Het verhaal achter je nickname..

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.980 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
eigenlijk wel goed om een keer uit te leggen,
want dan denk je dr zelf ook nog eens een keer overna...
'bringing back old memories enzo'

Opper nick: Chillz... =>>
niet zo heel moeilijk, ******* wordt Chiel, Chiel wordt Chieles, Chieles wordt Chillz. (moet jij al engels man maar eens proberen een 'g' klank uit te spreken...)
Die puntjes dr'achter komen omdat ik bijna altijd met 3 puntjes typ tussen mijn normale tekst door... dat is aangeleerd, en zeker vervelend als je eens een keer een serieus iets moet typen want dan moet ik heel de tijd '<-Backspace' gebruiken... maar puntjes mogen bijna nooit bij sign'ups ;( Verder ben ik natuurlijk heel relaxed 8-) maar dat spreekt vanzelf...

Azqwa =>>
*D yep, that's me... ik wist niet hoe je het schreef, dus heb er zelf maar een spelling omheen bedacht :? , uitgesproken betekend 'azqwa' net zoiets als 'rood' in het Marokkaans en veel marokkanen die ik ken noem(d)en mij zo...

Baron =>>
ook wel bekend als 'Norab' of 'Red-Baron'.... van die 2e komt het natuurlijk, dat kreeg ik van een vriend van me mee toen we ooit eens ergens in moesten schrijven... Sloeg op mij en natuurlijk op die hele vervelende baron annex vliegenier in z'n rode vliegtuigje vroeger >:) ... Dat 'Red-' was mij te veel typewerk, dus werd het Baron... voor de verandering ben in soms geneigd het om te draaien, zodat 'Norab' ontstaat... verbazingwekkend hoe weinig mensen dat door hebben, denken eerder dat Norab ook wel weer wat Arabisch zal zijn ofzo... *D (en een enkeling denkt aan Nora B. maar haar ken ik niet... :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Chillz op 25-05-2005 16:11 ]

Leeg - Sinds 20180907

• Hahn
  • Laatst online: 14-01 21:44
Het verhaal achter mijn naam is: Ik heet Marco, maar die was al bezet dus dan maar Marc00 he :)
en bij games heet ik vaak M@r(0, omdat er dan gewoon Marco staat })

The devil is in the details.

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

[b]Op dinsdag 09 oktober 2001 15:10 schreef Marc00
en bij games heet ik vaak M@r(0, omdat er dan gewoon Marco staat })
Uitspraak = Metrco
of niet??? ;)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

HC =naampie van vriendenclan (nee ik speelniets met mijn 56 k)

marx , ik heet mark, heb rood haar rood kleur van communisme
marx communist, mark lijkt op marx, en zo is die naam aan mij gegeven

Verwijderd

ex-vriend (jammer genoeg) van me zus was/is een graffiti meester en gebruikte een paar jaar geleden deze naam als tag.

En toen ik 2 jaar geleden mijn engelse woordjes moest leren zag ik blink staan:

- to blink = knipperen, schitteren.

Ik dacht bij het kiezen van die nick zo: Voordat iemand zelfs kan blinken (knipperen dus) zijn ze al dood, als ze mij tegenkomen dan.

Jammer genoeg gaat dit verhaal niet zo vaak op in CS 8-)

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
vaag verhaal. vroeger (ik heb deze nick al HEEEL lang) kwam er op foxkids(mischien nog steeds?) een serie genaamd beetleborgs (SCHAAM) de badguy hete Vexor. ik heet zelf Nick dus de V vervangen door een N. toen wou ik ff een accountje reggen bij hotmail. blijkt dat ie al ingenomen was :( . Dus toen maar NeXoR88 genomen. en omdat ik nogal lui ben heb ik voor ALLE account,game-namen,alliasen maar Nexor88 genomen. ook erg handig die is namelijk NOOIT in gebruik :)

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01 14:54
Kr44nVogel....ja weet ik niet Struisvogel was al bezet...

in games heet ik StruiZ=StruiSvogel een keer naar de kapper geweest resultaat..ik leek op een struisvogel beetje verwilderd en dom uit ze knar kijkend (volgens collega`s).... :D vandaar

hoi

Verwijderd

Hellbringer why?
Ik speelde vroeger dus erg vaak mechwarrior2 en daarin had je zo'n robot die de hellbringer heette.
ik nam dus altijd die robot met dat ding kon je gewoon recht op de vijand af rennen en alles in puin knallen.
toen kreeg je LAN games en ik bleek dus later altijd met alles wat ik had op andere player af te rennnen en om mij heen te knallen dus toen noemde ik me maar Hellbringer.

Verwijderd

Mijn verhaal: In 1999 speelde ik in de A van 'vv Dongen' en we speelde hoofdklasse. De eerste paar wedstrijden wonnen we en een maat van mij zei dat als we kampioen zouden worden (dat betekende dat we naar de landelijke derde klasse zouden promoveren, wat voor een dorpsclub als dongen heel wat is) we ons allemaal kaal zouden scheren. Het liep erop uit dat alleen hij en ik ermee doorgingen. Het wonderbaarlijke gebeurde en jawel hoor, na de kampioenswedstrijd hadden ze voor ons al een kapster geregeld.

Wat betekende: (8> => :)

Al snel gingen ze mij baldie noemen omdat ik datzelfde weekend zelfs geen stoppeltje op mijn hoofd meer had staan in tegenstelling tot mijn maat. Ik had namelijk in een zatte bui een andere maat met het scheerapparaat bezig laten gaan!

het hotmail adres was al bezet vandaar aad_baldie
Ik wordt aad en baldie genoemd terwijl mijn naam adriaan is.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

mithalph is Sindar voor Grijze Zwaan.
Grijs is mijn kleur.
Een zwaan heeft iets triests ... melancholisch ...

* kenneth is grijze zwaan

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:14
mn nickname is over algemeen ARROWSF1
reden daarvan lijkt me vrij duidelijk, voor degenen die geen idee hebben (zijn die er dan :? )

ik ben groot F1 fan en Jos Verstappen uiteraard en die rijd voor Arrows Formula op dit moment :P
vandaar de nick.... (en vind het mooi klinken)

een enkele keer speel ik als YONEXFREAK (zie username)
deze bijnaam heb ik ''verdiend'' op de tennisbaan
zal reden niet uit leggen, dan zijn jullie al aan slapen op moment dat jullie het doorkrijgen (no offense)

1 onthulling dan maar: YONEX is een bekend merk in het profcircuit van tennis >:) en toevallig speel ik daarmee

zo i rest my case :7

I don't drive fast, I only fly low!

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Picobyte
Dat is een duizendste deel van een byte op een harddisk met een density van 8 picometer per 8 bytes ofwel een picometer per byte ofwel een picobyte.
(ik had die foto van "IBM" geschreven in atomen voor mijn snufferd)

Powered bij meergranenbrood.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Reality is merely an illusion...
Albert Einstein.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

ik heb didzjeriedoe genomen, omdat mijn broer die mee had genomen uit Australie, en natuurlijk omdat iedereen wel zo een mooie nick zou willen, moest ik er wel snel bij zijn! ;)

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Op woensdag 31 oktober 2001 01:20 schreef Didzjeriedoe het volgende:
ik heb didzjeriedoe genomen, omdat mijn broer die mee had genomen uit Australie, en natuurlijk omdat iedereen wel zo een mooie nick zou willen, moest ik er wel snel bij zijn! ;)
Tja waar een grote broer al we niet goed voor is he kleintje?

(Didzjeriedoe) Das m'n kleine broertje 8-)

Maar mijn nick........tja dat komt nog uit de tijd van MIRC ;) Toen ik voor het eerst daarop ging moest ik een nick bedenken en laat nou net die ene film van Rocky op tv zijn. Bingo.......Balboa.....mooie nick! B-)

Handtekening

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 02:07 schreef Balboa het volgende:

[..]

Tja waar een grote broer al we niet goed voor is he kleintje?

(Didzjeriedoe) Das m'n kleine broertje 8-)

Maar mijn nick........tja dat komt nog uit de tijd van MIRC ;) Toen ik voor het eerst daarop ging moest ik een nick bedenken en laat nou net die ene film van Rocky op tv zijn. Bingo.......Balboa.....mooie nick! B-)
Is er niet een apart familieforum? Anders wordt het echt zo een familieonderonsje! ;)

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

Mindwalker

zappen is zinloos

twmc.. is een afkorting welke staat voor The Wise Man's Child. Ik vond het leuk om een (sub)nick te nemen die niks over mij zegt - hoewel iedereen dat dan meteen denkt :) Het zegt enkel dat ik de zoon ben van een wijze man >:)

Voluit is mijn nick: MindWalker - the wise man's child.
MindWalker weet ik niet precies meer, het zegt gewoon iets over mijn karakter in elk geval. Gedachtenloper... (of is het gewoon een dromer :P)

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 10:31

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mijn nickname is eignelijk Prometheus, dat komt van Prometheus WarMachine, da's een VET sterke kaart uit een online game, waar ik helemaal gek van was, genaamd: ChronX!

