Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
eRixxje schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Nee hoor. Ik heb het een beetje druk, maar ik lees gewoon mee en doe nog steeds beheer :-) Update stond klaar, had ik ook getest op een oudere backup van de map. Mocht ik tijd hebben dit weekend dan gooi ik die wel even live.
Aaaah... opletten met wat ik zeg dus O-) haha... bah nog geen half 5....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
Dongersmooi schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:07:
[...]

Wordt geregeld, ik laat weten als je toegang hebt.

Heel misschien heeft iemand je berichtje over t hoofd gezien *foei* :o
done 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
Dongersmooi schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:07:
[...]

Wordt geregeld, ik laat weten als je toegang hebt.

Heel misschien heeft iemand je berichtje over t hoofd gezien *foei* :o
Done, spanks rix
Ninjad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
corset schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:08:
die was eigenlijk van mij, was bordje vergeten :) maar ik schuif er wel 1 op :D
Jij mag hem dan gewoon terugpakken hoor!
Ben komende twee weken toch al minder online dus als je wilt mag je wel weer terug op je oude plot. Wel even die ernaast voor mij reserveren dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ertjeeh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01 08:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 16:44
lochpatje schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Jij mag hem dan gewoon terugpakken hoor!
Ben komende twee weken toch al minder online dus als je wilt mag je wel weer terug op je oude plot. Wel even die ernaast voor mij reserveren dan :P
Succes :+
Daar zit ik al naast :P en Dongers aan de andere kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Was een rustig weekendje op minecraft :D en Thaumcraft is echt super vet :D eindelijk met hulp van Xena die altaar werkent gekregen en volledige ingericht.
Word vanavond geen minecraft.. ga sporten :S..
Todo met thaumcraft.. auto opslaan van essentia met golems.. en het plaatsen van essentia mirrors.
Ik ga mooi wel de void jars gebruiken :P die kunnen iets meer opslag aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Naiki, was leuk weekend zo met Thaumcraft inderdaad.

Golems staan hier al, vanavond ga ik een witchery huis opzetten in de community area voor de mensen die dingen nodig hebben :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Wie doet wat eigenlijk wat bij de community village? Ik meen dat xoldar bezig was met botania, dongers met bloodmagic. en bij Xena ben ik het even kwijt (FOEI naiki :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Xena = Thaumcraft dacht ik
Xoldar = Botania
Dongers = Blood Magic
Vasrael = Witchery/Community AE setup. (Take what you need, NOT what you can)

dat is mijn kennis in ieder geval

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Xena's huis in de village staat nu vol met de meest gangbare machines, allemaal voor algemeen gebruik.
Thermal expansion: Redstone furnace, Pulverizer, Magma Crucible, Liquid Transposer, Resonant Energy Cell (oplaadpunt), Induction Smelter, Igneous Extruder.
Ender IO: SAG Mill, Alloy Smelter, Slice 'n Splice, Soul Binder, Painting Machine, Wireless charger
Industrialcraft: Macerator, Compressor, Canning Machine, Ore Washing Plant, Blast Furnace, Metal Former
Thaumcraft: Oplaadstation voor wands (binnenkort hopelijk)
Verder een 16-tal kisten vol met de meest gangbare resources (iron, gold, diamond, wood, quartz etc.) om mensen in het begin wat op gang te kunnen helpen.

[ Voor 1% gewijzigd door R.di.Giovanni op 06-07-2015 14:24 . Reden: Igneous Extruder toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mijn idee: Laten we zorgen dat er een quarry gaat draaien die even een AE system gaat vullen met starting materials voor mensen. Ik kan dat wel gaan opzetten in de coal age, zou toch wat moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:27
Community village met startspullen.... :)

Hmmm, eens kijken of ik dan toch nog een start met modded mc kan maken.
Waar zit die village ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
In de teleporteer boom is een boek naar de spawn village die brengt je rechtstreeks er naar toe.
de boom zit bij de echt spawnpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
corset schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:32:
mijn idee: Laten we zorgen dat er een quarry gaat draaien die even een AE system gaat vullen met starting materials voor mensen. Ik kan dat wel gaan opzetten in de coal age, zou toch wat moeten opleveren.
Of we zetten bij de village een stapel turbines met laser drills voor het algemeen nut. Kan een leuk project zijn om met meerdere mensen te bouwen. Ik weet wel raad met de techniek, maar ben niet erg creatief v.w.b. de looks. Je zou dan de + vorm kunnen maken zoals ik bij mijn eigen base heb, maar misschien zijn er ook wel andere leuke varianten te bedenken. En de RF die overblijft kan dan op een publiek tesseract channel beschikbaar worden gemaakt zodat iedereen die wat RF nodig heeft daarvan gebruik kan maken.

