Het verhaal achter je nickname..

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.980 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 14:43

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
In navolging van [topic=158608] hier nu een topic waar je de kans hebt om je nickname te verklaren in games. Hoe ben je aan je nick gekomen?

Mijn alias is R3xømn1u/\/\. Dat betekent Rexomnium in gewone taal en dat betekent weer koning van het heelal in Latijn. Ooit tijdens een Latijnse les vroeg ik wat koning betekent ==> antwoord Rex en wat dan koning van het heelal betekent ==> Rexomnium

Bij deze. Nu jullie :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Greg.Focker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11-2025
Beetje grootheidswaan? :)

Mijn nick is LoPingHo
omdat ik meestal een LagePingHoer ben waar iedereen tegen loopt te klagen!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik was vroeger nogal fan van asterix en obelix, ik was ook nogal fan van dinos dus raptor-x lag voor de hand, later heb ik het samengevoegt tot raptorix

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 16:40 schreef Greg.Focker het volgende:
Beetje grootheidswaan? :)

Mijn nick is LoPingHo
omdat ik meestal een LagePingHoer ben waar iedereen tegen loopt te klagen!
Hmmm... zie het als een milde vorm van zelfoverschatting :P

Verwijderd

Pinkeltje. Had ooit m'n rechterpink gebroken (woest partijtje volleyball met neefjes) en bleef toch door UT'en. Vandaar.

Groet,
PeeTee

Verwijderd

even uitleg van mn nicks:
  • * Spike5000: duidelijk, heb vroeger spikes (in mn haar) gehad, en omdat ik Powerman5000 wel goed vond... * Kovenant: ben best wel fan van Covenant * Seytan: hierin weerspiegel ik de duistere kant in mij dus... * 2lame4u: das dus duidelijk, maar meer als geintje bedoeld

Verwijderd

Er was eens een ...

weet ik veel vond het wel leuk klinken :D
=[FbT]=EvilCow

Verwijderd

Achternaam = v.d. Bijl (dus Axe)
Ben af en toe niet helemaal honderd...

Maniac + Axe = Maniaxe

And the finishing touch... Capitol X!

Voilá! ManiaXe

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
13 minuten en nu al een paar geinige verhalen gehoord :D .

Sommige van jullie zijn best creatypjes :)

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Naam gebruik ik ook bij cs.
Het geeft een beetje mijn speelwijze weer :)

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

ik heb thuis (helaas) casema
en zit nu op mijn werk

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heel verhaal. Ooit in een chatbox voor de gein (eerste kennismaking met java-chat enzo) was ik DEVIL om een klasgenoot die zich ook zo noemde te gallen. Paar mensen vonden dat te negatief en vroegen of ik niet terug kon komen als 'Angel'. Om daar dan toch nog wat 'Hel-achtigs' bij te houden werd dat dus Hellsangel, wat ik later naar Helsengel vernederlandst heb. En dan raak je aan de IRC en dan noemt iedereen je Hels of Helsie (als je een lange nick hebt) en dus heb ik er nu maar gewoon Helsie van gemaakt.
En als je het niet kunt volgen, wil ik het best nog wel eens duidelijker uitleggen 8-)

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Nee ik snap het aardig hoor :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 16:03
metsada is een geheime dienst binnen de geheime dienst van israel --> de mossad.
s'werelds beste geheime dienst,

tklonk wel lekkur, ent is erg orgineel, je komt ut iig niet vaak tegen

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:11
Doe eens een gok.

Steam

• WILDEAAP
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Fan van startreque?

De vos loopt door het bos.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 17:03 schreef JeanLucPicard het volgende:
Doe eens een gok.
Ooit een zwoele ontmoeting gehad met een mooie, gespierde Fransman op een lauwe zomeravond?

of niet? >:)

Verwijderd

ik heb 3 nicknames...1 voor hier. Demolition-Man is gewoon een coole film, en hij was de eerste die ik zag toen ik de naam moes invullen :) ..Dan voor racegames 'Lowrider', Dat komt van Gone in 60 seconds af, en voor UT 'Mephiston'...is een character uit Warhammer...ik speel het zelf niet, maar ik vond het poppetje wel cool.

Verwijderd

Caspian,hmmmz...
geen verhaal, leuker als m'n eigen naam, was vroeger Sunnyboy, nu ff gekloont naar Caspian, en iedereen noemt me nu zo (ook in IRL behalve op school en m'n ouders en zussie willen ook niet meewerken :( )

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Naam is Tim, jaar was 2000, nou, euh :)
In games = Tekka = Tekkaman maar dan korter :P (en beter klinkend ook :) )

Verwijderd

Nick=Plaguebearer. Character uit het Warhammer 40000 universum. Een ruftende hoop rottend vlees dat complete legers uit kan roeien door vreselijke ziekten te verspreiden. Zo voel ik me altijd na 2 weken assembly programmeren ;)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik ben/was eraan verslaafd :)

Verwijderd

Minipolopikoler omdat ik een keer een naam moest verzinnen voor een savegame van championship manager en toen kwam deze naam eruit. Insane Base Monkey , heb geen idee hoe ik daarop kwam.

Verwijderd

Mijn nick is net zoals nu KID-ICARUS omdat dat mijn 1e gameboy spelletje was en sindsdien ben ik toch best wel een gamer :9

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

GTA en GTA2 + leuk

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Bomberman
  • Laatst online: 12-01 16:21
M'n naam is Tommy. Tommy, Bommy, Bomberman. Je snapt 'm niet? Slaat ook hélemaal nergens op dus vandaar misschien :+ ..

PC Specs

Verwijderd

Red-Dragon, Een vriend van mij had een keer als nick "Chinees Dragon". Ik heb rood haar dus ik dacht laat ik er maar red-dragon van maken. (klinkt wel leuk 8-) )

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmmm, dat kan niet zonder ernstig weggeven van persoonlijke gegevens.... Doe ik dus maar niet...:)

Verwijderd

Jadajadajada xag op wcw nitro raven quote the raven nevermore gebruiken en dat vond ik wel kewl jadajadajada --END-- ... :D

Verwijderd

BruteBass -> DarthBrute -> Darth -> toen kreeg ik een RAID systeem -> DarthRaider :)

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-01 18:57
Cypher is mijn normale nick.....die komt van de film the Matrix....een of ander personage had die naam

Verwijderd

007 lijkt me duidelijk.

En CorteX is van Crash Bandicoot overgenomen. CorteX Strikes Back!

• flexter430
  • Laatst online: 27-02-2024
mijn huisgenoten noemen mij dexter omdat mijn kamer op dexter's laboratory lijkt :)

en ik ben heel goed in het al op de bank hangend tv kijken, oftewel 'flexen'

samen is dat flexter :7

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
Noordpark = de straat waar ik woon en het park waar ik vlakbij woon.
Terrorist = brute naam :P
samen geeft dat dus Noordpark_Terrorist,
oftewel het slaat helemaal nergens op :)

Verwijderd

Achter mijn nick zit ook een kort verhaal: in is de in van INtel en soft is de soft van microSOFT dus samen INSOFT.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Conan;......het gebeurde op een warme (of koude :P) zomerdag in eindhoven waar ik op bezoek was bij neef TRoZZ
Hij had een nieuwe game; Chasm: The Rift heette het dacht ik....na 3 kwartier mocht ik ook eindelijk!... :9~ ik moest een nick verzinnen en er stond al een naam afgebeeld, jahoor......Conan....vandaar dus,.......van Conan the Barbarian had ik nog niet gehoord!...tot een week later ! :(
zo is ie dus gebleven....

Verwijderd

in spellen noem ik me eige gewoon Sebas of Seb..ik heet Sebastien dus dat lijkt me logisch :)

Rain heb ik geloof ik van een Quake2 speler afgejat een jaar of 2 terug ...creatief he :)

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
mijne:

hier answer_man (spreekt voorzich)

in games "da_mod"

niet van casemodding ofzo afgelijd. maar hiervan: da man o' death

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Eerst heette ik Link naar het personage uit de zelda-games serie,maar dat vond ik een beetje afgezaagd, dus zocht ik een nieuwe nick.
Op tv zag ik toen die reclame van die baby famosa poppen, dus toen heette ik famosa.
Op een dag kwam ik op irc een italiaan tegen en die zei dat Famosa ŽberoemdŽ was voor vrouwen en Famoso beroemd is voor mannen.
Aangezien ik mannelijk :) ben heet ik dus Famoso

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Allereerst : Een leuk onderwerp voor een topic Larzan, lekker origineel.

Nu mijn verhaal bij de Nickname Swordman. Dat is de codenaam die de Amerikaanse President Jack Ryan kreeg van de Special Service, zijn persoonlijke bodyguards, in het boek State of Order van Tom Clancy.

Bovendien is het tekentje sword=zwaard goed te symboliseren : ---]- of -[---

• BOOTZ
  • Laatst online: 13-11-2025
m'n achternaam is bootsma. heb een tijdje boots gehad als nick en is op een gegeven moment BOOTZ geworden. soms gebruik ik wel eens BIG BAD BOOTZ of BTZ omdat BOOTZ als bezet is, maar die twee komen alle twee gewoon van BOOTZ af...

Maak je eigen poll

Verwijderd

Mijn nick is altijd AmAnido,
gewoon uit het niks verzonnen :)

Verwijderd

'k ben een beetje tech freak en de Nimitz class is best wel :9~

ik zie hierboven iemand die bekend is met Clancy? komt dat vaker voor? dit geld ook voor Dune serie

Verwijderd

moest ooit es beginnen met het ergens invullen van een nickname, kon op dat moment niks verzinnen dus had mun oude wachtwoord maar gebruikt! :P

Verwijderd

Op bepaalde fora kent men mij als Manny. Afgeleid van Grim Fandango, verder niet veel over te vertellen, maar ik vond het wel een koele nick.

Over mijn fraggende nick: Reaver. Niet echt origineel, ik dacht meer aan Ripper, maar dat is helemaal cliché, dus maar Reaver.

Verwijderd

Was volgens mij al een topic over, maar goed, daar gaan we weer:
DEM staat voor Deus Ex Machina, wat letterlijk 'Een God uit een machine' betekend.
Wanneer vroeger een toneelstuk lang genoeg was paste de schrijver een Deus Ex Machina toe. Op zo'n moment kwam er vaak een engels uit de lucht die het stuk beindigde, een 'hand des gods'.
Voor de rest staat het ook wel in alle woordenboeken :)

Verwijderd

enigma is latijn voor raadsel.
Aangezien ik ook fan ben van Enigma was de keuze al snel gemaakt. En om het af te maken de i verandert in een y en eerste en laatste letter als hoofdletter.

• Reigner_Mortem
  • Laatst online: 01-04-2022
Mijn eerste 486 dx 66 met het spel raptor, toen was mijn naam "Ripper"
Toen mijn broer die ging gebruiken, werd het nog lamer en was dus gedegradeerd tot "Killer"
Daarna werd het Teddybear ("the evil" dan wel natuurlijk ), vraag nie waarom |:(
Toen was er Quake en mijn naam werd
"Speck and Bone", omdat ik het zo goed kon.
Later opgevolgt door Gta en het nick naampje "Daikatana" (jepz, van het spel jah)

uiteindelijk......
Reigner van het spel Dark Reign ..
Met de search van icq zijn er talloze Reigner's.
Dus een achternaam erbij.
Mortem (Latijns: doodsstrijd)
-=> >:) Reigner Mortem >:) <=-
(jullie hebben toch wel meer nick namen gehad?)

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Mijn nick komt uit de tijd dat ik nog aan grafiti deed: Crash.
In die scene zet je je piece of tag vaak met One er achter (#1).
Zo heb ik al zo'n 6 jaar CrasH of CrashOne.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Scipionyx
  • Niet online
Mijn nick heb ik Žs ooit op TV gehoord.
Vandaar. Ik vond het wel tof klinken.
Het was een naam voor een of ander prehistorisch dier ofzo :?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Tja er was eens een héle vage band genaamd Delirious en toen maakte ik er nóg een vagere naam van door "ous" te vervangen door "um" omdat dat zo lekker Latijns klonk :)

Eerst wist ik niet eens wat het betekende, hete klonk heel vaag maar ook wel weer geinig :D

Grtz [FM]DeLirium`

Ow ja in UT aka -=PXG=-DeLirium` >:)

Enneh Tomberman, ik begrijp er helemaal nix van :? :P

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
hehe mijn verhaal is wel lachige (toch larzan)

ik zat eens in de trein (dacht ik, lars correct me if i am wrong lars=larzan) en toen heette ik GengStar, hele vage maffe kinder naam, (toch paar jaar volgehouden)toen moest ik maar es een nieuwe bedenken, dus lars zei, je moet iets cools doen, iets latijns ofzo, nahja toen kwam ie met SoCraTeS, maar wat gebeurt, ik was weer zo dom om dat niet helemaal te onthouden, dus speelde ik een aantal dagen met SoCreTaS, ivp e<->a , toen zei lars dat ik het fout spelde, en zo ben ik aan me naam gekomen, ik heb de fout er nooit uitgehaalt dus. ik vond hem wel cool zo. lekker origineel

vaag verhaal he...

• Mister_X
Op dinsdag 12 juni 2001 17:04 schreef Larzan het volgende:

[..]

Ooit een zwoele ontmoeting gehad met een mooie, gespierde Fransman op een lauwe zomeravond?

LOLLOLOOLOOLOL :*

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

rogue was een heel vet ASCII spelletje, ongeveer gemaakt op m'n geboortedatum :)
ja, toch maar ff 1337 gemaakt...

Specs

Verwijderd

Predator, naam altijd al gebruikt ook op lans enzo voordat ik wist dat er een film over was. Maar nu gebruik ik meestal varianten erop, omdat je er wel meer tegen komt met die naam.

Verwijderd

Paestero.. zei iemand ooit eens tegen mij (of iig.. ik verstond het zo ;) )

en Dutch Commando.. nou uhh..daar is mijn tactiek beetje op gebaseerd.. sneaky rondlopen of juist rushen (weet ik ut ;) )

Verwijderd

Voodoo Glow Skull --> Voodoo Glow Skulls is hele gave (skapunk) band :) ..en kon nix beterz verzinnen :)

..vandaar :)

• actieman
  • Laatst online: 09-01 18:43
actieman, tja ik heb het ook niet verzonnen, tis een vriend van me die opeens mij actieman ging noemen omdat ik op een of andere garage ging klimmen om een voetbal te pakken (die hij er zelf op had geschoten)
Ach en verder ben ik de meeste tijd erg cewl & relaxed met zo af en toe vlagen van flitsende ;) actie dus ik vond het wel treffend en heb ik het maar zo gehouden :)

Vroeger was het Buzz maar dat komt al zo veel voor en ik ben nog nooit ene andere AcTieMaN tegengekomen :)

Hmmz en idd zijn er nogal wat mensen die me irl ook actieman noemen...
Altijd fijn als iemand ff door een drukke winkelstraat loopt te schreeuwen "Hey Actieman!" :D

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• Frenkpie
  • Laatst online: 10:18

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heet Frank Peters
dacht? hmm Frenk pieters
dus Frenkpie
(nl: Frenkpi,maar ik (en het EN) spreek het uit als: Frenkpaaj :)
klinkt gaver

kep ook slagans btw:
DON'T MESS WITH A PIE !
en NOBODY FEAR FRENKPIE IS HERE !

allebei gewoon onzin slogans maar ik vind ze wel lache :P

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 22:13

Fuelke

Forza Ferrari

Ben autosportfreak, en op een keertje zag ik bij een lijst met uitvallers de redenen staaan, en 1 ervan was "Broken Fuel-line" Dat klonk wel leuk en nam ik die dus, maar dan wel zonder broken ervoor (alhoeweld at soms gebeurt :-)

En de kortere term is dus Fuelke :-)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 20:38 schreef -polle- het volgende:
Allereerst : Een leuk onderwerp voor een topic Larzan, lekker origineel.
Ehm is dat sarcastisch bedoeld? Ik heb nl de search gebruikt, maar niet gevonden. En anders bedankt voor het compliment :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:11
Op dinsdag 12 juni 2001 17:04 schreef Larzan het volgende:

[..]

Euh, nee :D .

Steam

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:26

Killjoy

Klingon lawn products

Nou, voornaam Wim en een beetje een sulletje dus whimpy. Om het nog ff beter te laten klinken er super voor gezet.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

DIT ZOU EEN SPOILER KUNNEN ZIJN:

Golbez is de laatste eindvijand van Final Fantasy 2. Totdat je ontdekt dat Zeromus dat eigenlijk is. Vandaar!

Einde van dit nieuwsbericht!!!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
M'n oude DeltaForce multyplayer nick (ik had een *uche* voorkeur te snipen....wat tot grote irritatie leidde bij m'n medespelers), en is al sinds jaar en dag zo.

• 456
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

mijn achternaam is
Vierveijzer

nu wachten tot iemand de link naar
456
ziet

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

ik ben dj (duh!!)
eerst was het nog dddevil >:)
maar -D-Jay- beviel me beter

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 00:14 schreef 456 het volgende:
mijn achternaam is
Vierveijzer

nu wachten tot iemand de link naar
456
ziet
vier is van 4
veij is voor de 5
zer is foor 6
zo????

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Dizzy
  • Laatst online: 14-01 14:10

Dizzy

Where am I?

Niet echt een voorgeschiedenis...
simpel korte makkelijke naam.

Oorspronkelijk was het Dizzy (maar dat is meestal wel bezet) hier is het Dizzle, maar over het algemeen heet ik tegenwoordig "Dizzie" dat is vrijwel nooit bezet

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Toen ik voor het eerst braveheart zag, vond ik dit een geweldige film. Maar de film ging over de highlanders, en om nou als nick Highlander te nemen is ook een beetje een cliché. Dus ik ging een beetje in die richting zoeken.
Toen kwam ik uit bij de Kelten, nou toen heb ik een tijdje met de nick Celtic Warrior rondgelopen... en na een tijdje werd het Celtic.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik kreeg internet 4 jaar geleden. toen net cartoon network in nederland te zien was. Ik keek toen altijd naar Dexter's lab. Op IRC was mijn nick toen Dexter. Ik chatte toe altijd in een #rap channel. beetje over muziek enzo lullen. Op een avond ging iedereen de laatste 2 letters van hun nick veranderen in "ah". dus kreeg je Kippenwippah, en Bobjah. en DeXTaH werd mijn nick. vond het wel iets hebben. heb hem sinds dien nooit veranderd.
:)

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 01:53 schreef Captain Pervert het volgende:
Het verhaal.

Geript van Cosa Nostra Online
Hehehe ja die site had ik al gelezen. Zeker het smoelenboek ofzo...Captain Perfect ==> Captain Pervert.

Coole site...ik mag dat studententaaltje wel :)

Maar 1 ding: biologie studeren? Werden een paar van jullie daartoe gedwongen? :P :D

• Mister_X
goedemorgen lars,

weet je het al van die lan nou? als mijn vakantie doorgaat ben ik op de 20e pas weer thuis, dus we kunnen van 21 tot 22 gaan

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

DIT is geen chatbox!!!

:) :) :)

• Mister_X
Personalia:

Naam: Arnaud Sprenger
Aka: Captain Pervert, pedo, perv, rnout
Geboren in: Groningen
Geboortedatum: 28 maart 1982
Opleiding: Gymnasium
Studie: Rechten aan de RuG
Interesses: Computers, windsurfen, Porsche 928 GT
Grootste wens: Een Porsche 928 GT kopen
Quote: "WAAR hebben jullie mijn studiecontainer verstopt?"

De nickname:

In de tweede tot en met vijfde klas was Arnaud een verwoed striptekenaar. Tussen vele karikaturen van klasgenoten, waaronder Pork (zie ook de "Art" afdeling van deze pagina), ontstond ook een superheld, genaamd Captain Perfect, die verrassend veel gelijkenissen vertoonde met zijn schepper.
Toen Arnaud vervolgens ICQ kreeg, koos hij dan ook de naam van zijn alter ego als nickname. De andere Cosa-leden merkten echter op dat dit nogal leek op 'Pervert'. Tegen de bedoeling van deze opmerkingen in, veranderde Arnaud daarop zijn nickname in Captain Pervert. Sinds een relatie met een 2,75 jaar jonger meisje is die nickname onlosmakelijk met hem verbonden.