(http://www.chronx.com)

Prometheus was al bezet dus heb ik er maar PromWarMachine van gemaakt, naar de oorspronkelijke kaart dus, maar om nou als standaardnick met Prometheus WarMachine te gaan lopen, tsjah, in de meeste games past het ook niet >:)

Dividend for Starters

Verwijderd

de mijne is eigenlijk breezer maar omdat die al bezet was mrdeb87 :)

Verwijderd

mijn cs nick is : Optimu$ , het verhaal hierachter : optimus , betekend bijna letterlijk in het latijn ; DE beste , en dan hoort daar natuurlijk de "GANGSTA $" anders is het niet meer leuk ;) vandaar mijn cs nick (btw mijn nick hier is gewoon me naam)

GRTZ Optimu$ ;)

• Paniohitus
  • Laatst online: 04-12-2025

Paniohitus

Paniohitus

ik heb alweer een tijdje een nieuwe nick:
ps: dit is niet op dit moment verzonnen....

Paniohituspinocius de Hitipanius

Afkorting tot:
Paniohitus

en het verhaal WIL je niet weten, duurt veels te lang en is met de jaren gegroeit :)

BF1: Don-Panio

• AMDFreak
  • Laatst online: 14-01 13:53

AMDFreak

Intel is zo..

Inter= Internet
Freak! = Freak
oftewijl InternetFreak! maar dat is te lang..
dus heb ik er maar InterFreak! van gemaakt.. (en het is nog vrij origineel ook :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

figuur uit de serie beastwars simpel. :)

Verwijderd

=[SKO]=Raz0r81

was lange tijd gelenden mannekes aan't tekenen (van die DBZ 8ige mannetjes) en toen most ik een naam hebbe :) ik was tegelijkertijd engels aan't leren en vond Raz0r wel goed klinke :)
81 is van me e-meel adres, Raz0r kon niet meer, stonden er allemaal overige opties en toen werd et maar Raz0r81 :)

dan me clannetje, Serial Killers On-line, kan ik er moeilijk zo 8er zette :)

Verwijderd

Omdat ik zo gek ben als een deur, zei men vroeger wel es dat ik wecko (engels voor gek) was, en toen ik voor het eerst ging chatten en een nickname moest invullen kwam weckowecky zomaar in me op. Het meest toffe vind ik dat ik deze naam nog nooit ben tegengekomen(dus als je in games of op chatsites of waar dan ook weckowecky tegenkomt ben ik het 8-) . Ik noem me dus ook altijd weckowecky, ben je makkelijk te herkennen.

• Necrite
  • Laatst online: 25-12-2025
gewoon van een MTG kaart...

beter goed gejat dan slecht bedacht

• CUP_A_SOUP
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-03-2024

CUP_A_SOUP

Is het al 4 uur?

Ik moest wachten totdat de water koker klaar was en keek even op de verpakking van ................. :P

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 14:43

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
COOL!

Dit topic blijft ook maar rondzwerven :D

Keep posting.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 21:05 schreef necrite het volgende:
gewoon van een MTG kaart...

beter goed gejat dan slecht bedacht
Die van mij is ook van een MTG kaart :)

Verwijderd

mijn tweaker-naam: ik wist ff nix
nou toen werd het maar mr.oncreatief:P

Verwijderd

mijn nick is de orgineelste ooit :-)...ofja ik ben hem nog noooooooit ergens tegen gekomen, daarom gebruik ik hem ook zo vaak. Ik wil me heel vaak Hannibal noemen maar heel veel mensen zijn fan van de film, of die voorganger: silence of the lambs. Maar ik ben fan van de generaal die met zijn olifanten leger vanuit carthago richting rome en over de alpen is getrokken, en met een moe en uitgedunt leger tegen een consul van rome moest vechten en een heel groot en goed uitgerust leger in de pan heeft gehakt doormiddel van een heel slimme taktiek (twas iets met heel sterke mensen op het midden van de tegenstander te laten inhakken en dan met ruiters de tegenstander vanuit de flanken in de pan hakken) Maar die naam is dus door heel veel film fans gejat :( . Daarom heb ik men naam (Mark) maar opgedraaid en daar een "y" achter gezet. en Kramy klinkt nie eens fout in het engels. dus nie Kraamy maar in het engels uitgesproken. En deze naam heeft echt nog niemand :-)

Verwijderd

LaZarus
eerst *D dan :? , volgende dag :r
De L en de Z zijn mijn initialen, vandaar hoofdletters.

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mr.Un@nimou$

Tja geen idee. Ik dacht dat ik het van een Tas-merk had :P. Maar dat merk heette: anonymous. Dus na een beetje denken kwam ik met deze naam :). Wel grappig hiermee speel ik alle soorten spellen op internet: cs, ut, quake2, quake3, enz.
Ook erg origineel nog nooit iemand met deze nick tegengekomen :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Akropolis
  • Laatst online: 05-11-2025

Akropolis

Still stupid...

Ik keek een keer naar Discovery en toen zag ik hem voorbij komen...

• kamerplant
  • Niet online

🌞🍃

• hinse
  • Laatst online: 28-11-2025
hinse = voornaam (de enige in NL ofzo :+)

• Blaise
  • Niet online
Ik gebruik vaak me eige naam, hoewel velen denken dat het een nick is. Bij UT gebruik ik Mr_Kangaroo, omdat kangaroes 8-) zijn.

Verwijderd

Nick is normaal: [ÐØÇ]{@PØÇ@L¥P§Æ-RÇ5®}

Oftewel: Dominion Of Chaos dan Apocalypse en Rc5 DPC :)

Heb mijn nick van een liedje van de death-metalband Hypocrisy :P

• AkroBatik
  • Laatst online: 11:17

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Bij persoonlijke dingen als email ed. gebuik ik ybraat(combo van voor en achternaam).

Een jaar lang was mijn nick name Banrney (ja ja beetje afgezaagd maar ik had een nick nodig (vond ik) waarbij ik heel makkelijk een cs/hl logo kon maken). Deze nick gebruikte ik niet hier omdat ie al bezet was.

Eigenlijk zat ik stiekem al te denken aan een nieuwe nickname. Maar ik kon nix verzinnen. Toen aan een vriend van mijh gevraagd en die zei AkroBatik. Dit is de naam van een (on)bekende hiphopper. Alleen hoe moest ik nou weten dat het met een k was ipv een c (nu heb ik wel een nick die vrij origineel zal blijven in got :p ) Ook deze nick heb ik nog nooit gezien op internet.

.

Verwijderd

ik lijk op dit persoon Afbeeldingslocatie: http://www.westlifeweb.com/pix/nicky/4.jpg
en dat is geen bluf nee!! toen ik internet op internetzat heb ik een meisje leren kennen.
en die vroeg hoe zie je er uit zag. vriendinnen van mij zeggen dat ik er uit zie als
nicky uit westlife ok dat zeggen zij
ik heb precies de zelfe gezichts uitdrukking
de ogen wenkbrauwen zij zeggen het en meerdere mensen zelfs mijn moeder zij het gelijk
maar ok verder met het verhaal
dat meisje vroeg dus hoezie je er uit ik zie er uit als nicky uit westlife.waarop zij andwoorde. ok dan ben je vast en zeker een finelooking
en zo doende mij naam

Verwijderd

Mijn nick zegt genoeg :)
...
Ik gebruik meestal BEDMAN :)

Verwijderd

mijn naam is dus sarge!
of roy-2001

sarge: is een poppetje uit quake 3 ( mijn lievelings )
roy-2001 : heb ik van dr. dre 2001 tour
maar heb dr.dre in roy verandert

• Termi
  • Laatst online: 08:11
Tjah :) Die van mij is so simpel :D Termin8or.... Van de film. Vooral shotgun vind ik zo lief O+. Daardoor mij naam

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Ooit in een ver verleden mijn haar laten blonderen. Toen ik die week een potje Quake joinde bij ons op de universiteit, dacht ik, laat ik de nick "GoldieLox" eens gebruiken. Sloeg wel aan. En rond die tijd raakte bij een crash hier op GoT mij eerste gebruikersnaam zoek (zoals bij velen toen :( ) en heb ik toen GoldieLox genomen als GoT nick. Ik gebruik hem nog steeds voor quaken enzo ondanks dat mijn haar zijn originele, donkerbruine kleur weer heeft... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Tjsa, voor de echte Jim Henson / Fantasy fans is ie niet zo moeilijk:

FizzGig is een klein rond pluizig huisdiertje met een enorme bek uit The Dark Crystal.

http://www.henson.com/fcreature/fizzgig_fcreature.html

Verwijderd

Geep omdat ik de muziek van Gorillaz erg goed vind en die die clip 19-2000 reden ze in een jeep die Geep heten *D

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 17:44 schreef Nebuchadnezzar het volgende:

[..]

Die van mij is ook van een MTG kaart :)
ik dacht dat je jezelf vernoemde naar de hoovercraft uit the matrix

• BaRF
  • Laatst online: 09:01

BaRF

bijna kerst

BaRF= 2 redenen: het is een vernoeming naar John Candy in SPACEBALLS > Beste Star-Wars parodie ooit!!! kijkekijkekijke!!! daar in word Chewie neergezet als een spacehond (candy) genaamd Barf :r

en 2: Ik heb al 100 keer overgegeven in het bijzijn van m'n vriendin, en dan met name met betrekking tot auto-ziekte :7

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Ok uitleg van m'n nick('s)

m'n eerste nick (lang lang geleden)
Cyberzwink (m'n achternaam is zwinkels, need i say more? ;))

daarna;
Aquarius - vond ik gewoon een gaaf woord destijds

nu;
WhiteRazor - ABSOLUUT niet racistisch bedoelt in tegenstelling tot wat sommige denken.
een Razor (scheermes, maar wel de cut-throat versie zeg maar ;)) vind ik gewoon een facinerend wapen. Je kan het als 'gereedschap' gebruiken om 1001 nuttige dingen te doen, en je kan het ook gebruiken om iemand kwaad te doen, zo zie ik mezelf graag een beetje ;)
White betekend dus dat ik het (als in white magick) alleen voor goede doeleinden zal/wil gebruiken.

TumbleCow - gebruik ik ook soms. Afgeleid van TumbleWeed en koeien roeleren gewoon.

Dit zijn btw ook allebei ERG orginele nicknames naar het schijnt, en dus gelieve ze niet te jatten ;)

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 16:50 schreef ManiaXe het volgende:
Achternaam = v.d. Bijl (dus Axe)
Ben af en toe niet helemaal honderd...

Maniac + Axe = Maniaxe

And the finishing touch... Capitol X!

Voilá! ManiaXe
koel ik heet ook " vd bijl "

:)

Verwijderd

BLuPPiE: de vis van ome Henk B-)

• AkroBatik
  • Laatst online: 11:17

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Op zondag 11 november 2001 20:02 schreef FizzGig het volgende:
Tjsa, voor de echte Jim Henson / Fantasy fans is ie niet zo moeilijk:

FizzGig is een klein rond pluizig huisdiertje met een enorme bek uit The Dark Crystal.

http://www.henson.com/fcreature/fizzgig_fcreature.html
Fizzgig was eerst de ondertitel van dissection

.

Verwijderd

Caddy99rr

Omdat ik eerst een Caddy had, deze heb in 99 gekregen. RR omdat die bak stuurde als een race wagen.

• AzzKickah
  • Laatst online: 00:52

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb oooooveral AzzKickah.

Ik zag eenz een keer een film (titel vergeten |:( ) , en daar was een auto die kapot werd gesmeten met een nummerbord waar "AzzKickr" op stond. Eerst was mijn nickname dan ook altijd AzzKickr (met die "r" dus), maar toen ik dat ongeveer anderhalf jaar had gehad wou ik een andere nickname, maar ja, dan zit je weer met de nadelen dat je iedereen moet vertellen hoe je nu weer heet en dan moeten ze daar aan wennen en shit en daar had ik dus geen zin aan dus toen heb ik er maar AzzKickah van gemaakt, dat beviel me wel. :)

Verwijderd

Keb er drie:

* Odinzero, deze gebruik ik het meest 8-). Ik ben een beetje een fan van japanse anime's. En ik vind Gundam wing echt supertof. En daar heb je een gundam die wing zero :9 heet. Plus ik ben ook nog eens een grote fan van de final fantasy serie :9~ . En daar heb ik Odin vandaan (is een god die je kan summonen >:) )

* Avatar, dit heb ik een keer in een boek gelezen (f2f als je het wilt weten) En dit betekent iets bij d&d en is geloof ook iets van unix (ik dacht iets van masteruser of zo)

* Solo, Dit heb ik ook uit een boek(solo's zwerftocht)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
TP70 = Top Performance 70 cc
Georgio noemt een vriendin me terwijl ik George heet.

Tegenwoordig is het Gman, maarjah iedereen kent me als TP70 en TP70 is bijna nooit in gebruik, is dus wel lastig af en toe.

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ken je dat kleine irritante ventje dat naast Mr. Wilson woont ?

Dennis.... :)

Verwijderd

Trommeldaris: had een filmpj gezien met bush die aan het trommelen was (vaag muziekje erbij), en ik dacht aan Drommedaris....dus ut werdt Trommeldaris.

Niejal: Niejal is me echte nick...stond achter in fantasy boek, was een soort stamboom (niemand leest dat zootje)
daar stond ie tussen de 100 andere namen, was tovenaar die gek werdt enz...

maar niemand heb niejal dus die nam ik ook daarom...als iemand hem heb..hebtie um gejat GRMPH :(

Verwijderd

hehe in welke game wordt er met Gel gesmeert?

dan komt mijn nick daar weg :P

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Maverick komt van de film hotshots

Twitter | Linkedin

• LezzaM
  • Laatst online: 14-01 19:50
Mijn naam komt van Mazzel, dat betekend dus geluk. Als je het tegenovergestelde van geluk neemt heb je pech. En pech dat heb ik wel eens maar gelukkig heb ik ook wel eens mazzel. ???????????

Vandaar LezzaM

Dussssss......

:Z

Shit happens...

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Ferdo...gewoon mijn voornaam tot de eerste vier letters ingekort en er een ootje aan geplakt.

Niet echt spannend dus, maar ook een manier om aan een nick te komen. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 22:27 schreef bLiNk het volgende:
ex-vriend (jammer genoeg) van me zus was/is een graffiti meester en gebruikte een paar jaar geleden deze naam als tag.

En toen ik 2 jaar geleden mijn engelse woordjes moest leren zag ik blink staan:

- to blink = knipperen, schitteren.

Ik dacht bij het kiezen van die nick zo: Voordat iemand zelfs kan blinken (knipperen dus) zijn ze al dood, als ze mij tegenkomen dan.

Jammer genoeg gaat dit verhaal niet zo vaak op in CS 8-)
G'Lukkig. :) Ik d8 dAT is weer zo'n irri blink182 fan :9

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-01 20:54
Mijn nick komt uit de tijd dat ik in de eerste zat, toen noemde ze mij Willy of Will ofzo omdat
Jan-Willem te lang was.

Toen hebbik hele tijd Willy geheten op ICQ, en later is dat veranderd naar The Will, kweenie waarom eigenlijk, iedereen noemt me namelijk ook gewoon Willy IRL.

Ik heb ook nog een tijd Humordenaar geheten, gewoon omdat ik nogal onserieus ben en wel veel Quake (en andere "moord" games >:) ) speelde.

Edit: typo

There is no magic.

Verwijderd

laat ik de mijne ook maar geven:

Donkey... oftewel ezel in het Engels... niet dat ik mij zo laag inschat maar meer dat dat anderen dat wel doen bij UT ofzo... en dan killemall >:)

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 17:42 schreef Larzan het volgende:
COOL!

Dit topic blijft ook maar rondzwerven :D

Keep posting.
en jij blijft ook maar rondzwerven :)
mr rexomiumumumum :)

• Saekerhett
  • Laatst online: 10:59
Ik wilde eerst Säkerhett doen (van Säkerhetts Tänstickor, aka de bekende lucifers!). Maar kreeg toen problemen met Hotmail enz enz, dus toen effe een e'tje erachter gezet: Saekerhett dus :)

Verwijderd

Voorheen was t Tazman, was gek op Tazmanian Devil cartoons, en sinds ik denk 1996, sinds dat Mclaren de nieuwe kleur kreeg, waar ze nu nog steeds mee racen, ben ik fan geworden van Mika Hakkinen,ik vond t een super coureur, wist ik veel dat die 2 jaar later WC zou worden......

alleen is die nick een beetje uit de hand gelopen (nie dat ik t erg vind)maar alle mensen uit me klas noemen me zo, want Raymond vinden ze lastig (lang verhaal,maar is bij mij maar 1 goede manier om uit te spreken, (ik ben een Limburger he LOL)) en tegenwoordig noemen zelfs de leraren me zo >:)

Tja, sinds dit jaar ben ik al vanaf t begin af aan fan van Raikkonen, die jonge maakte een super grote indruk op me toen hij toch mocht racen,maar jah,ik ga me nick niet veranderen nu in Raikkonen, Hakkinen is nou zo ingeburgerd in me kop, dta krijg ik er toch nooit meer uit, dus laat ik t fijn zo,

en jah, ik ben en blijf een ECHTE HAKKINEN DIE-HARD

Verwijderd

Paveway Laser Guided Bomb...

Length: 170 in
Diameter: 18 in
Wing Span: 67 in
Fin Span: 31.25 in
Weight: 2081 lb
Warhead: MK-84 2000 lb

Vin'k wel bij me passen...

Ik zei nog zo...geen bommetje....

Verwijderd

ja ehhh.. mijn naam is Niki en ik ben nog steeds gelukkig met mijn ISDN verbinding hehehe dus.. ISDNiki

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
ScepTiC :

Deze naam betekent twijfelaar, twijfelend. Ik was namelijk eens op een LAN, waar veel Q3 gespeelt werd. Aangezien ik nogal goed ben :) in DM17 liep ik daar een beetje te rulen als diezelfde map gespeelt werd.

Om het een beetje spannend te houden liep ik daar dan rond met een RailGun, met mijn crossair heel de tijd gericht op een tegenstander. Zag ik dat hij op mij richte, of een impressive, excellent of andere mooie actie had, dan haalde ik de trekker over. Zo twijfelde ik dus tijdens zo'n potje of ik al zou schieten of niet, vandaar...

Oh, voordat ik mezelf nu moet gaan bewijzen in Q3, dat kan pas volgende week weer, als ik terug op mijn eigen kamertje ben :).

• Hahn
  • Laatst online: 14-01 21:44
Bij GoT-Marc00, omdat ik Marco heet :)
Bij Games vaak MaRc0.0 omdat dat op Marco lijkt :+

The devil is in the details.

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 09:10

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Vroeger had ik een hele goede vriend, waarmee ik dan ook altijd mee optrok .. de één donker haar, de ander blond. Onze vrienden noemden ons dan ook al snel Beavis & Butthead :)

Op ICQ was't dan ook gewoon Butthead, later Butthe@d .. en uiteindelijk Buttje

Er-van-uitgaande-dat ik komende zomer afstudeer ..komt er dan ing. bij van ingenieur >:)

Von'k wel stoer met't oog op me favoriete bezigheid: hardware o'clockin' & keesmodden

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Een Soccubus is een demonisch wezen, best te vergelijken met een vampier, alleen is een soccubus altijd vrouwlijk (kan ik toch eens met een vrouw spelen he he he >:) ), en drinkt geen bloed maar verorberd de ziel van stervelijke mannen.
Eén van de bekenste soccubus is Fall-From-Grace uit PlaneScape: Torment, zie de afbeelding onder alias

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-01 22:36

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Heb eigenlijk 2 nicks (beetje schizzo?)

realbart, afgeleid van real[B]art maar dan dus zonder de brackets. Komt omdat bart.com, bart@yahoo.com etc allemaal al bezet waren maar ik vind mezelf de enige echte dus real[B]art leek me wel leuk en je kunt t ook nog lezen als real art...

2e nick gebruik ik op LAN parties, ooit verzonnen omdat ik iedereen liep te fraggen in UT: 2Good2BTrue en ja ik weet het ik heb een hoge eigendunk...

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• MillZ
  • Laatst online: 12-01 13:50
...Jaaah hier MillZ
komt van Molenkamp,
meerdere molenz duzz MillZ :)

*out*

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Verwijderd

variant op m'n naam (Jeff = DjeV) :9

en ook GeRoNim0; omdat ik soms wel eens mezelf helemaal in destrijd gooi (cs), vaak hoor je mensen *GERONIMO* roepen als ze iets gevaarlijks uithalen.

daar dus van.....

• Bootje
  • Nu online
Mijn nick is de achternaam van de producer van "Return of the Jedi". Toen ik in het begin ging internetten moest ik om te chatten e.d een leuke naam en achter mijn computer hangt een poster van de film (ben star wars fan). Keek ik toevallig op en onderaan staat die naam.

Vond ik wel geinig. :)

Maar mijn eigenlijke nick is Boot (gewoon me achternaam), maar die was al bezet ofzow. :(

Verwijderd

Okay, Exocet is een anti-scheeps raket...kwam ik later pas achter,maar Exoset is het lettertype dat er in diablo wordt gebruikt :P vandaar .. ik ben diablo II lod verslaafde :7
Ik gebruik ook de nickname Cyraxz - van mortal kompas :P

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Tobiaz = mijn naam maar dan met een z ipv een s

lmfd :P

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• irritableskillz
  • Niet online
irritante skillz voor de tegenstander *D

van de naminator op gamespy ;)

Verwijderd

www.spawn.com
sja tis niet echt origineel he:) magoed tis wel een grote hobby van me, en ben eigenlijk wel tevreden met me nick :P

• Expander
  • Niet online
Expander

Ik kon maar geen naam verzinnen en aangezien je heel veel dingen kan expanden heb ik maar Expander gedaan. Misschien komt het ook nog een beetje van "Sasha - X-Pander"...

Expanding the inexpandable

Verwijderd

arko19 omdat m`n hond arko heet en omdat 1 tot en met 18 bezet was :+

• ilyc
  • Laatst online: 13-11-2025
ilyc, omdat er vroeger een meisje was die ik leuk vond. Haar initialen waren y.c., de i en de l staan voor i love, zo ontstond ilyc dus...maar nu vind ik haar niks meer hoor =D

Verwijderd

Donkeykong = het spel

Torch = Ik multiplay in RTCW voornamelijk met de flamethrower

Verwijderd

[PER]gola, komt van discotheek de pergola!
per is tevens groesels dialecht voor: mooi, goed, lekker etc.
pergola is volgens mij ook nog zo'n ding waar je planten langsop laat groeien.

Verwijderd

Nou mijne lijkt me duidelijk he :P

• Neoz
  • Laatst online: 10-01 21:33

Neoz

Neoz & Hobbes

Neoz =
Neo van Matrix was wel stoer maar had iedereen en was saai en dan gewoon een letter erachter gegooid ziehier
>:) NEOZ *D

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Anthrax

Nee heeft niks met dat miltvuur gedoe te maken.

Je hebt zo een band in Amerika die Anthrax heette en daar heb ik mn naam van genomen. Alleen nu heeft die band hun naam helaas veranderd.

Dus thats the story

• equationunequal
  • Laatst online: 11-01 21:36
Hankey = MrHankey = Magische kertsdrol uit zuidpark

8-)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

Mijn nick is D@rThM@uL reden?
vond het wel een vet gastje in episode 1 en naam vondt ik ook wel geinig vandaar.

p.s. ben trouwens darthmaul fan heb veel spullen van hem.

:) :)

Verwijderd

als je chatter aan beetje debiel uitspreekt krijg je chattah, dus vandaar het fonetische 'tjetta' :)

(in het russisch schijt het ook iets van 'hoger in rang zijnde' te betekenen en in het zweeds 'kat' ofzo, maar daar kwam ik pas later achter :P)

Verwijderd

nou mijn naam was een foutje ik had de film hurricane gekeken en dacht das een coole naam, dus ik gebruik die was ik de R vergeten :? dus nu ben ik huricane met 1 R B-)

Verwijderd

Nizmo ik ben gewoon een keer in een chatbox gegaan om een Nickname te vinden. ene Knalluh is wel duidelijk denk ik
B-)

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Die van mij is ook niet superbijzonder, maar voor zover ik weet wel origineel.

Ik heet Boek van mijn achternaam, en een vriend van me begroete me een keer als 'Boekster' . Vond 't wel lekker klinken, en ben 'm toen gaan gebruiken.

Music Addicted

Verwijderd

Mijn nick, hmmm ik gebruik altijd iets met mijn naam erin (Frank). Een tijdje geleden was ik us aan het zoeken naar een lettertype (jaaaa), daar stond opeens het lettertype Frankendork. Dus ik skippen naar mijn huidige nick Frankendork. Enne.....hij bevalt me nog steeds!

Verwijderd

Naam IRL is: ... --> Brake :)

[ Voor 29% gewijzigd door crisp op 10-02-2025 12:28 ]

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
tsja als emailadres gebruik ik meestal duh@duh.tmfweb.nl :)

iemand had ooit is een mailtje gestuurd waar ie me doubleduh noemde... heb ik maar overgenomen 8-)

Verwijderd

Viviev:

Vi = Vici
vi = Vidi
ev = Veni

Dat achterste voren betekend:
I came, I saw, I conquered!!! >:)

To bad Ceasar came back!!!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste