Het verhaal achter je nickname..

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.983 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
[FLSC]**Nevermind** :

twee dingen, een omdat het betekent van ŽŽlaat maarŽŽ( kan ik altijd mijn naam zeggen als het slecht gaan :) ), en tweede en belangrijkste, het is de naam van het populairste album van nirvana, de rockband waar ik helemaal gek van ben :P .

Verwijderd

Paestero is een menging van mijn echte naam (Peter) en maestro (I'm the maestro of games ... jah is lame I know ;) )

Maar igg

P van Peter
aes van Maestro
ter van Pe ter
o van maestr o

Paestero :)

Zo is me nick niet tot stand gekomen.. maar ik kwam er toevallig achter dat het zo iets :)
Je kan ook doen Peter + aso (ben ik volgens me moeder) = Paestero ;)

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Hmmz, kennen jullie de film Congo? Nou in die fim speelt een Rus die een heel weird accent gebruikt. Dat accent kon ik perfect nadoen. Vet droog!

In 1 zin zei hij:"This is pure Kafka". Duidelijk...of moet ik het nog verder ophelderen?

http://members.home.nl/vandersangen/Kafka.wav hmmz, ik kan het niet meer zo goed :(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:38
Baard in keel sux0rz yo :P

Steam

Verwijderd

Murphy.....ehe.........

ik heb geen idee hoe ik er op kwam eigenlijk, ik zal het wel ergens hebben gehoort ofzo (niet het bier, dat kende ik toen nog niet) het klonk wel aardig, en jah je moet toch wat verzinnen! :z

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Baard in keel sux0rz yo :P
Hehe :'(

Verwijderd

DMS gewoon mijn initalen en ben er trots op vandaar.
Vroeger was mijn nick Senna maar heb ik maar verandert omdat niet iedereen wis of ik nou een meisje of een jongen was. Ik ben er zelf nog niet acher....

• Arson
  • Laatst online: 14-01 14:37
SUPERSTAR.
Heb ooit eens een nick in moeten vullen voor het een of het ander. Toen vond ik dat nummer van Novy vs. Eniac echt onwijs goed.
En dat nummer heette.............

Is toen maar mijn vaste nick geworden.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

mijn naam is de naam van de evil >:) >:) dude uit de harry potter serie

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Ruudboy

Database Beheerder

Vroeger (Toen ik begon te mudden in '94 ) heette ik Geminy.
Omdat ik tweelingen van sterrebeeld ben, i wordt y je weet wel.
Toen er steeds meer Geminy's kwamen, veranderd in Ruudboy. Ten eerste omdat ik Ruud heet en een jongetje ben, ten tweede omdat ik Jungle muziek luister en daar roepen ze vaak Rudebwoy.

Logiesj!

Verwijderd

mijn nick is REKEN! Slaat helemaal nergens op, maar ik zei het een keer gewoon op school voor de grap keihard gewoon omdat ik daar zin in had... :D

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:55
Glitch is een superhandig apparaatje van Bob, uit Reboot..
Een 3d gerenderde tekenfilm die heel lang op rtl4 te zien was.
(Mischien nu wel weer trouwens.)
En het klinkt wel aardig :)

[..]
Oh ja, die 1 is omdat ik 1337§¶33|{ ken en een |-|@}{0® еÐ3 ben.. :+
[/..]

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Slaap te weinig.... -----------> Brakkie

Systeem | Strava

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:01
Tja een huisgenoot verbasterde mijn naam (Saskia) via Sas (erg voor de hand liggend :)) naar "Sassie". We hebben met z'n allen toen een periode gehad van 'namenverbastering'.

Daar voor heb ik ook een korte tijd "Saskia N." als nick gehad (maar goed dat levert voor de hand liggende 'geintjes'op...) en daarvoor gebruikte ik mijn initialen "SNo" (nog terug te vinden in mijn e-mail adres :))

Verwijderd

Grakkus... mwoh, k vond het wel leuk klinken

Verwijderd

encom was de naam van een bedrijf uit een film waar een maker van spellen in een computer word gedigitaliseerd. Heel oude film heete geloof ik TRON of zo (zo hete de supercomputer uit de film ook) en inc erachter vond ik leuk staan. voor games is et Freejack uit de film because i am a blast from the past kicking cs *** *D *D *D *D *D

Verwijderd

De standaard naam in UT is CIM, dus daar ben ik mee gaan spelen... geen fratsen :)
Verder kom ik aan IVS door: The Invisible Man, niet nav de film of enig ander iets, maar gewoon omdat ik niet echt een opvallend type WAS (jaaaren geleden), is volgens mij niet meer zo :). Het was geloof ik trouwens in een of andere web-chatbox. Daaruit kwam dus direct IVS_MAN, en toen, omdat ik het overdone vond: IVS... Dat is dus nu wat ik het meest gebruik.
En verder gebruik ik op MSN 'Mijn alter ego', omdat dit er zo leuk uitziet: 'Mijn alter ego zegt:', en omdat ik nooit helemaal mezelf ben...
En dan heb ik nog een nick die niet met mijn persoon in verband is te brengen. :)

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Op vrijdag 07 september 2001 22:25 schreef Sassie het volgende:

Daar voor heb ik ook een korte tijd "Saskia N." als nick gehad (maar goed dat levert voor de hand liggende 'geintjes'op...)
>:) >:) >:) wat voor geintjes *D *D *D

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees

Verwijderd

G4s spreek je uit als Geforce en ik heb dus ook een Creative Geforce DDR en een Creative Geforce 2mx.

Vandaar...

Verwijderd

Ehhhh....Oja, Ik had een poos geleden de naam Soul Fly bedacht. (Was voor het Taggen,Later ook voor I-Net)
En toen bleek het dat soulfly zo'n gare schreeuw band was :(
dus toen was het ff May_Fly (Eendagsvlieg) Maar stond niet mooi op de muren *D
dus toen ben ik met een engels woorden boek gaan zitten,
ff selectie gemaakt van 50 coole namen *D .
Bleek toch niks bij te zitten en toen dacht ik ineens :
BoneFly!!! :) Dus die bleef het. Ben nog geen andere bonefly tegengekomen *D Komt omdat de naam nergens op slaat.
word ook wel Bone , Fly , Bot , botje , boownflaay, vlaai,
botvlieg, beenvlieg , flaay enz *D (veel eh? :9 )
btw keb wel maat die me heel de tid bone noemt IRL :)

• ipsec
  • Laatst online: 05-01 14:30
mijne is Kevlar.

Mijn naam is Kevin en toen ik voor t eerst ging CS hebben vrienden mij zo genoemd omdat ik:

-Kevin heet
-dmv kamikaze teamleden ging beschermen 8-)
-en die gasten bij Kevlar hadden gewerkt...

:z

• Remi
  • Laatst online: 15-01 16:24

Remi

Moo!

Remi

Omdat ik niet wist wie Remi was van alleen op de wereld. }:O

Verwijderd

Shaggy = Een van mijn 16 katten...
16 = Aantal katten en mijn leeftijd

• bskibinski
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-01 12:30

bskibinski

Frontend Developer

Op dinsdag 12 juni 2001 18:05 schreef YakuzA het volgende:
GTA en GTA2 + leuk
kan aan mij liggen, maar die snap ik niet
YakuzA = GTA en GTA2 + leuk??????

Accessibility first

Verwijderd

Goed dan, hier gaat ie! Niet lachen! :P ik gebruik af en toe deze nick, Spaceman Spiff. Das omdat ik een enorme Calvin and Hobbes fan ben, ik heb alle albums tot nu toe, en Spaceman Spiff is een van de leukere alter-egos van Calvin...

Mijn voornaamste nick is Don B. Dit heeft als achtergrond "The Godfather", met de albekende Don Corleone. Nu heb ik een "godfather", mijn ouders waren vroeger namelijk katholiek, en ik noem hem voor de grap "Don Papi". (Hij heet Papi). Toen besloot ik om mijzelf een Don-naam te geven, en kwam uiteindelijk op Don B. De "B" slaat op Barneveld, mijn achternaam....*D

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:29

Flotter

Pelipper!

Allemaal ingewikkelde verklaringen hoe iemand aan z'n nick gekomen is...

Ik heb eens een aflevering van Star Trek: Voyager gezien waarin het verschrikkelijk foute figuur Flotter in voorkwam. Da's alles.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Ik moest een keer met voorspeel uur op school youp van het hek - flappie zingen
van dat flappie heb ik flappel gemaakt :)
en krijg dankzij de nick flappel ook nooit te horen dat die nick al in gebruik is :?

• maikel
  • Laatst online: 09:00
Op dinsdag 12 juni 2001 23:28 schreef frenkpie het volgende:
ik heet Frank Peters
dacht? hmm Frenk pieters
dus Frenkpie
(nl: Frenkpi,maar ik (en het EN) spreek het uit als: Frenkpaaj :)
klinkt gaver

kep ook slagans btw:
DON'T MESS WITH A PIE !
en NOBODY FEAR FRENKPIE IS HERE !

allebei gewoon onzin slogans maar ik vind ze wel lache :P
American Pie gezien ? :)

Btw. was ff niet creatief genoeg om een nick te verzinnen, vandaar maar gewoon m'n voornaam.
Vaak ook 'maik' omdat veel mensen me zo noemen.

Verwijderd

JK <- mijn initialen, maar aangezien er hier al een lijpo rondloopt met mijn initialen heb ik er maar 'Maztah' achter gepropt }:O

Verwijderd

hmmm...
ff terugdenken hoor... oja nu weet ik het weer
mijn nick in gamez (Aleksejev) komt voort uit een boek van Tom Clancy, namelijk Red Storm Rising. De naam is van een russische generaal die een van de hoofdpersonen is (doh }:O )
Sindsdien (sinds 1996) gebruik ik deze nick in alles wat ik doe(nu vooral op i-net) en niet laten kan >:)

edit:

de naam Mastabikkel heb ik samen met een vriend van mij verzonnen, hij heette bikkeltje en ik mastabikkel leuk he :*

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:01
Op zaterdag 08 september 2001 03:47 schreef TWBMS het volgende:

[..]

>:) >:) >:) wat voor geintjes *D *D *D
Hmm, denk er puberaal (alsof je <15 bent) en met bepaalde organen... >:)

Meer hoef ik er niet over te zeggen...

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Op zondag 09 september 2001 02:16 schreef maikel het volgende:

[..]

American Pie gezien ? :)

Btw. was ff niet creatief genoeg om een nick te verzinnen, vandaar maar gewoon m'n voornaam.
Vaak ook 'maik' omdat veel mensen me zo noemen.
als pie op die pie in american pie slaat, ben je niet zo goed af ... als je de film hebt gezien weet je wat ik bedoel >:)

Verwijderd

idd, met zulke nicks leren we men kennen :)

Verwijderd

Leuk om dit alles te lezen.

Ik gebruikte elefant om te mudden, omdat ik meestal nogal subtiel speel en natuurlijk wel even de schrijfstijl aanpassen (goed engels is dus elephant, voor diegeen die het nog niet doorhadden).

Verder is mŽn nick vaak ascii. Deze klinkt voor iedereen bekend, wordt zelden gebruikt en heeft een redelijke technische klank. Mocht iemand reeds ascii hebben dan gebruik ik ebcdic (met een linkje voor de niet zo oude tweakers onder ons).

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 01:46 schreef Sassie het volgende:

[..]

Hmm, denk er puberaal (alsof je <15 bent) en met bepaalde organen... >:)

Meer hoef ik er niet over te zeggen...
Bedoel je nou Neus of Nieren? :9

Verwijderd

mmm mijn nick heeft niet echt een verhaal erachter behalve dan da ik een dagje heb zitten brainstormen :)
maar wat wel grapig is is dat ik op een MUD opeens aangesproken werd met de vraag of ik grieks was :)
bleek dat stratos dus leger betekende in het grieks ofzo.
wist ik dus totaal niet :) is wel humor.

ook coole tip is om ff in zo'n online dictonary te kijken of je nick niet een bestaand woord is. :)
paar mensen die ik ken hadden dat dus. 1'tje heet savage en we noemen hem altijd savvy zoeken we savvy op blijkt het dus te bestaan.

Verwijderd

Simpel.....Garfield was al bezet.....

Verwijderd

ik cs onder de naam T!m en dan met mijn clantag er voor momenteel =SWoW= (vroeger gdf en k4m) en gewoon omdat ik tim heet en zo al jaren door het (online) leven ga

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 20:46 schreef MegaPool het volgende:

[..]

kan aan mij liggen, maar die snap ik niet
YakuzA = GTA en GTA2 + leuk??????
de YakuzA is 1 van de gangs die in GTA en GTA 2 voorkomt..:)
EN hij vind 'm leuk dus..

Verwijderd

finelookingme
heb ik niet zelf verzonnen
kwam door een weifie dat ik had( bleek dus een vriend te hebben wist ik niet)
en die stuurde me altijd berichtjes
ohhhhhhh jij bent zo lekker
en dat hoor ik nog steets vandaar die nickname
maarja ik zie er gewoon normaal uit net als vele andere
dus waarom ik nog steets hoor dat ik zo lekker ben
niet dat ik het zo erg vindt vindt het wel leuk
maar het komt in ieder geval niet door me zelf

vandaar dat ik mezelf nu maar finelookingme genoemd heb

• Xienix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04-2022
Xienix.

Toen ik voor het eerst counter-strike speelde kwam het vaak voor dat ik totaal niet in de gaten had wie de vijand was.
De meeste maps zijn erg donker en de players waren erg onduidelijk :?
Ik lette niet op de rader en veel teamkills was het gevolg. |:(

Ik zie niks = ksieniks = Xienix ;)

[EEC]Xienix

Verwijderd

Cajmere.

Één van de namen van een techno- house-dj annex producer uit Detroit waaronder hij produceert. Ook wel bekend als Dajae, maar ik gebruik alleen Cajmere :). Gebruik ik om te chatten e.d. :)

Density is de naam die ik gebruik als ik online games speel als Delta Force 3 en Unreal Tournament. Hoe ik aan die naam kom? Van een doosje diskettes :D :D

Verwijderd

Ik heb een jaar of 2 terug IJZEREN blikken op een lopende band gezet voor een week of 3.

Hierna was ik het zo zat dat ik bedacht dat ik er iets mee moest doen zodat ik die kuttijd nooit meer zou vergeten (blijkt goeie motivatie te zijn om opleiding te volgen)

aangezien ik 'canman' niet zo lekker vond klinken heb ik maar voor Irony gekozen. :)

Verwijderd

nou, dat is me nogal een verhaal zeg: :D

Ik heet ruud, en tja, dan kom je al gauw op Ruuddie....
Yeah!, wat een fantasie heb ik toch :P

• Firestone
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

eerst met multypl. Equinox, een ship uit star-trek ;)
Toen in mirc was het al bezet en gebruikte ik m'n eigen naam tijdelijk.
Op tv zag ik toen een vliegtuig programma over de Firefox.
Maar was ik gebruik en typte voor de grap Firestone.
En [in engels] klinkt ie wel cool B-)
Nu heet ik overal zo, of vervormingen zoals Fire, Vuursteen en Steen ;)
en je komt het niet vaak tegen.
Als secundaire nick [als Firestone al gebruikt is] neem ik nu altijd Prometheus, na het meest geavenceerde [ :9 ] ship in Star-Trek .

en ja, ik ben een erge trekkie :7

Fire

• pica
  • Laatst online: 14:38
Uit "To all good things come to an end" deel 1 en 2, het schip wat riker bestuurde. Jaaahaaa :P .

Steam

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 17:03 schreef JeanLucPicard het volgende:
Doe eens een gok.
Mmm terwijl je achter je computer zat, viel het je opeens op hoeveel je van kale mannetjes hield :)

Verwijderd

Nightmare STFU all ik heb hier lang mee gespeeld omdat ik een gaatje in hoofd heb. en niks originelers kon bedenken,

Komt van nightmare skill in quake

Maar nu ben heb de allerorigineelste Nick
Nightkiller
Night omdat ik 's nachts speel
killer omdat dit zo lekker lame in de mond ligt :)

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-01 18:50

Jazzper

BB4E^Guerilla

GuerillaNL: Guerilla, omdat dat die manier van 'politiek' me aanspreekt (ook wel Che Guevara) en NL lijkt me duidelijk..

Jazzper = Jazz muziek en Jasper

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Vacuum-cleaner = heb je ooit zoiets origineels gehoord?
tuurlijk krijg ik vaak opmerkening van, "is stof het enige dat je zuigt"
moehahaha zeg ik dan,

Maar goed Vacuum-cleaner is orrigineel en geeft toch dat beetje extra

Cya
VC

Verwijderd

Khaine

Een grote hobby van mij was Warhammer 40K, daar speelde ik mee met het fantastische leger ELDAR!! Ik roelde de pan uit met mijn strategische aanvallen en sterke wapens. Khad de Codex tig keer gelezen, Codex is een boek met alle units statistics erin, er stond ook een beetje background in over je leger, en daar las ik dat Kaela Mensha Khaine de Eldar god was die ooit was geslayed door een Choas god.

Khaine The Bloody Handed, While Lava Flows Through His Veins He Is Immune To Fire, He Causes Fear With His Intimidating Size And Strenght.
(verzonnen door mij :D)

Kaela Mensha Khaine, pas bijna nooit met welk spel dan ook, en van Kaela, Mensha en Khaine, was Khaine de mooiste :).

Vandaar :0

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 12:50 ]

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
verzin het zelf maar :)

• cappie
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

vanwaar de nick "cappie".. hmmmz...

achja.. ik begon ooit eens in '92 te IRC'en, en nam de nick "Brede", bij gebrek aan inspiratie..

"wat voor naam moet ik gebruiken dan?"
- "weet ik veel.. verzin iets doms ofzo.."
"ok.. Brede" :) (niet wetend dat dit onuitspreekbaar is voor engelse mensen)

nahja.. toen kreeg ik ops op #startrek (dalnet), en werdt 't CaptBrede..

maar algauw ging dalnet vervelen, en ging ik Tribes 1 spelen, waar ik een kortere nickname nodig had..

"erhm.. captbrede?"
- "nah.. te lang"
"capbrede ?"
- "da's lame.."
"cap-b"
- "erhm.."
"cappie dan? :)"
- "ja! cappie klinkt wel geinig :)"

dus vandaar.. cappie :)

ga me alleen NIET vragen waar dat QUICKZONE vandaan komt, want dat weet ik tot op vandaag nogsteeds niet.

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• Maximize
  • Niet online
ik drukte met rechter muisknop (jaja die kan ik al vinde :7) op geminimaliseerd venster.

en ik wil altijd beter worde --> maximaliseren = vergroten dus ik wil me 'skills' groter make, of zoiets :+

enne beetje l337 hoofdletters enzo :P

Max

Verwijderd

vroeger was mijn nick "Lompe Sjaak"(quake1) want je had toen van die gasten die zichzelf bv MrShambler noemde of iets in de trant van "ik ben te goed", vond ik zo suf en vond dat een "Lompe Sjaak", dus noemde ik mezelf zo maar, niet dat ik zo ontzettend goed was zo.

nu is het BackStabber, op school speelden wij altijd deltaforce 1 in de mediatheek en ik prikte behoorlijk wat mensen van achteren met mn mesje dus vandaar BackStabber, mijn clan het [lc-SOS] wat staat voor lanclan-Statistisch Oudere Stumpers, aangezien ik de jongste was(23) en de rest over de dertig was dat wel aardig omdat het merendeel van de gamers toch wel jonger is en wij ook niet goed zijn

dat is 'm wel

• Solid Seal
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Solid Seal

Tja was op vakantie zwom in zee dee een zeehond na :?

zeehond (engels-Seal)

Ben fan van Metal Gear Solid

Solid Snake hoofdrol.

Solid + Seal = Solid Seal (duh!) :)

dus vandaar.

P.S. die "2" die erachter staat was tiep vout :? maar ach

Verwijderd

We dateren 1993. een mooi zomerbriesje galoppeerde langs mn oren. De zonnestralen weerspeigelden pictoresque in mn ogen. En toen wist ik het: Dr.Decay ;p oftewel Dr.Verrot .. don't ask me why.....
Het is uiteindelijk Dr.DK geworden (immers, DK spreek je uit als decay). En die nick houd ik dan maar voor mn hele leven, bevalt me wel

Verwijderd

Nirod

ni komt van me voornaam niels
rod erachter klonk wel grappig von ik
rod van rodman of rot aleen dan met een d :p

oftewel slaat nergens op

Verwijderd

Nickname: SolidTron

Solid (Van MGS)= Ben 2 x in mn HELE leven gepakt op school. Heb de ergste dingen gedaan en ben nog steeds niet geschorst ;) Ik was een etterbak op school ;)

Tron = Favo film :)

• cappie
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Op donderdag 20 september 2001 12:06 schreef NiroD het volgende:
Nirod

ni komt van me voornaam niels
rod erachter klonk wel grappig von ik
rod van rodman of rot aleen dan met een d :p

oftewel slaat nergens op
moet een nickname ergens op slaan dan? :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• grep
  • Laatst online: 06-11-2025

grep

meer begrep...

...naar dat fantastische unix commando wat ik toch wel iedere dag gebruik. ook lekker kort.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Verwijderd

Mijn middelste naam is Bernard, als je daar de d vanaf haalt en de laatste r en de n omdraait, krijg je Berran!

Heeft mijn zus bedacht voor mij op AmberMUSH en ik vond het wel cool klinken, dus ben ik het voor bijna alles.

On-line gamen doe ik nooit (56K), maar als ik het zou doen is het ook met deze naam :)

Verwijderd

zag een keer ergens staan: "this goes well with the chronic". wat dus zoiets betekend dat t goed samen gaat met een jointje :) . ik vond t wel een mooi woord en aangezien ik ook wel eens wat "chronic" rook dacht ik heej dit wordt mn nick. even voor de duidelijkheid IK HEB T NIET VAN DR DRE!! ik had die nick echt al een jaar en toen kreeg ik opeens weleens reacties als "yo ben je dre-fan?" niet dus; ik hou gewoon wel van een lekkere dikke blunt :7 (op zn tijd; vroeger meer..) dus vaandaar die nick

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:27

Eraser127

Nijkerk

zo'n 3 jaar geleden dacht ik:"hmmm...laat es een mail adresje aanmaken voor porn-mail :o , dus ik bedacht de naam Eraser, zijn ze bijna allemaal al in gebruik :( Vandaar Eraser127 :)

My Discogs

• Logic
  • Laatst online: 14-01 19:41

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Nickname : Logic

logisch toch? >:)

If it bleeds, it can be killed!

• Maxster4th
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik moest mijzelf voor de 2e keer aanmelden bij NAPSTER (god save the KING) en wist mijn eerst naam niet meer. Dat leek op maximator ofzo. Deze naam moest ook MAX van maximaal bevatten en dat 4th, oftewel "the fourth" maakte het mooi af:)!

Succes is een keuze

• Jap
  • Laatst online: 02-12-2025

Jap

No worries

Pacthon = pacton , staat achter op vrachtwagens.
heb er een h tussen gezet en pacthon was born

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Verwijderd

mijn nick :) IK gebruik er 2 de meest gebruikte is raafje maar die kon hier niet, de tweede optie is dus morrigan.
Zij is een ierse oorlogsgodin met als 2e aspect een raaf
Dus zoals je ziet zijn beide t zelfde :)
Het is ooit eens raafje geworden omdat op IRC raaf vaak al in gebruik was.
En raafjes zijn schaars >:)

• MrJT
  • Laatst online: 15-01 23:16
It`s all in tha name !!! :7

Eigenlijk is t Mr JoinT maar je ken je nick hier nie veranderen dus houk t hier maar bij.

Ik heb vroeger ook nog een hele tijd ReVeRsEr gebruikt, weet alleen niet meer hoe ik daar op ben gekomen. Het klonk iig wel grappig voor FPS`s.

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 20:42
Michiel - Mi=chiel , ach en ik speel wel wat 3d games , vandaar chiel3d , ach je moet wat :9

Verwijderd

cs nick:
Malfunction
omdat ik in de film independance day die gast die suicide door in het alien ship te vliegen als zijn raketten malfunctionnen. Toen hoorde ik dat woord en vond het wel kewl voor een nick.

q3 nick:
Kah0ona
Heb ik eigenlijk van Johnny bravo (lame he)
-JB: Who are you mistar?
=Kah0ona: I'am the big Kah0ona!
-JB: The big ka-whadda-?
=Kah0ona: heel verhaal hoe goed hij wel niet kan surfen.
iig, the big Kah0ona is een soort surfking die alle chicks kan krijgen, en die naam klinkt wel leuk dus..
ook wel toepasselijk verder 8-)

(I'm here to smooooothe the cuuuurles, riiiiiiiiiiiiide the gliiiiiiide)

Verwijderd

mijn nick is op irc Garfi3ld: komt gewoon omdat ik adictet ben aan garfield stripboeken...

mijn cs nick was eerst ook Garfi3ld, maar ik werd gevraagd om in een clan tekomen, en ik vond mijn nick beetje saai (nu nog :Z) ik had niet veel tijd, maar ik wilde het die dag nog wel ff invullen dus toen heb ik maar gewoon StrongArm gedaan, slaat verder nergens op dus... :7

btw: TDI! & AGENT 4 president :P

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Hmmmjjaaa. Ik heb 'vroeger' vaak Starcraft(koel!) gespeeld.
Tussen de levels door had je dan van die figuren praten. bij Protos werd je Executer(of Executor) genoemd en dat klonk onwijs tof. Dus sindsdien heb ik deze naam. hiervoor had ik de nick phoenix :) (vraag me niet hoe ik er toen aan kwam, vast ergens van gejat)

op GOT ----------> executor
op T.net zelf -----> executer
ICQ --------------> eXeCuTeR (8>
FXP boards -------> eXeCuTeR
CS ---------------> Ronald McDonald(dit rijmt en is die maffe clown van mcdonalds :P )
planetarion -------> eXeCuTeR en me planeet heet eXarTreX :7

specs

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-01 22:29

Garrett

Watercooler

Iedereen die het spel Thief of Thief 2 (of beide) gespeeld heeft, kent mijn nickname :)

I love watercooling

Verwijderd

de rest niet... |:) (doh)

Verwijderd

ik zag terminator en ik vind die vent die in alles kon veranderen zo cool dat ik maar T-1o0o ben gaan heten

Verwijderd

Ik ws 9 jaar ofzow(nu 12) en toen kreeg ik een email adres van me broer maar ik had geen nick dus hadden we er een verzonnen.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 13:25
achternaam = Cruijsen
Cruijsen --> english --> ongeveer iets als Cross

ff + als T en je hebt (van ramms+ein gejat)

+he Cross

Verwijderd

Nou heel veel mensen noemen mij Fritzz (omdat ik in hun ogen op ex-vakantieman frits bom zou lijken) en dus heb ik me daar maar bij neer gelegt het was Fritzz of mausemau.

Verwijderd

n0va komt van nova uit American Pie! ;) ..

sitaat: 'My Friends call me nova .. like casanova' :D

• weststar
  • Laatst online: 16:43
het logootje van West-sigaretten.... ( zie ook icon)

Goh, wat is het toch heerlijk om Formule 1 fan te zijn :)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

• RoelsRules
  • Laatst online: 17:10
* RoelsRules heeft 2 nicks:

RoelsRules, Roels is mijn achternaam, Rules spreek je hetzelfde uit maar " andere betekenis" >:) Zegt genoeg d8 ik zo! :)

BWidow (BW voor initialen), deze heeft een heel lang verleden. Vroeger, Ahum, zo'n 5 jaar geleden toen ik net een bromgeval had (was net 16 toen)had ik een wrede schakelbrommer, verlaagd, ZWART, zeeeeer snel (makkelijk de 100 :P ) iemand zei BlackWidow et voila! daarvoro had ik een andere (EL) van ExtraLarge maar die kwam toen te vervallen....

Mocht je het allemaal niet meer snappen kan ik daar mee inkomen :)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

Zie sig en ondertitel, en let op mijn achternaam (Rovers)

Soms ook wel: r4v3r$

• Neejoh
  • Laatst online: 14-01 20:20
Vroeger was het altijd Neo :D
Maar het beviel me niet dat iedereen dat had.. Ik zou vast niet de eerste zijn geweest maar dat geeft niet.

Nadat ik iemand via de telefoon sprak die mij nogal op z'n nederlands ipv engels Neejoh noemde, was de link snel gelegd!!!

Verwijderd

Predator, waarvan ik op clanbase omgedoped werd naar predje :) dat was dus ook me icq nickname, totdat ik een keer net icq opnieuw had geinstallerd, ik had Predjee ingevoerd, maar aangezien ik die avond zo stoned was, had ik geen zin om het opnieuw te veranderen in Predje (hoezo lui), en sindsdien is het altijd Predjee gebleven :)

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb niet alle pagina's gelezen, mij als ik met vrienden een lannetje houd is het Target, ik sta meestal onderaan de lijst (en bij racegames Crasher, reden idem dito)
Hier heet ik Resistor omdat ik electronica doe, het heeft niets met verzet te maken, en dat zero tolerance is gewoon zonder afwijking (weerstand dan, kijk maar naar mijn hobby).

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Nebuchadnezzar heb ik eigenlijk van "Magic: The Gathering". De kenners onder jullie weten dat dit de naam is van een kaart uit de 'Chronicles'-serie :)

Film-fanaten die Matrix gezien hebben, weten ook dat het schip in de film zo heet B-)

Online gamers die door Nebuchadnezzar gefragged worden, kunnen bij mij komen klagen, LOL :P

Thus ends the story behind 'NEBUCHADNEZZAR' :Y)

edit:

Zou best kunnen dat die kaart in de 'Legends'-serie thuishoort, want 'Chronicles' is een verzameling van allerlei oudere series 8-)

• Jaded
  • Laatst online: 07-10-2025
Aerosmith he....
Lijkt me simpel

Verwijderd

Er zat een kerel bij mij in de klas die heette Yusuf...en zat met andere klasgenoot namen te verdraaien, en kwam bij hem op Zoefjoef uit, ging toen hotmail adres nemen, en koos die naam, heb nu bijna overal die nick...

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 20:00 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Nebuchadnezzar heb ik eigenlijk van "Magic: The Gathering". De kenners onder jullie weten dat dit de naam is van een kaart uit de 'Chronicles'-serie :)

Film-fanaten die Matrix gezien hebben, weten ook dat het schip in de film zo heet B-)

Online gamers die door Nebuchadnezzar gefragged worden, kunnen bij mij komen klagen, LOL :P

Thus ends the story behind 'NEBUCHADNEZZAR' :Y)
Ik ken em uit de 'Legends' serie :P (speel dan ook al aantal jaren Magic)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
BreadFan, ja BreadFan. Ik had eerst een andere nick, dat was -hoe origineel |:(- NickName, maar dat vond ik op een gegeven moment (nadat ik in icq op NickName's had gezocht, en daar weet ik het hoeveel luitjes uitkwamen)zo slecht, dat ik over een andere naam ging nadenken. Dat was in de tijd dat Garage Inc. van Metallica net was uitgekomen, en ik vond BreadFan wel een heel rielekst nummer eigenlijk. Zo ben ik dus op mijn naam gekomen. Slaat dus eigenlijk nergens op, het heeft ook helemaaaaaaal niks met brood of Herman Brood ofzo te maken. En die hoofdletter F, ja ehhh, weet ik veel!! :9

BreadFan

Verwijderd

Met UT en andere online games heet ik, "Oehoeboeroe" naar de uil van P. de boskabouter :)

Verwijderd

Joh, wat maakt de nick uit. Ik vind het wel chill om te horen wat andere voor nick hebben, maar ik vind niet dat je echt een lame nick kan hebben

Maar goed.
- Eerst XentaX, zag een keer op een auto Pentax staan (olie ofzo) en ik dacht "goh, laat ik er eens XentaX van maken"
- Met UT "Oelepetoele". kwam een maat van mij een keer in een dronken bui mee. (Zo hard gelachen dat ik van me fietsie af donderde >:))
- En natuurlijk Pindakaas. Eerst CalvePindakaas, maar das veeeeeels te lang. Dus bij deze :P

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Mijn nick is een hawaiiaans woord en betekend vriend of vriendelijk. Vond dat wel toepasselijk.
Dat het hawaiiaans is komt weer voort uit het feit dat ik graag windsurf, en Hawaii is nog steeds een (wind)surf-mekka.

Nog meer info over m'n nick vind je op m'n site.

What the heart requires may never be understood by the mind!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Op maandag 08 oktober 2001 13:30 schreef Neejoh het volgende:
Vroeger was het altijd Neo :D
Maar het beviel me niet dat iedereen dat had.. Ik zou vast niet de eerste zijn geweest maar dat geeft niet.

Nadat ik iemand via de telefoon sprak die mij nogal op z'n nederlands ipv engels Neejoh noemde, was de link snel gelegd!!!
Orgineel! :)

What the heart requires may never be understood by the mind!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ik was een keer op een tekno streetrave in utrecht (demonstratie tegen auto's, lache :)), en na een lang gesprek met een kraker zegt ie : "hmmmm, heb jij eigenlijk een bijnaam?"

ik : "nee, eigenlijk niet"

hij: "daar moeten we wat aan doen... hmmm.... wat dacht je van oisyn"

ik : "jaaaaa dat klinkt echt supervet! vanaf nu ben ik oisyn"

en zodoende :)
het betekent overigens helemaal nix

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

nick #1 gebruikte ik 3-4 jaar geleden bij Df1 dat was aneurism in die tijd luisterse ik veel nirvana:r en hun hadden een nummer dat aneurism heet en de nl vertaling voor aneurism is hersenbloeding...

Nick #2 gebruik ik sinds cs1.0 ik had toen met mn neef (lemm|n9) een cs clan opgreicht genaamd VoDkA;->
ik had toen een tijdje als speelnaam VoDkA;->Juggalo maar die was nogal onorigineel dus heb ik m na een tijdje nagedacht te hebbem veranderd in VoDkA;->AddictedClown.
De afkorting daarvan is VAC so...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 17:07
mijn nickname heb ik uit een film/boek 'Hackers', nadat ik de film had gezien vond ik het wel een kickuh naam, vooral omdat Crash ook dezelfde naam is als van dat gestoorde beest van Playstation, dus vandaar: Crash >:)

Verwijderd

Ik had een nick nodig voor quake 2, want twister was al veelvoudig in gebruik. Dus zat ik tijdens een mega saaie nederlands les in een woordenboek te bladeren en zag daar Xantippe staan wat vagevuur betekend en ik dacht hey ff mannelijk maken en voila Xantip is de naam :D
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste