"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij kan iemand die ze al heeft ze in een inscriber namaken(Met de juiste press erin). Volgens mij heb je er een block iron voor nodig, maar weet dat niet 100% zekercorset schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:12:
Enige minder leuke.. de seeds laten groeien >_> of iemand moet wat crystal growth accelators over hebben
En de andere vraag, hoe kan ik aan de inscriber presses komen? aangezien alle meteorieten die ik zie zijn leeg gejat
Klopt helemaal.Hairy23 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:21:
[...]
Volgens mij kan iemand die ze al heeft ze in een inscriber namaken(Met de juiste press erin). Volgens mij heb je er een block iron voor nodig, maar weet dat niet 100% zeker
Boullie
AE system draait
Presses -> 3 in 1 meteor, 1 in een andere. Done!
Ender Quarry komt er langzaam aan, alleen enchanted wood nodig. QED e.d. zijn er al.
Overigens note:
In de Obisidian/Glowstone age loopt nu een colossus rond! Deze is gebugged en kan niet afgemaakt worden (weakpoints zijn niet te minen). Excuses hiervoor, dit wist ik dus niet
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
lekker op dreefcorset schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:36:
Update:
AE system draait
Presses -> 3 in 1 meteor, 1 in een andere. Done!
Ender Quarry komt er langzaam aan, alleen enchanted wood nodig. QED e.d. zijn er al.
Overigens note:
In de Obisidian/Glowstone age loopt nu een colossus rond! Deze is gebugged en kan niet afgemaakt worden (weakpoints zijn niet te minen). Excuses hiervoor, dit wist ik dus niet
De oude basis werd te massief, ik was begonnen met een toren met verschillende verdiepingen, echter was dit te ambitieus. Dus toch maar een andere basis.
Vlak bij een Origin Biome, dus mooie omgeving, en vlakbij FluffySqueak's zomerhuisje.
2 reactoren? Zo overgezet
2 energy storages? Dat was wat lastiger. wilde 18x vibrant capacitor. Wat een rot werk.
Overigens, Chisel is awesome!
Mijn onderwaterbasis begint vorm te krijgen.. mede dankzij de tip van sponzen en het gebruiken van de filler
Nu nog 7 domes maken en dan is het tijd voor de binnenkant

Ben benieuwd of je het icoon nog wel kan zien met 100 blocksMisterEagle schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:56:
de beste update ooit! haha oke misschien wat overdreven, maar die distance aanpassing is wel erg fijn!
Kwam er vanochtend achter dat ik toch nog ergens een beetje vuur had van de lava, halve basis is afgebrand.
[ Voor 16% gewijzigd door Hairy23 op 22-06-2015 10:09 ]
Verwijderd
hmm staff of travelling deed dit al en je moest zelfs niet op een travel anchor staaneRixxje schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:38:
Ik heb de server even een restart gegeven. De Travel Anchors hebben nu een maximale afstand van 100!

Volgende keer weer meer.
Veel speel plezier.
Zie hier de basis!
https://imgur.com/a/jOyuN
1.) De mana gen plek is early game gewoon echt heel snel veel mana. Dit vervang je uiteraard door de coal flowers etc.
2.) Barrels zijn grotendeels leeg nu, deel aan het overzetten in secured AE. Nadat we in ons vorige huis opeens al ons brood en een zooi torches kwijt waren zijn we wat voorzichtiger
3.) Bushes zijn werk van m'n vrouw, wil er een maze van maken
4.) Quarry heeft een speed 1 upgrade, ik red het met 2 reactors niet om een speed 2 te gebruiken. Ik ga vanavond een 10x10x10 reactor bouwen, kijken of dat werkt.
[ Voor 65% gewijzigd door corset op 23-06-2015 08:59 ]
Verwijderd
http://br.sidoh.org/#reac...C11X8CXCXCXCXCXCX8C11X80C
behoorlijk efficient, behoorlijke productie kan zonder problemen een speed 3 quarry aan and then some
en als je wil omschakelen naar turbines kan je er 16 turbines op laten draaien goed voor meer dan 300K RF/t, dan kan je nog loos gaan met MFR laser drills enzo
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 09:14 ]
korte update, reactor gebouwd.. maar 265 buckets ender liquid of Gelid Cryotheum gaat hem niet worden. Heb niet 1000 ender pearls liggen
[ Voor 67% gewijzigd door corset op 24-06-2015 09:08 ]
Als je yellorium wil of zeldzame princesses, vraag het gewoon..
ben nu 48 stacks yellorium kwijt
Eldritch Queen
en wat andere bijen.
Het is niet de eerste keer, was vorige keer ook al een barrel vol met brood kwijt. Maar het wordt wat vervelend
Dus vraag het gewoon ipv meenemen;
on another note;
Markbnl (ben even je tweakers naam kwijt). Ik was aan het minen in de nether en heb perongeluk je graf gesloopt. Excuses hiervoor! Als goedmaker krijg je een complete set powered armor van me (van Modular power suits), ingericht naar keuze
Hmm dit moeten wij wel even in de gaten gaan houden want het is niet echt de bedoeling om zomaar items te halen bij iemand anders... (en dan nog alles kan je zelf vindencorset schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:29:
Verhaaltje

vanavond dan toch maar even kijken of ik niets kwijt ben... alleen zou niet weten hoe
Overigens als mensen mij in hun basis zien lopen. Ik jat niks! Ik ben puur ideeën aan het opdoen voor mijn huidige basis
Ik ben het helemaal met je eenscorset schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:05:
Weet je wat het is. Als mensen vragen, kan ik genoeg dingen missen. Echt, maar vraag het gewoon. Klinkt logisch voor veel mensen, maar helaas niet voor anderen
Overigens als mensen mij in hun basis zien lopen. Ik jat niks! Ik ben puur ideeën aan het opdoen voor mijn huidige basis

Weet iemand welke versie van optifine lief speelt met deze versie van DW?
Volgens mij heb ik ze nu allemaal geprobeerd maar allemaal crashen ze...
Ik heb mn bound armor maar wordt gek van de 'fartbubbles' en alle particles uitzetten is ook weer niks.
Edit: laat maar, de aanhouder wint!
[ Voor 4% gewijzigd door Dongersmooi op 27-06-2015 07:35 ]
En als ik moet uitzoeken wie het is, krijgt ie een ban. Dus ik verwacht dat het vanaf nu niet meer gebeurt. Zo wel, dan ben ik helaas gedwongen om op onderzoek uit te gaan en vergis je niet; vinden zal ik je :-)

o btw server is down
Succes met vinden!eRixxje schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:40:
Laatste keer dat ik aanmeldde was mijn XP container leeg. Ik vermoed niet dat dit om een bug gaat, maar om een ordinaire jattert.
En als ik moet uitzoeken wie het is, krijgt ie een ban. Dus ik verwacht dat het vanaf nu niet meer gebeurt. Zo wel, dan ben ik helaas gedwongen om op onderzoek uit te gaan en vergis je niet; vinden zal ik je :-)
Vervelend de gedachte dat dat soort figuren rondlopen

Ik had echt wat XP nodig en wist dat jij dat nog had.
Ik dacht die XP vult wel weer op, dus ik pak wat XP.
Had ik misschien niet moeten doen, vergeef het me aub.
Zelf ben ik ook slachtoffer van iemand die bij mij ook wat gejat heeft.
Als je online was geweest, had ik het gevraagd, maar dit was even een nood situatie.
Ik hoop niet dat dit het spel element verpest want dat zou niet leuk zijn.
Als ik je kan helpen met iets, laat het me maar weten.
*gaat zich diep schamen in een donker hoekje*
Is er iets met Java aan de hand ?
Ik heb bijna heel de avond gespeeld, en nu krijg ik alleen maar java errors .
[ Voor 13% gewijzigd door MarElo op 28-06-2015 02:20 ]
En hij heeft je gevondenMarElo schreef op zondag 28 juni 2015 @ 02:06:
eRixxje, dat ben ik geweest denk ik.(zeg ik eerlijk)
Ik had echt wat XP nodig en wist dat jij dat nog had.
Ik dacht die XP vult wel weer op, dus ik pak wat XP.
Had ik misschien niet moeten doen, vergeef het me aub.
Zelf ben ik ook slachtoffer van iemand die bij mij ook wat gejat heeft.
Als je online was geweest, had ik het gevraagd, maar dit was even een nood situatie.
Ik hoop niet dat dit het spel element verpest want dat zou niet leuk zijn.
Als ik je kan helpen met iets, laat het me maar weten.
*gaat zich diep schamen in een donker hoekje*
Is er iets met Java aan de hand ?
Ik heb bijna heel de avond gespeeld, en nu krijg ik alleen maar java errors .
Het is gezellig, hou dat zo. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Niet meer doen. De eerste die ongevraagd om welke reden dan ook iets pakt dat.niet van hem/haar is, krijgt direct een ban.
Ik heb nog nooit een server gezien waar al zo lang zo'n goede sfeer hangt als op eRixxje's server. En dan heb ik het over de afgelopen (minstens) 8-9 maanden, sinds de eerste keer dat eRixxje een MC wereld opzette.
Je zou wel een enorme knurft zijn als je zoiets verkloot voor jezelf, maar vooral voor de anderen. Iemand die bewust zoiets uithaalt kunnen we missen als kiespijn...
Ik had ook al gemerkt dat er dingen uit mijn basis weg zijn. Ik sorteer op type items per kist, en ineens zag ik lege plekken die er niet eerder waren.
Juist omdat ik geen start heb kunnen maken met modded MC, en nog maar weinig online ben, zei ik er niks van.
Maar het feit dat er zelfs uit zo'n armetierige base als de mijne gejat is geeft wel aan dat de dief echt te lui was/is om zelf te minen.
Of het jatten stopt, of Erixxje slaat je met zijn banhammer. Simpel.
Op een server lang lang geleden (in a galaxy far away
Dat vertrouwen is voor mij belangrijk voor het spel plezier, immers het voelt niet goed om werk te stoppen in iets wat door iemand anders zomaar weggenomen wordt.
Wel kudo's dat het XP verdwijnen eerlijk opgebiecht wordt!
Btw. Het kriebelt bij mij weer om eens op een server te spelen. Op dit moment enkel eRixx DireWolf server up en active?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Zoals op de vorige vanilla server?MisterEagle schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:54:
is t niet mogelijk om die mod te implementeren waarmee je gebieden kan beschermen? Ik heb geen idee hoe t heet oid.. maar je kon daarmee gebieden aangeven en daar kunnen anderen dan niets mee zonder toestemming.
Dan kon je over tijd steeds meer gebied claimen en dan kon je veel dingen zelf bepalen in je gebied.MisterEagle schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:05:
Daar ben ik niet op aanwezig geweest, maar dat zou goed kunnen
denk als ik dit lees:Richub schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:23:
Dat is GriefPrevention, alleen is het onzeker of dat op een direwolf server gaat werken...
http://forum.feed-the-bea...fprevention-config.28490/
en dan dit zie:
http://pastebin.com/Arq6y0pc
dat t wel moet kunnen?
Hahaha, ok. Done! Nu alleen nog op de white list komen.lochpatje schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:08:
Joene kom maar gewoon naar eRixxje zijn server!
*Kijkt naar eRixxje met puppy ogen* Please!? En daarbij, de eerste diamond die ik mijn zal in jou naam zijn eRixxje.
Edit: Minecraft naam nog steeds: Joene
[ Voor 26% gewijzigd door Dreanor op 28-06-2015 19:59 ]
Gaaf! Echt mooi gewordenDongersmooi schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:11:
Hey Joene, WB
En hierbij wat foto's van mijn base.
Oude base:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe base, domes met elk een eigen kleur en functie:
[afbeelding]
Main dome:
[afbeelding]
Botania
[afbeelding]
Power gen:
[afbeelding]
De opnieuw opgebouwde Bloodaltar, lvl 6. mn huidige WIP:
[afbeelding]

Even over het nieuwe gebied.. we zijn al bezig met het egaliseren. Ik heb vanmorgen nog even snel de volgende grid aangezet met de filler. Dus bij deze alvast mijn excuses voor de eventuele lag die nu aanwezig is op de server
Misschien wel een idee om voordat er huizen worden neergezet om even te bepalen wie waar gaat??
de filler stond niets te doen.. heb mn chunkloader erbij gezet en hij loopt weer. Ik hou het wel even in de gaten, hoe ver willen we het plat hebben?Naiki schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:42:
Nou zal binnenkort ook maar eens wat pics maken
Even over het nieuwe gebied.. we zijn al bezig met het egaliseren. Ik heb vanmorgen nog even snel de volgende grid aangezet met de filler. Dus bij deze alvast mijn excuses voor de eventuele lag die nu aanwezig is op de server![]()
Misschien wel een idee om voordat er huizen worden neergezet om even te bepalen wie waar gaat??
vlak erachter loopt een river. Ik zal het tot aan daar plat maken.
[ Voor 5% gewijzigd door MisterEagle op 29-06-2015 10:58 ]
Ik weet ook niet of dat met de tesseract nu goed ging, dus misschien handig om coal in de generators te doen
ik denk dat we de rivier wel intact moeten laten en er een paar bruggen over gaan bouwen geeft wat meer variatie dan
en dat lijkt me leuk inderdaad, we moeten ook even kijken of we t achter de rivier wel plat willen maken denk ik? T is niet erg hoog en een beetje verloop is wel leuk (al kan je dat ook maken natuurlijk)
Iemand toevallig al de crystallen gevonden in een mystcraft wereld? Kun je de portals naar huizen mooier van makenMisterEagle schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:08:
had zelf al een tesseract bij me ookWant die van anderen kan je niet verplaatsen.
en dat lijkt me leuk inderdaad, we moeten ook even kijken of we t achter de rivier wel plat willen maken denk ik? T is niet erg hoog en een beetje verloop is wel leuk (al kan je dat ook maken natuurlijk)
Crystallen? Geen idee.. ik heb ze niet gezien..Hairy23 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:29:
[...]
Iemand toevallig al de crystallen gevonden in een mystcraft wereld? Kun je de portals naar huizen mooier van maken
Erixx wil jij het anders nog een keer proberen
Ik weet welke je bedoelt, en we hebben nog geen wereld waarin die blocks voorkomen gevonden.Hairy23 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:29:
Iemand toevallig al de crystallen gevonden in een mystcraft wereld? Kun je de portals naar huizen mooier van maken
Kan je niet een screenshot / image posten ben nu wel heel erg benieuwd. (zit op mijn werk en dan googlen daarna word lastig + ik ben luiR.di.Giovanni schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:23:
[...]
Ik weet welke je bedoelt, en we hebben nog geen wereld waarin die blocks voorkomen gevonden.

omdat je het zo lief vraagNaiki schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:49:
[...]
Kan je niet een screenshot / image posten ben nu wel heel erg benieuwd. (zit op mijn werk en dan googlen daarna word lastig + ik ben lui![]()
Je kan hem ook quotenMarElo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:57:
Welke naam gebruikt corset op de server ?
Naar aanleiding van dit :
Markbnl (ben even je tweakers naam kwijt). Ik was aan het minen in de nether en heb perongeluk je graf gesloopt. Excuses hiervoor! Als goedmaker krijg je een complete set powered armor van me (van Modular power suits), ingericht naar keuze
Welke naam heb je op de server ?corset schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:29:
Dan kunnen we even wat regelen als we online zijn :-)
[ Voor 28% gewijzigd door MarElo op 30-06-2015 03:18 ]
Wat liefffHairy23 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:00:
[...]
omdat je het zo lief vraaghttp://feed-the-beast.wikia.com/wiki/Crystal
Rofl.. krijg je er nou van als je alleen in een cubicle zit....
t was nog vroeg toen je dat typte dus het is je vergeten vasraelcorset schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 06:09:
Vaarwel, maar is al geregeld toch?je had mn xp gekregen
Vasrael is mn naam
En nog altijd eenzaam in mijn cubicle.....
Hopelijk krijg ik vanavond wel weer de kans om verder te gaan met thaumcraft aangezien ik nu de research notes door heb hoe het moet
Wat ik me afvraag.
Hoe kom je nu opeens in een andere wereld.
We hebben er nu geloof ik 2 of 3, maar hoe ontdek je een nieuwe wereld, en hoe maak je een portal daarnaartoe ?
Maw, hoe ontdek je zo'n nieuwe wereld?
Thaumcraft Dome (Underbrick + Seared Glass ftw)
Botania Dome in aanbouw
16 ME disk drives, dus kan 16x10 4k storages kwijt (wat nu ook het plan is).
volgende doel, Mystcraft ages gaan maken om daar de ender quarry neer te zetten, ik heb alles rond mijn basis al zo'n beetje weg gehaald
Al eens gedacht om te gaan minen in the deep dark? is stabieler dan mystcraft en heeft 2x zoveer ore als de overworld.corset schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:25:
Zo, weer even bezig geweest op de server;
Thaumcraft Dome (Underbrick + Seared Glass ftw)
Botania Dome in aanbouw
16 ME disk drives, dus kan 16x10 4k storages kwijt (wat nu ook het plan is).
volgende doel, Mystcraft ages gaan maken om daar de ender quarry neer te zetten, ik heb alles rond mijn basis al zo'n beetje weg gehaald
Het enige waarmee je moet oppassen is dat je de creepers niet in de buurt van je quarry moeten komen
Zo mine ik namelijk ook en heb een behoorlijke voorraad momenteel.
Volgens mij is er nog niemand geweest in de Deep dark... wel een goede dat je dit meldHairy23 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:42:
[...]
Al eens gedacht om te gaan minen in the deep dark? is stabieler dan mystcraft en heeft 2x zoveer ore als de overworld.
Het enige waarmee je moet oppassen is dat je de creepers niet in de buurt van je quarry moeten komen
Zo mine ik namelijk ook en heb een behoorlijke voorraad momenteel.
Ik heb al een portal liggen mocht je er willen kijken, kan opzich nog wel een boekje erna toe maken en deze plaatsen in de boomNaiki schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:51:
[...]
Volgens mij is er nog niemand geweest in de Deep dark... wel een goede dat je dit meldmisschien vanavond maar eens een portal openen lijkt me wel funny daar
HandigHairy23 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:13:
[...]
Ik heb al een portal liggen mocht je er willen kijken, kan opzich nog wel een boekje erna toe maken en deze plaatsen in de boom
WOOHOO! We hebben een badge naiki!
[ Voor 8% gewijzigd door Dongersmooi op 01-07-2015 14:34 ]
Mijn minecraft naam is gelijk aan mijn tweakers gebruikersnaam.
Modular power suit voor Nightvision + invincibleDreanor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:56:
Vraagje, welke mod kan ik het beste op focussen om het mijzelf makkelijker te maken. Dus vliegen, sneller lopen, etc? Is Botanica daar goed voor of rushen naar modular power armor? Of zelfs een derde optie?
Botania voor een magnet ring + Soujourner Sash
done
Vette ShitDongersmooi schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:33:
De elven wereld is denk k die van Botania. Daar kan je niet door. Maar die deep dark ben ik ook wel benieuwd naarIs dat een mining wereld of ook iets met Quests als die andere met die bloemen (ben de naam ff kwijt)?
WOOHOO! We hebben een badge naiki!
Wat Corset zegt is een goed begin hoewel ik de magnetic ring soms ook rete irritant vind omdat bijvoorbeeld rotten flesh je blijft volgen als je inventory vol is.
Nano armor is wel te doen om te maken (helmet wat minder) alleen je heb een aparte oplaadstation nodig met een rednet cable.
Voor het vliegen zou je de angel wings/dragon wings kunnen maken. heb je een sigil voor nodig maar die zijn genoeg op voorraad
Zo hopelijk geeft dit mij wat meer Karma
Dus die gehele elven wereld werkt dus niet.... is dat een work in progress van botania?
Vliegen is heel eenvoudig, daar hoef je alleen maar een bat (of een ander vliegend wezen) voor te doden. Dan kan je morphen naar die vorm (met de [ toets) en kan je vliegen...Dreanor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:56:
Vraagje, welke mod kan ik het beste op focussen om het mijzelf makkelijker te maken. Dus vliegen, sneller lopen, etc? Is Botanica daar goed voor of rushen naar modular power armor? Of zelfs een derde optie?
Voor sneller lopen is een sojourner's sash van botania wel handig. Zelf heb ik dark steel armor (van Ender IO), met alle upgrades die maar mogelijk zijn er op. Dat is sneller lopen, step assist, feather falling, night vision en nog wat andere handigheidjes. Niet heel ingewikkeld om te maken, kost alleen bakken met XP om die upgrades er allemaal op te krijgen.
Maar wat is nu eigenlijk echt de beste armor binnen DW20?
Edit: En nu ik toch aan het vragen stellen ben.
[ Voor 46% gewijzigd door Dreanor op 01-07-2015 16:23 ]
Dat is ook steamDreanor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:21:
Ja, ik heb Angel Wings al (welcome to the server gift van Lochpadje). Dus vliegen kan ik al.Maar tis me te langzaam dus vandaar.
Edit: En nu ik toch aan het vragen stellen ben.Power? Wat is er tegenwoordig mogelijk, de laatste keer dat ik FTB speelde was steam boilers de main power source met steam engines? Ik zie nu veel turbines? Is dat het nieuwe?
Sourjour's sash is basis, globetrotter's sash For the Wincorset schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:07:
[...]
Modular power suit voor Nightvision + invincible
Botania voor een magnet ring + Soujourner Sash
done
Nu kan ik eindelijk eens met wat mods aan de gang en deze in dit huisje zien te plaatsen.

Zoals ik ergens eerder al zei, ik ben iemand van form-over-function.
Doel is om dit NPC village om te bouwen tot Joene's Village en voor elke mod een gebouw ofzo. Dit wordt mijn hoofdgebouw en dan komen er gebouwen voor Tinkers Construct Blacksmith, Book/Teleport platform, Botanica ding, etc. En natuurlijk (tree)farms buiten de stadsmuur.
Ziet er goed uit.Dreanor schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:22:
Ik heb nog bijna geen mod aangeraakt op de FTB server. Maar heb het eerste huisje bijna af (of eigenlijk is dit de helft pas.
Nu kan ik eindelijk eens met wat mods aan de gang en deze in dit huisje zien te plaatsen.
[afbeelding]
Zoals ik ergens eerder al zei, ik ben iemand van form-over-function.Dus ik bouw eerst een huis, dan pas ik mods e.d. er zo goed mogelijk in. Nee, niet efficiënt maar zo vind ik het wel leuker.
Doel is om dit NPC village om te bouwen tot Joene's Village en voor elke mod een gebouw ofzo. Dit wordt mijn hoofdgebouw en dan komen er gebouwen voor Tinkers Construct Blacksmith, Book/Teleport platform, Botanica ding, etc. En natuurlijk (tree)farms buiten de stadsmuur.
Over de power: de kleine Steam dynamo is goed voor het begin, pas als je een laser of behoorlijk assisteer hebt, wordt de turbine en reactor interessant denk k.
Met wat lava, water een pomp en een generator (of meer) ben ik mn eerste weken behoorlijk ruim doorgekomen
Maar ja voor thaumcraft heb je geen energie nodig
Proberen vanavond maar eens screenshots te maken.

Nu kan ik niet meer op de server

Kan hier asap iets aan gedaan worden ?
[ Voor 23% gewijzigd door MarElo op 03-07-2015 00:37 ]
Wordt geregeld, ik laat weten als je toegang hebt.ertjeeh schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:00:
Door de gezellig chat hier zou ik graag ook eens een kijkje nemen op de server van eRixxje. Kan iemand me daar whitelisten? Dan kom ik gezellig meespelen!
Mijn minecraft naam is gelijk aan mijn tweakers gebruikersnaam.
Heel misschien heeft iemand je berichtje over t hoofd gezien *foei*
je kan ook in je launcher gewoon even versie 1.4.1 instellen. Een paar posts terug is al uitgelegd hoe en waar...MarElo schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 00:07:
Ohnee, ik heb al ge-update naar nieuwe versie.
Nu kan ik niet meer op de server(DW20)
Kan hier asap iets aan gedaan worden ?
Sj0eRdJuH schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:08:
[afbeelding]
daar staat die niet tussen?
ik heb daar namelijk een heel lijstje staan:
[afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door MisterEagle op 03-07-2015 08:12 ]
Voorlopig eerst;
Thaumcraft! Wat een aparte mod is het. Alleen moet ik van iemand de recharging station kunnen gebruiken
Ik heb nu de 50 vis capacity wand alleen moet 75 of 100 hebben om nodes te kunnen vangen.
Btw erixx met vakantie ofzo
Mocht ie bezet zijn dan is het huisje en bed voor die persoon
haha inderdaad!Naiki schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:24:
Trouwens ik hoop niet dat iedereen allerlei apparaten neer gaat zetten bij de community village.. anders keldert de FPS al helemaal daar
en als er wel apparaten komen, dan zorgen dat we niets dubbel neerzetten.. community dingen zijn wel handig verder
T enige wat ik er momenteel heb staan is een wireless charger
Mijn area: Thaumcraft recharge station. Altijd handig om snel je nieuwe wands vol te plempen.
Net even van Direwolf20 de thaumcraft mod verder bekeken en vanavond maar eens even een energie veld opzetten in mijn onderwater basis
Nee hoor. Ik heb het een beetje druk, maar ik lees gewoon mee en doe nog steeds beheer :-) Update stond klaar, had ik ook getest op een oudere backup van de map. Mocht ik tijd hebben dit weekend dan gooi ik die wel even live.Naiki schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:01:
Thaumcraft is niet apart.. vind het wel goed uitgewerkt. Je moet eerst de research unlocken voor je het kan maken. Wat wel apart is dat je niet weet wat je moet researchen voordat de volgende wand unlocked is.
Ik heb nu de 50 vis capacity wand alleen moet 75 of 100 hebben om nodes te kunnen vangen.
Btw erixx met vakantie ofzoal een tijdje niet gehoort. Hij was laatst bezig met de update.