eigenlijk wel goed om een keer uit te leggen,
want dan denk je dr zelf ook nog eens een keer overna...
'bringing back old memories enzo'
Opper nick: Chillz... =>>
niet zo heel moeilijk, ******* wordt Chiel, Chiel wordt Chieles, Chieles wordt Chillz. (moet jij al engels man maar eens proberen een 'g' klank uit te spreken...)
Die puntjes dr'achter komen omdat ik bijna altijd met 3 puntjes typ tussen mijn normale tekst door... dat is aangeleerd, en zeker vervelend als je eens een keer een serieus iets moet typen want dan moet ik heel de tijd '<-Backspace' gebruiken... maar puntjes mogen bijna nooit bij sign'ups
Verder ben ik natuurlijk heel relaxed
maar dat spreekt vanzelf...
Azqwa =>>
yep, that's me... ik wist niet hoe je het schreef, dus heb er zelf maar een spelling omheen bedacht
, uitgesproken betekend 'azqwa' net zoiets als 'rood' in het Marokkaans en veel marokkanen die ik ken noem(d)en mij zo...
Baron =>>
ook wel bekend als 'Norab' of 'Red-Baron'.... van die 2e komt het natuurlijk, dat kreeg ik van een vriend van me mee toen we ooit eens ergens in moesten schrijven... Sloeg op mij en natuurlijk op die hele vervelende baron annex vliegenier in z'n rode vliegtuigje vroeger
... Dat 'Red-' was mij te veel typewerk, dus werd het Baron... voor de verandering ben in soms geneigd het om te draaien, zodat 'Norab' ontstaat... verbazingwekkend hoe weinig mensen dat door hebben, denken eerder dat Norab ook wel weer wat Arabisch zal zijn ofzo...
(en een enkeling denkt aan Nora B. maar haar ken ik niet...
)
want dan denk je dr zelf ook nog eens een keer overna...
'bringing back old memories enzo'
Opper nick: Chillz... =>>
niet zo heel moeilijk, ******* wordt Chiel, Chiel wordt Chieles, Chieles wordt Chillz. (moet jij al engels man maar eens proberen een 'g' klank uit te spreken...)
Die puntjes dr'achter komen omdat ik bijna altijd met 3 puntjes typ tussen mijn normale tekst door... dat is aangeleerd, en zeker vervelend als je eens een keer een serieus iets moet typen want dan moet ik heel de tijd '<-Backspace' gebruiken... maar puntjes mogen bijna nooit bij sign'ups
Azqwa =>>
Baron =>>
ook wel bekend als 'Norab' of 'Red-Baron'.... van die 2e komt het natuurlijk, dat kreeg ik van een vriend van me mee toen we ooit eens ergens in moesten schrijven... Sloeg op mij en natuurlijk op die hele vervelende baron annex vliegenier in z'n rode vliegtuigje vroeger
[ Voor 7% gewijzigd door Chillz op 25-05-2005 16:11 ]
Leeg - Sinds 20180907