Uiterlijke Kenmerken:

Arnaud is veruit de langste van het stel, en degene met het grootste hoofd. De inhoud daarvan is het onderwerp van speculatie, hijzelf is er stellig van overtuigd dat het hersenen zijn, anderen menen dat het water, zaagsel, of zelfs een ruimteschip bevat. Gaat graag gekleed in gedekte kleuren, en loopt het liefst op zijn Gestapo-stiefel (30 jaar oude legerkisten uit het Duitse leger), die thans uit elkaar gevallen zijn.

Persoonlijkheid:

Van een rijk verleden omringt door zogenaamde vrinden (later allemaal stuk voor stuk lts'ers of Martin Wiegersma's) hield Arnaud een aantal vervelende eigenschappen over. Zo zegt hij dat hij zichzelf het liefst op de achtergrond houdt, maar wordt hij in de praktijk voortdurend ingehaald door zijn grote mond en buitensporige vernielzucht. Hij ziet zichzelf als een potientiele nieuwe Moszkowicz, maar niemand is er echt van overtuigd dat Arnaud het ooit verder zal schoppen dan loempiavouwer. Een opmerkelijke eigenschap van Arnaud is dat hij zich in tijden van nood als een bleeke jongeling terugtrekt en droevige ballades over zijn miserabele leven schrijft... Verder staat Arnaud erom bekend dat hij altijd te laat komt, en leeft volgens de regel: "waarom vandaag doen, als het morgen kan?"

Wist je dat:

- Arnaud geregeld aanvaringen had met Sjonke (een enorme, uiterst aggressieve neger)?
- Dit zover ging dat Arnaud zelfs een keer aangifte bij de politie heeft gedaan?
- Wim beweert dat hij Sjonke eens (ongestraft) voor klootzak heeft uitgemaakt?
- Arnaud al weer 4 ballade-stijl songs in zijn repertoire heeft?
- Hij altijd wel bezig is om ééntje te maken?
- Arnaud zo gek is van Porsche 928's, dat hij, als hij eentje onbewaakt zag staan, haar achterlangs zou nemen in de uitlaat?
LOLOLOLOL ik heb in een deuk gelegen man! heb je dit zelf bedacht(captain pervert?)

hahahahahahah dit is echt een meesterlijk verhaal (op waarheid gebaseerd >:) ) >:)

• Mister_X
Op woensdag 13 juni 2001 10:39 schreef DeX het volgende:
DIT is geen chatbox!!!

:) :) :)
ow sorry verkeerde webpagina. :D

;)

ik kan geen icq draaien of msn of wat dan ook wel, dus ...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Fox -> uit de tijd dat je in arcade kasten maar 3 letters mocht gebruiken (stond altijd boven bij de highscore van de Double Dragon kast :) )

The Thieving Magpie -> Live cd van Marilion die ik als eerste zag toen ik een chatnaam moest verzinnen (paste ook nog :) )

Magz -> afgeleide van bovenstaande

Lee H. Oswald -> was irri sniper op TFC en vooral op de map hunted >:) en betrayed >:)

-=BoKKiE=- -> irl noemt iedereen me ook bokkie

huidige in CS -> -=Mononoke=- -> betekend vrij vertaald Vengefull spirit :)

had eerst in CS -=Zeruel=- -> Angel of strength uit de anime EVA

ben eigenlijk nogal een nickwhore, ik wissel nogal eens van nick :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik ben door een passie aan m'n nickname gekomen. Sinds mijn jeugd keek ik al naar Transformers en wilde steeds meer ervan weten, tot dat ik via een (Japanse) vriend van mij te horen kreeg van Beast Wars 2nd en Beast Wars Neo. Ik heb de eerste afleveringen toen gezien van Beast Wars Neo. Mijn ogen gingen meteen uit naar de leider van de Maximals 'Big Convoy'.
Een wollige Mammoet, a one man army.
Degene die een team van rookie soldiers moet trainen.
*Persoonlijk vind ik dat hij er wel COOL uit ziet 8-) *

Afbeeldingslocatie: http://www.bwtf.com/bwn/toys/techspecs/images/bigconvoy.jpg

http://webresources.tfarchive.com/movies/Commercials/Japanese/bwneoopen.mpg

>:)

Bekijk de intro eens van Beast Wars Neo, is alleen wel Japans gezongen. Kick wel @$$.

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 14-01 20:43

MeNTaL_TO

The future is not set

Kheb 2 nicks, 1 voor tweakers en GoT, en 1 voor CS, Fok en Fokforum.

SLaSH! komt eigenlijk van de gitarist van GNR, moest een keer een inlognaam van 6 letters hebben, met minimaal 1 hoofdletter er in, en dat is deze eigenlijk geworden, en heb hem maar gehouden als nick

MeNTaL_TO Ik deed bij honkbal nogal rare dingen (geen commentaar! :)) dus kreeg ik de nickname mental (dit is rond 93/94), en ik heet theo, dus al snel mental theo, helaas kwam er ook een wannebee dj met de zelfde naam (ok hij draaide al wat langer, zag hem voor het eerst op nightmare IV, maar toen was ie nog niet bekend) Dus maakte ik er maar MeNTaL_TO van, de _ omdat sommige spellen geen spatie accepteren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 13 juni 2001 10:50 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

Lee H. Oswald -> was irri sniper op TFC en vooral op de map hunted >:) en betrayed >:)
Grappig, vooral omdat LHO helemaal niet goed kon schieten, in dienst kreeg hij de beoordeling matig.
(kijk JFK maar)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 13 juni 2001 11:05 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Grappig, vooral omdat LHO helemaal niet goed kon schieten, in dienst kreeg hij de beoordeling matig.
(kijk JFK maar)
heb ik gezien, :) maar ik had ook een tijdje als TFC nick -> GYSGT Carlos Hathcock

maar toen vroeg iedereen wie dat was :) dus toen maar weer terug naar LHO

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Op dinsdag 12 juni 2001 23:57 schreef Larzan het volgende:

[..]

Ehm is dat sarcastisch bedoeld? Ik heb nl de search gebruikt, maar niet gevonden. En anders bedankt voor het compliment :)
Het is absoluut als een complment bedoelt, zonder achterliggend sarcasme :) .

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 11:21 schreef -polle- het volgende:

[..]

Het is absoluut als een complment bedoelt, zonder achterliggend sarcasme :) .
Ok bedankt dan *D

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 13 juni 2001 11:08 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

heb ik gezien, :) maar ik had ook een tijdje als TFC nick -> GYSGT Carlos Hathcock

maar toen vroeg iedereen wie dat was :) dus toen maar weer terug naar LHO
Is dat niet carlos the jackal? Die de gaule om wilde leggen?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 13 juni 2001 11:30 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Is dat niet carlos the jackal? Die de gaule om wilde leggen?
nope

Carlos M Hathcock II is THE Marine Sniper :)

93 confirmed kills in Vietnam

heeft trainingen gegeven aan polite en militaire snipers in de US, hij is de meest bekende sniper uit de USMC :)

paar jaar terug aan kanker overleden

zijn meest indrukwekkende kill was met een .50 op 2500 feet

de Film sniper is (heeeeeeel losjes) gebasseerd op zijn leven, maar zijn boek is veel beter

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 17:48
FragNeck, tja waarom weet ik ook niet, maar ik vond um wel origineel...

Vroeger had ik ErAsEr, maar aangezien er wel tienduizend anderen dit ook hebben, ben ik maar eens na gaan denken over een andere nick... zodoende...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Tja, ..... 'kep rood haar. Simpel.

(dus niet een andere "red top" luitjes... krijg ik al vaak genoeg te horen op de servers :) )

edit:

typo's

• Bene
  • Laatst online: 09-01 20:29

Bene

list incomprehension

Speelde vroeger veel MUDS en zocht een corny naam voor een fantasy MUD, dat werd Benedict , op het karakter Benedict uit de geweldige serie Amber van zelasny. Naampje aangehouden, andere mud gaan spelen - was puur TK, dus zwarte spelers vs witte spelers. Op een gegeven moment een chatlog van iemand ontvangen waar een half A4-tje lang mijn nick belachelijk werd gemaakt door de andere kant :) (Prometheus chats:"that guys name is even gayer then mine").

Iedereen noemde me op die muds eigenlijk Bene en heb die dus aangehouden.

• Mister_X
waahhahahahahaaa

• komaki
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

hmm ok zal ff mijn Nick's uitleggen:

Komaki: Ik heb een x mijn naam bij een searchengine ingetikt. Thomas en toen kwam ik op een site over namen terecht en hun herkomst komaki = Hawaiaans voor Thomas.

Thomz: Gewoon een x gemaakt door een vriendin omdat ze Thomas zo lang vond heeft ze de a er tussenuit gehaald en de s een z gemaakt omdat dat kewler is.

cyberkiller: zelf bed8. vond Killer niet kewl en afgezaagd. en ik ben geen echte killer maar 1 die het alleen in cyberspace doet duz..... lijkt me duidelijk
heb em al heel lang. heb em ook niet verderz gezien hiero dus denk dat ie wel redelijk orgineel is. Gebruik em ook bijna alleen maar voor spellen

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• notgib
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Mijn nick voluit: Notorious G.I.B

Geinspireerd op die dikke rapper Notorious B.I.G. , maar dan met de laatste drie letters omgedraait wat dan automatisch het woord gib vormt. Een bekende term in quake wat een afko is voor giblet oftwel frag.

pfff.... je moet er maar op komen :z

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 13:29 schreef komaki het volgende:
hmm ok zal ff mijn Nick's uitleggen:

cyberkiller: zelf bed8. vond Killer niet kewl en afgezaagd. en ik ben geen echte killer maar 1 die het alleen in cyberspace doet duz..... lijkt me duidelijk
heb em al heel lang. heb em ook niet verderz gezien hiero dus denk dat ie wel redelijk orgineel is. Gebruik em ook bijna alleen maar voor spellen
zozo... hebbie cyberkiller helemaal zelf bed8? Netjes hoor.... :P

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 14:20 schreef Raven_ het volgende:

[..]

zozo... hebbie cyberkiller helemaal zelf bed8? Netjes hoor.... :P
Dit topic is niet, ik herhaal: *NIET*, bedoeld om iemands naam af te zeiken! :(

Doet dat maar in lameste nick ooit?? topic.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 14:21 schreef Larzan het volgende:

[..]

Dit topic is niet, ik herhaal: *NIET*, bedoeld om iemands naam af te zeiken! :(

Doet dat maar in lameste nick ooit?? topic.
Als ik zou afzeiken dan zou die :P er niet bij staan....

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Ook ironische en grappige-maar-toch-ook-weer-niet-echt-grappige opmerkingen bedoelde ik daarmee.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 14:31 schreef Larzan het volgende:
Ook ironische en grappige-maar-toch-ook-weer-niet-echt-grappige opmerkingen bedoelde ik daarmee.
Nah... Mkay dan... :Z

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
:)

• ZyMoTiC
  • Laatst online: 23-12-2025

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Je verveeltje je op een regenachtige avond en gaat in het engels - nederlandse woordenboek bladeren en het laatse woord uit het woordenboek was zymotic :) vond ik wel leuk klinken dus zo heb je een nickname...

was 6 jaar geleden de 1e op icq met die nick nu zijn er wel 500 ofzo :( NA AAPERS!!!

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 14:43 schreef ZyMoTiC het volgende:
Je verveeltje je op een regenachtige avond en gaat in het engels - nederlandse woordenboek bladeren en het laatse woord uit het woordenboek was zymotic :) vond ik wel leuk klinken dus zo heb je een nickname...

was 6 jaar geleden de 1e op icq met die nick nu zijn er wel 500 ofzo :( NA AAPERS!!!
Zijn ook heel veel internet gebruikers bij gekomen he... dat weet je... :)
Dus misschien had iemand het nog eerder dan jou en kwam later pas online... :D
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste