Het verhaal achter je nickname..

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.980 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

ik ben een groot fan van southpark en daar komt op een gegeven moment gobbles, de geestelijk gehandicapte kalkoen in voor. niet dat ik zelf geestelijk gehandicapt ben, maar vond de naam wel leuk klinken. :p

vroeger ook nog QPerz (ik heet kupers van mijn achternaam) gehad als nick, maar dat vond ik te simpel op den duur... :+

Verwijderd

geen commentaar :)

Verwijderd

Ach ja, waar zal ik beginnen...

Eerst hadden we het oh zo bekende Real Terminator, dat vaak moest veranderd worden in Real_Terminator of r_terminator (beperking van het aantal tekens). Nou ja in UT werd dat al gauw Terminator (omdat het anders nergens op sloeg), maar gezien die naam al veel gebruikt werd ging ik maar over op mijn e-mailnaam Peppers_4_ever, wat snel gewoon veranderde in Peppers, maar ik blijf toch da man 4ever he? Ik gebruik op forums altijd Peppers4ever en voor spellen (lees: UT) Peppers.

Ja, Peppers4ever is een echt peperdraadje tegenwoordig (DREAD is.... is..... wat is DREAD eigenlijk?)

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 17:20 schreef Maverickje het volgende:
Maverick komt van de film hotshots
Je bedoelt Top Gun.

Mijn nick komt van het feit dat iedereen mijn auto altijd afkraakte (Nissan 100NX). De grap was dat er 100 keer niets aan was...100xnixxan dus...

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10
Heb een tijdje online spel pimpwar gespeeld. Mijn naam was toen Pimpelmees. Pimpwar had ook een irc kanaal, gebruikte daar dezelfde naam. Toen ik echter wat andere kanalen bezocht werd ik een keer uit een kanaal getrapt vanwege mijn naam. (zal wel een heel braaf kanaal zijn geweest). Toen mijn naam maar ff veranderd naar Caeruleus, aangezien Parus Caeruleus de latijnse naam is voor Pimpelmees. Ben er sindsdien niet meer vanaf gestapt. :)

no animals were harmed during the production of this message

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
mn naam = Lawrence
meeste mensen noemen me Lawtje, so...
Ik had al een account bij GoT onder: "lawtje" maar ik ben password kwijt. Nu is het dus Lawtje.com wat tevens ook de url van mn website is. :D

• Cryolite
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:14
Makkie, had een naam nodig voor een dwarven warrior op een mud én moest op internet even zoeken naar cryoliet (cryolite in engels dus) voor m'n vader, naam sloeg wel aan dus gebruik hem nu meer. 8-)

Verwijderd

dit is simpel zocht een naam die ik wel cool vond nou cool

dus en hield vroeger heel veel van zelda dus en daar moest

je dingen halen en dat noemde ik vroeger force dus vandaar

8-)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Ikke heb mijn ook uit een woordenboek (8>) oja met als criteria dat er nog geen gebruiker was met die nick op icq en excite

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

real name: A.C.Bleij

use your fantasy :P

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

mijn nick is $@M waarom weet ik niet gebruik hem al 5 jaar
misschien $ = geld @ = Internet M = Multiplaying dat zijn toch wel 3 dingen die erg leuk zijn ;)

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:09
Een paar maten van mij vonden dat ik een nick nodig had. Tijdens een lesje natuurkunde heb ik eens het boek door zitten bladeren en toen kwam ik Zenit tegen.
Tis volgens mij iets als het hoogste punt aan de hemel ofzow, vage tekening erbij enzow. Dus d8 ik dat vage past wel bij mij. Zodoende mijn nick.

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Geleend uit een oud spel :P

[ Voor 172% gewijzigd door Lars The 18th op 25-03-2006 20:32 ]

Verwijderd

ben sapstengel

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Op een dag was ik weer vrolijk aan het csen ik was ontiegelijke [Misselijk] (snik) maar als nog knalde ik iedereen neer Ik was zo hetende [Verderfelijk] dus heb die twee woorden opgezocht en kwam uit op [NOx!ous] :P

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:12
Op woensdag 12 december 2001 15:05 schreef Lawtje.com het volgende:
mn naam = Lawrence
meeste mensen noemen me Lawtje, so...
Ik had al een account bij GoT onder: "lawtje" maar ik ben password kwijt. Nu is het dus Lawtje.com wat tevens ook de url van mn website is. :D
Als je nou die user ff laat verwijderen, dat helpt de crew dan ook weer.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Hmm... mijne is heel sim-pel eigenluk...

Pete is gewono de amerikaanse/engelse afkorting van m'n naam (Peter dus).

Speed komt niet van de drugs, zoals veel VS-ers in chatboxen zeggen, maar van snelheid (duh). Ik hou van snel, kan dus ook niet wachten. Formule 1, racegames, karten (lijkt snel, isnie snel) etc.

Combinatie is dus Speedpete 8-), klinkt nog aardig ook. Gebruik de nick nu al een flinke tijd. Intussen zijn er ook een Deen en een Duitser in de wereld die zich zo noemen.. van wie zouden ze het hebbe, ;)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
et is mijn naam :X :X :X

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

Mijn game nick is Thanatos of Thanatosser.
Thanatos is een van de griekse woorden die me bij is gebleven van m'n tijd op het gymnasium. Het betekent "dood"
Thanatosser is dus duidelijk een afleiding van Thanatos ;) De mensen die een beetje engels babbelen snappen hem.

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gullie is een afkorting / verbastering van m'n achternaam die nog uit de middelbare schooltijd stamt. Helaas was die naam in hotmail al weg, dus dan maar een paar bekende cijfertjes toevoegen. :D Ach, je moet wat... ;)

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Verwijderd

Woep...

kzag een x iemand UTen met de naam Woepass
toen d8 ik van goh wel lacheh naam alleen had ik die naam
nog niet echt door :P
nu inmiddels al lang maargoed mn ass dr maar af en klonk wel
wat leuker :) aldus...staat echt nergens op :P

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 12:27
Yamy_Daffy is afgeleid van Yamaha Diversion.

Ruim een jaar geleden namelijk zo'n motor gehad.
Alleen helaas de motor en mezelf in de puin gereden heb eigenlijk me nick name gehouden.

Geen nieuwe verzonnen tot nu toe.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Verwijderd

Doe eens een gok naar mijn Nick: <>())))ICBM))>-

• SanderTje!
  • Niet online
Ehm..

Ik heet Sander.. :+

Done :7

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Wilde een hotmail-account aanmaken(heel wat jaartjes terug) en dat moest thejoker worden. Maaaaaaaaaar die bestond al en hotmail was al zover dat ze zelf alternatieven aanboden. Ik vond de bovenste wel mooi. :+

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mijn nick is alsvolgd te verklaren:

Één van mijn beste maten (R.I.P. my friend) zei altijd : "Zullen we het flikken!?" als we in ons stamkroeggie zaten. Wat hij daarmee bedoelde was simpel! Een Jagermeistertje achterover slaan!! :P . Was een standaard uitdrukking van hem, later werd het ook wel eens een Hot&Sweetje (soort Dropshot) maar ik noem me maar geen Hot&Sweet, dan snappen julie wel waarom denk ik 8)7 . Helaas is de kerel er niet meer :'( (nu bijna een jaar) dus daarom deze naam als een soort van goede herrinnering aan gezellige tijden.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Serial-X
  • Laatst online: 14-01 20:47
Nevermind. NEE da's niet mijn nick!

Maaruh, ik ben gewoon ff aan't brainstormen geweest, en ik kwam vaak in CS Serial-Killer tegen. En ja, ik had wat met X, weet ok niet wat, dus toen werd het Serial-X :+ 7(8)7

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
me nick was eerst zero.. standaard nick :P toen zei iemand tegen me zr0.. dus nam ik die.. :p

• RenOfHeavens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-11-2003

RenOfHeavens

i want my share!!!