Wel handig om dan van te voren duidelijke afspraken te maken, en niet maar lukraak te beginnen met bouwen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Probleem is, dat zou teveel tickrate opleveren. Een simpel AE system + drives, interface en tesseract kost totaal niks. En ik kan dan ergens anders gewoon alle processing laten doen (eigen basis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Dan zou ik zeggen: Ga er voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Ben het corset/vaarwel eens :) liever geen fps vretende machines in de community village.
Als het daar wat drukker word kan je dan tenminste wel rondlopen (voor degene met niet zo'n beest van een pc.) Maar wat missen we nu nog bij de village?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Naiki schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:03:
In de teleporteer boom is een boek naar de spawn village die brengt je rechtstreeks er naar toe.
de boom zit bij de echt spawnpoint.
Dan kom ik vanavond weer eens kijken. :)

Eerst weer een huisje ofzo neerzetten, en daarna eens kijken of ik een herstart met de mods kan maken. Met de basismaterialen al bij de hand kan ik dit keer misschien wel een start maken.

Is de server al ge-upgraded naar DW 1.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Naiki schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:30:
Ben het corset/vaarwel eens :) liever geen fps vretende machines in de community village.
Als het daar wat drukker word kan je dan tenminste wel rondlopen (voor degene met niet zo'n beest van een pc.) Maar wat missen we nu nog bij de village?? :P
Een auto feeding harvesting Think tank setup voor infinite Knowledge fragments (Gemaakt door Naiki :+ )
Petch vendor station
Een Nuke dispenser voor wat originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Richub schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:31:
[...]

Dan kom ik vanavond weer eens kijken. :)

Eerst weer een huisje ofzo neerzetten, en daarna eens kijken of ik een herstart met de mods kan maken. Met de basismaterialen al bij de hand kan ik dit keer misschien wel een start maken.

Is de server al ge-upgraded naar DW 1.5?
Nee de server is nog niet ge-upgrade naar DW 1.5
Zal binnenkort wel eens kijken wat ik zal bouwen dan.. eerst thaumcraft helemaal afbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Naiki, heb je al een linking tree boek? Wil wel even kijken wat je allemaal hebt gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Ja 2 stuks. de achterste is mijn hoofdbasis (met wat beschadigingen door creepers)
de voorste is mijn nieuwe onderwaterbasis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
Mededeling: Ik ga de server updaten naar 1.5. Kan deze keer even duren, want ik moet nog wat configs ook overzetten.

UPDATE: We zijn er weer. De server draait nu 1.5.0. Have fun!

[ Voor 66% gewijzigd door eRixxje op 06-07-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 16:44
Naiki schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:30:
Autocorrectie :P

Ontopic: Ik heb misschien iets niet zo slim gedaan, ik heb leuk een huisje neergezet (helemaal achterin bij het water) maar nog geen plannen voor iets "community". Is er nog iets nodig daar?

[ Voor 20% gewijzigd door Jochemd13 op 06-07-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 22:07
Jochemd13 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:45:
[...]

Autocorrectie :P

Ontopic: Ik heb misschien iets niet zo slim gedaan, ik heb leuk een huisje neergezet (helemaal achterin bij het water) maar nog geen plannen voor iets "community". Is er nog iets nodig daar?
Voor zover ik weet is er niks verplicht :) en hebben de mensen die er iets neergezet hebben grotendeels het ook gedaan omdat ze het leuk vonden, ga ik vanuit :) ik tenminste wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Sj0eRdJuH schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:56:
[...]

Voor zover ik weet is er niks verplicht :) en hebben de mensen die er iets neergezet hebben grotendeels het ook gedaan omdat ze het leuk vonden, ga ik vanuit :) ik tenminste wel
Zo is het maar net. Niets moet, veel mag. De enige spelregels op dit moment zijn denk ik dat je met je bouwsel binnen je eigen plot van 26x26 blijft, en een beetje rekening houdt qua dingen bouwen met zaken die de fps drastisch zouden kunnen verlagen. En voor grote bouwsels die voor iedereen handig en toegankelijk zijn, zoals het blood altar en de botania setup, is gewoon wat extra ruimte gereserveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Naiki schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:12:
Wie doet wat eigenlijk wat bij de community village? Ik meen dat xoldar bezig was met botania, dongers met bloodmagic. en bij Xena ben ik het even kwijt (FOEI naiki :P )
Ik doe gewoon mijn eigen ding, omdat ik van die automatische dingen geen verstand heb.
Wil ik best wel iets over leren maar heb daar de tijd niet voor ben ik bang.
Dus ik mine wat rond en ga ook kijken in andere werelden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aangezien de RF tools Dimensions shared zijn (Als je de ID hebt kan je die gewoon gebruiken) lijkt het me handig om zo veel mogelijk dezelfde ID's te gebruiken.

Mijn Dimensions tot nu toe:

Phantasmagorial Inferno Biome met Liquid (Water) Spheres omgeven door 10-20 stacks Essenceberry Bushes.

Void Age met clear sky, en de zon is een crystal van RF tools

Mushroom Forest Biome only

Fen Forest Only Biome

Ik zal de ID's er vanavond bij zetten :) Maar de void age gaat voorlopig al gebruikt worden voor m'n bee setup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:49
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:23:
Aangezien de RF tools Dimensions shared zijn (Als je de ID hebt kan je die gewoon gebruiken) lijkt het me handig om zo veel mogelijk dezelfde ID's te gebruiken.

Mijn Dimensions tot nu toe:

Phantasmagorial Inferno Biome met Liquid (Water) Spheres omgeven door 10-20 stacks Essenceberry Bushes.

Void Age met clear sky, en de zon is een crystal van RF tools

Mushroom Forest Biome only

Fen Forest Only Biome

Ik zal de ID's er vanavond bij zetten :) Maar de void age gaat voorlopig al gebruikt worden voor m'n bee setup :D
Worden ze wel allemaal gepowered? Anders kan het wel eens wezen dat degene die erheen teleport heel snel dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik moet nog een goede manier vinden om ze te poweren :) Op dit moment zitten ze in m'n AE system met allemaal ~5 Milj RF, upkeep van 10 RF /tick, dus die redden het wel.

Maar als iemand een goede power methode weet :+

ALSO!

Community village heeft nu essence berry bushes, vanochtend getest. Allemaal leeghalen = 53 levels of XP. Of ik dit daar in een tank ga doen, of iets anders weet ik nog niet zeker (kan je ze uberhaupt in een liquid omzetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:34:
Ik moet nog een goede manier vinden om ze te poweren :) Op dit moment zitten ze in m'n AE system met allemaal ~5 Milj RF, upkeep van 10 RF /tick, dus die redden het wel.

ALSO!

Community village heeft nu essence berry bushes, vanochtend getest. Allemaal leeghalen = 53 levels of XP. Of ik dit daar in een tank ga doen, of iets anders weet ik nog niet zeker (kan je ze uberhaupt in een liquid omzetten?)
Omzetten in liquid weet ik zo niet, enige optie die ik weet is dat een speler ze consumed en op een xp drain gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi

ALSO!

In mijn eerste base heb ik een setup hoe dat kan, weet alleen niet meer of ik m al gesloopt heb.
Met een autonomous activator kan je de berrys ‘oogsten’, dan een vaccumhopper in en die met liquid piping naar barrels en je hebt een liquid XP farm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 22:05

ALSO!

je kan met een mfr harvester de bushes automatisch harvesten.
Volgens mij kan je ze automatisch omzetten naar liquid ook, dacht dat een keer gezien te hebben in ieder geval.. ik ga even zoeken
Hairy23 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:44:
[...]

Omzetten in liquid weet ik zo niet, enige optie die ik weet is dat een speler ze consumed en op een xp drain gaat staan.
je kan sneller al je levels in een obelisk stoppen, en deze gewoon laten outputten. (dan kan je fluid outputten)

[ Voor 19% gewijzigd door MisterEagle op 07-07-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb zelf een obelisk in m'n AE system zitten, haal hem eruit als hij nodig is. Altijd handig. (En secured AE ftw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Ligt het aan mij of is sinds update 1.5 het vliegen en lopen langzamer geworden? of in iedergeval het vliegen.
Tevens heb ik het idee ( weet niet zeker) dat door de nieuwe update FPS wel iets gedropt is bij mij.
Waren er trouwens nog grote wijzigingen? kan nu even niet kijken omdat ik nu op mijn werk zit.

Hopelijk krijg ik vanavond de kans om weer verder te gaan met thaumcraft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Ik vind de performance ook duidelijk slechter in 1.5. Wat mij opviel is dat de hoedjes weer aanstaan, en dat Erik die in 1.4.1 juist had uitgezet om de performance te verbeteren. Dus misschien is dat het weer...

Grootste wijziging in 1.5 is een nieuw modpack RFTools. Verder alleen wat grafische updates voorzover ik heb kunnen constateren.

[ Voor 30% gewijzigd door R.di.Giovanni op 07-07-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Naiki schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:12:
Ligt het aan mij of is sinds update 1.5 het vliegen en lopen langzamer geworden? of in iedergeval het vliegen.
Tevens heb ik het idee ( weet niet zeker) dat door de nieuwe update FPS wel iets gedropt is bij mij.
Waren er trouwens nog grote wijzigingen? kan nu even niet kijken omdat ik nu op mijn werk zit.

Hopelijk krijg ik vanavond de kans om weer verder te gaan met thaumcraft :)
Sojourner sash heeft nu mana nodig :)

Denk dat dat het is.

Overigens heb ik weinig problemen met performance nog, alleen gister toen ik dimensions aan het maken was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:15:
[...]

Sojourner sash heeft nu mana nodig :)

Denk dat dat het is.

Overigens heb ik weinig problemen met performance nog, alleen gister toen ik dimensions aan het maken was
Ah verrek is dat het... moet ik weer met botania verder anders gaat dat vliegen zo verdomd langzaam..
En wil wel snelheid hebben met het ophalen van aura nodes en terug brengen daar de basis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik liep er gister ook al tegen aan, maar mana tablet + pool is zo gemaakt.. minuutje of 10 werk.

Mocht je mana willen, je kan mijn pool ook leeg roven (zit in de open dome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Je heb nu ook een manual voor blood magic, die erbij zit.
Zou die obelisk in combinatie met een autonemous activator de orbs niet kunnen opvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Hairy23 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:30:
Je heb nu ook een manual voor blood magic, die erbij zit.
Zou die obelisk in combinatie met een autonemous activator de orbs niet kunnen opvangen?
Ze vliegen iets te ver weg voor de obelisk maar met een vacuumhopper en een leiding naar de obelisk zou het ook moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Dit is wel iets voor iedereen om rekening mee te houden...

The current version of Minecraft/Forge has a limitation where the dimension stored in the login packet (what you need to connect back to a world) only has one byte for the dimension number. That means that you cannot go beyond dimension ID 128. Later versions of Forge reportedly fix this issue but I have not tried that yet and if this works well with RFTools. But for now avoid making too many dimensions or use the /rftdim safedel command to remove dimensions you no longer need and reuse them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ooh, moet wel lukken dus :) Ik zal vanavond een lijst van mijn ID's + samenstellingen posten.

https://imgur.com/a/gWOal

Voor wat screens

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 07-07-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Okeej, dus die dimensies gelden voor de mystcrafT? met andere worden we moeten even tijdelijk een stop zetten op mystcraft werelden?

(is het nog geen half 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zo ver zijn we nog lang niet, mijn eerst generated world was 15.. dus we hebben nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:46:
zo ver zijn we nog lang niet, mijn eerst generated world was 15.. dus we hebben nog even :)
De eerste dimensie die ik zie van rf tools is 115 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
oh, sorry, 115 dan :+ Ik ben wakker. Also, hoe kan je ze zien? admin? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:00:
oh, sorry, 115 dan :+ Ik ben wakker. Also, hoe kan je ze zien? admin? :p
Je zie bij je dialer een dimensie id, ik vermoed dat deze samen vallen met mystcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hairy23 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:01:
[...]

Je zie bij je dialer een dimensie id, ik vermoed dat deze samen vallen met mystcraft.
Maar dan moet je toch al de "dimension" item hebben? of zie je bij de dialers de areas van iedereen? Indien dat zo is moet ik ze toch gaan hernoemen denk ik Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:02:
[...]

Maar dan moet je toch al de "dimension" item hebben? of zie je bij de dialers de areas van iedereen? Indien dat zo is moet ik ze toch gaan hernoemen denk ik Oo
Je kun ze public of private zetten :)
De meeste zijn nu public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ooh, dan moet ik even enkele private maken.. Thanks /dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Ok ik ben het even kwijt. Wat valt er allemaal onder dimensies dan?
indien mystcraft er ook onder valt, dan moet je ook rekening houden met dimensies die gemaakt zijn en waarvan de boeken zijn vernietigt omdat de werelden onstabiel waren. Tenzij erixx de dimensies heeft verwijderd met die commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Het is een vermoeden omdat we begonnen op 115. maar keertje opschonen van de ongebruikte dimensies is nooit erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik zou zeggen, iedereen maakt een lijst met dimension ID's die ze willen bewaren. Rest kan deleted worden? :)

Dimensions die belangrijk zijn:

Nether
End
Outer Lands (thaumcraft age)

voor mods bedoel ik dan :)

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 07-07-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:58:
ik zou zeggen, iedereen maakt een lijst met dimension ID's die ze willen bewaren. Rest kan deleted worden? :)

Dimensions die belangrijk zijn:

Nether
End
Outer Lands (thaumcraft age)

voor mods bedoel ik dan :)
Laten we dan vooral degene die hier staan niet deleten :P

http://ftbwiki.org/Dimension

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik zit al een tijdje er aan te denken om ook op de FTB server te komen spelen. Heb een tijd terug af en toe eens gespeeld op de vanilla server van Richub en Erixxje. Ik had alleen te weinig inspiratie/creativiteit om te gaan bouwen op deze vanilla servers. Misschien dat dit wel zo is als ik op de FTB ga spelen waar je veel meer blocks tot je beschikking hebt.. Ik neem in ieder geval elke dag even een kijkje in dit topic en krijg wel steeds meer zin om te spelen als ik dit topic lees.

Kan ik in ieder geval gewhitelist worden?

[ Voor 4% gewijzigd door init op 07-07-2015 15:25 . Reden: Verzoek voor white list ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Welkom terug! :)

eRixxje speelt even wat minder online, maar leest wel veel mee. Ik denk dat je al snel op de whitelist staat.

Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
init schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:08:
Ik zit al een tijdje er aan te denken om ook op de FTB server te komen spelen. Heb een tijd terug af en toe eens gespeeld op de vanilla server van Richub en Erixxje. Ik had alleen te weinig inspiratie/creativiteit om te gaan bouwen op deze vanilla servers. Misschien dat dit wel zo is als ik op de FTB ga spelen waar je veel meer blocks tot je beschikking hebt.. Ik neem in ieder geval elke dag even een kijkje in dit topic en krijg wel steeds meer zin om te spelen als ik dit topic lees.

Oh inspiratie ga je dan zeker op doen :P ik speel het nu bijna 2 maanden en ik maandag weer bij iemand een andere block ontdekt.. ofwel kan weer de basis gaan aanpassen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
init schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:08:

Komt goed. Ik zal je doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Naiki schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:55:
[...]

Oh inspiratie ga je dan zeker op doen :P ik speel het nu bijna 2 maanden en ik maandag weer bij iemand een andere block ontdekt.. ofwel kan weer de basis gaan aanpassen :9~
Wacht maar tot je de RFTools blocks ziet :9~ echt mooie blocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:52:
[...]

Wacht maar tot je de RFTools blocks ziet :9~ echt mooie blocks.
OMG nog meer blocks... alsof er niet genoeg zijn :P
Binnenkort maar eens checken, zeker voordat ik weer wijizigingen ga uitvoeren aan mijn basis.. (al dat water er om heen is irritant :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zie mijn kasteel binnen rechts. Die line blocks /drool

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 07-07-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Dongersmooi schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:25:
[...]

Erix heeft je toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En dan ben je in 1x al je spullen kwijt..

Dimension powered, je komt erin. "Vasrael died in a collapsing dimension" Alles bij me, dus ook de dimension card >_>

Dus ik denk! Hey, er is een item die er voor zorgt dat je een unpowered dimension in kan. Gemaakt,

en weer insta dood..

ID weet ik natuurlijk niet meer. (naam was ender nog iets).

Mag dus weer qua gear vanaf 0 beginnen... iemand toevallig cobalt en ardite voor me? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:25:
En dan ben je in 1x al je spullen kwijt..

Dimension powered, je komt erin. "Vasrael died in a collapsing dimension" Alles bij me, dus ook de dimension card >_>

Dus ik denk! Hey, er is een item die er voor zorgt dat je een unpowered dimension in kan. Gemaakt,

en weer insta dood..

ID weet ik natuurlijk niet meer. (naam was ender nog iets).

Mag dus weer qua gear vanaf 0 beginnen... iemand toevallig cobalt en ardite voor me? :-(
Ik heb nog wel iets liggen, mag je best gebruiken :) moet ik helaas wel uit mijn ae systeem halen.

Maar dat is dus het grote probleem, als mensen ze niet gepowered houden krijg je dit soort grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hij was gepowered! dimlet had nog iets van 20k rf met 100rf/t usage.. Dat is het vage.

Wat ik doe:

Dimension uit AE halen, in de charger gooien. Even voorbereiden (minuut of 2), dan eruit halen en teleporten. Moet genoeg zijn toch?

overigens, al zijn ze unpowered. Als je de charge item bij je hebt zou het gewoon moeten kunnen. maar helaas.
This item has to be in your hotbar to work. Do not remove it!
Dat is het dus...

[ Voor 77% gewijzigd door corset op 08-07-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
corset schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:30:
hij was gepowered! dimlet had nog iets van 20k rf met 100rf/t usage.. Dat is het vage.

Wat ik doe:

Dimension uit AE halen, in de charger gooien. Even voorbereiden (minuut of 2), dan eruit halen en teleporten. Moet genoeg zijn toch?

overigens, al zijn ze unpowered. Als je de charge item bij je hebt zou het gewoon moeten kunnen. maar helaas.

[...]

Dat is het dus...
Ok iets waar ik dus maar niet aan ga beginnen.. dat gaat echt fout :P had ik ook al bij mystcraft (boek vergeten) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ach, ik ben graag de gineau pig :) vind het een awesome mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:47:
ach, ik ben graag de gineau pig :) vind het een awesome mod.
Er zitten inderdaad een hoop leuke dingen in RFtools.

Zag nog een item die ik vanavond even gaan maken

Het was deze :) http://ftbwiki.org/Environmental_Controller

Daarmee kun je hele leuke dingen doen. zoals deze http://ftbwiki.org/Regeneration_Plus_Module

[ Voor 22% gewijzigd door Hairy23 op 08-07-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Was gisteravond wel funny met Vasreal.. zijn we een harry potter duel aan het doen.. pakt die een ander wapen.. zorgt hij weer voor een grafsteen met Naiki er op. O-) ... pffff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
scrollde verkeerd >_< sorry! :+

Was wel grappig inderdaad, wanneer ging je m'n boek maken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
corset schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:56:

Haha, ik zal hem (als ik geen ruzie krijg thuis :P ) vanavond proberen te maken voor je.. dat gevlieg naar je kasteel duurt te lang in wasp form..

Ben wel blij dat ik een mana tablet heb nu en weer met volle snelheid kan vliegen. Nu alleen nog de boots of the comet die vasreal heb laten zien. TURBO :D :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wil je anders unstable ingot wings? Heb nog wel een setje voor je liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Nee dankje ik heb al dragon wings :D .. had iemand trouwens al die portal van thaumcraft gemaakt? (ik meen bedrock ofzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
je hebt een Bedrock dimension, en een eldritch dimension :p welke zoek je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:56:

Ik kan die vanavond ook wel even voor je maken hoor, is opzich niet zo moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hairy23 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:58:
[...]

Ik kan die vanavond ook wel even voor je maken hoor, is opzich niet zo moeilijk :)
Ik ben qua mystcraft even goed als een big die astrofysica probeert te doen om een kernramp te voorkomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:01:
[...]

Ik ben qua mystcraft even goed als een big die astrofysica probeert te doen om een kernramp te voorkomen :X
De boeken zijn grotendeels puur geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
corset schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:01:
[...]

ROFL dit verdient gewoon een quote _/-\o_ _/-\o_

grrr zijn er weer twee dimensies. Ik weet wel dat de bedrock gevult is met mining zooi dus wil daar wel heen :D maar die eldritch kende ik nog neit.. even snel jouwbuis bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Dongersmooi schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:25:
[...]

Mijn broertje zou ook graag willen testen of het wat voor hem is.

Ingame name: Microstylez

Kan hij ook gewhitelist worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
init schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:27:
[...]

Mijn broertje zou ook graag willen testen of het wat voor hem is.

Ingame name: Microstylez

Kan hij ook gewhitelist worden?
Is goed, laat weten als hij is gewhitelist

Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 16-09 20:24
Zo, deel twee van mijn huis staat grotendeels. Dit deel is voor Tinker Construct/Blacksmit stuff.

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/a4f9732904d7b39f0c20bc9311a17ff0.png

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/bedd246b1435b1bddc71168f0ee19610.png

Wordt langzaam tijd om eens in wat automatisering, power en andere mods te duiken want tot nu toe heb ik enkel deze twee gebouwen. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Weet je wat ook een uitdaging is:

Hier in gaan.
Staat in de base van Xena.

Vliegen is dood gaan, lopen over ash is doodgaan, overleven to the next extreme level etc.
Ben meerdere keren dood gegaan, en steeds weer op dezelfde plek respawnen zonder bookstand in de buurt, met andere woorden zoek het maar uit en try to survive.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/33nuwlw.png

Geloof me.. ben een dag bezig geweest om eruit te komen, alles verloren.

Wat een klote wereld })

[ Voor 13% gewijzigd door MarElo op 09-07-2015 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
MarElo schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:18:
Weet je wat ook een uitdaging is:

Hier in gaan.
Staat in de base van Xena.

Vliegen is dood gaan, lopen over ash is doodgaan, overleven to the next extreme level etc.
Ben meerdere keren dood gegaan, en steeds weer op dezelfde plek respawnen zonder bookstand in de buurt, met andere woorden zoek het maar uit en try to survive.

[afbeelding]

Geloof me.. ben een dag bezig geweest om eruit te komen, alles verloren.
Dus bij deze eis ik van Xena mijn volledige gear terug in een van mijn kisten :-)
Want dit is gewoon een rotstreek imo :-)
Je weet me wel te vinden.

Wat een klote wereld })
Wijze les: pas op met de spullen in andermans base, en als ergens poison op staat, zal het wel giftig zijn }:O

Maar hoe ben je er uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Uiteindelijk kwam ik na zoveelste keer dood te zijn geweest eindelijk bij een bookstand, en kon ik weer terug.

Even een vraagje, ik kwam ook een villagers dorp tegen net en er lopen er maar een paar rond in dat dorpje wat bijna verwoest is lijkt wel.
Bouwen die villagers het zelf weer op?
Hoe werkt dat?

[ Voor 53% gewijzigd door MarElo op 09-07-2015 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
MarElo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 02:30:
Uiteindelijk kwam ik na zoveelste keer dood te zijn geweest eindelijk bij een bookstand, en kon ik weer terug.

Even een vraagje, ik kwam ook een villagers dorp tegen net en er lopen er maar een paar rond in dat dorpje wat bijna verwoest is lijkt wel.
Hoe werkt dat?
Die dorpjes blijven zoals je ze zag, de villagers bouwen niets meer op helaas, zou wel grappig geweest zijn als ze net zoals ons gingen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MarElo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 02:30:

Hoe werkt dat?
en de wijze lessen van vandaag:

1.) ga niet zonder vragen andermans portal in
2.) met basis vanilla gear red je het niet in dit spel
3.) En nog veel meer

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 07:28:
[...]

en de wijze lessen van vandaag:

1.) ga niet zonder vragen andermans portal in
2.) met basis vanilla gear red je het niet in dit spel
3.) En nog veel meer

:+
Ironische is dat ik in die wereld ook redelijk hard dood ga als ik niet in cave spider vorm rond ren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
hahaha, ik wou net vragen of MarkNL er nog uit was gekomen.. :+
Nou moet ik wel zeggen dat ik erg benieuwd ben naar die wereld.. Alleen ik neem mijn eigen linkin book wel mee O-)

YOLO _/-\o_

EDIT: WHOEHOE Minecraft karma Keizer _/-\o_ :D

[ Voor 11% gewijzigd door Naiki op 09-07-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
f00king hell! ik moet je inhalen /evil

kasteeltje is wat mooier geworden. Private void age nu gemaakt waar op komt:

power gen
Farms (23x23) voor Wheat, Potato, Carrot, barley, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Naiki schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:14:
hahaha, ik wou net vragen of MarkNL er nog uit was gekomen.. :+
Nou moet ik wel zeggen dat ik erg benieuwd ben naar die wereld.. Alleen ik neem mijn eigen linkin book wel mee O-)

YOLO _/-\o_

EDIT: WHOEHOE Minecraft karma Keizer _/-\o_ :D
Ik ben benieuwd of je er kan komen, vooral omdat ik hem maar weggehaald heb vanochtend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
corset schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:17:
f00king hell! ik moet je inhalen /evil

kasteeltje is wat mooier geworden. Private void age nu gemaakt waar op komt:

power gen
Farms (23x23) voor Wheat, Potato, Carrot, barley, etc
Hell No...

* Naiki gaat nog meer posten >:)

Maar waarom word die age nou weggehaald :P hebben we eindelijk een spannende age met crystallen word die weggehaald 8)7 :P

Ik zit nu echt te denken hoe ik verder moet gaan.. want mijn thaumcraft kamer is eigenlijk te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het had alles!

Drama
Suspense
kristallen
Dood
Humor

Het was gewoon dé age!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Naiki schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:33:
[...]

Hell No...

* Naiki gaat nog meer posten >:)

Maar waarom word die age nou weggehaald :P hebben we eindelijk een spannende age met crystallen word die weggehaald 8)7 :P

Ik zit nu echt te denken hoe ik verder moet gaan.. want mijn thaumcraft kamer is eigenlijk te klein.
Hij zit gewoon in mijn ae systeem :) plaats hem wel weer maar moet even wat dingen aanpassen voor de spawn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Gelukkig dat die terug komt :D net wat Vasreal zegt.
corset schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:33:
Het had alles!

Drama
Suspense
kristallen
Dood
Humor

Het was gewoon dé age!
Die moeten we natuurrlijk ook zelf uit proberen..

Alleen wel beter voorbereid O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 16-09 20:24
There can be only ONE Karma Keizer! Bow before my wrath!

ps. I post screenshots! :P
Dreanor schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:49:
Zo, deel twee van mijn huis staat grotendeels. Dit deel is voor Tinker Construct/Blacksmit stuff.

[afbeelding]

[afbeelding]

Wordt langzaam tijd om eens in wat automatisering, power en andere mods te duiken want tot nu toe heb ik enkel deze twee gebouwen. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
even algemene tip om lag te voorkomen!

Zet een probe in je RFTools dimensions. Verbruiken geen power, maar unloaden het gehele dimension deel als er niemand is. Ook Chunkloaders worden ontladen. Werkt geweldig tegen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Dreanor schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:46:
There can be only ONE Karma Keizer! Bow before my wrath!

ps. I post screenshots! :P

[...]
Je zin klopt niet :P Er zijn er toch echt twee karma keizers nu _/-\o_ O-)
Ik heb geen tijd om screenshots te maken :+ ik moet bouwen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
inderdaad, weg van je cramped basis :P terug naar iets massiefs! gewoon een ondergronds bos maken jij :D

Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste