Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Soetje schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:20:
Ze zitten momenteel op Modsauce2, die is te downloaden via de ATLauncher: https://www.atlauncher.com/

Ik heb begrepen doordat de server zo instabiel was(de world dan @ direwolf20), dat er een fresh start nodig was, en dat er gelijk ook gekozen is voor een andere modpack. Ik heb niet gek veel info gehad, en dat was ook nog uit een secundaire bron, dus zit een beetje eigen interpretatie aan :). Als het niet klopt, wordt dat wel gecorrigeerd!

Kortom, volledig nieuwe start voor iedereen!
Wat ?

Helemaal weer opnieuw beginnen?

Zo kunnen we elke 2-3 maanden wel opnieuw beginnen, dat schiet ook niet op.
Was net lekker bezig in DW20, en nu weer iets anders.

*Edit* Ik denk dat ik nu wel klaar mee ben denk ik, dit is niet leuk meer.
Ik neem aan dat het Hermitcraft Modsauce 2 is, maar ik snap er de ballen van, en vind ook nergens iets om het te starten.

Ik heb het gedownload (ATLauncher en in aparte map uitgevoerd), en login etc uitgevoerd, maar dan, hoe start je het ?

[ Voor 26% gewijzigd door MarElo op 09-08-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
MarElo schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:32:
[...]

Wat ?

Helemaal weer opnieuw beginnen?

Zo kunnen we elke 2-3 maanden wel opnieuw beginnen, dat schiet ook niet op.
Was net lekker bezig in DW20, en nu weer iets anders.
Jup... de server was nu al 3 maanden in de lucht, op een gegeven moment is het op...
Deze server zal ook echt niet langer blijven draaien, dat gaat gewoonweg niet met modded.

We zijn nu nog aan t opstarten, er zal morgen wel een post met instructies gemaakt worden maar we draaien Modsauce 2. Instructies op hun website volgen en dan moet t al lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Blijft deze modsauce2 wel wat langer in de lucht dan (heb het eindelijk werkend gekregen) want anders kan je aan de gang blijven met verhuizen naar andere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 22:05
MarElo schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 01:56:
Blijft deze modsauce2 wel wat langer in de lucht dan (heb het eindelijk werkend gekregen) want anders kan je aan de gang blijven met verhuizen naar andere versies.
anders blijf je aan de gang? je hebt t nu toch gefixt in een dagje misschien :p vs 3 maanden.

Helaas is het zo inderdaad dat je zo bezig blijft. Modded servers hebben heel vaak problemen na een tijdje of je moet van te voren een aantal items uitschakelen. (chunkloaders etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:27
Al sinds ik MC speel is het: Server opzetten en erop spelen -> Na een paar weken/maanden heb je alles wel gezien en gedaan, en er wordt weer een nieuwe server opgezet.

Sinds ik 'n jaar geleden MC heb gekocht heb ik al op minstens 7 servers gespeeld, waarvan ik er ook enkele zelf heb gehost. :)
En dan heb ik het over servers die op GoT bekend zijn.

Tel het feit daarbij op dat modded servers meestal al binnen 3-4 weken beginnen te buggen.
Het is eRixxje's verdienste dat deze wereld meerdere maanden online is gebleven. :Y

Edit:
Pfff, ik heb echt niks op modded MC te zoeken... :X

Ik zit nog met basics te klooien, en de anderen hebben al mining worlds, hopen erts en diamant en nog veel meer. En dat terwijl de wereld net 9 uur oud is.

Dus van een oneerlijke voorsprong is geen sprake. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Richub op 09-08-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
MarElo schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 01:56:
langer in de lucht? de gemiddelde speler heeft in een maandje wel de meeste dingen van DW20 gezien, aangezien het veel (of alle) mods zijn met tutorials/wiki's :)

Modsauce levert compleet nieuwe mods op. Stuk meer hardcore TC systeem, en immersive engineering :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Excuses voor de doublepost! Maar tijd voor een update.

De server draait nu alweer een dag of 1,5. En we hebben:

1.) een aparte flatworld mining age zonder mobs
2.) een central Nether portal
3.) vanavond: Coak Oven
4.) vanavond: Waterwheel voor early powergen als batterij
5.) aardig wat huizen.

Lessen die ik heb geleerd:

Angry Zombies groeien per damage taken, en ook de damage. Ze spawnen altijd in TC dungeons, ondanks light level. Dus dat is geen goede basis.

Waterwheels zijn awesome power gen.

Energy cells maken of verplaatsen levert some creative energy cells op. Heb ik Erixxje nu al te vaak mee lastig gevallen. Sorry daarvoor!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devast8ion
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 10:15
Hi Erixxje,

Zie dat whitelisting weer aan staat.
Kan je, wanneer je tijd hebt, Piranhaxl weer whitelisten?

alvast bedankt!

Los van bovenstaande, goed bezig! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door devast8ion op 10-08-2015 19:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Er is een update geweest op de server. Vergeet niet je cliënt up te daten in de launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xellence
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:18
Hoi allemaal. Ik draai een modded 1.7.10 server met een eigen modpack. Sinds vandaag heb ik ook een eigen launcher die ik speciaal voor mijn server gemaakt heb. De server is dedicated voor zuiver en alleen Minecraft achter 30Mbit.

Omdat we vaak maar met z'n 3-en zijn, zou ik het leuk vinden als ook enkele tweakers bij ons joinen.

Download de launcher (haalt 233 mods op) hier Het hele downloaden en starten kost ongeveer 10 minuten schat ik in afhankelijk van de verbinding en de snelheid van je CPU. Een Celeron doet er toch wel een dikke 20 minuten over om te starten maar een recente i7 minder dan 4 minuten.

Er zijn geen kosten verbonden aan het meespelen. Je hebt alleen een geldig account nodig en genoeg RAM. 8 GB is ongeveer wel het minimum.

Meer info staat op http://limboworld.weebly.com/

Zodra je ingelogd bent, even Zethalion (dat ben ik) aanspreken zodat ik je member maak.

Lekker veel tech aanwezig! Tot op de server!

Reached higher... and higher... and...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Even een vraagje.

Nu we toch op Modsauce zitten, hou un-install ik FTB DW20 ?
Ik kan wel mappen etc. gaan deleten, maar ik doe het liever op de juiste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
MarElo schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:19:
Even een vraagje.

Nu we toch op Modsauce zitten, hou un-install ik FTB DW20 ?
Ik kan wel mappen etc. gaan deleten, maar ik doe het liever op de juiste manier.
Je kan je c-schijf formatteren, dan is het zeker allemaal weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Jochemd13 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:55:
[...]

Je kan je c-schijf formatteren, dan is het zeker allemaal weg ;)
Als ik zo je profiel bekijk, hoef ik van jou niks nuttigs te verwachten voorlopig.
Geef gewoon normaal antwoord of zeg gewoon niks.

[ Voor 21% gewijzigd door MarElo op 15-08-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Nu online
MarElo schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:56:
[...]

Als ik zo je profiel bekijk, hoef ik van jou niks nuttigs te verwachten voorlopig.
Ik heb van jou ook niet veel kunnen verwachten in mc dus dit is mijn antwoord :9

Heb je al opgezocht op Google Hoe je het moet verwijderen of is dat te moeilijk :P
Zo iets heet eigen inzet

[ Voor 16% gewijzigd door Jochemd13 op 15-08-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MarElo schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:56:
[...]

Persoonlijk aanvallen over een geintje, kom op zeg.. doe even normaal, gedraag je als iemand boven de 5.

Iedereen probeert je constant te helpen, op de server, hier etc. Maar het enige wat we als reactie krijgen is geklaag, en gerage. Zo krijg je heel snel, heel veel mensen tegen je. Misschien wil je dat ook, cool, maar verwacht dan geen hulp meer.

Om je maar te helpen (aangezien je misschien nog niet weet hoe google werkt..)

FTB heeft geen uninstall optie. Je moet alles deleten.

Altijd handig dat world wide web, schijnt best veel informatie op te staan als je maar zoekt.

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 15-08-2015 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Goed misschien reageerde ik niet correct, maar zo'n reactie van doe maar format C van iemand die 30 jaar jonger is, gaat er bij niet in.

Dat was het enige meer niet.

En nu weer vrolijk verder met z'n allen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MarElo schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:46:
Goed misschien reageerde ik niet correct, maar zo'n reactie van doe maar format C van iemand die 30 jaar jonger is, gaat er bij niet in.

Dat was het enige meer niet.

En nu weer vrolijk verder met z'n allen zou ik zeggen.
En dus ga je maar iemand persoonlijk aanvallen? Je laat je wel kennen zeg...

Maar goed,

Heb nu auto ore gen met sieves! Nu nog wat meer power gen en ik kan beginnen met een nieuw gebouw!! Woot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

corset schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:31:
[...]

En dus ga je maar iemand persoonlijk aanvallen? Je laat je wel kennen zeg...

Maar goed,

Heb nu auto ore gen met sieves! Nu nog wat meer power gen en ik kan beginnen met een nieuw gebouw!! Woot
Welke naam heb je in MC ?
Beetje lastig om te reageren als ik niet weet wie achter welke naam zit.

En ja, het was een kortzichtige reactie van mij die ik niet had moeten doen.
Zand erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soetje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 11:03
Is het een optie om die death messages uit te zetten op de server Erixxje? Met al die mobfarms die er al staan zie je al redelijke spam in de chat, en er komen er alleen maar meer bij. Wordt dus alleen maar erger in dat opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24
Begin van mijn base/facility is er. Opnieuw ben ik weer eerst bezig met de looks van mijn basis en niet echt met de mods. :P

Maar het wordt een soort industrieel gebouw met grote ruimtes (voor mijn doen). Dit is de voorkant met de ingang en een toren. Daarachter gaat een groter/hoger deel komen met veel glas e.d.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G6CMXwRl.jpg
klikbaar

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Dreanor schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:48:
Begin van mijn base/facility is er. Opnieuw ben ik weer eerst bezig met de looks van mijn basis en niet echt met de mods. :P

Maar het wordt een soort industrieel gebouw met grote ruimtes (voor mijn doen). Dit is de voorkant met de ingang en een toren. Daarachter gaat een groter/hoger deel komen met veel glas e.d.

[afbeelding]
klikbaar
Ziet er al goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Soetje schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:59:
Is het een optie om die death messages uit te zetten op de server Erixxje? Met al die mobfarms die er al staan zie je al redelijke spam in de chat, en er komen er alleen maar meer bij. Wordt dus alleen maar erger in dat opzicht.
Is volgens mij al gedaan. Het wachten is op een restart van de server, dan wordt ie van kracht. Dus hopen op een snelle Modsauce update want crashen zal hij voorlopig nog niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
is de enderdragon gisteren nog verslagen? en die restart, dat hoeft toch niet pas op t moment van crashen / updaten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 22:07
MisterEagle schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:08:
is de enderdragon gisteren nog verslagen? en die restart, dat hoeft toch niet pas op t moment van crashen / updaten? :p
haha nee, als we een restart willen gooien we de tps wel naar beneden tot 0.6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
MisterEagle schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:08:
Nee, de draak leeft nog. We wilden easy pearls scoren maar de enderdragon werkte niet mee... We moeten snel het gevecht inplannen.
En de server is herstart. Iemand *kuchnaikikuch* had popcorn in de server laten vallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:49
Dongersmooi schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 07:18:
[...]

Nee, de draak leeft nog. We wilden easy pearls scoren maar de enderdragon werkte niet mee... We moeten snel het gevecht inplannen.
En de server is herstart. Iemand *kuchnaikikuch* had popcorn in de server laten vallen :9
Dat moet ook niet in de server vallen, dat moet worden toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Dongersmooi schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 07:18:
Ah, dus zo maak je mods voor Minecraft! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Hairy23 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 07:35:
[...]

Dat moet ook niet in de server vallen, dat moet worden toegevoegd :P
Kan je geen popcorn maken in de server dan?? mij is altijd verteld dat de server een uitstekend apparaat was om popcorn in te maken..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Kleine update:
Links de Tinker Construct kamer met de toren/silo waar de smeltery in zit. Staat een tweede precies achter.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/042L9hPl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Zie ik daar nou een wolf links???

(en ja gebouw ziet er goed uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Naiki schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:44:
Zie ik daar nou een wolf links???

(en ja gebouw ziet er goed uit)
Volgens mij is t een paard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ja dat is een paard. Mijn wolf is dood ... :( Die bugde door een block heen de lava in helaas. Ben nog steeds niet over dat verlies heen ...

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:51
Ziet er nice uit Dreanor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
o ja nu zie ik het :P tis een paard :P
Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar wolfjes.. heb ze nog niet gevonden.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Na vele malen mijn enkels gebroken te hebben tijdens de bouw van het (glazen)dak is het rechter pand/deel structureel klaar. Dit is de ruimte waar de meeste machines komen en nu enkel een setje Thermal Expansion machines heeft.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/95typtrl.jpg
klikbaar

Ik sta open voor tips om mee kleur/detail te krijgen in dit gebouw. Zit zelf te denken sommige delen ander kleur steen te gebruiken als basis (bijv. zwart voor de silo's links, rood voor de fundering rechts ofzo). Tips zijn welkom.

En ik zal binnenkort eens een screenshot bij daglicht maken haha. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:08
Werkt de server tegenwoordig met een whitelist of zonder? Zou nog wel eens wat willen bouwen :). Zitten jullie nog steeds op modsauce2?

Indien met whitelist, kan iemand me toevoegen? Ik speel onder Powerblast_BE. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
We zitten idd nog steeds op modsauce, en je bent toegevoegd.

Speel/bouw ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Productief avondje (voor mijn doen). Vanuit het niets een automatische farm, inclusief poop-farm opgezet! :D Hulde voor Minefactory mod.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z4gYklcl.jpg
klikbaar

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2PuAbIjl.jpg
klikbaar

Wil nog wat verbouwen aan het linker gebouw voor de beesten zodat ze ook een dak boven hun hoofd hebben (heb al eens door bliksem zombie pigman in overvloed gehad :P). En uiteindelijk moet er ook een kabelgoot gaan lopen van mijn hoofdgebouw naar deze farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Holy crap dat ziet er echt heel super strak uit.. Ik ben jaloers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
De server is geupdatet naar de laatste versie Modsauce (2.2.2.1).

Let op dat je handmatig even de mod 'Aquatic Abyss' aanzet (in je instance -> mods config).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
En we zijn weer een middagje verder! Tijd voor wat screenshots in mijn basis!

Eerst de automatische setup voor Obsidian, Cobble, Gravel, Sand en Dust. En ja, ik ben er vanmiddag achter gekomen dat je uit dust allerlei ores kan halen! :o En rechts daarnaast zie je mijn kleine power gen setup (welke nog 3x extra gaat komen maar voor nu heb ik genoeg power).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RbJpKcFl.png

Hier al mijn storage en al mijn machines op 1 screenshot! :P De cobble e.d. van vorig screenshot komt automatisch in deze barrels. Dit is mijn hoofdgebouw/ruimte voor (handmatig) craften e.d.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VPEAyCSl.png

Als laatste een project wat nog niet af is, de dubbele tinker's smeltery. Waar ook een auto liquid ding geïnspireerd op Xena's ontwerp in moet gaan komen ... ooit. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hFWPnZOl.png

Zoals je ziet, qua mods ben ik nog niet heel ver, hehe. En dan te bedenken dat ik bijna nog nooit zover gekomen ben met mods/ftb. :P Maar ik heb ook nog nooit zoveel inspiratie en motivatie gehad op een modded minecraft server (of singleplayer) en daar komt voorlopig nog geen einde aan!

En mijn basis nog eens 10% cooler gemaakt dankzij helipad (aka jetpackpad want hier kan geen heli landen natuurlijk :P).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UZ4UOKjl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Net was er mega-lag, en nu is de server al even offline nadat eRixxje 'm killde...

Iets gaat er niet helemaal als gepland.

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik had gisteravond iets vreemds.

Ik zat in mijn huisje en opeens helemaal omsingeld door endermans.
Ik was ook in mijn huisje al naar beneden gaan minen en ook daar weer endermans.
Tot wel 4-5 keer dood gegaan.
Hoe kan dat zo opeens? het waren erg echt wel een stuk of 20 :-(

Fixed.

[ Voor 1% gewijzigd door MarElo op 28-08-2015 20:50 . Reden: fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Voor wie nieuwsgierig is hoe een boom die uit een Sacred Rubber Sapling groeit eruitziet:

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/bigtree1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/bigtree2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/bigtree3.jpg
Plaatjes zijn klikbaar.

Redelijk uit de kluiten gewassen dus... ;)

Op veel servers is deze sapling daarom gedisabled.

Stel je maar 'ns voor dat iemand dit boompje in je zorgvuldig opgezette community village plant. :S
Veel succes met wegkappen dan. :P

• Dongersmooi
Richub schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:29:
Voor wie nieuwsgierig is hoe een boom die uit een Sacred Rubber Sapling groeit eruitziet:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Plaatjes zijn klikbaar.

Stel je maar 'ns voor dat iemand dit boompje in je zorgvuldig opgezette community village plant. :S
Cool!

Ik weet wat mijn volgende base wordt :)

• corset
Richub schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:29:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Plaatjes zijn klikbaar.

En de lag als je een awakened Axe gebruikt :p dat gebeurt al bij de giant rubber saplings :D

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik kom niet meer op de server (rood kruis).

Incompatibel FML modded server 151 mods present.

Ik heb modsaus2 al opnieuw geïnstalleerd maar het gaat niet werken, wat moet ik nog doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Nu online
MarElo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:53:

Ik heb modsaus2 al opnieuw geïnstalleerd maar het gaat niet werken, wat moet ik nog doen ?
Waarschijnlijk moet je hem updaten, weet je hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
MarElo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:53:

Ik vermoed dat je de client heb geupdate naar 2.2.2.2.
Gisteren is er een update uitgekomen, maar Erixx heeft de server nog niet geupdate.
Dus zal je 2.2.2.1 moeten installeren of wachten tot Erixx de server heeft geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik had em inderdaad geupdate naar 2.2.2.2. stom van me want achteraf dacht ik dus, dat gaat niet werken zolang de server niet geupdate is, maar toen was het al te laat.

Ik wacht wel totdat eRixxje of Dongersmooi de server geupdate heeft.

*edit*
Krijg nou wat, basalt kan je ook in je furnace gebruiken :-)
Ik heb 2.2.2.1 maar weer gekozen, want het kriebelt toch wel, wil weer verder gaan he :)
Hebben we geen Dolly meer? om kisten oid te verplaatsen.

[ Voor 32% gewijzigd door MarElo op 06-09-2015 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
MarElo schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 02:17:
Ik had em inderdaad geupdate naar 2.2.2.2. stom van me want achteraf dacht ik dus, dat gaat niet werken zolang de server niet geupdate is, maar toen was het al te laat.

Ik wacht wel totdat eRixxje of Dongersmooi de server geupdate heeft.

*edit*
Krijg nou wat, basalt kan je ook in je furnace gebruiken :-)
Ik heb 2.2.2.1 maar weer gekozen, want het kriebelt toch wel, wil weer verder gaan he :)
Hebben we geen Dolly meer? om kisten oid te verplaatsen.
De dolly zit in de jabba mod, deze mod zit niet in modsauce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Even een vraag van een noobie :), maar is er op de modsauce 2 server een manier om "gemakkelijk" redstone te krijgen? Ik ben m'n eerste stapjes in modded minecraft aan het zetten (wat een massive hoeveelheid nieuwigheden tegenover vanilla :p) en wil dus wat kleine fabriekjes opzetten. Maar zo te zien heb ik hier bakken redstone voor nodig. Kan je die ook automatiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Powerblast schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:03:
Even een vraag van een noobie :), maar is er op de modsauce 2 server een manier om "gemakkelijk" redstone te krijgen? Ik ben m'n eerste stapjes in modded minecraft aan het zetten (wat een massive hoeveelheid nieuwigheden tegenover vanilla :p) en wil dus wat kleine fabriekjes opzetten. Maar zo te zien heb ik hier bakken redstone voor nodig. Kan je die ook automatiseren?
Ik weet niet welke mods je mee begint maar ik vind de hoeveelheid redstone heel erg meevallen. Maak een tinker construct pickaxe, gooi al je lapis die je hebt erop (voor luck 3 = extra ores) en mijn handmatig wat redstone.

Dan kan je door middle van dust sieven redstone krijgen volgens mij. Dust krijg je door sand in de pulverizor te stoppen (en sand krijg je weer van gravel, en gravel komt uit cobble, en cobble kan je gratis stroomloos genereren met Thermal Expansion machine).

Daarna is het volgens mij quarry, en dan lazers voor automatische ore gen. Maar ik heb zelf ook nog niet super veel mod kennis, dus wellicht kan iemand mij aanvullen of corrigeren hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Nadat ze de afgelopen week bijna non-stop online waren op de server ben ik ineens eRixxje, Dongersmooi en Xena-Dragon 'kwijt'...
Ben benieuwd waar ze nu uithangen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Richub op 06-09-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Is de server nu ge-update naar 2.2.2.2 ?
Met 2.2.2.1 kom ik er niet meer in iig.

@Richub; ze zijn er wel degelijk hoor, op wisselende tijden weliswaar..

[ Voor 31% gewijzigd door MarElo op 06-09-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
MarElo schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:43:
Is de server nu ge-update naar 2.2.2.2 ?
Met 2.2.2.1 kom ik er niet meer in iig.

@Richub; ze zijn er wel degelijk hoor, op wisselende tijden weliswaar..
Denk het wel ja, ik kon er ook niet meer in met de vorige. Heb dan de update uitgevoerd en dan lukte het terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Richub schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:07:
Nadat ze de afgelopen week bijna non-stop online waren op de server ben ik ineens eRixxje, Dongersmooi en Xena-Dragon 'kwijt'...
Ben benieuwd waar ze nu uithangen. ;)
Ik ben wat met het experimentele modpack bezig geweest. Pittige survival modus vanwege de mod EnviroMine. Ik weet nog niet of dit helemaal mijn ding is. Het is in ieder geval pittig om alleen al in leven te blijven...

Om een klein voorbeeld te geven; ik was aan het mijnen, en hoor ineens het geluid van een aardbeving oid. Blijkt ineens een complete canyon te zijn ingestort van zeenivo tot ongeveer helemaal onderaan. Op de map was het enorme met lava gevulde ravijn er eerst niet. Pittige zaken dus...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BL1ynxL.png

[ Voor 25% gewijzigd door R.di.Giovanni op 06-09-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ow, is dat op eRixxje's server? Of is die server (nog) niet publiek?

Wel gaaf dat je zo een modpack zelf samen kan stellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, Modsauce gaat lekker, geen vreemde gebeurtenisen de laatste tijd gelukkig, geen crashes, lag etc.

Dus weer verder met de basis. m'n sky island staat een stuk. AE area gemaakt, Quarry processing area gemaakt. Voorlopig te doen:

Alloy autocrafting (energetic, enderium etc)
Thaumcraft verder researchen (wat is dat saai)
Transport system richting spawn maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Nu online
Richub schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:21:

Volgens mij zit hij SP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Dreanor schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:00:
[...]

Ik weet niet welke mods je mee begint maar ik vind de hoeveelheid redstone heel erg meevallen. Maak een tinker construct pickaxe, gooi al je lapis die je hebt erop (voor luck 3 = extra ores) en mijn handmatig wat redstone.

Dan kan je door middle van dust sieven redstone krijgen volgens mij. Dust krijg je door sand in de pulverizor te stoppen (en sand krijg je weer van gravel, en gravel komt uit cobble, en cobble kan je gratis stroomloos genereren met Thermal Expansion machine).

Daarna is het volgens mij quarry, en dan lazers voor automatische ore gen. Maar ik heb zelf ook nog niet super veel mod kennis, dus wellicht kan iemand mij aanvullen of corrigeren hierin.
Ben bezig op de modsauce 2 server van hier op het forum :). Thanks voor de tips!! Het heeft even geduurd eer ik het principe van tinkers doorhad maar dat lukt nu. Ben me eerst van elke gereedschap eentje aan het maken, dan kan ik ze mooi oplevelen. Is het het waard om de iron versie al vol te duwen met gems voor upgrades? Of kan ik beter diamond ofzo eerst maken?

Heb ondertussen ook m'n eerste smeltery dus gemaakt en daarnaast m'n furnace generator om de eerste power te voorzien :). Dat ding verstookt wel zot veel coal vind ik 8)7 , moet zo te zien eens kijken of er iets is dat beter of langer brand. Denk wel dat ik hiermee in m'n eerste power needs kan voorzien. Daarna eens een automated wheat farm, trees,... en zo veel mogelijk automatiseren. Heb er zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Powerblast schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:39:
[...]

Ben bezig op de modsauce 2 server van hier op het forum :). Thanks voor de tips!! Het heeft even geduurd eer ik het principe van tinkers doorhad maar dat lukt nu. Ben me eerst van elke gereedschap eentje aan het maken, dan kan ik ze mooi oplevelen. Is het het waard om de iron versie al vol te duwen met gems voor upgrades? Of kan ik beter diamond ofzo eerst maken?

Heb ondertussen ook m'n eerste smeltery dus gemaakt en daarnaast m'n furnace generator om de eerste power te voorzien :). Dat ding verstookt wel zot veel coal vind ik 8)7 , moet zo te zien eens kijken of er iets is dat beter of langer brand. Denk wel dat ik hiermee in m'n eerste power needs kan voorzien. Daarna eens een automated wheat farm, trees,... en zo veel mogelijk automatiseren. Heb er zin in :9
Ik gebruik voor al mn tools alumite.
Dat heeft het 1 na hoogste mining level, maar als je de tool levelt heb je +1 mining level en dan zit je dus op het hoogste en kan je alles minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Powerblast schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:39:
Kijk eens naar de Crucible. Zeer eenvoudig te maken. Doe er een vuurtje onder (bijvoorbeeld fire op een blok netherrack) en gooi er dan cobblestone in. Deze zal worden omgesmolten naar lava, en die kan je dan in een lava generator pompen om energie te maken. En aangezien je met wat lava en water onbeperkt cobble kan maken heb je in ieder geval altijd wat power tot je beschikking. Je kan daarna een Igneous Extruder maken om geheel automatisch cobble te laten genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Richub schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:21:

Het is op de GotCraft custom modpack server. Deze is qua mods vrij instabiel (lees: om de zoveel dagen is er een map reset en staan er weer andere mods klaar om mee te stoeien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
R.di.Giovanni schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:53:
[...]

Het is op de GotCraft custom modpack server. Deze is qua mods vrij instabiel (lees: om de zoveel dagen is er een map reset en staan er weer andere mods klaar om mee te stoeien).
Ik weet ook nog niet wat echt de bedoeling is van de custom mod pack. Er zitten inderdaad nog wat bugs in zoals wanneer je dood gaat dat je eerst moet reloggen voordat je wat kan doen.

De harde survival is daarintegen wel uitdagend. Enige waar ik nu mee zit is wat moet ik gaan doen zodra ik mijn tools klaar heb. Ik kan nog wel een gebouw gaan bouwen en wat farms opzetten, maar daarna krijg je dan old skool redstone.. en dat is niet aan mij besteed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Hm, extreme survival dus. Niet mijn ding. :)

Ik hoor het wel of er ooit een stabiele custom modded server uitkomt. Iig succes met experimenteren.

Ik heb wel het idee om een vanilla servertje op te zetten zodra MC 1.9 uitkomt, zodat iedereen daar eens mee aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
MisterEagle schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:53:
[...]

Ik gebruik voor al mn tools alumite.
Dat heeft het 1 na hoogste mining level, maar als je de tool levelt heb je +1 mining level en dan zit je dus op het hoogste en kan je alles minen.
Alumiite valt zo te zien ook goed mee om te maken. Dan ga ik daar even achteraan.
R.di.Giovanni schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:49:
[...]

Kijk eens naar de Crucible. Zeer eenvoudig te maken. Doe er een vuurtje onder (bijvoorbeeld fire op een blok netherrack) en gooi er dan cobblestone in. Deze zal worden omgesmolten naar lava, en die kan je dan in een lava generator pompen om energie te maken. En aangezien je met wat lava en water onbeperkt cobble kan maken heb je in ieder geval altijd wat power tot je beschikking. Je kan daarna een Igneous Extruder maken om geheel automatisch cobble te laten genereren.
Het is idd wel de bedoeling om uiteindelijk iets "hernieuwbaar" te maken :). Ff checken, thanks!

[ Voor 47% gewijzigd door Powerblast op 08-09-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 21:04
Hehe eindelijk een forum gevonden waar lekker over minecraft gekeuveld wordt. ;)
Ben om het moment zelf ook verslingerd aan modsauce. Ik gebruik voor het eerst sinds tijden geen tinkers' voor mijn tools maar Botania. Ik ben helemaal gek op de manasteel tools, neem daarbij een "enchanter" van EnderIO en zie daar über-tools. :9~

Verder zie ik hier ook veel dingetjes die mij inspireren, bookmarken die handel. :D

[ Voor 0% gewijzigd door Cranzai op 08-09-2015 20:21 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Nu online
Cranzai schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:11:
Hehe eindelijk een forum gevonden waar lekker over minecraft gekeuveld wordt. ;)
Ben om het moment zelf ook verslingerd aan modsauce. Ik gebruik voor het eerst sinds tijden geen tinkers' voor mijn tools maar Botania. Ik ben helemaal gek op de manasteel tools, neem daarbij een "enchanter" van EnderIO en zie daar über-tools. :9~

Verder zie ik hier ook veel dingetjes die mij inspireren, bookmarken die handel. :D
Zit je ook al in de Gotcraft server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Jochemd13 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:27:
[...]

Zit je ook al in de Gotcraft server ;)
Op het moment speel ik singleplayer omdat ik weer n beetje moet werken aan mn modded kennis. Alles is een beetje verwatert na een lange pauze. De Gotcraft server zal ik zeker onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Probeer de GoTcraft server toch maar eens, daar zit veel ervaring, en iedereen is ook behulpzaam. Als je je MC naam geeft wordt je zo op de whitelist gezet.

IMHO een prima plekkie om je kennis op een leuke manier op te frissen.

Dat de admin (eRixxje) ook een fanatieke Minecrafter is kun je goed merken: Snelle hardware, goed backup regime, en regelmatig updates. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Nu online
Richub schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:10:
Probeer de GoTcraft server toch maar eens, daar zit veel ervaring, en iedereen is ook behulpzaam. Als je je MC naam geeft wordt je zo op de whitelist gezet.

IMHO een prima plekkie om je kennis op een leuke manier op te frissen.

Dat de admin (eRixxje) ook een fanatieke Minecrafter is kun je goed merken: Snelle hardware, goed backup regime, en regelmatig updates. :Y
Altijd een leuke server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Wat gebruiken jullie als cable materiaal om RF te transporteren tss je machines? Ik denk zelf aan ender io energy conduit. Lijkt mij "het goedkoopste" om te maken. Maar ben benieuwd naar jullie meningen :)

• Cranzai
Powerblast schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:37:
Wat gebruiken jullie als cable materiaal om RF te transporteren tss je machines? Ik denk zelf aan ender io energy conduit. Lijkt mij "het goedkoopste" om te maken. Maar ben benieuwd naar jullie meningen :)
In het begin kun je als goedkope optie de lv wiring van immersive engineering gebruiken. Die is wel wat buggy met dat de draden soms verdwijnen maar dat maakt niet echt uit wat ze zijn vrij goedkoop.

Als je eenmaal wat spul op gang hebt zijn de energy conduits van enderio inderdaad een prima, zij het niet de beste, oplossing.

• Hairy23
Cranzai schreef op donderdag 10 september 2015 @ 07:25:
[...]

In het begin kun je als goedkope optie de lv wiring van immersive engineering gebruiken. Die is wel wat buggy met dat de draden soms verdwijnen maar dat maakt niet echt uit wat ze zijn vrij goedkoop.

Als je eenmaal wat spul op gang hebt zijn de energy conduits van enderio inderdaad een prima, zij het niet de beste, oplossing.
Het enige is dat je de enderio conduits in de grotere hoeveelheid lag kunnen veroorzaken. Dit was ook het geval toen we DW20 speelde.

De beste keuze is thermal dynamics. deze kosten niet veel en de begin variant kan 200 rf/t aan.
De hoogste hierin heeft een onbeperkte doorvoer van rf/t waar enderio conduits een max heeft van 20k rf/t.

• Powerblast
OK, dan duik ik deze avond ff de mijn in om wat lead op te halen :). Kan ik trouwens ongestoord in de normale world doormijnen op de modsauce server? Of is er een specifieke zone of world voor mining resources? Lees daar soms wat over op andere servers daarom dat ik het maar ff vraag :). Voor ik te diepe putten graaf :p

• Hairy23
Powerblast schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:32:
OK, dan duik ik deze avond ff de mijn in om wat lead op te halen :). Kan ik trouwens ongestoord in de normale world doormijnen op de modsauce server? Of is er een specifieke zone of world voor mining resources? Lees daar soms wat over op andere servers daarom dat ik het maar ff vraag :). Voor ik te diepe putten graaf :p
We hebben een mining world, deze is dat betreft fijner, want je heb geen mobs daar :)
Bij spawn staat er een portal voor. Deze mag je uiteraard ook zelf maken :)

• Powerblast
Goed om te weten. Ga ik vanavond even verkennen dan. Anders wordt de gewone world een beetje een gatenkaas :)

• corset
Powerblast schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:45:
Goed om te weten. Ga ik vanavond even verkennen dan. Anders wordt de gewone world een beetje een gatenkaas :)
Overigens, mocht je een start kit nodig hebben, ik kan wel een jetpack + armor + tools leveren :) maakt het begin altijd aangenamer.

• Cranzai
Graag zou ik ook op de GotCraft server willen spelen. Mijn ign is "Cranzai" net zoals op tweakers. :D
Hopelijk is er een grote woestijn aanwezig want anders moet ik een ander base idee bedenken. :P

• MisterEagle
Cranzai schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:18:
Graag zou ik ook op de GotCraft server willen spelen. Mijn ign is "Cranzai" net zoals op tweakers. :D
Hopelijk is er een grote woestijn aanwezig want anders moet ik een ander base idee bedenken. :P
ligt eraan hoe groot t moet zijn, maar vlak bij spawn zit een woestijn :)

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:45
Ik zou ook graag op de GotCraft server willen spelen. Ign is Vuurtjih.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Cranzai
MisterEagle schreef op donderdag 10 september 2015 @ 18:42:
[...]

ligt eraan hoe groot t moet zijn, maar vlak bij spawn zit een woestijn :)
Het plan is om een sphere te bouwen met daarin een groene oase voor een botania based basis.

Op mp zit ik liever n stukje van spawn af dus wordt het denk ik een stukje lopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Cranzai op 10-09-2015 21:32 . Reden: Toevoegingen ]

• Powerblast
Denk dat er naast mij aan de overkant van het water een woestijn is. Die is geloof ik wel redelijk groot.

Ik moet precies eens even een plannetje gaan opstellen met hoe ik mijn definitieve basis ga inrichten. Het wordt een beetje een rommelboel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, en powerblast heeft een leuke setup gekregen :) Altijd leuk om een starterkit te maken voor mensen.

Helaas voor de rest aan weinig toegekomen, migraine zorgde voor wat minder mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Nogmaals bedankt! Maakt het leven zoveel gemakkelijker :). Vooral die mining pickaxe wordt veel gebruikt atm, die vliegt echt door ore heen :).

The nether was gisteren even een vreemd momentje, lag met bakken door een immense hoeveelheid xp orbs. Geraakt niet meer terug. Maar door een interventie van erixx er uiteindelijk vanaf geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik zou ook graag een kijkje nemen op de modsauce-server, als er nog plek is ten minste. :) Vroeger wel veel FTB gespeeld, maar dat was nog in de tijd dat Industrialcraft populair was. :D

Mijn Minecraft-id is TomVNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
TomVNL, Vuurtjih en Cranzai: Jullie zijn toegevoegd aan de whitelist.

Ieder: De server is weer geupdatet naar de laatste versie modsauce2.

Gameze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Powerblast schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:56:
Nogmaals bedankt! Maakt het leven zoveel gemakkelijker :). Vooral die mining pickaxe wordt veel gebruikt atm, die vliegt echt door ore heen :).

The nether was gisteren even een vreemd momentje, lag met bakken door een immense hoeveelheid xp orbs. Geraakt niet meer terug. Maar door een interventie van erixx er uiteindelijk vanaf geraakt :)
Dat had ik dus ook.. ik bleef staan en had 193 levels XP voordat het weg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
MisterEagle schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:39:
[...]

Dat had ik dus ook.. ik bleef staan en had 193 levels XP voordat het weg was.
Dit was vermoed ik nog een keer zo erg, 3 punten waar de xp bollen waren, we konden amper iets doen, vanwege de lag van die xpballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Hairy23 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:45:
[...]

Dit was vermoed ik nog een keer zo erg, 3 punten waar de xp bollen waren, we konden amper iets doen, vanwege de lag van die xpballen
misschien moeten we even onderzoeken waar deze orbs vandaan komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MisterEagle schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:46:
[...]

misschien moeten we even onderzoeken waar deze orbs vandaan komen :p
Naiki's niet vanilla chests
Xena's Import busses
Vasrael's RF tools dimension met aquatic abyss die de server crashed :+

Ik vind dat iemand anders nu de schuldige mag zijn :D

Markbnl,
mistereagle,
Dongers,

genoeg opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
corset schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:48:
[...]

Xena's Import busses

Markbnl,
mistereagle,
Dongers,

genoeg opties.
ik zie eigenlijk maar 1 optie :p
Ik heb gisteren mn hele base opgeruimd en alles weggehaald. Alleen de buitenkant staat er nog, de rest zit in mn inventory..
Dongers zit in Erix zn base en dat zal wel goed zijn lijkt me..
Maar Markbnl had al die endermans al achter zich aan, misschien heeft hij die allemaal in de nether vermoord en niet de XP orbs gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
MisterEagle schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:09:
[...]

Ik heb gisteren mn hele base opgeruimd en alles weggehaald. Alleen de buitenkant staat er nog, de rest zit in mn inventory..
Maar Markbnl had al die endermans al achter zich aan, misschien heeft hij die allemaal in de nether vermoord en niet de XP orbs gepakt?
Nee daar zat een te groot gat tussen, die xp orbs is echt super vaag geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MisterEagle schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:09:
[...]

Klopt, endermen, Liquid ender, ik zie een patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Toen ik er stond hoorde je ook nog continue Mobs doodvallen. Worden die soms gehit als ze de portal raken? Er was daar wel een put gegraven waardoor he huisje errond niet echt meer toe is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Bedankt voor het whitelisten.
Ben nu ff aan het opstarten om een beetje rond te neuzen want andere verplichtingen beperken mijn minecrafttijd.

[ Voor 0% gewijzigd door Cranzai op 11-09-2015 16:22 . Reden: Taalvoutjes ;) ]

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

corset schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:48:
[...]

Xena's Import busses

Markbnl,
mistereagle,
Dongers,

genoeg opties.
Markbnl zeg je,... dat ben ik, en heb sinds dat laatste incident met endermans en liquid ender ondergelopen huisje nergens meer last van.
Ik heb ze trouwens niet zelf verslagen en het probleem opgelost.
Wie het wel was weet ik niet meer, maar sindsdien nergens meer last van in mijn base.

*edit*

Kijk eens wat we hier opeens hebben.
Zit ik dan toch op een Enderman hotspot ? (net ingelogged 12-09-15: 00:32)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gtsejyE.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7fnZ6ie.png

Screenshots genomen vanaf het dak van mijn huisje.

*edit* 2
Ik heb in ieder geval wel de spullen uit de kist veilig gesteld: End stone, Eye of the Ender, Ender Lily seeds1544, Endermanhead 5218, Unknown Dimlet 5608, en een Enderman soulsaspect 5469:58

Hoe komt het daar en hoe krijg ik het weg ?
En het belangrijkste, waarom hier, en wat is het dat het steeds hier weer opduikt.

*edit* 3
En het was gisterenavond spontaan weer verdwenen :?

[ Voor 34% gewijzigd door MarElo op 13-09-2015 17:20 . Reden: update ]

• heggico
  • Laatst online: 17-09 19:44
Ik wil ook wel op de whitelist voor de modsauce server, ign: Heggico
Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste