Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
ik ben gewoon een loser die soms jurken draagt......
Morron With A Dress
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
Dus paar grappemakers (later me maten) zeiden dat ik praatte als iemand met een dildo in ze bek, dus noemde ze me dildo, alleen dat werd niet getoloreerd op school, dus werd het ffies omgeshift naar krokodildo..
Dat werd met de tijd omgezet naar Krok-d, maar dat was voor de meeste toch te lang dus werd het krok, en aangezien ik al 2 jaar beetje in de dj bussiness ben is het "Dj-Krok" Geworden, hehehe
Starwars ---> Darth vader = een Lord of the Sith. zegt genoeg
Ik loop ook nog wel es rond met Gehaktbal=SIT=
Hoe ik daar aan kom weet ik ook nie meer
En GiLMORE komt oorspronkelijk niet van de film Happy GiLMORE... Later bleek eigenlijk dat dat beter voldeed, maarja.
ik kwam op school eens iemand tegen die CybeRolf heette.
vond ik wel kewl, en aangezien ik Martijn heet, ga ik mijzelf de naam CyberTijn!
Verwijderd
mijn echte naam is jimi, ik was echt fan van strategie spellen, dus heb ik de voornaam van de beroemde strateeg Julius Ceasar met die van mij samen gevoegd.
De achternaam betekent gewoon toekomst kweenie hoe ik daar op kwam.
NU : RaDKiLL....Kheb sinds een jaar een Radeon 64MB DDR ViVo en deze heb ik voor de prijs van NLG 996 moeten aanschaffen. Kvond deze kaart een GeForce2 killer....Vandaar RaDKiLL.....
In CS is mijn nick -[n00b]- RaDKiLL omdat ik RULE in CS...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
enne T-man gebruik meestal op et net... T-man = Tiemen (zo heet ik
Gamblor: uit een aflevering van The Simpsons (waar Marge gokverslaving heeft)
en Lord voor geplakt
voila
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
fout! sith is een ras waarvan ze dachten dat het uitgeroeid was, maar er was er nog 1 (episode 1)Op donderdag 28 juni 2001 14:44 schreef thesith het volgende:
Nickname is The Sith=SIT=
Starwars ---> Darth vader = een Lord of the Sith. zegt genoeg
Ik loop ook nog wel es rond met Gehaktbal=SIT=
Hoe ik daar aan kom weet ik ook nie meer
er schijnt er nog een te zijn (komt in deel 2....maar dat is nog niet zeker)
maar lord vader aka darth vader is een ex Jedi (human) die naar de dark side is getrokkken omdat hij nog al last had van weinig zelfvertrouwen en bang was/is.....
Verwijderd
Euh.. hoe kom ik er aan??
Geloof dat iemand mij master noemde omdat ik een server had gehackt, later heeft iemand anders dat in mazter veranderd, vond ik wel orgineel en had dat zo gehouden, heb alles ook maar in hoofdletters gedaan en er The voor gezet (is er dan maar eentje he
Gebruik die naam nu al 3 jaar ofzo.. maar tegenwoordig zijn er nog een stuk of 3 die die nick gebruiken :(:(
MoFo Da Bitch. MoFo kreeg ik van m'n beste fragm8 die ik altijd ASSHOLE noemde als hij online kwam, hij noemde mij MoFo => Mother Fu(u->o)cker. Vond het een beetje kort dus heb er Da Bitch ook achter geplakt. Speel btw alleen met die naam als ik ga crowbarren in TFC
Verder speel ik het liefts met mijn gewone nick, The MAzTER dus omdat dat dus het beste gaat (dunno waarom maar maak er de meeste frags mee).
En als ik heel slecht presteer (te veel gezopen dus) dan speel ik als MAz, zo word ik genoemd door bijna iedereen waar ik regelmatig mee speel (The MAzTER is te lang dus dan maar MAz he..) Eerst wilde ik die naam gaan gebruiken maar toen zach ik dat iemadn die naam al had, daarom had ik het maar bij deze nick gehouden.
Sorry voor het lange dom gelul verhaal maarja.. je vroeg er om.
Btw bezoek ons ook is op:
http://www.pyrodeathsquad.com
En dat komt zo:
eerst was het [TO]GrimReaper (zie ook username) maar die vond ik een beetje heel erg afgezaagd omdat zoveel mensen die hebben!
Toen werd het avond en kon ik niet slapen dus ging ik maar ff nadenken over mn nick en omdat het nacht was werd het night en striker kwam uit mn gedachten dus night + striker = NightStriker
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
[O8S] - Clan tag: Oudhof 8 Society, adres van de oprichter van O8S tevens de vroegere hangplek van de "leden" tot de huurder werdt uitgezet.
KALN - random. niet veel willen het geloven maar gewoon random verzonnen.
searisk
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
dikzak
ja dan maar Madman he
Onder CS is t PocketRocket, verwijzing naar mijn auto (r5 turbo) die in de Engelse autogekkenpers zo genoemd wordt, omdat t ook zo is (een echte zakraketOp dinsdag 10 juli 2001 17:08 schreef stefijn het volgende:
Gekregen van mijn ouders
je spreekt het in het engels zo uit: Frenk Pieters
dus aanelkaar en afgekort: Frenkpie
en je kan het op 2 manieren zeggen: Frenkpi en Frenkpaaj
ik vind de laatste wel gaaf
Verwijderd
hoi larsOp dinsdag 12 juni 2001 16:37 schreef Larzan het volgende:
Mijn alias is R3xømn1u/\/\. Dat betekent Rexomnium in gewone taal en dat betekent weer koning van het heelal in Latijn. Ooit tijdens een Latijnse les vroeg ik wat koning betekent ==> antwoord Rex en wat dan koning van het heelal betekent ==> Rexomnium
Bij deze. Nu jullie
naja, toen ik net begon met online game had ik een hekel aan al die "stoere" namen als killer, death ect... dus ik nam de naam Rubber Ducky... na een tijdje kwam ik nogal veel Ducky's tegen en heb ik een tijd met de naam "das küken von hell" gespeeld, late heb ik de letterlijke vertaling van RubberDucky aangenomen: GummiEnte, waarmee ik onderhand al 2 jaar speel
Verwijderd
*faints*Op vrijdag 15 juni 2001 19:19 schreef Dannizman het volgende:
[..]
[off-topic]
Waarom heb je een usericon van sting als je jezelf raven noemt
dit: [afbeelding] is raven en dit: [afbeelding] is sting. Maar goed dat wilde ik alleen ff kwijt
[/off-topic]
OMG dat WCW/WWF gedoe is zooooooooo erg fout... dat het leuk is om naar te kijken
Verwijderd
ik heb het zelfde met gummiente, 2 jaar terug was ik de enige nu ben ik een van de 20 (waarvan 5 van iemand die z'n pass schijnbaar steeds vergeet)Op woensdag 13 juni 2001 14:51 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Zijn ook heel veel internet gebruikers bij gekomen he... dat weet je...
Dus misschien had iemand het nog eerder dan jou en kwam later pas online...
Verwijderd
Everything must Death !!!
And u must a cursus Englisch have!Op donderdag 12 juli 2001 14:39 schreef (roh)violator het volgende:
Violator is mijn nick omdat ik on-line mensen alleen maar pijn doe
Nummer van de mobb deep heet shook ones "geschrokken gene". het houd dus iets in van schrikken. En dat is precies wat ik mensen laat doen in CS o.i.d. Gebruik de naam al 4 a 5 jaar, destijds niemand die de naam had (overal gecheckt), melde me laatst weer aan bij icq, resultaat 300 SHOOK's. erg vervelend, maar ik was de eerste!!!!!!
joe tooOp donderdag 12 juli 2001 14:59 schreef stefijn het volgende:
[..]
And u must a cursus Englisch have!
Ik denk, spreek m in zijn eigen taal aanOp donderdag 12 juli 2001 15:04 schreef 4REal het volgende:
[..]
joe too
Bwhehee, joe get tuh wurts aut off mij moutf.Op donderdag 12 juli 2001 14:59 schreef stefijn het volgende:
[..]
Troe, troe, but ijf alredie rieplijt in dis topik.Op donderdag 12 juli 2001 15:22 schreef 4REal het volgende:
Bud tis is nod hafing mugh too doe wituh jour nik..
Voordat deze jongen zich afvraagt waarom de topic deze kant opgaatOp donderdag 12 juli 2001 14:39 schreef (roh)violator het volgende:
Violator is mijn nick omdat ik on-line mensen alleen maar pijn doe
Het moet zijn: Everyone must Die
Of
Everything must be destroyed! (aangezien een heleboel dingen in eerste instantie al niet leven, kun je die ook niet vermoorden)
Tot zover deze cursus ...
Verwijderd
YIS MISTAR!Op donderdag 12 juli 2001 14:59 schreef stefijn het volgende:
[..]
Verwijderd
Of ThEy DIe.
Als ik raak schiet, schiet ik raak en win ik . Schiet ik mis, dan schiet ik mis en verlies ik. Itsasimple.....CS of SoF
ThEy DIe....liedje van Anathema. Is voor de strategic games. ThEy DIe klopt dan altijd...er sterft altijd wel iets...sim-pel
Verwijderd
Eerst noemde iedereen me "snelheid" omdat ik altijd zo snel naar school fietste (moet toch wat doen als je fietst
Vond ik al gauw vervelen en toen noemde ik mezelf Lightning/Lightnin' voornamelijk omdat de bliksem ook erg snel is, en ik nou eenmaal bliksems mooi vind. Later, toen ik internet kreeg, bleek dat meerdere mensen deze nick hadden....
Toen ik een eigen clan begon, vond ik dat ik een orginelere nick nodig had. Daarvoor werd ik Warhammer 40K fan werd en begon te sparen aan een Blood Angels leger (heb al meer dan 3000 punten leger
(Wou eerst de clan nog Blood Angels noemen, maar er waren al meerdere mensen die deze naam gebruikte als clannaam.
Ik denk dat jullie een beetje afdwalen jongens...
Bluppy2: Bluppy was volgens mij een goudvis die door de plee werd gespoeld omdat die in Henks vinger beet, daarna kocht Ome Henk een nieuwe goudvis: Bluppy2
Verwijderd
dat klopt (een oud ome henk fanOp donderdag 12 juli 2001 16:26 schreef CommDante het volgende:
Bluppy2: Bluppy was volgens mij een goudvis die door de plee werd gespoeld omdat die in Henks vinger beet, daarna kocht Ome Henk een nieuwe goudvis: Bluppy2
Verwijderd
Zullen wel copyrights op zitten ...Op vrijdag 13 juli 2001 13:01 schreef CommDante het volgende:
Is dat niet The Omen?
Verwijderd
zouden goudvissen ook pindarotsjes lusten?Op donderdag 12 juli 2001 16:26 schreef CommDante het volgende:
Ik denk dat jullie een beetje afdwalen jongens...
Men beginne met een kapsel (a la sonic the hedgehog) En men krijgt de naam Sonic.
Omdat ik dus rood haar heb kwam daar Red voor de staan.
Nu die IQ nog aan het einde. Als je vaak van mensen hoort "wat ben jij toch slim", ivm met goede punten, en uiteraard het omgaan met mensen die wel écht een lage intelligentie hebben, komt dat dus zo tot Stand.
Sonic -> RedSonic -> RedSoniq
En deze naam heb ik nog niet verder gezien (ICQ UT-lijst enz). Ook dat speelde wel mee, ik ben unieque.
Happy Blessings <3
zit niet echt een heel boeiend verhaal achter of zo...
Eeuwige n00b
Verwijderd
d8 ik alOp vrijdag 13 juli 2001 15:26 schreef fazer het volgende:
Gewoon Fazer... :s:s
zit niet echt een heel boeiend verhaal achter of zo...
Jij denkt te veel...:POp vrijdag 13 juli 2001 15:28 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
d8 ik al
En is niet zo'n boeiend verhaal hoor...
Eeuwige n00b
We gingen ff denken. Yow FLApMO klonk aarzig lekker
Vandaar 1x Flapmo gebruikt, kreeg beetje een "bekende" naam (Flapmo dus) en kon dus niet meer wisselen. Vandaar dattik nog Flapmo heet. Oja om gozers te tricken heetik nog wel eens IjsCoMan
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Slapende honden bijten niet
Verwijderd
begon als killer
toen starkenny
toen p$y(|-|0-J0|-|n (psycho-john dus)
toen Johnny Blaze (nog steeds beetje omdat de meeste mij zo kennen)
toen WuKen
nu WuKen[SHaoLiNSTyLe]
Wu = van Wu-Tang Clan
Ken = van mijn echte naam Kenny
Verwijderd
Ergo...
Plus ook nog eens dat SunStorm de titel is van een van mijn favo nummers...
Mijn naam komt van een IRC Startrek Rollenspel dat ik speel. Ik ben de Chief Medical Officer en mijn nick is Mac. Maar die bestond al hier. Vandaar DocMac
Verwijderd
Everything must death is een uitspraak uit een of andere vage actiefilm waar een Jamaicaanse Bad Guy dit zegt.
Net als " all your base are belong to us "
Sjezus
Verwijderd
Maar in spellen als q3 en ut gebruik ik Chimera.
Vond het wel kewl klinken. Het is de ziekte die in MI2 was uitgevonden.
Verwijderd
Prof. == clan
The Anti Christ == van die film The Omen
UT --->> Stellarc
Stellarc == eigenlijk 1 l teveel genoemd naar een gekke kunstenaar.
zie http://www.stelarc.va.com.au/
Andere naam is PoD-SmoKeR, hoef ik vast niet uit te legen. Mensen denken altijd dat ik uit NL kom, hoe kan dat toch
Ik was voor me 15/16 jaar nogal klein, dus werd ik vaak metzie genoemd. Tegenwoordig ben ik 19, maar de nickname is blijven hangen. Heb zelfs me eigen domain www.metzie.nl
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Toen kwam Unreal Tournament uit en moest ik een nick hebben, eerst gewoon als Motaro gespeeld, toen een eigen clan begonnen maar ik wilde wel graag mijn naam houden dus: [MO]Taro werd het, en zo is het verder gegaan
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Mercedes Benz Vision
En TT is van de Audi TT.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Kane komt van de C&C reeks, omdat ik dat gewoon een coole gast vind.
Tis in iedergeval wel een originele nick, overal waar ik me registreer ben ik de enigste die die naam gebruikt, dus dat is lekker makkelijk.
De naam is zo aan mij verbonden dat de meeste vrienden mij ook al Fox noemen, en zelfs moeten nadenken als ze Reinder horen
Of 't is weer verder tot lievere koosnaampjes veranderd... maar die krijg je hier niet te horen
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Verwijderd
Ik was op zoek naar een nick, maar dat is ook weer niet zo makkelijk. Maar ik was op zoek naar naam met een @ als A.
Ik zat een beetje rond te kijken en op dat moment had ik een Acer monitor dus de eerste letter van me voornaam ervoor en M@cer was geboren.....
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
haas omdat ik zo heet van mijn achternaam
en sport tjaaaaa op de sportschool heet ik sporthaas.
Verwijderd
Zo werd het Big_Punisher, vond ik wel toepasselijk
Ik vond het gewoon een grappige naam, dus dat werd mijn nickname (ik vond dat ik er een nodig had voor m'n eerste emailadres
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
ik zocht al een tijdje naar een goeie nick en in een bevlieging kwam deze in mijn head en heb ff gezocht bij icq enz en kon mijn nick nog niet vinden dus zeldzaam en sindsdien nog steeds deze nick.
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Verwijderd
Da's eigenlijk niet zo moeilijk. Mijn echte naam is Caspar en dan kom je al snel uit bij Casper het Spookje. Ik probeer dus meestal Spookje te krijgen maar die was al bezet. Op die maniet heb ik er toen maar Spookster van gemaakt. Het is dus niet een Nederlands woord, maar je spreekt het op z'n Engels uit (fonetisch: Spoe-kstur).
(p.s. Albert (echte naam) -> appie, gebruikelijke afkorting voor mijn naam)
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
eerste nick was THEREALMARF. deze stamt uit de tijd dat ik net met internet begon, mocht toen een paar keer op mam''s pc internetten. THE REAL = de echte . MARF wissel M en F om, krijg je FARM. woon op een boerdery. de echte boerdery
tweede nick
the virus, kreeg het object hacken onder me neus
3e
TWBMS
kreeg internet via kabel, heb toen een webpagina gemaakt.
noemde me toem maar THEWEBMASTER of te wel TheWeBMaSter.
was blij met me eerste web site
ASCII.
mijn slecht naam, gebruik ik voor DL op edonkey en het IRC kanaal waar ik op zit
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees
Verwijderd
Mijn beide cs namen komen allebei uit de muziek wereld.
Berzerker: bzrk is een platen label
Catscan: is een producer
Ik wilde een aparte nick
waar je niet 123 aan kon zien dat het male/female was; en uniek. en het moest geen samestelling van woorden zijn.
"just trying a different kind of approach".
perl script gemaakt die /who op dalnet/efnet/ircnet/undernet etc deed en results vergeleek met woordenboek. er bleven na 3 dagen rekenenn enkele duizenden mogelijkheden over. alles boven de zoveel en tussen de zoveel letters heb ik eruit gevist en met de hand doorgenomen.
opeens viel xiphoid mij op
ik zoeken in woordeboek est voila.
klein stukje bot, niemand boeit het, valt niet op.. zwaardvormig.. leuk... ik wilde wel met nick opvallen, maar niet als user op het efnet/ircnet netwerk. dus dat was wel okidoki, en ik had eerst dagger.. zwaardvormig. ook fun. En yahoo.com gaf weinig tot eigenlijk geen replies op xiphoid behalve woordenboek.
Dus
ergens juni 1996 heb ik voor xiphoid gekozen en sindsdien gebruikt.
http://mrfloris.com
1e nick: Myddrin moest Myrddin zijn maar dankzij een typfout in mn oude hotmailadres Myddrin geworden (Myrddin is 1 van de namen van Merlijn(de tovenaar) mijn echte naam is ook 1 van zijn namen, Emrys)
2e nick: Lord Mithril, alweer hotmail
Bier, Whiskey en Metal!!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Wat is dat? Een gevaarlijke vis. Dus.
Volgens mij is dit een vaag verhaal, maar ja.
.:. Nibbels2 .:.Op dinsdag 12 juni 2001 17:51 schreef Nibbles het volgende:
Ik ben/was eraan verslaafd
http://under1mb.hypermart.net/zipfiles/spacemz2.zip
Dan had ik nog Overflow... totdat ik erachter kwam dat mijn studievereniging ook zo heette en toen ben ik daarmee gekapt. en ik heb af en toe ook Archie nog eens omdat als je RJ in het belabberd Engels uitspreekt het wel een beetje klinkt als Archie.
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/17722
Hij vond het wel een stylish nickname, maar later kwam hij er achter dat het Latijn is voor Anaal. Hij heeft het maar zo gelaten.
history : 5 jaar IRC, leader van grote capture group mVz,
en het staat ook wel kewl... helaas was [MvZ]
hier op GoT niet beschikbaar.. :((
mijn nickname is in principe ook gelijk
afkorting van mijn groep.. lekker handig
dacht ik, weetje meteen wie ut is..
[Mvz] op EFnet dus..