set-up van die server is echt tof. Verschillende districten met eigen functie. Van huizenbouw tot shopping naar entertainment etc.

Shopping wordt gedaan op basis van vertrouwen waar de betaling gedaan wordt rechtstreeks naar de chest waaruit de goederen komen. Een andere speler zou dit dus er uit kunnen pakken zonder te betalen of betalingen zomaar te pakken. Dit kan denk ik met een whitelist server beter dan een dergelijke server. Misschien dat iemand hier ideeën over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
zoals ik zei met de containertrusts regel jij wie toegang hebben tot de chests in jouw claims..
Ik vind het idee wel gaaf.. alleen ik weet niet wat ze bij de hermits onderling hebben afgesproken..
Want met de Elytra kan je zo alles verzamelen..
Maar misschien is dat ook wel de afweging.. bouwen en betalen of tijd spenderen om te zoeken..

Maar geen idee anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Naiki schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:47:
zoals ik zei met de containertrusts regel jij wie toegang hebben tot de chests in jouw claims..
Ik vind het idee wel gaaf.. alleen ik weet niet wat ze bij de hermits onderling hebben afgesproken..
Want met de Elytra kan je zo alles verzamelen..
Maar misschien is dat ook wel de afweging.. bouwen en betalen of tijd spenderen om te zoeken..

Maar geen idee anders..
Je moet voor de grap het laatste seizoen maar eens vanaf het begin gaan kijken. Echt toffe opzet. Is eigenlijk 100% vanilla op wat kleine dingetjes na zoals bijvoorbeeld wanneer 1 speler slaapt de nacht voorbij gaat, er bij het afmaken van de ender dragon een Elytra dropt. Verder puur op vertrouwen wat ook kan binnen een white list server.

We zouden een soort whitelist voor de shopping district kunnen maken, dat wanneer jij een x periode gespeeld hebt je ook toegang krijgt tot de kisten in de winkels. Weet alleen niet of dat te ingewikkeld wordt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik denk dat een whitelist voor een shopping district wat teveel geregel is voor de grote van onze server. Een shopping district maken is misschien wel leuk, maar persoonlijk ben ik niet heel erg van het geregel, districs, grenzen, etc. :P

Met claim systeem kun je theoretisch een grief protected shop maken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Ik zie niet echt een groot voordeel om een shopping center te maken.
De gasten van Hermitcraft zijn gebonden aan het feit dat zij de gameplay moet opnemen en dan nog eens bewerken. Wanneer dit meespeelt is een shopping district een voordeel, door minder te hoeven farmen blijft er meer tijd over voor het produceren van youtube video's.

Wij spelen voor de fun, waardoor je meer tijd over hebt om resources te verzamelen die je nodig hebt.
Wat ik wel van de week ingame heb gezegt is misschien het feit voor elytra's... het kan best lastig gaan worden in the end of elytra's te verzamelen.. en ja mensen gaan wel eens dood (me included) mogelijk dat dit een is waarvan ik zeg tegen betaling van 32 of 64 diamonds je een elytra kan kopen die door erixx wordt toegevoegd vanuit creative modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Nog een toevoeging betreft de Hermitcraft, die mensen verdienen aardige knaken aan hun youtube kanaal. Het is een professioneel gebeuren omdat ze elkaar nodig hebben om er een toffe video van te maken. Het is wat anders als je gewoon zie te free runnen op een server en het geen reet uitmaakt wat je doet.

Dus natuurlijk gaat het gemoedelijk op de Hermitcraft server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Naiki schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:52:
Ik zie niet echt een groot voordeel om een shopping center te maken.
De gasten van Hermitcraft zijn gebonden aan het feit dat zij de gameplay moet opnemen en dan nog eens bewerken. Wanneer dit meespeelt is een shopping district een voordeel, door minder te hoeven farmen blijft er meer tijd over voor het produceren van youtube video's.

Wij spelen voor de fun, waardoor je meer tijd over hebt om resources te verzamelen die je nodig hebt.
Wat ik wel van de week ingame heb gezegt is misschien het feit voor elytra's... het kan best lastig gaan worden in the end of elytra's te verzamelen.. en ja mensen gaan wel eens dood (me included) mogelijk dat dit een is waarvan ik zeg tegen betaling van 32 of 64 diamonds je een elytra kan kopen die door erixx wordt toegevoegd vanuit creative modus.
Nu je het zo uitlegt heb je eigenlijk wel gelijk. Ik volg die serie en werd er daardoor enthousiast van. Daarnaast heb ik zelf helaas niet zo veel tijd en zou het voor mij ideaal zijn om met wat diamonds bijvoorbeeld een dikke lading hout binnen te halen.

M.b.t. de elytra's ben ik het ook met je eens. Ik ben zelf behoorlijk slecht in het avontuurlijke gedeelte van het spel en zal dus niet snel een elytra op kunnen halen. Scooby heeft mij er 1 gegeven maar zou er ook graag voor willen betalen. De elytra is wel een dusdanig goede toevoeging op het spel dat ik deze wel zou willen gebruiken en 32 - 64 diamonds lijkt mij een eerlijke prijs zodat degenen die wel zelf een willen halen zo een lading diamonds besparen. Wellicht dat we bij Erixx een order kunnen plaatsen o.i.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cult
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-06-2023
MrAelon schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:25:
[...]

Nu je het zo uitlegt heb je eigenlijk wel gelijk. Ik volg die serie en werd er daardoor enthousiast van. Daarnaast heb ik zelf helaas niet zo veel tijd en zou het voor mij ideaal zijn om met wat diamonds bijvoorbeeld een dikke lading hout binnen te halen.

M.b.t. de elytra's ben ik het ook met je eens. Ik ben zelf behoorlijk slecht in het avontuurlijke gedeelte van het spel en zal dus niet snel een elytra op kunnen halen. Scooby heeft mij er 1 gegeven maar zou er ook graag voor willen betalen. De elytra is wel een dusdanig goede toevoeging op het spel dat ik deze wel zou willen gebruiken en 32 - 64 diamonds lijkt mij een eerlijke prijs zodat degenen die wel zelf een willen halen zo een lading diamonds besparen. Wellicht dat we bij Erixx een order kunnen plaatsen o.i.d. ?
Of door middel van een donatie aan de server? Is voor iedereen win-win.
Pagina: 1 ... 31 ... 36 Laatste