M'n @mial is gatetoheaven afgeleid van het spel final fantasy 7, en aangezien ik mezelf wel een beetje in Ren herken (Shenmue2) noem ik mezelf dus zo.

the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Goed band, maakt zeer relaxte muziek. Zodoende deze nick. Is ook lekker simpel, niks geen poespas. :) Wel makkelijk :D

Verwijderd

Hmmm, Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik de nick weirdo ben gaan gebruiken, maar ik gebruik hem al een jaar of 10 dus ik weet niet meer anders.
Internationaal wordt weirdo wel vaker gebruikt, dus als backup heb ik Sjampzbrad.
Het heeft absoluut geen betekenis en ik heb nog niet mogen meemeken dat sjampzbrad al in gebruik was :7

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nick= ReemF. Mijn echte naam is Remy, dus afkorting wordt Reem logisch genoeg. De F toevoeging komt van Fearlezz...mijn o.a. chat/shootah nick. Is ook mijn webbie www.fearlezz.com . Dat Fearlezz komt vooral van Casper&Hobbes http://www.reemst.com (overigens NIET mijn site maar van Martijn van Reemst geloofik :P) waarin Casper(stripfiguur), dat 6-jarige jochie altijd de Fearless Spaceman Spiff uithangt :). Ook van een combo van 2 van me favo bands beetje... Faithless en Fear Factory. Double zz is for pizza!

edit: Overigens is me tweakers.net nieuwspost nick Apocalyptica :P Zo, nu weet
ook iedereen wie dat is op de front page :)... Anywayz die komt van me favo band www.apocalyptica.com . Machtige muziek.

<< zie ook icon :P

LinkedIn
Instagram

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

alles wat ik in m'n handen krijg gaat uit mekaar, in elkaar is een ander verhaal. Zo iemand noem je een ...

Verwijderd

Hmmm eerst Apophis ... maar dat werd opeens saai ... ( toen te veel Stargate gekeken :)
Toen werd het ][V][idian ( cd van Cradle of Filth ) helemaaaaaaaal niet origineel dus
Toen heb ik er maar Slayer voor gezet en nu hek nog niemand gezien met deze nick

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:55
Ik heb deze naam gekozen omdat de quake3 skin van Visor ook zo heet, en vond em best wel mooi. Ik gebruik deze ook als mail en als ik Urban Terror ga spelen. :Y)

Omae wa mō shindeiru.

Verwijderd

Mijn nick is Chilco (zoals je ziet) en dat is eigenlijk gekomen omdat ze me zo op school noemen :+

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 14:43

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Jezus, zwerft deze topic nog steeds rond op GoT? :)
Wel leuk hoor

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

RenOfHeavens schreef op 14 November 2002 @ 22:08:
M'n @mial is gatetoheaven afgeleid van het spel final fantasy 7, en aangezien ik mezelf wel een beetje in Ren herken (Shenmue2) noem ik mezelf dus zo.
Ker Plunk ,aanval van Jumbo Cactuar uit FFVIII.Cactuar me favo beestje daaruit en FF me favo game serie (met zware nadruk op FFVII)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 14:43

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Ker Plunk ,aanval van Jumbo Cactuar uit FFVIII.Cactuar me favo beestje daaruit en FF me favo game serie (met zware nadruk op FFVII)
Kerplunk! is ook de naam van een CD van Greenday :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09-2025

QuestGamer

Questje

Toen ik paar jaar terug op internet begon (ICQ eig alleen toen) noemde ik mijzelf simpelweg Quest.
Het betekent zoektocht, maar daar is het niet van gekomen. Vond het gewoon wel grappig klinken.

Toen ik mij aanmeldde op GoT was Quest al bezet :'( dus toen plakte ik er maar voor de grap Gamer achter, dat maakt QuestGamer.
Toen ik daarna voor het eerst ging UT-en op ut.tweakers.net wou ik herkenbaar zijn dus noemde ik mijzelf daar ook QuestGamer.
En dat heb ik eig nooit meer veranderd, vandaar nu [FtF]QuestGamer.

[FtF]Quest zou eigenlijk een betere naam zijn, lekker kort enzo. Maar ach, maybe verander ik het wel es :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Verwijderd

RexomniuM schreef op 15 november 2002 @ 00:24:
[...]
Kerplunk! is ook de naam van een CD van Greenday :)
Ook een soort spel van 10 jaar geleden meen ik.
Ker Plunk is in principe me internet naam ,gebruik hem ook als me site naam etc.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11:03

NoTimeRemains

I know

HIValicious

Nou klein verhaaltje:
ik ben fan van Nu-Metal o.a. ook van KoRn. Nu heb ik eens via een site een vraag mogen stellen aan Johnaton Davis (zanger van KoRn) die noemde zich dus online HIValicous. Maar ik heb me zelf ook zo genoemd omdat J. Davis HIV op zn arm heeft getattoo-ed en dat betekent dan weer voor hem dat hij altijd een outcast is en altijd blijft en ik ben ook een echte outcast :)

This is the Way.

• bolleh
  • Laatst online: 14-01 14:21
kwas als baby zo enorm dik :/
daarom noemden mn ouders me altijd bolle ipv leroy, nu noemt de hele familie me zo en al mn vrienden, vonk eerst niet leuk maar nu boeit het niet(ondanks dat ik nu skinny ben :P) en echt vaak kom je de nick bolle ook niet tegen, vooral niet internationaal :)

overigens vind ik btw dat je een nick irl moet krijgen ipv kiezen. bv mn broer wordt altijd "moose" genoemd, omdat hij op een gegeven moment vaak een shirt droeg met een eland(moose) erop.

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-01 11:08
dokter is mijn nick, komt uit de tijd van gunship 2000, ik had een kuurtje voor iedereen zijn ziekte, veel lood

Vincere Per Belli

• Virgil
  • Laatst online: 29-08-2025

Virgil

We're not alone

Naja vroeger toen * Virgil nog een n00bje was. Heette ik Djjunior.
Toen was ik nog een elite tmfchatter, met bot natuurlijk die elite logos kon maken (Toen hostte tvchat oid het nog). En toen wilde ik mensen pesten maar ik kon niet inloggen als Server dus had ik Serrver gekozen. Maar nu noemen mensen mij SeRveR en ik leg de accent op de 2 middelste R-en dus SeRRveR (explains the caps.)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• BaRF
  • Laatst online: 09:01

BaRF

bijna kerst

BaRF > omdat ik al 100 keer gekotst heb waar mn vriendin bij was :X (en nee niet in verband met drank, maar auto-ziekte ;))

en omdat het de coolste karakter uit Spaceballs is >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-01 22:40
Ik gebruik overal op het internet de naam Moondust. Heb ik overgehouden van mijn UFO-interesse periode. Heb daar toen veel over gelezen. De Amerikaanse regering heeft ooit een UFO-project gehad met de codenaam Moondust, vandaar. Meestal word ik moon genoemd!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 20:13:
Doe eens een gok naar mijn Nick: <>())))ICBM))>-
Eh Infernal (balalalala) Ballistic Missile toch? die balalalaa weet ik zo even niet meer (waaaaaaaaaah mijn hersens gaan zwaar achteruit :+ 8)7 )

Eh ja nu moet ik natuurlijk ook aan de bak (ookal weet ik niet of ik hem misschien al een keer gepost heb, nouja dan nog maar een keer :) )

Dr' was eens een spelletje Little Big Adventure 2 en de evil guy was een gozer genaamd docter funfrock die zich verkleed had als Dark Monk en dat vond ik dus wel cool alleen ik heb er maar DarK|M van gemaakt omdat m'n eigen naam ook met een M begint dusssss... Alleen op GOT heet ik DarK_M omdat hij de | niet wou accepteren :( online/lan ga ik onder de naam DMS|DarK|M, DMS staat voor Dutch Marines Squad m'n vroeger UT clan... (Die btw eerst nog 1st Dutch Marines Squad hete voor de mensen die het toevallig kennen :) )

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 20:26

Leon

Rise Of The Robots

Beetje een oud topic ofniet... :/

Als het goed is heb ik mijn uitleg al een jaar geleden gepost of zo.. :P
Al was dat voor mijn oude nick(fazer).

Mijn nieuwe nick (Leon) is gewoon mijn naam.. lekker origineel... :)

Eeuwige n00b

Verwijderd

Groot fan van de Oblivians [knetterruige rammelgaragepunktrash, check vooral 'Viet Nam War Blues' van hun ongeëvenaarde 'Soul Food'].
Geocities wilde daar indertijd niet aan, was al bezet [we spreken zeker 5 jaar terug] en gaf als alternatief Bolivian. OK dan...
Beetje uit nood geboren dus.

Verwijderd

Nou, ik heet Jos. Aangezien JoZ veel stoerder lijkt :+ is dat het dus geworden . . .

Verwijderd

Mijn nick is gewoon m'n Titel Meneer met m'n naam achter ;)
En ik ben een Meneer omdat ik minstens 1 maal per week een Durum ga eten met mede-meneren ;)

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb wat tekst gezocht achter me initialen, dus Y K wordt YouKnow

• Glorificationer426
  • Laatst online: 13-01 22:03

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Sgt.Kickass[NL] omdat ik ass kick waar ik ook kom en ik kom uit nederland en Sgt ervoor staat gewoon stoer 8)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
In online games noem ik mij zelf Klipsch.
Dit is een speakermerk die ik 1 van de beste vind.
Ben audiofiel en spendeer een gods vermogen in deze hobby :)
Alleen mijn speakers kosten al 14.000 gulden nieuw (sorry...denk nog steeds in guldens).
Met deze nick heb je gelijk kontakt met andere Klipsch liefhebbers die je tegen komt :)

Verwijderd

Mijn naam is Rob --> Was altijd Robbie --> Robbie was/is een beroemde surfer --> Robbie Naish dus --> Die nick was al in gebruik :( --> Dus heb ik zijn zeilnummer als nick..

Soms komt het van ver :)

Verwijderd

Geen id waar ie vandaan komt... :?

:P

• Nibble
  • Laatst online: 14-12-2025
4 Bits(halve byte) in Assembler wordt een nibble genoemd :P
don't ask me why, altijd al een halve geweest ;)

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Verwijderd

Eerst Vinyl als nick omdat ik DJ's enzo cool vond, daarna verandert naar vYniL omdat het wat origineler was, en nu verkort naar vnL :)

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:09
ben zo gek van prince =tafkap= the artist formely known as prince
dat ze mij tafmaf zijn gaan noemen
tafmaf =The artist Formely Maf As Fortuin sorry dit is nu 1maal mijn achternaam ;)

• Phobos
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

phobos komt van de maan van mars phobos en van et griekse woord wat angst betekend. dat vond ik wel leuk :)

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

marshal

Reality beats fiction by far

Op het moment dat ik op GoT kwam en m'n toenmalige nick wilde registreren is er iets helemaal fout gegaan, wat precies weet ik niet meer. Ik moest dus een andere nick verzinnen (zat eigenlijk al langer aan iets anders te denken maar wist niet wat).

Anyway, ongeveer een half jaar ervoor was ik naar de pinksterraces geweest op zandvoort en toen ben ik dus aan het denken geweest of ik marshal zou worden. En naar aanleiding van een het programma formule1 ben ik toen weer eens erover na gaan denken en dat was zo'n beetje gelijktijdig met het registreren op GoT/T.net

Verwijderd

Tja, waar zou de mijne nu vandaan komen? 8)7

• Maximize
  • Niet online
MaXiMizE..
vond et gewoon wel leuk klinken :| :P
en tja.. caps zijn 1337..

• In Search of Sunrise
  • Laatst online: 30-10-2020
toen ik hier op de GoT kwam wilde ik eerst een andere naam,maar ja die was al verzegd.
dus koos ik uiteindelijk maar voor in_search_of_sunrise. dat is de titel van een mixalbum van tiesto. bij games wissel ik nog weleens van nicknames.

specs

Verwijderd

Naam is Jimi en op mijn werk hadden we een gast Niels die we Nilles of Niles noemde en omdat Niles nogal een butlersnaam was en in het engels Jimi vaak James word werd ik James genoemd.

Maar overal is James al in gebruik dus gewoon 2 s'n erachter geflikkerd. Tada Jamesss is born

Nou noemt iedereen behalve mijn ouders en mijn zusje me James. Denk zelfs dat er mensen zijn die mijn echte naam niet eens kennen 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2002 02:33 . Reden: stukje tekst bij gemikt ]

Verwijderd

Ik ben altijd een beetje bleek geweest. En toen noemde iedereen met Witie Wit.
Later werd dat Wit. Toen werd het Weed. Toen tijdens Frans leerde we het woord Dix-Huit.
En toen was dat m'n nieuwe naam. :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste