Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 22:05
kan ook met een portalgun dat verplaatsen van blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Naiki schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:54:
[...]

Ik vermoed dat de stam en het bovenste gedeelte twee verschillende blokken zijn.
Ik zou zeggen ga op zoek naar een andere paddenstoelen dorp (vast wel te vinden) en haal daar wat weg en zet het bij jouw neer :)
R.di.Giovanni schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:56:
[...]

Ik zou eerst met een silk touch tool proberen of je uit de stam van een andere mushroom wel zo'n bruin blok kan pakken. Als dat niet lukt dan maar op de moeilijke manier; in de RFTools mod zit een Builder waarmee je blokken van positie A naar positie B kan verplaatsen.
Er zijn 2 verschillende mushroom varianten zover ik die ben tegen gekomen, 99 en 100. Hierbij is 99 de grijze paddestoel en 100 de rood met witte stippen. Als ik de stam weg hak met een silk touch pickaxe en ik plaats dit hierna weer dan worden dit alsnog rood met witte stippen mushroom blocks.

Ik zal eens gaan kijken of het met RFTools wel lukt. Ben alleen net begonnen op de server dus ik betwijfel of ik daar zo snel al de grondstoffen voor kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

En hier zijn weer een paar screenshots:
Nu in 17inch format ipv 15.
(Tenmiste dat zegt tinyurl)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/db6dy.png

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2mzbpqv.png

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/331j12w.png

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2ap7xd.png

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2iw1505.png

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/egu3wj.png

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/6ftruh.png

Mijn begin met dayblooms en manaspreader en manapool.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/fnh8hy.png

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/9sgfut.png

Deze is weird, als je te dicht bij komt wordt het mistig en vallen ze je aan.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2vhu6io.png

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/214fvd.png

Heel veel bloemetjes (vooral tulpen) maar ook veel Botania.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/i53bbr.png

Een of ander raar beest of gebouw ?!

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/vzwks0.png

Tot de volgende keer weer.
Als iemand nog een tip heeft, share de coordinaten, en ik maak er een shot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Raar beest is van industrialcraft

Die portal kan je gerust in, is gewoon een andere mining dimension

Ook is je mana setup erg karig, dat zal heel, heel langzaam gaan. Misschien kijken naar Entropinium? Of kort: Maak het boek! dat helpt.

Dit is altijd mijn early game setup:

https://i.imgur.com/hey1PCj.png

dat 4 x maken naar 4 mana pools. Done :D

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 22-07-2015 09:27 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:49
corset schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:21:
Raar beest is van industrialcraft

Die portal kan je gerust in, is gewoon een andere mining dimension

Ook is je mana setup erg karig, dat zal heel, heel langzaam gaan. Misschien kijken naar Entropinium? Of kort: Maak het boek! dat helpt.

Dit is altijd mijn early game setup:

https://i.imgur.com/hey1PCj.png

dat 4 x maken naar 4 mana pools. Done :D
Ik hoop niet dat je hem verwijs naar de eldrich portal :P, die is denk ik niet zo leuk voor hem nog :)

Maar die setup is inderdaad ideaal voor het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hairy23 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:23:
[...]

Ik hoop niet dat je hem verwijs naar de eldrich portal :P, die is denk ik niet zo leuk voor hem nog :)

Maar die setup is inderdaad ideaal voor het begin :)
Mwoah, ik heb alles afgezet er in en verlicht, dus is redelijk veilig hoor. Is nl. mijn portal ;)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24
Mssss ... ik merk dat Terraria grip op me heeft! :P Start eerder dat op dat Feed the Beast op dit moment. :P

No worries, is maar een gekke fase, gaat wel weer over. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Vanavond was er op een gegeven moment erg veel lag.
Volgens mij is er een keer een herstart geweest, maar dat hielp niet veel.

Nu ben ik er net uit, en is de server in maintenance staat er.
Kom er ook niet meer in.

Ik hoop dat er wat issues naar boven komen wat de lag veroorzaakt, en dat dat dan verholpen zou kunnen worden.

We wachten af :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
MarElo schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 01:13:
Vanavond was er op een gegeven moment erg veel lag.
Volgens mij is er een keer een herstart geweest, maar dat hielp niet veel.

Nu ben ik er net uit, en is de server in maintenance staat er.
Kom er ook niet meer in.

Ik hoop dat er wat issues naar boven komen wat de lag veroorzaakt, en dat dat dan verholpen zou kunnen worden.

We wachten af :-)
Ik had zelf na de reboot geen lag meer, Mojang heeft issues, gisteravond zijn hun multiplayer services meerdere keren gecrashed, zoals nu zijn ze ook weer down en dan krijg je zo'n soort melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
Dreanor schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:40:
Mssss ... ik merk dat Terraria grip op me heeft! :P Start eerder dat op dat Feed the Beast op dit moment. :P

No worries, is maar een gekke fase, gaat wel weer over. ;)
Schaam je! :o

Ik heb het zelfde maar dan met ARK Evolution Evolved, Dino's vangen O+
Jammer genoeg knetter druk op werk zodat ik veel te weinig tijd heb voor mn vriendjes (en dan wil de vrouw ook nog eens aandacht...)

Heb inderdaad de server weer herstart. De lag moet nu minder zijn en als je er niet op komt, Mojang heeft wat problemen met het aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
DDOS issues, jep :(

En wat de lag is.. geen idee, zit te denken wat het kan zijn. Misschien een keer kijken wanneer de lag echt erg wordt, en wanneer weer minder? Zodat we misschien een patroon kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:35:
DDOS issues, jep :(

En wat de lag is.. geen idee, zit te denken wat het kan zijn. Misschien een keer kijken wanneer de lag echt erg wordt, en wanneer weer minder? Zodat we misschien een patroon kunnen zien?
Vreemde was toen ik gisteren alleen online was werd de lag al minder, maar was nogsteeds aanwezig.

waar het eerst 10 seconden duurde om iets te openen duurde dat toen maar 4 a 5 seconden.
Na de reboot was het voor mij gewoon wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Ik heb de console een paar avonden open gehad en het lijkt constant te zijn, geen grote pieken en dalen maar langzaam bouwt het wel op.
Eerst was een herstart eens in de 3 weken genoeg en nu zitten we op 2x per week.

Misschien dat Rix als hij terug is van vakantie meer kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Dongersmooi schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:37:
Ik heb de console een paar avonden open gehad en het lijkt constant te zijn, geen grote pieken en dalen maar langzaam bouwt het wel op.
Eerst was een herstart eens in de 3 weken genoeg en nu zitten we op 2x per week.

Misschien dat Rix als hij terug is van vakantie meer kan zien.
Loopt het geheugen gebruik dan toevallig langzaam op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Hairy23 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:54:
[...]

Loopt het geheugen gebruik dan toevallig langzaam op?
Met oude ftb was er een bekend geheugen lek waardoor je de server elke zoveel tijd moeatnrestarten. Màar die bug zou nu niet meer bestaan toch? Toch?

Btw DDOS komt vast van zielige kindjes die balen dat 1.9 weer uitgesteld is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Dreanor schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:57:
[...]

Met oude ftb was er een bekend geheugen lek waardoor je de server elke zoveel tijd moeatnrestarten. Màar die bug zou nu niet meer bestaan toch? Toch?

Btw DDOS komt vast van zielige kindjes die balen dat 1.9 weer uitgesteld is. |:(
Die zou weg moeten zijn, maar bij elke update kunnen er nieuwe bugs komen.

Ik weet dat de vorige versie van mystcraft dit bijvoorbeeld had.

met Opis kun je dit soort dingen achterhalen, dan merk je dat animal farms of mob farms best wel wat lag kunnen veroorzaken.

Ik weet niet of het nu nogsteeds is, maar in versie 1.4 van ftb infinity werden de enderio conduits ook als entiteit gezien en konden lag veroorzaken.

Ik denk dat als er echt getroubleshoot moet worden, denk ik dat je moet beginnen met alle chunkloaders/spotloaders weghalen en dan kijken hoe het werkt

[ Voor 19% gewijzigd door Hairy23 op 23-07-2015 09:52 . Reden: wat toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Hairy23 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:40:
[...]

Die zou weg moeten zijn, maar bij elke update kunnen er nieuwe bugs komen.

Ik weet dat de vorige versie van mystcraft dit bijvoorbeeld had.

met Opis kun je dit soort dingen achterhalen, dan merk je dat animal farms of mob farms best wel wat lag kunnen veroorzaken.

Ik weet niet of het nu nogsteeds is, maar in versie 1.4 van ftb infinity werden de enderio conduits ook als entiteit gezien en konden lag veroorzaken.

Ik denk dat als er echt getroubleshoot moet worden, denk ik dat je moet beginnen met alle chunkloaders/spotloaders weghalen en dan kijken hoe het werkt
Ja dat heeft Rix al gedaan op meerdere manieren. Er staan nu eenmaal heel veel bouwwerken en machines. Ik denk dat dit een logisch gevolg is van het succes van de server en de mods die allemaal veel rekenkracht lusten. Dan is een paar keer herstarten misschien een logisch gevolg en niet heel erg.

Op internet lees je veel ergere verhalen hier over en dankzij de super-ultra-mega-server-machine-apparaat van Rix valt het bij ons gelukkig relatief allemaal nog wel mee.

Als je bepaalde farms gaat beperken -de chunkloaders zijn dat al- ga je denk ik wel het doel van modded Minecraft, tenminste voor mij, wel voorbij. De reden dat ik het speel is het bouwen van farms, zoals anderen weer de meest mooie bouwwerken maken.

Maar ik ben niet veel online geweest. Hoe is het nu dan na de herstart van gisteren? Is er nog lag, is het speelbare lag of is het nu al niet meer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Dongersmooi schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:38:
[...]

Ja dat heeft Rix al gedaan op meerdere manieren. Er staan nu eenmaal heel veel bouwwerken en machines. Ik denk dat dit een logisch gevolg is van het succes van de server en de mods die allemaal veel rekenkracht lusten. Dan is een paar keer herstarten misschien een logisch gevolg en niet heel erg.

Op internet lees je veel ergere verhalen hier over en dankzij de super-ultra-mega-server-machine-apparaat van Rix valt het bij ons gelukkig relatief allemaal nog wel mee.

Als je bepaalde farms gaat beperken -de chunkloaders zijn dat al- ga je denk ik wel het doel van modded Minecraft, tenminste voor mij, wel voorbij. De reden dat ik het speel is het bouwen van farms, zoals anderen weer de meest mooie bouwwerken maken.

Maar ik ben niet veel online geweest. Hoe is het nu dan na de herstart van gisteren? Is er nog lag, is het speelbare lag of is het nu al niet meer te doen?
Ik ben het zeer zeker met je eens, het maken van de farms is leuk en het is ook het doel om zoveel mogelijk te automatiseren, dit heeft gewoon impact op een server. Ik vind ook dat de server erg vrij is in wat je allemaal mag bouwen.

Ik vond het gisteravond na de reboot gewoon goed spelen, vandaag nog niet geprobeerd, maar zo snel problemen zou ik niet verwachten. Mogelijk wat lag spikes door exploren als de wereld niet voor gegenereerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ok even brainstormen

Ik ben een tank aan het bouwen van 10x10x10 voor XP voor de server. Echter is het nu al vaker voorgekomen dat mensen complete obelisks e.d. gewoon leegjatten en niks overlaten voor de rest.

Nu gaat dat met zo'n size wel even duren (1000x 16 buckets), maar goed, voor de veiligheid.

Ik zat te denken aan de volgende opties:

Thaumcraft door met specifieke keys voor mensen
Killer Joe op timer, je staat op pressure plate, na X tijd wordt je gemept
in AE op een of andere manier zetten, en dan dit alleen aan bepaalde mensen rechten geven

1.) is makkelijk
2.) Killer Joe, ja.. wat grof
3.) Gaat tegen het community idee in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Max size van zo'n railcraft tank is 9(lengte)x9(breedte)x8(hoogte), maar dat even terzijde.

1) Goed te doen, maar ook te omzeilen door gewoon de muur te slopen.
2) Is een optie, maar dan stap je net zo makkelijk na het aflopen van de timer weer op de pressure plate. Of is er dan ook een cool-down periode waarin je helemaal niets krijgt?
3) Is eigenlijk dezelfde optie als 1.
4) Je kan met RFtools een gebied beveiligen met een shield, en met een whitelist mensen toegang geven. Maar ook dat is eigenlijk weer een variant op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

//Normaal speel ik FTB DW20 met een normale hdd op W7/64bits, en ook java 64 bits //

Ik heb nu even een ssd met win 8.1 in de pc gedaan, maar ik krijg FTB niet werkend.
Eerst heb ik java 32bits versie un-installed en pc even opnieuw opgestart, CCleaner erover en daarna de 64 bits versie van java installed.

Als ik de ftb_launcher.exe draai, wil het wel loaden maar komt steeds weer terug in het begin scherm van FTB DW20.

Wat doe ik fout? of is er nog steeds een storing/DDos iets achtigs bij MC ?

Gegevens zijn correct ingevoerd om MC te kunnen spelen.

Er komt ook niets van een foutmelding 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
werken andere packs wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

De eerste ( Infinity ) zelfde resultaat.

Kom gewoon weer terug in het menu om een mod te kiezen.

*edit* op zich niet zo heel erg hoor, maar wilde het eens onder W8.1 op SSD proberen.

Ik zal van het weekend de settings tussen beiden installaties eens veriferen, misschien dat ik dan wat vreemds tegen kom (nu geen zin in).

*edit 2* Net was ik weer aan het spelen zoals normaal, opeens een disconnect. (vreemd).(23:35h)

[ Voor 65% gewijzigd door MarElo op 23-07-2015 23:39 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Na veel twijfelen toch maar mijn volledige base verplaatsen naar de void world.
Ik ben niet helemaal tevreden over de inrichting van mijn ae systeem en wil die opnieuw gaan inrichten met meer p2p tunnels doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hairy23 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:33:
Na veel twijfelen toch maar mijn volledige base verplaatsen naar de void world.
Ik ben niet helemaal tevreden over de inrichting van mijn ae systeem en wil die opnieuw gaan inrichten met meer p2p tunnels doen.
Same Hairy, ik ga binnenkort ook mijn gehele AE op de schop doen.

het is nogal lelijk geworden bij mij, maar ja. Haastige spoed is zelden etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:37:
[...]

Same Hairy, ik ga binnenkort ook mijn gehele AE op de schop doen.

het is nogal lelijk geworden bij mij, maar ja. Haastige spoed is zelden etc :D
Ik wil ook mijn mob farms en mijn well of suffering er naar toe verplaatsen, scheelt weer in de overworld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Altijd leuk nieuwe projectjes.
Ik merk dat ik een beetje minecraft moe ben op t moment. Ik wil wel maar als ik dan on ben besef ik me na en half uur dat ik alleen maar aan t rondlopen ben of naar de chat aan t kijken..

Ik laat t wel even zo, net voor de switch naar modded had ik hetzelfde, dat trekt nog wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Dongersmooi schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:24:
Altijd leuk nieuwe projectjes.
Ik merk dat ik een beetje minecraft moe ben op t moment. Ik wil wel maar als ik dan on ben besef ik me na en half uur dat ik alleen maar aan t rondlopen ben of naar de chat aan t kijken..

Ik laat t wel even zo, net voor de switch naar modded had ik hetzelfde, dat trekt nog wel bij :)
Dat is een typische Minecraft Cycle. :P Na een tijdje loop je beetje doelloos rond, totdat je of nieuwe inspiratie of idee hebt, of opnieuw begint of andere Mod(pack) ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:52
Heb ik ook wel, gaat hopelijk over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Gewoon even filmpjes kijken en nieuwe inspiratie opdoen
Deze vind ik wel leuk om te volgen: YouTube: Minecraft - Direwolf20 1.7.10 - FTB -60FPS - "New world New Season!" - "WTF!" S3E01

Heel veel dingen komen hier aan bod.
Volgens mij voor de beginners zoals ik, maar misschien leren andere er ook nog van :-)

[ Voor 20% gewijzigd door MarElo op 25-07-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
Annnnd back!

Ik zal vanavond upgraden naar de laatste ftb en daarna eens uitzoeken of die lag nog te fiksen is.

Ik ga sowieso een 2e server opzetten met een custom modpack. Voorlopig nog 1.7.10, want voor 1.8 is nog niks leuks.

Misschien nog een 1.8 server om nieuwe mods op te testen.

U hoort van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MarElo schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:50:
Gewoon even filmpjes kijken en nieuwe inspiratie opdoen
Deze vind ik wel leuk om te volgen: YouTube: Minecraft - Direwolf20 1.7.10 - FTB -60FPS - "New world New Season!" - "WTF!" S3E01

Heel veel dingen komen hier aan bod.
Volgens mij voor de beginners zoals ik, maar misschien leren andere er ook nog van :-)
cool filmpje, jammer dat hij wel echt te lang doet over uitleggen welke blocks er staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
De server draait nu 1.6.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Nice! Heeft dat veel gefixt qua lag of problemen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik zit nu ook op 1.6.1

Ik zou graag willen weten waar mijn dayblooms gebleven zijn.
Ze zijn allemaal weg :?

Ging rond 03:45 afgelopen nacht offline, toen waren ze er nog.

Volgens mij gaan er wel meer dingen mis nu.

Al mijn waypoints zijn ook weg.

[ Voor 53% gewijzigd door MarElo op 26-07-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
MarElo schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:03:
Ik zit nu ook op 1.6.1

Geen idee waar je spullen zijn. Ligt iig niet aan de update.

Je waypoints staan (net als bij de vorige update) in je ftb folder in de journeymap folder. Die moet je even moven naar de nieuwe map die journeymap heeft aangemaakt. Dan zijn ze er allemaal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dreanor schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:50:
Nice! Heeft dat veel gefixt qua lag of problemen? :D
Nul komma niks :-)

De lag zit hem in het gebruik van:
- Item translocators (oid)
- Ender IO Conduits
- en nog iets wat ik nu even vergeten ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MarElo schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:03:
Ik zit nu ook op 1.6.1

Dayblooms weg? Raar, denk niet dat iemand op de server nog uberhaupt dayblooms wil/nodig heeft :p

En de waypoints heeft niks met misgaan te maken, dat is altijd met updates.

energy cells dacht ik?

Dus dat wordt m'n gehele basis opnieuw doen :(

Ga de reactor ook maar uit de dimension halen. Als ik weet hoe ik snel en efficient alle Cryotheum eruit kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
eRixxje schreef op maandag 27 juli 2015 @ 00:19:
[...]

Geen idee waar je spullen zijn. Ligt iig niet aan de update.

Je waypoints staan (net als bij de vorige update) in je ftb folder in de journeymap folder. Die moet je even moven naar de nieuwe map die journeymap heeft aangemaakt. Dan zijn ze er allemaal weer.
indirect heeft het er wel mee te maken :)
De dayblooms hebben item id 933 gekregen, in 1.5 hadden ze item id 936.
Vandaar dat ze verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Hairy23 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:54:
[...]

Weet jij of er nog meer items zijn die van id zijn veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
R.di.Giovanni schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:03:
[...]

Weet jij of er nog meer items zijn die van id zijn veranderd?
Zover ik kan zien zijn het een aantal bloemen van botania die veranderd zijn.
De endoflame bijvoorbeeld niet. maar xoldars setup in het community village is volledig weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nightblooms ook denk ik? Die zijn bij mij poef :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Voor iedereen die het wil weten : http://www.feed-the-beast...s/direwolf20_17/changelog
Hier vind je de changelogs voor de packs.

Ze zijn afgestapt van hun oude site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Hairy23 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:54:
[...]

Oef... I stand corrected! Als ik even moet assisteren om het een en ander te herstellen, dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
eRixxje schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:31:
[...]

Oef... I stand corrected! Als ik even moet assisteren om het een en ander te herstellen, dan hoor ik dat graag!
Kun jij echt helemaal niets aan doen, staat namelijk niet in de changelogs.
Die van botania ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Hairy23 op 27-07-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:27
Beetje onhandig van ze om die ID's te veranderen... Zo maak je het mensen alleen maar moeilijk om servers te updaten, IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Hairy23 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:32:
[...]

Kun jij echt helemaal niets aan doen, staat namelijk niet in de changelogs.
Die van botania ook niet.
Die had ik idd gelezen. Doe ik altijd even. Vandaar mijn stellige: "ligt niet aan de update." Maar ondanks dat ik het niet kon weten, sta ik toch gecorrigeerd. Het ligt wel aan de update :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ik ga trouwens zo weer even aan de custom modpack server werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
eRixxje schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:15:
Ik ga trouwens zo weer even aan de custom modpack server werken.
Wat is je doel eigenlijk van de Custom Modpack? Ga je voor bepaald thema of moeilijkheidsgraad?

En gaat dit DW20 pack vervangen op de server of ben je gewoon beetje aan het hobbyen?

Ik ben wel benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Richub schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:54:
Beetje onhandig van ze om die ID's te veranderen... Zo maak je het mensen alleen maar moeilijk om servers te updaten, IMHO.
Veel mensen lezen ze evengoed niet. Ik had het met de update van skyfactory 2.3 naar 2.4
Toen zag je opeens een hoop serveradmins die de changelogs niet lezen.

Daarin werd van een bepaalde mod zo'n beetje elke item id veranderd. Is niet leuk als je alles gebruik van die mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dreanor schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:17:
[...]

Wat is je doel eigenlijk van de Custom Modpack? Ga je voor bepaald thema of moeilijkheidsgraad?

En gaat dit DW20 pack vervangen op de server of ben je gewoon beetje aan het hobbyen?

Ik ben wel benieuwd! :D
Het doel is om een modpack server te maken waarbij we zelf kunnen bepalen wat we wel en niet gaan gebruiken. Meer keuze dus en voornamelijk ook; zelf bepalen wanneer we een specifieke mod updaten. Als de keuze gemaakt is, zal ik eens tijd steken in het maken van een launcher zodat we dat kunnen automatiseren voor de clients.

Ik ga NIET de DW20 server vervangen hiermee. Als die ooit doodbloedt zal ik em denk ik wel down gooien, maar zover is het nog lang niet, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Ben heel benieuwd, Rix.

Ben wel weer toe aan iets nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

corset schreef op maandag 27 juli 2015 @ 07:59:
[...]

Dayblooms weg? Raar, denk niet dat iemand op de server nog uberhaupt dayblooms wil/nodig heeft :p

En de waypoints heeft niks met misgaan te maken, dat is altijd met updates.
Ik bedoel de dayblooms die ik geplant had, die zijn weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
MarElo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:22:
[...]

en de uitleg van hoe dat komt staat dus al hierboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
MarElo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:22:
[...]
Het antwoord op je vraag is al beantwoord op de vorige pagina. Komt door de update waardoor het item ID veranderd is! Ze zijn dus allemaal voor iedereen weg! Niemand heeft ze gejat!

Elk item heeft een ID om te kunnen bestaan. Verandert dat ID verandert of verdwijnt het item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Server offline ?

@Dreanor, ik zeg ook niet dat ze gejat zijn, ze zijn gewoon weg.

Wat blijkt nu,.. na de update schijnt het zo te zijn dat dayblooms en nightshades (en misshien nog anderen) na +/- een half uur vanzelf verdwijnen (dat wist ik ook niet).

Wat er nog meer verandert is bij deze update weet ik niet, staat ook niet omschreven in de karige change log.

[ Voor 107% gewijzigd door MarElo op 27-07-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 22:07
jup, ik heb hem net gecrasht door met een Yeta Wrench een Tessarect proberen weg te halen blijkbaar, want hij crashte gelijk na mijn rechterklik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Nou, heb je mooi voor mekaar :)
Hoop dat ie snel weer online is, want ik was ook ergens mee bezig :-)

[ Voor 52% gewijzigd door MarElo op 27-07-2015 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 22:07
Zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Apart dat hij crashed met een Yeta wrench, je zou verwachten dat dat toch vaker wordt gedaan op de server.

Vanavond hopelijk verder met de reactor opbouwen weer. Even Direwolf20 programma er weer op gooien, en hopen dat het nu wel stabiel door blijft gaan.

Weet iemand overigens of het DW20 computercraft programma met meerdere turbines om kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
corset schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:24:
Apart dat hij crashed met een Yeta wrench, je zou verwachten dat dat toch vaker wordt gedaan op de server.

Vanavond hopelijk verder met de reactor opbouwen weer. Even Direwolf20 programma er weer op gooien, en hopen dat het nu wel stabiel door blijft gaan.

Weet iemand overigens of het DW20 computercraft programma met meerdere turbines om kan gaan?
Moet wel kunnen maar bij mij werkte het allemaal niet 100%. Uiteindelijk heb ik het met redstone ports aangesloten.
Dus een Powermonitor naast mn EnderIO battery, die geeft een signal bij power <50% en stopt bij power >90%. De redstone port (of hoe het ook heet van BigReactors) schakelt de reactor aan bij een redstone signal.
Zo gaat de turbine draaien en wekt stroom op. Als de batterijen 90% vol zijn, stopt de reactor maar de turbine blijft dan nog draaien en die houdt t systeem behoorlijk aan de gang tot de power langzaam onder de 50% komt en de cyclus start opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Sj0eRdJuH schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:40:
jup, ik heb hem net gecrasht door met een Yeta Wrench een Tessarect proberen weg te halen blijkbaar, want hij crashte gelijk na mijn rechterklik :(
Ik weet niet wat je hebt gedaan vandaal ;) maar ik krijg m niet meer aan de gang. Is een klus voor Rix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:24:

Ik merkte dat bij mij hij regelmatig errors gaf op computercraft niveau.
Misschien dat het nu wel werkt.

Meestal gebeurde dit na paar uur.

Maar waarom heb je de reactor uit je voiddimensie gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
die staat er nog, maar wilde geen extra problemen creeëren, aparte dimensie voor 1 reactor is ook wat overkill. Die dimension draait nu alleen ff de farm voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:54:
die staat er nog, maar wilde geen extra problemen creeëren, aparte dimensie voor 1 reactor is ook wat overkill. Die dimension draait nu alleen ff de farm voorlopig.
Ahh zo, ik ga mijn gehele basis erin plaatsen, is voor je fps altijd beter, maar de chunk loaders hebben ook minder te loaden.

Maar de belangrijkste reden voor mij is nogwel dat mocht ik bijvoorbeeld tijd stoppen, dan kan ik de dimensie gewoon met zo'n crystal volledig unloaden. :)

Vind ik juist de ideale setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hairy23 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:15:
[...]

Ahh zo, ik ga mijn gehele basis erin plaatsen, is voor je fps altijd beter, maar de chunk loaders hebben ook minder te loaden.

Maar de belangrijkste reden voor mij is nogwel dat mocht ik bijvoorbeeld tijd stoppen, dan kan ik de dimensie gewoon met zo'n crystal volledig unloaden. :)

Vind ik juist de ideale setup.
Dat is zeker waar, maar moeilijk een ondergrondse basis te maken in een void age :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Nou de hungry node is nu een energized node. Enige nadeel is omdat deze erg veel vis bevat, zijn visual effect ook erg groot is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik speel met heel veel plezier bijna dagelijks op de DW20 server, en ik rommel maar wat aan, maar wat ik me nu af vraag.

Wat is uiteindelijk het doel?

Op een gegeven moment kan je toch niet verder lijkt me en dan ben je klaar, of zie ik dat verkeerd?
Nieuwe werelden ontdekken zal er ook bij horen, alleen weet ik niet hoe je een nieuwe wereld maakt (maakt ook niet uit).

Natuurlijk is het leuk om allerlei machines en ge-automatiseerde dingen te maken, maar wat is het einddoel?

Is het het spelen en nieuwe dingen ontdekken en maken, of mooie gebouwen maken, of zit er meer achter wat ik nog niet weet als noob ;)

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid ;)

Tot slot nog 3 pics bij Xoldar:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/10ztevk.png

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/10qdu76.png

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/k12tex.png

[ Voor 13% gewijzigd door MarElo op 29-07-2015 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
MarElo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:59:
Ik speel met heel veel plezier bijna dagelijks op de DW20 server, en ik rommel maar wat aan, maar wat ik me nu af vraag.

Op een gegeven moment kan je toch niet verder lijkt me en dan ben je klaar, of zie ik dat verkeerd?
Nieuwe werelden ontdekken zal er ook bij horen, alleen weet ik niet hoe je een nieuwe wereld maakt (maakt ook niet uit).

Natuurlijk is het leuk om allerlei machines en ge-automatiseerde dingen te maken, maar wat is het einddoel?

Is het het spelen en nieuwe dingen ontdekken en maken, of mooie gebouwen maken, of zit er meer achter wat ik nog niet weet als noob ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het gaat vooral om de uitdaging alles zo efficiënt mogelijk te bouwen. maar op een bepaald moment heb je inderdaad dat je niets meer weet. Dan begin je overnieuw met een ander mod pack of met vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Popcorn :P _/-\o_

Maar ja, heb ik ook. Vaak ga dan eerst s mn base verplaatsen en nieuwe mods proberen. Nu al een paar weken niet/amper online geweest. Ik wacht rustig op 1.9 voor SP en evt. nieuwe inspiratie voor de server.
En het geeft me de kans om mn backlog eens wat te verkleinen :)

Ik denk wel dat ik, bij een evt. nieuw iets ooit, in een verre toekomst iets ga doen met mini games. Dat is iets wat ik nog niet gedaan heb en wat me best grappig lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Dongersmooi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:26:

Ik denk wel dat ik, bij een evt. nieuw iets ooit, in een verre toekomst iets ga doen met mini games. Dat is iets wat ik nog niet gedaan heb en wat me best grappig lijkt.
maken of spelen?

Ik heb een tijdje zitten spelen met t idee om in de spawn village een soort trickhouse te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
officieel is dit het ''doel'' van minecraft

http://minecraft.gamepedia.com/The_End

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
MisterEagle schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:30:
[...]

maken of spelen?

Ik heb een tijdje zitten spelen met t idee om in de spawn village een soort trickhouse te maken :p
Beide.

Zag op YT een serie waar ze gewoon een soort gezamelijk attractiepark hebben (Hermitcraft), zaten best leuke dingen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Hermitcraft is zeker gaaf.. maar daar zitten dan ook wel bouwers op ook zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Dongersmooi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:19:
[...]

Beide.

Zag op YT een serie waar ze gewoon een soort gezamelijk attractiepark hebben (Hermitcraft), zaten best leuke dingen tussen.
Sommige van de Hermits zijn inderdaad behoorlijk goed in het bouwen van kunstwerken.
Ik moet nog veel oefenen wil ik op dat niveau zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Hairy23 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:40:
[...]

Sommige van de Hermits zijn inderdaad behoorlijk goed in het bouwen van kunstwerken.
Ik moet nog veel oefenen wil ik op dat niveau zitten.
Qua uiterlijk zitten er zeker hele goede tussen maar de techniek achter bepaalde games/farms kan vaak veel beter :P
Daarom kijk k graag Xisumavoid, die maakt ook achterlijke farms die ik dan weer langzaam aan nabouw :P
Soms probeer ik iets echt mooi te maken maar meestal komt er niet helemaal uit wat ik in gedachten had.

Maar ik denk dat de geen van ons een boterham verdient met Minecraft spelen wat volgens mij de meeste daar wel doen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Dongersmooi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:47:
[...]

Qua uiterlijk zitten er zeker hele goede tussen maar de techniek achter bepaalde games/farms kan vaak veel beter :P
Daarom kijk k graag Xisumavoid, die maakt ook achterlijke farms die ik dan weer langzaam aan nabouw :P
Soms probeer ik iets echt mooi te maken maar meestal komt er niet helemaal uit wat ik in gedachten had.

Maar ik denk dat de geen van ons een boterham verdient met Minecraft spelen wat volgens mij de meeste daar wel doen _/-\o_ _/-\o_
Bij mij op het werk is minecraft zelfs geblokkeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni

Wat is het doel van Lego? Je hebt een beperkte set van blokjes waarmee je van alles kan maken. Soms komt er een nieuwe doos op de markt, met weer nieuwe blokjes, die aansluiten op wat je al hebt. Als jij kan uitleggen wat het doel van Lego is, heb je meteen antwoord op je eigen vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Liggen en wachten tot iemand met blote voeten er op gaat staan? >:)

Maar ben nu bezig met de win10 versie, gewoon de dummed down PE.
Maar wel even leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Wat mij betreft, kan de server wel weer een reboot oid gebruiken.
Net nog was ik helemaal alleen, en blocks kwamen terug etc.

Geen lag ondervonden, maar het is wel irritant als je wat weg hakt, dat block weer terug komt.

Dus bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Ik heb in de community village een Dragon Egg op een marble block geplaatst, als versiering bij mijn huis aldaar. Ik zou wel eens willen weten wie geprobeerd heeft om dat Dragon Egg te pakken. Ik vond het namelijk op het gras, niet ver van het marble block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, de hidden base begint vorm te krijgen. Ik heb nu:

1.) bee room
2.) thaumcraft room
3.) Reactor design shamelessly copied from Xena :+
4.) Ae room met 40x 16k disks
5.) Processing room
6.) Laser Drill room (hoewel ik dus nu blijkbaar lees dat deze beter werkt hoe hoger hij staat)

Ook heb ik automatic sheep farm en sugarcane farm (annihilation planes voor dat laatste is awesome).

Volgende doel wordt dat José de farm gaat bouwen, en ik langzaam ga kijken hoe de volgende cursed earth spawner eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
R.di.Giovanni schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:40:
Ik heb in de community village een Dragon Egg op een marble block geplaatst, als versiering bij mijn huis aldaar. Ik zou wel eens willen weten wie geprobeerd heeft om dat Dragon Egg te pakken. Ik vond het namelijk op het gras, niet ver van het marble block.
Misschien even terug kijken wie t was, jammer dat niemand t even zegt...
corset schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:44:

6.) Laser Drill room (hoewel ik dus nu blijkbaar lees dat deze beter werkt hoe hoger hij staat)
Really? :'(
Dan heb ik iets verkeerd staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dongersmooi schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:42:
[...]

Misschien even terug kijken wie t was, jammer dat niemand t even zegt...

[...]

Really? :'(
Dan heb ik iets verkeerd staan :P
Source:
Keep your drills above ~135 height, and provide each precharger exactly 5000RF, 500MJ, or 1250EU. This translates to 9.77 HVsolars per laser drill (assuming you use 4 prechargers), or, for added efficiency, 39.07 per 4 laser drills (just trying to reduce the decimal portion as much as possible).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ik ben me de laatste tijd wat meer gaan richten op Minecraft modding en heb dus een leerprojectje opgezet.

Op play.gotcraft.nl:25566 draait de modded server met de gotcraft mod (die onder een bepaalde groep mensen ook bekend is als de popcorn mod :P). Je kunt de mods die je nodig hebt downloade op: http://www.gotcraft.nl/custom.zip. Je hebt de laatste Forge nodig.

Voorlopig zit er nog geen uitgedachte tech tree in, maar het is natuurlijk nog maar een leerprojectje.

Wat zit er tot nu toe in?

Blocks/Items:
1) Copper ore.
2) Copper ingots.
3) Copper block.

Food/Crops:
1) Corn
2) Corn seeds (droppen soms uit grass)
3) Corn Cob
4) Popcorn!!!

Tools:
1) Copper Axe
2) Copper PickAxe
3) Copper Hoe
4) Copper Shovel

Armor/Swords:
1) Copper Sword
2) Copper Boots
3) Copper Leggings
4) Copper Chestplate
5) Copper Helmet

Alle crafting en smelting recipes die je mbt Copper logischerwijs kunt bedenken, werken, alsmede het maken van popcorn :-)

Hier een screenshotje met alle items:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DnqNwI1.png

Er is nog veel te doen. De eerstvolgende zaken op de lijst zijn:
1) Custom Machines, Craftingtables, Furnaces, etc.
2) Dieren. Heel.veel.biome.gebonden.dieren.
3) RF API implementeren voor 1)
4) Een leuke tech tree bedenken voor een heuse gotcraft mod.

[ Voor 4% gewijzigd door eRixxje op 05-08-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
eRixxje schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:42:
Ik ben me de laatste tijd wat meer gaan richten op Minecraft modding en heb dus een leerprojectje opgezet.

Op play.gotcraft.nl:25566 draait de modded server met de gotcraft mod (die onder een bepaalde groep mensen ook bekend is als de popcorn mod :P). Je kunt de mods die je nodig hebt downloade op: http://www.gotcraft.nl/custom.zip. Je hebt de laatste Forge nodig.

Voorlopig zit er nog geen uitgedachte tech tree in, maar het is natuurlijk nog maar een leerprojectje.

Wat zit er tot nu toe in?

Blocks/Items:
1) Copper ore.
2) Copper ingots.
3) Copper block.

Food/Crops:
1) Corn
2) Corn seeds (droppen soms uit grass)
3) Corn Cob
4) Popcorn!!!

Tools:
1) Copper Axe
2) Copper PickAxe
3) Copper Hoe
4) Copper Shovel

Armor/Swords:
1) Copper Sword
2) Copper Boots
3) Copper Leggings
4) Copper Chestplate
5) Copper Helmet

Alle crafting en smelting recipes die je mbt Copper logischerwijs kunt bedenken, werken, alsmede het maken van popcorn :-)

Hier een screenshotje met alle items:
[afbeelding]

Er is nog veel te doen. De eerstvolgende zaken op de lijst zijn:
1) Custom Machines, Craftingtables, Furnaces, etc.
2) Dieren. Heel.veel.biome.gebonden.dieren.
3) RF API implementeren voor 1)
4) Een leuke tech tree bedenken voor een heuse gotcraft mod.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Nice, ik zou ook wel zelf een mod willen kunnen schrijven voor Minecraft. Lijkt me vet! :D d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Hm, Forge en mijn MC versie zijn geen vriendjes. :(

Ik haal de laatste Forge versie binnen vanaf deze pagina, installeer 'm over MC 1.8, en dan krijg ik bij het opstarten een melding dat het niet de juiste Forge versie is. :?
Ook MC verwijderen en opnieuw installeren helpt niet.

Nouja, zo aktief was ik nu ook niet meer met MC, misschien is de tijd gekomen om MC maar te laten voor wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 19:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Dreanor schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 00:21:
Nice, ik zou ook wel zelf een mod willen kunnen schrijven voor Minecraft. Lijkt me vet! :D d:)b
Alles valt te leren toch? genoeg tutorials iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Richub schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 05:17:
Hm, Forge en mijn MC versie zijn geen vriendjes. :(

Ik haal de laatste Forge versie binnen vanaf deze pagina, installeer 'm over MC 1.8, en dan krijg ik bij het opstarten een melding dat het niet de juiste Forge versie is. :?
Ook MC verwijderen en opnieuw installeren helpt niet.

Nouja, zo aktief was ik nu ook niet meer met MC, misschien is de tijd gekomen om MC maar te laten voor wat het is...
Ik ook niet, daarom ben ik gaan modden :-) Het blijft een leuk spel ;-)

Je moet de laatste release versie hebben: http://files.minecraftforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
De GoTcraft server heb ik vandaag al 3x zien crashen, misschien is-ie nog wel vaker gecrashed... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Richub schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:51:
De GoTcraft server heb ik vandaag al 3x zien crashen, misschien is-ie nog wel vaker gecrashed... :X
Ja hij is sinds gisteren in totaal 4x gecrasht momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Er gaat iets echt niet goed nu. Volgens mij is de server nu compleet offline, of hij zit in een reboot loop.

Zou deze wereld nu dan echt rot zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Gisteravond tot +/- 01:30 nog op gespeeld en het begon al wat te haperen.
Vandaag nog niet op geweest.
Ik zou het zonde vinden als er echt iets ernstigs aan de hand zal zijn, speel er met veel plezier op.

*edit*
Nu zie ik staan got.sauce?server
8/20 online, maar ik zie er een rood kruis bij staan dus kan er niet in.

[ Voor 22% gewijzigd door MarElo op 08-08-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik zag dat de server weer up was, en er waren zo'n 8 spelers online.

Ik dacht: Even gezellig inloggen, maar er draait ineens een ander modpack.. Ook Direwolf upgraden naar 1.7 hielp niet.

Welk pack draait er nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik zou het wel vreemd vinden als er alweer een update zou zijn.
Op zich niet zo erg natuurlijk, maar een aankondiging zou wel op z'n plaats zijn.

Ik kom er nu ook niet in.

Ik vraag me dan ook af waarom de 7 players die er nu in zitten er wel ingekomen zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door MarElo op 08-08-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Die hebben elkaars skype, denk ik. Of teamspeak, kan natuurlijk ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Richub schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:26:
Die hebben elkaars skype, denk ik. Of teamspeak, kan natuurlijk ook. ;)
Als ze dat hier ook even delen hoe en wat, kunnen we er ook weer in ;)

Een paar screenshots dan maar:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2csdnvp.png

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15eutn4.png

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2igkbyx.png

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2dhd308.png

Ik heb Dongersmooi en eRixxje een pm gestuurd.

[ Voor 37% gewijzigd door MarElo op 08-08-2015 22:58 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soetje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 11:03
Ze zitten momenteel op Modsauce2, die is te downloaden via de ATLauncher: https://www.atlauncher.com/

Ik heb begrepen doordat de server zo instabiel was(de world dan @ direwolf20), dat er een fresh start nodig was, en dat er gelijk ook gekozen is voor een andere modpack. Ik heb niet gek veel info gehad, en dat was ook nog uit een secundaire bron, dus zit een beetje eigen interpretatie aan :). Als het niet klopt, wordt dat wel gecorrigeerd!

Kortom, volledig nieuwe start voor iedereen!
Pagina: 1 ... 17 ... 36 Laatste